Formula 1 2018

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Alfa Romeo Sauber C37


Μία ομάδα που θα συγκεντρώσει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον φέτος είναι η Alfa Romeo Sauber, λόγω φυσικά της επιστροφής των Ιταλών στη Formula 1. Η C37 παρουσιάστηκε πριν από λίγο και είναι το μονοθέσιο που θα παλέψει για να ξεκολλήσει την ελβετική ομάδα από την τελευταία θέση, εκεί που βρέθηκε πέρυσι, όντας με διαφορά η πιο αργή ομάδα του grid.

Ας περάσουμε, όμως, στα πιο τεχνικά του μονοθεσίου. Αρχίζοντας από μπροστά, βλέπουμε αμέσως το νέο ρύγχος, το οποίο το τέλος του έχει δύο οπές, δεξιά και αριστερά από το λογότυπο της ομάδας, κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε το 2016 η Force India στο μέσον της σεζόν. Η εμπρός πτέρυγα δεν παρουσιάζει μεγάλες αλλαγές, αν και διαθέτει κάποια νέα στοιχεία, με τα endplates να είναι ίδια με αυτά της περσινής σεζόν. Ωστόσο, τα βοηθήματα κάτω από το ρύγχος είναι περισσότερα και πιο εξελιγμένα.

Εικόνα

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι, τουλάχιστον από τις φωτογραφίες που έχουμε, δεν φαίνεται να υπάρχουν brake ducts μπροστά, εκτός κι αν η ελβετική ομάδα κατάφερε να τα κρύψει κάπου πολύ καλά. Η εμπρός ανάρτηση είναι push-rod, με τα wishbones να έχουν σηκωθεί πιο ψηλά, τόσο που το επάνω wishbone χρειάζεται προέκταση για να ενωθεί με τον τροχό, όπως είδαμε πέρυσι με τις Mercedes και Toro Rosso. Το S-Duct απουσιάζει, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η ομάδα δεν το είχε την περσινή σεζόν.

Κινούμενοι προς τα πίσω, διαπιστώνουμε κατ’ αρχάς ότι τα μικρά πτερύγια μπροστά από τους καθρέφτες έχουν διατηρήσει τη θέση και το σχήμα τους. Κάτω από αυτά, στην περιοχή των barge boards, δεν βλέπουμε μεγάλες αλλαγές. Τα στοιχεία και τα πτερύγια παραμένουν ίδια, με τη διαφορά ότι έχουν προστεθεί ή αφαιρεθεί κάποιες διατρήσεις.

Εικόνα

Ωστόσο, μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα sidepods. Κατ’ αρχάς είναι μικρότερα σε μέγεθος, κάτι που σίγουρα οφείλεται και στο καλύτερο «πακετάρισμα» του φετινού power unit της Ferrari, συγκριτικά με αυτό του 2016, το οποίο χρησιμοποιούσε η Sauber πέρυσι. Αυτό που παρατηρούμε είναι ουσιαστικά δύο εισαγωγές, με τη μία να είναι χαμηλά και τη δεύτερη, μικρότερη σε μέγεθος και δίπλα ακριβώς από το κεφάλι του οδηγού.

Ενδιάμεσα υπάρχει ένα ογκώδες στοιχείο, το οποίο ενώνεται με το μονοθέσιο. Τα κάθετα πτερύγια δίπλα από αυτό δεν έχουν αλλάξει, ωστόσο έχει πάνω του ένα νέο, οριζόντιο στοιχείο, κάθετο στο σώμα του μονοθεσίου, πίσω και κάτω από τους καθρέφτες. Το Halo δίνει το παρών κι έχει πάνω του μια μικρή πτέρυγα, που εκτείνεται μέχρι το μέσο τον πλευρών.

Εικόνα


Αλλαγμένη και η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Το concept που διαχωρίζει τη δεξιά από την αριστερή πλευρά διατηρείται και φέτος, όμως πίσω από αυτές υπάρχει μια ενιαία εισαγωγή, ενώ οπές έχουν και στο κάτω μέρος τους. Το κάλυμμα του κινητήρα εναρμονίζεται στους φετινούς κανονισμούς, με τις δύο οπές να παραμένουν στη θέση τους, ακριβώς πάνω από το λογότυπο της Alfa Romeo.

Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, ενώ το T-Wing λάμπει διά της απουσίας του, με την πίσω πτέρυγα να είναι κατά κύριο λόγο ίδια, μόνο που τα κύρια στοιχεία έχουν πιο απλοϊκό σχεδιασμό. Παράλληλα, διπλό είναι το υποστήριγμα της αεροτομής, αντί για μονό που ήταν πέρυσι. Ίδια είναι τα endplates, καθώς οι διατρήσεις δεν έχουν πειραχτεί. Η ομάδα μάς δίνει φωτογραφίες και από το πίσω μέρος, με τον διαχύτη να δείχνει ίδιος με πέρυσι, ωστόσο το carbon εκτείνεται γύρω από τα 15 led, για τη μικρή βελτίωση της ροής του αέρα εκεί.


