Formula 1 2013

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

GP Ισπανίας

Ο Fernando Alonso έκανε επίδειξη δύναμης μέσα στην πατρίδα του, παίρνοντας μια μεγάλη νίκη στο Grand Prix Ισπανίας. Ο οδηγός της Ferrari εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τον εξαιρετικό αγωνιστικό ρυθμό της F138 και κάνοντας αλάνθαστο αγώνα έφτασε σε μια νίκη που τον ξαναβάζει για τα καλά στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο Kimi Raikkonen εκμεταλλεύτηκε επίσης τις δυνατότητες της Lotus και με ένα pit stop λιγότερο πήρε μια πολύτιμη 2η θέση. Ο Felipe Massa ολοκλήρωσε τον πολύ καλό αγώνα της Ferrari, ανεβαίνοντας στο 3ο σκαλί του βάθρου παρότι εκκίνησε από την 9η θέση. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Mark Webber, Nico Rosberg, Paul di Resta, Jenson Button, Sergio Perez και Daniel Ricciardo.

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση με τον ήλιο να λάμπει πάνω από το Circuit de Catalunya σε μια ημέρα ιδανική για Formula 1. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο poleman Nico Rosberg ξεκίνησε καλά και δεν έχασε την πρωτοπορία, ενώ πίσω του βρέθηκε αμέσως ο Sebastian Vettel, ο οποίος πέρασε τον Lewis Hamilton. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Fernando Alonso, ο οποίος στον πρώτο γύρο με ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο και από την εξωτερική πέρασε τους Kimi Raikkonen και Lewis Hamilton για να φτάσει στην 3η θέση. Επίσης πολύ καλή εκκίνηση έκανε και η άλλη Ferrari με τον Felipe Massa, ο οποίος βρέθηκε στην 6η θέση, ακυρώνοντας ουσιαστικά το μειονέκτημα της ποινής που δέχτηκε το Σάββατο.

Αντίθετα, άλλη μία άσχημη εκκίνηση πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Mark Webber, ο οποίος έπεσε πολύ πίσω. Ο Αυστραλός ήταν κι εκείνος που άνοιξε το χορό των pit stop, μπαίνοντας στον 7ο γύρο για να αλλάξει τη μεσαία γόμα με τη σκληρή. Στο ίδιο σημείο ο Kimi Raikkonen κατάφερε να περάσει τον Lewis Hamilton ενώ ένα γύρο αργότερα μπήκε στα pit ο Felipe Massa για να κάνει ακριβώς το ίδιο.

Στους επόμενους γύρους ακολούθησε φρενίτιδα στα pit καθώς εκτός από τους οδηγούς που έμπαιναν για να αλλάξουν ελαστικά ήρθε και ο Romain Grosjean με σπασμένη την πίσω αριστερά ανάρτηση στο μονοθέσιο της Lotus για να εγκαταλείψει πρόωρα τον αγώνα. Η ολοκλήρωση του πρώτου γύρου των pit stop κράτησε τον Nico Rosberg στην πρώτη θέση, ωστόσο κερδισμένος ήταν ο Alonso, o οποίος βρέθηκε κολλημένος πίσω από τον Γερμανό της Mercedes και μπροστά από τον Vettel. Επίσης κερδισμένος ο Felipe Massa, ο οποίος βρέθηκε μπροστά από τον Kimi Raikkonen.

Οι επόμενοι γύροι μετά το πρώτο pit stop ήταν εκείνοι που ψαλίδισαν την ελπίδα της Mercedes για κάτι καλό σε αυτόν τον αγώνα. Ο Rosberg δεν μπορούσε να κινηθεί στο ρυθμό των υπολοίπων και τον προσπέρασαν διαδοχικά οι Alonso, Vettel, Massa και Raikkonen για τον ρίξουν στην 5η θέση μπροστά από τον Webber. Όσο για τον Hamilton, είχε πέσει στη 10η θέση.

Ο Fernando Alonso με καθαρή πίστα μπροστά του ανέβασε ρυθμό και άρχισε να απομακρύνεται από τον Vetttel, ο οποίος είχε να ανησυχεί και για τον πολύ γρήγορο Felipe Massa που δεν τον άφηνε να απομακρυνθεί. Ο Raikkonen ακολουθούσε διαφορετική στρατηγική καθώς σε εκείνο το σημείο είχε τη μεσαία γόμα σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που είχαν τη σκληρή και με τη σειρά του πλησίαζε τον Massa. Μέσα στη 10άδα βρισκόταν ο Daniel Ricciardo με την Toro Rosso, ο οποίος μάλιστα πίεζε τον Sergio Perez με τη McLaren.

