Formula 1 2019

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1767
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 20 Φεβ 2019, 20:58

Toro Rosso STR14


Εικόνα



Η ιταλική Scuderia Toro Rosso γίνεται η δεύτερη ομάδα της Formula 1 που μας δείχνει το νέο της μονοθέσιο για το φετινό πρωτάθλημα της F1. Ξεκινώντας από τον χρωματισμό, η ομάδα από την Faenza διατηρεί το μπλε/ασημί/κόκκινο livery, που παρουσίασε η STR το 2017.

H δεύτερη ομάδα της Red Bull παρουσίασε την STR14, δίνοντας παράλληλα την πρώτη σαφή ματιά στην επίδραση των νέων αεροδυναμικών κανονισμών πάνω στα μονοθέσια. Πιο συγκεκριμένα, πάνω στην STR14 βλέπουμε τις νέες -απλοποιημένες- εμπρός και πίσω αεροτομές, καθώς επίσης και την εντελώς νέα διάταξη των bargeboard.

Το νέο μονοθέσιο είναι σημαντικό για την Toro Rosso, μετά την ανακοίνωση ότι αυτή και η Red Bull θα αυξήσουν την τεχνική συνεργασία τους για το 2019. Αυτό σημαίνει ότι τα μονοθέσια των δύο ομάδων θα μοιράζονται αυτούσιο το πίσω μέρος, που περιλαμβάνει το power unit της Honda, συν το κιβώτιο ταχυτήτων, την πίσω ανάρτηση, τα ηλεκτρονικά και τα υδραυλικά εξαρτήματα, ενώ κοινά θα είναι μερικά τμήματα της εμπρός ανάρτησης.

Εξαιτίας αυτού, η Toro Rosso θέλει να έχει μια καλύτερη απόδοση στην πίστα, κάτι που θα της επιτρέξει να μαζέψει περισσότερους βαθμούς και να τερματίσει πάνω από την 9η θέση που τερμάτισε το 2018.


Εικόνα


Το δίδυμο των οδηγών της είναι -πρακτικά- καινούριο, και λέω πρακτικά γιατί παρότι κανένας από τους Pierre Gasly και Brendon Hartley δεν βρίσκεται φέτος στην ομάδα, σε αυτή επιστρέφει ο Daniil Kvyat, ο οποίος επιστρέφει στην ενεργό δράση. Ο 24χρονος Ρώσος έχει να αποδείξει ότι πλέον έχει ωριμάσει οδηγικά και πρέπει να αφήσει πίσω του την άκρως επιθετική οδήγησή που είχε ως αποτέλεσμα την απομάκρυνσή του τόσο από την Red Bull, όσο και από την Toro Rosso.

Teammate του θα είναι ένας από τους τέσσερις rookie της νέας σεζόν, ο Alexander Albon. Ο Albon έρχεται μετά από μια εντυπωσιακή σεζόν στην F2, εκεί όπου διεκδίκησε τον τίτλο μέχρι και τον τελευταίο αγώνα στο Abu Dhabi το περασμένο Σαββατοκύριακο, τίτλο που τελικά κατέκτησε ο George Russell.

Ο 22-χρονος Albon είναι γεννημένος στο Λονδίνο από Ταϊλανδούς γονείς, και είχε μια πολύ καλή σεζόν με το πρόγραμμα Red Bull Junior το 2012. Για το 2019 είχε υπογράψει να τρέξει στη Formula E, αλλά έσπασε το συμβόλαιο του, ώστε να βρεθεί στην F1 και να γίνει το πρώτος οδηγός από την Ταϊλάνδη μετά τον πρίγκιπα Bira το 1955. Ο Albon γίνεται ο τρίτος οδηγός της Formula 2 του 2018 που θα τρέξει στην F1 τον επόμενο χρόνο, ακολουθώντας τα βήματα του Lando Norris στη McLaren και του Russell στη Williams.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1767
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 20 Φεβ 2019, 21:13

