Formula 1 2018

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Formula 1 2018



Εικόνα

Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Οι ακόλουθες ομάδες και οδηγοί έχουν εισαχθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA Formula One 2018:


Εικόνα




Η ομάδα αλλάζει

Η McLaren τερμάτισε τη συνεργασία τους με την Honda και υπέγραψε τριετή συμφωνία για τις μονάδες ισχύος της Renault . Η ομάδα ανέφερε την επανειλημμένη αποτυχία της Honda να παρέχει μια αξιόπιστη και ανταγωνιστική μονάδα ισχύος ως λόγο τερματισμού της συνεργασίας.

Ο Toro Rosso διέκοψε τους δρόμους με τη Renault, επιτρέποντας στην McLaren να ολοκληρώσει τη συμφωνία με τη Renault και κατέληξε σε συμφωνία για τη χρήση μονάδων ισχύος της Honda. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Red Bull Racing συμφώνησε να δανείσει τον οδηγό Toro Rosso Carlos Sainz νεώτερος στην ομάδα έργων της Renault .

Η Sauber ανανέωσε τη συνεργασία της με τη Ferrari , αναβαθμίζοντας τις ισχύουσες μονάδες ισχύος μετά την χρήση των ετήσιων μονάδων ισχύος το 2017.




Οι αλλαγές στο πρόγραμμα οδήγησης


Ο Toro Rosso υπέγραψε τον πρωταθλητή της σειράς GP2 Pierre Gasly 2016 και τον πρωταθλητή παγκόσμιας αντοχής Brendon Hartley ως τους οδηγούς πλήρους απασχόλησης για το 2018. Και οι δύο Gasly και Hartley έκαναν τη νίκη της Formula One με την ομάδα στα τελευταία στάδια του πρωταθλήματος του 2017 . Ο Daniil Kvyat εγκατέλειψε την ομάδα και το πρόγραμμα οδηγών Red Bull, εξασφαλίζοντας ένα ρόλο ανάπτυξης με τη Ferrari .

Ο Charles Leclerc , ο βασιζόμενος πρωταθλητής της Formula 2 , έχει προγραμματιστεί να κάνει το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο το 2018 με τον Sauber . Ο Leclerc, ο οποίος είχε προηγουμένως οδηγήσει στις συνεδρίες πρακτικής της Παρασκευής το 2016 και το 2017, προσλήφθηκε από την ομάδα για να αντικαταστήσει τον Pascal Wehrlein . Η Wehrlein τελικά δεν ήταν σε θέση να εξασφαλίσει μία θέση και κατατάχθηκε ως ένας από τους δοκιμαστές και αποθεματικούς οδηγούς της Mercedes, ενώ αγωνιζόταν με πλήρη απασχόληση στη σειρά Deutsche Tourenwagen Masters .

Ο οδηγός Williams Felipe Massa αποσύρθηκε από τη Formula One στο τέλος του πρωταθλήματος του 2017. Αντικαταστάθηκε από τον πρώην οδηγό δοκιμής Renault και τον οδηγό της SMP Racing , Σεργκέι Σιρότκιν , ο οποίος θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο με την ομάδα.



Ημερολόγιο

Τα επόμενα είκοσι ένα Grands Prix πρόκειται να λειτουργήσουν ως μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2018:

Εικόνα




Οι αλλαγές στο ημερολόγιο


Το γαλλικό Grand Prix επέστρεψε στο ημερολόγιο για πρώτη φορά από το 2008 . Ο αγώνας αναμένεται να επιστρέψει στο Circuit Paul Ricard , το οποίο τελευταία φιλοξένησε το γαλλικό Grand Prix το 1990, πριν από τη διοργάνωση του αγώνα στο Circuit de Nevers Magny-Cours . Ο αγώνας έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί τον Ιούνιο, με το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν να προωθηθεί τον Απρίλιο για να φιλοξενήσει την αλλαγή και να αποφύγει τη σύγκρουση με εορτασμούς για την εκατονταετηρίδα της δημοκρατίας του Αζερμπαϊτζάν. Το γερμανικό Grand Prix επέστρεψε στο πρωτάθλημα μετά από απουσία ενός έτους, με το Hockenheimring προγραμματισμένο να φιλοξενήσει τον αγώνα.

Το Grand Prix της Μαλαισίας, το οποίο ήταν μέρος του πρωταθλήματος από το 1999 έως το 2017 , είχε διακοπεί. Το ρωσικό Grand Prix μεταφέρθηκε από τον Απρίλιο έως τον Σεπτέμβριο, γεμίζοντας την κενή θέση που έμεινε στο Grand Prix της Μαλαισίας.



Αλλαγές
Αθλητικοί κανονισμοί


Μετά από εκτεταμένη κριτική στο σύστημα ποινικών κυρώσεων το 2017, όπου οι τακτικοί οδηγοί πολλών οδηγών ξεκινούσαν εκτός των θέσεων τους, η FIA εισήγαγε ένα αναθεωρημένο σύνολο κανονισμών για το 2018. Σε περίπτωση που ένας οδηγός αλλάξει ένα εξάρτημα μονάδας ισχύος, θα εξακολουθήσει να υπόκειται σε ποινή πέντε ή δέκα θέσεων ανάλογα με το στοιχείο που αλλάζει. Ωστόσο, σε περίπτωση αντικατάστασης ενός δεύτερου στοιχείου, θα μετακινηθούν στο πίσω μέρος της εκκίνησης. Σε περίπτωση που πολλοί οδηγοί μετακινηθούν πισω, οι θέσεις εκκίνησης τους θα καθοριστούν από τη σειρά που άλλαξαν τα εξαρτήματα με βάση την πιο πρόσφατη αλλαγή που έγινε από κάθε οδηγό.

Οι κανόνες που διέπουν τις διαδικασίες εκκίνησης θα αλλάξουν για το 2018, παρέχοντας στους αγωνοδίκες την εξουσία να εκδίδουν ποινές για ακατάλληλες αγωνιστικές εκκινήσεις ακόμη και αν η εκκίνηση του οδηγού δεν ενεργοποιήσει το αυτοματοποιημένο σύστημα ανίχνευσης. Οι αλλαγές εισήχθησαν μετά από δύο περιστατικά κατά τη διάρκεια του 2017 : στο Grand Prix της Κίνας , ο Sebastian Vettel τοποθετούσε το αυτοκίνητό του πολύ μακριά από τη σχισμή του για να εγγραφεί από το σύστημα ανίχνευσης. ενώ στο αυστριακό Grand Prix , η εκκίνηση του Valtteri Bottas τέθηκε υπό αμφισβήτηση για το χρόνο αντίδρασής του παρά το γεγονός ότι το σύστημα ανίχνευσης το αναγνώριζε ως νόμιμο.

Η FIA εισήγαγε αυστηρότερους περιορισμούς στις άδειες οδήγησης που εκδίδονται σε οδηγούς που συμμετέχουν σε ελεύθερες συνεδρίες. Οι υποψήφιοι οδηγοί θα πρέπει να ολοκληρώσουν έναν ελάχιστο αριθμό αγώνων της Formula 2 ή να κερδίσουν είκοσι πέντε σημεία superlicense για μια τριετή περίοδο. Οι αλλαγές εισήχθησαν για να αντιμετωπιστούν οι ανησυχίες για τους οδηγούς που δεν θα ήταν σε θέση να ανταποκριθούν στα πρότυπα που απαιτούνται για να ανταγωνιστούν στη Formula One έχοντας πρόσβαση στα αυτοκίνητα της Formula One.

