Formula 1 2016

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Ανακοινώθηκε το επίσημο πρόγραμμα της F1 για τη σεζόν του 2016



Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2016

1) 20 Μαρτίου - Αυστραλία

2) 3 Απριλίου - Μπαχρέιν

3) 17 Απριλίου - Κίνα

4) 1 Μαϊου - Ρωσία

5) 15 Μαϊου - Ισπανία

6) 29 Μαϊου - Μονακό

7) 12 Ιουνίου - Καναδάς

8) 19 Ιουνίου - Ευρώπη (Μπακού)

9) 3 Ιουλίου - Αυστρία

10) 10 Ιουλίου - Μ. Βρετανία

11) 24 Ιουλίου - Ουγγαρία

12) 31 Ιουλίου - Γερμανία

13) 28 Αυγούστου - Βέλγιο

14) 4 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

15) 18 Σεπτεμβρίου - Σιγκαπούρη

16) 2 Οκτωβρίου - Μαλαισία

17) 9 Οκτωβρίου - Ιαπωνία

18) 23 Οκτωβρίου - ΗΠΑ

19) 30 Οκτωβρίου - Μεξικό

20) 13 Νοεμβρίου - Βραζιλία

21) 27 Νοεμβρίου - Άμπου Ντάμπι


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Οι μισθοί των οδηγών της F1 για το 2016


Εικόνα
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

:shock: :shock: :shock: :o :o :astrakia :astrakia :o :o :shock: :shock: :shock:
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

F1's Tyre Rules (2016) Explained

In this ten minute video I aim to break down F1's overly complicated new tyres rules into something more comprehensible.




F1's Tyre Rules (2016) Explained
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

H Renault παρουσίασε πρώτη το μονοθέσιο του 2016



Εικόνα



Σε ειδική εκδήλωση στο Παρίσι, η γαλλική εταιρεία, η οποία επέστρεψε ως κατασκευαστής στο κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού έπειτα από πέντε χρόνια, αποκάλυψε το RS16.

Την παρουσίαση έκανε ο πρόεδρος του γαλλικού ομίλου Carlos Ghosn, παρουσία όλων των στελεχών της ομάδας Renault Sport Formula 1 team. Οδηγοί θα είναι οι Kevin Magnussen και Jolyon Palmer, τρίτος οδηγός ο 19χρονος Esteban Ocon, χρέη αγωνιστικού διευθυντή ανέλαβε ο Frederic Vasseur και τεχνικού διευθυντή ο Bob Bell, με τον Cyril Abiteboul να είναι ο γενικός διευθυντής.
Πηγή:zougla.gr



Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Η επίσημη λίστα συμμετοχών της F1 για το 2016


Είμαστε έναν μήνα μακριά από την έναρξη της φετινής σεζόν, με την ελπίδα να είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα και να μην έχει ουσιαστικά κριθεί το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών από το πρώτο μισό της σεζόν. Τα νέα μονοθέσια ξεκίνησαν να παρουσιάζονται και οι προβλέψεις απλά δεν μπορούν να γίνουν στη φάση που βρισκόμαστε, καθώς ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει οι χειμερινές δοκιμές.

Αν και συμβαίνει για τυπικούς λόγους, η Παγκόσμια Ομοσπονδία ανακοινώνει, ως οφείλει, την επίσημη λίστα συμμετοχών για τη νέα χρονιά. Σε αυτή δε βλέπουμε φυσικά εκπλήξεις, ενώ η αναμονή από τη FIA υπήρξε διότι η Manor ακόμα δεν είχε ανακοινώσει τον δεύτερο της οδηγό, που δεν είναι άλλος από τον Rio Haryanto, που θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στη Formula 1. Και πώς να μην το κάνει άλλωστε, όταν η ίδια η Ινδονησία πληρώνει για να τρέξει ο οδηγός της.


Εικόνα
Πηγή: Autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

Το νέο μονοθέσιο της Ferrari



Εικόνα




Η ιταλική ομάδα παρουσίασε το μονοθέσιό της για το 2016


Η ονομασία του νέου μονοθεσίου, είναι SF16-H και η παρουσίασή του έγινε διαδικτυακά την Παρασκευή. Παρόντες εκτός από τους ανθρώπους της ομάδας, ήταν νικητές ενός διαγωνισμού που έγινε ανάμεσα σε fans. Ο διαγωνισμός είχε όνομα #ReadySetRed και ανέδειξε 10 νικητές.

Η νέα Ferrari, έχει κάποια λευκά και μαύρα σημεία στο κλασσικό της κόκκινο χρώμα. Ο συνολικός σχεδιασμός, μοιάζει με εκείνον του 1993.

Η ομάδα τελείωσε πίσω από την νικήτρια Mercedes στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών με τον Sebastian Vettel να παίρνει τρεις νίκες, στην πρώτη του χρονιά με τη Scuderia.

