Formula 1 2013

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

Οριστικοποιήθηκε το πρόγραμμα του πρωταθλήματος Formula 1 για το 2013 μετά τη συνεδρίαση του παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Παρίσι.



Αναλυτικά το επίσημο πρόγραμμα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 για το 2013:


Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

Οι ομάδες της Formula 1 για το 2013


Η «ταυτότητα» των πρωταγωνιστών του φετινού πρωταθλήματος

Την Παρασκευή 15 Μαρτίου ξεκινάει το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 και όλες οι ομάδες είναι προετοιμασμένες για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα γίνει στην Αυστραλία.

Το μόνο ακόμα που δεν έχει ξεκαθαριστεί είναι από ποιο τηλεοπτικό κανάλι θα παρακολουθήσουμε τη φετινή σεζόν της Formula 1.

Ας δούμε όμως παρακάτω τις ομάδες που θα βρίσκονται σίγουρα στο grid της Μελβούρνης αυτό το Σαββατοκύριακο:

Red Bull
Μονοθέσιο: RB9
Πιλότοι: Sebastian Vettel (GER), Mark Webber (AUS)
Επί κεφαλής ομάδας: Christian Horner
Τεχνικός διευθυντής: Adrian Newey

Ferrari
Μονοθέσιο: F138
Πιλότοι: Fernando Alonso (ESP), Felipe Massa (BRA)
Επί κεφαλής ομάδας: Stefano Domenicali
Τεχνικός διευθυντής: Pat Fry

McLaren
Μονοθέσιο: MP4-28
Πιλότοι: Jenson Button (GBR), Sergio Perez (MEX)
Επί κεφαλής ομάδας: Martin Whitmarsh
Τεχνικός διευθυντής: Tim Goss

Lotus
Μονοθέσιο: E21
Πιλότοι: Kimi Raikkonen (FIN), Romain Grosjean (FRA)
Επί κεφαλής ομάδας: Eric Boullier
Τεχνικός διευθυντής: James Allison

Mercedes
Μονοθέσιο:W04
Πιλότοι: Lewis Hamilton (GBR), Nico Rosberg (GER)
Επί κεφαλής ομάδας: Ross Brawn
Τεχνικός διευθυντής: Bob Bell

Sauber
Μονοθέσιο:C32
Πιλότοι: Nico Hulkenberg (GER), Esteban Gutierrez (MEX)
Επί κεφαλής ομάδας: Monisha Kaltenborn
Υπεύθυνος σχεδιασμού: Matt Morris

Force India
Μονοθέσιο:VJM06
Πιλότοι: Paul di Resta (GBR), Adrian Sutil (GER)
Επί κεφαλής ομάδας: Vijay Mallya
Τεχνικός διευθυντής: Andrew Green

Williams
Μονοθέσιο:FW35
Πιλότοι: Pastor Maldonado (VEN), Valtteri Bottas (FIN)
Επί κεφαλής ομάδας: Frank Williams
Τεχνικός διευθυντής: Mike Coughlan

Toro Rosso

Μονοθέσιο:STR8
Πιλότοι: Daniel Ricciardo (AUS), Jean-Eric Vergne (FRA)
Επί κεφαλής ομάδας: Franz Tost
Τεχνικός διευθυντής: James Key

Caterham
Μονοθέσιο: CT03
Πιλότοι:Charles Pic (FRA), Giedo van der Garde (NDL)
Επί κεφαλής ομάδας: Cyril Abiteboul
Τεχνικός διευθυντής: Mark Smith

Marussia
Μονοθέσιο: MR02
Πιλότοι: Max Chilton (GBR), Jules Bianchi (FRA)
Επί κεφαλής ομάδας: John Booth
Τεχνικός διευθυντής: Pat Symonds
Πηγή: autotriti.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από erling »

Johnny έγραψες
Ας δούμε όμως παρακάτω τις ομάδες που θα βρίσκονται σίγουρα στο grid της Μελβούρνης αυτό το Σαββατοκύριακ
επειδή έχω χάσει επεισόδια, υπάρχουν και άλλες ομάδες που δεν είναι σίγουρο ότι θα συμμετάσχουν ή το σίγουρα πάει σε αντιδιαστολή με το μη σίγουρο της μετάδοσης;
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

erling έγραψε:Johnny έγραψες
Ας δούμε όμως παρακάτω τις ομάδες που θα βρίσκονται σίγουρα στο grid της Μελβούρνης αυτό το Σαββατοκύριακ
επειδή έχω χάσει επεισόδια, υπάρχουν και άλλες ομάδες που δεν είναι σίγουρο ότι θα συμμετάσχουν ή το σίγουρα πάει σε αντιδιαστολή με το μη σίγουρο της μετάδοσης;


Το τέλος του δρόμου για την HRT

Η ισπανική ομάδα δεν κατάθεσε δήλωση συμμετοχής στο πρωτάθλημα F1 του 2013

Τα σύννεφα ήταν βαριά πάνω από την HRT τον τελευταίο καιρό και φαίνεται ότι οι ημέρες της ισπανικής ομάδας έφτασαν στο τέλος τους. Την Παρασκευή έληξε η προθεσμία που είχε θέσει η FIA για την υποβολή δηλώσεων για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2013 και η HRT δεν κατέβαλε το απαιτούμενο τέλος, έτσι ώστε Να συμπεριληφθεί στη λίστα. Η ιδιοκτήτρια εταιρεία της HRT, Thesan Capital, εδώ και μερικές εβδομάδες έχει δηλώσει ότι δεν σκοπεύει να συνεχίσει να χρηματοδοτεί την ομάδα και ψάχνει για αγοραστή. Αυτό, προφανώς, δεν κατέστη δυνατό και -όπως δείχνουν τα πράγματα- το grid της επόμενης σεζόν θα έχει 11 ομάδες.