Εικόνα


Εντελώς διαφορετικά είναι τα φετινά χρώματα της ομάδας, λόγω φυσικά της συνεργασίας με την Alfa Romeo. Το λευκό χρώμα βρίσκεται στο μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου, με το κόκκινο να καλύπτει το κάλυμμα του κινητήρα, έχοντας μία μπλε ρίγα κάτω από αυτό, που συνεχίζει μέχρι το ρύγχος. Το κάτω μέρος του μονοθεσίου και η εμπρός αεροτομή έχουν το φυσικό χρώμα του carbon.
Πηγή:autoblog.gr


The C37 – 2018 Alfa Romeo Sauber F1 Team Launch


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Toro Rosso STR13


Την αυλαία των φετινών παρουσιάσεων ρίχνει η Toro Rosso, φέρνοντας πριν από λίγο στο φως την STR13, το μοναδικό μονοθέσιο που θα χρησιμοποιεί το power unit της Honda, με την ελπίδα ότι αυτό θα είναι σημαντικά βελτιωμένο συγκριτικά με πέρυσι, τόσο στην αξιοπιστία όσο και στη δύναμη, προκειμένου η ομάδα της Faenza να παλέψει για μία καλή θέση στο μέσον του grid.


Εικόνα


Εμπρός μέρος

Αυτό που φαίνεται εκ πρώτης όψεων, είναι το νέο ρύγχος του μονοθεσίου, το οποίο είναι πολύ πιο συμβατικό φέτος, αφού ακολουθεί την φιλοσοφία των περισσότερων ομάδων, ενώ είναι πολύ πιο χοντρό. Νέα στοιχεία βλέπουμε στην εμπρός πτέρυγα, κυρίως αυτά δίπλα στο εσωτερικό μέρος των endplates, τα οποία είναι περισσότερα φέτος. Ελαφρώς αλλαγμένα είναι και τα endplates, κυρίως στο πίσω μέρος τους. Επίσης, στα στηρίγματα του ρύγχους, υπάρχουν σχισμές, παρόμοιες με αυτές της McLaren.

Η εμπρός ανάρτηση εξακολουθεί να είναι γεωμετρίας push-rod, με τα wishbones να έχουν το ίδιο ύψος, με τα brakes ducts να είναι ίδια με πέρυσι. Οι κάμερες στο ρύγχος έχουν νέα, οδοντωτά στηρίγματα, τη στιγμή που το S-Duct εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί, όπως και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο κάτω μέρος, με πολλές μικρές οριζόντιες σχισμές.


Εικόνα



Sidepods και Barge Boards

Αλλαγμένα είναι τα barge boards, με μεγαλύτερο και πιο ψηλό στοιχείο πίσω από τους εμπρός τροχούς, το οποίο φέρνει επάνω του ένα οριζόντιο στοιχείο. Τα υπόλοιπα δύο μεγάλα κάθετα στοιχεία είναι κατά κύριο λόγο ίδια, ωστόσο στο κάτω μέρος τους υπάρχει ένα καμπυλωτό κομμάτι που δεν υπήρχε πέρυσι. Το Halo είναι βαμμένο στο μπλε του μονοθεσίου, με μια μικρή αεροτομή στο επάνω μέρος.

Τα sidepods εμφανίζονται με μικρότερο μέγεθος, με τις εισαγωγές να έχουν το περσινό τριγωνικό σχήματα. Τα πτερύγια γύρω από αυτές είναι κατά κύριο λόγο ίδια, μόνο που τώρα το οριζόντιο στοιχείο πάνω από τις εισαγωγές ενώνεται με το κάθετο πτερύγιο. Οι καθρέφτες έχουν νέα στηρίγματα, σχηματίζοντας ένα «Γ», με την εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού να έχει πιο οβάλ σχηματισμό, με τα ίδια, όμως, διαχωριστικά.



Εικόνα



Πίσω μέρος

Η απουσία του Shark Fin και του T-Wing είναι εμφανής, ωστόσο μία ακόμα ομάδα έχει προεκτείνει το κάλυμμα όσο το δυνατόν πιο πίσω, ώστε οι σχεδιαστές να εκμεταλλευτούν κάθε διαθέσιμο χιλιοστό. Το «monkey seat» δεν υπάρχει πλέον, λόγω κανονισμών, με την συγκεκριμένη περιοχή να είναι άδεια.

Η πίσω ανάρτηση είναι ασφαλώς pull-rod, με τις λεπτομέρειες του πατώματος να είναι κατά κύριο λόγο ίδιες, όπως και αυτές δίπλα από τα sidepods, με τις δύο σχισμές και το ανασηκωμένο μέρος στο εξωτερικό να παραμένουν εκεί. Η πίσω πτέρυγα είναι ίδια, με πανομοιότυπα στοιχεία και endplates.



Εικόνα



Χρώματα και οδηγοί

Τα βασικά χρώματα της ιταλικής ομάδα παραμένουν ίδια: μπλε, κόκκινο και ασημί. Το μπλε καταλαμβάνει το περισσότερο μέρος, με το λογότυπο της Red Bull να είναι σε ασημί. Το κόκκινο βρίσκεται στα endplates και κατά μήκος της STR13, και στην περιοχή του λογότυπου της Honda, το οποίο είναι αρκετά εμφανές.