Πρώτος στο τιμόνι της SF16-H, θα βρεθεί ο Kimi Raikkonen.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

GP Αυστραλίας



Εικόνα



Νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς αναδείχθηκε ο Rosberg. Στο βάθρο μαζί του ανέβηκαν οι Hamilton και Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ricciardo, Massa, Grosjean, Hulkenberg, Bottas, Sainz και Verstappen

Στην πίστα της Αυστραλίας όλα ήταν έτοιμα για την πρώτη εκκίνηση του 2016. Στο τέλος του γύρου σχηματισμού ο Kvyat σταμάτησε στη μέση της πίστας. Ο Ρώσος βγήκε από το μονοθέσιο την ώρα που οι αγωνοδίκες το έσπρωχναν εκτός πίστας.

Μετά και τον δεύτερο γύρο σχηματισμού που αφαιρέθηκε από τους 58 γύρους, τα φώτα έσβησαν και ο αγώνας ξεκίνησε.

Εκπληκτική εκκίνηση από τον Vettel ο οποίος έστριψε πρώτος, ακολουθούμενος από τον team mate του. Ο Rosberg ήταν τρίτος ενώ ο Hamilton έπεσε στην έκτη θέση.

Κλατάρισμα ελαστικού είχαμε για τον Magnussen. Ο νεαρός επέστρεψε στα pit για αλλαγή. Ο Gutierrez μίλησε για πρόβλημα στη μονάδα ισχύος του.

Στο τέλος του πρώτου γύρου ο Vettel, είχε ήδη διαφορά 1,5 δευτερολέπτου από τον team mate του.

Θέσεις κέρδιζε συνεχώς ο Massa. Βρισκόταν ήδη στην πέμπτη.

Τα replay από την εκκίνηση, μας έδωσαν μία εξήγηση για το λόγο που ο Hamilton έμεινε τόσο πίσω. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, ακούμπησε με το ρύγχος του μονοθεσίου του στον πίσω αριστερά τροχό του team mate του.

Στον 6ο γύρο, ο Hamilton είχε πάρει πίσω μόλις μία θέση και βρισκόταν στην πέμπτη.

Πρώτος στα pits μπήκε ο Sainz. Ο Ισπανός, έβαλε τα μαλακά ελαστικά και επέστρεψε στην πίστα.

Στο μεταξύ ο παγκόσμιος πρωταθλητής είχε κολλήσει πίσω από την Toro Rosso του Verstappen. Ο νεαρός έδειχνε να ελέγχει τη διαφορά. Ακολούθησαν με τη σειρά οι Nasr, Massa, Rosberg, Vettel και Verstappen.

Εκπληκτική μάχη μεταξύ των Bottas και Palmer. Λίγο μετά, ο Rosberg βρέθηκε πλάι-πλάι με τον Hulkenberg στην έξοδο των pits. Επίθεση δέχτηκε και ο Vettel από τον Rosberg, αλλά για πολύ λίγο, αμέσως μετά την αλλαγή ελαστικών της Ferrari.

O Vettel προσπέρασε τον Hamilton ο οποίος δεν είχε ακόμα αλλάξει ελαστικά. Λίγο μετά οι Raikkonen και Hamilton μπήκαν στα pits. Πολύ μαλακή για τον Φιλανδό, μέση για τον Hamilton. Αλλαγή στρατηγικής και ένα pitstop για τον Hamilton;

Στον 18ο γύρο το safety car βγήκε στην πίστα μετά από μία πολύ δυνατή σύγκρουση μεταξύ των Alonso και Gutierrez. Τα replay έδειξαν τον νεαρό οδηγό να φρενάρει πολύ νωρίτερα του αναμενομένου. Ο Ισπανός δεν πρόλαβε να αντιδράσει και ο εμπρός δεξιός τροχός του, βρήκε το πίσω μέρους του μονοθεσίου του οδηγού της Haas. Η McLaren διαλύθηκε. Ευτυχώς και οι δύο οδηγοί βγήκαν μόνοι τους και απομακρύνθηκαν από το σημείο. Ο Μεξικανός, πήγε κατευθείαν και έδωσε ιπποτικά το χέρι του στον 35χρονο Ισπανό, αφού πρώτα είχε ρωτήσει στον ασύρματο εάν ο συναθλητής του ήταν καλά. Ο Alonso οδηγήθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας και αν και πριν μπει στο ιατρικό αυτοκίνητο, χαιρέτησε τον κόσμο, ήταν εμφανώς σοκαρισμένος.





Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως η πίστα ήθελε αρκετή δουλειά ώστε να επανέλθει σε σωστή κατάσταση οπότε έβγαλαν την κόκκινη σημαία.

Στη διακοπή ο Vettel αποφάσισε να βάλει τα supersofts ενώ ο Rosberg τα medium. Η Ferrari θα πρέπει να σταματήσει ξανά. Με τη μέση γόμα θα επιστρέψουν στην πίστα, οι Williams, Force India και Renault.

