Formula 1 2015

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2015

Δημοσίευση από Johnny » 28 Οκτ 2015, 16:30

GP Αμερικής


Εικόνα



Ο Hamilton, κέρδισε για τρίτη φορά στην αμερικανική πίστα, παίρνοντας τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο του. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Rosberg και Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Verstappen, Perez, Sainz, Button, Maldonado, Nasr και Ricciardo

Ο αγώνας στην Αμερική ήταν έτοιμος να ξεκινήσει με τη βροχή να έχει σταματήσει, αλλά την πίστα να παραμένει βρεγμένη, γεγονός το οποίο θα ανακάτευε περισσότερο την τράπουλα.

Θυμίζουμε ότι το grid άλλαξε λόγω ποινής στα μονοθέσια της Ferrari. Επίσης μετά από ανησυχία στις τάξεις της Mercedes, για τα εμπρός ελαστικά του Nico Rosberg ο οποίος ξεκινούσε από την pole position, οι μηχανικοί αποκρίθηκαν πως απλά έδειχναν κρύα.

Περίπου 10 λεπτά πριν την εκκίνηση το race control, δήλωσε πως υπήρχε 20% πιθανότητα βροχής. Η μικρότερη που είδαμε όλο το Σαββατοκύριακο. Όλοι οι οδηγοί, θα εκκινούσαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά.

Οι οδηγοί έκαναν τον γύρο σχηματισμού, παρατάχθηκαν και τα πράσινα φώτα έσβησαν. Ο αγώνας εκκίνησε με τον Hamilton να ξεκινάει πολύ καλά. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, βρέθηκε δίπλα στον Rosberg στην πρώτη κιόλας στροφή. Τον πίεσε σχεδόν εκτός πίστας και ο Rosberg βρέθηκε πίσω στην πέμπτη θέση.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Daniil Kvyat. Ο Bottas μπήκε κατευθείαν στα pit για νέο εμπρός ρύγχος και ήταν ο πρώτος που άλλαξε σε μαλακά ελαστικά.

Σύγκρουση μεταξύ των οδηγών της Sauber, έφερε τον Nasr στα pit επίσης για αλλαγή εμπρός ρύγχους. Τα θραύσματα που έμειναν στην πίστα, δημιούργησαν προβλήματα στον Massa, ο οποίος ακολουθούσε.

Στα pit επέστρεψε και ο Stevens, δείχνοντας πως το πρόβλημά του είναι αρκετά σημαντικό.

Τα replay της εκκίνησης μας έδειξαν τον Bottas να χάνει στιγμιαία το φρενάρισμά του ακουμπώντας το πίσω μέρος της McLaren του Alonso. Και οι δύο οδηγοί, είχαν τετακέ μετά από αυτό. Επίσης στην μάχη της πρώτης στροφής, ακούμπησαν μεταξύ τους οι τροχοί των μονοθεσίων της Mercedes.

Στον πέμπτο γύρο, οι αγωνοδίκες ενεργοποίησαν το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω των θραυσμάτων στη στροφή 1.

Σημαντικό επίσης, είναι το γεγονός ότι οι Sainz και Bottas, οι μόνοι δύο οδηγοί που προσπάθησαν να πάνε σε σλικ ελαστικά, πήραν άμεσα την απόφασή τους πίσω.

Ο Bottas στον έβδομο γύρο εγκατέλειψε τον αγώνα.

Με το που αποσύρθηκε το VSC, ο Rosberg πήρε την ευκαιρία και βούτηξε κατευθείαν για να προσπεράσει τον Ricciardo. Ο οδηγός της Red Bull, με όχι και πολύ καλό τρόπο αναρωτήθηκε πώς κάτι τέτοιο ήταν δυνατόν.

Λίγους γύρους μετά, μετά από μεγάλη συζήτηση σε σχέση με τα ελαστικά, ο Romain Grosjean μπήκε στο γκαράζ της ομάδας του και εγκατέλειψε.

Ο Ricciardo πετούσε στην πίστα σε αυτό το σημείο, κάνοντας τον ένα γύρο μετά τον άλλον. Έναν γύρο μετά, ο οδηγός της Red Bull έκανε την κίνησή του και προσπέρασε το Hamilton για την πρωτιά του αγώνα.

Στο γύρο 17 ο Ericsson προσπάθησε και πάλι να βάλει σλικ ελαστικά. Είχε άραγε έρθει η ώρα;

Ακολούθησαν πίσω του, οι Button, Hamilton, Ricciardo, Kvyat και Rosberg.