Το φετινό οδηγικό δίδυμο της Toro Rosso αποτελείται από τους Brendon Hartley και Pierre Gasly, με τους δυο τους να ολοκληρώνουν την περσινή σεζόν για την ομάδα, οδηγώντας μαζί στα τρία τελευταία Grands Prix, χωρίς να τερματίζουν στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Williams FW41


Την FW41 αποκάλυψε η Williams, το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν που ξεκινά στις 25 Μαρτίου. Η βρετανική ομάδα ελπίζει να είναι πιο ανταγωνιστική τη φετινή χρονιά, λύνοντας τα προβλήματα με την έλλειψη κάθετης δύναμης που είχε πέρυσι, γι’ αυτό και ήταν η πιο αργή ομάδα με το power unit της Mercedes, τερματίζοντας 104 βαθμούς πίσω από την Force India, στην πέμπτη θέση.

Ας δούμε, όμως, τις αλλαγές που φέρνει το φετινό αυτοκίνητο: Αρχίζοντας από το εμπρός μέρος, το ρύγχος είναι ελαφρώς πιο λεπτό, με ελάχιστα πιο καμπυλωτά ανοίγματα στο τέλος του. Τα κύρια στοιχεία της εμπρός αεροτομής είναι αλλαγμένα, ωστόσο τα endplates είναι πανομοιότυπα με τα περσινά. Λίγο αλλαγμένα είναι τα μπροστινά brake ducts, με ελαφρώς μικρότερο μέγεθος. Η εμπρός ανάρτηση είναι ασφαλώς γεωμετρίας push-rod.


Εικόνα


Οι μεγαλύτερες αλλαγές παρουσιάζονται πίσω από τους εμπρός τροχούς: Πολλά είναι τα νέα στοιχεία των bargeboards, με τα οριζόντια αεροδυναμικά στοιχεία μπροστά από τις εισαγωγές αέρα να ενώνονται με τα στοιχεία που βρίσκονται δίπλα από τις εισαγωγές, τα οποία θυμίζουν έντονα αυτά που είχε η Ferrari στην περσινή SF70H και αντέγραψε η Red Bull στο δεύτερο μισό της σεζόν.

Αυτό δεν είναι και το μοναδικό εμπνευσμένο στοιχείο από το περσινό ιταλικό μονοθέσιο. Όπως έκανε η Haas, έτσι και η Williams, αντέγραψε το concept των sidepods, που εμφανίζονται πιο συμμαζεμένα, «τραβώντας» πιο πίσω τις -πολύ πιο υψηλά τοποθετημένες- εισαγωγές αέρα, βάζοντας μπροστά ακριβώς οριζόντια αεροδυναμικά στοιχεία, προκειμένου να διαχειριστεί τον αέρα γύρω από την περιοχή εκείνη.



Εικόνα




Η εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού έχει πιο οβάλ σχήμα, θυμίζοντας την περσινή Mercedes W08, όπως και οι διαχωριστές που υπάρχουν για την κατανομή του αέρα, παρόμοιοι με ό,τι είδαμε στην VF-18. Το Halo προφανώς είναι εκεί και είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα, ώστε να «κρύβεται» από το λευκό του μονοθεσίου.

Το Shark Fin δεν υπάρχει φέτος, αλλά και εδώ είναι όσο το δυνατόν πιο πίσω, ώστε οι σχεδιαστές να εκμεταλλευτούν κάθε επιτρεπόμενο χιλιοστό. Απόν φυσικά και το T-Wing, με τη Williams να το παρουσιάζει τριπλό πέρυσι, σε μια προσπάθεια να βρει μέρος της κάθετης δύναμης που έλειπε από την FW40.



Εικόνα


Η πίσω ανάρτηση είναι προφανώς γεωμετρίας pull-rod, όπως και πέρυσι, ενώ λίγες αλλαγές έχει και η πίσω πτέρυγα. Τα flaps δείχνουν πανομοιότυπα, ωστόσο πιο πυκνές είναι οι διατρήσεις στο επάνω μέρος των endplates. Τέλος, διπλό είναι το κεντρικό στήριγμα της αεροτομής, όπως και αυτό της VF-18, με τα στοιχεία μπροστά από αυτό να μεταφέρονται από την FW40.

Ίδια τα χρώματα της ομάδας, όμως πλέον το μαύρο καταλαμβάνει περισσότερη επιφάνεια, στο κάτω μέρος του μονοθεσίου, όταν την περσινή σεζόν ήταν ουσιαστικά μόνο στο πάτωμα και τις αεροτομές. Οι οδηγοί της Williams φέτος θα είναι οι Lance Stroll και Sergey Sirotkin, οι οποίοι θα αποτελέσουν το νεότερο ηλικιακά οδηγικό δίδυμο του grid.
Πηγή:autoblog.gr





Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Τα τέλη συμμετοχής των ομάδων για το 2018


Προκειμένου να συμμετέχουν σε κάθε σεζόν της Formula 1, οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν ένα τέλος, με τα ποσά να μην είναι σίγουρα μεγάλα, αφού αποτελούν ένα αρκετά μικρό κομμάτι του ετήσιου προϋπολογισμού. Το ποσό αυτό αλλάζει κάθε χρόνο ανάλογα με τον αμερικανικό δείκτη τιμών του ετήσιου προϋπολογισμού.