Η πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών που είναι το χαρακτηριστικό της Lotus βοήθησε τον Kimi Raikkonen να κάνει περισσότερους γύρους από τους υπόλοιπους και ο Φινλανδός μπήκε τελευταίος από τους πρωτοπόρους για να ξαναβάλει τη μεσαία γόμα. Έτσι στην κορυφή του αγώνα έμεινε ο Fernando Alonso με τον Felipe Massa να ακολουθεί στη 2η θέση και τους Vettel και Raikkonen λίγο πιο πίσω. Ο Raikkonen είχε στο μονοθέσιό του πολύ πιο φρέσκα μεσαία ελαστικά και λίγους γύρους αργότερα κατάφερε να φτάσει τον Vettel και τελικά να τον περάσει για να πάρει την 3η θέση.

Όσο περνούσαν οι γύροι ξεκαθάριζε και η στρατηγική των οδηγών. Ο Alonso μπήκε για 3η φορά και έβαλε τη μεσαία γόμα, κάτι που σημαίνει ότι πήγαινε για 4 συνολικά ενώ ο Kimi Raikkonen θα έκανε 3 στάσεις. Ξεκαθάρισε επίσης ότι οι δύο τους θα διεκδικούσαν τη νίκη στον αγώνα, καθώς είχαν ξεφύγει από τους υπόλοιπους, ενώ Vettel και Massa θα έδιναν τη μάχη για την 3η θέση του βάθρου. Ακολουθούσαν οι Webber, Rosberg, Button, Gutierrez, Di Resta και Perez.

Ο Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε τα pit stop του στον 46ο γύρο ενώ οι δύο Ferrari χρωστούσαν ακόμα ένα. Ο Alonso είχε σαφές προβάδισμα ενώ στη Ferrari η προσοχή είχε επικεντρωθεί στον Massa και στην προσπάθεια να τον φέρουν στο τέλος μπροστά από τον Raikkonen και να κάνουν το 1-2 – κάτι όχι ιδιαίτερα πιθανό έτσι όπως κυλούσε ο αγώνας. Ο Sebastian Vettel βρισκόταν σε μια σχετικά απογοητευτική 4η θέση, μπροστά από τον Mark Webber ενώ η pole position δεν βοηθούσε τον Rosberg να βρεθεί ψηλότερα από την 6η θέση, τη στιγμή που ο Hamilton ταλαιπωρούνταν στις παρυφές της βαθμολογούμενης 10άδας.

Στον 50ό γύρο ο Fernando Alonso έκανε την τελευταία στάση του, έβαλε ένα φρέσκο σετ σκληρών ελαστικών και επέστρεψε στην πίστα στην πρώτη θέση με μια διαφορά 8 δευτερολέπτων από τον Raikkonen. Στον επόμενο γύρο μπήκαν οι Massa και Vettel, βγήκαν με αυτήν τη σειρά και τα πράγματα σχεδόν οριστικοποιήθηκαν, τουλάχιστον στις πρώτες θέσεις της κατάταξης.

Στους τελευταίους γύρους, κι ενώ ο Alonso δεν κινδύνευε στην κορυφή, ο Massa έκανε την τελευταία προσπάθεια να φτάσει τον Raikkonen. Ο Βραζιλιάνος της Ferrari μείωνε τη διαφορά του από τον Φινλανδό με ταχύ ρυθμό, ωστόσο μέχρι το τέλος δεν κατάφερε να πλησιάζει αρκετά για να τον απειλήσει. Έτσι, η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Fernando Alonso, ο οποίος πανηγύρισε τη 2η φετινή του νίκη μαζί με τις δεκάδες χιλιάδες των συμπατριωτών του, με τους Kimi Raikkonen και Felipe Massa να συμπληρώνουν το βάθρο. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Mark Webber, Nico Rosberg, Paul di Resta, Jenson Button, Sergio Perez και Daniel Ricciardo.

