Σελίδα 2 από 4

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2017, 22:52
από Johnny
Toro Rosso STR12


Εικόνα



Το τελευταίο από τα δέκα φετινά μονοθέσια είναι αυτό της Toro Rosso. Η STR12 αποκαλύφθηκε πριν από λίγο στην πίστα της Βαρκελώνης, εκεί όπου αύριο θα ξεκινήσουν οι δοκιμές των νέων αυτοκινήτων. Η ιταλική ομάδα θα τρέχει φέτος με νέους κινητήρες της Renault, όταν πέρυσι έπαιρνε δύναμη από τους κινητήρες της Ferrari, αλλά ήταν του 2015.

Για να ξεκινήσουμε από το εμπρός μέρος, το ρύγχος της STR12 παρουσιάζεται πολύ διαφορετικό, αφού η άσχημη προέκταση δεν υπάρχει, με την ιταλική ομάδα να ακολουθεί την προσέγγιση της Mercedes. Τα στοιχεία της εμπρός αεροτομής είναι στο μεγαλύτερο μέρος ίδια με αυτά της STR11, την ώρα που τα οριζόντια πτερύγια στα endplates απουσιάζουν.

Η εμπρός ανάρτηση είναι γεωμετρίας push-rod, ενώ, προχωρώντας πιο πίσω, διαπιστώνουμε ότι οι εισαγωγές στα sidepods διατηρούν τον τριγωνικό τους σχεδιασμό. Πάνω από αυτές, υπάρχει ένα οριζόντιο αεροδυναμικό βοήθημα, ενώ στο πλάι διακρίνονται δύο κάθετα πτερύγια που ενώνονται μεταξύ τους.

Τα bargeboards έχουν μεγαλώσει κατά πολύ και είναι αρκετά απλοϊκά στον σχεδιασμό, έχοντας δύο οριζόντια πτερύγια στο κάτω μέρος. Η εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού διατηρεί τον σχεδιασμό που είχε πέρυσι, και μέσα σε αυτή υπάρχουν δύο διαχωριστές του αέρα που κατευθύνεται στα μηχανικά μέρη.

Το πίσω μέρος είναι λεπτό, ενώ στο κάλυμμα του κινητήρα υπάρχει το shark fin. Η πίσω ανάρτηση είναι pull-rod (όπως και σε όλα τα μονοθέσια φέτος), τη στιγμή που η πίσω πτέρυγα είναι πιο χαμηλή και φαρδιά, με τα κύρια στοιχεία να μην παρουσιάζουν αλλαγές. Οι διατρήσεις στο επάνω μέρος των endplates και μπροστά παραμένουν στη θέση τους.

Η ιταλική ομάδα άλλαξε χρώματα για φέτος, με το μπλε να κυριαρχεί, το ασημί να υπάρχει για το λογότυπο και το όνομα της Red Bull, ενώ το κόκκινο υπάρχει στα πλαϊνά μέρη του μονοθεσίου. Για την Toro Rosso θα οδηγήσουν οι Daniil Kvyat και Carlos Sainz.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2017, 23:02
από Johnny
Haas VF-17


Εικόνα



Ένας χρόνος έχει περάσει από το άκρως επιτυχημένο ντεμπούτο της Haas στη Formula 1. Και πώς να μην είναι όταν έχεις συγκεντρώσει 29 βαθμούς για την 8η θέση της βαθμολογίας. Η αμερικανική ομάδα προσδοκά κάτι ακόμα καλύτερο φέτος, έχοντας και την εμπειρία πλέον με το μέρος της, ελπίζοντας πως η VF-17 θα είναι ένα αξιόπιστο και ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Το ρύγχος του αμερικανικού μονοθεσίου είναι αλλαγμένο, με το αντιαισθητικό μέρος να αντικαθιστά την καμπύλη που υπήρχε πέρυσι στην VF-16. Τα στοιχεία της εμπρός πτέρυγας είναι επίσης διαφοροποιημένα, με την εμπρός ανάρτηση να εξακολουθεί να έχει διάταξη push-rod, όπως συμβαίνει σε όλα τα φετινά μονοθέσια.

Οι εισαγωγές αέρα στα sidepods είναι πιο οριζόντιες φέτος, ενώ γύρω από αυτές υπάρχει ένα ενιαίο στοιχείο που εκτείνεται κάθετα σχεδόν μέχρι κάτω. Τα bargeboards είναι πολύ μεγαλύτερα απ’ ό,τι πέρυσι και πάνω από αυτά υπάρχει οριζόντιο πτερύγιο μπροστά από τις εισαγωγές, μια λύση που είδαμε και στη Mercedes W08.

Η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού είναι σχεδόν εντελώς τριγωνική, ακόμα περισσότερο και από πέρυσι, με το κάλυμμα του κινητήρα να παρουσιάζει το γνωστό shark fin. Η πίσω πτέρυγα είναι χαμηλότερη και πιο φαρδιά, λόγω νέων κανονισμών. Τα κύρια στοιχεία της είναι πανομοιότυπα, την ώρα που οι διατρήσεις στο εμπρός μέρος των endplates είναι εμφανείς, όπως και κάτω από το μέσον. Η πίσω ανάρτηση είναι pull-rod.

Παράλληλα, ο χρωματισμός του μονοθεσίου έχει γίνει πιο σκούρος, με το κόκκινο να παραμένει στα ίδια σημεία, αν και φέτος είναι λίγο περισσότερο. Το οδηγικό δίδυμο απαρτίζουν οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2017, 04:12
από MacPap
Φίλε Γιάννη ακούραστε ενημερωτή μας για θέματα F1 ευχαριστούμε!

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2017, 18:10
από Johnny
Ροζ μονοθέσιο στη Formula 1!


Sahara Force India



Εικόνα



Το πιο ιδιαίτερο από πλευράς εμφάνισης μονοθέσιο του grid θα έχει εφέτος η Sahara Force India, καθώς το έβαψε σε έναν έντονο συνδυασμό χρωμάτων, με το ροζ να κυριαρχεί.