Racing Point


Εικόνα


Η Racing Point γίνεται η τρίτη ομάδα που παρουσιάζει σήμερα το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν του 2019 στην Formula 1. Εκτός του μονοθεσίου, η νέα ομάδα παρουσίασε επίσημα στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Καναδά, στο Τορόντο, το νέο της χορηγό τίτλου, την Sportpesa, μια πλατφόρμα αθλητικών στοιχημάτων με δραστηριότητες στην Κένυα, την Τανζανία, τη Νότια Αφρική, τη Νήσο του Μαν και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Παρόλα αυτά, διατηρεί το ροζ χρώμα της, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2017 χάρη στον χορηγό BWT, μια αυστριακή εταιρία διαχείρισης νερού. Η συνεργασία με την Sportpesa θα είναι πολυετής, χωρίς να καθορίζεται ακριβώς το χρονικό όριο της, με το επίσημο όνομα της ομάδας να είναι SportPesa Racing Point F1 Team.

Η νέα ομάδα σχεδίαζε να τρέξει το 2019 με νέα ταυτότητα και λέγεται ότι ήταν κοντά στην αναβίωση των ονομάτων της Brabham ή της Lola, αλλά τελικά οι ιθύνοντες της εταιρίας διατήρησαν το Racing Point, για να μη χαθεί το έπαθλο της έβδομης θέσης που τερμάτισε στο πρωτάθλημα του 2018.


Εικόνα



Ο Otmar Szafnauer, διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας, δήλωσε κατά την παρουσίαση:

Έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι βασικά είμαστε μια ομάδα αγωνιστών και δεν υπάρχει τίποτα κακό με το Racing Point και αυτό περιλαμβάνει ποιοι είμαστε. Θεωρήσαμε ότι ήταν ένα κατάλληλο όνομα, ας το κάνουμε υπέροχο και ας πάρουμε αυτό το όνομα και να του δώσουμε κάποια ιστορία και χρόνο και κάποια κληρονομιά. Το Racing Point είναι αυτό που επιλέξαμε. Νομίζω ότι είναι κατάλληλο και χάρη στον νέο συνεργάτη τίτλου μας, τη Sportpesa, είναι επίσης μέρος του ονόματος.



Εικόνα



Από πλευράς οδηγών, στην Racing Point παραμένει ο Sergio Perez, ο οποίος ανανέωσε με την ομάδα και θα έχει ως teammate τον Lance Stroll, καθώς ο πατέρας του, Lawrence Stroll, αγόρασε -μαζί με άλλους επιχειρηματίες- την ομάδα. O νεαρός Καναδός οδηγός θα πάρει τη θέση του Esteban Ocon, ο οποίος θα είναι ο τρίτος οδηγός της Mercedes το 2019.

Η SportPesa έχει συνεργασίες με τρεις ποδοσφαιρικούς συλλόγους της Premier League: την Arsenal, την Southampton και την Everton.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1767
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 14 Μαρ 2019, 21:39

Australian GP 2019
Melbourne - Albert Park


Εικόνα

Εικόνα
by Gianmarco Veronesi


Σε έναν αγώνα που δεν επιδέχεται ιδιαίτερη κριτική, ο Valtteri Bottas κατέκτησε μια πολύ εύκολη νίκη στους δρόμους της Μελβούρνης, καθώς με το που έσβησαν τα φώτα της εκκίνησης προσπέρασε τον team-mate του και poleman Lewis Hamilton, και έκτοτε απλά εξαφανίστηκε.