Το χρονοδιάγραμμα ενός Σαββατοκύριακου Grand Prix θα αλλάξει, με την ώρα έναρξης των περισσότερων ευρωπαϊκών αγώνων να ωθούνται πίσω κατά μία ώρα σε μια προσπάθεια να φιλοξενήσουν ένα μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό. Όλοι οι αγώνες θα ξεκινήσουν σε δέκα λεπτά μετά από την ώρα, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους broadcasters να έχουν πρόσβαση στην προ-κούρσα όταν η μετάδοση του αγώνα αρχίζει την ώρα.

Τέλος, ο αριθμός των ημερών δοκιμαστικής περιόδου πριν από την σεζόν μειώθηκε σε επτά, ενώ η δοκιμή στα μέσα της σεζόν που πραγματοποιήθηκε στο Μπαχρέιν το 2017 θα μεταφερθεί στη Βαρκελώνη.



Τεχνικοί κανονισμοί

Οι προμηθευτές κινητήρων θα πρέπει να παρέχουν σε όλες τις ομάδες που χρησιμοποιούν τους κινητήρες τους τις ίδιες προδιαγραφές μονάδας ισχύος. Η αλλαγή εισήχθη για να διασφαλιστεί η ισοτιμία μετά την παρακολούθηση της ομάδας εργασίας της Mercedes για να έχει πρόσβαση σε πρόσθετες ρυθμίσεις απόδοσης που δεν ήταν διαθέσιμες στις ομάδες πελατών τους.

Η ποσότητα των εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά τη διάρκεια της σεζόν μειώθηκε από τέσσερις πλήρεις μονάδες ισχύος κατά τη διάρκεια ολόκληρης της σεζόν το 2017 σε ένα νέο σύστημα όπου κάθε στοιχείο της μονάδας ισχύος εξετάζεται χωριστά. Ως εκ τούτου, το 2018, κάθε οδηγός θα επιτρέπεται να χρησιμοποιεί έως και τρεις εκ των κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE), μονάδων γεννήτριας κινητήρων θερμότητας (MGU-H) και υπερσυμπιεστών (TC). και δύο από τις μονάδες κινητικής γεννήτριας κινητήρων (MGU-K), τις αποθήκες ενέργειας (ES) και τα ηλεκτρονικά ελέγχου (CE).

Περιορισμοί στην πρακτική της καύσης πετρελαίου, όπου τα έλαια κινητήρων καίγονται ως καύσιμο για την αύξηση της απόδοσης. Η πρακτική, η οποία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2017, είδε τις ομάδες να καίγονται μέχρι 1,2 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Για το πρωτάθλημα του 2018, ο αριθμός αυτός αναθεωρήθηκε σε ένα μέγιστο των 0,6 λίτρων ανά εκατό χιλιόμετρα. Οι κανόνες τροποποιήθηκαν περαιτέρω για να περιορίσουν τις ομάδες να χρησιμοποιούν μια ενιαία προδιαγραφή πετρελαίου, η οποία πρέπει να δηλωθεί πριν από τον αγώνα. Αυτά τα έλαια υπόκεινται σε αυστηρότερους ορισμούς του τι θεωρείται "πετρέλαιο" για να αποτρέψει την ομάδα από τη χρήση εξωτικών μιγμάτων που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την απόδοση. Οι ομάδες πρέπει επίσης να ενημερώσουν τους αγωνοδίκες για τη μάζα του πετρελαίου σε κάθε δεξαμενή πριν από τον αγώνα.

Περαιτέρω αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς απαιτούν η θερμοκρασία του αέρα στον θάλαμο συλλογής - δίπλα στον υπερσυμπιεστή - να μην υπερβαίνει τους 10 ° C πάνω από τη θερμοκρασία του αέρα του περιβάλλοντος. Ο κανόνας εισήχθη σε μια προσπάθεια να σταματήσουν οι ομάδες από την τεχνητή θέρμανση ή την ψύξη του αέρα για πιθανά κέρδη απόδοσης. Οι βαλβίδες ενεργού ελέγχου, οι οποίες ρυθμίζουν ηλεκτρονικά τη ροή των ρευστών μεταξύ των εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος, θα απαγορευτούν επίσης.

Η FIA απαγόρευσε τη χρήση "πτερυγίων καρχαρία", μια προέκταση ανθρακονημάτων στο κάλυμμα του κινητήρα, με στόχο την κατεύθυνση της ροής του αέρα στην πίσω πτέρυγα. Η χρήση των "Τ-πτερυγίων", μιας οριζόντιας δευτερεύουσας πτέρυγας τοποθετημένης μπροστά και πάνω από την πίσω πτέρυγα, απαγορεύτηκε επίσης.



Ασφάλεια οδηγού



Μετά από μια σειρά σοβαρών συμβάντων σε αγώνες ανοιχτού τροχού -συμπεριλαμβανομένων των θανατηφόρων ατυχημάτων του Henry Surtees και του Justin Wilson -που οι οδηγοί χτυπήθηκαν στο κεφάλι από τα συντρίμμια, η FIA ανακοίνωσε σχέδια για την εισαγωγή πρόσθετης υποχρεωτικής προστασίας του θαλάμου διακυβέρνησης με το 2018 που δόθηκε ως το πρώτο έτος για την εισαγωγή του. Πραγματοποιήθηκαν αρκετές λύσεις, με τελικό σχεδιασμό να υπόκειται σε ανατροφοδότηση από ομάδες και οδηγούς. Κάθε σχεδιασμός δημιουργήθηκε για να εκτρέψει τα συντρίμμια μακριά από το κεφάλι του οδηγού χωρίς να διακυβεύεται η ορατότητα ή η ικανότητα των εφοπλιστών ασφαλείας να έχουν πρόσβαση στο θάλαμο διακυβέρνησης και να εξαγάγουν οδηγό και το κάθισμά τους σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος ή επείγουσας ιατρικής ανάγκης με μια σειρά σοβαρών ατυχημάτων - όπως τα θανατηφόρα ατυχήματα του Jules Bianchi και του Dan Wheldon - που δημιουργήθηκαν για να προσομοιώσουν την ικανότητα των συσκευών να αντέχουν σε σοβαρές επιπτώσεις. Η FIA κατέληξε τελικά στο "HALO", ένα πλαίσιο με σχήμα ψαλιδιού που τοποθετείται πάνω και γύρω από το κεφάλι του οδηγού και είναι τοποθετημένο μπροστά από το πιλοτήριο. Μόλις παρουσιαστεί,το "HALO" έχει προγραμματιστεί να εφαρμοστεί σε άλλες αγωνιστικές κατηγορίες ανοικτών οχημάτων , όπως ο τύπος 2 και ο τύπος 3 . Μετά από κριτικές σχετικά με την αισθητική αξία του μηχανισμού, η FIA αποκάλυψε σχέδια για να επιτρέψει στις ομάδες κάποια ελευθερία σχεδιασμού στην τελική έκδοση του "HALO" , με τη συσκευή να ενσωματώνεται στο σχέδιο του πλαισίου από την έναρξή του αντί να επισυνάπτεται όταν ολοκληρωθεί το σχέδιο. Το ελάχιστο βάρος του πλαισίου τέθηκε για να φιλοξενήσει το πρόσθετο βάρος του "HALO". Οι υποχρεωτικές δοκιμές σύγκρουσης που πρέπει να περάσουν σε κάθε σασί ρυθμίστηκαν ώστε να συμπεριλαμβάνουν μια νέα δοκιμή στατικού φορτίου. Προκειμένου να προσομοιωθεί ένα σοβαρό ατύχημα, ένα ελαστικό τοποθετήθηκε σε ένα υδραυλικό έμβολο και πυροδότησε τη δομή της συντριβής. για να περάσει η δοκιμή, το σασί και τα σημεία στήριξης για το "HALO" έπρεπε να παραμείνουν άθικτα. Για να αποτρέψει τις ομάδες να εκμεταλλευτούν το "HALO" για αεροδυναμικό κέρδος και δυνητικά να θέσουν σε κίνδυνο το σκοπό του, η FIA απαγόρευσε τις ομάδες να αναπτύξουν τις δικές τους συσκευές και, αντιθέτως, τους απαίτησαν να αγοράσουν προπαρασκευασμένα μοντέλα από εγκεκριμένους προμηθευτές.