Λόγω προβλήματος που διαπιστώθηκε στην διακοπή, δε θα επέστρεφε στον αγώνα ο Haryanto.

Τον αγώνα εγκατέλειψε στον 22ο γύρο ο Raikkonen. Ο Φινλανδός επέστρεψε στο γκαράζ της ομάδας του, με τον διαχύτη του να βγάζει λευκό καπνό και το airbox ακριβώς πάνω από το κεφάλι του, να βγάζει φλόγες. Πέμπτη εγκατάλειψη για τον σημερινό αγώνα.

Ο Hamilton είχε παγιδευτεί πίσω από τις Toro Rosso. Παρά του ότι είχε σκληρότερη γόμα, έδειχνε να κινείται πιο γρήγορα. Δεν μπορούσε όμως να προσπεράσει.

Ποινή διέλευσης από τα pits για τον Ericsson. Οι άνθρωποι της Sauber δούλευαν στο μονοθέσιό του, ενώ είχε δοθεί σήμα επανεκκίνησης του αγώνα εντός 15 δευτερολέπτων.

Η McLaren έγραψε στο twitter της πως ο Alonso ήταν εντάξει και αποχώρησε από το ιατρικό κέντρο της πίστας.

Στον 30ο γύρο άλλαξε σε μέση γόμα ελαστικών ο Button. Λίγο μετά, ο Sainz ζήτησε από την ομάδα του να μπει στα pit όπως και έγινε. Στη συνέχεια ο Verstappen. Η ομάδα δεν ήταν έτοιμη και ο νεαρός έχασε πολύ χρόνο. Αμέσως μετά, έβαλε τις φωνές στην ομάδα του μέσω ασυρμάτου, λέγοντας «σας είχα πει πως είχα πρόβλημα με τα ελαστικά».

Περιμένοντας να μπούμε στην τελική ευθεία του αγώνα, ήταν δεδομένο πως ο Vettel έπρεπε να αλλάξει και πάλι ελαστικά. Ο Γερμανός καθυστέρησε. Ο εμπρός αριστερά τροχός δυσκόλεψε τους μηχανικούς. Ο τελικός χρόνος, ήταν 5,6 δευτερόλεπτα.

Με είκοσι γύρους να απομένουν, η τετράδα ήταν Rosberg, Riciardo, Hamilton, Vettel. Σημαντικό ρόλο θα έπαιζαν τα ελαστικά.

Ένα τρενάκι είχε δημιουργηθεί στις θέσεις 9, 10, 11 ανάμεσα στους Palmer, Sainz και Verstappen αντίστοιχα. Ο τελευταίος ζήτησε από την ομάδα του την άδεια να προσπαθήσει να προσπεράσει. Η Toro Rosso απάντησε ναι. Ο Sainz την ίδια ώρα δεχόταν εντολή να πιέσει. Στον 42ο γύρο, οι Toro Rosso έληξαν το παιχνίδι σε 4 στροφές προσπερνώντας και οι δύο τη Renault.

Λίγο πιο μπροστά ο Hamilton προσπέρασε τη Red Bull του Ricciardo για την δεύτερη θέση. Ο Rosberg ήταν ο επόμενος στόχος και απείχε 9,9 δευτερόλεπτα. Ο Αυστραλός μπήκε στα pits για να βάλει ένα σετ supersofts. Επέστρεψε στην πέμπτη θέση.

Αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός πως 11 γύρους πριν την καρό σημαία, στην έκτη θέση, βρισκόταν ο Grosjean με την Haas η οποία έκανε το ντεμπούτο της σήμερα.

Ο Ricciardo πήρε πίσω μία από τις δύο θέσεις που έχασε στο τελευταίο του pitstop. Κλείνοντας σταθερά τη διαφορά του από τον Felipe Massa, κατάφερα να προσπεράσει στον 47ο γύρο.

Την διαφορά του από τον παγκόσμιο πρωταθλητή “κατάπιε” ο Vettel. Βρέθηκε σε απόσταση βολής από τον Hamilton, με πέντε γύρους να απομένουν.

Λίγο πιο πίσω, ο έξαλλος σήμερα Verstappen χτύπησε το μονοθέσιο του team mate του, μετά από μπλοκάρισμα του δεύτερου.

Δύο γύρους πριν το τέλος του αγώνα, ο Hamilton πάτησε πάνω σε θραύσματα που βρίσκονταν στην πίστα. Λίγες στροφές αργότερα ο Vettel έχασε την είσοδο της στροφής 15 και πάτησε στο γρασίδι. Επέστρεψε στην πίστα 4,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton.

Νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς αναδείχθηκε ο Nico Rosberg. Στο βάθρο μαζί του ανέβηκαν οι Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Daniel Ricciardo, Felipe Massa, Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Valtteri Bottas, Carlos Sainz και Verstappen.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Πηγή:Πίνακες autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μπαχρέιν





Εικόνα




Εικόνα



Στον γύρο σχηματισμού ο Vettel έχασε τη μονάδα ισχύος του. Καταστροφή για τη Ferrari που θα εκκινούσε στον δεύτερο αγώνα, μόνο με ένα μονοθέσιο. Γενικώς η ιταλική εταιρεία, έδειξε να έχει προβλήματα αξιοπιστίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Αφού ολοκληρώθηκε ο γύρος σχηματισμού με κίτρινη σημαία και εφόσον η Ferrari του Γερμανού απομακρύνθηκε, η εκκίνηση δόθηκε.

Ο Rosberg έφυγε πολύ καλά. Το ίδιο και οι Williams. Ο Hamilton συγκρούστηκε με τον Bottas στην πρώτη στροφή και οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι ελέγχουν το συμβάν. Ο πρωταθλητής έπεσε σύντομα στην 9η θέση και είπε στον ασύρματο πως δεν ένιωθε σωστά το μονοθέσιό του. Ο οδηγός της Williams, πάντως βεβαίωσε την ομάδα ότι όλα καλά.

Στον πρώτο γύρο, είχαμε επίσης σύγκρουση μεταξύ των Sainz και Perez.

Στο τέλος του πρώτου γύρου, εγκατέλειψε ο Palmer. Στα pit μπήκε ο Perez με ζημιά στο εμπρός ρύγχος του όπως και ο Sainz που είχε πάθει κλατάρισμα.

Ο Raikkonen επωφελήθηκε από λάθος του Ricciardo και ξεκίνησε να προσπερνάει. Σε δύο γύρους, είχε ανέβει στην 3η θέση.

Στο τέλος του γύρου 7, εγκατέλειψε τον αγώνα ο Button.

Τα μονοθέσια της Williams μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, το ένα μετά το άλλο μόλις στον 8ο γύρο. Οι αγωνοδίκες θεώρησαν υπαίτιο για το συμβάν της πρώτης στροφής τον Bottas και του έδωσαν ποινή διέλευσης.

Ακολούθησαν στα pits, Gutierrez, Vandoorne, Grosjean, Raikkonen, Rosberg και Hamilton. Ο Gutierrez εγκατέλειψε τον αγώνα, έναν γύρο μετά την αλλαγή ελαστικών του.

O Massa ακολουθούμενος από τον Grosjean, προσπέρασαν τον Kvyat. Ο Ρώσος δεν είχε αλλάξει ακόμα ελαστικά. Πιο μπροστά, ο Hamilton προσπέρασε τον Hamilton για την τρίτη θέση.

Εκπληκτικός αγώνας για τον Grosjean ο οποίος είχε φτάσει ως την πέμπτη θέση. Λίγο πιο πίσω έπαιζαν “κυνηγητό” για την έκτη θέση ο Massa με τον Verstappen. Ακόμα πιο πίσω μάχες για τη δέκατη θέση μεταξύ Ericsson, Wehrlein και Kvat.

Στον 22ο γύρο ο Sainz είχε ένα πολύ αργό pit stop από την 18η θέση.

Στην κορυφή ο Rosberg έκανε έναν μοναχικό αγώνα ανοίγοντας συνεχώς τη διαφορά του.

Ο Grosjean μπήκε στα pits για φρέσκα μαλακά ελαστικά. Στη συνέχεια, οι Ricciardo, Vandoorne, Hamilton, Raikkonen, Massa, Rosberg και Sainz.

Στα pit θα πρέπει να ξαναμπούν σίγουρα οι Grosjean και Rosberg.

Στο μεταξύ, ο Nasr είπε στον ασύρματο ότι το μονοθέσιο τον δυσκολεύει πολύ.

Μετά τα pit stop η κατάταξη συνέχιζε να είναι όπως πριν με τη μόνη διαφορά, ότι η απόσταση του πρωτοπόρου Rosberg από τον Raikkonen, ήταν μικρότερη από πριν.

Ο Perez, που είχε ήδη ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, έχασε 2 θέσεις σε δύο στροφές. Τον προσπέρασαν οι Hulkenberg και Ericsson.

Νέα supersofts για τον Hulkenberg. Η Force India φαινόταν ότι θα έπαιρνε το ρίσκο να πάει για 20 γύρους, έως την καρό σημαία.

Νέα μαλακά ελαστικά για τη Ferrari του Raikkonen στον 38ο γύρο.

Ακόμα μία αλλαγή για τον Rosberg, ο οποίος βγήκε άνετα μπροστά από τον Raikkonen, παρά μία μικρή καθυστέρηση στο pit stop του. Μπροστά από τον Γερμανό, βρισκόταν μόνο ο Hamilton ο οποίος δεν είχε ακόμα σταματήσει.

Τελευταία αλλαγή για τον Grosjean, που έβαλε στην Haas του τα μαλακά ελαστικά, σε ένα σχετικά αργό pitstop. Ο Γάλλος κατάφερε να βγει στην πίστα 8ος, καταφέρνοντας οριακά, να κρατηθεί μπροστά από τον Vandoorne. Λίγο μετά, άλλαξε ελαστικά και ο Hamilton.

