Formula 1 2017

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

GP Ισπανίας

Barcelona


Εικόνα
By Fabrizio De Tommaso

Εικόνα

Αγώνας

Νικητής μετά από μία μεγάλη μάχη με τον Sebastian Vettel αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Ο οδηγός της Mercedes πήρε την δεύτερη φετινή του νίκη και την 55η στην καριέρα του, ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική από τον Vettel, ο οποίος δέχθηκε το προσπέρασμα χωρίς να μπορεί να διεκδικήσει κάτι στη συνέχεια. Το βάθρο συμπληρώνει ο Daniel Ricciardo, αφού οι Ferrari και Mercedes τερμάτισαν με μόνο ένα μονοθέσιο, όπως και η Red Bull.

Στην τέταρτη θέση ο Sergio Perez, μπροστά από τους Esteban Ocon, Nico Hulkenberg, Carlos Sainz, Pascal Wehrlein, Daniil Kvyat και τον Romain Grosjean που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη 10άδα. Ας δούμε τι έγινε στους 66 γύρους του Ισπανικού Grand Prix:

Ο καιρός δεν άλλαξε από χθες, έτσι υπήρχε ηλιοφάνεια με 23°C στον αέρα και 41°C στην άσφαλτο. Όλοι οι οδηγοί ξεκινούσαν με τη μαλακή γόμα, εκτός από Palmer, Kvyat και Vandoorne, οι οποίοι επέλεξαν τη μέση για μια διαφορετική στρατηγική. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Hamilton, Vettel, Bottas, Raikkonen, Verstappen, Ricciardo, Alonso, Perez, Massa και Ocon.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Vettel ξεκίνησε καλύτερα από τον Hamilton και πέρασε στην πρώτη θέση, μπροστά από τους Bottas, Ricciardo, Perez, Ocon, Hulkenberg, Magnussen, Sainz και Grosjean. Εκτός αγώνα ο Raikkonen, αλλά και ο Verstappen, που είχε επίσης σπασμένη ανάρτηση. Ο Raikkonen είχε μια μικρή επαφή με τον Bottas και στη συνέχεια ακούμπησε με τον Verstappen, κάτι που τους οδήγησε και τους δύο εκτός.

Στην 11η θέση είχε πέσει ο Alonso, αφού βγήκε εκτός πίστας στις πρώτες στροφές. Ο Vettel έγραφε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, ανοίγοντας τη διαφορά από τον Hamilton. Ο Sainz πέρασε τον Grosjean για την 9η θέση, κάτι που προσπαθούσε να κάνει και ο Alonso, έχοντας καλύτερο ρυθμό από τον Γάλλο. Ο Hamilton έλεγε στην ενδοεπικοινωνία πως ο Vettel ήταν πιο γρήγορος και πως δεν μπορούσε να τον ακολουθήσει, με τη διαφορά να παραμένει στα 2,5 δευτερόλεπτα.

Στον 10ο γύρο, ο ρυθμός των δύο πρώτων ήταν πανομοιότυπος και πολύ καλύτερος από των υπολοίπων. Ο Hamilton κατάφερνε να κερδίσει λίγο χρόνο, όσο άκουγε τη Mercedes να του λέει ότι πρέπει να πιέσει κι άλλο. Ο Alonso μπήκε στον 13ο γύρο, για να βάλει ξανά τη μαλακή γόμα. Ο Vettel ακολούθησε στον επόμενο γύρο, επιλέγοντας κι αυτός τη μαλακή γόμα.

Ο Γερμανός επέστρεψε στην 4η θέση, πίσω από τον Ricciardo, την ώρα που ο Hamilton έγραφε μπροστά τον ταχύτερο γύρο. Ο Vettel πέρασε τον πρώην team-mate του στον επόμενο γύρο, γράφοντας ταυτόχρονα το ταχύτερο πέρασμα. Ο Hamilton ήταν σημαντικά πιο αργός από τον Vettel, αφού η απόδοση των μαλακών ελαστικών είχε αρχίσει να εξαφανίζεται, μιας και είχαμε φτάσει στον 20ο γύρο.

Ο Hamilton έβαλε τη μέση γόμα, στον 22ο γύρο, με την αλλαγή να ολοκληρώνεται σε 2,3 δευτερόλεπτα. Ο ίδιο έκανε και ο Ricciardo, αλλά το θέμα ήταν ότι ο Vettel είχε φτάσει τον Bottas και ο Φινλανδός τον καθυστερούσε, προς όφελος φυσικά του Hamilton, που βρισκόταν 7,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον οδηγό της Ferrari.

Ο Vettel ενεργοποιούσε το DRS, αλλά ο Bottas ακολουθούσε εξαιρετικές γραμμές και δεν επέτρεπε στον Γερμανό να περάσει. Τελικά, το προσπέρασμα ήρθε στον 25ο γύρο, πατώντας λίγο εκτός πίστας, προκειμένου να πάρει την εσωτερική για το πρώτο chicane. Ο Hamilton πέρασε πολύ πιο εύκολα τον Bottas και η διαφορά του από την κορυφή ήταν 4 δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδός μπήκε για αλλαγή στον 26ο γύρο, επιλέγοντας φυσικά τη μέση γόμα.

Στον 30ο γύρο, η διαφορά άνοιξε στα 6 δευτερόλεπτα, καθώς ο Hamilton έχασε ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο σε έναν μόλις γύρο, όμως στη συνέχεια ήταν το ίδιο γρήγορος με τον Seb. Ελάχιστη δράση βλέπαμε στην πίστα, μέρος της οποίας ήταν ο Alonso, ο οποίος μπήκε στον 33ο γύρο για να βάλει τη μέση γόμα και να τερματίσει με αυτή τον αγώνα.

Επαφή μεταξύ των Massa και Vandoorne στην πρώτη στροφή. Ο Βραζιλιάνος μπήκε στην εσωτερική και ο Βέλγος έκλεισε τη γραμμή του, με αποτέλεσμα να βγει εκτός με σπασμένη ανάρτηση. Καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, κάτι που οριοθετούσε τον ρυθμό των μονοθεσίων. Ο Hamilton βρήκε την ευκαιρία και μπήκε για αλλαγή, βάζοντας τη μαλακή γόμα σε 2,6 δευτερόλεπτα, βγαίνοντας ξανά στη δεύτερη θέση.

Οι οδηγοί ήταν ελεύθεροι να τρέξουν ξανά και η Ferrari απάντησε στην κίνηση της Mercedes, βάζοντας τον Vettel για τη μέση γόμα. Ο Γερμανός βγήκε μαζί με τον Hamilton, αλλά κρατήθηκε στην πρώτη θέση. Ο Hamilton διαμαρτυρήθηκε πως τον έβγαλε εκτός πίστας, αλλά μάλλον μιλάμε για αγωνιστικό συμβάν και τίποτα παραπάνω.

Εκτός αγώνα ο Bottas στον 40ο γύρο. Ο κινητήρας του Φινλανδού παρέδωσε πνεύμα, ανεβάζοντας τον Ricciardo στο βάθρο. Ο Vettel συναντούσε κίνηση μπροστά του και ο Hamilton προσπαθούσε να το εκμεταλλευτεί. Το προσπέρασμα σημειώθηκε στην αρχή του 44ου γύρου, όταν ο Βρετανός βγήκε πολύ καλά από την τελευταία στροφή, άνοιξε το DRS και έστριψε εύκολα πρώτος.