Η FIA έδωσε στη δημοσιότητα την προσωρινή λίστα συμμετοχών για το πρωτάθλημα του 2013, από την οποία απουσιάζει η HRT. Ο Sebastian Vettel φυσικά διατηρεί το Νο1 στο μονοθέσιο της Red Bull. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι δεν αναφέρονται οδηγοί για τις Sauber, Force India και Toro Rosso παρότι οι ομάδες έχουν ανακοινώσει τα δίδυμά τους.
© ms|free | 02 December 2012


Η HRT μπορεί να μην πέθανε ακόμα

Oμάδα επενδυτών από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού θέλει να αγοράσει την ομάδα

Ίσως και να υπάρχει μέλλον για την HRT τελικά, ή όπως θα λέγεται τέλος πάντων, καθώς μια ομάδα Αμερικανών και Καναδών επενδυτών προσπαθούν να μπουν στην F1, εξαγοράζοντας την άδεια συμμετοχής και τα περιουσιακά στοιχεία της HRT, όπως αναφέρει το Autosport. Η Scorpion Racing όπως ονομάζεται το γκρουπ που θέλει την 12η θέση στο grid μάλλον θα πρέπει να περιμένει ακόμα μια χρονιά καθώς η HRT στα τέλη του 2012 έχασε την προθεσμία δήλωσης συμμετοχής για το πρωτάθλημα του 2013 και η FIA δεν φαίνεται να είναι πρόθυμη να ανοίξει τη θέση.

Στο παιχνίδι όμως μπαίνει ο Bernie Ecclestone τον οποίο οι πιθανοί επενδυτές από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού σίγουρα δεν αφήνουν αδιάφορο. Έτσι λοιπόν ο Βρετανός προσπαθεί να πείσει την Scorpion Racing να αγοράσει την HRΤ και δεσμεύεται πως αν το κάνουν θα βρεθεί τρόπος να τρέξουν στο πρωτάθλημα του 2013. Αν τελικά η νέα ομάδα αγωνιστεί φέτος τότε το μονοθέσιο που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι μια αναβάθμιση της F112 με έχει τον κινητήρα της Cosworth και το κιβώτιο ταχυτήτων της Williams και η βάση της θα βρίσκεται στο Silverstone.
© ms|free 29 Ιανουαρίου 2013
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

Τουλάχιστον αγώνα εστω και την παραμονή ανακοινώθηκε οτι θα τον δούμε απο την ΕΡΤ, αλλα τους Ισπανούς οχι.
Απο πέρυσι η HRT παράπαιε, φέτος την εκαναν με ελαφρα πηδηματάκια μη δηλώνοντας συμμετοχή.
Πιστεύω καλύτερα λιγότεροι και ενεργοί, παρα ομάδες που μόνο καθυστέρηση προσφέρουν και φράγκα στην τσέπη του Bernie.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από erling »

Thanks man..
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

GP Αυστραλίας


Εικόνα



Το ξεκίνημα της σεζόν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 δικαίωσε την ανυπομονησία με την οποία το περίμεναν οι φίλοι της. Το Grand Prix Αυστραλίας ήταν ο πρώτος αγώνας και μια ιδανική ευκαιρία για να δείξει ο Kimi Raikkonen τις απίθανες ικανότητές του μέσα σε ένα μονοθέσιο. Ο Φινλανδός οδήγησε μαγικά στο Albert Park και συνδυάζοντας ιδανικά ταχύτητα και στρατηγική έφερε τη Lotus στην πρώτη θέση και κατάκτησε την πρώτη νίκη του 2013, στέλνοντας ισχυρό μήνυμα ότι δεν θα αστειεύεται φέτος. Ο Fernando Alonso εμφανίστηκε πανίσχυρος με το μονοθέσιο της Ferrari και κατάκτησε τη 2η θέση, αποδεικνύοντας ότι με κι αυτός δεν θα είναι φοβερός αντίπαλος για όλους φέτος. Ο Sebastian Vettel απέτυχε να δείξει στον αγώνα την ίδια κυριαρχία που έδειξε στις κατατακτήριες, ωστόσο ανέβηκε στο βάθρο με την 3η θέση που πήρε και φυσικά είναι μέσα στα πράγματα. Ο Felipe Massa πήρε την 4η θέση, προσφέροντας πολλούς βαθμούς στη Ferrari και ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Mark Webber, Adrian Sutil, Paul di Resta, Jenson Button και Romain Grosjean.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid σε μια στεγνή πίστα, με την εξαίρεση του Νico Hulkenberg, ο οποίος δεν κατάφερε ξεκινήσει λόγω βλάβης και εγκατάλειψε προτού καν ξεκινήσει ο αγώνας. Επομένως, όλοι οι οδηγοί είχαν slick ελαστικά στα μονοθέσιά τους και οι ομάδες είχαν το ένα μάτι στον ουρανό καθώς η απειλή της βροχής ήταν μεν μικρή αλλά υπαρκτή. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Red Bull από την πρώτη σειρά δεν ξεκίνησαν ιδιαίτερα καλά, με τον Sebastian Vettel όμως να διατηρεί την πρώτη θέση. Αντίθετα, ο Mark Webber έπεσε πολύ πίσω και είδε τουλάχιστον άλλα 5 μονοθέσια να τον προσπερνούν στις πρώτες στροφές.

Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Felipe Massa με τη Ferrari, ο οποίος ανέβηκε στη 2η θέση, μπροστά από τον Lewis Hamilton, και με τον Fernando Alonso να ακολουθεί και τον Kimi Raikkonen να έρχεται λίγο πιο πίσω. Ο Alonso επιτέθηκε αμέσως στον Hamilton και κατάφερε να τον περάσει προτού συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος. Ο Hamilton στη συνέχεια δέχτηκε πίεση και από τον Kimi Raikkonen και έχασε άλλη μία θέση από τη σαφώς ταχύτερη Lotus.

Pit stop

Τα πολύ μαλακά ελαστικά της Pirelli φθείρονταν πάρα πολύ γρήγορα και ήδη από τους πρώτους γύρους οι οδηγοί που τα είχαν στα μονοθέσιά τους μπήκαν στα pit για να τα αλλάξουν. Ο Jenson Button έκανε την και σταδιακά ακολούθησαν οι υπόλοιποι. Λίγο πριν από το pit stop οι Ferrari είχαν αρχίσει να πλησιάζουν τον Vettel αλλά μετά την αλλαγή ελαστικών ο Vettel έμεινε μπροστά από τους Massa και Alonso. Την έκπληξη ωστόσο έκαναν οι Mercedes. Τη στιγμή που όλοι πάλευαν με την πολύ μαλακή γόμα, οι Hamilton και Rosberg έκαναν 5-6 γύρους παραπάνω μέχρι να κάνουν το δικό τους pit stop.

Μετά το τέλος των πρώτων pit stop στην πρώτη θέση είχε βρεθεί προσωρινά ο Adrian Sutil, ο οποίος είχε ξεκινήσει τον αγώνα με τη μεσαία γόμα. Πίσω του βρίσκονταν οι πρωτοπόροι του αγώνα, κατά σειρά: Vettel, Massa, Alonso, Raikkonen, Hamilton, Rosberg, Button, Webber και Di Resta με τις διαφορές μεταξύ τους να είναι μικρότερες από 1 δευτερόλεπτο αλλά να μη φαίνεται να μπορούν να απειλήσουν τον Γερμανό της Force India σε εκείνο το σημείο.

Στον 21ο γύρο ο Fernando Alonso και η Ferrari και έκαναν την κίνησή τους μπαίνοντας για 2η φορά για αλλαγή ελαστικών λίγο νωρίτερα από ότι αναμενόταν. Στον επόμενο γύρο μπήκαν οι Sutil και Vettel, ωστόσο το πλεονέκτημα που είχε κερδίσει ο Ισπανός της Ferrari ήταν αρκετό για να τον κρατήσει μπροστά τους. Λίγο αργότερα ο Vettel κατάφερε να περάσει τον Sutil και να αρχίσει να κυνηγάει τον Alonso. Ο Massa έκανε τη δική του αλλαγή δύο γύρους αργότερα και βγήκε στην πίστα πίσω από αυτήν την 3άδα. Έτσι, στις πρώτες θέσεις έμειναν οι Kimi Raikkonen, Lewis Hamilton και Nico Rosberg, οι οποίοι προφανώς ακολουθούσαν διαφορετική στρατηγική. Ο αγώνας του Nico Rosberg ολοκληρώθηκε πρόωρα, όταν στον 27ο γύρο ο Γερμανός της Mercedes πάρκαρε στην άκρη της πίστας με το μονοθέσιό του ακινητοποιημένο από κάποια μηχανική βλάβη. Λίγο πριν από αυτό είχε εγκαταλείψει ο Pastor Maldonado, όταν ύστερα από έξοδο βρέθηκε στην αμμοπαγίδα.

Και λίγη βροχή

Μόλις ο αγώνας έφτασε στο μέσον του, μια ελαφριά βροχή έκανε την εμφάνισή της αλλά δεν ήταν αρκετή για να αναγκάσει τους οδηγούς να βάλουν ενδιάμεσα ελαστικά. Εκείνος που εντυπωσίαζε ήταν ο Kimi Raikkonen, ακολουθούσε στρατηγική ενός pit stop λιγότερου και βρισκόταν στην κορυφή, με αρκετά μεγάλη διαφορά από τον Alonso, ενώ προβλεπόταν να κάνουν τα ίδια pit stop μέχρι το τέλος. Ο Φινλανδός έκανε την αλλαγή ελαστικών του στον 34ο γύρο, με την προοπτική να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα, αφήνοντας τον Alonso στην πρώτη θέση.

Ο Alonso σε εκείνο το σημείο του αγώνα «πετούσε» ανοίγοντας τη διαφορά από τον Vettel, o οποίος δεν μπορούσε να ακολουθήσει παρόμοιο ρυθμό. Πιο πίσω ακολουθούσαν οι Sutil, Massa, Raikkonen, Hamilton, Webber, Button, Grosjean και Vergne.

Στον 39ο γύρο που έκανε την τελευταία αλλαγή ελαστικών ο Fernando Alonso διαμορφώθηκε ξεκάθαρα η εικόνα των στρατηγικών για τα ελαστικά. Οι Ferrari και Red Bull έκαναν τρεις στάσεις, όπως και ο Hamilton, ενώ οι Raikkonen και Sutil έκαναν 2 αλλάγές. Ο Sutil μάλιστα καθυστέρησε αρκετά τη δεύτερη δική του στάση γιατί στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ήταν υποχρεωμένος να βάλει την πολύ μαλακή γόμα. Ευνοημένος ήταν ο Raikkonen, ο οποίος προσπέρασε τον Sutil και πέρασε στην πρώτη θέση, με μόνο τον Alonso να είναι ο μόνος που τον καταδίωκε.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα αποθεώθηκε η διαχείριση ελαστικών της Lotus, που στα χέρια του Kimi Raikkonen βρήκε τον ιδανικό εκφραστή της. Ο Φινλανδός οδήγησε με την ίδια μαεστρία που έδειξε σε όλο τον αγώνα και ουσιαστικά δεν απειλήθηκε μέχρι την καρό σημαία, για να πάρει την πρώτη νίκη της σεζόν. Ο Fernando Alonso έδειξε πάρα πολύ ισχυρός και τερμάτισε στη 2η θέση, δείχνοντας πανέτοιμος να παλέψει μέχρι το τέλος για άλλο ένα πρωτάθλημα. Ο Sebastian Vettel έφτασε μέχρι την 3η θέση, και ακολούθησαν οι Felipe Massa, Lewis Hamilton, Mark Webber, Adrian Sutil (που έκανε εκπληκτικό αγώνα και μόνο στο τέλος έχασε μερικές θέσεις), Paul di Resta, Jenson Button και Romain Grosjean.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μαλαισίας




