Re: Formula 1 2015
Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2015, 16:30
GP Αμερικής
Ο Hamilton, κέρδισε για τρίτη φορά στην αμερικανική πίστα, παίρνοντας τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο του. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Rosberg και Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Verstappen, Perez, Sainz, Button, Maldonado, Nasr και Ricciardo
Ο αγώνας στην Αμερική ήταν έτοιμος να ξεκινήσει με τη βροχή να έχει σταματήσει, αλλά την πίστα να παραμένει βρεγμένη, γεγονός το οποίο θα ανακάτευε περισσότερο την τράπουλα.
Θυμίζουμε ότι το grid άλλαξε λόγω ποινής στα μονοθέσια της Ferrari. Επίσης μετά από ανησυχία στις τάξεις της Mercedes, για τα εμπρός ελαστικά του Nico Rosberg ο οποίος ξεκινούσε από την pole position, οι μηχανικοί αποκρίθηκαν πως απλά έδειχναν κρύα.
Περίπου 10 λεπτά πριν την εκκίνηση το race control, δήλωσε πως υπήρχε 20% πιθανότητα βροχής. Η μικρότερη που είδαμε όλο το Σαββατοκύριακο. Όλοι οι οδηγοί, θα εκκινούσαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Οι οδηγοί έκαναν τον γύρο σχηματισμού, παρατάχθηκαν και τα πράσινα φώτα έσβησαν. Ο αγώνας εκκίνησε με τον Hamilton να ξεκινάει πολύ καλά. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, βρέθηκε δίπλα στον Rosberg στην πρώτη κιόλας στροφή. Τον πίεσε σχεδόν εκτός πίστας και ο Rosberg βρέθηκε πίσω στην πέμπτη θέση.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Daniil Kvyat. Ο Bottas μπήκε κατευθείαν στα pit για νέο εμπρός ρύγχος και ήταν ο πρώτος που άλλαξε σε μαλακά ελαστικά.
Σύγκρουση μεταξύ των οδηγών της Sauber, έφερε τον Nasr στα pit επίσης για αλλαγή εμπρός ρύγχους. Τα θραύσματα που έμειναν στην πίστα, δημιούργησαν προβλήματα στον Massa, ο οποίος ακολουθούσε.
Στα pit επέστρεψε και ο Stevens, δείχνοντας πως το πρόβλημά του είναι αρκετά σημαντικό.
Τα replay της εκκίνησης μας έδειξαν τον Bottas να χάνει στιγμιαία το φρενάρισμά του ακουμπώντας το πίσω μέρος της McLaren του Alonso. Και οι δύο οδηγοί, είχαν τετακέ μετά από αυτό. Επίσης στην μάχη της πρώτης στροφής, ακούμπησαν μεταξύ τους οι τροχοί των μονοθεσίων της Mercedes.
Στον πέμπτο γύρο, οι αγωνοδίκες ενεργοποίησαν το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω των θραυσμάτων στη στροφή 1.
Σημαντικό επίσης, είναι το γεγονός ότι οι Sainz και Bottas, οι μόνοι δύο οδηγοί που προσπάθησαν να πάνε σε σλικ ελαστικά, πήραν άμεσα την απόφασή τους πίσω.
Ο Bottas στον έβδομο γύρο εγκατέλειψε τον αγώνα.
Με το που αποσύρθηκε το VSC, ο Rosberg πήρε την ευκαιρία και βούτηξε κατευθείαν για να προσπεράσει τον Ricciardo. Ο οδηγός της Red Bull, με όχι και πολύ καλό τρόπο αναρωτήθηκε πώς κάτι τέτοιο ήταν δυνατόν.
Λίγους γύρους μετά, μετά από μεγάλη συζήτηση σε σχέση με τα ελαστικά, ο Romain Grosjean μπήκε στο γκαράζ της ομάδας του και εγκατέλειψε.