Ο Vettel ανέβασε ρυθμό, ώστε να μείνει κοντά στον Hamilton. Η διαφορά τους ήταν στα 1,9 δευτερόλεπτα και ο Hamilton έλεγε πως δεν είναι εύκολο να απομακρυνθεί από τον Vettel. Η Ferrari είπε στον Vettel ότι γυρνάνε στο «Plan C», χωρίς να γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνει αυτό. Πάντως τίποτα δεν έδειχνε πως θα γίνει κάποια αλλαγή, δηλαδή ένα νέο pit stop στον Vettel.

Έμεναν 12 γύροι για το τέλος και η διαφορά των δύο Πρωταθλητών ήταν στα 2,4 δευτερόλεπτα. Στον επόμενο γύρο, ο Hamilton κέρδισε 1,2 δευτερόλεπτα, ανεβάζοντας έτσι τη διαφορά στα 3,6 δευτερόλεπτα. Μάχη για την 7η θέση μεταξύ των Sainz και Wehrlein, με τον δεύτερο να έχει ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή δεν τοποθέτησε σωστά το μονοθέσιό του στην εκκίνηση.

Η απόσταση των δύο πρώτων άνοιξε ακόμα περισσότερο, και πλέον ο Hamilton ήταν 4,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Vettel. Ο Βρετανός έχασε χρόνο με κάποια ντουμπλαρίσματα, έτσι η διαφορά έπεσε στα 2,7 δευτερόλεπτα. Ο Massa, όμως, και πάλι δεν άφησε εύκολα τον Vettel να περάσει και το αποτέλεσμα ήταν να χάσει 1 δευτερόλεπτο.

Πέντε γύροι για το τέλος και ο Hamilton ήταν 4,2 δευτερόλεπτα μπροστά. Τα ελαστικά του Hamilton όχι μόνο δεν είχαν τελειώσει, αλλά ο Βρετανός έγραψε και τον ταχύτερο γύρο, βάζοντας τέλος στις όποιες ελπίδες του Vettel. Κλατάρισμα για τον Magnussen, που μπήκε για αλλαγή και έφερε τον Grosjean στην 10η θέση. Τίποτα δεν άλλαξε και ο Hamilton είδε άνετα πρώτος την καρώ σημαία, με τους Vettel και Ricciardo να συμπληρώνουν το βάθρο.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 25-28 Μαΐου, στο Πριγκιπάτο του Μονακό.
Πηγή:autoblog.gr-Γιώργος Πασχαλίδης

Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

highlights

Τα δάκρυα του μικρού θαυμαστή του Kimi



Εικόνα



Στο χθεσινό Grand Prix της Ισπανίας γίναμε μάρτυρες μιας απίστευτης σκηνής, με πρωταγωνιστή έναν μικρό θαυμαστή του Kimi Raikkonen.

Ο Φινλανδός οδηγός της Ferrari έμεινε εκτός αγώνα από τον πρώτο κιόλας γύρο, έπειτα από την επαφή που είχε με τους Valtteri Bottas και Max Verstappen. Χιλιάδες φαν του ανά τον κόσμο στενοχωρήθηκαν που είδαν τον «iceman» να εγκαταλείπει, όχι όμως τόσο όσο ο μικρός που βρισκόταν στην κεντρική εξέδρα του circuit με τους γονείς του.

Η κάμερα «έπιασε» τον πιτσιρικά να κλαίει γοερά στη θέα της κατεστραμμένης Ferrari του Kimi, προκαλώντας συγκίνηση σε όλους. Οι άνθρωποι της ιταλικής ομάδας τον εντόπισαν άμεσα έπειτα από παράκληση του οδηγού τους και τον συνόδεψαν έως το γκαράζ για να συναντήσει τον ήρωά του.

Ο Raikkonen τον περίμενε στην αίθουσα υποδοχής, με τον σκηνοθέτη να έχει εστιάσει πάνω τους σε ζωντανή σύνδεση. Ο μικρός Τόμας ήταν τρισευτυχισμένος στο πλάι του Kimi, παίρνοντας ως δώρο διάφορα αναμνηστικά και πολλές φωτογραφίες. Μάλιστα, ο Φινλανδός «έσκασε» και ένα μικρό χαμόγελο, κάτι το οποίο βλέπουμε σπάνια να συμβαίνει.

Είδατε τι κάνει ένα παιδί!
Πηγή:zougla.gr


raikkonen kimi with his little crying fan, Barcelona formula 1

Thomas, Kimi Raikkonen biggest fan Spanish GP 2017
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μονακό 2017


Εικόνα
By Marco Mastrazzo

Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Αγώνας

Μετά από 16 χρόνια, η Ferrari παίρνει και πάλι τη νίκη στο Grand Prix του Μονακό! Μεγάλος νικητής ο Sebastian Vettel, έχοντας έναν σχετικά εύκολο αγώνα, ειδικά μετά από το pit stop, όπου και πέρασε στην πρωτοπορία, φτάνοντας στην τρίτη φετινή και την 45η νίκη της καριέρας του. Ο Kimi Raikkonen συμπληρώνει το «1-2» για τη Ferrari, στο πρώτο «1-2» των δύο πιλότων ως team-mates. Το τελευταίο «1-2» της Scuderia είχε σημειωθεί στο Γερμανικό Grand Prix του 2010.

Στην τρίτη θέση του βάθρου ο Daniel Ricciardo, ενώ ακολουθούν οι Valtteri Bottas, Max Verstappen, Carlos Sainz, Lewis Hamilton, Romain Grosjean, Felipe Massa και ο Kevin Magnussen που ολοκληρώνει τη βαθμολογούμενη 10άδα. Ας δούμε τι έγινε στους 78 γύρους τους αγώνα:

Οι καιρικές συνθήκες ήταν παρόμοιες με χθες, έτσι η λιακάδα ανέβαζε τις θερμοκρασίες στους 25°C στον αέρα και τους 49°C στο οδόστρωμα. Εκτός των δύο Sauber, που είχαν τα πολύ μαλακά, όλοι οι άλλοι οδηγοί ξεκινούσαν με την υπέρ-μαλακή γόμα. Οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν: Raikkonen, Vettel, Bottas, Verstappen, Ricciardo, Sainz, Perez, Grosjean, Kvyat και Hulkenberg. Ο Hamilton ήταν στην 13η θέση και ο Button ξεκινούσε από το pit lane.

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Raikkonen κρατήθηκε εύκολα μπροστά, ενώ και πίσω δεν είχαμε κάποια σημαντική αλλαγή, παρά μόνο ότι ο Magnussen ανέβηκε στην 9η θέση και ο Kvyat έπεσε στην 11η, μπροστά από τον Hamilton. Η δυναμική της Ferrari ήταν παραπάνω από εμφανής στους πρώτους γύρους, με τον Raikkonen να είναι ταχύτερος από τον Vettel στα πρώτα περάσματα.

Ο Bottas προσπαθούσε να ακολουθήσει τον Vettel, έχοντας παρόμοιο ρυθμό με αυτόν των Red Bull, όσο ο Hamilton δεν έδειχνε διάθεση να απειλήσει και να προσπεράσει τον Kvyat. Η διαφορά μεταξύ των δύο πρώτων ήταν 1,7 δευτερόλεπτα στον πρώτο γύρο, τη στιγμή που ο Bottas ήταν άλλα 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel, δίχως να μπορεί να ανταγωνιστεί την ταχύτητα της SF70H.