Εικόνα





Ο Sebastian Vettel κέρδισε με απαιτητικό τρόπο στη Sepang αγνοώντας την ομάδα του.


Ο Sebastian Vettel ήταν ο θριαμβευτής του Grand Prix Μαλαισίας, καθώς ύστερα από έναν αγώνα με πολλά συμβάντα και ανατροπές απαίτησε τη νίκη και έφτασε σε αυτήν, προσπερνώντας, κατά παράβαση των οδηγιών της ομάδα του, τον Mark Webber. Ο Αυστραλός έμεινε στη 2η θέση, συμπληρώνοντας ένα εμφατικό 1-2 για τη Red Bull. Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην 3η θέση επειδή ο 4ος Nico Rosberg δεν παράκουσε τις οδηγίες της Mercedes και δεν τον προσπέρασε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα παρότι ήταν πιο γρήγορος. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Romain Grosjean, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez και Jean Eric Vergne.

Εκκίνηση και τέλος για Alonso

Στη Sepang έβρεχε από νωρίς και έτσι τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid με την πίστα να είναι βρεγμένη, αν και βροχή είχε σχεδόν σταματήσει την ώρα της εκκίνησης. Επομένως, η επιλογή των ενδιάμεσων ελαστικών ήταν επιβεβλημένη για το πρώτο κομμάτι του αγώνα, μέχρι η αγωνιστική γραμμή να στεγνώσει αρκετά και να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα slick. Η εκκίνηση δόθηκε κανονικά και όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel έφυγε καλά από την πρώτη θέση, αλλά το ίδιο καλά ξεκίνησαν οι δύο Ferrari και τον πίεσαν αρκετά. Ο Fernando Alonso πέρασε τον Massa και έφτασε δίπλα στον Vettel, όμως στη γλιστερή πίστα δεν μπόρεσε να ελέγξει με απόλυτη ακρίβεια το μονοθέσιό του και είχε επαφή με τη Red Bull του Γερμανού, σπάζοντας την εμπρός πτέρυγά του. Την καλύτερη εκκίνηση όμως έκανε ο Mark Webber, ο οποίος από την 5η θέση πετάχτηκε μπροστά και έδινε μάχη με τον Alonso για τη 2η θέση.

Ο Alonso προσπάθησε να κάνει άλλον ένα γύρο με σπασμένη την εμπρός πτέρυγα, όμως στο ξεκίνημα του 2ου γύρου η πτέρυγα αποκολλήθηκε και ο Ισπανός βρέθηκε εκτός πίστας και εκτός αγώνα. Ταυτόχρονα, ο Felipe Massa έχασε αρκετές θέσεις και έπεσε στην 6η, πίσω από τους Hamilton, Rosberg και Button και μπροστά από τους Perez, Hulkenberg και Sutil. Ο Kimi Raikkonen είχε πέσει πολύ πίσω, στη 12η θέση.

Ώρα για slick

Ο Sebastian Vettel και ο Felipe Massa ήταν οι πρώτοι που αποφάσισαν ότι οι συνθήκες είναι κατάλληλες για slick ελαστικά και στον 5ο γύρο μπήκαν στα pit για να τα αλλάξουν. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν αρκετοί, ενώ στον 7ο μπήκαν και οι υπόλοιποι, μαζί τους και ο Lewis Hamilton, o οποίος έκανε ένα -αναμενόμενο- λάθος, σταματώντας αρχικά στο box της McLaren, προτού το καταλάβει και συνεχίσει μέχρι τη Mercedes. Η πλειονότητα επέλεξε τα μεσαία ελαστικά, με μοναδική εξαίρεση τον Mark Webber που έβαλε στο μονοθέσιό του τη σκληρή γόμα.

Μετά τα pit stop κερδισμένες ήταν οι Red Bull, με τον Mark Webber να βρίσκεται στην πρώτη θέση και τον Sebastian Vettel στη 2η θέση. Ακολουθούσαν οι δύο Mercedes των Hamilton και Rosberg, οι Button και Hulkenberg, ο Massa στην 7η θέση και πιο πίσω οι Grosjean και Perez, o οποίος κρατούσε πίσω του τον Kimi Raikkonen. Ο Raikkonen κατάφερε τελικά να περάσει στον 16ο γύρο και άρχισε αμέσως να γράφει ταχύτερους γύρους.

Η κορυφαία 4άδα που αποτελούσαν οι δύο Red Bull και οι δύο McLaren απομακρυνόταν σταθερά από τους υπόλοιπους, με τις διαφορές μεταξύ τους να κυμαίνεται στην περιοχή των 2-3 δευτερολέπτων.