Η ομάδα του εκκεντρικού επιχειρηματία Vijay Mallya ήρθε σε συμφωνία με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής νερού παγκοσμίως, την Best Water Technology Group (BWT), και άλλαξε τα χρώματα του μονοθεσίου για χάρη της. Έτσι, στο Grand Prix της Αυστραλίας, η VJM10 θα εμφανιστεί με ροζ, μοβ και ασημί.

Επίσης, το ροζ χρώμα θα τοποθετηθεί στα κράνη και στις φόρμες των Sergio Perez και Esteban Ocón, με τη Force India να κλέβει την παράσταση. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας χαιρέτισε τη νέα συνεργασία με την BWT, λέγοντας πως αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές στην ιστορία. Όσο για τις αποχρώσεις, έκανε λόγο για ένδειξη δύναμης και διαφορετικότητας.
Πηγή:zougla.gr

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2017, 18:18
από Johnny
Australian GP

Melbourne - Albert Park


Εικόνα
By Fabrizio De Tommaso


Εικόνα




Εικόνα



Μετά από 1,5 χρόνο και 27 αγώνες, η Ferrari και ο Sebastian Vettel επιστρέφουν στις νίκες! Η ιταλική ομάδα έκανε ιδανικό ξεκίνημα στη φετινή σεζόν, δείχνοντας ότι είναι εδώ και αποτελεί σημαντική απειλή για τη Mercedes! Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής πέρασε μπροστά από τον Lewis Hamilton στο μοναδικό pit stop, γεγονός καθοριστικό για την εξέλιξη του αγώνα. Αυτή ήταν η 43η νίκη στην καριέρα του Γερμανού.

Ο Hamilton δεν ήταν ικανοποιημένος από τα ελαστικά και το μονοθέσιό του σχεδόν σε όλο τον αγώνα, επομένως αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Valtteri Bottas να συμπληρώνει το βάθρο. Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Max Verstappen, Felipe Massa, Sergio Perez, Carlos Sainz, Daniil Kvyat και ο Esteban Ocon που συμπληρώνει τη 10άδα. Ας δούμε τι συνέβη στους 57 γύρους του Αυστραλιανού Grand Prix:

Ο καιρός ήταν πάρα πολύ καλός πριν από το ξεκίνημα. Ο ήλιος κυριαρχούσε και οι θερμοκρασίες ήταν διαμορφωμένες στους 24°C στον αέρα και τους 36°C στο οδόστρωμα. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Hamilton, Vettel, Bottas, Raikkonen, Verstappen, Grosjean, Massa, Sainz, Kvyat και ο Perez. Ο Ricciardo είχε σοβαρά προβλήματα με τα υδραυλικά της RB13, γι’ αυτό και οι μηχανικοί του δούλευαν πάνω στο αυτοκίνητο, το οποίο βρισκόταν στο γκαράζ της αυστριακής ομάδας πριν από το ξεκίνημα. Πριν από την εκκίνηση, είχαμε δεύτερο γύρο σχηματισμού, καθώς ο Hulkenberg σταμάτησε σε λάθος θέση.

Μόλις τα κόκκινα φώτα έγιναν παρελθόν, ο Hamilton ξεκίνησε πολύ καλά κι έμεινε άνετα πρώτος, με τον Vettel να κρατιέται στη δεύτερη θέση, μπροστά από τους Bottas, Raikkonen, Verstappen, Massa, Grosjean, Sainz, Kvyat και τον Perez, αλλά ο Μεξικανός προσπέρασε λίγο αργότερα τον Ρώσο, κάτι που προσπάθησε να κάνει και ο Hulkenberg, ανεπιτυχώς, όμως.

Αντιθέτως, ο Γερμανός έχασε την 11η θέση από τον Alonso, την ώρα που ο Magnussen έμπαινε στα pits με ζημιά στην VF-17. Μπροστά, ο Hamilton ήταν λίγο ταχύτερος από τον Vettel, τη στιγμή που ο Ricciardo μπήκε στον αγώνα πριν την ολοκλήρωση του τρίτου γύρου, με την ελπίδα πως ο αγώνας θα είναι επεισοδιακός και θα εμφανιστεί το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ώστε να μηδενιστούν οι διαφορές.

Ο Bottas ήταν ασφαλής στην τρίτη θέση, αφού ήταν σημαντικά πιο γρήγορος από τον Raikkonen, αλλά και πιο αργός από τον Vettel, που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο, όντας λίγο πιο γρήγορος από τον Hamilton. Οι διαφορές τους ήταν μικρές, με τον Hamilton να λέει ότι δεν είναι ικανοποιημένος από την πρόσφυση που έχει η W08. Ο Vettel ήταν εντός του δευτερολέπτου, γι’ αυτό άνοιξε μερικές φορές το DRS, ωστόσο ο Hamilton δεν άργησε να απαντήσει με ταχύτερο γύρο, παίρνοντας 3,5 δέκατα από τον Vettel στον 5ο γύρο.

Στην πίστα δεν υπήρχε κάποια ουσιαστική μάχη, εκτός από το γεγονός ότι ο Ricciardo προσπαθούσε να ξεντουμπλαριστεί από τον Vandoorne, όπως είχε κάθε δικαίωμα να κάνει. Η διαφορά των Hamilton και Vettel ήταν 1,7 δευτερόλεπτα, αφού ο Βρετανός κατάφερνε να ανοίγει αργά αλλά σταθερά τη διαφορά από τον Γερμανό, με τους δύο Πρωταθλητές να είναι σημαντικά ταχύτεροι από τους team-mates τους.