Οι οδηγοί θα πρέπει να φορούν γάντια που περιέχουν βιομετρικούς αισθητήρες που καταγράφουν τα ζωτικά σήματα τους , προκειμένου να βοηθήσουν καλύτερα τα συνεργεία διάσωσης κατά την εκτίμηση της κατάστασής τους σε περίπτωση ατυχήματος.


Ελαστικά

Ο προμηθευτής ελαστικών Pirelli θα παρέχει ομάδες με δύο νέες γόμες ελαστικών το 2018. Κάθε μία, από το 2017, γόμα έχει προγραμματιστεί να γίνει πιο μαλακή, με ένα νέο "hypersoft" ελαστικό να γίνει το πιο μαλακό από τα εννέα και ένα νέο "superhard" να είναι το πιο δύσκολο. Η γομα Hypersoft θα επισημανθεί με ένα ροζ πλευρικό τοίχωμα, ενώ το superhard θα είναι πορτοκαλί. Η σκληρή γομα, η οποία χρησιμοποίησε προηγουμένως πορτοκαλί σημάνσεις, τώρα θα αλλάξει σε μπλε του πάγου. Οι κανόνες που υπαγορεύουν τα διαθέσιμα ελαστικά ήταν χαλαροί ώστε να επιτρέψουν στην Pirelli να προμηθεύσει ευρύτερο φάσμα ενώσεων. Προηγουμένως, η Pirelli έπρεπε να παρέχει διαδοχικές ενώσεις. για παράδειγμα, ultrasoft, supersoft και soft. Το 2018, η Pirelli είναι σε θέση να παρέχει ενώσεις με δύο στάδια διαφοράς μεταξύ τους. για παράδειγμα, τα ελαστικά ultrasoft, supersoft και μεσαία. Η Pirelli θα πρέπει επίσης να κατασκευάσει μια πρόσθετη γομα ελαστικών που δεν προορίζεται για ανταγωνισμό. Αυτό το ελαστικό θα παρέχεται σε ομάδες για χρήση σε εκδηλώσεις επίδειξης για να αποτρέψει τις ομάδες να χρησιμοποιούν εκδηλώσεις επίδειξης ως ανεπίσημες και παράνομες δοκιμές.
Πηγή:wikipedia
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Έτσι είναι η οδήγηση με το Halo


Η γνώμη του Toto Wolff για το Halo είναι χαρακτηριστική: «Θα το έβγαζα με αλυσοπρίονο»! Αυτό θα έκαναν οι περισσότεροι από εμάς, αφού το εντελώς ξένο σώμα είναι πολύ άσχημο, ενώ την ίδια ώρα είναι έντονα αμφισβητήσιμη η ασφάλεια που προσφέρει, διότι η προστασία του περιορίζεται μόνο σε μεγάλα αντικείμενα, επομένως, σε περιστατικά όπως αυτό του Felipe Massa στις κατατακτήριες της Ουγγαρίας το 2009, θα ήταν εντελώς άχρηστο.
Ένα από τα ερωτηματικά που προκαλεί το σύστημα είναι κατά πόσο επηρεάζεται η ορατότητα του οδηγού. Ο Daniel Ricciardo είπε ότι δεν τον ενοχλεί, όμως η Mercedes θέλησε να μας δώσει ένα video για να καταλάβουμε πώς ακριβώς βλέπει ένας οδηγός με το Halo. Τα πλάνα έρχονται από το shakedown της Mercedes W09, του νέου μονοθεσίου της γερμανικής ομάδας.
Πηγή:autoblog.gr



First Look! 2018 Mercedes F1 Onboard with Halo!




Ο James Allison μάς εξηγεί την λειτουργία του Halo



Το περασμένο καλοκαίρι, η FIA αποφάσισε τα μονοθέσια του 2018 να έχουν ενσωματωμένη την Halo προστασία, η οποία προτιμήθηκε από το Shield και το Aeroscreen της Red Bull. Έτσι, η Formula 1 αλλάζει πρόσωπο και σε αυτό το κομμάτι, με τα μονοθέσια να γίνονται πιο άσχημα στον βωμό της ασφάλειας των οδηγών.

Στόχος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας είναι η προστασία του οδηγού από συντρίμμια ή από άλλα βαριά αντικείμενα (όπως τροχός), αλλά το θέμα είναι ότι κάλλιστα τα κομμάτια θα μπορούν να περνούν από τα κενά.

Από την άλλη, ο Charlie Whiting έχει δηλώσει ότι οι ομάδες της F1 θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν βελτιώσεις για τον σχεδιασμό του, έτσι ώστε τα μονοθέσια να είναι λίγο πιο αποδεκτά στον αισθητικό τομέα.

Στο παρακάτω video θα δεις τον τεχνικό διευθυντή της Mercedes AMG F1, James Allison, να μας εξηγεί την λειτουργία της συγκεκριμένης κατασκευής, καθώς και τις τεχνικές προδιαγραφές του.
Πηγή:autoblog.gr



F1 Explained: The Halo




Διάφορα ατυχήματα που θα χρειαζόταν το σύστημα HALO





Why Formula 1 Needs HALO ?? Here's Why..




F1 2018 Halo Testing in Abu Dhabi (Assetto Corsa)
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσίαση μονοθεσίων 2018


Ferrari SF71H


Η ιταλική ομάδα παρουσίασε με κάθε επισημότητα το φετινό της «όπλο», με την ελπίδα ότι θα δε θα συμπληρώσει δέκα ολόκληρα χρόνια μακριά από τους τίτλους, σταματώντας την απόλυτη κυριαρχία της Mercedes τα τελευταία τέσσερα χρόνια.



Εικόνα

Εμπρός μέρος

Ξεκινώντας από μπροστά, το ρύγχος της SF71H δεν παρουσιάζει αλλαγές, ενώ σχεδόν ίδια είναι και η εμπρός πτέρυγα, αν εξαιρέσουμε μια αρκετά μεγάλη διάτρηση στην κάτω πλευρά του εσωτερικού μέρους, εκεί που υπάρχει το λογότυπο «V-Power». Τα υπόλοιπα στοιχεία δεν φαίνονται αλλαγμένα, με τα endplates να είναι, επίσης, ίδια.

Η εμπρός ανάρτηση είναι push-rod, ενώ τα brake ducts είναι μικρότερα σε μέγεθος και πιο χαμηλά τοποθετημένα συγκριτικά με πέρυσι, με τα αεροδυναμικά βοηθήματα γύρω από αυτά να έχουν διατηρήσει τη θέση τους. Οι κάμερες και τα στηρίγματά τους παραμένουν ίδια, όπως και τα wishbones, το ύψος των οποίων δεν φαίνεται πως έχει αλλάξει από το 2017.

Ωστόσο, πάνω από αυτά απουσιάζουν τα δύο αεροδυναμικά βοηθήματα, δίπλα από την έξοδο του S-Duct, που βρίσκεται και φέτος εκεί. Επιπλέον, στο κάτω μέρος, η εισαγωγή για το σύστημα παραμένει στη θέση της, όμως αλλαγές βλέπουμε μπροστά και πίσω από αυτή, με την προσθήκη αεροδυναμικών στοιχείων, για την καλύτερη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του μονοθεσίου.