Νέος ταχύτερος γύρος από τον Raikkonen, γεγονός που ανέβασε τη διαφορά στα δύο δευτερόλεπτα. Ο Bottas προσπάθησε να απαντήσει στον επόμενο γύρο, σημειώνοντας την καλύτερη μέχρι εκείνη την ώρα επίδοση στο πρώτο κομμάτι, πλησιάζοντας κατά τρία δέκατα τον Vettel. Ο Verstappen ανέβασε κι αυτός τον ρυθμό του, όντας έτσι αρκετά ταχύτερος από τον Ricciardo, ανοίγοντας τη διαφορά στα δύο δευτερόλεπτα.

Για μερικά μόνο δευτερόλεπτα ο Raikkonen έκανε νέο ταχύτερο γύρο, στο 1:16.5, όμως ο Vettel ήταν κατά δύο περίπου δέκατα ταχύτερος, δείχνοντας ότι η ιταλική ομάδα μπορεί να γίνει ακόμα πιο γρήγορη. Ουσιαστικά καμία μάχη δεν υπήρχε στην πίστα, με τις Ferrari να είναι τα μοναδικά μονοθέσια που γυρνούσαν κάτω από το 1:17.

Ποινή 5 δευτερολέπτων στον Wehrlein, λόγω «unsafe release», αφού παραλίγο να υπάρξει επαφή με τον Button μέσα στο pit lane. Ο Vettel κέρδισε μισό δευτερόλεπτο στον 14ο γύρο, αλλά ο Raikkonen ανέβασε στη συνέχεια τον ρυθμό του. Οι δύο Red Bull ήταν λίγο ταχύτερες από τον Bottas, αλλά ο Φινλανδός δεν ανησυχούσε, διότι μπορούσε και αυτός να βγάλει περισσότερη ταχύτητα.

Εγκατάλειψη στον 16ο γύρο για τον Hulkenberg, με την R.S.17 να βγάζει καπνό από το πίσω μέρος, λόγω προβλήματος στο κιβώτιο. Ο Perez μπήκε σ’ εκείνο το σημείο για αλλαγή ελαστικών και εμπρός πτέρυγας, πέφτοντας στην 16η θέση, έτσι ο Hamilton μπήκε με έμμεσο τρόπο στους βαθμούς, αφού ο ίδιος ήταν 1,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Kvyat και δεν μπορούσε να τον πιέσει.

Είχαμε φτάσει στον 20ο γύρο και τα πράγματα δεν άλλαξαν σημαντικά: η διαφορά μπροστά συνέχιζε να είναι κοντά στα δύο δευτερόλεπτα, ο Bottas απείχε περίπου εφτά δευτερόλεπτα από την κορυφή και ο Verstappen ήταν περίπου τρία δευτερόλεπτα μακριά από τον Φινλανδό. Ο Perez είχε φτάσει τον Stroll και προσπαθούσε να τον περάσει για την 15η θέση.

Στον 25ο γύρο, ο Raikkonen είχε ξεκινήσει τα ντουμπλαρίσματα, έτσι η διαφορά από τον Vettel μειώθηκε σημαντικά, λίγο πάνω από το ένα δευτερόλεπτο. Ο Bottas βρήκε την ευκαιρία και πλησίασε στα τρία δευτερόλεπτα τον Vettel, με τον Raikkonen να διαμαρτύρεται για το γεγονός ότι δεν έβλεπε μπλε σημαίες. Ο Kimi πέρασε και αυτό του έδωσε ανάσα δύο δευτερολέπτων, αφού ο team-mate του έπρεπε να κάνει το ίδιο, χάνοντας επίσης χρόνο.

Οι πρώτοι απαλλάχθηκαν από τους αργότερους συνδυασμούς και ο Vettel ήταν ταχύτερος από τον Raikkonen, ρίχνοντας τη διαφορά στο 1,5 δευτερόλεπτο. Από τους πέντε πρώτους, ο πιο αργός ήταν ο Bottas, επομένως ο Verstappen μείωνε όλο και περισσότερη διαφορά, αλλά ο Ολλανδός επέλεξε να αλλάξει ελαστικά στο τέλος του 31ου γύρου, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα σε 3,5 δευτερόλεπτα.

Ο Bottas ακολούθησε στον επόμενο γύρο, αφού φοβήθηκε το undercut των Αυστριακών. Πολύ μαλακή γόμα και για τον Bottas, με τη διαφορά ότι την έβαλε σε 2,7 δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδός βγήκε μπροστά από τον Verstappen, έτσι η προσπάθεια της Red Bull να περάσει μέσα από τα pit stop έπεσε στο κενό. Ήταν η σειρά του Raikkonen στον 33ο γύρο, για να βάλει τα πολύ μαλακά σε 3,4 δευτερόλεπτα, βγαίνοντας στην τρίτη θέση, πίσω από τον Ricciardo, ο οποίος είχε μόλις σημειώσει τον ταχύτερο γύρο, με 1:16.1.

Ο Vettel πίεζε από την πλευρά του όσο μπορούσε, αλλά αυτός που συνέχιζε να γράφει ταχύτερους γύρους είναι ο Ricciardo, πέφτοντας στο 1:16.0, αλλά ο Vettel έκρυβε ακόμα περισσότερη ταχύτητα, όπως μαρτυρά το 1:15.5. Ο Bottas είχε κολλήσει πίσω από τον Sainz, έτσι ο Verstappen πλησίασε σε απόσταση αναπνοής τον Φινλανδό.

Νέος ταχύτερος γύρος από τον Vettel, την ώρα που ο Ricciardo μπήκε και αυτός για την πολύ μαλακή γόμα. Ο Αυστραλός βγήκε άνετα μπροστά από τους Bottas και Verstappen, κερδίζοντας την τρίτη θέση του βάθρου. Είχε φτάσει η στιγμή για τον Vettel, που ζητούσε ένα pit stop χωρίς προβλήματα. Ο Γερμανός έβαλε την πολύ μαλακή σε 3,1 δευτερόλεπτα και βγήκε μπροστά από τον Raikkonen, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση.

Ο Hamilton είχε φτάσει στην 6η θέση, αλλά ο Βρετανός δεν είχε μπει για αλλαγή, αφού ο ρυθμός του ήταν πολύ καλός και δεν υπήρχε ακόμα λόγος για τα πολύ μαλακά. Μπροστά, ο Vettel ήταν σημαντικά ταχύτερος από τον Raikkonen, ανεβάζοντας τη διαφορά στα 6 δευτερόλεπτα. Ο Hamilton μπήκε για τη δική του αλλαγή στον 47ο γύρο, με το pit stop του να διαρκεί 2,7 δευτερόλεπτα, επιστρέφοντας στην 7η θέση, μπροστά από τους Grosjean και Kvyat.

Στα 10 δευτερόλεπτα είχε ανοίξει η διαφορά των δύο Ferrari, την ώρα που ο Verstappen πίεζε τον Bottas για την τέταρτη θέση. Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός, μειώνοντας σημαντικά τη διαφορά από τον Sainz, κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα. Κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα και η διαφορά των Raikkonen και Ricciardo, τη στιγμή που ο Verstappen είχε πλησιάσει τον Bottas στο δευτερόλεπτο.

Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 60ο γύρο, αφού η C36 του Wehrlein ήταν ακινητοποιημένη στην Portier και μάλιστα πατώντας στην αριστερή πλευρά, δηλαδή με κλίση 90°. Το ατύχημα προκλήθηκε μετά από προσπάθεια του Button να περάσει στην Portier, όμως το θετικό ήταν πως ο Wehrlein ήταν καλά στην υγεία του. Και ο Button οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη, όσο ο Verstappen μπήκε για αλλαγή, βάζοντας την υπέρ-μαλακή γόμα, παραμένοντας στην πέμπτη θέση. Εκτός αγώνα και ο Ericsson, ο οποίος, λόγω κρύων ελαστικών, δεν έστριψε ποτέ στην Ste Devote.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έφυγε ξανά στον 66ο γύρο και είχαμε αγώνα για 12 γύρους. Ο Vettel δεν απειλήθηκε, ούτε και ο Raikkonen, όταν ο Bottas πίεζε τον Ricciardo για την τρίτη θέση. Επαφή με τις μπαριέρες για τον Ricciardo, αλλά ο Αυστραλός μπορούσε να συνεχίσει. Τρενάκι μεταξύ των Ricciardo, Bottas και Verstappen, ο οποίος είχε ταχύτερα ελαστικά.

Εγκατάλειψη για τον Vandoorne, που χτύπησε και αυτός στην Ste Devote, μετά το προσπέρασμα από τον Perez. Ο Hamilton είχε κολλήσει πίσω από τον Sainz, την ώρα που η Red Bull έλεγε στον Verstappen ότι μπορούσε να πιέσει κι άλλο. Ο Vettel είχε φτάσει τη διαφορά στα 2,5 δευτερόλεπτα και δεν υπήρχε κανένα σημάδι πως θα χάσει τον αγώνα.

Επαφή μεταξύ των Perez και Kvyat, βγάζοντας εκτός αγώνα τον Ρώσο. Ο Μεξικανός δεχόταν την πίεση του Massa και στη συνέχεια μπήκε στα pits, πέφτοντας στην 13η θέση. Μέσα και ο Stroll, όμως ο Καναδός μπήκε για να εγκαταλείψει, λόγω υπερθέρμανσης στα φρένα. Έξω, ο Verstappen συνέχιζε να πιέζει τον Bottas για την τέταρτη θέση και ο Hamilton τον Sainz για την έκτη θέση, αλλά χωρίς να γίνεται κάποια επίθεση.

Τα φρέσκα υπέρ-μαλακά του Perez είχαν σαν αποτέλεσμα τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, με 1:14:8, έστω και από την 13η θέση. Μόλις δύο γύροι έμεναν για το τέλος και ο Ricciardo είχε πλησιάσει τον Raikkonen, ανοίγοντας το DRS. Τίποτε δεν άλλαξε μέχρι τον τερματισμό, έτσι ο Vettel είδε με άνεση πρώτος την καρώ σημαία.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 9-11 Ιουνίου, στο Μόντρεαλ του Καναδά.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

GP Καναδά 2017



Εικόνα

By Giuseppe Camuncoli



Εικόνα



Εικόνα

Αγώνας

Μετουσιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την χθεσινή pole position, o Lewis Hamilton κατέκτησε την νίκη στους δρόμους του Καναδά, μη νιώθοντας απειλή σε κανένα σημείο του αγώνα. Αυτή του η νίκη σηματοδοτεί την 6η του στην χώρα της Βόρειας Αμερικής, και την 56η στην καριέρα του, και έτσι “ψαλίδισε” το προβάδισμα του Sebastian Vettel στους 12 βαθμούς.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, μετά από έναν ήρεμο αγώνα, βρέθηκε ο Φιλανδός teammate του Hamilton, κάνοντας με αυτό τον τρόπο το πρώτο “1-2” της χρονιάς για την γερμανική ομάδα. Στην τρίτη θέση ο Daniel Ricciardo, για να βρεθεί πίσω του μετά από έναν εκπληκτικό αγώνα ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Sebastian Vettel, καθώς από την 18η θέση που βρέθηκε στον 5ο γύρο, κατάφερε να περάσει τρεις οδηγούς (δύο Force India και τον Kimi Raikkonen) με εξαιρετικές κινήσεις στους τελευταίους πέντε γύρους.

Μετά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, όλα τα μάτια βρίσκονταν σε Hamilton και Vettel, που ξεκινούσαν από την πρώτη σειρά, αλλά ήταν ο Max Verstappen που έκλεψε την παράσταση, καθώς ο οδηγός της Red Bull έστριψε δεύτερος, ξεκινώντας από την πέμπτη θέση του grid. Παρόλα αυτά, ο Verstappen είχε μια μικρή επαφή με τον Vettel, κάτι που έκανε ζημιά στην εμπρός αεροτομή της SF70-H.

Η ζημιά ανάγκασε τον Vettel να σταματήσει νωρίτερα, ακολουθώντας στρατηγική δύο pit stops, με τον Verstappen να εγκαταλείπει από μια βλάβη στην μπαταρία. Ο Lance Stroll σημείωσε τους πρώτους του πόντους στην F1, καθώς ο Καναδός νεαρός έφερε την Williams στην ένατη θέση, στον αγώνα της πατρίδας του, ενώ για άλλη μια φορά ο Fernando Alonso προδόθηκε από τον κινητήρα Honda λίγους γύρους πριν το τέλος, και ενώ βρισκόταν στην τελευταία βαθμολογούμενη θέση.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός - autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

GP Αζερμπαϊτζαν 2017


Εικόνα
by: Elia Bonetti


Εικόνα


Αγώνας

Στους δημόσιους δρόμους της πόλης του Μπακού, ο Daniel Ricciardo κατέκτησε την 5η νίκη της καριέρας του, παρότι ξεκίνησε από την 10η θέση. Ο αγώνας ήταν άκρως συναρπαστικός και επεισοδιακός, καθώς διήρκεσε σχεδόν 2ώρες. Ο λόγος ήταν τα τρία αυτοκίνητα ασφαλείας, καθώς και η διακοπή του αγώνα για τον καθαρισμό της πίστας.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Valterri Bottas, ο οποίος προσπέρασε τον Lance Stroll ακριβώς πάνω στην γραμμή τερματισμού, με το Φιλανδό να είχε βρεθεί στην αρχή του αγώνα 1 γύρο πίσω.

Οι Hamilton και Vettel είχαν μια έντονη μάχη στην πίστα, όπως και κατά την διάρκεια του δεύτερου αυτοκινήτου ασφαλείας, όταν ο πρώτος επιβράδυνε απότομα και χωρίς λόγο, με αποτέλεσμα να πέσει πίσω του ο Γερμανός τετράκις πρωταθλητής. Αυτό εξόργισε τον δεύτερο, και σε μια εντελώς αψυχολόγητη κίνηση βρέθηκε δίπλα στον Hamilton ζητώντας τα ρέστα, ενώ φάνηκε να στρίβει το τιμόνι και να “τζαρτζάρει” τον Hamilton. Το αποτέλεσμα ήταν ένας τραυματισμένος διαχύτης της Mercedes W08 του Βρετανού, με τον Vettel να τιμωρείται με ποινή 10 δευτ. stop/go.