Ο Vettel απάντησε με ταχύτερο γύρο στον 9ο γύρο, κερδίζοντας 1,5 δέκατο από τον Hamilton. Στα pits ο Vandoorne, που έχασε δύναμη. Παρ’ όλα αυτά, ο Βέλγος δεν εγκατέλειψε, μιας και κατάφερε να επαναφέρει τον κινητήρα του. Ο Hamilton είχε παρόμοιο γυρολόγιο με τον Vettel, ωστόσο το πρόβλημα γι’ αυτόν ήταν πως είχε υπερθέρμανση στα ελαστικά.

Προβλήματα στα φρένα για τον Palmer, που έπεσε από την 14η θέση στην 17η, την ώρα που ο Hamilton έγραψε νέο ταχύτερο γύρο, παίρνοντας σχεδόν 3 δέκατα από τον Vettel. Η μοναδική μάχη ανήκε στον Stroll, ο οποίος προσπαθούσε να πάρει την 14η θέση από τον Giovinazzi. Ο Grosjean μπήκε στα pits, με τον κινητήρα του να καπνίζει, κάτι που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη.

Ocon και Giovinazzi άλλαξαν και αυτοί ελαστικά, κάτι που έκαναν οι Alonso και Hulkenberg αμέσως μετά. Ο Hamilton έχανε χρόνο και μπήκε πρώτος από τους μπροστά οδηγούς μέσα, για να βάλει τη μαλακή γόμα, επιχειρώντας να τερματίσει τον αγώνα με αυτή τη γόμα. Ο οδηγός της Mercedes έπεσε στην 5η θέση, τη στιγμή που ο Vettel παράμενε στην πίστα, πιέζοντας την SF70H στα όριά της τώρα που είχε ελεύθερο δρόμο μπροστά του.

Με νέα ελαστικά, όμως, ο Hamilton ήταν ταχύτερος κατά μισό δευτερόλεπτο από τον Vettel, αλλά η διαφορά από τον Verstappen μειωνόταν, συνεπώς ο Ολλανδός ενδεχομένως να αποτελούσε πρόβλημα για τον Βρετανό. Μέσα και ο Massa, όταν ο Perez πήρε την 8η θέση από τον Sainz. Η μάχη για την πρώτη θέση είχε ανάψει, καθώς ο Hamilton έχανε χρόνο πίσω από τον Verstappen, με αποτέλεσμα ο Vettel να ανοίγει τη διαφορά.

Ο Vettel μπήκε για τη δική του αλλαγή στο τέλος του 23ου γύρου, επιλέγοντας και αυτός τη μαλακή γόμα. Ο Γερμανός βγήκε ακριβώς μπροστά από τον Verstappen, ο οποίος προσπάθησε να τον προσπεράσει στα φρένα για τη στροφή 3, όμως ο Vettel κρατήθηκε μπροστά. Αυτό ήταν το χειρότερο δυνατό σενάριο για τον Hamilton, διότι ο Vettel άνοιγε τη διαφορά του και γινόταν το απόλυτο φαβορί για τη νίκη στον πρώτο φετινό αγώνα.

Bottas και Verstappen μπήκαν στον 26ο γύρο μέσα, με τον πρώτο να βάζει τη μαλακή γόμα και τον δεύτερο την πολύ μαλακή. Ο Raikkonen ακολούθησε αμέσως μετά, γεγονός που έδωσε την πρωτοπορία στον Vettel. Ο Φινλανδός έβαλε τη μαλακή γόμα, για να φτάσει μέχρι το τέλος, επιστρέφοντας στην τέταρτη θέση.

Ο Bottas έγραψε νέο ταχύτερο γύρο, τη στιγμή που η Mercedes έκανε λόγο για σκέψη γύρω από «plan B» στην ενδοεπικοινωνία με τον Hamilton. Η διαφορά που τον χώριζε από τον Vettel ήταν 6,7 δευτερόλεπτα, με τις κάμερες να δείχνουν τον Ricciardo ακινητοποιημένο στη στροφή 3, χωρίς να έχουμε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείς, παρά μόνο κίτρινη σημαία. Το πρόβλημα για τον Αυστραλό ήταν μάλλον στον κινητήρα.

Τα μαλακά ελαστικά δεν άρεσαν στον Hamilton και αυτό φαινόταν από το γεγονός ότι ο Bottas ήταν ταχύτερος από τον team-mate του. Η στρατηγική των δύο pit stops μάλλον είχε φύγει από το μυαλό της Mercedes, αλλά οι ελπίδες του Hamilton για νίκη ουσιαστικά ήταν ανύπαρκτες, εκτός αν παρουσιαζόταν πρόβλημα στην SF70H, διαφορετικά τίποτα δεν μπορούσε να αλλάξει.

Στον 35ο γύρο, ο Kvyat επισκέφθηκε τα pits κι έπεσε στην 9η θέση, με τη Mercedes να ανακοινώνει στον Hamilton πως μένουν στον «plan A», που σημαίνει ότι ο Βρετανός θα τερμάτιζε τον αγώνα με ένα pit stop. Το πρόβλημα τώρα λεγόταν «Bottas», αφού ο Φινλανδός ήταν ταχύτερος από τον team-mate του και είχε μειώσει τη διαφορά στα 2,8 δευτερόλεπτα, αναγκάζοντας τη Mercedes να σκεφτεί τι θα κάνει: θα αφήσει τους οδηγούς της να μονομαχήσουν;

Είχαμε φτάσει στον 42ο γύρο και το ενδιαφέρον ήταν αρκετά μειωμένο, καθώς δεν υπήρχε κάποια μάχη στην πίστα. Ο Raikkonen άκουγε πως μπορούσε να ανεβάσει τον ρυθμό του για να απειλήσει τον Hamilton σε περίπτωση που ο Βρετανός είχε πρόβλημα με τα ελαστικά του στο τέλος, ενώ ο Stroll είχε πρόβλημα με την FW40, γι’ αυτό και γύρισε στα pits, προκειμένου να εγκαταλείψει τον αγώνα.