Εικόνα



Sidepods και Barge Boards

Για να μετακινηθούμε πίσω από τον εμπρός άξονα, τα barge boards είναι λίγο διαφορετικά φέτος, με την προσθήκη κάθετων διατρήσεων στο κάτω μέρος, ακριβώς πίσω από τα ψαλίδια της ανάρτησης. Το υπόλοιπο κομμάτι είναι, επίσης, λίγο αλλαγμένο, με την καμπύλη στο τελείωμα των βασικού κομματιού να παρουσιάζει έντονη κυρτότητα.

Τα μικρά πτερύγια μπροστά από τις εισαγωγές είναι και φέτος εκεί, όμως νέα είναι τα στοιχεία δίπλα από αυτές. Κατ’ αρχάς, οι εισαγωγές είναι μικρότερες φέτος, συνεπώς διακρίνουμε καλύτερα τα βοηθήματα γύρω τους. Το μεγάλο οριζόντιο στοιχείο πάνω από αυτές εξακολουθεί να υπάρχει, αλλά φέτος συνεχίζει και ενώνεται με το νέο κάθετο πτερύγιο στο εξωτερικό μέρος, το οποίο παρουσιάζει μια μεγάλη διάτρηση σε γωνία 90°.

Επιπλέον, το οριζόντιο στοιχείο κάτω από τις εισαγωγές βγαίνει έξω από τα sidepods και ενώνεται με το επάνω κομμάτι, έχοντας δύο στηρίγματα-οδηγούς δίπλα από τις εισαγωγές. Τα στηρίγματα των καθρεφτών δείχνουν ίδια, ωστόσο οι ίδιοι οι καθρέφτες παρουσιάζουν ενδιαφέρουσες εσοχές.

Η προστασία Halo είναι βαμμένη σε κόκκινο χρώμα (μαύρο στο μέσα μέρος), έχοντας μπροστά το λογότυπο της Scuderia, ενώ στο πάνω μέρος υπάρχει μια μικρή αεροτομή. Διαφορετική είναι και η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, με πιο οβάλ σχήμα, θυμίζοντας έντονα την περσινή (και φετινή) εισαγωγή της Mercedes, ενώ μία μικρή οπή συνεχίζει να βρίσκεται στο κάτω μέρος.


Εικόνα


Πίσω μέρος

Πιο λεπτό και με πιο έντονες καμπύλες είναι το πίσω μέρος της SF71H, λόγω του καλύτερου πακεταρίσματος του νέου power unit, το οποίο φημολογείται ότι στο ξεκίνημα της σεζόν θα έχει την ίδια δύναμη με αυτή των τελευταίων περσινών αγώνων, αλλά μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία.

Το Shark Fin δεν υπάρχει πια, έτσι το κάλυμμα του κινητήρα είναι νέο και τραβηγμένο όσο το δυνατόν πιο πίσω, με μια μικρή πτέρυγα στο τέλος του, μπροστά από τα διπλά υποστηρίγματα της πίσω πτέρυγας, η οποία παρουσιάζει αλλαγές, κυρίως στα endplates: αρχικά, οι διατρήσεις στο πάνω μέρος είναι έξι, ενώ, από τις φωτογραφίες που έχουμε, βλέπουμε ότι στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν οι κάθετες διατρήσεις.

Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, με τα ανοίγματα μπροστά από τους πίσω τροχούς να είναι λιγότερα, τουλάχιστον για την ώρα. Επιπλέον, όπως και πολλές ομάδες, έτσι και η Ferrari έχει προεκτείνει το carbon μερικά εκατοστά έξω από τα led και πίσω από την εξάτμιση, με την απουσία του «monkey seat» να είναι χαρακτηριστική.


SF71H - The event

Χρώματα και οδηγοί

Διαφορετικός είναι ο χρωματισμός του μονοθεσίου (που έχει μακρύτερο μεταξόνιο), με πολύ λιγότερο λευκό, λόγω φυσικά της απουσίας της Santander. Το κόκκινο χρώμα πλέον βρίσκεται στην εμπρός, την πίσω πτέρυγα και τα barge boards, ενώ το λευκό είναι μόνο στο πίσω μέρος του καλύμματος του κινητήρα, εκεί όπου θα είναι τοποθετημένο το νούμερο των οδηγών.

Παράλληλα, κατά μήκους του μονοθεσίου βλέπουμε μια ασημί ρίγα, η οποία ενώνει ουσιαστικά το κόκκινο χρώμα με το μαύρο του carbon, κάτι που δεν συνέβαινε πέρυσι.

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, το οδηγικό δίδυμο της Scuderia θα αποτελείται από τους Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen, με την ιταλική ομάδα να θέλει περισσότερη ταχύτητα και σταθερότητα από τον 38χρονο Φινλανδό, που πιθανώς διανύει την τελευταία του σεζόν στη Formula 1.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Force India VJM11


Η Force India και η Toro Rosso έχουν απομείνει για να μας παρουσιάσουν τα νέα τους μονοθέσια, κάτι που θα συμβεί σήμερα, όταν και θα ξεκινήσουν οι χειμερινές δοκιμές της φετινής σεζόν. Την αρχή κάνει η ινδική ομάδα, η οποία τράβηξε το σεντόνι της VJM11, του μονοθεσίου που ελπίζει ότι θα την διατηρήσει στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας, κάτι που θα είναι δύσκολο, αν σκεφτούμε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι πιο σκληρός.



Εικόνα


Εμπρός μέρος

Δεν εντοπίζουμε σημαντικές αλλαγές συγκριτικά με την VJM10 στο εμπρός μέρος, μιας και η εμπρός πτέρυγα έχει μεταφερθεί από το μονοθέσιο του 2017, έχοντας τα ίδια στοιχεία. Και τα endplates της αεροτομής δεν έχουν αλλάξει, επίσης, όπως και τα brake ducts, τα οποία στο επάνω μέρος τους έχουν κάποια μικρά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Η εμπρός ανάρτηση είναι σαφώς γεωμετρίας push-rod, με τα wishbones να μην έχουν αλλάξει ύψος σε σχέση με την VJM10. Το «σκαλοπάτι» που υπήρχε πέρυσι στο ρύγχος, στο σημείο των μπράτσων της ανάρτησης, είναι πιο ομαλό, ενώ δεν εντοπίζουμε για την ώρα το S-Duct, ίσως επειδή οι τεχνικοί της ινδικής ομάδας δεν βρήκαν μεγάλα οφέλη από αυτό.



Εικόνα

Sidepods και Barge Boards

Μεγαλύτερες, αλλά όχι σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο μέσον του μονοθεσίου. Κατ’ αρχάς, τα sidepods είναι πιο μικρά, λόγω του καλύτερου πακεταρίσματος του power unit της Mercedes, με τις εισαγωγές αέρα να είναι μικρότερες σε μέγεθος και τραβηγμένες λίγο πιο πίσω. Δίπλα και γύρω από αυτές, το κάθετο πτερύγιο δεν έχει αλλάξει, ενώ νέα είναι και τα στοιχεία μπροστά από τους καθρέφτες, οι οποίοι έχουν διαφορετικά στηρίγματα, με αντίθετη καμπυλότητα απ’ ό,τι πέρυσι.