Τα παραπάνω περιστατικά ευνόησαν τον Ricciardo, ο οποίος μετά την επανεκκίνηση του αγώνα, προσπέρασε άμεσα τις δύο Williams, και από εκείνο το σημείο και μετά είχε έναν σχετικά άνετο αγώνα.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

GP Αυστρίας 2017


Εικόνα
by Elia Bonetti

Εικόνα


Αγώνας

Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του πανηγύρισε ο Valtteri Bottas στο Red Bull Ring της Αυστρίας. Ο Φινλανδός δεν είχε εύκολο αγώνα, ειδικά στο τέλος, εκεί όπου ο Sebastian Vettel προσπάθησε να του πάρει τη νίκη στους τελευταίους γύρους. Ο οδηγός της Mercedes κρατήθηκε μπροστά, αφήνοντας τον Vettel στη δεύτερη θέση. Το βάθρο ολοκληρώνει ο Daniel Ricciardo, που έπρεπε να αντιμετωπίσει τον Lewis Hamilton στους τελευταίους γύρους.

Ο Hamilton αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Kimi Raikkonen, Romain Grosjean, Sergio Perez, Esteban Ocon, Felipe Massa και τον Lance Stroll που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε τι έγινε στους 71 γύρους του αγώνα:

Οι συνθήκες ήταν καλές και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 28°C στο οδόστρωμα και τους 48°C στην άσφαλτο. Οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν οι: Bottas, Vettel, Raikkonen, Ricciardo, Verstappen, Grosjean, Perez, Hamilton, Ocon και ο Sainz. Από τους 10 πρώτους οδηγούς, μόνο ο Hamilton είχε την πολύ μαλακή γόμα, όλοι οι άλλοι την υπέρ-μαλακή. Τα πολύ μαλακά είχαν επίσης οι Magnussen, Stroll και Wehrlein, ενώ οι Palmer και Massa ξεκίνησαν με την μαλακή γόμα.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Bottas έφυγε εκπληκτικά, ο Vettel κρατήθηκε στη δεύτερη θέση και ο Raikkonen πάλευε με τον Ricciardo για την τρίτη θέση. Ο Verstappen έπεσε στην τελευταία θέση και ο Raikkonen έχασε την θέση του από τους Ricciardo και Grosjean, πέφτοντας στην πέμπτη θέση. Ο Hamilton είχε κερδίσει μόλις μία θέση και πίεζε τον Perez για την έκτη θέση. Ο Ocon ήταν 8ος, μπροστά από τους Massa και Stroll, με τις Williams να είναι οι πιο ευνοημένες από την εκκίνηση.

Εκτός αγώνα ο Verstappen, όπως και ο Alonso, την ώρα που ο Vettel έλεγε ότι ο Bottas ίσως να είχε κάνει jump start. Ο Kvyat χτύπησε τον Alonso στην πρώτη στροφή και στη συνέχεια ο Ισπανός χτύπησε τον Verstappen, βγαίνοντας εκτός αγώνα και οι δύο. Ο Bottas είχε καλύτερο ρυθμό από τον Vettel και ο Hamilton πέρασε τον Perez, ανεβαίνοντας στην έκτη θέση. Επόμενος στόχος ήταν ο Grosjean και ο Βρετανός είχε εξαιρετικό ρυθμό, παρόλο που είχε την πολύ μαλακή γόμα.

Ο Hamilton δε δυσκολεύτηκε να περάσει στην πέμπτη θέση, όσο οι υπεύθυνοι μάς έδειχναν ότι ο χρόνος αντίδρασης του Bottas στην εκκίνηση ήταν 201 χιλιοστά του δευτερολέπτου, κάνοντας τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Ποινή διέλευσης στον Kvyat για ό,τι έκανε στην πρώτη στροφή, όσο ο Bottas έκανε νέο ταχύτερο γύρο και ο Hamilton πλησίαζε τον Raikkonen, ο οποίος ήταν σημαντικά πιο αργός από τον Ricciardo που είχε μπροστά του.

Στον 12ο γύρο, η διαφορά των δύο πρώτων είχε ανοίξει στα 4,5 δευτερόλεπτα, με τον Hamilton να απέχει περίπου 12 δευτερόλεπτα από τον Vettel. Η διαφορά των Raikkonen και Hamilton ήταν στα 3,5 δευτερόλεπτα και η Mercedes ζητούσε feedback για τα ελαστικά από τον Βρετανό, ο οποίος έλεγε ότι τα πίσω δεν ήταν στην καλύτερη κατάσταση, αφού αντιμετώπιζε υπερστροφή. Παρ’ όλα αυτά, συνέχιζε να μειώνει σημαντικά τη διαφορά από τον Raikkonen και ο ρυθμός του ήταν παρόμοιος με αυτόν του Bottas.

Στον 16ο γύρο, ο Hulkenberg μπήκε για αλλαγή, βάζοντας τα μαλακά ελαστικά, με στόχο να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα. Το ενδιαφέρον μονοπωλούσε η μείωση της διαφοράς των Raikkonen και Hamilton, καθώς είχε φτάσει στα 2 δευτερόλεπτα, με τον Φινλανδό να αντιμετωπίζει graining στο εμπρός αριστερά ελαστικό.

Στον 20ο γύρο, ο Vettel άκουσε ότι περνάνε στο σχέδιο Β, εννοώντας πιθανώς ότι θα ακολουθήσουν στρατηγική ενός pit stop. Ο Hamilton είχε κολλήσει πίσω από τον Raikkonen και άνοιγε την πίσω πτέρυγα, αλλά ο Raikkonen δεν του έδινε ακόμα το δικαίωμα να επιτεθεί. Εν τω μεταξύ, ο Bottas έγραψε νέο ταχύτερο γύρο, ανοίγοντας τη διαφορά στα 5,6 δευτερόλεπτα.

Τα φρένα του Hamilton είχαν ανεβάσει λίγο θερμοκρασία και το γεγονός ότι δεν είχα καθαρό αέρα μπροστά του, δε βοηθούσε. Μπροστά, ο Bottas ήταν ξανά ο ταχύτερος οδηγός, έτσι η διαφορά έφτασε τα 7,6 δευτερόλεπτα στον 25ο γύρο. Το graining είχε κάνει την εμφάνισή του και στο εμπρός αριστερά ελαστικό του Bottas, ωστόσο τα καλά νέα για τον Φινλανδό ήταν ότι δε θα έπαιρνε κάποια ποινή για την εκκίνησή του.

Στον 30ο γύρο, πρόβλημα για τον Magnussen στο κιβώτιο, μπαίνοντας στα pits, για την τρίτη εγκατάλειψη της χρονιάς. Βλέποντας ότι δεν μπορεί να περάσει τον Raikkonen, ο Hamilton μπήκε στον 31ο γύρο για αλλαγή ελαστικών. Τα υπέρ-μαλακά τοποθετήθηκαν στην W08 και ο Hamilton βγήκε στην πέμπτη θέση, και θα προσπαθούσε να φτάσει μέχρι το τέλος. Ο Ricciardo μπήκε επίσης στον επόμενο γύρο, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα.

Ο Vettel ήταν ο επόμενος που μπήκε, επιλέγοντας και αυτός τα πολύ μαλακά ελαστικά. Ο Γερμανός βγήκε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Raikkonen και μπροστά από τον Ricciardo, ο οποίος είχε πίσω του τον Hamilton στα 2,5 δευτερόλεπτα. Ο Raikkonen ήταν έξαλλος με τον Vandoorne και οι αγωνοδίκες εξέταζαν τον Βέλγο επειδή αγνόησε τις μπλε σημαίες.