Ο Ricciardo πετούσε στην πίστα σε αυτό το σημείο, κάνοντας τον ένα γύρο μετά τον άλλον. Έναν γύρο μετά, ο οδηγός της Red Bull έκανε την κίνησή του και προσπέρασε το Hamilton για την πρωτιά του αγώνα.
Στο γύρο 17 ο Ericsson προσπάθησε και πάλι να βάλει σλικ ελαστικά. Είχε άραγε έρθει η ώρα;
Ακολούθησαν πίσω του, οι Button, Hamilton, Ricciardo, Kvyat και Rosberg.
Στον επόμενο γύρο, οι Perez, Raikkonen, Sainz και Hulkenberg.
Εκτός αγώνα βρέθηκε o Raikkonen, ο οποίος παρά το πέρασμά του από την αμμοπαγίδα και τη σύγκρουσή του με τον τοίχο κατάφερε κάπως να φέρει και πάλι τη Ferrari του στην πίστα. Ο Φιλανδός, επέστρεψε στα pit και ξανά στον αγώνα.
Στον γύρο 22 ο Rosberg, πέρασε και πάλι στην πρώτη θέση.
Σε αυτό το σημείο του αγώνα, ο Vettel ήταν ταχύτερος από όλους. Προσπέρασε τον Kvyat για την τέταρτη θέση. Επόμενος στόχος, ο Hamilton.
Στη συνέχεια εγκατέλειψε τον αγώνα ο Massa.
Πιο πίσω, ο Hulkenberg πλησίαζε τον Verstappen με ρυθμό, ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο. Ταυτόχρονα, στην πρώτη θέση ο Rosberg ξεμάκραινε γρήγορα. Αν λοιπόν ο Hamilton, σκόπευε να μείνει εντός μάχης, έπρεπε να κάνει την κίνησή του απέναντι στον Ricciardo άμεσα και μάλιστα αυτή τη στιγμή που βρισκόταν εντός DRS.
Τελικώς το ατύχημα του Raikkonen, προκάλεσε μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που φαινόντουσαν στη Ferrari του. Λόγω μεγάλης θερμοκρασίας στα φρένα του, οι μηχανικοί του, τον κάλεσαν να εγκαταλείψει τον αγώνα.
Λίγο μετά ο Ericsson, πάρκαρε τη Sauber του στο πλάι της πίστας. Οι αγωνοδίκες έβγαλαν στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Πολύ άσχημα νέα για τον Rosberg.
Στα pit βούτηξαν κατευθείαν, οι Alonso, Vettel, Hulkenberg και Sainz. Επιλογή της Mercedes, να κρατήσει έξω τον Rosberg. Αλλαγές ελαστικών για τους Perez και Button στη συνέχεια. Μεσαία γόμα για τη Ferrari και τη Force India. Οι υπόλοιποι απλά έβαλαν φρέσκα μαλακά ελαστικά.
Μετά από 5 γύρους το SC αποσύρθηκε ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι. Πολύ καλή επανεκκίνηση από τον Nico Rosberg που έδειχνε να κρατά τη θέση του. Αμέσως πιο πίσω, φοβερές μάχες με τον Ricciardo και τον Vettel να ανταλλάσσουν την δεύτερη θέση μεταξύ τους, 2 φορές σε 2 στροφές!
Χαμός στην πρώτη πεντάδα με τις θέσεις να αλλάζουν ανά δευτερόλεπτο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι Mercedes γυρνούσαν τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλον.
Ξαφνικά ο Ricciardo έχασε τη θέση του από τον Verstappen που ακολουθούσε. Πιο πίσω και ο Hulkenberg, ήταν σε θέση βολής.
Λίγο μετά συγκρούστηκαν μεταξύ τους οι Hulkenberg και Ricciardo. Ο οδηγός της Force India, προσπάθησε να προσπεράσει, ο αντίπαλός του έκλεισε και οι δυο τους βγήκαν από τη στροφή μαζί.