Στον επόμενο γύρο, οι Perez, Raikkonen, Sainz και Hulkenberg.

Εκτός αγώνα βρέθηκε o Raikkonen, ο οποίος παρά το πέρασμά του από την αμμοπαγίδα και τη σύγκρουσή του με τον τοίχο κατάφερε κάπως να φέρει και πάλι τη Ferrari του στην πίστα. Ο Φιλανδός, επέστρεψε στα pit και ξανά στον αγώνα.

Στον γύρο 22 ο Rosberg, πέρασε και πάλι στην πρώτη θέση.

Σε αυτό το σημείο του αγώνα, ο Vettel ήταν ταχύτερος από όλους. Προσπέρασε τον Kvyat για την τέταρτη θέση. Επόμενος στόχος, ο Hamilton.

Στη συνέχεια εγκατέλειψε τον αγώνα ο Massa.

Πιο πίσω, ο Hulkenberg πλησίαζε τον Verstappen με ρυθμό, ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο. Ταυτόχρονα, στην πρώτη θέση ο Rosberg ξεμάκραινε γρήγορα. Αν λοιπόν ο Hamilton, σκόπευε να μείνει εντός μάχης, έπρεπε να κάνει την κίνησή του απέναντι στον Ricciardo άμεσα και μάλιστα αυτή τη στιγμή που βρισκόταν εντός DRS.

Τελικώς το ατύχημα του Raikkonen, προκάλεσε μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που φαινόντουσαν στη Ferrari του. Λόγω μεγάλης θερμοκρασίας στα φρένα του, οι μηχανικοί του, τον κάλεσαν να εγκαταλείψει τον αγώνα.

Λίγο μετά ο Ericsson, πάρκαρε τη Sauber του στο πλάι της πίστας. Οι αγωνοδίκες έβγαλαν στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Πολύ άσχημα νέα για τον Rosberg.

Στα pit βούτηξαν κατευθείαν, οι Alonso, Vettel, Hulkenberg και Sainz. Επιλογή της Mercedes, να κρατήσει έξω τον Rosberg. Αλλαγές ελαστικών για τους Perez και Button στη συνέχεια. Μεσαία γόμα για τη Ferrari και τη Force India. Οι υπόλοιποι απλά έβαλαν φρέσκα μαλακά ελαστικά.

Μετά από 5 γύρους το SC αποσύρθηκε ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι. Πολύ καλή επανεκκίνηση από τον Nico Rosberg που έδειχνε να κρατά τη θέση του. Αμέσως πιο πίσω, φοβερές μάχες με τον Ricciardo και τον Vettel να ανταλλάσσουν την δεύτερη θέση μεταξύ τους, 2 φορές σε 2 στροφές!

Χαμός στην πρώτη πεντάδα με τις θέσεις να αλλάζουν ανά δευτερόλεπτο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι Mercedes γυρνούσαν τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλον.

Ξαφνικά ο Ricciardo έχασε τη θέση του από τον Verstappen που ακολουθούσε. Πιο πίσω και ο Hulkenberg, ήταν σε θέση βολής.

Λίγο μετά συγκρούστηκαν μεταξύ τους οι Hulkenberg και Ricciardo. Ο οδηγός της Force India, προσπάθησε να προσπεράσει, ο αντίπαλός του έκλεισε και οι δυο τους βγήκαν από τη στροφή μαζί.

Οι αγωνοδίκες έδωσαν πέντε δευτερόλεπτα ποινή στον Sainz για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στο pit lane, και την ίδια στιγμή έβγαλαν και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, έως ότου απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Hulkenberg.

Ο Hamilton δεν μπήκε για αλλαγή ελαστικών, ενώ ο ομόσταβλός του μπήκε. Σε αυτό το σημείο οι McLaren βρισκόντουσαν στην πέμπτη και έκτη θέση με τον Button μπροστά.

Το race control ανακοίνωσε πως θα ελέγξει το συμβάν μεταξύ Hulkenberg και Ricciardo μετά το τέλος του αγώνα.

Στον γύρο 43, το SC επανήλθε μετά από σφοδρή σύγκρουση του Kvyat. Ευτυχώς ο Ρώσος ήταν καλά.