Ο οδηγός της McLaren, άλλαξε επίσης για τελεταία φορά σήμερα, βάζοντας τα supersofts. Επέστρεψε στην πίστα 12ος. Ακολούθησε ο Wehrlein και ο Ricciardo. Ο Αυστραλός, 16 γύρους πριν την καρό σημαία, έβαλε στην Red Bull του τα μεσαία ελαστικά(!). Επέστρεψε στην πέμπτη θέση.

«Nico έχουμε ακόμα 15 γύρους. Η διαφορά σου από τον Raikkonen είναι…», προσπάθησε να ενημερώσει τον οδηγό της η Mercedes. «Μη μου λέτε σε κάθε γύρο παιδιά. Κάθε 4 γύρους ή κάτι τέτοιο», τους διέκοψε ο Rosberg. Το γυρολόγιό του, ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από του Φινλανδού. Η διαφορά στα 6,2 δευτερόλεπτα, 11 γύρους πριν το τέλος.

Ο Grosjean επιβεβαίωσε τον εκπληκτικό αγώνα που έκανε απόψε. Προσπέρασε τον Massa εξωτερικά. «Εκπληκτικό. Απολύτως εκπληκτικό», τον ενθάρρυναν άμεσα οι άνθρωποι της ομάδας.

Οι άνθρωποι της Ferrari, έλεγαν στον Raikkonen να συνεχίσει να πιέζει, την ώρα που ο Rosberg πιο μπροστά, απομακρυνόταν συνεχώς.

Εκπληκτικές μάχες ανάμεσα στους Kvyat/Bottas και Magnussen/Ericsson για την 8η και την 11η θέση αντίστοιχα. Ο Kvyat, κατάφερε με μία εκπληκτική κίνηση να βρεθεί μπροστά.

Πιο πίσω ο Wehrlein έχοντας πιο νέα ελαστικά από τον Hulkenberg κατάφερε να τον προσπεράσει σχετικά εύκολα.

Γρήγορα πλησίαζε τον Massa η Toro Rosso του Verstappen. Ο Βραζιλιάνος δεν μπόρεσε να αμυνθεί επαρκώς και έχασε την 6η θέση.

Νικητής του αγώνα στο Μπαχρέιν, αναδείχθηκε ο Nico Rosberg. Μαζί του στο βάθρο, ανέβηκαν οι Kimi Raikkonen και Lewis Hamilton. Τη βαθμολογούμενη 10 δέκαδα, συμπλήρωσαν οι Daniel Ricciardo, Romain Grosjean, Max Verstappen, Daniil Kvyat, Felipe Massa, Valtteri Bottas και Stoffel Vandoorne.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Πηγή:πίνακες autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2016

Δημοσίευση από Johnny »

GP Κίνας 2016



Εικόνα



Μία από τις πιο εύκολες νίκες τις καριέρας του κατέκτησε ο Nico Rosberg στην Κίνα. Ο Γερμανός, μπορεί να έχασε την πρωτοπορία στην εκκίνηση από τον Daniel Ricciardo, αλλά στη συνέχεια έμεινε μόνος του στην κορυφή, εκεί όπου διατηρήθηκε με χαρακτηριστική άνεση μέχρι το τέλος, χωρίς να δέχεται την παραμικρή απειλή. Αυτή ήταν η τρίτη φετινή, η 6η συνεχόμενη και η 17η στην καριέρα του Rosberg.

Στη δεύτερη θέση ο Sebastian Vettel, ο οποίος έχασε πολλές θέσεις στην αρχή του αγώνα, μετά από την επαφή που είχε με τον team-mate του. Το βάθρο συμπληρώνει ο Daniil Kvyat, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Felipe Massa, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Carlos Sainz και τον Valtteri Bottas που ολοκληρώνει τη βαθμολογούμενη 10άδα. Ας δούμε τι έγινε στους 56 γύρους του αγώνα:


Στην πίστα επικρατούσε κυρίως ηλιοφάνεια στο ξεκίνημα, και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 21°C στον αέρα και τους 43°C στην άσφαλτο. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Rosberg, Ricciardo, Raikkonen, Vettel, Bottas, Kvyat, Perez, Sainz, Verstappen και ο 10ος Massa. Δύο θέσεις κάτω τα δύο McLaren, όταν ο Hamilton εκκινούσε τελευταίος. Οι 9 πρώτοι φορούσαν την πολύ μαλακή, μαζί με τους Hulkenberg και Magnussen. Όλοι οι υπόλοιποι είχαν τα μαλακά στα μονοθέσιά τους.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Ricciardo βρέθηκε στην πρώτη θέση, περνώντας από την εσωτερική στον Rosberg. Δράμα για τις δύο Ferrari, οι οποίες ακούμπησαν μεταξύ τους , με αποτέλεσμα ο Vettel να πέσει στην 9η θέση και ο Raikkonen στην 19η. Και ο Hamilton είχε επαφή με τον Nasr, με αποτέλεσμα να σπάσει η εμπρός αεροτομή του. Στο τέλος του πρώτου γύρου, η 10άδα ήταν: Ricciardo, Rosberg, Kvyat, Perez, Hulkenberg, Sainz, Massa, Vettel, Button και ο Verstappen.