Είχαμε περάσει στο δεύτερο μισό του αγώνα και ο Hamilton ανέφερε πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά. Το graining ήταν όντως έντονο στο πίσω δεξί ελαστικό και ο Βρετανός έχανε χρόνο έναντι του Ricciardo, παρόλο που ο οδηγός της Red Bull είχε την πολύ μαλακή γόμα. Στον 41ο γύρο ήρθε το pit stop για τον Bottas, με τον πρωτοπόρο του αγώνα να επιλέγει φυσικά την πολύ μαλακή γόμα για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Ο Bottas επέστρεψε στη δεύτερη θέση, όμως η διαφορά από τον Vettel είχε μειωθεί στα 3 δευτερόλεπτα. Ο Raikkonen ήταν μπροστά και ο συμπατριώτης του τον έφτασε και τον προσπέρασε χωρίς δυσκολία. Ο «Iceman» μπήκε αμέσως μετά για αλλαγή, στον 45ο γύρο, και βγήκε πίσω από τον Hamilton, στην πέμπτη θέση. Ποινή διέλευσης για τον Vandoorne, επειδή αγνόησε τις μπλε σημαίες, την ώρα που ο Sainz άκουγε ότι πρέπει να μπει για να εγκαταλείψει.

Στον 50ο γύρο, η διαφορά των Bottas και Vettel ήταν στα 4 δευτερόλεπτα, με τον Φινλανδό να δείχνει πως για την ώρα ελέγχει τη διαφορά. Ο Hamilton δεν μπορούσε να πλησιάσει τον Ricciardo, λέγοντας πως αντιμετωπίζει δυσκολίες με τα ελαστικά. Ο Raikkonen ήταν 7,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton και μείωνε τη διαφορά, αλλά όχι με πολύ γρήγορο ρυθμό.

Ο Vettel άκουσε ότι η βροχή είναι πιθανό να κάνει την εμφάνισή της στο τέλος του αγώνα, ενώ λίγο αργότερα ο Raikkonen έχασε αρκετό χρόνο, αφού βγήκε εκτός στην πρώτη στροφή, προσπαθώντας να ντουμπλάρει τον Palmer. Ο Hamilton είχε μειώσει τη διαφορά από τον Ricciardo στα τρία δευτερόλεπτα, αλλά οι δυο τους ανέβασαν ταυτόχρονα τον ρυθμό τους, με τον Hamilton να σημειώνει το ταχύτερο πέρασμα, στον 58ο γύρο, αλλά και στον 59ο.

Ο Hamilton ήταν σημαντικά ταχύτερος από τον Ricciardo, έτσι η διαφορά έπεσε στα 1,8 δευτερόλεπτα. Χρόνο έχανε και ο Bottas έναντι του Vettel, ο οποίος έδειχνα να πατά καλύτερα στα πολύ μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton ανησυχούσε για τα ελαστικά του, γι’ αυτό και έλεγε στη Mercedes να προσέχει τη θερμοκρασία και την πίεση, ώστε να μην υπάρξει κάποιο κλατάρισμα, όπως είχε συμβεί πριν από έναν χρόνο με τον Vettel.

Στα 1,9 δευτερόλεπτα η διαφορά των Bottas και Vettel στον 65ο γύρο, όσο εμείς ακούγαμε τον Perez να λέει ότι είδε κάποιες ψιχάλες, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο. Ο Hamilton μείωσε ξανά τη διαφορά από τον Ricciardo, με νέο ταχύτερο γύρο, με τους δύο να είναι τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα. Ο Hamilton έλεγε πως θέλει όλη τη δύναμη του κινητήρα τώρα, ζητώντας ουσιαστικά την άδεια για κάποια ειδική ρύθμιση.

Είχαμε φτάσει στον 67ο γύρο και η διαφορά μεταξύ των Ricciardo και Hamilton ήταν στο δευτερόλεπτο, όπως και των Bottas και Vettel! Νέος ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, αλλά ο Ricciardo ήταν μόλις ελάχιστα χιλιοστά πιο αργός. Αντίθετα, ο Vettel κέρδισε μισό δευτερόλεπτο από τον Bottas στον 69ο γύρο, ενώ ο Hamilton δοκίμασε επίθεση στα φρένα για τη στροφή 4, χωρίς να καταφέρει κάτι.

Μπήκαμε στον τελευταίο γύρο και τίποτα δεν άλλαξε μέχρι τον τερματισμό. Ο Bottas είδε πρώτος την καρώ σημαία, με τους Vettel και Ricciardo να συμπληρώνουν το βάθρο. Ο Hamilton έμεινε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Raikkonen.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 14-16 Ιουλίου, στο Silverstone της Αγγλίας.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

GP Βρετανίας 2017



Εικόνα



Εικόνα
by Gigi Cavenago



Αγώνας

Ένα εύκολο απόγευμα είχε ο Lewis Hamilton, παίρνοντας την τέταρτη συνεχόμενη νίκη στο Silverstone, την πέμπτη συνολικά, την τέταρτη φετινή και την 57η της καριέρας του. Στη δεύτερη θέση ο Valtteri Bottas, οδηγώντας εξαιρετικά. Εντελώς αντίθετα τα πράγματα για τη Ferrari, με τους Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel να έχουν κλατάρισμα στους τελευταίους γύρους. Παρ’ όλα αυτά, ο Raikkonen ανέβηκε στο βάθρο.

Στην τέταρτη θέση ο Max Verstappen, με τον Daniel Ricciardo να τερματίζει πέμπτος, παρόλο που ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid. Ο Nico Hulkenberg ακολουθεί στην έκτη θέση, μπροστά από τους Sebastian Vettel, Esteban Ocon, Sergio Perez, και τον Felipe Massa που ολοκληρώνει την δεκάδα. Μετά από τον σημερινό αγώνα, η διαφορά των Vettel και Hamilton είναι μόλις ένας βαθμός. Για να δούμε πώς εξελίχθηκαν οι 51 γύροι του Βρετανικού Grand Prix:

Ο ουρανός ήταν και πάλι γεμάτος με σύννεφα και οι θερμοκρασίες ήταν στους 21°C στον αέρα και τους 27°C στην άσφαλτο. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν οι: Hamilton, Raikkonen, Vettel, Verstappen, Hulkenberg, Perez, Ocon, Vandoorne, Bottas και ο Grosjean. Από αυτούς, μόνο ο Bottas είχε τα μαλακά ελαστικά στοχεύοντας σε μια διαφορετική στρατηγική. Προβλήματα για τον Palmer στον γύρο σχηματισμού, με τον Βρετανό να ακινητοποιεί την R.S.17 εκτός πίστας, έτσι είχαμε δεύτερο γύρο σχηματισμού.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hamilton έφυγε καλά, όπως και ο Raikkonen, όμως ο Verstappen άσκησε πίεση στον Vettel και του πήρε την τρίτη θέση. Στην πέμπτη θέση ο Hulkenberg, μπροστά από τους Ocon, Bottas, Perez, Vandoorne και τον Massa που ήταν στη δέκατη θέση. Επαφή μεταξύ των Kvyat και Sainz, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να βγει εκτός αγώνα και να έχουμε καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας στον δεύτερο γύρο.

Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά στον πέμπτο γύρο και ο Hamilton κρατήθηκε εύκολα στην πρώτη θέση, ενώ τις θέσεις τους διατήρησαν και οι οδηγοί πίσω του. Στον πρώτο γρήγορο γύρο, ο Hamilton πήρε εφτά δέκατα από τον Raikkonen, δείχνοντας ότι, με αυτόν τον ρυθμό, δύσκολα θα τον απειλήσει κάποιος. Ο Bottas προσπέρασε τον Ocon και ανέβηκε στην έκτη θέση, έχοντας τον Hulkenberg μπροστά του, που δεν αναμενόταν να αποτελέσει εμπόδιο για τον Φινλανδό.

Πράγματι, ο Bottas ανέβηκε στην πέμπτη θέση, τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel, ο οποίος ήταν ταχύτερος από τον Verstappen και προσπαθούσε να επιτεθεί στον Ολλανδό. Ο οδηγός της Ferrari άνοιγε την πίσω πτέρυγα, ωστόσο γνώριζε και ο ίδιος πως δεν είναι εύκολο να περάσεις τον Verstappen. Αυτό ήταν προς όφελος του Bottas, ο οποίος σιγά-σιγά τους πλησίαζε, την ώρα που οι αγωνοδίκες έδιναν ποινή διέλευσης στον Kvyat.

Ο Ricciardo προσπέρασε τον Alonso για την 13η θέση, όσο μπροστά ο Hamilton έγραφε νέο ταχύτερο γύρο, παίρνοντας μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen. Ο Βρετανός δεν το έβαζε κάτω και, με νέο ταχύτερο πέρασμα, απομακρύνθηκε κατά 9 δέκατα από τον Raikkonen σε μόλις έναν γύρο. Εκπληκτική μάχη μεταξύ των Verstappen και Vettel στον 14ο γύρο. Ο Γερμανός πέρασε για πολύ λίγο, ο Ολλανδός βγήκε εκτός πίστα και τελικά κράτησε την τρίτη θέση.

Όλα αυτά ωφελούσαν τον Bottas, που είχε πλησιάσει στο 1 δευτερόλεπτο, αλλά ακόμα δεν είχε το δικαίωμα να ενεργοποιεί το DRS. Ο Vettel είχε επίσης απομακρυνθεί ελαφρώς από τον Verstappen, αλλά ο Γερμανός ήταν πιο γρήγορος και μπορούσε να μπει ξανά σε ζώνη DRS. Ο Hamilton κέρδισε άλλα 4 δέκατα στον 17ο γύρο, ανοίγοντας τη διαφορά στα 4,8 δευτερόλεπτα, έχοντας μια καλή διαφορά για να απαντήσει σε ενδεχόμενη προσπάθεια undercut της Ferrari.

Δίχως να μπορεί να περάσει, ο Vettel μπήκε για αλλαγή στον 19ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Ο Γερμανός βγήκε στην έκτη θέση, μπροστά από τις Force India, με τον Verstappen να μπαίνει στον επόμενο γύρο. Ο Ολλανδός έβαλε τη μαλακή γόμα σε 3,4 δευτερόλεπτα και βγήκε πίσω από τον Vettel, στην έκτη θέση. Ο Bottas είχε ανέβει τρίτος και πλέον είχε καθαρό δρόμο μπροστά του για να κινηθεί όσο πιο γρήγορα μπορούσε.

Στα 8 δευτερόλεπτα η διαφορά των Hamilton και Raikkonen, στον 21ο γύρο, με τον Hamilton να γράφει πολύ γρήγορα περάσματα. Το ίδιο γρήγορος και ο Bottas, κερδίζοντας 1,2 δευτερόλεπτα από τον Raikkonen στον 23ο γύρο. Βέβαια, οι δυο τους απείχαν 10 δευτερόλεπτα, αλλά πλησίαζε πάρα πολύ γρήγορα, γράφοντας ταχύτερα περάσματα, όταν ο συμπατριώτης του ήταν τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο πιο αργός. Ο «Iceman» μπήκε για τη δική του αλλαγή στο τέλος του 24ο γύρου, για τη μαλακή γόμα. Βγήκε στην τρίτη θέση, με τον Hamilton να μπαίνει κι αυτός στον αμέσως επόμενο γύρο.

Ο Hamilton έβαλε τα μαλακά σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα και βγήκε οριακά μπροστά από τον Bottas, σημειώνοντας στη συνέχεια τον ταχύτερο γύρο. Ο Ricciardo είχε ανέβει στην έκτη θέση, ωστόσο απείχε 20 δευτερόλεπτα από τον Verstappen που ήταν στην πέμπτη θέση, πίσω από τις δύο Ferrari. Πέντε δευτερόλεπτα χώριζαν τους Raikkonen και Vettel, με τον Φινλανδό να είναι ελαφρώς πιο αργός από τον team-mate του.

Είχαμε φτάσει στον 30ο γύρο και ο Hamilton ήταν άνετα μπροστά, κάνοντας πλέον και λίγη διαχείριση, αφού η διαφορά από τον τρίτο Raikkonen ήταν στα 14 δευτερόλεπτα. Ο Bottas συνέχιζε να κινείται στο 1:32, θέλοντας να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται με αυτά τα ελαστικά, για να βάλει τα πολύ μαλακά στο τέλος και να πιέσει τον Vettel.

Η αλλαγή για τον Bottas ήρθε στο τέλος του 32ου γύρου, με την πολύ μαλακή γόμα να μπαίνει στην W08 σε μόλις 2,1 δευτερόλεπτα. Βγήκε στην τέταρτη θέση, πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel. Μέσα και ο Ricciardo, με τον Αυστραλό να βγαίνει στη 10η θέση, πίσω από τον Perez. Εγκατάλειψη για τον Alonso, κάτι που καθόλου δεν απασχολούσε τον Bottas, ο οποίος πήρε 1,1 δευτερόλεπτο από τον Vettel στον πρώτο του γρήγορο γύρο.

Πιο πίσω, ο Ricciardo πέρασε τις δύο Force India και ανέβηκε στην όγδοη θέση, ενώ ούτε ο Magnussen μπόρεσε να αντισταθεί στον οδηγό της Red Bull, έχοντας πλέον μπροστά του τον Hulkenberg, στα 11 δευτερόλεπτα. Η Ferrari ανέβασε τον ρυθμό της και ο Bottas έριξε τον δικό του, κερδίζοντας λιγότερο χρόνο από τον Vettel. Ο Hamilton ανέφερε μερικές παραμορφώσεις στα ελαστικά, αλλά η διαφορά των 12 δευτερολέπτων του επέτρεπε να κάνει διαχείριση, ενώ ο ίδιος συνέχιζε να σημειώνει ταχύτερα περάσματα από τον Raikkonen.

Στον 40ο γύρο, ο Bottas βρισκόταν 2,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel, γυρνώντας κάτω από το 1:32. Ο Hamilton μπροστά είχε πανομοιότυπο γυρολόγιο με τον Raikkonen, δίχως να υπάρχει λόγος για να πιέσει, και το ενδιαφέρον είχε επικεντρωθεί πλέον στο αν ο Bottas θα μπορέσει να φτάσει τον Vettel. Ο Bottas απείχε πλέον 1,2 δευτερόλεπτα και όλα έδειχναν ότι σε λίγο ο Φινλανδός θα έμπαινε σε ζώνη DRS.

