Οι ακόλουθες ομάδες και οδηγοί έχουν εισαχθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA Formula One 2018:
Η ομάδα αλλάζει
Η McLaren τερμάτισε τη συνεργασία τους με την Honda και υπέγραψε τριετή συμφωνία για τις μονάδες ισχύος της Renault . Η ομάδα ανέφερε την επανειλημμένη αποτυχία της Honda να παρέχει μια αξιόπιστη και ανταγωνιστική μονάδα ισχύος ως λόγο τερματισμού της συνεργασίας.
Ο Toro Rosso διέκοψε τους δρόμους με τη Renault, επιτρέποντας στην McLaren να ολοκληρώσει τη συμφωνία με τη Renault και κατέληξε σε συμφωνία για τη χρήση μονάδων ισχύος της Honda. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Red Bull Racing συμφώνησε να δανείσει τον οδηγό Toro Rosso Carlos Sainz νεώτερος στην ομάδα έργων της Renault .
Η Sauber ανανέωσε τη συνεργασία της με τη Ferrari , αναβαθμίζοντας τις ισχύουσες μονάδες ισχύος μετά την χρήση των ετήσιων μονάδων ισχύος το 2017.
Οι αλλαγές στο πρόγραμμα οδήγησης
Ο Toro Rosso υπέγραψε τον πρωταθλητή της σειράς GP2 Pierre Gasly 2016 και τον πρωταθλητή παγκόσμιας αντοχής Brendon Hartley ως τους οδηγούς πλήρους απασχόλησης για το 2018. Και οι δύο Gasly και Hartley έκαναν τη νίκη της Formula One με την ομάδα στα τελευταία στάδια του πρωταθλήματος του 2017 . Ο Daniil Kvyat εγκατέλειψε την ομάδα και το πρόγραμμα οδηγών Red Bull, εξασφαλίζοντας ένα ρόλο ανάπτυξης με τη Ferrari .
Ο Charles Leclerc , ο βασιζόμενος πρωταθλητής της Formula 2 , έχει προγραμματιστεί να κάνει το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο το 2018 με τον Sauber . Ο Leclerc, ο οποίος είχε προηγουμένως οδηγήσει στις συνεδρίες πρακτικής της Παρασκευής το 2016 και το 2017, προσλήφθηκε από την ομάδα για να αντικαταστήσει τον Pascal Wehrlein . Η Wehrlein τελικά δεν ήταν σε θέση να εξασφαλίσει μία θέση και κατατάχθηκε ως ένας από τους δοκιμαστές και αποθεματικούς οδηγούς της Mercedes, ενώ αγωνιζόταν με πλήρη απασχόληση στη σειρά Deutsche Tourenwagen Masters .
Ο οδηγός Williams Felipe Massa αποσύρθηκε από τη Formula One στο τέλος του πρωταθλήματος του 2017. Αντικαταστάθηκε από τον πρώην οδηγό δοκιμής Renault και τον οδηγό της SMP Racing , Σεργκέι Σιρότκιν , ο οποίος θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο με την ομάδα.
Ημερολόγιο
Τα επόμενα είκοσι ένα Grands Prix πρόκειται να λειτουργήσουν ως μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2018:
Οι αλλαγές στο ημερολόγιο
Το γαλλικό Grand Prix επέστρεψε στο ημερολόγιο για πρώτη φορά από το 2008 . Ο αγώνας αναμένεται να επιστρέψει στο Circuit Paul Ricard , το οποίο τελευταία φιλοξένησε το γαλλικό Grand Prix το 1990, πριν από τη διοργάνωση του αγώνα στο Circuit de Nevers Magny-Cours . Ο αγώνας έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί τον Ιούνιο, με το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν να προωθηθεί τον Απρίλιο για να φιλοξενήσει την αλλαγή και να αποφύγει τη σύγκρουση με εορτασμούς για την εκατονταετηρίδα της δημοκρατίας του Αζερμπαϊτζάν. Το γερμανικό Grand Prix επέστρεψε στο πρωτάθλημα μετά από απουσία ενός έτους, με το Hockenheimring προγραμματισμένο να φιλοξενήσει τον αγώνα.
Το Grand Prix της Μαλαισίας, το οποίο ήταν μέρος του πρωταθλήματος από το 1999 έως το 2017 , είχε διακοπεί. Το ρωσικό Grand Prix μεταφέρθηκε από τον Απρίλιο έως τον Σεπτέμβριο, γεμίζοντας την κενή θέση που έμεινε στο Grand Prix της Μαλαισίας.