Ο Hamilton μπήκε απευθείας για ελαστικά και ο Rosberg βρέθηκε να οδηγεί και πάλι τον αγώνα.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε και 10 γύροι απέμεναν για το πέσιμο της καρό σημαίας.

Στον 48ο γύρο ο Hamilton έκανε την κίνηση που το έδωσε το πρωτάθλημα, μετά από λάθος του Rosberg.

Πιο πίσω θέσεις έχανε συνεχώς ο Fernando Alonso. Μίλησε στον ασύρματο λέγοντας, ότι δεν έχει ισχύ και μήπως έπρεπε να εγκαταλείψει. Οι μηχανικοί της ομάδας, του είπαν πως είναι ακόμα στους βαθμούς.

Χωρίς άλλα δράματα και με τον Sebastian Vettel, να μην καταφέρνει τελικά να πάρει την μπουκιά από το στόμα του Hamilton, ο οδηγός της Mercedes, κέρδισε για τρίτη φορά στην αμερικανική πίστα, παίρνοντας τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο του. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Nico Rosberg και Sebastian Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Max Verstappen, Sergio Perez, Carlos Sainz, Jenson Button, Pastor Maldonado, Felipe Nasr και Daniel Ricciardo.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2015

Δημοσίευση από Johnny » 03 Νοέμ 2015, 20:38

GP Μεξικού



Εικόνα



Ο Nico Rosberg πήρε την τέταρτη νίκη του για το 2015, κερδίζοντας στο Μεξικό. Μαζί του στο βάθρο, ανέβηκαν οι Hamilton και Bottas. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kvyat, Ricciardo, Massa, Hulkenberg, Perez, Verstappen και Grosjean.

Μία εβδομάδα μετά τον επεισοδιακότατο αγώνα των ΗΠΑ, το πολύχρωμο τσίρκο της F1, στήθηκε στην νέα πίστα του Μεξικό, που έχει να φιλοξενήσει αγώνα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, 23 χρόνια. Θυμίζουμε ότι και τα δύο πρωταθλήματα έχουν ολοκληρωθεί με τον Lewis Hamilton να στέφεται πρωταθλητής για δεύτερη συνεχή χρονιά στον προηγούμενο αγώνα. Η Mercedes έχει κατακτήσει ήδη τον τίτλο των κατασκευαστών από τον αγώνα της Ρωσίας.

Η μάχη όμως συνεχίζεται πιο πίσω, με τον Rosberg που εκκινεί από την πρώτη θέση να πρέπει να τερματίσει μπροστά από τον Vettel, με τη μάχη μεταξύ των δύο συμπατριωτών για τη δεύτερη θέση να μαίνεται.

Μετά τον γύρο σχηματισμού τα μονοθέσια παρατάχθηκαν στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού και τα κόκκινα φώτα έσβησαν. Ο Rosberg έφυγε καλά και έστριψε πρώτος. Ο Hamilton και o Vettel έμειναν πίσω.

O Alonso εγκατέλειψε κιόλας από τον πρώτο γύρο, μην μπορώντας να κρύψει την απογοήτευσή του στο team radio: «Έχασα την ισχύ μου…». Ο Vettel επίσης επέστρεψε στα pit για να αλλάξει ελαστικά λόγω κλαταρίσματος. Λίγο μετά μάθαμε το κλατάρισμα για τον οδηγό της Ferrari, προήλθε από επαφή του με τον Ricciardo.

Ο Raikkonen, που λόγω κακής κατάταξης σε συνδυασμό με ποινή για αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων ξεκίνησε τελευταίος, βρισκόταν ήδη στη 15η θέση. Οι μηχανικοί, του είπαν να προσέχει τη θερμοκρασία των φρένων του.

Στον ένατο μόλις γύρο, ο Bottas μπήκε στα pits και άλλαξε στη μέση γόμα ελαστικών. Ακολούθησαν οι Massa Hulkenberg και Maldonado.

Στις πρώτες θέσεις, η οδήγηση του Hamilton και του Rosberg, ήταν φοβερή. Οι οδηγοί της Mercedes, αντάλλασαν τους ταχύτερους γύρους, τον έναν μετά τον άλλον. Ο πρωταθλητής γύρο με το γύρο βρισκόταν εντός και εκτός ζώνης DRS, με τον ομόσταβλό του να προσπαθεί να χτίσει διαφορά. Παρόμοιο γυρολόγιο και από τον Vettel.

Και ενώ ο Γερμανός της Ferrari είχε αναρριχηθεί έως την 11η θέση, ένα τετακέ τον έφερε πίσω στη 15η.