Το βασικό ποσό ορίζεται στα $516.128, και από εκεί και πέρα το ποσό ανεβαίνει ανάλογα με τους βαθμούς που κατέκτησε η κάθε ομάδα στην περσινή σεζόν. Η Mercedes, ως Πρωταθλήτρια, θα πληρώσει επιπλέον $6.194 για κάθε βαθμό, όταν για τις υπόλοιπες ομάδες το ποσό αυτό διαμορφώνεται στα $5.161.

Έτσι, η Mercedes θα πληρώσει $4.653.720, δηλαδή $600.818 λιγότερα συγκριτικά με έναν χρόνο πριν. Η Ferrari θα καταβάλει $639.964 περισσότερα απ’ ό,τι πέρυσι, λόγω των πολύ περισσότερων βαθμών που κατέκτησε. Επίσης, περισσότερα χρήματα θα καταβάλουν οι Force India, Renault, Haas και Sauber. Αντίθετα, λιγότερα θα πληρώσουν οι Red Bull, Williams, Toro Rosso και McLaren.
Πηγή:autoblog.gr


Αναλυτικά τα ποσά είναι:

Mercedes – $4.653.720
Ferrari – $3.210.170
Red Bull – $2.415.376
Force India – $1.481.235
Williams – $944.491
Renault – $810.305
Toro Rosso – $789.661
Haas – $758.695
McLaren – $670.958
Sauber – $541.933
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Οι κυριότερες αλλαγές του 2018 σε ένα video


Λιγοστές θα είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς της Formula 1 το 2018. Τρεις είναι οι βασικές αλλαγές που θα αναγκάσουν τους μηχανικούς να τροποποιήσουν τον σχεδιασμό των φετινών μονοθεσίων. Κατ’ αρχάς, θα εξαφανιστούν τα T-Wings και Shark Fins, μιας και κρίθηκε ότι είναι αρκετά αντιαισθητικά. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μειωθεί ελαφρώς η κάθετη δύναμη που παράγεται από το πίσω μέρος, αφού οι σχεδιαστές βρήκαν το συγκεκριμένο κενό στους κανονισμούς του 2017.

Επιπλέον, αλλαγές θα υπάρξουν στις αναρτήσεις, μιας και διαπιστώθηκε ότι, εντός του 2017, ομάδες όπως η Red Bull και η Ferrari μπορούσαν να μεταβάλουν έστω και λίγο το ύψος του μονοθεσίου, με αποτέλεσμα να βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση εντός των στροφών. Από το 2018, αντίστοιχα συστήματα θα είναι παράνομα.

Τέλος, η εμμονή της FIA με την ασφάλεια του κεφαλιού του οδηγού έχει σαν αποτέλεσμα το σύστημα Halo, το οποίο αναμένεται να κάνει τα μονοθέσια μέχρι και 14 κιλά πιο βαριά, αφού οι μηχανικοί πρέπει να ενσωματώσουν τη συσκευή με τέτοιο τρόπο, ώστε να αντέξει τα πολύ αυστηρά crash tests.
Πηγή:autoblog.gr



F1 Explained | 2018 Rule Changes
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Αλλάζουν οι ώρες εκκίνησης στους Ευρωπαϊκούς αγώνες της F1;


Τα νέα αφεντικά της Formula 1 εξετάζουν τρόπους προκειμένου να αυξήσουν την τηλεθέαση των αγώνων γι’αυτό και ανάμεσα στις σκέψεις τους βρίσκεται και η ιδέα αλλαγής της ώρας εκκίνησης των αγώνων στην Ευρώπη, για χάρη των τηλεθεατών στις ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα η Liberty Media προσανατολίζεται στην αλλαγή κατά μια ώρας αργότερα των ελεύθερων και των κατατακτήριων δοκιμών, ενώ ο αγώνας της Κυριακής θα ξεκινά 1 ώρα και 10 λεπτά αργότερα από τις 15:00 (Ελλάδος) που ισχύει σήμερα.

Επίσης το GP της Γαλλίας φέτος θα ξεκινήσει στις 17:10 Ελλάδος προκειμένου να μην συνπέσει με την ώρα προβολής (15:00) του ποδοσφαιρικού αγώνα της Γαλλίας με τον Παναμά, στο πλαίσιο του Μουντιάλ της Ρωσίας.