Μετά το GP Ισπανίας ο Vettel παρέμεινε πρωτοπόρος στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών φτάνοντας στους 89 βαθμούς. Ο Raikkonen πλησίασε στους 85 βαθμούς ενώ ο Alonso έκανε άλμα στην 3η θέση φτάνοντας στους 72 βαθμούς.
Πηγή:msfree.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μονακό

Ο Nico Rosberg βρισκόταν στην 1η θέση σε όλες τις περιόδους του 3ημέρου του Grand Prix Μονακό και κάνοντας άψογο αγώνα πανηγύρισε μια σπουδαία νίκη το απόγευμα της Κυριακής στο Πριγκιπάτο. Ο οδηγός της Mercedes έμεινε ανεπηρέαστος από τα -πολλά- συμβάντα του αγώνα και δεν έχασε την πρωτοπορία σε κανένα σημείο του. Αυτή ήταν η 2η νίκη στην καριέρα του Rosberg και η πρώτη φετινή για τον ίδιο και την ομάδα του. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο Red Bull, με τον Sebastian Vettel στη 2η θέση να είναι ο πραγματικά κερδισμένος από τον αγώνα και τον Mark Webber στην 3η. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Adrian Sutil, Jenson Button, Fernando Alonso, Jean-Eric Vergne, Paul di Resta και Kimi Raikkonen.

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση κάτω από πολύ καλές καιρικές συνθήκες, με τον ήλιο να λάμπει και τη θερμοκρασία στους 19 βαθμούς στον αέρα και στους 44 βαθμούς στην άσφαλτο. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι οδηγοί των πρώτων 4 σειρών έκαναν καλή εκκίνηση και διατήρησαν τις θέσεις τους στην πρώτη στροφή, καθώς η απόσταση από τη γραμμή εκκίνησης είναι πολύ μικρή και δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για επίθεση. Παρόλα αυτά, στον πρώτο γύρο ο Sebastian Vettel προσπάθησε ανεπιτυχώς να επιτεθεί στον Lewis Hamilton για τη 2η θέση ενώ και ο Fernando Alonso προσπάθησε να πιέσει τον Kimi Raikkonen. Πιο «άνετος» από όλους ήταν ωστόσοo Nico Rosberg, ο οποίος έστριψε πρώτος και παρέμεινε στην κορυφή.

Γενικά ήταν μια ελάχιστα επεισοδιακή εκκίνηση, με μόνη επαφή εκείνη ανάμεσα στους Pastor Maldonado και Giedo van der Garde, που οδήγησε και τους δύο στα pit για επισκευές και τους έριξε στις δύο τελευταίες θέσεις. Αρκετές θέσεις κέρδισε ο Felipe Massa που ανέβηκε στη 16η θέση.

Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα οι δύο Mercedes διατηρούσαν τις δύο πρώτες θέσεις και φαίνονταν να τον ελέγχουν ενώ πίσω τους οι διαφορές εδραιώνονταν. Είχε ήδη αρχίσει ο αγώνας αναμονής μέχρι να έρθει η ώρα για τα pit stop και φανερωθούν οι στρατηγικές.

Στο 10ο γύρο του αγώνα είχαμε την πρώτη εγκατάλειψη, όταν η Caterham του Charles Pic έπιασε φωτιά στην είσοδο του pit lane. Ο Γάλλος βγήκε χωρίς πρόβλημα από το μονοθέσιο και οι άνθρωποι της πίστας έσβησαν τη φωτιά και το απομάκρυναν χωρίς να χρειαστεί να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Τα pit stop ξεκίνησαν στον 26ο γύρο με τον Mark Webber ενώ ο Kimi Raikkonen με τη Lotus ακολούθησε στον αμέσως επόμενο. Αμφότεροι άλλαξαν τα πολύ μαλακά ελαστικά που είχαν στα μονοθέσιά τους με ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας. Οι δύο οδηγοί επέστρεψαν στην πίστα στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.

Σε εκείνο το σημείο οι οδηγοί της Mercedes πήραν εντολή από την ομάδα τους να ανεβάσουν ρυθμό αλλά λίγο αργότερα βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, όταν ο Felipe Massa είχε έξοδο στην 1η στροφή και το μονοθέσιο της Ferrari χτύπησε με μεγάλη ταχύτητα στην μπαριέρα. Οι Vettel και οι δύο Mercedes μπήκαν στα pit αμέσως, με τον Rosberg να επιστρέφει στην πίστα έχοντας διατηρήσει την πρώτη θέση, αλλά τον Hamilton να έχει πέσει 4ος, πίσω από τους Vettel και Webber. Ο Kimi Raikkonen διατήρησε την 5η θέση μπροστά από τον Fernando Alonso, που είχε πίσω του τους Button, Perez, Sutil και Vergne.