Pit stop

O Mark Webber από την πρωτοπορία του αγώνα ήταν ο πρώτος που μπήκε για να αλλάξει τα σκληρά ελαστικά με ένα σετ της μεσαίας γόμας. Ο Massa έκανε ακριβώς το αντίθετο και ήταν πάλι η εξαίρεση, καθώς οι υπόλοιποι από τους πρωτοπόρους επέλεξαν τα μεσαία. Η ώρα του Vettel στον 23ο γύρο, μαζί με τον Rosberg, με τον Vettel να επιλέγει επίσης τη σκληρή γόμα. Η σειρά δεν άλλαξε μετά τα pit stop, τουλάχιστον για την πρώτη 6άδαμ με κερδισμένο τον Grosjean που κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Hulkenberg. Τα pit stop αποδείχτηκαν προβληματική διαδικασία για τη Force India. Ήδη είχε υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση στο πρώτο pit stop του Adrian Sutil αλλά αυτό του Paul di Resta ήταν καταστροφικό και οδήγησε στην εγκατάλειψη του Σκοτσέζου.

Στο μέσον του αγώνα η μάχη της κορυφής έφτασε στο απόγειό της, με τους Webber, Vettel, Hamilton και Rosberg να έχουν σχηματίσει ένα τρενάκι. Ο Hamilton έκανε πρώτος την κίνησή του και στον 30ό γύρο μπήκε στα pit για να βάλει ένα σετ της σκληρής γόμας. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν οι Webber και Rosberg, οι οποίοι επίσης επέλεξαν τα σκληρά ελαστικά. Την ίδια επιλογή έκανε και ο Vettel στον επόμενο γύρο, ο οποίος όμως επιστρέφοντας στην πίστα είδε ότι βρίσκεται πίσω και από τον Webber και από τον Hamilton και μπροστά από τον Rosberg.

Προσωρινά στην πρωτοπορία του αγώνα έμεινε ο Jenson Button με τη McLaren, που καθυστερούσε τη δική του αλλαγή ελαστικών. Όταν ο Βρετανός σταμάτησε για αλλαγή ελαστικών καταστράφηκε και ο αγώνας του, καθώς τον άφησαν να φύγει από το box χωρίς να έχει βιδωθεί σωστά ο εμπρός δεξιά τροχός και χρειάστηκε να τον σπρώξουν πίσω για να τον ξαναβιδώσουν, κάτι που του κόστισε πάρα πολύ χρόνο.

Η Red Bull ήταν ταχύτερη σε εκείνο το σημείο του αγώνα και όχι μόνο ο Mark Webber απομακρυνόταν από τον Lewis Hamilton, αλλά και ο Sebastian Vettel πέρασε τον Βρετανό της Mercedes, o οποίος άρχισε να δέχεται πίεση και από τον Nico Rosberg. Πιο πίσω, ο Kimi Raikkonen ταλαιπωρούνταν με τον Nico Hulkenberg, που κατάφερε να τον περάσει στον 41ο γύρο και να πάρει την 8η θέση.

Μάχες ομόσταβλων

Μετά το τελευταίο pit stop διαμορφώθηκαν δυο μεγάλες μάχες: ο Sebastian Vettel πίεζε ασφυκτικά τον Mark Webber για την πρώτη θέση ενώ ο Nico Rosberg έκανε την επίθεσή του στον Lewis Hamilton, έπαθλο την 3η θέση του βάθρου. Ο Vettel επικράτησε στην πρώτη περίπτωση και πήρε την πρωτοπορία στον αγώνα ενώ στη δεύτερη περίπτωση ο Hamilton κατάφερνε να κρατηθεί μπροστά. Πιο πίσω ο Romain Grosjean έκανε σχετικά μοναχικό αγώνα στην 5η θέση ενώ στην 6η ακολουθούσε ο Felipe Massa, ο οποίος καθυστέρησε πολύ το τελευταίο pit stop και στους τελευταίους γύρους είχε φρέσκα ελαστικά. Ο Kimi Raikkonen βρισκόταν στη μέτρια 7η θέση, μπροστά από τους Sergio Perez, Nico Hulkenberg και Jean-Eric Vergne.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ο Rosberg φαινόταν ταχύτερος από τον Hamilton αλλά έλαβε εντολή μέσω ασυρμάτου από την ομάδα του να μην επιχειρήσει να περάσει και να διατηρήσουν τις θέσεις τους. Ο Massa με τα φρέσκα μεσαία ελαστικά έφτασε τον Grosjean και τον πέρασε, ανεβαίνοντας στην 5η θέση. Πιο πίσω, ο Hulkenberg πέρασε τον Perez για την 8η θέση.

Η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Sebastian Vettel, που πανηγύρισε την πρώτη φετινή νίκη του, μπροστά από τον Mark Webber που ήταν 2ος. Η Mercedes τοποθέτησε τους οδηγούς της, δίνοντας εντολή ο Lewis Hamilton να τερματίσει 3ος και ο Nico Rosberg 4ος. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Romain Grosjean, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez και Jean Eric Vergne.