Μεταξύ των ιδεών που έχουν πέσει στο τραπέζι βρίσκονται επίσης:

+ Το GP του Μπαχρέιν θα γίνει πλήρως βραδινό
+ Θα βελτιωθεί ο ήχος των κινητήρων από ειδικά on-board μικρόφωνα
+ Τα μονοθέσια θα δείχνουν να κινούνται ταχύτερα χάρη σε στατικές κάμερες και σε διαφορετικές γωνίες λήψης
+ Αναπαραγωγή μουσικής κατά τη διάρκεια του αγώνα
+ Προβολή highlights κατά τη διάρκεια προβολής της live μετάδοσης
+ Πιθανή συνεργασία με το Netflix για “behind-the-scenes” υλικό
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

Οι νέες ώρες προβολής των αγώνων της F1


Αυτό που φημολογούταν την προηγούμενη εβδομάδα, έγινε επίσημο σήμερα, με τη Liberty Media να ανακοινώνει τις αλλαγές στις ώρες προβολής όλου του προγράμματος κάθε αγώνα. Τα νέα αφεντικά της Formula 1 πιστεύουν με αυτό τον τρόπο να αυξήσουν την τηλεθέαση των αγώνων στις ΗΠΑ, και έτσι αλλάζει κατά μια ώρα αργότερα η περίοδος των ελεύθερων και των κατατακτήριων δοκιμών, ενώ ο αγώνας της Κυριακής θα ξεκινά 1 ώρα και 10 λεπτά αργότερα από τις 15:00 (Ελλάδος) που ισχύει σήμερα.

Επίσης το GP της Γαλλίας φέτος θα ξεκινήσει στις 17:10 Ελλάδος προκειμένου να μην συμπίψει με την ώρα προβολής (15:00) του ποδοσφαιρικού αγώνα της Γαλλίας με τον Παναμά, στο πλαίσιο του Μουντιάλ της Ρωσίας.

Πιο συγκεκριμένα, παρακάτω μπορείς να δεις το ωράριο κάθε μιας περιόδου όλων των αγώνων της φετινής σεζόν, με ώρες Ελλάδος.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από UltiMo_ »

η αλφα ρομέο δεν κατάλαβα τι ρόλο παίζει στην ομάδα. ούτε ιταλική είναι, ούτε έχει κινητήρα alfa romeo?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

UltiMo_ έγραψε:η αλφα ρομέο δεν κατάλαβα τι ρόλο παίζει στην ομάδα. ούτε ιταλική είναι, ούτε έχει κινητήρα alfa romeo?
H Alfa Romeo ανακοίνωσε πως συμφώνησε με την Sauber F1 Team προκειμένου η ιταλική εταιρία να επιστρέψει στην Formula 1, μετά από 30 χρόνια.

Η ομάδα από την σεζόν του 2018 θα ονομάζεται Alfa Romeo Sauber F1 Team, με τις δύο εταιρίες να υπογράφουν μια πολυετή συμφωνία τεχνικής και εμπορικής συνεργασίας.

Το πεδίο εφαρμογής της συμφωνίας περιλαμβάνει την στρατηγική, την εμπορική και την τεχνολογική συνεργασία σε όλους τους εφαρμοστέους τομείς ανάπτυξης,
συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στην τεχνική τεχνογνωσία και στην τεχνογνωσία του τεχνικού προσωπικού της Alfa Romeo. Αυτή η συνεργασία θα προσφέρει πρόσθετες ευκαιρίες για τις δύο εταιρίες, τόσο στη Formula 1 όσο και στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα.

Τα μονοθέσια θα φέρουν τα λογότυπα της Alfa Romeo, φορώντας μονάδες ισχύος της Ferrari του 2018.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2018

Δημοσίευση από Johnny »

GP Αυστραλίας 2018



Εικόνα
by Bill Sienkiewicz




Εικόνα






Εικόνα





Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος ο Sebastian Vettel ξεκίνησε με νίκη τη σεζόν! Αυτή ήταν η 48η νίκη στην καριέρα του Γερμανού, ωστόσο φέτος ήταν πιο τυχερός, αφού πέρασε στην πρωτοπορία λόγω του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας στο μέσον του αγώνα. Ο Γερμανός δεν είχε αλλάξει ελαστικά και το έκανε όταν ο Lewis Hamilton ήταν οριοθετημένος, έτσι πέρασε μπροστά. Ο Βρετανός περιορίστηκε στην δεύτερη θέση, με τον Kimi Raikkonen να συμπληρώνει το βάθρο.

Ο Daniel Ricciardo προσπάθησε να περάσει τον Φινλανδός μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, όμως δεν τα κατάφερε και έμεινε στην τέταρτη θέση. Πέμπτος ο Fernando Alonso, σε ένα καλό ξεκίνημα για τη McLaren. Ο Max Verstappen στην έκτη θέση, μπροστά από τους Nico Hulkenberg, Valtteri Bottas, Stoffel Vandoorne και Carlos Sainz που συμπληρώνει την βαθμολογούμενη 10άδα. Ας δούμε τι συνέβη στους 58 γύρους του αγώνα.




Εκκίνηση

Ο καιρός ήταν πολύ καλός στη Μελβούρνη, με τον ήλιο να ζεσταίνει την πίστα και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 23°C στην ατμόσφαιρα και τους 38°C στην άσφαλτο. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid, μετά από τις ποινές, ήταν οι: Hamilton, Raikkonen, Vettel, Verstappen, Magnussen, Grosjean, Hulkenberg, Ricciardo, Sainz και Alonso, ενώ ο Bottas ξεκινούσε από την 15η θέση.