Στο μεταξύ ο Rosberg, είχε καταφέρει να χτίσει μία διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον team mate του.

Σε αυτό το σημείο, δεν είχαν σταματήσει για ελαστικά οι Rosberg, Hamilton, Kvyat, Ricciardo, Verstappen και Raikkonen.

Ο Ρώσος οδηγός της Red Bull άλλαξε τα ελαστικά του στον 22ο γύρο.

Λίγο μετά είχαμε σύγκρουση μεταξύ των Bottas και Raikkonen. Το συμβάν οδήγησε σε καταστροφή της πίσω ανάρτησης του οδηγού της Ferrari που εγκατέλειψε τον αγώνα. Ο οδηγός της Williams αντιθέτως συνέχισε. Τα replay έδειξαν ότι το λάθος ήταν ξεκάθαρα του Iceman.

Ο Ricciardo άλλαξε τα ελαστικά του στον 25ο γύρο. Λίγο μετά, ο Verstappen καθώς και ο πρωτοπόρος. Δύο γύρους μετά, μπήκε και ο Hamilton. Αν και ο Βρετανός πίεσε, δεν κατάφερε να κερδίσει κάτι, με αποτέλεσμα να επιστρέψει στην πίστα δεύτερος. Σαφέστατα κανένας από τους δύο δεν προβλεπόταν να σταματήσει ξανά.

Αλλαγή ελαστικών για τον Vettel. Ο Γερμανός βγήκε ανάμεσα στους οδηγούς της Mercedes και καθυστέρησε χαρακτηριστικά τον Hamilton. Ο οδηγός της Ferrari αγνόοησε τις μπλε σημαίες 2 φορές. Η ομάδα, του έδωσε σαφή εντολή: «άφησε τον να περάσει μπροστά τώρα, αλλιώς θα έχουμε ποινή».

Ενώ μέσω των team radio, είχε ειπωθεί στους οδηγούς της Mercedes δε θα σταματούσαν ξανά, ο Rosberg μπήκε στα pits. Άλλαξε ελαστικά. Λίγο μετά, το crew της ομάδας ξαναβγήκε αναμένοντας τον Hamilton. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, έδειξε την απογοήτευσή του γι’ αυτό ρωτώντας γιατί. Η ομάδα του απάντησε, ότι είναι για λόγους ασφαλείας και ότι πρέπει να μπει σε αυτό το γύρο. Με μισή καρδιά, ο οδηγός υπάκουσε και επέστρεψε στην πίστα δεύερος.

Ένα καταστροφικό σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκε για τη Ferrari. Ο Vettel, έπεσε στον τοίχο της στροφής 7. Ο οδηγός της Ferrari, είναι καλά. Βγήκε μόνος του από το μονοθέσιο, αφού πρώτα μίλησε στην ομάδα, ζητώντας συγνώμη και λέγοντας πως είναι καλά.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του και οι οδηγοί της Red Bull βούτηξαν αμέσως στα pits για τη μαλακή γόμα ελαστικών. Ο Massa μπήκε για μέση γόμα ελαστικών, ενώ ο Bottas στον αμέσως επόμενο γύρο.

Στο μεταξύ το μονοθέσιο του Vettel, είχε αποσυρθεί και οι αγωνοδίκες έκαναν μία πρόχειρη επισκευή στις μπαριέρες που μετακίνησε με το τρακάρισμά του ο Γερμανός. Την ίδια στιγμή οι οδηγοί που ήταν ένα γύρο πίσω, προσπέρασαν το SC. Η επανεκκίνηση θα ήταν κρίσιμη για τον Rosberg.

Λίγο πριν αποσυρθεί η Mercedes SLR που οριοθετούσε το ρυθμό των μονοθεσίων, ο Button ανέφερε πως είδε φωτιά σε ένα από τα φρένα του Nasr.

Στον 58ο γύρο ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι με τον Γερμανό οδηγό της Mercedes, έκανε καλή επανεκκίνηση καταφέρνοντας να κρατηθεί μπροστά από τον ομόσταβλό του.

Πιο πίσω, ο Bottas κατάφερε να προσπεράσει σχεδόν απευθείας τον Kvyat για την τρίτη θέση. Ο Ρώσος στη συνέχεια, άρχισε να δυσκολεύεται να κρατηθεί μπροστά και από τον Ricciardo.