Με τη νίκη του στη Sepang ο Vettel πέρασε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος με 40 βαθμούς, μπροστά από τον Raikkonen που έφτασε στους 31 β.
Πηγή:msfree.gr



Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

GP Κίνας



Chinese GP – Τεχνικά χαρακτηριστικά


Εικόνα
Εικόνα


Εικόνα


Ο Fernando Alonso έκανε έναν υγιεινό περίπατο το απόγευμα της Κυριακής στο Shanghai International Circuit, παίρνοντας μιαν -εύκολη όπως εξελίχθηκε- νίκη στο Grand Prix Κίνας. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari πήρε την πρωτοπορία στον αγώνα από πολύ νωρίς και δεν την έχασε μέχρι το τέλος, για να πάρει την πρώτη φετινή νίκη της Ferrari και να επανέλθει με τον πιο πειστικό τρόπο στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο Kimi Raikkonen με το μονοθέσιο της Lotus πήρε τη 2η θέση, δίνοντας στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα μάχη με τον Lewis Hamilton, ο οποίος ξεκινώντας από την pole position τερμάτισε στην 3η θέση. O Sebastian Vettel εκμεταλλεύτηκε τη διαφορετική στρατηγική για να τερματίσει στην 4η θέση, χάνοντας για λίγο στο τέλος την ευκαιρία να πάρει την 3η, μπροστά από τον Jenson Button ο οποίος έκανε ένα pit stop λιγότερο από τους πρωτοπόρους. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Daniel Ricciardo, Paul di Resta, Romain Grosjean και Nico Hulkenberg.

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στη σχάρα εκκίνησης, η οποία όμως δεν ήταν πλήρης, καθώς ο Mark Webber εκκίνησε από το pit lane, αφού οι μηχανικοί της Red Bull άλλαξαν κιβώτιο ταχυτήτων και ρυθμίσεις στο μονοθέσιό του και με βάση το γεγονός ότι έτσι κι αλλιώς θα εκκινούσε από την τελευταία θέση. Ο καιρός ήταν καλός και όλα ήταν έτοιμα για την εκκίνηση. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Lewis Hamilton ξεκίνησε καλά και διατήρησε την πρώτη θέση, όχι όμως και ο Kimi Raikkonen, ο οποίος έφυγε πολύ άσχημα και είδε να τον προσπερνούν και οι δύο Ferrari των Fernando Alonso και Felipe Massa. Ο Raikkonen έπεσε στην 4η θέση, μπροστά από τους Nico Rosberg και Romain Grosjean. O Sebastian Vettel, που ξεκίνησε με τη μεσαία γόμα, έμεινε στην 9η θέση πίσω από τον Jenson Button, o οποίος είχε επίσης τη μεσαία γόμα.

Στους πρώτους γύρους ο Hamilton κρατούσε πίσω του τις δύο Ferrari αλλά ο Βρετανός αντιμετώπιζε προβλήματα με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli και ήδη στον 5ο γύρο οι Alonso και Massa τον πέρασαν στην ίδια στροφή. Ο Hamilton έχασε κι άλλες θέσεις στη συνέχεια, μέχρι να μπει στα pit για να αλλάξει ελαστικά. Ο Βρετανός έδωσε το σύνθημα και στους επόμενους γύρους όσοι ξεκίνησαν με τη μαλακή γόμα μπήκαν στα pit για να την ξεφορτωθούν και να βάλουν τη μεσαία. Σε εκείνο το σημείο του αγώνα είχαμε και τις δύο πρώτες εγκαταλείψεις, όταν οι Gutierrez και Sutil συγκρούστηκαν και ο αγώνας τους ολοκληρώθηκε.

Έτσι, στις πρώτες θέσεις έμειναν όσοι είχαν ξεκινήσει τον αγώνα με τη μεσαία γόμα και δεν είχαν μπει ακόμα για pit stop. Ο Hulkenberg βρέθηκε στην πρωτοπορία, μπροστά από τους Vettel, Button, Perez και di Resta ενώ στην 6η θέση βρισκόταν ο Alonso, που είχε κάνει pit stop, μπροστά από τoυς Lewis Hamilton, Kimi Raikkonen, Felipe Massa και Mark Webber, ο οποίος είχε κερδίσει πάρα πολλές θέσεις από την τελευταία στην οποία βρισκόταν στο τέλος του 1ου γύρου, όταν είχε αναγκαστεί να κάνει ένα απρογραμμάτιστο pit stop.

Στον 14ο γύρο οι Hulkenberg και Vettel μπήκαν μαζί στα pit, όπου όμως οι μηχανικοί της Red Bull ήταν πολύ πιο γρήγοροι από εκείνους της Sauber και ο Vettel βγήκε πολύ μπροστά από τον συμπατριώτη του. Πιο πίσω ο Mark Webber συγκρούστηκε με τον Vergne και με σπασμένη πτέρυγα αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pit. Εκεί όμως δεν βιδώθηκε σωστά ο πίσω δεξιά τροχός και ο Αυστραλός λίγο αργότερα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Λίγο αργότερα συγκρούστηκαν οι Raikkonen και Perez, όταν στην προσπάθεια του Φινλανδού να προσπεράσει ο Μεξικανός τον «στρίμωξε» στην άκρη της πίστας και του έσπασε το ρύγχος στο μονοθέσιο της Lotus.

Ο Jenson Button καθυστερούσε πολύ το πρώτο του pit stop ενώ κάποιοι οδηγοί, όπως ο Massa και ο Rosberg, έκαναν το 2ο δικό τους. Ο Βρετανός μπήκε τελικά για πρώτη φορά στον 24ο γύρο, σε μια ξεκάθαρη στρατηγική 2 στάσεων, ενώ στον ίδιο γύρο μπήκε και ο Fernando Alonso. Αυτό άφησε στην πρωτοπορία του αγώνα τον Sebastian Vettel, τον οποίο ακολουθούσε με σχετικά μικρή διαφορά ο Nico Hulkenberg. Λίγο πριν από όλα αυτά ο Nico Rosberg εγκατάλειψε στο γκαράζ της Mercedes.

Ο Fernando Alonso ακολουθούσε πολύ γρήγορο ρυθμό και γρήγορα πέρασε τους Hulkenberg και Vettel για να βρεθεί και πάλι στην πρωτοπορία του αγώνα. Ο Ισπανός της Ferrari είχε χτίσει μια καλή διαφορά από τον Hamilton, που προσπαθούσε να τον ακολουθήσει ενώ παρέμενε ανοιχτή η μάχη για το βάθρο ανάμεσα σε Vettel, Button και Raikkonen.