Με την επανεκκίνηση ο Nico Rosberg έφυγε μπροστά και δεν απειλήθηκε ενώ και ο Vettel ακολουθούσε άνετα στη 2η θέση. Πιο πίσω όμως οι μάχες ήταν μεγάλες. Ο Mark Webber χρειαζόταν να αμυνθεί στις διαρκείς επιθέσεις του Lewis Hamilton ενώ και ο Fernando Alonso έψαχνε τρόπο να περάσει τον Kimi Raikkonen. Οι δύο McLaren είχαν τη δική τους μάχη, με τον Perez να καταφέρνει με πολύ ωραίο τρόπο να περνά τον Button στο σικέιν.

Ο Perez ήταν πολύ επιθετικός σε εκείνο το σημείο και στον επόμενο γύρο προσπάθησε να περάσει με τον ίδιο τρόπο και στο ίδιο σημείο τον Fernando Alonso, χωρίς όμως να τα καταφέρει με την ίδια επιτυχία. Ο Alonso ωστόσο χρειάστηκε να «κόψει» το σικέιν για να υπερασπιστεί τη θέση του. Ένα γύρο αργότερα ο αγώνας διακόπηκε προσωρινά με κόκκινη σημαία.

Ήταν ο 46ος γύρος του GP Μονακό όταν οι Max Chilton και Pastor Maldonado βρέθηκαν δίπλα-δίπλα στην Tabac. Ο χώρος δεν έφτανε και για τους δύο και έτσι είχαν επαφή, που έστειλε τον Maldonado πρώτα σε μια χαμηλή πτήση και μετά πάνω στην μπαριέρα, Η σύγκρουση ήταν σφοδρή και η μπαριέρα ξεκόλλησε και μπήκε μέσα στην πίστα. Οι αγωνοδίκες διέκοψαν τον αγώνα για να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές και τα μονοθέσια πήραν ξανά τις θέσεις τους στο grid για να γίνει η επανεκκίνηση πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Μετά την επανεκκίνηση η μόνο αλλαγή ήταν η παραχώρηση της 6ης θέσης από τον Alonso στον Perez καθώς στην προηγούμενη προσπάθεια του Μεξικανού ο οδηγός της Ferrari κρίθηκε ότι κέρδισε πλεονέκτημα «κόβοντας» το σικέιν. Για την επανεκκίνηση όλοι οι οδηγοί της πρώτης 10άδας προτίμησαν τα πολύ μαλακά ελαστικά, με χαρακτηριστική εξαίρεση τον Kimi Raikkonen ο οποίος χρησιμοποίησε τα μαλακά.

Αυτός που είχε το πλεονέκτημα φυσικά ήταν εκείνος με καθαρή πίστα μπροστά του, που δεν ήταν άλλος από τον Nico Rosberg. Ο Γερμανός της Mercedes έκανε μια καλή διαφορά από τον Vettel και δεν έδειχνε να απειλείται. Πολύ εντυπωσιακός ήταν o Adrian Sutil, ο οποίος στο ίσιο σημείο, στη φουρκέτα Loews, πέρασε τον Button και τον Alonso, ανεβαίνοντας στην 7η θέση.

Τα πράγματα κύλησαν ήρεμα για λίγο ακόμα, ωστόσο στον 63ο γύρο του αγώνα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ξαναμπήκε στην πίστα. Στην έξοδο του τούνελ οι Romain Grosjean και Daniel Ricciardo συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα η πίστα σε εκείνο το σημείο να γεμίσει θραύσματα από τα μονοθέσια της Lotus και της Toro Rosso.

Μετά την επανεκκίνηση στον 67ο γύρο η κατάσταση δεν άλλαξε, με τον Nico Rosberg να απομακρύνεται ξανά στην πρώτη θέση και τον Vettel να ακολουθεί άνετα. Ο Hamilton όμως δεν πίεσε τον Webber για την 3η θέση καθώς είχε αρκετή φθορά στα ελαστικά του. Η καταστροφή ήρθε για τον Raikkonen στον 70ό γύρο, όταν αναγκάστηκε να μπει στα pit για αλλαγή ελαστικών, μετά από μία επαφή με τον Sergio Perez. Λίγο νωρίτερα ο Alonso είχε χάσει άλλη μία θέση, όταν τον πέρασε ο Jenson Button.