Σε αυτό το σημείο ο Nasr μπήκε στην έξοδο διαφυγής της στροφής 13, αναφέροντας από τον ασύρματο «τα φρένα μου τελείωσαν». Ο Button είχε δίκιο τελικά.

Με φοβερές μάχες να δίνουν και να παίρνουν, ο Nico Rosberg έφτασε στην τέταρτη νίκη του για το 2015, κερδίζοντας στο Μεξικό. Μαζί του στο βάθρο, ανέβηκαν οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι, Daniil Kvyat, Daniel Ricciardo, Felipe Massa, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Max Verstappen και Romain Grosjean.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2015

Δημοσίευση από Johnny » 29 Νοέμ 2015, 18:47

GP Βραζιλίας


Νικητής του grand prix της Βραζιλίας αναδείχθηκε ο Nico Rosberg. Μαζί του στο βάθρο, οι Hamilton και Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Raikkonen, Bottas, Hulkenberg, Kvyat, Massa, Grosjean και Verstappen.

Στην πίστα της Βραζιλίας τα πάντα ήταν έτοιμα, ώστε να εκκινήσει ο προτελευταίος αγώνας της σεζόν.

Προβλήματα για τον Sainz πριν ακόμα την εκκίνηση του αγώνα. Ο Ισπανός θα εκκινήσει από το pit lane.

Αλλαγή μονάδος ισχύος για τον Raikkonen. Ο Φινλανδός δε θα έχει ποινή, καθώς θα χρησιμοποιήσει μία παλιότερη. Οι Alonso και Ricciardo, δεν είχαν την ίδια τύχη καθώς μετά από αλλαγή θα εκκινήσουν στο πίσω μέρος του grid.

Η πίστα άρχισε να αδειάζει και ο γύρος σχηματισμού ξεκίνησε. Μετά το τέλος του ήρθε η ώρα.

Τα κόκκινα φανάρια έσβησαν, ο Hamilton έφυγε πολύ καλά, αλλά ο Rosberg κατάφερε να στρίψει πρώτος.

Στον πρώτο κιόλας γύρο ο Carlos Sainz έχασε τελείως την ισχύ του, όπως είπε ο ίδιος στον ασύρματο και σταμάτησε στην πίστα. Κίτρινες σημαίες.

Στον 4ο γύρο ο Ricciardo μπήκε στα pit και έβαλε την μεσαία γόμα. Πιο πίσω ο Grosjean είχε κολλήσει στον διαχύτη της Sauber του Nasr. Ο Button, ανέβαινε θέση-θέση και ήταν και αυτός πολύ κοντά στη δεκάδα.

Στον δέκατο γύρο, είχαμε αλλαγή ελαστικών για τον Hulkenberg. Έναν γύρο μετά, έβαλαν τη μέση γόμα, οι Kvyat, Massa και Grosjean. Στη συνέχεια, οι Bottas και Verstappen, ενώ λίγο μετά ο Raikkonen, ο οποίος είχε ήδη κάνει παράπονα για την ισορροπία του μονοθεσίου του.

Στον 14ο γύρο ήρθε η σειρά του Rosberg, ο οποίος ακολουθήθηκε άμεσα από τον Vettel. Έναν γύρο μετά, άλλαξε ελαστικά ο παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Hamilton δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί μία σχετική ολιγωρία του ομόσταβλού του στο pitstop του, άρα και μετά την αλλαγή ελαστικών, όλοι παρέμειναν στις θέσεις που βρίσκονταν.

Στη συνέχεια όμως ο Βρετανός οδηγός της Mercedes, άρχισε να ανεβάζει το ρυθμό του. Η ομάδα ενημέρωσε τον Rosberg γι’ αυτό. Ελάχιστα μετά ο Hamilton ενημέρωσε πως αν συνεχίσει με αυτό το ρυθμό τα ελαστικά του δε θα αντέξουν για πολύ.

Στο μεταξύ ο γνωστός φωνακλάς Raikkonen, ούρλιαζε για τα μονοθέσια της Marussia που δεν έβγαιναν εκτός αγωνιστικής γραμμής, καθυστερώντας τον.

Στον 26ο γύρο άλλαξε ελαστικά ο Maldonado για πρώτη φορά.