Ο Vetttel μπήκε στον 32ο γύρο για το pit stop του και βγαίνοντας στην πίστα άρχισε να κινείται πολύ γρήγορα και να κερδίζει θέσεις, προσπαθώντας να πλησιάσει τον Alonso. Ο πρώτος που μπήκε στα pit για 3η φορά ήταν -περιέργως- ο Kimi Raikkonen με την «πληγωμένη» Lotus. Έτσι ξεκίνησε ο χορός των 3ων pit stop, με τον Massa να μπαίνει στον 37ο γύρο και τον Hamilton να ακολουθεί στον 38ο. Ο Hamilton επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Raikkonen, με τη στρατηγική της Lotus να λειτουργεί καλύτερα σε εκείνο το σημείο του αγώνα.

Ο Alonso έκανε το τελευταίο pit stop του στον 41ο γύρο και επέστρεψε στην πίστα ακριβώς πίσω από τον Vettel, τον οποίο κατάφερε αμέσως να προσπεράσει. Έτσι κι αλλιώς άλλωστε ο Vettel ήταν υποχρεωμένος να κάνει άλλο ένα pit stop, για να βάλει τη μαλακή γόμα της Pirelli. Πιο πίσω οι Raikkonen και Hamilton έδιναν τη δική τους μάχη για τη 2η θέση ενώ φαινόταν ότι η 4η θέση θα κρινόταν ανάμεσα στον Button και στον Vettel.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα οι Button και Vettel έκαναν το pit stop που όφειλαν για να βάλουν τη μαλακή γόμα (2ο για τον Button και 3ο για τον Vettel). Ο Vettel βγήκε με άνεση στην 4η θέση ενώ για τον Button τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα, καθώς επέστρεψε στην πίστα πίσω από τη Force India του Paul di Resta. Ο Vettel έκανε στους τελευταίους γύρους μεγάλη προσπάθεια να φτάσει και να περάσει τον Hamilton και σχεδόν τα κατάφερε, αλλά ο Βρετανός της Mercedes κατάφερε με νύχια και με δόντια να κρατήσει την 3η θέση. O Jenson Button τερμάτισε τελικά 5ος, μπροστά από τους Felipe Massa, Daniel Ricciardo, Paul di Resta, Romain Grosjean και Nico Hulkenberg.

Μετά το τέλος του GP Κίνας ο Vettel παραμένει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος με 52 βαθμούς και τον ακολουθούν ο Raikkonen με 49 βαθμούς, ο Alonso με 43 βαθμούς και ο Hamilton με 40 βαθμούς.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2013

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μπαχρέιν

Το Grand Prix Μπαχρέιν του 2013, αν και πολύ διαφορετικός αγώνας, είχε τελικά τον ίδιο νικητή και το ίδιο ακριβώς βάθρο με τον αγώνα του 2012. Ο Sebastian Vettel επέστρεψε πανηγυρικά στις νίκες μετά τη Μαλαισία, ύστερα από μιαν εύκολη -όπως εξελίχθηκε- επικράτηση με το μονοθέσιο της Red Bull. Πίσω του τερμάτισαν οι δύο οδηγοί της Lotus, με τον Kimi Raikkonen στη 2η θέση και τον Romain Grosjean στην 3η. Ακολούθησαν οι Paul di Resta, Lewis Hamilton, Sergio Perez, Mark Webber, Fernando Alonso, Nico Rosberg και Jenson Button. Ο αγώνας των Ferrari καταστράφηκε από νωρίς, με το DRS του Alonso να μη λειτουργεί από το ξεκίνημα του αγώνα και τον Massa να έχει δύο κλαταρίσματα.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στη σχάρα της εκκίνησης χωρίς προβλήματα, με τη θερμοκρασία να είναι ελάχιστα χαμηλότερη από το αναμενόμενο. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Nico Rosberg έφυγε πολύ καλά και κράτησε την πρώτη θέση ενώ ο Fernando Alonso εκμεταλλεύτηκε την καθαρή πλευρά της πίστας και πέρασε τον Sebastian Vettel, όμως ο Γερμανός της Red Bull με μια αποφασιστική κίνηση κατάφερε να ξαναπεράσει. Ο Felipe Massa έπεσε πίσω από τον Paul di Resta ενώ ο Adrian Sutil «ακούμπησε» με τον Massa με αποτέλεσμα το κλατάρισμα ενός ελαστικού. Κακή εκκίνηση έκανε ο Lewis Hamilton, που βρέθηκε πίσω από τις δύο McLaren των Button και Perez.

Ο Sebastian Vettel ήταν πολύ γρήγορος στους δύο πρώτους γύρους και κατάφερε να περάσει τον Rosberg προτού καν έχει DRS στη διάθεσή του. Λίγο αργότερα τον Rosberg προσπέρασε και ο Paul di Resta, με τον Γερμανό της Mercedes να φαίνεται ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει τον αγωνιστικό ρυθμό της Red Bull.

Η ατυχία χτύπησε τον Alonso στον 5ο γύρο, όταν το DRS στο μονοθέσιο της Ferrari παρουσίασε πρόβλημα και το πτερύγιο έμεινε ανοικτό. Έτσι, ο Ισπανός αναγκάστηκε στον 7ο γύρο να μπει στα pit, πολύ νωρίτερα από ότι είχαν προγραμματίσει. Στον επόμενο γύρο το πρόβλημα ξαναπαρουσιάστηκε και ο Alonso μπήκε στα pit για 2η φορά, κάτι που κατάστρεψε ουσιαστικά τον αγώνα του καθώς και πολύ χρόνο έχασε και ήταν αναγκασμένος να βγάλει όλο τον υπόλοιπο αγώνα χωρίς DRS. Ύστερα από αυτό, ο Alonso έπεσε στη 18η θέση.