Όλα αυτά δεν επηρέασαν τους 4 πρώτους, με τον Rosberg να προηγείται και τους Vettel, Webber και Hamilton να ακολουθούν. Ο Perez είχε ανέβει στην 5η θέση, μπροστά από τους Sutil, Button, Alonso, Vergne και Di Resta. Η χαρά του Sergio Perez κράτησε πολύ λίγο, καθώς λίγο αργότερα πάρκαρε στην άκρη της πίστας και εγκατέλειψε, με το μονοθέσιο της McLaren να έχει πάθει επίσης ζημιές από τη σύγκρουση με τον Raikkonen. Η εξέλιξη αυτή έφερε στη 10η θέση τον Nico Hulkenberg.

Με αυτόν τον τρόπο οι οδηγοί έφτασαν μέχρι το τέλος, με τον Nico Rosberg να παίρνει μια μεγάλη νίκη στο Μονακό, 30 χρόνια μετά τον πατέρα του, Keke Rosberg, που έκανε το ίδιο το 1983. Ο Sebastian Vettel τερμάτισε στη 2η θέση και ο Mark Webber συμπλήρωσε το βάθρο. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Adrian Sutil, Jenson Button, Fernando Alonso, Jean-Eric Vergne, Paul di Resta και ο Kimi Raikkonen, ο οποίος κατάφερε στον τελευταίο γύρο να πάρει τον 1 βαθμό.

Μετά το GP Μονακό ο Vettel μεγάλωσε τη διαφορά του στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος φτάνοντας στους 107 βαθμούς ενώ ο Raikkonen ακολουθεί με 86 και ο Alonso με 78 βαθμούς.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

GP Καναδά


Ο Sebastian Vettel είχε πάρει αρκετές pole position στο GP Καναδά τα προηγούμενα χρόνια αλλά δεν είχε γευτεί τη χαρά της νίκης. Ο Γερμανός της Red Bull όμως έκανε το 2013 ιδανικό αγώνα στο σιρκουί Gilles Villeneuve και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο Μόντρεαλ και 3η φετινή του. Ο Fernando Alonso με τη Ferrari έκανε επίσης σπουδαίο αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στη 2η θέση, μπροστά από τον Lewis Hamilton, ο οποίος περίμενε περισσότερα από αυτόν τον αγώνα αλλά πρέπει να αρκεστεί στη -διόλου ευκαταφρόνητη- 3η θέση. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Nico Rosberg, Jean-Eric Vergne, Paul di Resta, Felipe Massa, Kimi Raikkonen και Adrian Sutil.

Ο καιρός δεν επιφύλασσε εκπλήξεις στο ξεκίνημα του αγώνα και τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση με την πίστα να είναι στεγνή και τα σύννεφα στον ουρανό του Μόντρεαλ αραιά. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel ξεκίνησε καλά και διατήρησε την 1η θέση, όπως καλά ξεκίνησε και ο Lewis Hamilton, η 2η θέση του οποίου δεν απειλήθηκε. Αντίθετα, δεν ξεκίνησε καλά ο Valtteri Bottas, που είδε να τον περνούν οι Rosberg και Webber στην εκκίνηση και ο Fernando Alonso προτού συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος.

Στους πρώτους γύρους ο Vettel άρχισε να απομακρύνεται με ταχύ ρυθμό από τον Hamilton, με τη διαφορά τους να έχει φτάσει στα 7 δευτερόλεπτα όταν άρχισαν να μπαίνουν οι πρώτοι οδηγοί για αλλαγή ελαστικών στο 14ο γύρο. Την αρχή έκαναν οι Webber και Perez, που άλλαξαν την πολύ μαλακή γόμα με τη μεσαία. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Nico Rosberg, ο οποίος όμως ακολούθησε διαφορετική στρατηγική και έβαλε ξανά ένα σετ πολύ μαλακής γόμας. Όταν επέστρεψαν στην πίστα ο Rosberg παρέμενε μπροστά από τον Webber αν και ο Αυστραλός της Red Bull τον πίεζε αρκετά.