Ο ταχύτερος οδηγός σ’ εκείνο το σημείο ήταν ο Verstappen, μειώνοντας τη διαφορά από τον Raikkonen στα 2 δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδός στη συνέχεια ανέβασε τον ρυθμό του, ανοίγοντας τη διαφορά του από τον Ολλανδό. Εγκατάλειψη και για τον Magnussen, με το ξεκίνημα της σεζόν να είναι απογοητευτικό για την Haas, παρόλο που η αμερικανική ομάδα είχε δείξει πολύ καλή αξιοπιστία στις δοκιμές.

Πολύ όμορφη μάχη για τη 10η θέση μεταξύ των Ocon, Alonso και Hulkenberg. Ο Ισπανός δεχόταν την πίεση από τον οδηγό της Force India, προσπερνώντας στην πρώτη στροφή, με τον Hulkenberg να κάνει το ίδιο, παίρνοντας την 11η θέση. Αμέσως μετά, ο Alonso ανέφερε ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με την MCL32 του, μπαίνοντας στα pits.

Τρεις γύρους πριν από το τέλος, ο Alonso εγκατέλειψε, με πιθανό πρόβλημα στην ανάρτηση, όσο ο Vettel έγραφε ταχύτερο γύρο. Ο Raikkonen πήρε τον ταχύτερο γύρο από τον Vettel, με 1:26.538, στον προ-τελευταίο γύρο του αγώνα. Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το τέλος, με τον Vettel να επιστρέφει στις νίκες και τους Hamilton και Bottas να είναι μαζί του στο βάθρο.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 7-9 Απριλίου, στη Σαγκάη της Κίνας.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2017, 19:24
από Johnny
Γκραν Πρι Αυστραλίας : Τα γραφήματα της Pirelli


Η Pirelli δημοσιοποίησε το πρώτο της γράφημα που αφορά τους ταχύτερους γύρους και την διάρκεια των νέων της ελαστικών στον πρώτο αγώνα της σεζόν για την Formula 1.

Όπως βλέπουμε και στο παρακάτω γράφημα, ο ταχύτερος γύρος με την ultrasoft γόμα της Pirelli σημειώθηκε από τον Ντάνιλ Κβίατ. Ο Ρώσος οδηγός της Toro Rosso σημείωσε χρόνο 1:26.711, ενώ ακολούθησαν οι Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas) και Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) με 1:27.568 και 1:28.117 αντίστοιχα.

Σε ότι αφορά την πολύ μαλακή γόμα ταχύτερος οδηγός ήταν ο Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) με 1:26.964, ακολουθούμενος από τους Ντάνιλ Κβίατ (Toro Rosso) και Φελίπε Μάσα (Williams) με 1:27.983 και 1:28.045 αντίστοιχα.

Τέλος, ταχύτερος από τους οδηγούς που είχαν τοποθετημένη την μαλακή γόμα, ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν με την Ferrari (1:26.538) και ακολούθησαν οι Βάλτερι Μπότας (Mercedes) και Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) με 1:26.593 και 1:26.638.

Να αναφέρουμε ότι το μεγαλύτερο στιντ με την ultrasoft γόμα σημείωσε ο Ντάνιλ Κβίατ (34 γύροι), με την πολύ μαλακή γόμα ο Κέβιν Μάγκνουσεν (43 γύροι) και με την μαλακή γόμα ο Στόφελ Φαντόρν (46 γύροι).
Πηγή:motori.gr


Εικόνα

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 30 Μαρ 2017, 19:34
από Johnny
Εχουν περάσει 13 χρόνια εχει αλλαξει τοσο η τεχνολογία και τα ελαστικά αλλα το ρεκορ γύρου απο τον θρυλικό Shumi 1:24.125 δεν εχει σπάσει. :biritses :biritses :biritses

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2017, 19:03
από Johnny
GP Κίνας 2017


Εικόνα
By Marco Mastrazzo


Εικόνα


Αγώνας

Αυτό που δεν κατάφερε να κάνει ο Lewis Hamilton στην Αυστραλία, το πέτυχε στην Κίνα. Ο Βρετανός είχε ένα εύκολο αγώνα στην πίστα της Σαγκάης, μένοντας πρώτος από το ξεκίνημα μέχρι και τον τερματισμό, δίχως να δέχεται ουσιαστικά καμία απειλή. Έτσι, πήρε ακούραστα την πρώτη του φετινή νίκη, την πέμπτη επί κινεζικού εδάφους και την 54η στην καριέρα του.

Στη δεύτερη θέση ο Sebastian Vettel, ο οποίος έχασε μερικές θέσεις αρχικά, αλλά είχε την ταχύτητα να βρεθεί πίσω από τον Hamilton. Ακολούθησαν οι Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas, Carlos Sainz, Kevin Magnussen, Sergio Perez και ο Esteban Ocon που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη 10άδα. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι 56 γύροι του Κινεζικού Grand Prix.

Η βροχή είχε σταματήσει, όμως στην πίστα υπήρχε κάποιο νερό. Από τους 20 οδηγούς, μόνο ο Sainz ξεκινούσε με την πολύ μαλακή γόμα, καθώς όλοι οι άλλοι είχαν τα ενδιάμεσα, θέλοντας να μείνουν μακριά από ρίσκα που μπορεί να τους κοστίσουν. Οι θερμοκρασίες ήταν στους 12°C στον αέρα και τους 15°C στην άσφαλτο, η οποία είναι κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στεγνή, όπως έλεγε και ο Vettel στην ενδοεπικοινωνία. Ο Palmer μπήκε για τα slicks στο τέλος του γύρου σχηματισμού.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Hamilton ξεκίνησε πάρα πολύ καλά, μένοντας μπροστά, με τον Vettel να παραμένει στη δεύτερη θέση και τον Bottas στην τρίτη. Αρκετά κακή εκκίνηση από τον Raikkonen, που έχασε την τέταρτη θέση από τον Ricciardo. Στην έκτη θέση ο Kvyat, μπροστά από τους Verstappen, Alonso, Massa και τον Perez, που βρισκόταν στην 10η θέση. Ο Magnussen είχε ανέβει 11ος, με τον Ericsson να είναι πίσω του, και τους Ocon, Grosjean, Giovinazzi, Vandoorne, Sainz, Palmer και Hulkenberg να ακολουθούν, όταν ο Stroll έγινε ο πρώτος που εγκατέλειψε.