Αυτή ήταν η τέταρτη νίκη στην καριέρα του Bottas και έχοντας εκπληκτικό ρυθμό σε όλον τον αγώνα δεν απειλήθηκε ποτέ από τον Hamilton, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση, ενώ με τον ταχύτερο γύρο στο τέλος του αγώνα ο Φιλανδός πήρε το μέγιστο των βαθμών από τον αγώνα της Αυστραλίας. Να σημειωθεί εδώ, ότι ο βαθμός αυτός μετράει και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Από την στιγμή που έχασε τη θέση του στην εκκίνηση, ο Hamilton δεν έδειξε ποτέ να νιώθει αυτοπεποίθηση με το στήσιμο της W10, και γι’αυτό βρέθηκε να έχει μεγάλη διαφορά από τον Bottas, ενώ στο τέλος του αγώνα η πίεση του Verstappen δεν τον έκανε να ιδρώσει. Αυτή ήταν η πέμπτη φορά που ο Βρετανός ξεκίνησε από την pole position αλλά δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη.

Στην τρίτη, και τελευταία, θέση του podium βρέθηκε ο Max Verstappen με την Red Bull του, το οποίο ήταν το πρώτο του στην πίστα του Albert Park. Παράλληλα αυτό ήταν το πρώτο podium της Honda από την επιστροφή της στην F1 το 2015, ενώ η τελευταία φορά που είχε ανέβει ήταν το 2008 με τον Rubens Barrichello στον αγώνα του Silverstone.

Μετά από μια αρκετά απογοητευτική εμφάνιση, στην τέταρτη και πέμπτη θέση τερμάτισαν οι δύο Ferrari με τον Sebastian Vettel και Charles Leclerc αντίστοιχα, με την ιταλική ομάδα να είχε ξεκάθαρα το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο του αγώνα. Ο Vettel ήταν αρκετά κοντά στον Hamilton στην αρχή του αγώνα, αλλά μετά το pit stop του η απόδοση του μονοθεσίου έπεσε δραματικά, χάνοντας εύκολα τη θέση του από τον Verstappen, ενώ κράτησε με δυσκολία την τέταρτη θέση από τον νέο team-mate του, Charles Leclerc.

Πίσω από τα δύο μονοθέσια της Scuderia βρέθηκε η Hass, με τον Kevin Magnussen να κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, με την αμερικάνικη ομάδα να είναι η καλύτερη ομάδα μετά από τις τρεις πρώτες. Παρόλα αυτά, εμφάνισαν το ίδιο πρόβλημα με τον περσινό αγώνα, καθώς στο pit stop του Romain Grosjean δεν κούμπωσε καλά το εμπρός αριστερά μπουλόνι με αποτέλεσμα ο Γάλλος να εγκαταλείψει.

Περνώντας στη Renault, ο Daniel Ricciardo ήταν άτυχος στην εκκίνηση, καθώς βγήκε στο γρασίδι με το που έσβησαν τα φώτα στην προσπάθεια του να προσπεράσει την Racing Point του Perez. Το αποτέλεσμα ήταν να καταστρέψει την εμπρός αεροτομή του και κατ’επέκταση τον αγώνα του, ενώ αργότερα εγκατέλειψε από άγνωστη ακόμα αιτία. Παρόλα αυτά, ο team-mate του, Nico Hulkenberg, κατάφερε να πάρει την έβδομη θέση, έναν γύρο πίσω από τον νικητή, χωρίς ωστόσο να δείχνει ότι μπορεί να απειλήσει την Haas του Magnussen.

Στην όγδοη θέση τερμάτισε η Alfa Romeo του Kimi Raikkonen, με ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, ενώ ο Giovinazzi προσπάθησε αρκετά στον πρώτο του αγώνα, αλλά βρέθηκε εκτός δεκάδας. Την δεκάδα έκλεισαν οι Stroll και Kvyat, με την Racing Point να παίρνει βαθμό από τον νεαρό Καναδό και όχι ο Perez, που είχε έναν δύσκολο αγώνα και ήταν εκτός δεκάδας. Τέλος, ο Kvyat δεν υπέκυψε στην πίεση του Gasly, και πήρε τον έναν σημαντικό βαθμό για την Toro Rosso, δείχνοντας ότι το power unit της Honda έχει δυναμική.

