Σελίδα 3 από 5

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 13 Απρ 2018, 19:57
από Johnny
GP Μπαχρέιν 2018




Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Μια απίστευτα αγχωτική νίκη πρόσθεσε στο βιογραφικό του ο Sebastian Vettel, καθώς η αλλαγή της στρατηγικής εν μέσω του αγώνα, λόγω ενός προβλήματος στο pit stop του Kimi Raikkonen, τον ανάγκασε να τρέξει με την μαλακή γόμα της Pirelli για τουλάχιστον 10 γύρους περισσότερους απ’ ό,τι ήταν θεωρητικά η ζωή τους.

Έτσι, ο Vettel πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη για το 2018, με την ιταλική ομάδα να ήταν άτυχη καθώς στο δεύτερο pit stop του Kimi Raikkonen υπήρχε κακή συνεννόηση και ο Φινλανδός ξεκίνησε χωρίς να έχει αλλαχτεί το πίσω αριστερά ελαστικό του. Ακόμα χειρότερα, όμως, ήταν ότι πάτησε πολύ άσχημα έναν μηχανικό της Ferrari, ο οποίος χρειάστηκε νοσοκομειακή περίθαλψη, με το video του αγώνα να δείχνει ότι έχει πάθε μεγάλη ζημιά στο αριστερό του πόδι. Η Ferrari δεν έχει κάνει ακόμη κάποια ανακοίνωση για την κατάσταση του μηχανικού.

Πίσω από τον Vettel τερμάτισαν οι δύο οδηγοί της Mercedes, με τον Valtteri Bottas να μην καταφέρνει να περάσει τον Vettel στους τελευταίους γύρους, παρότι ήταν αισθητά ταχύτερος από τον Γερμανό. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ο Lewis Hamilton, με την γερμανική ομάδα να επιλέγει στρατηγική ενός pit stop και για τους δύο οδηγούς της.

Ο βραδινός αγώνας του Bahrain ήταν καταστροφικός για την ομάδα της Red Bull, καθώς τόσο ο Daniel Ricciardo όσο και ο Max Verstappen εγκατέλειψαν στην αρχή του αγώνα για διαφορετικούς λόγους. Το αυτοκίνητο του Ricciardo εμφάνισε απώλεια ισχύος, ενώ η RB14 της Verstappen υπέστη σοβαρές ζημιές μετά από μικρή επαφή με τη Mercedes της Hamilton.

Εκτός του Vettel, το αποτέλεσμα του αγώνα ανήκει στον Pierre Gasly και την Toro Rosso, καθώς τερμάτισε άνετα στην τέταρτη θέση. Αυτό το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο που έχει πετύχει η Honda από την επιστροφή της στην F1 πριν από τέσσερα χρόνια.

Πίσω από το νεαρό Γάλλο, η Haas του Kevin Magnussen, με τον συνδυασμό να αποδεικνύει ότι η πολύ καλή εμφάνιση -μέχρι την εγκατάλειψη- στην Μελβούρνη δεν ήταν πυροτέχνημα.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα

Εικόνα

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2018, 22:04
από Johnny
GP Κίνας 2018


Εικόνα


Εικόνα
by Karl Kopinski

Αγώνας

Δραματικό αποδείχθηκε τελικά το Κινεζικό Grand Prix! Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας τα άλλαξε όλα, και ο Daniel Ricciardo είναι ο μεγάλος νικητής, φτάνοντας στην πρώτη του φετινή νίκη και την έκτη της καριέρας του. Η Red Bull αντέδρασε αστραπιαία κι έβαλε φρέσκια μαλακή γόμα στους οδηγούς της, με αποτέλεσμα ο Ricciardo να έχει εκπληκτικό ρυθμό και να αναρριχηθεί μέχρι την πρώτη θέση.

Ο Valtteri Bottas είχε έναν πολύ καλό αγώνα, περνώντας αρχικά στην πρωτοπορία μέσα από τα pit stops, ωστόσο έχασε τη νίκη λόγω του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και φυσικά του ταχύτατου Ricciardo. Στην τρίτη θέση ο Kimi Raikkonen, ο οποίος δεν κατάφερε να περάσει τον συμπατριώτη του στους τελευταίους γύρους. Ο Lewis Hamilton στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Max Verstappen, Nico Hulkenberg, Fernando Alonso, Sebastian Vettel, Carlos Sainz και τον Kevin Magnussen, που παίρνει τον τελευταίο βαθμό της δεκάδας.

Ο Verstappen είδε τέταρτος την καρώ σημαία, όμως τιμωρήθηκε με ποινή 10 δευτερολέπτων, καθώς -σωστά- θεωρήθηκε υπεύθυνος για το περιστατικό με τον Vettel, το οποίο κόστισε βαθμούς και θέσεις στον 4άκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή.