Όταν τα κόκκινα φώτα έγιναν παρελθόν, ο Hamilton έφυγε καλά και κράτησε την πρώτη θέση. Ο Raikkonen έμεινε δεύτερος, ο οποίος προσπάθησε να περάσει στη Στροφή 3. Ο Verstappen πίεσε τον Vettel για την τρίτη θέση, αλλά ο Γερμανός έμεινε μπροστά, ενώ ο Ολλανδός έχασε την τέταρτη θέση από τον Magnussen. Ο Grosjean έμεινε στην έκτη θέση, και ο Hulkenberg στην έβδομη. 8ος ο Ricciardo και 9ος ο Sainz, παρόλο που δέχτηκε την επίθεση του 10ου Alonso.


Γύροι 1-10

Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος στους πρώτους γύρους, αλλά μόνο για μερικά χιλιοστά από τον Raikkonen, που ήταν οι δύο μόνοι με χρόνο κάτω από το 1:30 στον 3ο γύρο. Ο Magnussen ήταν σαφώς πιο αργός από τον Verstappen, γι’ αυτό και ο Ολλανδός ήθελε να εκμεταλλευτεί τις τρεις ζώνες DRS, ώστε να περάσει και να ξεκινήσει την επίθεση στον Vettel. Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 4ο γύρο, που κέρδισε σχεδόν ένα δέκατο από τον Raikkonen.

Ο Bottas είχε κερδίσει μόλις μία θέση και είχε μπροστά του τον 13ο Ocon, αλλά ο ρυθμός του στο ξεκίνημα δεν ήταν πολύ καλύτερος από αυτόν του Γάλλου. Εν τω μεταξύ, ο Ricciardo προσπέρασε τον Hulkenberg και ανέβηκε στην 7η θέση, πίσω από τον Grosjean. Σχεδόν 6 δέκατα κέρδισε ο Hamilton στον 5ο γύρο και άλλα τρία στον 6ο, ανοίγοντας έτσι τη διαφορά στα δύο δευτερόλεπτα.

Ο Verstappen έχανε χρόνο έναντι του Magnussen, όσο ο Sirotkin έγινε το πρώτο μονοθέσιο που εγκαταλείπει τον αγώνα. Το ίδιο συνέβη και στον Ericsson, που μπήκε στα pits επειδή έχασε δύναμη στο τιμόνι. Μπροστά, ο Verstappen ζητούσε συμβουλές σχετικά με τις μπαταρίες του, λέγοντας λίγο αργότερα πως τα ελαστικά του ζεσταινόταν αρκετά, παρόλο που φορούσε πιο σκληρή γόμα.

Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 8ο γύρο, τη στιγμή που πολύ πιο πίσω ο Bottas προσπαθούσε να περάσει τον 13ο Ocon. Ο Raikkonen κέρδιζε χρόνο στο δεύτερο κομμάτι, έτσι στον 9ο γύρο ήταν κατά 63 χιλιοστά ταχύτερος από τον Hamilton. Τον ρυθμό του ανέβασε και ο Vettel, όμως ήταν πιο αργός από τον team-mate του, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 1,7 δευτερόλεπτα.

Ο Bottas προσπέρασε επιτέλους τον Ocon και ανέβηκε στην 13η θέση, έχοντας πλέον μπροστά του τον Perez. Μοβ από τον Vettel στα δύο πρώτα κομμάτια, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τον 10ο γύρο σε 1:28.6, ταχύτερα από όλους τους άλλους. Λάθος από τον Verstappen στην πρώτη στροφή, αφού έχασε προσωρινά το πίσω μέρος, έκανε τετ-α-κε και έπεσε στην 8η θέση, πίσω από τον Hulkenberg.



Γύροι 11-20

Ο Raikkonen απάντησε στον επόμενο γύρο, κερδίζοντας 4 δέκατα από τον Hamilton και μισό δευτερόλεπτο από τον Vettel. Ο Ricciardo ανέβηκε στην 6η θέση μετά από το λάθος του Verstappen, πιέζοντας τον οδηγό της Haas. Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 12ο γύρο. Ο Βρετανός πήρε μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen, με τους τρεις πρώτους να είναι οι μοναδικοί που κατέβαιναν το 1:29.

Ο 10ος Alonso ενημερώθηκε για τον λάθος του Verstappen, απαντώντας πως δε θα έπρεπε να χάνουν από τόσο νωρίς την ενέργειά τους οι μηχανικοί. Βέβαια, ο μηχανικός του τού είπε πως η ενέργειά τους βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα! Ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, με 1:28.0, ανοίγοντας τη διαφορά από τον Raikkonen στα 3 δευτερόλεπτα. Άλλο τόσο απείχε ο Vettel από τον Φινλανδό, ενώ πιο πίσω ο Verstappen μείωνε τη διαφορά από τον 7ο Hulkenberg.