Αλλαγές
Αθλητικοί κανονισμοί
Μετά από εκτεταμένη κριτική στο σύστημα ποινικών κυρώσεων το 2017, όπου οι τακτικοί οδηγοί πολλών οδηγών ξεκινούσαν εκτός των θέσεων τους, η FIA εισήγαγε ένα αναθεωρημένο σύνολο κανονισμών για το 2018. Σε περίπτωση που ένας οδηγός αλλάξει ένα εξάρτημα μονάδας ισχύος, θα εξακολουθήσει να υπόκειται σε ποινή πέντε ή δέκα θέσεων ανάλογα με το στοιχείο που αλλάζει. Ωστόσο, σε περίπτωση αντικατάστασης ενός δεύτερου στοιχείου, θα μετακινηθούν στο πίσω μέρος της εκκίνησης. Σε περίπτωση που πολλοί οδηγοί μετακινηθούν πισω, οι θέσεις εκκίνησης τους θα καθοριστούν από τη σειρά που άλλαξαν τα εξαρτήματα με βάση την πιο πρόσφατη αλλαγή που έγινε από κάθε οδηγό.
Οι κανόνες που διέπουν τις διαδικασίες εκκίνησης θα αλλάξουν για το 2018, παρέχοντας στους αγωνοδίκες την εξουσία να εκδίδουν ποινές για ακατάλληλες αγωνιστικές εκκινήσεις ακόμη και αν η εκκίνηση του οδηγού δεν ενεργοποιήσει το αυτοματοποιημένο σύστημα ανίχνευσης. Οι αλλαγές εισήχθησαν μετά από δύο περιστατικά κατά τη διάρκεια του 2017 : στο Grand Prix της Κίνας , ο Sebastian Vettel τοποθετούσε το αυτοκίνητό του πολύ μακριά από τη σχισμή του για να εγγραφεί από το σύστημα ανίχνευσης. ενώ στο αυστριακό Grand Prix , η εκκίνηση του Valtteri Bottas τέθηκε υπό αμφισβήτηση για το χρόνο αντίδρασής του παρά το γεγονός ότι το σύστημα ανίχνευσης το αναγνώριζε ως νόμιμο.
Η FIA εισήγαγε αυστηρότερους περιορισμούς στις άδειες οδήγησης που εκδίδονται σε οδηγούς που συμμετέχουν σε ελεύθερες συνεδρίες. Οι υποψήφιοι οδηγοί θα πρέπει να ολοκληρώσουν έναν ελάχιστο αριθμό αγώνων της Formula 2 ή να κερδίσουν είκοσι πέντε σημεία superlicense για μια τριετή περίοδο. Οι αλλαγές εισήχθησαν για να αντιμετωπιστούν οι ανησυχίες για τους οδηγούς που δεν θα ήταν σε θέση να ανταποκριθούν στα πρότυπα που απαιτούνται για να ανταγωνιστούν στη Formula One έχοντας πρόσβαση στα αυτοκίνητα της Formula One.
Το χρονοδιάγραμμα ενός Σαββατοκύριακου Grand Prix θα αλλάξει, με την ώρα έναρξης των περισσότερων ευρωπαϊκών αγώνων να ωθούνται πίσω κατά μία ώρα σε μια προσπάθεια να φιλοξενήσουν ένα μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό. Όλοι οι αγώνες θα ξεκινήσουν σε δέκα λεπτά μετά από την ώρα, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους broadcasters να έχουν πρόσβαση στην προ-κούρσα όταν η μετάδοση του αγώνα αρχίζει την ώρα.
Τέλος, ο αριθμός των ημερών δοκιμαστικής περιόδου πριν από την σεζόν μειώθηκε σε επτά, ενώ η δοκιμή στα μέσα της σεζόν που πραγματοποιήθηκε στο Μπαχρέιν το 2017 θα μεταφερθεί στη Βαρκελώνη.
Τεχνικοί κανονισμοί
Οι προμηθευτές κινητήρων θα πρέπει να παρέχουν σε όλες τις ομάδες που χρησιμοποιούν τους κινητήρες τους τις ίδιες προδιαγραφές μονάδας ισχύος. Η αλλαγή εισήχθη για να διασφαλιστεί η ισοτιμία μετά την παρακολούθηση της ομάδας εργασίας της Mercedes για να έχει πρόσβαση σε πρόσθετες ρυθμίσεις απόδοσης που δεν ήταν διαθέσιμες στις ομάδες πελατών τους.