Οι αγωνοδίκες έδωσαν πέντε δευτερόλεπτα ποινή στον Sainz για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στο pit lane, και την ίδια στιγμή έβγαλαν και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, έως ότου απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Hulkenberg.
Ο Hamilton δεν μπήκε για αλλαγή ελαστικών, ενώ ο ομόσταβλός του μπήκε. Σε αυτό το σημείο οι McLaren βρισκόντουσαν στην πέμπτη και έκτη θέση με τον Button μπροστά.
Το race control ανακοίνωσε πως θα ελέγξει το συμβάν μεταξύ Hulkenberg και Ricciardo μετά το τέλος του αγώνα.
Στον γύρο 43, το SC επανήλθε μετά από σφοδρή σύγκρουση του Kvyat. Ευτυχώς ο Ρώσος ήταν καλά.
Ο Hamilton μπήκε απευθείας για ελαστικά και ο Rosberg βρέθηκε να οδηγεί και πάλι τον αγώνα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε και 10 γύροι απέμεναν για το πέσιμο της καρό σημαίας.
Στον 48ο γύρο ο Hamilton έκανε την κίνηση που το έδωσε το πρωτάθλημα, μετά από λάθος του Rosberg.
Πιο πίσω θέσεις έχανε συνεχώς ο Fernando Alonso. Μίλησε στον ασύρματο λέγοντας, ότι δεν έχει ισχύ και μήπως έπρεπε να εγκαταλείψει. Οι μηχανικοί της ομάδας, του είπαν πως είναι ακόμα στους βαθμούς.
Χωρίς άλλα δράματα και με τον Sebastian Vettel, να μην καταφέρνει τελικά να πάρει την μπουκιά από το στόμα του Hamilton, ο οδηγός της Mercedes, κέρδισε για τρίτη φορά στην αμερικανική πίστα, παίρνοντας τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο του. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Nico Rosberg και Sebastian Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Max Verstappen, Sergio Perez, Carlos Sainz, Jenson Button, Pastor Maldonado, Felipe Nasr και Daniel Ricciardo.
Πηγή:msfree.gr
Ο Hamilton, κέρδισε για τρίτη φορά στην αμερικανική πίστα, παίρνοντας τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο του. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Rosberg και Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Verstappen, Perez, Sainz, Button, Maldonado, Nasr και Ricciardo
Ο αγώνας στην Αμερική ήταν έτοιμος να ξεκινήσει με τη βροχή να έχει σταματήσει, αλλά την πίστα να παραμένει βρεγμένη, γεγονός το οποίο θα ανακάτευε περισσότερο την τράπουλα.
Θυμίζουμε ότι το grid άλλαξε λόγω ποινής στα μονοθέσια της Ferrari. Επίσης μετά από ανησυχία στις τάξεις της Mercedes, για τα εμπρός ελαστικά του Nico Rosberg ο οποίος ξεκινούσε από την pole position, οι μηχανικοί αποκρίθηκαν πως απλά έδειχναν κρύα.
Περίπου 10 λεπτά πριν την εκκίνηση το race control, δήλωσε πως υπήρχε 20% πιθανότητα βροχής. Η μικρότερη που είδαμε όλο το Σαββατοκύριακο. Όλοι οι οδηγοί, θα εκκινούσαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Οι οδηγοί έκαναν τον γύρο σχηματισμού, παρατάχθηκαν και τα πράσινα φώτα έσβησαν. Ο αγώνας εκκίνησε με τον Hamilton να ξεκινάει πολύ καλά. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, βρέθηκε δίπλα στον Rosberg στην πρώτη κιόλας στροφή. Τον πίεσε σχεδόν εκτός πίστας και ο Rosberg βρέθηκε πίσω στην πέμπτη θέση.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Daniil Kvyat. Ο Bottas μπήκε κατευθείαν στα pit για νέο εμπρός ρύγχος και ήταν ο πρώτος που άλλαξε σε μαλακά ελαστικά.