Δέκα γύρους είχε στη διάθεσή του ο Bottas, αλλά επιτέθηκε αμέσως στα φρένα για την Stowe, βγήκε εκτός πίστας και δεν κατάφερε να περάσει, αλλά ο Vettel αποκόμισε ένα μεγαλοπρεπές μπλοκάρισμα από όλο αυτό. Στον επόμενο γύρο, ο Bottas ήταν πολύ πιο κοντά, περνώντας εύκολα στην Stowe, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση.

Ο Bottas ήταν 9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Raikkonen, αλλά έγραφε ταχύτερους γύρους και πλησίαζε πολύ γρήγορα τον συμπατριώτη του. Πέντε γύροι έμεναν για το τέλος και η διαφορά των δύο ήταν στα πέντε δευτερόλεπτα. Μπροστά, ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο, όσο ο Ricciardo μπορούσε να φτάσει και να προσπεράσει τον Hulkenberg, ο οποίος άκουγε ότι είχε πρόβλημα και ότι έπρεπε να πιέσει όσο περισσότερο γινόταν.

Κλατάρισμα για τον Raikkonen δύο γύρους πριν από το τέλος. Μπήκε για να αλλάξει ελαστικά και να βγει στην τέταρτη θέση πίσω από τον Vettel, καθώς ο Verstappen μπήκε επίσης για αλλαγή. Το δράμα δεν είχε τελειώσει εκεί! Κλατάρισμα και για τον Vettel, που μπήκε για αλλαγή, αλλά είχε πέσει στην έβδομη θέση!

Η καρώ σημαία έπεσε, με τον Hamilton να παίρνει εύκολα τη νίκη, τον Bottas να κάνει μια εξαιρετική εμφάνιση και να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση, ενώ ο Raikkonen έγινε ο τρίτος οδηγός του βάθρου.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 28-30 Ιουλίου, στο Hungaroring της Ουγγαρίας.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

GP Ουγγαρίας 2017


Εικόνα
Εικόνα
by Giuseppe Camuncoli


Με το απόλυτο 1-2 ολοκλήρωσε τον αγώνα της Ουγγαρίας η ομάδα της Ferrari η οποία κατάφερε να επιστρέψει στην κορυφή μετά από δύο σχεδόν μήνες.

Ταχύτερος όλων αναδείχτηκε ο Sebastian Vettel που ξεκίνησε από την πρώτη θέση και παρά τα μικροπροβλήματα που αντιμετώπισε με το τιμόνι του μονοθεσίου, δεν άφησε τους αντιπάλους του να χαμογελάσουν.

Πίσω του τερμάτισε ο Kimi Raikkonen που συνέχισε τις μέτριες εμφανίσεις καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση, κάτι που έχει καταφέρει να πετύχει φέτος ακόμα μία φορά (στο Μονακό).

To 1-2 η Ferrari

Το αποτέλεσμα αυτό ήταν ότι καλύτερο για την ιταλική ομάδα που κέρδισε τον μέγιστο αριθμό πόντων και πλησίασε περισσότερο την Mercedes στον βαθμολογικό πίνακα.
Επιπλέον η 4η φετινή νίκη του Vettel τον απομάκρυνε ακόμα περισσότερο από τον Hamilton με τον οποίο... κονταροχτυπιούνται για την πρώτη θέση στην βαθμολογία των οδηγών.

Εντολές για προσπεράσματα
Το βάθρο στο γκραν πρι της Ουγγαρίας συμπλήρωσε τελικά ο Bottas o οποίος προσπέρασε τον Hamilton στα τελευταία μέτρα. Ο Φινλανδός είχε παραχωρήσει την 3η θέση στον ομόσταυλό του στον 47ο γύρο έπειτα από εντολή της ομάδας, όμως ο Βρετανός έδειξε ότι δεν μπορεί να προσπεράσει καμία Ferrari και τελικά και αυτός με τη σειρά του, δέχτηκε εντολή να αφήσει τον Bottas να τερματίσει μπροστά του...

Στην 5η θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Max Verstappen που σίγουρα θα μπορούσε να τα έχει πάει καλύτερα αν δεν δεχόταν ποινή 10 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες. Αυτό συνέβη διότι ο πιλότος της Red Bull ακούμπησε λίγο μετά την εκκίνηση (σε ένα φρενάρισμα) τον ομόσταυλό του Daniel Ricciardo με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και η κίνηση του αυτή θεωρήθηκε επικίνδυνη.

Δύο θέσεις στη 10άδα

Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Alonso (McLaren), Sainz (Toro Rosso), Perez (Force India), Ocon (Force India) και Vandoorne (McLaren).

Με τις δύο θέσεις που κατέκτησε στην βαθμολογούμενη δεκάδα η McLaren, σημείωσε το καλύτερο φετινό της αποτέλεσμα.

Ο επόμενος γύρος (12ος για φέτος) και μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, θα διεξαχθεί στις 27 Αυγούστου στην πίστα SPA του Βελγίου.
Πηγή:zougla.gr



Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

GP Βελγίου 2017



Εικόνα

Εικόνα
Belgian GP by Theo


Αγώνας

Μία από τις δυσκολότερες φετινές νίκες κατέκτησε πριν από λίγο ο Lewis Hamilton, στο Βελγικό Grand Prix. Ο Βρετανός είχε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα πίσω του τον Sebastian Vettel, ενώ ο Γερμανός τον απείλησε αμέσως μετά την αποχώρηση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ωστόσο δεν κατάφερε να περάσει μέχρι την καρώ σημαία και έμεινε στη δεύτερη θέση. Αυτή ήταν η 5η φετινή νίκη για τον Hamilton και η 58η στην καριέρα του, στο 200ο Grand Prix για τον Βρετανό.

Το βάθρο συμπληρώνει ο Daniel Ricciardo, με τους Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas, Nico Hulkenberg, Romain Grosjean, Felipe Massa, Esteban Ocon και τον Carlos Sainz να ολοκληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, σε έναν καλό αγώνα για τη Williams, αν σκεφτούμε πόσο αργή ήταν χθες η FW40.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί το επόμενο Σαββατοκύριακο, στη θρυλική Monza της Ιταλίας.
Πηγή: Γιώργος Πασχαλίδης-autoblog.gr



Race Highlights


2017 Belgian Grand Prix | Race Highlights



Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Johnny »

Italian GP - Monza 2017



Εικόνα

Εικόνα
Italian GP by Emiliano Mammucari


Την 4η νίκη του στην πίστα της Monza πανηγύρισε ο Lewis Hamilton, νίκη που τον ανέβασε στη κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών. Ο Hamilton εκκίνησε τον αγώνα από την πρώτη θέση, εκεί όπου παρέμεινε καθ’όλη τη διάρκεια, παίρνοντας μια ακόμη καρό σημεία στη καριέρα του, την 59η, μετά από 53 γύρους.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Valtteri Bottas, ενώ το βάθρο συμπληρώθηκε από τον Sebastian Vettel. Ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Esteban Ocon, Lance Stroll, Felipe Massa, Sergio Perez και Max Verstappen. Να σημειωθεί πως και οι δύο McLaren εγκατέλειψαν τον αγώνα λόγω προβλημάτων στους κινητήρες τους.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”