Τέλος, η απόδοση των McLaren και Williams ήταν απογοητευτική, με την πρώτη να μην καταφέρνει να αξιοποιήσει την τρομερή εμφάνιση του Lando Norris στις χθεσινές κατατακτήριες, ενώ ο Carlos Sainz Jr. εγκατέλειψε με πρόβλημα στην MGU-K μονάδα του power unit της Renautl, καθώς πήρε φωτιά το πίσω μέρος της MCL34.


Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 29-31 Μαρτίου, στο Μπαχρέιν.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός - autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η εκκίνηση του αγώνα




Τα highlights του αγώνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1767
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 30 Μαρ 2019, 21:14

Bahrain GP
Sakhir



Εικόνα
Εικόνα
by Matteo Spirito

Εικόνα

Μπορεί στις δοκιμές του Σαββάτου στο Μπαχρέιν να είδαμε μία Ferrari που έδειχνε πως θα... κατατρόπωνε την Mercedes, όμως στο σημερινό αγώνα είδαμε κάτι διαφορετικό.

Η Ferrari αντιμετώπισε προβλήματα, η Mercedes κινήθηκε όπως θα ήθελε και τελικά κατάφερε να πετύχει το απόλυτο 1-2, αλλά αυτή τη φορά με νικητή τον Hamilton και δεύτερο τον Bottas.

Από τον αγώνα στο Μπαχρέιν όμως θα μας μείνει η ατυχία του Leclerc να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη. Ο οδηγός της Ferrari βρισκόταν στην πρώτη θέση, ωστόσο λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας το κόκκινο μονοθέσιο έκοψε ταχύτητα με αποτέλεσμα να χάσει την πρωτιά. Μέσα στην ατυχία του όμως στάθηκε και... τυχερός εξαιτίας των εγκαταλείψεων των δύο μονοθεσίων της Renault.

Αυτό συνέβη τρεις γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα, οπότε και εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας το οποίο παρέμεινε μέχρι το τέλος. Το αποτέλεσμα ήταν να μείνει πίσω από τον Leclerc ο Verstappen ο οποίος έδειχνε πως μπορούσε να τον προσπεράσει, ωστόσο τερμάτισε 4ος έχοντας πίσω του τον Vettel.

Άτυχος αποδείχτηκε και ο Γερμανός πιλότος της Ferrari που αντιμετώπισε και αυτός προβλήματα με το μονοθέσιό του όταν κατέρρευσε η εμπρός αεροτομή με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο.


Εικόνα



Την δεκάδα στο Μπαχρέιν συμπλήρωσαν οι, Norris (McLaren), Raikkonen (Alfa Romeo), Gasly (Red Bull), Albon (Toro Rosso) και Perez (Racing Point). Να σημειώσουμε πως τον έναν επιπλέον βαθμό, καθώς σημείωσε τον ταχύτερο γύρο, απέσπασε ο Leclerc.

Ένα από τα αξιοσημείωτα του αγώνα ήταν η διπλή εγκατάλειψη των μονοθεσίων της Renault, τρεις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας και μάλιστα στο ίδιο σημείο την ώρα που και οι δύο οδηγοί βρισκόντουσαν στην δεκάδα!
Πηγή:zougla.gr-Βασίλης Σαρημπαλίδης


Εικόνα
To όνομα Charles Leclerc θα μας απασχολήσει πολύ φέτος...



Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1767
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 10 Απρ 2019, 21:53

Chinese GP 2019


Εικόνα
Εικόνα
by Stefano Landini


Εικόνα

Το 1000στό Γκραν Πρι της Formula 1 σημαδεύτηκε από την εμφατική νίκη του Χάμιλτον και το άνετο 1 – 2 της Mercedes παρά το γεγονός ότι πολλοί περίμεναν έντονο ανταγωνισμό με τη Ferrari.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Χάμιλτον έφυγε καλύτερα από τον Μπότας παίρνοντας την πρωτοπορία ενώ πίσω τους ο Λεκλέρκ προσπέρασε τον Φέτελ. Πολύ καλά ξεκίνησε τον αγώνα και ο Ρικιάρντο ο οποίος απείλησε τις δύο Red Bull όμως κλείστηκε στην είσοδο της στροφής 1 και αναγκάστηκε να υποχωρήσει με τα αυστριακά μονοθέσια να διατηρούν τις θέσεις τους.