Στο 17ο γύρο μπήκαν στα pit οι Vettel και Alonso, αφήνοντας από τους πρωτοπόρους μόνο τον Hamilton στην πίστα. Και οι δύο άλλαξαν την πολύ μαλακή γόμα με μεσαία. Ο Felipe Massa ήταν εντυπωσιακός στο πρώτο κομμάτι του αγώνα και με διαδοχικές προσπεράσεις κέρδιζε θέσεις, μέχρι να μπει για τη δική του αλλαγή ελαστικών στον 18ο γύρο. Στον 20ό γύρο ήρθε η σειρά του Hamilton, ο οποίος επίσης άλλαξε την πολύ μαλακή γόμα με τη μεσαία, και επέστρεψε στην πίστα στη 2η θέση, πίσω από τον Vettel. Ο τελευταίος που μπήκε στα pit για αλλαγή ήταν ο Kimi Raikkonen στον 24o γύρο, με τον Φινλανδό της Lotus να είναι με διαφορά εκείνος που κατάφερε να κάνει τα ελαστικά του να αντέξουν περισσότερο. Το pit stop του Raikkonen όμως ήταν πολύ αργό και του στοίχισε ακόμα περισσότερο χρόνο.

Ενώ συνέβαιναν όλα αυτά, ο Sebastian Vettel συνέχιζε να αυξάνει τη διαφορά του στην κορυφή, με τις δύο Mercedes των Hamilton και Rosberg να ακολουθούν. Ο Mark Webber στην 4η θέση πίεζε ασφυκτικά τον Rosberg ενώ πιο πίσω ο Fernando Alonso από την 5η θέση ολοένα και πλησίαζε για να δει τι μπορούσε να κάνει για να εκμεταλλευτεί όσα γίνουν μπροστά του. Η τριπλή μάχη των παραπάνω δεν άργησε να ξεκινήσει, με τους Webber και Alonso να καταφέρνουν να περάσουν τον Rosberg στον 32ο γύρο, λίγο πριν ο Γερμανός της Mercedes μπει στα pit για 2η φορά.

Αμέσως μόλις οι Webber και Alonso ξεφορτώθηκαν τον Rosberg άρχισαν να κυνηγούν τον Hamilton και να τον απειλούν για τη 2η θέση, χωρίς βέβαια να ξεχνούν τη μεταξύ τους μάχη. Ο Webber μάλιστα είχε και μια επαφή με τον Van der Garde, ο οποίος δεν του άφησε αρκετό χώρο όταν του έριχνε γύρο. Αυτό έδωσε στον Alonso την ευκαιρία να πλησιάσει ακόμα περισσότερο. Ο Ισπανός της Ferrari κατάφερε να περάσει στον 42ο γύρο και ανέβηκε στην 3η θέση. Πιο πίσω στην 5η θέση βρισκόταν ο Nico Rosberg και στην 6η ακολουθούσε ο Jean-Eric Vergne, που έκανε πολύ καλό αγώνα με την Toro Rosso.

Η ώρα για το 2ο pit stop των Webber και Alonso ήρθε στον 47ο και 48ο γύρο αντίστοιχα. Ο Hamilton μπήκε στον 49ο γύρο και ο Vettel στον 50ό. Όλοι τους έβαλαν τη μεσαία γόμα για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα με τον Vettel να μην απειλείται στην πρώτη θέση, τον Hamilton να έχει μια καλή διαφορά από τον Alonso και φρέσκα ελαστικά, ενώ ο Webber άρχιζε να μειώνει τη διαφορά από τον Ισπανό. Πιο πίσω ακολουθούσαν οι Rosberg, Vergne, Di Resta (που δεν είχε κάνει ακόμα pit stop), Sutil, Raikkonen και Grosjean.

Ο Vettel έκανε ένα λαθάκι στην 1η θέση αλλά είχε πολύ μεγάλη διαφορά και δεν ανησύχησε ενώ αντίθετα ο Hamilton δεν είχε τέτοια περιθώρια και έβλεπε τον Alonso να πλησιάζει όλο και περισσότερο. Πιο πίσω ο Rosberg αναγκάστηκε να κάνει άλλο ένα pit stop αλλά δεν έχασε την 5η θέση από τον Vergne. Στον 64ο γύρο ο Alonso βρήκε τελικά τον τρόπο να προσπεράσει τον Hamilton και να πάρει τη 2η θέση.