Όπως και σε προηγούμενο αγώνα, ο Hamilton δεν έδειχνε ευχαριστημένος. «Είμαι πιο γρήγορος, αλλά δεν μπορώ να πλησιάσω», ήταν η απάντησή του όταν οι άνθρωποι της ομάδας του, τον ενημέρωσαν πως θα αλλάξουν στρατηγική. Η απάντηση από τη Mercedes, ήταν πως το μόνο που μπορούσε να γίνει, ήταν να “τραβήξουν” το μεσαίο stint του.

Δεύτερη αλλαγή ελαστικών για τον Ricciardo. Ο Αυστραλός έβαλε φρέσκο σετ μεσαίας γόμας.

Σε αυτό το σημείο του αγώνα ο Hamilton έχανε περίπου 0,3 δευτερόλεπτα ανά γύρο από τον team mate του.

Στον 33ο γύρο ο Vettel μπήκε στα pit αλλάζοντας σε μαλακή γόμα ελαστικών. Ακολούθησε ο Rosberg ο οποίος έβαλε μέση. Ακολούθησε στον επόμενο γύρο ο Hamilton. Καμία αλλαγή στις πρώτες θέσεις. Φρέσκα ελαστικά για τον Massa, λίγο αργότερα.

Οι αγωνοδίκες έδωσαν 5 δευτερόλεπτα ποινή στον Maldonado. Ο Βενεζουελάνος είχε νωρίτερα συμβάν με τον Ericcson και θεωρήθηκε υπαίτιος για πρόκληση σύγκρουσης.

Ένας αγώνας με τον Hamilton να έχει εκλάμψεις ταχύτητας. O Rosberg έδειχνε να κρατάει την θέση του χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα.

Τελευταίες αλλαγές. Πρώτος άλλαξε ελαστικά ο Vettel στο γύρο 48. Αμέσως μετά ο Rosberg, με ένα απολύτως γρήγορο και σωστό pitstop. 2 γύρους μετά ήταν η σειρά του Hamilton. Ο Βρετανός δεν κατάφερε ούτε τώρα να βγει μπροστά από τον team mate του.

Ο Hamilton κατάλαβε πως αν έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα θα το έκανε εντός αγώνα και όχι μέσω στρατηγικής στα pits. Άρχισε λοιπόν να μειώνει την απόστασή του από τον ομόσταβλό του. Η κίνηση που είχε βρει ο Rosberg μπροστά του, τον βοηθούσε.

Ο Ricciardo άλλαξε και πάλι ελαστικά, φορώντας χρησιμοποιημένο σετ μαλακής γόμας. Λίγο μετά και ο Verstappen.

Ο ουρανός έδειξε να σκοτεινιάζει. Αρκετοί οδηγοί ρωτούσαν για την πρόβλεψη του καιρού. Δεν φαινόταν να υπάρχει πιθανότητα βροχής.

Στην μάχη των πρώτων θέσεων, ο Hamilton έχανε έδαφος. Αξιοσημείωτο το γεγονός ότι στον 63ο γύρο, ο Rosberg κέρδισε 0,7 δευτερόλεπτα.

Έναν γύρο πριν το τέλος, ο παγκόσμιος πρωταθλητής πέταξε επί της ουσίας λευκή σημαία. «Τα ελαστικά μου τελείωσαν», είπε στον ασύρματο.

Η καρό σημαία έπεσε και έδωσε στον Rosberg τη δεύτερη συνεχή νίκη του στο πρωτάθλημα. Ο Γερμανός οδηγός, κερδίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Ιντερλάγκος. Η πέμπτη νίκη του για τη φετινή χρονιά.

Μαζί του στο βάθρο, θα ανέβουν οι Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas, Nico Hulkenberg, Daniil Kvyat, Felipe Massa, Romain Grosjean και Max Verstappen.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2015

Δημοσίευση από Johnny » 29 Νοέμ 2015, 19:34

GP Άμπου Ντάμπι



Εικόνα




Νικητής του τελευταίου αγώνα της φετινής χρονιάς, αναδείχθηκε ο Rosberg. Μαζί του στο βάθρο, ανέβηκαν οι Hamilton και Raikkonen. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Vettel, Perez, Ricciardo, Hulkenberg, Massa, Grosjean και Kvyat.

Εν μέσω τοπικής εθνικής εορτής στην πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς, ήταν έτοιμος να ξεκινήσει.

Όλοι οι οδηγοί θα εκκινήσουν με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών, εκτός των Vettel, Grosjean, Ericsson, Stevens και Merhi που θα ξεκινήσουν με τη μαλακή.