Αυτό έφερε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα, με τον Hulkenberg να μπαίνει για τα μαλακά. Μεγάλη κινητικότητα στο pit lane, με αρκετούς οδηγούς να μπαίνουν για τα slicks, μεταξύ των οποίων και ο Vettel, για να βάλει τα μαλακά, την ώρα που ο Hamilton έμεινε έξω, όπως και οι Bottas, Ricciardo, Raikkonen και Verstappen που ήταν πίσω του. Ο Vettel βγήκε στην 6η θέση.

Ο αγώνας ξεκίνησε στον 4ο γύρο, αλλά ο Giovinazzi χτύπησε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με αποτέλεσμα να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα. Οι οδηγοί βρήκαν την ευκαιρία να αλλάξουν ελαστικά, με τον Hamilton να βάζει τα μαλακά, αλλά η καθυστέρηση στα pits είχε σαν αποτέλεσμα ο Bottas να πέσει στην 5η θέση, μπροστά από τον Vettel. Slicks έβαλαν και οι Red Bull, και η κατάταξη ήταν: Hamilton, Ricciardo, Raikkonen, Verstappen, Bottas, Vettel, Alonso, Sainz, Kvyat, Massa, Perez, Magnussen, Ocon, Palmer, Vandoorne, Hulkenberg, Ericsson και ο 18ος Grosjean. Λάθος από τον Bottas, πέφτοντας στην 12η θέση

Είχαμε ξανά αγώνα στον 8ο γύρο, με τον Hamilton να μένει άνετα μπροστά, όμως ο Verstappen ασκούσε πίεση στον Raikkonen. Ο Perez προσπέρασε τους Massa και Kvyat, ενώ μπροστά ο Verstappen απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του Raikkonen, ο οποίος είχε προβλήματα πρόσφυσης, με αποτέλεσμα ο Vettel να έχει κολλήσει πίσω του. Οι δύο Red Bull είχαν πολύ καλό ρυθμό, φορώντας την πολύ μαλακή γόμα, εν αντιθέσει με τις Mercedes και Ferrari.

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον τρενάκι είχε δημιουργηθεί από τη 2η θέση μέχρι και την 5η, αποτελούμενο από τους Ricciardo, Verstappen, Raikkonen και Vettel. Ο Bottas είχε ανέβει στην 10η θέση, χωρίς, όμως, ο ρυθμός του να εντυπωσιάζει. Το DRS είχε ενεργοποιηθεί, αλλά ο Verstappen δεν το χρειαζόταν, καθώς προσπέρασε τον Ricciardo στη στροφή 6.

Ricciardo, Raikkonen και Vettel άνοιξαν την πίσω πτέρυγα, ωστόσο τίποτα δεν άλλαξε στο τέλος της πίσω ευθείας. Οι Hamilton και Verstappen έγιναν οι πρώτοι οδηγοί που κατέβηκαν το 1:40, έχοντας παρόμοιο ρυθμό. Ο Ricciardo είχε πρόβλημα με την πρόσφυση της RB13 και το αποτέλεσμα ήταν να δέχεται πίεση από τον Raikkonen. Ο Verstappen συνέχιζε να είναι εξαιρετικός, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο, αλλά χωρίς να αποτελεί ιδιαίτερη απειλή για τον Hamilton, καθώς η διαφορά ήταν σταθερά πάνω από 1 δευτερόλεπτο.

Παρόμοιο ρυθμό για τους Ricciardo, Raikkonen, Vettel, τη στιγμή που ο Hamilton πάτησε για τα καλά γκάζι, γράφοντας το 1:38.1 στον 15ο γύρο. Ο Ricciardo έκανε λόγο για προβλήματα υποστροφής, ενώ και ο Raikkonen έκανε παράπονα για έλλειψη δύναμης στη στροφή 12, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να προσπεράσει τον Ricciardo. Οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν συνολική ποινή 15 δευτερολέπτων στον Hulkenberg, καθώς προσπέρασε σε καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας και Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Στον 18ο γύρο, ο Vandoorne γινόταν το τρίτο μονοθέσιο που εγκαταλείπει, με πρόβλημα στο σύστημα καυσίμου. Ο Hamilton απείχε 3 δευτερόλεπτα από τον Verstappen, όσο βλέπαμε τον Bottas να παίρνει την 9η θέση από τον Magnussen, για να γράψει στη συνέχεια τον ταχύτερο γύρο. Προσπέρασμα επιτέλους κι από τον Vettel, καθώς πέρασε τον Raikkonen στα φρένα για τη στροφή 6, θέλοντας να πιάσει τον Ricciardo για το βάθρο.

Ο Γερμανός κινήθηκε στη συνέχεα πολύ γρήγορα, ασκώντας μεγάλη πίεση στον Ricciardo, με τον Αυστραλό να ακολουθεί αμυντικές γραμμές απέναντι στις επιθετικές κινήσεις του Vettel. Ο Γερμανός, όμως, πέρασε ξανά στη στροφή 6, αλλά πολύ πιο δύσκολα τώρα, καθώς βρέθηκαν δίπλα-δίπλα, έχοντας μάλιστα επαφή μεταξύ των ελαστικών τους, χωρίς να τραυματίζεται κάποιο μονοθέσιο.