Pit stop

Στο μεταξύ, ο Vettel απομακρυνόταν συνεχώς στην πρώτη θέση, μπροστά από τους Di Resta, Massa, Rosberg και Raikkonen. Στο 10ο γύρο ξεκίνησε ο χορός των προγραμματισμένων pit stop, με τους Vettel και Massa να μπαίνουν πρώτοι, κάτι που άφησε στην πρωτοπορία τον Di Resta με τη Force India και τον Raikkonen με τη Lotus, που έδειχναν να είναι σε στρατηγική ενός pit stop λιγότερου.

O Di Resta έκανε το δικό του pit stop στον 14ο γύρο και ο Kimi Raikkonen στο 16ο ενώ δύο γύρους νωρίτερα ο Sebastian Vettel τον είχε περάσει με άνεση για να πάρει την πρώτη θέση. Το pit stop του Φινλανδού δεν ήταν καθόλου καλό και στην επιστροφή του στην πίστα ο Raikkonen βρέθηκε στη 10η θέση. Έτσι, μετά την ολοκλήρωση των πρώτων pit stop ο Vettel βρισκόταν άνετα στην πρώτη θέση, με διαφορά πάνω από 10 δευτερόλεπτα από τον Mark Webber, και ακολουθούσαν οι Rosberg, Button, Grosjean, Perez, Di Resta, Hamilton, Raikkonen και Hulkenberg. Οι δύο Ferrari ήταν εκτός 10άδας, με τον Alonso στη 12η θέση και τον Massa, ο οποίος έκανε ένα απρογραμμάτιστο pit stop λόγω ενός κλαταρίσματος, στη 15η.

Ο Vettel έκανε με την άνεσή του το 2ο pit stop στον 26ο γύρο και επέστρεψε στην πίστα ακριβώς στην ίδια θέση στην οποία την άφησε: στην 1η. Πίσω του βρίσκονταν οι Grosjean, Di Resta και Raikkonen, που ήταν σε διαφορετική στρατηγική, και ακόμα πιο πίσω οι Webber, Button, Perez και Rosberg. Οι τρεις τελευταίοι έδωσαν πολλές και θεαματικές μάχες μεταξύ τους, αλλάζοντας συνεχώς τις μεταξύ τους θέσεις. Ιδιαίτερα η μάχη ανάμεσα στους οδηγούς της McLaren ήταν πολύ έντονη, με τον Perez να είναι πιο ενθουσιώδης και να έχει μια μικροεπαφή με το μονοθέσιο του Button.

Στον 34ο γύρο οριστικοποιήθηκε η στρατηγική δύο στάσεων του Kimi Raikkonen, όταν ο Φινλανδός μπήκε για 2η και τελευταία φορά στα pit, τη στιγμή που οι υπόλοιποι -πλην Di Resta- θα σταματούσαν τουλάχιστον 3 φορές. Σιγά-σιγά και οι υπόλοιποι οδηγοί έκαναν το τελευταίο τους pit stop, με τον Vettel να μπαίνει στον 43ο γύρο και να ξαναβγαίνει στην πίστα ξανά στην 1η θέση, 8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Kimi Raikkonen.

Στρατηγική

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Paul di Resta αλλά πίσω του ο Romain Grosjean βρισκόταν στην πίστα για το τελευταίο του stint με τη μεσαία γόμα και ήταν πολύ πιο γρήγορος. Έτσι, φυσιολογικά ο Γάλλος της Lotus έφτασε τον Σκοτσέζο της Force India λίγους γύρους αργότερα και τον πέρασε για να ανέβει στην 3η θέση. Πιο πίσω ο Alonso έκανε έναν εξίσου εντυπωσιακό αγώνα, κάνοντας προσπεράσεις και κερδίζοντας θέσεις χωρίς να λειτουργεί το DRS στο μονοθέσιο της Ferrari.

Από τις τελευταίες μάχες του αγώνα ήταν εκείνη ανάμεσα στους Webber και Hamilton για την 5η θέση και ακριβώς πίσω τους ανάμεσα στον Alonso και τον Perez για την 7η θέση. Στην πρώτη περίπτωση επικράτησε ύστερα από πολύ σκληρή μάχη ο Hamilton ενώ πιο πίσω ο Perez πέρασε τον Alonso και κρατήθηκε μπροστά του. Ο Perez μάλιστα πέρασε και τον Webber στον τελευταίο γύρο. Μπροστά ο Sebastian Vettel δεν είχε κανένα πρόβλημα και είδε πρώτος την καρό σημαία για να πάρει τη 2η φετινή του νίκη. Πίσω του, οι Kimi Raikkonen και Romain Grosjean συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών, ακριβώς όπως στον περσινό αγώνα. Ακολούθησαν οι Paul di Resta, Lewis Hamilton, Sergio Perez, Mark Webber, Fernando Alonso, Nico Rosberg και Jenson Button.

Μετά τον αγώνα του Μπαχρέιν ο Sebastian Vettel απομακρύνθηκε ακόμα περισσότερο στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών, φτάνοντας στους 77 βαθμούς. Ο Kimi Raikkonen εδραιώθηκε στη 2η θέση με 67 βαθμούς και ακολουθούν ο Lewis Hamilton με 50 β. και ο Fernando Alonso με 47 βαθμούς.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”