Μετά το γύρο σχηματισμού, οι οδηγοί παρατάχθηκαν και η εκκίνηση δόθηκε.

Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς, ήταν γεγονός με τον Rosberg να κάνει πολύ καλή εκκίνηση και να κρατά την πρωτοπορία του.

Στην πρώτη στροφή, είχαμε σύγκρουση μεταξύ τον Alonso και Maldonado. Ο οδηγός της Lotus εγκατέλειψε, ενώ ο Ισπανός επέστρεψε στο γκαράζ της McLaren για νέο εμπρός ρύγχος.

Τα replay έδειξαν πως ο Alonso, στην προσπάθειά του να βρεθεί μπροστά από τον Nasr, ακούμπησε στο πλάι του μονοθεσίου του. Έχασε για λίγο τον έλεγχο, με αποτέλεσμα να πέσει στο πλαϊνό μέρος του Βενεζουελάνου, ο οποίος δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.

Ο Nasr, άλλαξε ελαστικά στον πέμπτο γύρο, την ίδια στιγμή που ανακοινωνόταν από το race control πως η σύγκρουσή της πρώτης στροφής, θα ελεγχθεί.

Ακόμα μία αλλαγή ελαστικών νωρίς από τον Kvyat.

Εκπληκτική προσπέρασε από τον Ricciardo για την πέμπτη θέση, έναντι του Hulkenberg. Παρά του ότι ο νεαρός Γερμανός δεν παρέδωσε τα όπλα, δεν μπόρεσε να κάνει κάτι.

Οι αγωνοδίκες έδωσαν στον Alonso ποινή διέλευσης θεωρώντας τον υπαίτιο για τη σύγκρουση, της πρώτης στροφής.




Εικόνα




Λίγο πριν οι Perez, Ricciardo και Massa, άλλαξαν σε μαλακά ελαστικά. Ακολούθησαν οι Hulkenberg και Sainz, με τον δεύτερο να κάνει ένα πολύ αργό pitstop. Λίγο μετά και ο Bottas, τον οποίο το πλήρωμα της Williams, αποδέσμευσε χωρίς να ελέγξει. Εκείνη την ώρα περνούσε ο Button. Οι δυο τους συγκρούστηκαν στα pits. Ο οδηγός της Williams, επέστρεψε στην πίστα με σπασμένο εμπρός ρύγχος.

Στον 11ο γύρο οι Rosberg και Raikkonen άλλαξαν ελαστικά. Ο Hamilton έκανε ένα αρκετά γρήγορο pitstop, αλλά βγήκε 3ος πίσω από τον Vettel.

Πέντε δευτερόλεπτα ποινή στον Bottas, ο οποίος δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Η ανασφαλής αποδέσμευση από τα pits, ήταν καθαρή ευθύνη των ανθρώπων της Williams.

Στο μεταξύ ο Rosberg απομακρυνόταν από τον team mate του γύρο με το γύρο, κερδίζοντας χρόνο, σε κάθε επιμέρους χρονομετρημένο κομμάτι της πίστας.

Μετά από 4 γύρους, ο παγκόσμιος πρωταθλητής, είχε βρει 2,5 δευτερόλεπτα και πλησίαζε.

24 γύρους μετά την εκκίνηση, ο Vettel άλλαξε ελαστικά. Φρέσκο σετ μαλακής γόμας για τον Γερμανό. Λίγο μετά και ο Grosjean, μπήκε στα pit για πρώτη φορά σήμερα.

Στη συνέχεια, δεύτερη αλλαγή για τον Hulkenberg, ο οποίος έβαλε φρέσκο σετ μαλακών ελαστικών.

Στο μεταξύ ο Hamilton, είχε πατήσει τέρμα το γκάζι και όλο και πλησίαζε. 2,6 δευτερόλεπτα, μεταξύ των οδηγών της πρωταθλήτριας Mercedes.

Kvyat, Ricciardo και Massa, έκαναν αλλαγή ελαστικών, χωρίς να αλλάξουν γόμα. Έμειναν και οι 3 στη μαλακή. Το ίδιο και οι Perez και Sainz έναν γύρο μετά.

Εκτός από τον Hamilton, κοντά στους πρωτοπόρους βρισκόταν και ο Raikkonen. 11 δευτερόλεπτα πιο πίσω, με γυρολόγιο γρηγορότερο από του Rosberg.