Νέος ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, στον 22ο γύρο, κερδίζοντας 1,2 δευτερόλεπτα από τον Verstappen, αλλά ο Vettel απάντησε αμέσως, κατεβάζοντας κατά 1 δέκατο την επίδοση του Βρετανού. Ο Vettel ήταν 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen, αλλά είχε σημαντικά καλύτερο ρυθμό από τον Ολλανδό, κερδίζοντας 1 δευτερόλεπτο σε μόλις έναν γύρο.

Στον 26ο γύρο, ο Bottas ανέβηκε στην 7η θέση, περνώντας εύκολα τον Alonso στην πίσω ευθεία, με τη διαφορά δυναμικότητας των δύο κινητήρων να είναι παραπάνω εμφανής. Ο Vettel ήταν κατά πολύ ταχύτερος από τον Verstappen, τον οποίο προσπέρασε στα φρένα για τη στροφή 14, χωρίς καν να προσπαθήσει, αφού ο Ολλανδός έχασε το φρενάρισμα, μπλόκαρε και άνοιξε τη γραμμή του.

Ο Verstappen μπήκε για αλλαγή στο τέλος του 29ου γύρου, επιλέγοντας και πάλι τα πολύ μαλακά ελαστικά, για να βγει πίσω από τον Bottas, στην 6η θέση. Νέος ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, όμως πιο πίσω ο team-mate του είχε προβλήματα, καθώς ο Verstappen τον προσπέρασε στη στροφή 6, φορώντας πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Αλλαγή για τον Ricciardo στον 33ο γύρο, επιλέγοντας και αυτός την πολύ μαλακή γόμα.

Ενδιαφέρουσα μάχη μεταξύ των Sainz και Alonso. Ο οδηγός της McLaren, όμως, άνοιξε τη γραμμή του, ενώ στη συνέχεια είχε πρόβλημα, με αποτέλεσμα να χάνει θέσεις. Όλα αυτά όσο ο Vettel έμπαινε στα pits, προκειμένου να βάλει ξανά τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Raikkonen. Η εγκατάλειψη ήταν μονόδρομος για τον Alonso, μια σίγουρα άδικη εξέλιξη, από τη στιγμή που ο Ισπανός τα πήγαινε εξαιρετικά.

Μέσα και ο Bottas στον 35ο γύρο, για τα μαλακά, ενώ στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Hamilton. Ο Βρετανός φόρεσε και πάλι τα μαλακά, βγαίνοντας δίχως πρόβλημα ξανά στην πρώτη θέση, όταν ο Vettel ήταν τρίτος, πίσω από τον Raikkonen που δεν είχε μπει για αλλαγή. Ο ρυθμός της Haas ήταν πολύ καλός, με αποτέλεσμα ο Grosjean να προσπερνά τον Hulkenberg για την 12η θέση.

Στον 39ο γύρο, ήταν η σειρά του Raikkonen για να μπει. Αντίθετα με τον Vettel, ο Φινλανδός φόρεσε την πολύ μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Sainz, στην 6η θέση. Έμεναν 15 γύροι για το τέλος και ο Vettel μείωνε τη διαφορά του από τον Hamilton, αλλά ήταν προφανές πως ο οδηγός της Mercedes δεν πίεζε όσο θα μπορούσε, καθώς η διαφορά τους ήταν 8 δευτερόλεπτα.

Ο Raikkonen ήταν κατά πολύ ταχύτερος από τον Sainz και δε δυσκολεύτηκε να πάρει την 5η θέση από τον Ισπανό. Ο «Iceman» είχε βάλει το πόδι στο γκάζι, με στόχο την 4η θέση του Ricciardo, με τη διαφορά τους να είναι 12 δευτερόλεπτα. Πιο πίσω, ο Bottas δεν δυσκολεύτηκε να περάσει τον Sainz, ανεβαίνοντας στην 6η θέση, την ώρα που ο Ricciardo είχε καλύτερο ρυθμό από τον Verstappen, πλησιάζοντας απειλητικά.

Μάχη των Massa και Ocon για την 10η θέση, με τον οδηγό της Force India να πιέζει τον Βραζιλιάνο. Ο Γάλλος δε δυσκολεύτηκε και πέρασε μπροστά, βγάζοντας τη Williams από τους βαθμούς. Ο Bottas άκουγε πως έπρεπε να πιέσει στο τέλος, προκειμένου να διεκδικήσει την τέταρτη θέση, κάτι που σίγουρα δεν ήταν εύκολο, μιας και η απόστασή του από τη συγκεκριμένη θέση ήταν 15 δευτερόλεπτα.

Ο Magnussen συνέχιζε να είναι πολύ καλός, όπως έδειχνε και το προσπέρασμά του στον Perez. Το ενδιαφέρον, όμως, ήταν μπροστά, με τον Ricciardo να έχει φτάσει τον Verstappen. Το δίδυμο της Red Bull είχε μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου, με τον Verstappen να λέει πως δεν είχε πρόσφυση, κάτι ο Ricciardo προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί, με τρεις γύρους να μένουν για την καρώ σημαία.

Είχαμε μπει στον τελευταίο γύρο, όμως ο Verstappen κρατούσε σθεναρά την τρίτη θέση. Ο Ricciardo έδινε ό,τι είχε για να βρει σημείο προσπεράσματος, αλλά αυτό δε συνέβη ποτέ. Ο Hamilton πήρε την καρώ σημαία, ο Vettel τη δεύτερη θέση και ο Verstappen συμπλήρωσε το βάθρο, μπροστά από τους Ricciardo, Raikkonen και Bottas.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στην έρημο του Μπαχρέιν, στις 14-16 Απριλίου.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα


Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2017, 19:12
από Johnny
Bahrain GP

Sakhir



Εικόνα
By Fabrizio De Tommaso


Εικόνα



Ο Αγώνας

Ο Sebastian Vettel ήταν ο νικητής στο σημερινό GP του Μπαχρέιν, με τον Γερμανό πιλότο να πανηγυρίζει την δεύτερη φετινή του νίκη και την 44η νίκη του συνολικά. 6 δευτερόλεπτα πίσω του βρέθηκε ο Lewis Hamilton, με τον poleman, Valtteri Bottas να είναι ο τρίτος πιλότος που ανέβηκε στο βάθρο.