Όλα τα παραπάνω ελάχιστα απασχόλησαν τον Sebastian Vettel, ο οποίος έφτασε με άνεση στον τερματισμό για να πάρει την 3η φετινή του νίκη. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν οι Fernando Alonso και Lewis Hamilton, με τον Ισπανό της Ferrari να έχει κάνει πολύ καλό αγώνα. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Nico Rosberg, Jean-Eric Vergne, Paul di Resta, Felipe Massa, Kimi Raikkonen και Adrian Sutil.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μ. Βρετανίας



Το Grand Prix Μ. Βρετανίας αναμενόταν ως ένας συναρπαστικός αγώνες και αυτό ακριβώς έγινε στο Silverstone. Με πρωταγωνιστές τα κλαταρίσματα των ελαστικών της Pirelli και σημείο καμπής την εγκατάλειψη του Sebastian Vettel, ο Nico Rosberg συνδύασε ταχύτητα, σταθερότητα και στρατηγική για να φτάσει σε μια μεγάλη νίκη, που είναι η 2η φετινή για τον ίδιο και για τη Mercedes. Ο Mark Webber έκανε μιαν εκπληκτική επιστροφή για να πάρει τη 2η θέση, παρότι στον πρώτο γύρο είχε πέσει στη 15η. Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε το βάθρο, παίρνοντας μια πολύτιμη 3η θέση για τον ίδιο και για τη Ferrari, κάνοντας πράγματα που μόνο αυτός μπορεί. Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Felipe Massa, Adrian Sutil, Daniel Ricciardo, Paul di Resta και Nico Hulkenberg.

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση με τον καιρό να είναι πολύ καλός, ηλιόλουστος και με θερμοκρασίες αυξημένες. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Lewis Hamilton ξεκίνησε καλά και κράτησε την πρώτη θέση ενώ πίσω του έστριψε ο Sebastian Vettel, που κατάφερε να περάσει τον Nico Rosberg. Πιο πίσω όμως έκαναν εκπληκτικές εκκινήσεις οι Adrian Sutil και Felipe Massa, οι οποίοι πετάχτηκαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα. Κερδισμένος και ο Raikkonen που βρέθηκε στην 6η θέση. Αντίθετα, άσχημη εκκίνηση έκανε ο Mark Webber, ο οποίος ύστερα από επαφή με τον Grosjean έπεσε στη 15η θέση. Ο Alonso έχασε 1 θέση και έπεσε 10ος, αλλά στον πρώτο γύρο κέρδισε δύο θέσεις προσπερνώντας τους Button και Grosjean.

Ο Lewis Hamilton στο πρώτο κομμάτι του αγώνα έδειχνε να τον ελέγχει και διατηρούσε άνετα πίσω του τον Vettel αλλά ο αγώνας του καταστράφηκε πάρα πολύ νωρίς. Στον 8ο γύρο το πίσω αριστερά ελαστικό στο μονοθέσιο της Mercedes διαλύθηκε εν κινήσει και ο Βρετανός αναγκάστηκε να κάνει ένα μεγάλο κομμάτι της πίστας με πολύ χαμηλή ταχύτητα για να επιστρέψει στα pit, πέφτοντας πολύ πίσω. Το ίδιο συνέβη και με τον Felipe Massa δύο γύρους αργότερα, καταστρέφοντας και τον αγώνα του Βραζιλιάνου της Ferrari, ενώ διεκδικούσε την 3η θέση.

Σε εκείνο το σημείο οι οδηγοί άρχισαν να μπαίνουν στα pit για την πρώτη αλλαγή ελαστικών. Όλοι έβγαλαν τη μεσαία γόμα και έβαλαν ένα σετ της σκληρής γόμας, αλλά τα προβλήματα με τα ελαστικά δεν σταμάτησαν. Στον 15ο γύρο άλλο ένα πίσω αριστερά ελαστικό διαλύθηκε, αυτήν τη φορά στο μονοθέσιο του Jean-Eric Vergne και ως αποτέλεσμα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα. Σε εκείνο το σημείο η κατάταξη ήταν Vettel, Rosberg, Sutil, Alonso, Raikkonen, Grosjean, Ricciardo, Perez, Webber και Button.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής του SC στην πίστα οι οδηγοί ενημερώθηκαν μέσω ασυρμάτου για τα κλαταρίσματα που προηγήθηκαν και έλαβαν οδηγίες να αποφεύγουν να πατούν τα κερμπ στις γρήγορες στροφές. Στην επανεκκίνηση οι πρώτοι διατήρησαν τις θέσεις τους, με μόνο προσπέρασμα αυτό του Webber στον Perez για την 8η θέση. Ο Vettel σταδιακά αύξανε τη διαφορά του από τον Rosberg ο οποίος αντίστοιχα απομακρυνόταν από τον Sutil. Πιο πίσω ο Alonso ένιωθε μεγάλη πίεση των Lotus των Raikkonen και Grosjean που τον ακολουθούσαν.