Στον 30ο γύρο, μπήκε στα pit και ο Bottas. Χρησιμοποιημένα λάστιχα, αλλά πριν από αυτό εξέτισε την ποινή του.

Όμορφη μάχη μεταξύ των Vettel και Perez για την τέταρτη θέση.

Αλλαγή ελαστικών για τον Rosberg από την πρωτοπορία. Αρκετά κρίσιμη στιγμή για την έκβαση του αγώνα. Ο Hamilton παραμένει έξω, μετά από σύσταση από την ομάδα, “να κάνουν το stint μεγαλύτερο”.

Πιο πίσω, ακόμα μία αλλαγή για τον Φινλανδό της Ferrari. Ο Raikkonen είχε ένα αργό pitstop καθώς υπήρξε ζήτημα στο εμπρός δεξί ελαστικό του.

Η στρατηγική της Mercedes δεν ήταν ξεκάθαρη σε αυτό το σημείο, σε σχέση με τον πρωταθλητή, κάτι το οποίο είχε άσχημα αποτελέσματα στο Μεξικό. Ακριβώς πίσω οι Rosberg και Raikkonen έκαναν τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον, πλησιάζοντας την πρώτη θέση με ρυθμό 1 δευτερολέπτου ανά γύρο.



Εικόνα




Παρά το αίτημα του Hamilton να παραμείνει έξω με τα ίδια ελαστικά, η ομάδα τον “τράβηξε” για αλλαγή, σε μαλακή γόμα.

Στο μεταξύ ο Vettel, είχε αλλάξει σε πολύ μαλακά ελαστικά και επέστρεψε στην πίστα 6ος.

Τελευταία αλλαγή και για τον Ericsson στον 43ο γύρο, ο οποίος ακριβώς πριν μπει, είχε δεχτεί προσπέρασμα από τον Button.

Τρελός ρυθμός από τον Vettel, ο οποίος κέρδισε σχεδόν 2,5 δευτερόλεπτα σε έναν γύρο, έναντι του Perez.

Τελευταία αλλαγή από τον Grosjean. Ο Γάλλος είχε μπροστά του 10 γύρους, με φρέσκια πολύ μαλακή γόμα.

1-2 από τις Mercedes με τις δύο Ferrari να ακολουθούν. Δαιμονισμένος ρυθμός από τον Vettel, ο οποίος χρειάστηκε 5 γύρους, για να κερδίσει δύο θέσεις, βρίσκοντας πάνω από ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο.

Λίγους γύρους πριν, σε μάχη μεταξύ των Button και Verstappen, ο Βρετανός έχασε τη θέση του από τον οδηγό της Toro Rosso, ενώ ο δεύτερος είχε βγει εκτός πίστας. Οι αγωνοδίκες έδωσαν στον οδηγό της μικρής Red Bull ποινή 5 δευτερολέπτων. Η ποινή θα προστεθεί στον τελικό του χρόνο, στην περίπτωση που δεν πραγματοποιήσει άλλο pitstop.

Τρεις γύρους πριν το τέλος, ο Hamilton απείχε περίπου 7 δευτερόλεπτα από τον Rosberg. Όλα έδειχναν να έχουν κλειδώσει.

Ο Grosjean μπήκε στη βαθμολογούμενη δεκάδα, προσπερνώντας τον Sainz στη στροφή 8. Έναν γύρο μετά, ανέβηκε μία θέση ακόμα, προσπερνώντας και τον Kvyat. Θυμίζουμε ότι η συνεργασία του Γάλλου με τη Lotus, ολοκληρώνεται σε αυτόν τον αγώνα καθώς έχει ήδη υπογράψει με την Haas F1, για το 2016.

Ο αγώνας στην φαντασμαγορική Γιας Μαρίνα, ολοκληρώθηκε με τον Nico Rosberg να βλέπει πρώτος την καρό σημαία παίρνοντας την έκτη του φετινή νίκη. Είναι η πρώτη φορά στην καριέρα του που κέρδισε 3 αγώνες στη σειρά. Δεύτερος πέρασε τη γραμμή εκκίνησης τερματισμού ο Lewis Hamilton, ακολουθούμενος από τον Kimi Raikkonen. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Sebastian Vettel, Sergio Perez, Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg, Felipe Massa, Romain Grosjean και Daniil Kvyat.
Πηγή:msfree.gr



Εικόνα
Εικόνα



Εικόνα
Εικόνα



Εικόνα



Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή σε “Formula 1...”