Όσον αφορά τα barge boards, κατά κύριο λόγο είναι ίδια με πέρυσι, με μικρές μόνο αλλαγές. Οι κάθετες διατρήσεις είναι ίδιες με το 2017, ωστόσο το οριζόντιο κομμάτι στο κάτω μέρος είναι μικρότερο φέτος, με αρκετές σχισμές μπροστά του, ενώ πίσω από αυτό υπάρχει ένα αρκετά ψηλό κάθετο πτερύγιο. Το Halo είναι βαμμένο σε ροζ χρώμα, ώστε να κρύβεται, με την εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού να μην έχει αλλάξει.


Εικόνα

Πίσω μέρος

Το πρώτο που βλέπουμε είναι φυσικά η απουσία του Shark Fin, αλλά και του τριπλού T-Wing με διπλά στοιχεία που είχε η περσινή VJM10. Επίσης, δεν υπάρχουν τα χαρακτηριστικά «δόντια» στο επάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα, τα οποία βρισκόταν εκεί για να συνεργάζονται με το T-Wing. Το κάλυμμα είναι όσο το δυνατό τραβηγμένο πιο πίσω, ώστε να είναι εντός των επιτρεπόμενων ορίων.

Το πίσω μέρος είναι σαφώς πιο λεπτό φέτος, με την πίσω ανάρτηση να παραμένει γεωμετρίας pull-rod. Εμφανής είναι η απουσία του «monkey seat», την ώρα που η πίσω πτέρυγα παραμένει ίδια με πέρυσι, έχοντας όμως αλλαγμένα endplates, με διαφορετικές διατρήσεις στο κάτω μέρος και πιο εξευγενισμένο κομμάτι πίσω από τις πάνω οριζόντιες σχισμές.


Εικόνα

Χρώματα και οδηγοί

Το ροζ είναι φυσικά και φέτος το χρώμα της Force India, μόνο που υπάρχουν κάποιες τροποποιήσεις. Το λευκό είναι πολύ περισσότερο, αφού αυτό βρίσκεται στο πίσω μέρος του καλύμματος του κινητήρα, γύρω από το cockpit, φτάνοντας μέχρι το ρύγχος, ενώ υπάρχει και μία μεγάλη ρίγα στο κάτω μέρος του μονοθεσίου, διαχωρίζοντας το ροζ από το φυσικό χρώμα του carbon.

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος οι οδηγοί της ινδικής ομάδας θα είναι οι Sergio Perez και Esteban Ocon. Πέρυσι, ο Μεξικανός κέρδισε για 13 βαθμούς τον Γάλλο, έτσι ο 21χρονος θα προσπαθήσει να πάρει φέτος το αίμα του πίσω.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Haas VF-18


Τη Williams περιμέναμε να κάνει την αρχή, με την αυριανή παρουσίαση της FW41, ωστόσο η Haas έκανε την έκπληξη και δημοσίευσε πριν από λίγο επίσημες φωτογραφίες της VF-18, του μονοθεσίου με το οποίο ελπίζει να μειώσει τη διαφορά από τη Ferrari στο μισό δευτερόλεπτο, ώστε να κάνει το επόμενο -ομολογουμένως πολύ μεγάλο- βήμα.

Περνώντας στα πιο τεχνικά, δεν εντοπίζουμε πολύ μεγάλες διαφορές συγκριτικά με την VF-17. Για να ξεκινήσουμε από το εμπρός μέρος, το ρύγχος και η εμπρός αεροτομή είναι σχεδόν πανομοιότυπα με ό,τι είχαν οι Αμερικανοί στο τέλος της περασμένης σεζόν. Η εμπρός ανάρτηση είναι γεωμετρίας push-rod, με τα brake ducts να είναι μικρότερα σε μέγεθος, ενώ νέα είναι τα μικρά πτερύγια γύρω από αυτά.


Εικόνα

Εντελώς καινούρια είναι τα bargeboards, με πολύ περισσότερη λεπτομέρεια φέτος, έχοντας νέα οριζόντια στοιχεία δίπλα από τις εισαγωγές αέρα, με τα sidepods να ακολουθούν το περσινό concept της Ferrari, αφήνοντας χώρο για περισσότερα αεροδυναμικά στοιχεία, ώστε να υπάρχει καλύτερη διαχείριση του αέρα στη συγκεκριμένη περιοχή. Επιπλέον, πολύ μικρότερα και πολύ πιο ψηλά είναι τα πτερύγια μπροστά από αυτά, τα οποία φέτος ουσιαστικά βρίσκονται μπροστά από τους καθρέφτες.

Το Halo έχει την τιμητική του, με την αμερικανική ομάδα να το βάφει σε μαύρο χρώμα, ώστε να το ενσωματώσουν πιο ομαλά στο μονοθέσιο. Η εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού έχει αποκτήσει οβάλ σχήμα αντί για τριγωνικό που ήταν πέρυσι. Το κάλυμμα του κινητήρα δεν φέρνει φυσικά το Shark Fin, λόγω των νέων κανονισμών στην συγκεκριμένη περιοχή, αλλά οι σχεδιαστές το έχουν «τραβήξει» όσο πιο πίσω μπορούν, όπως θα κάνουν και οι περισσότερες ομάδες φέτος.


Εικόνα


Το πίσω μέρος είναι πιο λεπτό, χάρη στα μικρότερα και πιο σμιλεμένα sidepods, για καλύτερη ροή του αέρα, με την πίσω ανάρτηση να είναι φυσικά pull-rod. Το T-Wing προφανώς και απουσιάζει, την ώρα που η πίσω αεροτομή έχει λίγες αλλαγές. Τα κύρια στοιχεία φαίνονται παρόμοια, ωστόσο αλλαγμένα είναι τα endplates, με τέσσερις -αντί για τρεις πέρυσι- διατρήσεις στο επάνω μέρος, οι οποίες έχουν πιο καμπυλωτό σχήμα. Επιπλέον, οι κάθετες διατρήσεις στο κάτω μέρος βρίσκονται και φέτος εκεί.

Τέλος, η ομάδα θα τρέξει με νέα χρώματα. Πέρυσι, ουσιαστικά εξαφάνισε το κόκκινο εντός της σεζόν, όμως αυτό επιστρέφει, κυρίως στο εμπρός μέρος. Μεγάλη επιφάνεια καταλαμβάνει το λευκό χρώμα, στο μέσον του μονοθεσίου και το πίσω μέρος, το οποίο συνδυάζεται με το μαύρο, που υπάρχει στις αεροτομές, στο επάνω και το κάτω μέρος της VF-18.


Εικόνα


Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος οι οδηγοί της Haas θα είναι οι Romain Grosjean και Kevin Magnussen.
Πηγή:autoblog.gr



Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

McLaren MCL33



Μετά από τρία χρόνια πολλών και μεγάλων προβλημάτων, η McLaren ποντάρει πολλά στο 2018 και την MCL33, το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε πριν από λίγο στο Woking, έχοντας φυσικά στο πίσω μέρος το power unit της Renault, γεγονός που αφήνει ικανοποιημένους τους ανθρώπους της βρετανικής ομάδας, διότι πιστεύουν στη δύναμη και την αξιοπιστία του γαλλικού power unit, ώστε να επιστρέψουν στις πρώτες θέσεις.


Εικόνα

Εμπρός μέρος

Για να αρχίσουμε από μπροστά, το ρύγχος της MCL33 είναι ίδιο με αυτό της MCL32, ωστόσο διαφορετική είναι η εμπρός πτέρυγα του μονοθεσίου. Τα βασικά στοιχεία δεν έχουν αλλάξει πολύ σχηματισμό, όμως εμφανίζουν πιο έντονες καμπύλες απ’ ό,τι πέρυσι, ενώ βλέπουμε μερικά νέα βοηθήματα στην εσωτερική πλευρά των endplates, μπροστά από τους τροχούς.