Στον 30ό γύρο ο Kimi Raikkonen άνοιξε το χορό των δεύτερων pit stop, για να βάλει άλλο ένα σετ της σκληρής γόμας στο μονοθέσιο της Lotus. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν οι Alonso και Grosjean, για να ακολουθήσουν ακριβώς την ίδια επιλογή. Κερδισμένος από τα pit stop ήταν ο Kimi Raikkonen, ο οποίος είδε τον Alonso να επιστρέφει στην πίστα πίσω του. Στόχος και των δύο ωστόσο ήταν να περάσουν μπροστά από τον Sutil, όταν θα ερχόταν η ώρα για τον Γερμανό να κάνει το δικό του pit stop.


Στους επόμενους γύρους μπήκαν και οι Sutil, Rosberg και Vettel. Ο Vettel παρέμεινε στην 1η θέση, ο Rosberg κράτησε τη 2η αλλά για την 3η διαμορφώθηκε μια μεγάλη μάχη ανάμεσα σε Raikkonen, Webber και Alonso. Ο Webber ήρθε φουριόζος από την 5η θέση, πέρασε τον Alonso για να πάρει την 4η και άρχισε να πιέζει τον Raikkonen για να πάρει την 3η θέση, χωρίς όμως να φαίνεται ότι μπορεί να τα καταφέρει.

Στον 42ο γύρο ο αγώνας απέκτησε νέα τροπή. Ο Sebastian Vettel αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όταν το κιβώτιο ταχυτήτων στο μονοθέσιο της Red Bull σταμάτησε να λειτουργεί. Η RB9 έμεινε ακινητοποιημένη στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και οι αγωνοδίκες έβγαλαν στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για 2η φορά στον αγώνα. Πολλοί οδηγοί έσπευσαν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία και να μπουν στα pit για άλλη μία αλλαγή ελαστικών. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν οι Rosberg, Webber και Alonso ενώ οι Raikkonen, και Sutil έμειναν στην πίστα.

Έτσι, για τους τελευταίους γύρους ο Rosberg βρέθηκε να προηγείται μπροστά από τον Raikkonen και ακολουθούσαν οι Sutil, Ricciardo, Webber, Perez, Button, Alonso, Hamilton και Grosjean. Όσοι είχαν φρέσκα ελαστικά άρχισαν φυσιολογία να κερδίζουν θέσεις. Ο Webber πέρασε γρήγορα τον Ricciardo ενώ ο Alonso απαλλάχτηκε γρήγορα από τον Button. Ο Perez είχε κλατάρισμα σε εκείνο το σημείο, κάτι που επέτρεψε στον Alonso να ανέβει 6ος. Ο Ισπανός της Ferrari γρήγορα πέρασε και τον Ricciardo για την 5η θέση.

Πιο μπροστά ο Webber είχε ήδη φτάσει πίσω από τον Raikkonen και καθώς είχε καλύτερα ελαστικά κατάφερε να περάσει για να πάρει τη 2η θέση. Ο Alonso με τη σειρά του πέρασε τον Sutil για να ανέβει στην 4η θέση και να αρχίσει να κυνηγάει τον Raikkonen. Ο Nico Rosberg βρισκόταν στην κορυφή και είχε και φρέσκα ελαστικά, οπότε δεν κινδύνευε ιδιαίτερα. Ο Alonso τελικά πέρασε τον Raikkonen, για να φτάσει στην 3η θέση. Στον τελευταίο γύρο ο Raikkonen έχασε άλλη μία θέση, όταν είδε τον Lewis Hamilton να τον προσπερνά. Πιο πίσω η ανάκαμψη του Massa συνεχίστηκε, με τον Βραζιλιάνο να φτάνει στην 6η θέση.

Ο Nico Rosberg πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 1η θέση για να πανηγυρίσει τη 2η φετινή του νίκη, μπροστά από τον Mark Webber, που έσωσε την παρτίδα με τη 2η θέση μετά την πολύ κακή του εκκίνηση. Ο Fernando Alonso έκανε άλλο ένα «θαύμα» για να τερματίσει στην 3η θέση, μπροστά από τον Lewis Hamilton. Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Felipe Massa, Adrian Sutil, Daniel Ricciardo, Paul di Resta και Nico Hulkenberg.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”