Στην τέταρτη θέση και μόλις 2 δεύτερα πίσω από Bottas τερμάτισε ο Kimi Raikkonen, με τον Daniel Ricciardo να παίρνει την 5η θέση. Στην 6η βρέθηκε ο Felipe Massa, με την βαθμολογούμενη δεκάδα να συμπληρώνεται από τους Sergio Perez, Romain Grosjean, Nico Hulkenberg και Esteban Ocon. Να σημειωθεί πως και οι δύο McLaren δεν τερμάτισαν τον αγώνα, με τον Fernando Alonso να εγκαταλείπει μόλις 2 γύρους προτού πέσει η καρό σημαία.

Στην βαθμολογία των οδηγών o Vettel βρίσκεται στη πρώτη θέση με 68 βαθμούς, 7 μπροστά από τον Hamilton με 61 βαθμούς. Στην 3η θέση βρίσκεται ο Bottas με 38 βαθμούς και στη τέταρτη ο Raikkonen με 34. Στους κατασκευαστές προηγείται η Ferrari με 102 βαθμούς, η Mercedes ακολουθεί με 99 βαθμούς και η Red Bull με 47.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στη Ρωσία, στις 28-30 Απριλίου.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης - autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα


Εικόνα
Εικόνα


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2017

Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2017, 20:19
από Johnny
RUSSIAN GP
SOCHI



Εικόνα
By Marco Mastrazzo

Εικόνα


Εικόνα



Αγώνας

Χρειάστηκε να περάσουν 80 αγώνες για να φτάσει ο Valtteri Bottas στην πρώτη νίκη της καριέρας του. Ο Φινλανδός έκανε καταπληκτική εκκίνηση και στη συνέχεια κρατήθηκε μπροστά, παρά την πίεση του Sebastian Vettel στο τελευταίο μέρος του αγώνα. Ο Γερμανός περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Kimi Raikkonen να συμπληρώνει το βάθρο.

Ο Lewis Hamilton αρκέστηκε στη τέταρτη θέση, μπροστά από τους Max Verstappen, Sergio Perez, Esteban Ocon, Nico Hulkenberg, Felipe Massa και τον Carlos Sainz που είναι ο τελευταίος της πρώτης δεκάδας. Ας δούμε τι έγινε στους 52 γύρους του Ρωσικού Grand Prix:

Ο καιρός δεν άλλαξε σε σχέση με χθες, έτσι στην πίστα επικρατούσε λιακάδα και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 25°C στον αέρα και τους 41°C στο οδόστρωμα. Όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν με την υπέρ-μαλακή γόμα, εκτός από τους Wehrlein, Ericsson και Vandoorne, οι οποίοι επέλεξαν την πολύ μαλακή γόμα για την εκκίνηση, έχοντας στο μυαλό τους μια διαφορετική στρατηγική. Ο αγώνας δεν ξεκίνησε ποτέ για τον Alonso, αφού ο Ισπανός ακινητοποίησε την MCL32 στο τέλος του γύρου σχηματισμού, με πρόβλημα στο power unit, κάτι που οδήγησε σε δεύτερο γύρο σχηματισμού.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Bottas ξεκίνησε εκπληκτικά και πέρασε στην πρώτη θέση, με τον Vettel να είναι στη δεύτερη θέση. Ο Raikkonen έμεινε στην τρίτη θέση, μπροστά από τους Hamilton, Verstappen, Massa, Ricciardo, Perez, Ocon και Hulkenberg. Επαφή μεταξύ των Grosjean και Palmer, είχε σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα. Ο Grosjean κατηγορούσε τον Palmer πως έστριψε πάνω του.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας δεν άργησε να μπει μέσα, έτσι είχαμε ξανά αγώνα στον τρίτο γύρο. Ο Bottas έμεινε εύκολα μπροστά, ενώ και πιο πίσω δεν σημειώθηκε κάποιο προσπέρασμα. Ο Bottas ήταν ταχύτερος, κερδίζοντας μισό δευτερόλεπτο στον πρώτο τους γρήγορο γύρο. Πρόβλημα για τον Ricciardo, που έβλεπε το πίσω δεξί φρένο του να βγάζει καπνό, έχοντας υπερθερμανθεί. Ο Αυστραλός μπήκε στα pits, εγκαταλείποντας τον αγώνα.

Ο ρυθμός των Bottas και Vettel ήταν καλύτερος από αυτόν των Raikkonen και Hamilton, με τον πρωτοπόρο να απέχει 2 δευτερόλεπτα από τον Seb. Οι διαφορές των οδηγών είχαν ανοίξει αρκετά και μόνο ο Sainz ήταν εντός του δευτερολέπτου από τον Magnussen, που βρισκόταν στην 10η θέση. Ο Bottas έκανε ξανά ταχύτερο γύρο, δείχνοντας ότι δε θα είναι εύκολος αντίπαλος για τις Ferrari. Οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον Magnussen, επειδή βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 2.

Στον 10ο γύρο, ο Bottas είχε ανοίξει τη διαφορά στα 3,2 δευτερόλεπτα. Ο Vettel ανέβασε λίγο τον ρυθμό του, γράφοντας τον ταχύτερο προσωπικό γύρο, αλλά και πάλι ο Bottas κέρδισε 1 δέκατο. Ο Hamilton είχε πρόβλημα με μια μικρή υπερθέρμανση του κινητήρα, αλλά η Mercedes τού ζήτησε να κρυώσει λίγο την W08, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να ανησυχεί τον Βρετανό.