Η εμπρός ανάρτηση είναι γεωμετρίας push-rod και τα wishbones είναι λίγο πιο ψηλά τοποθετημένα φέτος, κυρίως το επάνω, με τις κάμερες μπροστά από αυτά να μην έχει αλλάξει θέση, ενώ εξακολουθεί να υπάρχει το κενό στα στηρίγματα, προκειμένου να δημιουργείται ροή αέρα ανάμεσα στις κάμερες και το ρύγχος.

Τα brake ducts δεν έχουν αλλάξει σχεδιασμό, αλλά η επάνω πλευρά του εσωτερικού (ως προς τον άξονα του μονοθεσίου) αγωγού είναι πλέον πιο μικρή από την κάτω, με το αεροδυναμικό βοήθημα κάτω από αυτά να είναι νέο και μεγαλύτερο. Το S-Duct για την ώρα δεν υπάρχει στο βρετανικό μονοθέσιο, ενώ οι σχισμές στο κάτω μέρος του ρύγχους και πίσω από τα στηρίγματα της πτέρυγας παραμένουν εκεί, όπως και τα στοιχεία πίσω από αυτά και κάτω από τα wishbones.



Εικόνα

Sidepods και Barge Boards

Μικρές μόνο αλλαγές εντοπίζουμε στα barge boards, καθώς το βασικό concept είναι ίδιο, με το κύριο στοιχείο να εκτείνεται σε μεγάλο ύψος, δημιουργώντας ένα κανάλι. Οι σχισμές και τα πτερύγια σε μικρότερο ύψος έχουν διατηρηθεί, ενώ βλέπουμε ότι, πίσω από αυτά, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές σχισμές, για την πιο ομαλή ροή του αέρα στο κάτω μέρος.

Τα sidepods δεν έχουν αλλάξει δραματικά, όμως έχουν μικρότερο μέγεθος, με τις εισαγωγές αέρα να είναι εντελώς οριζόντιες στο κάτω μέρος τους, κάτι που δημιουργεί μεγαλύτερο σκάψιμο κάτω από αυτές. Τα στοιχεία γύρω από αυτές έχουν αλλάξει, και πλέον πάνω από τις εισαγωγές βρίσκονται έξι μικρά κάθετα στοιχεία, αντί για τρία πέρυσι, ενώ υπάρχουν και ένα μικρό οριζόντιο πτερύγιο δίπλα από τα στηρίγματα των καθρεφτών.

Ίδιο είναι και το κύριο πτερύγιο στο εξωτερικό κομμάτι, αυτή τη φορά με ένα μικρό στοιχείο στο κάτω μέρος. Αντίθετα, τα στηρίγματα των καθρεφτών είναι διαφορετικά, με καμπύλη, και είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα, όπως και το Halo, αντί για το χρώμα του μονοθεσίου που θα περίμεναν πολύ. Η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού έχει τροποποιηθεί ελαφρώς, καθώς το κάτω μέρος είναι λίγο πιο οριζόντιο, με πιο έντονες γωνίες, ενώ δεν υπάρχει η οπή κάτω από τη εισαγωγή.


Εικόνα


Πίσω μέρος

Κατ’ αρχάς, το power unit της Renault έχει κάνει το πίσω μέρος της MCL33 πιο λεπτό, κάτι που πάντα ενισχύει την αεροδυναμική αποδοτικότητα στην περιοχή. Το Shark Fin απουσιάζει, αλλά για μία ακόμα φορά, οι σχεδιαστές εκμεταλλεύτηκαν ό,τι μπορούσαν από τους κανονισμούς, έτσι είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πίσω πτέρυγα.

Το T-Wing δεν βρίσκεται εκεί, την ώρα που το υποστήριγμα της αεροτομής είναι μονό. Όσον αφορά την ίδια την πτέρυγα, αυτή δεν παρουσιάζει αλλαγές, αφού τα βασικά στοιχεία είναι ίδια με πέρυσι, όπως και τα endplates, τα οποία διατηρούν το concept με τις πολλές κάθετες σχισμές σε όλο το μήπως τους, όπως και οι επάνω οριζόντιες διατρήσεις παραμένουν τρεις στον αριθμό.

Η πίσω ανάρτηση είναι προφανώς pull-rod, με τις σχισμές μπροστά από τους πίσω τροχούς να μην έχουν αλλάξει. Όμως, είναι εμφανές ότι στο πάτωμα δίπλα από τα sidepods υπάρχουν δύο μεγάλες σχισμές κατά μήκος του, ενώ είναι ανασηκωμένο, ώστε να μην πάει χαμένος όλος ο αέρας της συγκεκριμένης περιοχής.


Εικόνα


Ασφαλώς και το πρώτο που προσέξαμε είναι τα νέα χρώματα της βρετανικής ομάδας. Το «Papaya Orange» βρίσκεται σχεδόν σε όλο το μονοθέσιο, με το μπλε να σπάει την μονοτονία, στο πίσω μέρος του καλύμματος του κινητήρα, στο νούμερο του οδηγού και στις πτέρυγες, ενώ το υπόλοιπο κομμάτι είναι στο φυσικό μαύρο του carbon, πράγμα που σημαίνει πως δεν είναι καθόλου βαμμένο.

Το οδηγικό δίδυμο της McLaren θα αποτελείται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από τους Fernando Alonso και Stoffel Vandoorne. Οι ικανότητες του πρώτου δεν χωρούν καμία αμφισβήτηση, με τον Βέλγο να δείχνει μερικά καλά σημάδια πέρυσι, και φέτος αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερος, ώστε να προσπαθήσουν μαζί με τον Ισπανό να βάλουν τη «Macca» στο βάθρο, αν βέβαια τους το επιτρέψει η ανταγωνιστικότητα της MCL33.
Πηγή:autoblog.gr


Be Brave | MCL33 Reveal
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Mercedes W09


«Καυτή» η σημερινή ημέρα όσον αφορά τις παρουσιάσεις, καθώς είναι η σειρά των Mercedes και Ferrari, των δύο κορυφαίων ομάδων πέρυσι που πάλεψαν για το πρωτάθλημα των οδηγών. Την αρχή κάνει η Mercedes, η οποία αποκάλυψε την F1 W09 EQ Power+, όπως είναι το πλήρες όνομα του αυτοκινήτου. Ας δούμε, όμως, λεπτομέρειες του μονοθεσίου.


Εικόνα


Εμπρός μέρος

Ξεκινώντας πάντα από μπροστά, παρατηρούμε ότι το ρύγχος διατηρεί τον περσινό του σχεδιασμό, όντας το πιο λεπτό στο grid. Η εμπρός αεροτομή δεν φαίνεται αλλαγμένη, αφού έχει τα ίδια στοιχεία με την περσινή, τελευταία έκδοση της W08, ενώ ίδια είναι και τα endplates.

Κάτω από το ρύγχος, εξακολουθεί να υπάρχει η λεγόμενη «κάπα», όπως και το άνοιγμα για το S-Duct, με την έξοδό του να βρίσκεται κάτω από το νούμερο του οδηγού, όπως ακριβώς και πέρυσι. Η εμπρός ανάρτηση είναι φυσικά γεωμετρίας push-rod, με τα wishbones να είναι και πάλι ανεβασμένα όσο πιο ψηλά γίνεται, προκειμένου να διευκολυνθεί η ροή του αέρα κάτω από αυτά.

Τα brake ducts είναι και αυτά ίδια με πέρυσι, έχοντας κάθετο σχεδιασμό, ώστε να επηρεάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο η ροή του αέρα προς τα μικρά αεροδυναμικά βοηθήματα που υπάρχουν στην περιοχή, με ένα νέο μικρό πτερύγιο να βρίσκεται μπροστά από τη δεύτερη εισαγωγή για τα φρένα, την ώρα που οι κάμερες στο ρύγχος και τα στηρίγματά τους δεν έχουν αλλάξει συγκριτικά με πέρυσι.