Ο Gasly αποτέλεσε την τρίτη εγκατάλειψη του αγώνα, γυρνώντας στα pits. Μπροστά, ο Raikkonen ήταν ο πρώτος που κατέβηκε το 1:28, έστω για 18 χιλιοστά, όντας σημαντικά ταχύτερος από τον Vettel, όμως ο Hamilton ήταν σχεδόν το ίδιο γρήγορος στον 16ο γύρο. Ο πιλότος της Mercedes απάντησε με 1:27.7, παίρνοντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen.

Τα προβλήματα συνεχιζόταν για τον Verstappen, που ανέφερε υπερστροφή μέσα στις στροφές. Ο μηχανικός του Hamilton τού έλεγε πως η κατανάλωση καυσίμου ήταν σε καλά επίπεδα και του ζητούσε να μπει σταθερά στο 1:27. Pit stop από τον Raikkonen στο τέλος του 18ου γύρου. Ο Φινλανδός φόρεσε τη μαλακή γόμα, για να φτάσει μέχρι το τέλος

Ο Hamilton ακολούθησε στον αμέσως επόμενο γύρο, αφήνοντας τον Vettel στην πρωτοπορία. Ο Βρετανός έβαλε επίσης τη μαλακή γόμα, σε 3 δευτερόλεπτα, βγαίνοντας μπροστά από τον Raikkonen. Ο Vettel αύξησε τον ρυθμό του, όμως παρέμενε στην πίστα, με τη Ferrari να θέλει να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό.



Γύροι 21-30

Τα ultrasofts φαινόταν πως είχαν ακόμα ρυθμό, όμως ο Hamilton κέρδισε 6 δέκατα από τον Vettel στον 21ο γύρο. 8 δέκατα πιο αργός ο Raikkonen, την ώρα που ο Verstappen έμπαινε στα pits, όπως και ο Magnussen. Ο Ολλανδός άλλαξε στη μαλακή γόμα και βγήκε στην 14η θέση. Αλλαγή ελαστικών και για τον Sainz. Ο Ισπανός έπεσε στην 14η θέση, μπροστά από τον Magnussen.

Ο Sainz πάτησε προηγουμένως εκτός πίστας, ενώ πιο μπροστά ο Bottas πίεζε για να περάσει τον Perez. Τέλος αγώνα για τον Magnussen, ακριβώς μετά από το pit stop του, κάνοντας λόγο για πρόβλημα στην ανάρτηση, με το πίσω αριστερά ελαστικό του να μην είχε κουμπώσει μάλλον καλά.

Αρκετά μονοθέσια μπήκαν στον 25ο γύρο για αλλαγή, όπως οι Hulkenberg, Perez και Grosjean, έτσι ο Bottas είχε ανέβει στην 7η θέση, πίσω από τον Alonso και τον Vandoorne. Ο Vettel συνέχιζε χωρίς αλλαγή, όντας λίγο πιο αργός από τους Hamilton και Raikkonen. Καταστροφή για την Haas! Και ο Grosjean εκτός αγώνα, καθώς σταμάτησε στην πίστα.

Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, με αποτέλεσμα όσοι δεν είχαν μπει για αλλαγή να βρουν τώρα την καλύτερη ευκαιρία. Ο Vettel μπήκε φυσικά και βγήκε μπροστά από τον Hamilton. Ο Vettel φορούσε τα μαλακά ελαστικά, όπως και ο Ricciardo που παρέμενε στην 4η θέση. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στον 27ο γύρο ήταν: Vettel, Hamilton, Raikkonen, Ricciardo, Verstappen, Alonso, Hulkenberg, Vandoorne, Bottas και Sainz.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε τελικά στην πίστα, με τον Hamilton να ρωτάει τη Mercedes τι έγινε και ο Vettel πέρασε μπροστά του. Ο μηχανικός του τού απάντησε πως νόμισαν πως ο Vettel δε θα περνούσε, αλλά τελικώς ο Γερμανός ήταν πιο τυχερός απ’ ό,τι πίστεψαν.



Γύροι 31-40

Είχαμε ξανά αγώνα στον 32ο γύρο. Ο Vettel έμεινε εύκολα μπροστά, με τον Verstappen να έχει αλλάξει θέσεις με τον Alonso προηγουμένως, επειδή ο Ολλανδός τον προσπέρασε υπό καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ο Vettel κέρδιζε λίγο χρόνο από τον Hamilton, σε μια προσπάθεια να τον βγάλει από ζώνη DRS. Οι δυο τους είχαν πανομοιότυπο ρυθμό, με τον Ricciardo πιο πίσω να πιέζει τον Raikkonen.

Το ίδιο προσπαθούσε να κάνει και ο Verstappen στον Alonso, ώστε να του πάρει την 5η θέση. Οι δύο τους είχαν τον ίδιο κινητήρα και ο Alonso άκουγε πως η Red Bull ίσως δοκίμαζε κάτι στη Στροφή 13. Ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton τον 35ο γύρο, κερδίζοντας 57 χιλιοστά από τον Vettel. Ο Βρετανός βρισκόταν σε ζώνη DRS, έτσι άνοιγε την πίσω πτέρυγα.