Στην εκκίνηση όλα κύλησαν ομαλά χωρίς να υπάρξουν επαφές όμως στην έξοδο της στροφής 6 ο Κβίατ ακούμπησε διαδοχικά με τους Σάινθ και Νόρις χωρίς, όμως, να εγκαταλείψει κάποιο από τα μονοθέσια. Η μόνη επίδραση στον αγώνα ήταν ότι επιβλήθηκε για λίγο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας προκειμένου οι άνθρωποι της πίστας να προλάβουν να μαζέψουν κάποια κομμάτια που υπήρξαν στην πίστα. Ωστόσο, προς το τέλος ο Νόρις εγκατέλειψε αφού είχε υποστεί βλάβη στο πάτωμα από αυτό το χτύπημα.

Στον δέκατο γύρο ακούσαμε από τον ασύρματο της Ferrari οδηγία προς τον Λεκλέρκ η οποία του έλεγε να κινηθεί γρηγορότερα, διαφορετικά θα έπρεπε να κάνει στην άκρη για να περάσει ο Φέτελ, την ώρα που ο Μονεγάσκος απομακρυνόταν με αργό αλλά σταθερό ρυθμό από τον Γερμανό. Ο νεαρός οδηγός δεν το δέχτηκε καλά όμως λίγα δευτερόλεπτα αργότερα δόθηκε η εντολή για αλλαγή θέσεων με τον Λεκλέρκ να διαμαρτύρεται αλλά τελικά να υπακούει. Ωστόσο, αυτό δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα αφού ο Φέτελ δεν μπορούσε να ξεμακρύνει. Μάλιστα, σε βάθος χρόνου αυτή η απόφαση αποδείχτηκε επιζήμια για τη Scuderia αφού ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής καθυστερούσε τον team mate του, ο οποίος συνέχισε να διαμαρτύρεται στον ασύρματο με μηνύματα στα οποία άφηνε έντονα υπονοούμενα που αμφισβητούσαν την απόφαση της ομάδας.

Στο τέλος του 17ου γύρου η Red Bull κάλεσε τον Φερστάπεν στα pits με την Ferrari να ακολουθεί ένα γύρο μετά με τον Φέτελ προκειμένου να μη χάσει τη θέση του. Αυτό έληξε τη διαμάχη μεταξύ των δύο οδηγών των Ιταλών αφού εφάρμοσαν διαφορετική στρατηγική για τον Λεκλέρκ τον οποίο κάλεσαν για αλλαγή ελαστικών στο τέλος του 22ου γύρου, με αποτέλεσμα να πέσει πίσω από τον Φερστάπεν, στην πέμπτη θέση.

Λίγο μετά τον Φέτελ έκανε την πρώτη του στάση και ο Μπότας με τον Χάμιλτον να ακολουθεί στον ένα γύρο μετά. Αυτό έφερε τον Φινλανδό κοντά στον Βρετανό ο οποίος διαμαρτυρήθηκε στην ομάδα του, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια μάχη ή αλλαγή θέσεων ανάμεσα στους δύο πρωτοπόρους.

Πιο πίσω είχαμε κάποιες μάχες όμως ήταν πολύ λιγότερες σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα που έγινε στο Μπαχρέιν. Οι δύο οδηγοί που ξεχώρισαν ήταν οι Ραϊκόνεν και Άλμπον καθώς ήταν οι πιο επιθετικοί.

Για κάποιους γύρους οι διαφορές είχαν παγιωθεί και ο μόνος που κινούνταν σημαντικά πιο γρήγορα ήταν ο Λεκλέρκ που προσπαθούσε να “μαζέψει” τη διαφορά από τον Φερστάπεν.