Η ποσότητα των εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά τη διάρκεια της σεζόν μειώθηκε από τέσσερις πλήρεις μονάδες ισχύος κατά τη διάρκεια ολόκληρης της σεζόν το 2017 σε ένα νέο σύστημα όπου κάθε στοιχείο της μονάδας ισχύος εξετάζεται χωριστά. Ως εκ τούτου, το 2018, κάθε οδηγός θα επιτρέπεται να χρησιμοποιεί έως και τρεις εκ των κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE), μονάδων γεννήτριας κινητήρων θερμότητας (MGU-H) και υπερσυμπιεστών (TC). και δύο από τις μονάδες κινητικής γεννήτριας κινητήρων (MGU-K), τις αποθήκες ενέργειας (ES) και τα ηλεκτρονικά ελέγχου (CE).
Περιορισμοί στην πρακτική της καύσης πετρελαίου, όπου τα έλαια κινητήρων καίγονται ως καύσιμο για την αύξηση της απόδοσης. Η πρακτική, η οποία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2017, είδε τις ομάδες να καίγονται μέχρι 1,2 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Για το πρωτάθλημα του 2018, ο αριθμός αυτός αναθεωρήθηκε σε ένα μέγιστο των 0,6 λίτρων ανά εκατό χιλιόμετρα. Οι κανόνες τροποποιήθηκαν περαιτέρω για να περιορίσουν τις ομάδες να χρησιμοποιούν μια ενιαία προδιαγραφή πετρελαίου, η οποία πρέπει να δηλωθεί πριν από τον αγώνα. Αυτά τα έλαια υπόκεινται σε αυστηρότερους ορισμούς του τι θεωρείται "πετρέλαιο" για να αποτρέψει την ομάδα από τη χρήση εξωτικών μιγμάτων που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την απόδοση. Οι ομάδες πρέπει επίσης να ενημερώσουν τους αγωνοδίκες για τη μάζα του πετρελαίου σε κάθε δεξαμενή πριν από τον αγώνα.
Περαιτέρω αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς απαιτούν η θερμοκρασία του αέρα στον θάλαμο συλλογής - δίπλα στον υπερσυμπιεστή - να μην υπερβαίνει τους 10 ° C πάνω από τη θερμοκρασία του αέρα του περιβάλλοντος. Ο κανόνας εισήχθη σε μια προσπάθεια να σταματήσουν οι ομάδες από την τεχνητή θέρμανση ή την ψύξη του αέρα για πιθανά κέρδη απόδοσης. Οι βαλβίδες ενεργού ελέγχου, οι οποίες ρυθμίζουν ηλεκτρονικά τη ροή των ρευστών μεταξύ των εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος, θα απαγορευτούν επίσης.
Η FIA απαγόρευσε τη χρήση "πτερυγίων καρχαρία", μια προέκταση ανθρακονημάτων στο κάλυμμα του κινητήρα, με στόχο την κατεύθυνση της ροής του αέρα στην πίσω πτέρυγα. Η χρήση των "Τ-πτερυγίων", μιας οριζόντιας δευτερεύουσας πτέρυγας τοποθετημένης μπροστά και πάνω από την πίσω πτέρυγα, απαγορεύτηκε επίσης.
Ασφάλεια οδηγού
Μετά από μια σειρά σοβαρών συμβάντων σε αγώνες ανοιχτού τροχού -συμπεριλαμβανομένων των θανατηφόρων ατυχημάτων του Henry Surtees και του Justin Wilson -που οι οδηγοί χτυπήθηκαν στο κεφάλι από τα συντρίμμια, η FIA ανακοίνωσε σχέδια για την εισαγωγή πρόσθετης υποχρεωτικής προστασίας του θαλάμου διακυβέρνησης με το 2018 που δόθηκε ως το πρώτο έτος για την εισαγωγή του. Πραγματοποιήθηκαν αρκετές λύσεις, με τελικό σχεδιασμό να υπόκειται σε ανατροφοδότηση από ομάδες και οδηγούς. Κάθε σχεδιασμός δημιουργήθηκε για να εκτρέψει τα συντρίμμια μακριά από το κεφάλι του οδηγού χωρίς να διακυβεύεται η ορατότητα ή η ικανότητα των εφοπλιστών ασφαλείας να έχουν πρόσβαση στο θάλαμο διακυβέρνησης και να εξαγάγουν οδηγό και το κάθισμά τους σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος ή επείγουσας ιατρικής ανάγκης με μια σειρά σοβαρών ατυχημάτων - όπως τα θανατηφόρα ατυχήματα του Jules Bianchi και του Dan Wheldon - που δημιουργήθηκαν για να προσομοιώσουν την ικανότητα των συσκευών να αντέχουν σε σοβαρές επιπτώσεις. Η FIA κατέληξε τελικά στο "HALO", ένα πλαίσιο με σχήμα ψαλιδιού που τοποθετείται πάνω και γύρω από το κεφάλι του οδηγού και είναι τοποθετημένο μπροστά από το πιλοτήριο. Μόλις παρουσιαστεί,το "HALO" έχει προγραμματιστεί να εφαρμοστεί σε άλλες αγωνιστικές κατηγορίες ανοικτών οχημάτων , όπως ο τύπος 2 και ο τύπος 3 . Μετά από κριτικές σχετικά με την αισθητική αξία του μηχανισμού, η FIA αποκάλυψε σχέδια για να επιτρέψει στις ομάδες κάποια ελευθερία σχεδιασμού στην τελική έκδοση του "HALO" , με τη συσκευή να ενσωματώνεται στο σχέδιο του πλαισίου από την έναρξή του αντί να επισυνάπτεται όταν ολοκληρωθεί το σχέδιο. Το ελάχιστο βάρος του πλαισίου τέθηκε για να φιλοξενήσει το πρόσθετο βάρος του "HALO". Οι υποχρεωτικές δοκιμές σύγκρουσης που πρέπει να περάσουν σε κάθε σασί ρυθμίστηκαν ώστε να συμπεριλαμβάνουν μια νέα δοκιμή στατικού φορτίου. Προκειμένου να προσομοιωθεί ένα σοβαρό ατύχημα, ένα ελαστικό τοποθετήθηκε σε ένα υδραυλικό έμβολο και πυροδότησε τη δομή της συντριβής. για να περάσει η δοκιμή, το σασί και τα σημεία στήριξης για το "HALO" έπρεπε να παραμείνουν άθικτα. Για να αποτρέψει τις ομάδες να εκμεταλλευτούν το "HALO" για αεροδυναμικό κέρδος και δυνητικά να θέσουν σε κίνδυνο το σκοπό του, η FIA απαγόρευσε τις ομάδες να αναπτύξουν τις δικές τους συσκευές και, αντιθέτως, τους απαίτησαν να αγοράσουν προπαρασκευασμένα μοντέλα από εγκεκριμένους προμηθευτές.
Οι οδηγοί θα πρέπει να φορούν γάντια που περιέχουν βιομετρικούς αισθητήρες που καταγράφουν τα ζωτικά σήματα τους , προκειμένου να βοηθήσουν καλύτερα τα συνεργεία διάσωσης κατά την εκτίμηση της κατάστασής τους σε περίπτωση ατυχήματος.
Ελαστικά
Ο προμηθευτής ελαστικών Pirelli θα παρέχει ομάδες με δύο νέες γόμες ελαστικών το 2018. Κάθε μία, από το 2017, γόμα έχει προγραμματιστεί να γίνει πιο μαλακή, με ένα νέο "hypersoft" ελαστικό να γίνει το πιο μαλακό από τα εννέα και ένα νέο "superhard" να είναι το πιο δύσκολο. Η γομα Hypersoft θα επισημανθεί με ένα ροζ πλευρικό τοίχωμα, ενώ το superhard θα είναι πορτοκαλί. Η σκληρή γομα, η οποία χρησιμοποίησε προηγουμένως πορτοκαλί σημάνσεις, τώρα θα αλλάξει σε μπλε του πάγου. Οι κανόνες που υπαγορεύουν τα διαθέσιμα ελαστικά ήταν χαλαροί ώστε να επιτρέψουν στην Pirelli να προμηθεύσει ευρύτερο φάσμα ενώσεων. Προηγουμένως, η Pirelli έπρεπε να παρέχει διαδοχικές ενώσεις. για παράδειγμα, ultrasoft, supersoft και soft. Το 2018, η Pirelli είναι σε θέση να παρέχει ενώσεις με δύο στάδια διαφοράς μεταξύ τους. για παράδειγμα, τα ελαστικά ultrasoft, supersoft και μεσαία. Η Pirelli θα πρέπει επίσης να κατασκευάσει μια πρόσθετη γομα ελαστικών που δεν προορίζεται για ανταγωνισμό. Αυτό το ελαστικό θα παρέχεται σε ομάδες για χρήση σε εκδηλώσεις επίδειξης για να αποτρέψει τις ομάδες να χρησιμοποιούν εκδηλώσεις επίδειξης ως ανεπίσημες και παράνομες δοκιμές.
Πηγή:wikipedia