Αμέσως στα pits οι Raikkonen και Hamilton, ώστε να αλλάξουν εμπρός αεροτομές κι ελαστικά: μέση γόμα για τον Raikkonen και μαλακή για τον Hamilton. Έξω, ο Massa είχε δυσκολίες, χάνοντας τη θέση του από τους Vettel και Button, με αποτέλεσμα να πέσει στην 9η θέση, την ώρα που ο Rosberg σημείωνε το ταχύτερο πέρασμα, προειδοποιώντας τον Ricciardo για τη συνέχεια.

Το προσπέρασμα ήρθε στην πίστα μεγάλη ευθεία, καθώς ο Ricciardo είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό! Ο Αυστραλός μπήκε για αλλαγή ελαστικών, επιλέγοντας τη μαλακή γόμα, πέφτοντας στην 18η θέση, μπροστά από τους Raikkonen και Hamilton.

Καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας στον 4ο γύρο. Τα θραύσματα στην πίστα έπρεπε να απομακρυνθούν και οι οδηγοί μπήκαν φυσικά στα pits, εκεί όπου επικράτησε πανικός, με τον Vettel να αλλάζει και εμπρός αεροτομή. Η κατάταξη πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν: (1)Rosberg, (2)Massa, (3)Alonso, (4)Wehrlein, (5)Gutierrez, (6)Kvyat, (7)Palmer, (8)Haryanto, (9)Perez, (10)Bottas, (11)Button, (12)Sainz, (13)Hulkenberg, (14)Ericsson, (15)Vettel, (16)Magnussen, (17)Ricciardo, (18)Verstappen, (19)Raikkonen, (20)Grosjean, (21)Hamilton, (22)Nasr. Ο Hamilton μπήκε άλλες δύο φορές για αλλαγή, βάζοντας τα πολύ μαλακά και τέλος τα μαλακά, ώστε να χρησιμοποιήσει μόνο τα μαλακά για το υπόλοιπο του αγώνα. Οι πέντε πρώτοι της κατάταξης δεν είχαν μπει στα pits.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έφυγε στο τέλος του 8ου γύρου και ο Rosberg δεν είχε πρόβλημα να μείνει μπροστά. Ο Kvyat ανέβηκε στην 4η θέση και ο Vettel στην 11η, μπροστά από τον Hulkenberg. Ο Hamilton είχε προσπεράσει τον Grosjean για την 20η θέση, ενώ μπροστά, ο Kvyat πέρασε τον τρίτο Alonso, και ο Button κέρδισε δύο θέσεις, μετά από τα προσπεράσματα στους Sainz και Palmer, όπως έκανε αμέσως μετά ο Vettel, για να ανέβει 10ος, πίσω από τον Button.

Ο Raikkonen δέχθηκε το προσπέρασμα από τον Hamilton, ο οποίος είχε τον καλύτερο ρυθμό από τους οδηγούς εκτός 10άδας. Σκληρή μάχη μεταξύ Bottas και Vettel. Ο Γερμανός ήθελε την 9η θέση του Φινλανδού, αλλά ο οδηγός της Williams έπαιζε σκληρή άμυνα απέναντι τις επιθέσεις του 4άκις Παγκόσμιου Πρωταθλητή.

Τελικά, το προσπέρασμα ήρθε στον 11ο γύρο, με τον Vettel στη συνέχεια να προσπερνά και τον Wehrlein, ώστε να ανέβει στην 6η θέση. Ο Γερμανός ήταν με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Αλλαγή στις θέσεις του βάθρου: ο Kvyat με πολύ καλύτερο ρυθμό δε δυσκολεύτηκε να περάσει τον Massa στο τέλος της πίσω ευθείας.

Στον 13ο γύρο, ο Vettel μετακινήθηκε στην 5η θέση, ύστερα από το προσπέρασμα στον Perez, την ώρα που ο Hamilton είχε κολλήσει πίσω από τον 11ο Ricciardo. Ο Vettel δεν έλεγε να αφήσει το πόδι από το γκάζι και το επόμενο θύμα του ήταν ο Alonso. Ο Ισπανός προσπάθησε να προβάλει αντίσταση, ωστόσο όλα τελείωσαν στην πίσω ευθεία, εκεί που ο Vettel ανέβηκε εύκολα στην 4η θέση.

Μέσα ξανά ο Raikkonen, για να βάλει τη μέση γόμα και να πέσει στην τελευταία θέση. Ο Vettel είχε πληγωμένη εμπρός αεροτομή -είχε στραβώσει το αριστερό endplate- λόγω επαφής νωρίτερα με τον Bottas, αλλά αυτό δεν ήταν ικανό να σταματήσει τον Seb, ο οποίος πλησίαζε απειλητικά τον Massa για να ανέβει στο βάθρο.