Εικόνα

Sidepods και Barge Boards

Όσον αφορά την πάντα πιο ενδιαφέρουσα περιοχή των sidepods και barge boards, ούτε εκεί συναντάμε μεγάλες αλλαγές. Για να ξεκινήσουμε τα από τα barge boards μπροστά από τις εισαγωγές των sidepods, είναι στην πλειοψηφία τους πανομοιότυπα με πέρυσι, έχοντας μερικά μόλις νέα στοιχεία κυρίως στο κομμάτι πίσω από τα μπράτσα της ανάρτησης.

Οι εισαγωγές των sidepods είναι ελαφρώς αλλαγμένες, καθώς το επάνω μέρος τους είναι εντελώς ευθύγραμμο, χωρίς να παρουσιάζεται η περσινή καμπή που είχε στο εξωτερικό κομμάτι. Τα στοιχεία γύρω από αυτά είναι, επίσης, ίδια, όπως και τα στηρίγματα των καθρεφτών, αλλά και τα μικρά αεροδυναμικά βοηθήματα που βρίσκονται μπροστά από αυτά. Τέλος, δεν έχουμε ιδιαίτερες αλλαγές όσον αφορά τα sidepods, με το μέγεθος τους να είναι ελαφρώς πιο μικρό, αλλά και πιο ομαλό σε σχέση με την W08.

Το Halo βρίσκεται φυσικά εκεί και είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα, αντί για το ασημί της Mercedes που θα περίμεναν κάποιοι. Για την ώρα τουλάχιστον δεν υπάρχει κάποια αεροτομή στο επάνω μέρος, όμως μένει ένας μήνα μέχρι την Αυστραλία και ίσως δούμε κάποια προσθήκη στις χειμερινές δοκιμές. Τέλος, η εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού έμεινε ίδια, έχοντας τον ίδιο σχεδιασμό και τα ίδια διαχωριστικά για τη ροή του αέρα στα μηχανικά μέρη.


Εικόνα


Πίσω μέρος

Διαφορετικό είναι το κάλυμμα του κινητήρα, και αυτό διότι οι φετινοί κανονισμοί απαγορεύουν την ύπαρξη του Shark Fin. Βέβαια, οι άνθρωποι της γερμανικής ομάδας εκμεταλλεύτηκαν κάθε επιτρεπόμενο από τους κανονισμούς χιλιοστό, προκειμένου το κάλυμμα να φτάσει όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πίσω πτέρυγα.

Η πίσω ανάρτηση είναι ασφαλώς pull-rod, ενώ οι διατρήσεις μπροστά από τους πίσω τροχούς δεν έχουν αλλάξει. Απουσιάζει και το T-Wing, με την πίσω αεροτομή να έχει πιο καμπυλωτά κύρια στοιχεία. Ωστόσο, τα endplates δεν έχουν πειραχτεί, καθώς οι διατρήσεις στο επάνω και κάτω μέρος είναι ίδιες με αυτές της W08.

Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι βρίσκεται μία πολύ μικρή πτέρυγα στο κεντρικό υποστήριγμα της αεροτομής, κάτι που δεν υπήρχε στην W08. Ίσως δούμε περισσότερες ομάδες να επεμβαίνουν στη συγκεκριμένη περιοχή, όπως έκανε πέρυσι η Williams και το συνεχίζει και φέτος στην FW41.



Εικόνα


Χρώματα και οδηγοί

Τα χρώματα της ομάδας δεν έχουν αλλάξει. Το ασημί εξακολουθεί να βρίσκεται στο μεγαλύτερο κομμάτι του μονοθεσίου, με τις κλασικές καμπύλες κατά μήκος των πλαϊνών του μονοθεσίου να είναι ξανά εκεί, πάντα στις αποχρώσεις του μπλε, προς τιμήν του βασικού χορηγού της Mercedes.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι οδηγοί της γερμανικής ομάδας θα είναι οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas, οι οποίοι συνεργάστηκαν καλά πέρυσι και θα προσπαθήσουν να κάνουν το ίδιο και φέτος, με τον Φινλανδό να θέλει περισσότερα από τον εαυτό του.
Πηγή:autoblog.gr



2018 Car Reveal: Meet the F1 W09 EQ Power+
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Red Bull RB14


H Red Bull φέρνει στο φως την RB14, το μονοθέσιο με το οποίο η αυστριακή ομάδα θα προσπαθήσει να παλέψει για περισσότερες νίκες και γιατί όχι για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, κάτι σίγουρα δύσκολο αν αναλογιστούμε τον σκληρό ανταγωνισμό μεταξύ των Mercedes και Ferrari.

Δεν περιμέναμε πολύ μεγάλες αλλαγές από τους τεχνικούς του Milton Keynes, και όντως αυτό συμβαίνει. Για να ξεκινήσουμε από μπροστά, το ρύγχος και η εμπρός αεροτομή φαίνεται πως έχουν μεταφερθεί αυτούσια από την περσινή RB13. Το S-Duct είναι εκεί (η έξοδος βρίσκεται στο μέσον του αριθμού 3) και όλα τα στοιχεία γύρω και κάτω από αυτό έχουν διατηρήσει τη θέση που είχαν στο δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν.


Εικόνα

Τα brake ducts δεν έχουν αλλάξει σχήμα και μέγεθος, όμως γύρω από αυτά υπάρχουν λιγότερα αεροδυναμικά στοιχεία. Η εμπρός ανάρτηση είναι φυσικά γεωμετρίας push-rod, με τα wishbones να έχουν σηκωθεί λίγο πιο ψηλά, για καλύτερη ροή του αέρα κάτω από αυτά, αλλά όχι στο ύψος της περσινής Mercedes W08.

Αλλαγμένα είναι τα barge boards, όπως άλλωστε αναμέναμε, με την προσθήκη μερικών ακόμα στοιχείων μπροστά από τις εισαγωγές. Μιας και αναφερθήκαμε στα ελαφρώς μικρότερα sidepods, αποτελούν τη μεγαλύτερη αλλαγή συγκριτικά με πέρυσι. Οι εισαγωγές έχουν ανέβει πιο ψηλά, σε έναν σχεδιασμό που θυμίζει την περσινή SF70H. Το «σκάψιμο» από κάτω είναι πιο μεγάλο, ωστόσο τα στοιχεία γύρω από τις εισαγωγές είναι εμφανώς λιγότερα απ’ ό,τι έχουμε δει μέχρι στιγμής.


Εικόνα


Το βασικότερο στοιχείο είναι ένα μεγάλο οριζόντιο, κάθετο στο σώμα του μονοθεσίου, πάνω στο οποίο βρίσκεται στο δεύτερο υποστήριγμα των καθρεφτών. Αλλαγμένα και εξελιγμένα συγκριτικά με πέρυσι είναι τα στοιχεία δίπλα από τις εισαγωγές, ο αριθμός των οποίων είναι πλέον τέσσερα, με τον σχηματισμό τους να θυμίζει την W08. Παράλληλα, από το shakedown στο Silverstone είδαμε ένα επιπλέον οριζόντιο πτερύγιο μπροστά από τις εισαγωγές, το οποίο εμφανίζει αρνητική κλίση, ώστε να στέλνει αέρα κάτω από τις εισαγωγές.