Ο Ricciardo έκανε το ίδιο και είχε ίδιο ρυθμό με τον Raikkonen. Ο Hamilton έχασε τρία δέκατα στον 37ο γύρο, με τον Βρετανό να προσπαθεί να βρει κρύο αέρα. Οι δυο τους ήταν με διαφορά τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα, γυρνώντας στα χαμηλά του 1:27. Ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 39ο γύρο, με 1:26.8, όμως ο Vettel ήταν λίγο πιο αργός, έτσι ο Βρετανός δεν κέρδισε πολύ χρόνο.

Ο Vettel ανέβασε τον ρυθμό του, όμως ο Hamilton απάντησε με μοβ στο τρίτο κομμάτι, κερδίζοντας μερικά ακόμα χιλιοστά, γράφοντας εκ νέου τον ταχύτερο γύρο, σε μια προσπάθεια να μπει και πάλι σε ζώνη DRS για να πλησιάσει ακόμα περισσότερο.
Γύροι 41-50

Η διαφορά των δύο πρώτων ήταν λίγο πάνω από το ένα δευτερόλεπτο, με τον Hamilton να παίζει με τα χιλιοστά προσπαθώντας να είναι εντός δευτερολέπτου στα σημεία ανίχνευσης. Νέος ταχύτερος γύρος στον 41ο γύρο, παίρνοντας ένα δέκατο αυτή τη φορά, ανοίγοντας μάλιστα την πίστα πτέρυγα, όπως άλλωστε ενημέρωναν και τον Vettel.

Ο Γερμανός απάντησε άμεσα, ανεβάζοντας τον ρυθμό του, κερδίζοντας ένα δέκατο στον 42ο γύρο και 10 χιλιοστά στον επόμενο. Ο Ricciardo συνέχιζε να ανοίγει την πίστα πτέρυγα, αλλά δίχως επιτυχία, αφού ο Raikkonen δεν έκανε λάθη και είχε σταθερό γυρολόγιο. Ταχύτερο πέρασμα από τον Vettel στον 45ο γύρο, με επίδοση στο 1:26.7. Ο Seb πήρε ένα δέκατο από τον Hamilton, παρόλο που ο Βρετανός σημείωσε μοβ στο τρίτο κομμάτι.

Ο Sainz έκανε παράπονα για έλλειψη δύναμης, όσο μπροστά ο Hamilton απαντούσε με ταχύτερο γύρο, παίρνοντας δύο δέκατα από τον Vettel, για να μπει και πάλι σε ζώνη DRS. Ωστόσο, ο Hamilton έχασε δύο δευτερόλεπτα στον επόμενο γύρο, κάνοντας ένα λάθος στη Στροφή 9. Αυτό του έδωσε χώρο και απάντησε με ταχύτερο πέρασμα στον 48ο γύρο, κερδίζοντας 7 δέκατα από τον Vettel.

Ο Βρετανός πήρε άλλα 4 δέκατα στον 49ο γύρο και μείωσε τη διαφορά στα 1,6 δευτερόλεπτα, όσο ο Vettel άκουγε πως έπρεπε να δώσει γρήγορα γύρο στον Hartley για να μην χάσει χρόνο, όπως και πραγματικά συνέβη, με τον Hamilton να είναι και πάλι κοντά του, αφού πήρε άλλα 4 σχεδόν δέκατα στον 50ο γύρο.


Γύροι 51-58

Ο Vettel πάτησε γκάζι, με αποτέλεσμα και οι δύο να είναι στο 1:26.6 στον 51ο γύρο. Η μάχη τους δεν είχε τελειώσει, αφού στον 52ο γύρο ο Hamilton πλησίασε στο 1,1 δευτερόλεπτο, ωστόσο αμέσως μετά ο Hamilton έχανε χρόνο, πιθανότατα επειδή κατάλαβε ότι όλα είχαν τελειώσει. Ο Verstappen κέρδισε 2,5 δέκατα από τον Alonso στον 54ο γύρο, με τη Red Bull να του λέει ότι θα είχε επιπλέον δύναμη για τους δύο επόμενους γύρους.

Λίγο πιο πίσω, ο Bottas προσπαθούσε να πιέσει τον Hulkenberg για την 7η θέση, αλλά ο Γερμανός ήταν αρκετά ψύχραιμος για να παραμείνει μπροστά. Ο Raikkonen συνέχιζε να έχει πίσω του τον Ricciardo, αλλά με δύο γύρους για το τέλος, ο Αυστραλός δεν είχε και πολλές ελπίδες, όσο καλός κι αν είναι στο προσπέρασμα.

Ο Raikkonen απάντησε με ταχύτερο προσωπικό πέρασμα στον 57ο γύρο, έτσι είχαμε μπει στον τελευταίο γύρο. Τελικώς, τίποτα δεν συνέβη και ο Vettel έφτασε στην πρώτη νίκη για τη φετινή σεζόν, με τους Hamilton και Raikkonen να είναι μαζί του στο βάθρο.
Πηγή:Γιώργος Πασχαλίδης - autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα


Εικόνα
Εικόνα


Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 6-8 Απριλίου, στο Μπαχρέιν.



Τα highlights του αγώνα

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”