Σύγκρουση μεταξύ των οδηγών της Sauber, έφερε τον Nasr στα pit επίσης για αλλαγή εμπρός ρύγχους. Τα θραύσματα που έμειναν στην πίστα, δημιούργησαν προβλήματα στον Massa, ο οποίος ακολουθούσε.
Στα pit επέστρεψε και ο Stevens, δείχνοντας πως το πρόβλημά του είναι αρκετά σημαντικό.
Τα replay της εκκίνησης μας έδειξαν τον Bottas να χάνει στιγμιαία το φρενάρισμά του ακουμπώντας το πίσω μέρος της McLaren του Alonso. Και οι δύο οδηγοί, είχαν τετακέ μετά από αυτό. Επίσης στην μάχη της πρώτης στροφής, ακούμπησαν μεταξύ τους οι τροχοί των μονοθεσίων της Mercedes.
Στον πέμπτο γύρο, οι αγωνοδίκες ενεργοποίησαν το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω των θραυσμάτων στη στροφή 1.
Σημαντικό επίσης, είναι το γεγονός ότι οι Sainz και Bottas, οι μόνοι δύο οδηγοί που προσπάθησαν να πάνε σε σλικ ελαστικά, πήραν άμεσα την απόφασή τους πίσω.
Ο Bottas στον έβδομο γύρο εγκατέλειψε τον αγώνα.
Με το που αποσύρθηκε το VSC, ο Rosberg πήρε την ευκαιρία και βούτηξε κατευθείαν για να προσπεράσει τον Ricciardo. Ο οδηγός της Red Bull, με όχι και πολύ καλό τρόπο αναρωτήθηκε πώς κάτι τέτοιο ήταν δυνατόν.
Λίγους γύρους μετά, μετά από μεγάλη συζήτηση σε σχέση με τα ελαστικά, ο Romain Grosjean μπήκε στο γκαράζ της ομάδας του και εγκατέλειψε.
Ο Ricciardo πετούσε στην πίστα σε αυτό το σημείο, κάνοντας τον ένα γύρο μετά τον άλλον. Έναν γύρο μετά, ο οδηγός της Red Bull έκανε την κίνησή του και προσπέρασε το Hamilton για την πρωτιά του αγώνα.
Στο γύρο 17 ο Ericsson προσπάθησε και πάλι να βάλει σλικ ελαστικά. Είχε άραγε έρθει η ώρα;
Ακολούθησαν πίσω του, οι Button, Hamilton, Ricciardo, Kvyat και Rosberg.
Στον επόμενο γύρο, οι Perez, Raikkonen, Sainz και Hulkenberg.
Εκτός αγώνα βρέθηκε o Raikkonen, ο οποίος παρά το πέρασμά του από την αμμοπαγίδα και τη σύγκρουσή του με τον τοίχο κατάφερε κάπως να φέρει και πάλι τη Ferrari του στην πίστα. Ο Φιλανδός, επέστρεψε στα pit και ξανά στον αγώνα.
Στον γύρο 22 ο Rosberg, πέρασε και πάλι στην πρώτη θέση.
Σε αυτό το σημείο του αγώνα, ο Vettel ήταν ταχύτερος από όλους. Προσπέρασε τον Kvyat για την τέταρτη θέση. Επόμενος στόχος, ο Hamilton.
Στη συνέχεια εγκατέλειψε τον αγώνα ο Massa.
Πιο πίσω, ο Hulkenberg πλησίαζε τον Verstappen με ρυθμό, ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο. Ταυτόχρονα, στην πρώτη θέση ο Rosberg ξεμάκραινε γρήγορα. Αν λοιπόν ο Hamilton, σκόπευε να μείνει εντός μάχης, έπρεπε να κάνει την κίνησή του απέναντι στον Ricciardo άμεσα και μάλιστα αυτή τη στιγμή που βρισκόταν εντός DRS.
Τελικώς το ατύχημα του Raikkonen, προκάλεσε μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που φαινόντουσαν στη Ferrari του. Λόγω μεγάλης θερμοκρασίας στα φρένα του, οι μηχανικοί του, τον κάλεσαν να εγκαταλείψει τον αγώνα.