Καμία μάχη δεν υπήρχε στην πίστα, αφού καμία διαφορά δεν ήταν κάτω από ένα δευτερόλεπτο. Ο Vettel έγραψε το ταχύτερο πέρασμα στον 16ο γύρο, αλλά η διαφορά παρέμενε στα 4,5 δευτερόλεπτα. Ο Bottas απάντησε με δικό του ταχύτερο γύρο, όμως ο Vettel ήταν 1 δέκατο πιο αργός. Γκάζι πάτησε και ο Hamilton, δίχως να έχει ξεπεράσει εντελώς τα προβλήματα υπερθέρμανσης. Νέος ταχύτερος γύρος από τον Bottas, αλλά ο Hamilton ήταν 2 χιλιοστά ταχύτερος από τον team-mate του.

Στον 20ο γύρο, το κενό μεταξύ των Bottas και Vettel ήταν 5,6 δευτερόλεπτα. Η Mercedes ήταν σαφώς το ταχύτερο μονοθέσιο με τα υπέρ-μαλακά, όσο πλησιάζαμε στο πρώτο και μάλλον μοναδικό pit stop, όπου θα έμπαιναν τα πολύ μαλακά. Παρόμοιος ο ρυθμός των τεσσάρων πρώτων, κάτω από το 1:39, όντας οι μοναδικοί οδηγοί που το έκαναν αυτό.

Τα pit stops είχαν ανοίξει, με τους Massa, Magnussen κι Ericsson να μπαίνουν μέσα για την πολύ μαλακή γόμα, την ώρα που ο Vettel είχε καταφέρει να μειώσει ελαφρώς τη διαφορά. Ο Γερμανός έβαλε για τα καλά το γκάζι στο πάτωμα και πήρε μισό δευτερόλεπτο στον 23ο γύρο από τον Φινλανδό, και 7 δέκατα στον 24ο γύρο. Ο Bottas συναντούσε κίνηση και το αποτέλεσμα ήταν η διαφορά να πέσει στα 2,6 δευτερόλεπτα. Μέσα οι Ocon και Stroll, για τα πολύ μαλακά ελαστικά.

Στο τέλος του 27ου γύρου, ο Bottas μπήκε για την αλλαγή. Τα πολύ μαλακά μπήκαν σε 2,5 δευτερόλεπτα. Ο Vettel εξακολουθούσε να μην μπαίνει για αλλαγή, με τον Raikkonen να είναι ο επόμενος από τους πρώτους που βάζει τα πολύ μαλακά, κάτι που έκανε και ο Verstappen στη συνέχεια. Ο Vettel απαλλάχτηκε από το εμπόδιο του Stroll. Ο Hamilton έβαλε τα πολύ μαλακά στον 31ο γύρο, ωστόσο το ενδιαφέρον ήταν πως ο ρυθμός των Vettel και Bottas ήταν στα ίδια επίπεδα, παρόλο που ο Γερμανός δεν είχε αλλάξει ελαστικά.

Στον 34ο γύρο, ο Vettel είχε ανοίξει τη διαφορά στα 20,6 δευτερόλεπτα, αφού ήταν λίγο ταχύτερος από τον Bottas. Το pit stop ήρθε στο τέλος του 34ου γύρο, η αλλαγή έγινε σε 3,4 δευτερόλεπτα και ο Γερμανός βγήκε 4,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas. Τα ελαστικά του Vettel ήταν κατά 7 γύρους νεότερα, έτσι ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ξεκίνησε να πιέζει όσο περισσότερο μπορούσε για να απειλήσει τον Φινλανδό, γνωρίζοντας ότι έμειναν 16 γύροι για το πέσιμο της καρώ σημαίας.

Στον 38ο γύρο, η απόσταση μεταξύ τους ήταν 4 δευτερόλεπτα, με τον Bottas να μπλοκάρει και να χάνει χρόνο. Το αποτέλεσμα ήταν η διαφορά να πέσει στα 2,8 δευτερόλεπτα. Η Ferrari έλεγε στον Vettel ότι ο Bottas είχε πλέον τραυματισμένο ελαστικό, ώστε να του δώσει να καταλάβει πως ακόμα δεν έχει τελειώσει τίποτα. Ο Vettel κέρδιζε συνεχώς χρόνο, ρίχνοντας τη διαφορά κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα, με 12 γύρους να απομένουν.

Ο Bottas πλησίαζε τον Stroll, έτσι ήταν ορατό το ενδεχόμενο να χάσει κι άλλο χρόνο. Στο 1,5 δευτερόλεπτο η διαφορά, αλλά ο Bottas δεν είχε πρόβλημα να ανοίγει όσο χρειαζόταν τη διαφορά. Το εμπόδιο του Sainz ευνόησε τον Bottas, αφού άνοιξε λίγο τη διαφορά. Ο Vettel ήταν και πάλι ταχύτερος στη συνέχεια, κερδίζοντας 4 δέκατα στον 46ο γύρο.

Μάχη με τα χιλιοστά έδινε ο Vettel, που προσπαθούσε να μπει σε ζώνη DRS, αλλά ο Bottas κρατούσε τη διαφορά ελάχιστα πάνω από το δευτερόλεπτο. Ο Vettel άνοιξε την πίσω πτέρυγα στον προ-τελευταίο γύρο, ο Bottas είχε μπροστά του τον Massa και τελικά ο Βραζιλιάνος αποτέλεσε εμπόδιο για τον Γερμανό και όχι για τον Φινλανδό.

Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαία και ο Bottas έφτασε στην πρώτη του νίκη, με τους Vettel και Raikkonen να συμπληρώνουν το βάθρο. Ο Hamilton ήταν αδύνατο σήμερα να παλέψει μαζί τους, ενώ ακολούθησαν οι Verstappen, Perez, Ocon, Hulkenberg, Massa και Sainz για την τελευταία θέση της δεκάδας.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 12-14 Μαΐου, στη Βαρκελώνη.
Πηγή:autoblog.gr-Γιώργος Πασχαλίδης


Εικόνα
Εικόνα