Τελικά ο Μονεγάσκος δεν κατάφερε να επιτεθεί καθώς η Red Bull κάλεσε τον οδηγό της για δεύτερη αλλαγή ελαστικών στο τέλος του 34ου γύρου. Στον επόμενο γύρο το παράδειγμά της ακολούθησε και η Ferrari για τον Φέτελ προκειμένου να προστατέψει την τρίτη θέση του Γερμανού ενώ και πάλι η αλλαγή ελαστικών του Λεκλέρκ καθυστέρησε μέχρι τον 42ο γύρο. Βγαίνοντας από τα pits με 12 διαθέσιμους γύρους μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας ο Λεκλέρκ προσπάθησε και πάλι να μειώσει τη διαφορά του όμως δεν τα κατάφερε και περιορίστηκε στην πέμπτη θέση.

Όσον αφορά τις εγκαταλείψεις ο πρώτος που αποσύρθηκε από τον αγώνα ήταν ο Χούλκενμπεργκ στον 17ο γύρο με το μονοθέσιο της Renault να αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα (πιθανότατα από MGU-K) για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα. Στον 42ο ακολούθησε ο Κβίατ και στον 52ο σταμάτησε οριστικά και ο Νόρις.




Εικόνα





Με αυτή τη νίκη η Mercedes κάνει το τρίτο συνεχόμενο 1 – 2 αφού ο Μπότας τερμάτισε στη δεύτερη θέση, κάτι το οποίο έχει καταφέρει μόνο μια ομάδα και αυτή είναι η Williams στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος του 1992. Όσο για τον Χάμιλτον πλέον έφτασε τις 75 νίκες και απέχει μόλις 16 από τις 91 του Μίκαελ Σουμάχερ που αποτελεί και το ρεκόρ αυτή τη στιγμή.

Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Φέτελ με τον Φερστάπεν να τερματίζει πίσω του και τον Λεκλέρκ να περιορίζεται στην πέμπτη θέση. Έκτος είδε την καρό σημαία ο Γκασλί που πήρε και τον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο με τον Ρικιάρντο να πλασάρεται στην έβδομη παίρνοντας τους πρώτους του βαθμούς για φέτος. Πέρεθ, Ραϊκόνεν και Άλμπον συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ειδική αναφορά αξίζει στον Ταϊλανδό της Toro Rosso ο οποίος κατάφερε να βαθμολογηθεί παρά το γεγονός ότι εκκινούσε από το pit lane.

Στην Κίνα μπορεί να μην είχαμε πολύ θέαμα και ανατροπές όμως πρωταγωνίστησε ένα θέμα το οποίο θα μας απασχολήσει αρκετά σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πρόκειται για τη στάση της Ferrari απέναντι στους οδηγούς της. Προς το παρόν οι Ιταλοί δείχνουν να ποντάρουν στον Φέτελ όμως σε κάθε αγώνα ο Λεκλέρκ με την απόδοσή του δημιουργεί προβληματισμούς.

Άραγε ο Γερμανός θα καταφέρει να ανεβάσει την απόδοσή του και να επαληθεύσει το ρόλο του Νο 1 οδηγού που έχει προς το παρόν ή ο νεαρός θα πετύχει να επιβληθεί στον πολύ πιο έμπειρο και τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή team mate του;

Όσον αφορά την ισχύ των ομάδων η Mercedes έδειξε να απέχει πολύ σε σχέση με τη Ferrari, κάτι το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όσα είδαμε στο Μπαχρέιν αλλά ταιριάζει με την εικόνα της Αυστραλίας. Μέχρι τώρα τα δείγματα των δύο κορυφαίων ομάδων είναι ανάμεικτα, κάτι που μας κάνει να ελπίζουμε ότι θα έχουμε ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, όμως, προς το παρόν η Mercedes άλλοτε από τύχη και άλλοτε από ικανότητα, έχει καταφέρει να κυριαρχήσει απόλυτα.
Πηγή:motori.gr-του Σωτήριου Χάλλα


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή σε “Formula 1...”