Δύο θέσεις έχασε ο Button στον 16ο γύρο. Ο Πρωταθλητής του 2009 είδε τους Ricciardo και Hamilton να περνούν μπροστά του, όσο ο Hamilton συνέχιζε να βρίσκεται πίσω από τον οδηγό της Red Bull. Άλλη μία θέση έχασε ο Alonso, μπαίνοντας αμέσως μετά στα pits, επιλέγοντας τη μέση γόμα για να κάνει αρκετούς γύρους, επιστρέφοντας στην 18η θέση.

Κι ενώ ο Vettel είχε φτάσει τον Massa, τελικά μπήκε για αλλαγή στο τέλος του 17ου γύρου, ώστε να βάλει τη μαλακή γόμα σε 2,5 δευτερόλεπτα. Ο Γερμανός έπεσε στην 10η θέση. Στην κορυφή, ο Rosberg είχε ανοίξει τη διαφορά στα 12,5 δευτερόλεπτα από τον Kvyat, με τον Massa να είναι άλλα 7 δευτερόλεπτα πίσω.

Στον 20ο γύρο, οι Kvyat, Massa, Sainz, Ricciardo και Gutierrez μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, γεγονός που ανέβασε τον Hamilton στην τρίτη θέση! Ήταν η ώρα για το pit stop του Rosberg, επιστρέφοντας ξανά στην κορυφή, μπροστά από τον δεύτερο Bottas. Πιο πίσω, ο Vettel πέρασε τον Button και μετακινήθηκε στην 5η θέση, έχοντας μπροστά του τον Kvyat.

Διπλό προσπέρασμα στον Alonso, από τους Sainz και Ricciardo, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να βγει από την 10άδα. Στο μεταξύ, οι Bottas και Hamilton επισκέφθηκαν τα pits, για τη μαλακή γόμα. Ο Ricciardo πέρασε τον Sainz για την 9η θέση, την ώρα που ο Hulkenberg έπαιρνε ποινή 5 δευτερολέπτων για αργή οδήγηση στο pit lane.

Στον 23ο γύρο, ο Ricciardo ανέβηκε στην 8η θέση μετά από το προσπέρασμα στον Ericsson. Ο Hamilton πίεζε τον Raikkonen για την 10η θέση και πιο μπροστά ο Bottas παρακολουθούσε από πολύ κοντά τον Perez να περνά τον Button και να ανεβαίνει στην 5η θέση, με τον Φινλανδό να προσπερνά και αυτός τον οδηγό της McLaren, στην πίσω ευθεία. Ο «Jens» δεν είχε άλλη επιλογή από το να μπει για αλλαγή αμέσως μετά, επιλέγοντας τη μέση γόμα.

Ο Ricciardo συνέχιζε να κερδίσει θέσεις, περνώντας τον Perez, που μπήκε στη συνέχεια στα pits, μαζί με τον Ericsson. Ο Hamilton δεν μπορούσε να επιτεθεί στον Raikkonen, παρόλο που ο Φινλανδός είχε τη μέση γόμα και είχε μπροστά του τον Sainz στην 7η θέση.

Τελικά, ο Πρωταθλητής έβαλε τη μέση γόμα στον 30ο γύρο, όπως έκαναν και οι δύο Williams. Παρελθόν αποτέλεσε το εμπόδιο του 11ου Gutierrez για τον Hamilton, όσο ο team-mate του μπροστά είχε ανοίξει τη διαφορά από τον Kvyat στα 28 δευτερόλεπτα, αλλά ο Vettel ήταν μόλις 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον οδηγό της Red Bull και μπροστά από τους Ricciardo, Raikkonen, Verstappen, Massa, Bottas, Hamilton και τον 10ο Perez που δέχθηκε το προσπέρασμα από τον Hamilton στον 35ο γύρο.

Μαζί για αλλαγή οι Kvyat και Vettel, στον 36ο γύρο. Ο Ρώσος έβαλε τη μέση γόμα και ο Vettel τη μαλακή, αλλά ανάμεσά τους βρισκόταν ο Raikkonen, που θα έμπαινε ξανά στα pits. Αυτό έκανε αμέσως μετά ο Rosberg, για να βάλει τη μέση γόμα και να τελειώσει τον αγώνα. Ο Vettel είχε περάσει εύκολα τον Raikkonen και, με καλύτερα ελαστικά, βρέθηκε στην τρίτη θέση, περνώντας τον Kvyat, ενώ ήταν πίσω από τον Ricciardo, αλλά ο Αυστραλός δε θα ήταν για πολύ εκεί.