Η εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού άλλαξε για μία ακόμα χρονιά σχήμα, και φέτος είναι πολύ πιο στρογγυλεμένη, αντί για τριγωνική που ήταν πέρυσι. Το Halo είναι φυσικά εκεί και βάφτηκε σε μαύρο χρώμα, ώστε να μην υπάρχει μεγάλη αντίθεση με το μονοθέσιο.


Εικόνα


Νέο είναι το κάλυμμα του κινητήρα, αφού δεν έχει το απαγορευμένο φέτος Shark Fin, αλλά είναι όσο πιο πίσω επιτρέπουν οι κανονισμοί. Προφανώς, απουσιάζει και το T-Wing, το οποίο είναι επίσης παράνομο φέτος, αλλά αυτό δεν απασχόλησε ιδιαίτερα τους ανθρώπους της Red Bull, αφού σε μερικούς αγώνες έτρεξαν χωρίς αυτό.

Οι διατρήσεις μπροστά από τους πίσω τροχούς παραμένουν ίδιες με πέρυσι, τόσο στο σχήμα όσο και στον αριθμό -εννέα-, για την μεγαλύτερη μείωση της αντίσταση κύλισης, με την πίσω ανάρτηση να είναι ασφαλώς γεωμετρίας pull-rod. Καμία αλλαγή δεν παρατηρούμε στην πίσω πτέρυγα. Τόσο τα βασικά στοιχεία όσο και τα τα endplates δείχνουν ίδια με την περασμένη σεζόν, έχοντας τέσσερις διατρήσεις στο επάνω μέρος, ενώ και αυτές στο κάτω μέρος φαίνεται πως είναι εκεί, τουλάχιστον από τις φωτογραφίες που έχουμε μέχρι στιγμής.


Εικόνα


Εκτός από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του μονοθεσίου, το πρώτο που αντικρίζει κάποιος είναι τα διαφορετικά χρώματα της Red Bull. Αυτό είναι μόνο για τις χειμερινές δοκιμές, με το κίτρινο και το κόκκινο να έχουν δώσει τη θέση τους στο μαύρο και το λευκό. Τέλος, το λογότυπο της Aston Martin βρίσκεται στην πίσω πτέρυγα, μπροστά από τις εισαγωγές των sidepods και φυσικά στο ρύγχος του μονοθεσίου, πάνω από το λογότυπο της RBR.

Όπως και πέρυσι, οι οδηγοί της αυστριακής ομάδας φέτος θα είναι οι Daniel Ricciardo και Max Verstappen, που συνθέτουν πιθανότατα το καλύτερο οδηγικό δίδυμο στο grid.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Renault R.S.18






Με στόχο να είναι η ταχύτερη ομάδα από το δεύτερο group δυναμικότητας, η Renault τράβηξε το σεντόνι της R.S.18. Η γαλλική ομάδα ολοκλήρωσε την περσινή σεζόν στην έκτη θέση της βαθμολογίας και ευελπιστεί η R.S.18 να είναι ένα πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο από τον προκάτοχό της, προκειμένου να κατακτήσει πολύ περισσότερους από τους 57 περσινούς βαθμούς.


Εικόνα


Εμπρός μέρος

Ας δούμε τι αλλαγές υπάρχουν συγκριτικά με την R.S.17 των τελευταίων περσινών αγώνων. Ξεκινώντας από το ρύγχος, δεν φαίνεται να είναι αλλαγμένο σε σχέση με πέρυσι, ωστόσο βλέπουμε ότι η εμπρός αεροτομή είναι νέα, με πέντε στοιχεία αντί για έξι που είχαμε το 2017. Αυτό αφορά τα στοιχεία στο εσωτερικό της πτέρυγας, αφού αυτά στα άκρα παραμένουν έξι κι έχουν παρόμοιο σχεδιασμό, όπως και τα στοιχεία μπροστά από αυτά, κάτι που αφορά και τα endplates.

Το S-Duct εξακολουθεί να βρίσκεται στη θέση του, με την εμπρός ανάρτηση να είναι γεωμετρίας push-rod, την ώρα που τα wishbones έχουν κερδίσει λίγο ύψος σε σχέση με πέρυσι. Τα brake ducts έχουν ελαφρώς πιο τετράγωνο αντί για ορθογώνιο σχηματισμό, ενώ τα αεροδυναμικά βοηθήματα κάτω από το ρύγχος είναι λίγο αλλαγμένα.


Εικόνα


Sidepods και Barge Boards

Δεν βλέπουμε ιδιαίτερες αλλαγές όσον αφορά τα barge boards. Τα βασικά στοιχεία πίσω από τον εμπρός άξονα είναι σχεδόν ίδια με τα περσινά, ωστόσο ελαφρώς αλλαγμένα είναι τα κάθετα πτερύγια δίπλα από τα sidepods, αφού έχουν πλέον μία διάτρηση στο επάνω μέρος όσο ο αριθμός των κάτω διατρήσεων εξακολουθεί να είναι τρία.

Το στοιχείο που ενώνει το κάθετο πτερύγιο με τα sidepods παραμένει ίδιο, όμως απουσιάζει ένα μικρό στοιχείο μέσα από αυτό μαζί με το οριζόντιο πτερύγιο που βρισκόταν πίσω από τους καθρέφτες, οι οποίοι έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερα στηρίγματα. Όσον αφορά τα sidepods, είναι ελαφρώς μικρότερα, με το σκάψιμο κάτω από τις εισαγωγές να είναι πιο έντονο, χάρη και στον νέο σχηματισμών των εισαγωγών, που πλέον είναι πιο οριζόντιες και λιγότερο τριγωνικές.


Εικόνα

Πίσω μέρος

Το Halo είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα, προκειμένου να κρύβεται καλύτερα, ενώ νέα είναι η εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού, καθώς φέτος έχει πιο τραπεζοειδές σχήμα, με δύο οπές ακριβώς από κάτω της. Το κάλυμμα του κινητήρα δεν έχει πλέον το Shark Fin, αλλά οι σχεδιαστές του Enstone έχουν εκμεταλλευτεί κάθε επιτρεπόμενο χιλιοστό για να το τραβήξουν πόσο πιο κοντά στην πίσω πτέρυγα.

Η πίσω ανάρτηση είναι ασφαλώς pull-rod, με το πάτωμα να μην παρουσιάζει διατρήσεις μπροστά από τους πίσω τροχούς, τουλάχιστον για την ώρα. Το T-Wing δεν υπάρχει πια, ενώ η πίσω αεροτομή δείχνει ίδια με πέρυσι, αν εξαιρέσουμε την απουσία του gurney flap. Το carbon εκτείνεται πέρα από τα προειδοποιητικά led του πίσω μέρους, ενώ παρατηρούμε ότι έχει μία διάτρηση από κάθε πλευρά. Αν κι έχουμε εικόνα του πίσω μέρους, η γαλλική ομάδα θέλησε να κρύψει τον διαχύτη.



Εικόνα


Χρώματα και οδηγοί

Όπως πρόσεξες από την αρχή, η R.S.18 έχει πολύ περισσότερο μαύρο χρώμα από την R.S.17. Στην ουσία, το κίτρινο χρώμα καταλαμβάνει την μικρότερη επιφάνεια του μονοθεσίου, αφού βρίσκεται στις εισαγωγές των sidepods, στο επάνω μέρος του ρύγχους, αλλά και σε κύρια στοιχεία της εμπρός και πίσω πτέρυγας, κάτι που αναμένεται να αρέσει περισσότερο στους οπαδούς.

Οι οδηγοί της Renault θα είναι οι Nico Hulkenberg και Carlos Sainz, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να κατακτήσουν μαζί τριψήφιο αριθμό βαθμών και γιατί όχι να πάρουν και την πέμπτη θέση στην τελική βαθμολογία.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”