Λίγο μετά ο Ericsson, πάρκαρε τη Sauber του στο πλάι της πίστας. Οι αγωνοδίκες έβγαλαν στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Πολύ άσχημα νέα για τον Rosberg.
Στα pit βούτηξαν κατευθείαν, οι Alonso, Vettel, Hulkenberg και Sainz. Επιλογή της Mercedes, να κρατήσει έξω τον Rosberg. Αλλαγές ελαστικών για τους Perez και Button στη συνέχεια. Μεσαία γόμα για τη Ferrari και τη Force India. Οι υπόλοιποι απλά έβαλαν φρέσκα μαλακά ελαστικά.
Μετά από 5 γύρους το SC αποσύρθηκε ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι. Πολύ καλή επανεκκίνηση από τον Nico Rosberg που έδειχνε να κρατά τη θέση του. Αμέσως πιο πίσω, φοβερές μάχες με τον Ricciardo και τον Vettel να ανταλλάσσουν την δεύτερη θέση μεταξύ τους, 2 φορές σε 2 στροφές!
Χαμός στην πρώτη πεντάδα με τις θέσεις να αλλάζουν ανά δευτερόλεπτο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι Mercedes γυρνούσαν τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλον.
Ξαφνικά ο Ricciardo έχασε τη θέση του από τον Verstappen που ακολουθούσε. Πιο πίσω και ο Hulkenberg, ήταν σε θέση βολής.
Λίγο μετά συγκρούστηκαν μεταξύ τους οι Hulkenberg και Ricciardo. Ο οδηγός της Force India, προσπάθησε να προσπεράσει, ο αντίπαλός του έκλεισε και οι δυο τους βγήκαν από τη στροφή μαζί.
Οι αγωνοδίκες έδωσαν πέντε δευτερόλεπτα ποινή στον Sainz για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στο pit lane, και την ίδια στιγμή έβγαλαν και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, έως ότου απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Hulkenberg.
Ο Hamilton δεν μπήκε για αλλαγή ελαστικών, ενώ ο ομόσταβλός του μπήκε. Σε αυτό το σημείο οι McLaren βρισκόντουσαν στην πέμπτη και έκτη θέση με τον Button μπροστά.
Το race control ανακοίνωσε πως θα ελέγξει το συμβάν μεταξύ Hulkenberg και Ricciardo μετά το τέλος του αγώνα.
Στον γύρο 43, το SC επανήλθε μετά από σφοδρή σύγκρουση του Kvyat. Ευτυχώς ο Ρώσος ήταν καλά.
Ο Hamilton μπήκε απευθείας για ελαστικά και ο Rosberg βρέθηκε να οδηγεί και πάλι τον αγώνα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε και 10 γύροι απέμεναν για το πέσιμο της καρό σημαίας.
Στον 48ο γύρο ο Hamilton έκανε την κίνηση που το έδωσε το πρωτάθλημα, μετά από λάθος του Rosberg.
Πιο πίσω θέσεις έχανε συνεχώς ο Fernando Alonso. Μίλησε στον ασύρματο λέγοντας, ότι δεν έχει ισχύ και μήπως έπρεπε να εγκαταλείψει. Οι μηχανικοί της ομάδας, του είπαν πως είναι ακόμα στους βαθμούς.
Χωρίς άλλα δράματα και με τον Sebastian Vettel, να μην καταφέρνει τελικά να πάρει την μπουκιά από το στόμα του Hamilton, ο οδηγός της Mercedes, κέρδισε για τρίτη φορά στην αμερικανική πίστα, παίρνοντας τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο του. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Nico Rosberg και Sebastian Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Max Verstappen, Sergio Perez, Carlos Sainz, Jenson Button, Pastor Maldonado, Felipe Nasr και Daniel Ricciardo.
Πηγή:msfree.gr