Τελικά, το pit stop ήρθε στον 38ο γύρο, μαζί με τον Raikkonen. Όπως και στην περίπτωση των Kvyat και Vettel, οι ομάδες δεν έκαναν κάτι διαφορετικό, καθώς κι εδώ ο Raikkonen έβαλε τη μαλακή γόμα, εν αντιθέσει με τον Ricciardo που φορούσε τη μέση. Ενδιαφέρον τρενάκι ανάμεσα στον 4ο Verstappen μέχρι και τον 7ο Hamilton, με τις δύο Williams να είναι ανάμεσα.

Ο Massa πέρασε τον Verstappen, με τον Ολλανδό να μπαίνει για αλλαγή. Ο Hamilton πέρασε δύσκολα τον Bottas στο δεύτερο κομμάτι της πίστας, με τον οδηγό της Williams να χάνει την 6η θέση και από τον Ricciardo. Ο Πρωταθλητής προσπαθούσε να περάσει τον 4ο Massa, αλλά έπρεπε να κοιτά και πίσω, γιατί ο Ricciardo είχε πιο φρέσκα ελαστικά και τον απειλούσε.

Στον 42ο γύρο, ο Raikkonen πέρασε τον Perez και ο Sainz τον Button, για να μπει στην 10άδα. Το ενδιαφέρον, όμως, ήταν στο τρενάκι Massa, Hamilton, Ricciardo, για τις θέσεις 4, 5 και 6. Ο Ricciardo κατάφερε να περάσει τον Hamilton στη στροφή 6, εκμεταλλευόμενος και την πιο φρέσκια μέση γόμα. Ο Αυστραλός δε σταμάτησε και στον επόμενο γύρο βρέθηκε στην 4η θέση, περνώντας τον Massa στην πίσω ευθεία, έτσι η Red Bull βρισκόταν στο «3-4».

Η απόδοση της Williams έπεφτε, όπως μαρτυρά και το προσπέρασμα του Raikkonen στον Bottas, για την 7η θέση. Ο Massa δεχόταν την πίεση του Hamilton, ο οποίος έπρεπε να περάσει γρήγορα, διότι ο Raikkonen μείωνε πολύ γρήγορα τη διαφορά. Ο Βρετανός προσπάθησε να περάσει στο ίδιο σημείο που το έκανε με τον Bottas, αλλά ο Massa έμεινε μπροστά.

Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Raikkonen τον πέρασε στην πίσω ευθεία, κερδίζοντας στην 6η θέση. Αυτό που δεν μπορούσε να κάνει ο Hamilton το έκανε ο Raikkonen, ο οποίος πέρασε τον Massa και ανέβηκε στην 5η θέση, στον 47ο γύρο. Οι δύο διεκδικητές του τίτλου το 2008 ήταν ξανά αντιμέτωποι, όμως ο Hamilton δεν είχε την ταχύτητα για να προσπεράσει τον Βραζιλιάνο.

Το μοναδικό ενδιαφέρον στους τελευταίους γύρους ήταν στις τελευταίες θέσεις τις 10άδας. Ο Bottas συνέχιζε να χάνει ρυθμό, με αποτέλεσμα να δεχθεί το προσπέρασμα από τον Verstappen. Το ίδιο έκανε στον τελευταίο γύρο ο Sainz, αφήνοντας τον Bottas στην τελευταία θέση της 10άδας. Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι να πέσει η καρώ σημαία, χαρίζοντας στον Rosberg ένα εκπληκτικό ξεκίνημα στη σεζόν.

Στις βαθμολογίες, ο Rosberg διεύρυνε το προβάδισμά τους στους 36 βαθμούς από τον Hamilton, έχοντας το απόλυτο των νικών μέχρι στιγμής. Ο Ricciardo παρέμεινε στην τρίτη θέση, με 36 βαθμούς, αλλά η διαφορά από την τέταρτη θέση έχει μειωθεί στους 3 βαθμούς, με τον Vettel να είναι πλέον εκεί. Στην πέμπτη θέση έπεσε ο Raikkonen, με 28 βαθμούς, 6 περισσότερους από τον έκτο Massa. Ο Kvyat κέρδισε 3 θέσεις και πλέον είναι 7ος, με 22 βαθμούς, όταν ο Grosjean είναι όγδοος με 21.

Στους κατασκευαστές, καμία θέση δεν άλλαξε σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα. Η Mercedes έφτασε τους 114 βαθμούς, με τη Ferrari να ακολουθεί στη δεύτερη θέση, έχοντας 53 λιγότερους. Η Red Bull μείωσε τη διαφορά στους 4 βαθμούς από τη Ferrari -57 βαθμοί έναντι 61-, ενώ η τέταρτη Williams απέχει πλέον 11 βαθμούς από τη Haas, η οποία σήμερα δε βαθμολογήθηκε, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στην έκτη Toro Rosso να πλησιάσει τον πόντο. Η Force India παρέμεινε στους 6 βαθμούς, αφού δε βαθμολογήθηκε σήμερα, όπως και η McLaren, που έχει μόλις 1 βαθμό σε τρεις αγώνες.
Πηγή:Autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”