Εικόνα




Ας δούμε τι συνέβη στους 56 γύρους του αγώνα:


Εκκίνηση

Οι καιρικές συνθήκες ήταν σαφώς καλύτερες σήμερα, με τον ήλιο να ανεβάζει τη θερμοκρασία της ατμόσφαιρας στους 19°C και του οδοστρώματος στους 39°C. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Vettel, Raikkonen, Bottas, Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Hulkenberg, Perez, Sainz και Grosjean. Οι δύο Red Bull, οι δύο Renault, ο Grosjean, ο Perez και ο Hartley είχαν τα ultrasofts, ο Gasly τη μέση γόμα και όλοι οι άλλοι τα μαλακά.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Vettel έφυγε καλά και έμεινε στην πρώτη θέση, όμως ο Bottas πέρασε τον Raikkonen και ανέβηκε δεύτερος. Στις πρώτες στροφές, ο Raikkonen έχασε τη θέση του από τον Verstappen, ενώ στη συνέχεια ο πέμπτος Hamilton προσπαθούσε να προσπεράσει και ο ίδιος τον «Iceman». Ricciardo, Hulkenberg, Sainz, Grosjean και Magnussen έκλειναν την δεκάδα.

Γύροι 1-10

Ο Vettel άνοιξε τη διαφορά και απομάκρυνε τον Bottas ήδη από τη ζώνη του DRS. Ο Alonso είχε ανέβει στην 11η θέση, μπροστά από τους Stroll, Ocon, Perez, Sirotkin, Vandoorne, Leclerc, Hartley, Gasly και Ericsson. Ο Seb ήταν ξεκάθαρα ο ταχύτερος οδηγός, ανοίγοντας τη διαφορά του από τον Bottas, ο οποίος μείωσε κατά δύο δέκατα στον 4ο γύρο, όμως και πάλι απείχε 2,5 δευτερόλεπτα από τον Γερμανό.

Οι Vettel και Bottas ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι οδηγοί στην πίστα, αφού κατέβαιναν το 1:39, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει κανείς άλλος στα πρώτα περάσματα. Ο Ocon προσπέρασε τον Stroll και ανέβηκε στην 12η θέση, πίσω από τον Alonso, από τον οποίο ο Γάλλος είχε λίγο καλύτερο ρυθμό, ενώ λίγο πιο μπροστά, οι δύο Haas άλλαξαν τις θέσεις τους, με τον Magnussen να περνάει στην 9η θέση.

Ο Alonso είχε φτάσει τον Grosjean και τον πίεζε για να μπει στην δεκάδα, ενώ πίσω του ο Ocon έκλεινε όλο και περισσότερο τη διαφορά, όσο μπροστά οι δύο πρώτοι εξακολουθούσαν να είναι τα μοναδικά μονοθέσια που κινούνται σταθερά κάτω από το 1:39.


Γύροι 11-20

Ο Hartley έγινε ο πρώτος οδηγός που μπήκε για αλλαγή, με τον Ocon να τον ακολουθεί αμέσως μετά, πέφτοντας στην 19η θέση. Μέσα και ο Sainz για να βάλει τη μέση γόμα και να βρεθεί στην 17η θέση. Οι Perez και Hulkenberg ακολούθησαν για αλλαγή, με τον Γερμανό να βάζει τη μέση γόμα και τον Μεξικανό τη μαλακή, για να περάσουν στη συνέχεια τις δύο Sauber και να βρεθούν στις θέσεις 18 και 13, αντίστοιχα.

Ο Hamilton έλεγε στην ενδοεπικοινωνία πως πίεζε απλώς για να μείνει κοντά στον Raikkonen, αφού δεν μπορούσε να πλησιάσει τον Φινλανδό. Την ίδια ώρα, ο team-mate του ήταν ξεκάθαρα πιο γρήγορος, όσο ο Verstappen μπήκε μαζί με τον Ricciardo για αλλαγή, στο τέλος του 17ου γύρου. Ο Ολλανδός βγήκε στην 5η θέση και ο Αυστραλός στην 7η, έχοντας ανάμεσά τους τον Magnussen, με τους δύο να έχουν πλέον τη μέση γόμα.

Μέσα και ο Hamilton στο τέλος του 18ου γύρου. Ο Βρετανός έβγαλε τη μαλακή γόμα κι έβαλε τη μέση, ενώ ο Bottas έκανε το ίδιο στον επόμενο γύρο. Πέμπτη θέση για τον οδηγό της Mercedes, οριακά μπροστά από τον Magnussen, τον οποίο προσπέρασε στη συνέχεια ο Ricciardo, για να ανέβει στην 6η θέση. Ο Bottas έπεσε στην 3η θέση, αφήνοντας τη Ferrari στο «1-2».

Η αλλαγή του Vettel ήρθε στον 20ο γύρο, για να βάλει φυσικά τη μέση γόμα, ωστόσο βγήκε πίσω από τον Bottas, στην τρίτη θέση, συνεπώς δούλεψε το undercut για τη Mercedes.


Γύροι 21-30

Ο Raikkonen συνέχιζε δίχως αλλαγή, τη στιγμή που πιο πίσω ο Hamilton είχε καλύτερο ρυθμό από τον Verstappen στα πρώτα περάσματα, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 2 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, ο Ολλανδός έγινε πιο γρήγορος, όπως και ο Ricciardo, όσο μπροστά ο Kimi ήταν πολύ πιο αργός από τους πέντε οδηγούς πίσω του και η διαφορά του από τον Αυστραλό ήταν περίπου 20 δευτερόλεπτα.

Μέσα ο 7ος Magnussen στον 24ο γύρο, δίνοντας έτσι την 7η θέση στον Alonso. Ο Hulkenberg ήταν μία θέση πίσω από τον Ισπανό, ο Sainz ακολουθούσε στην 9η θέση και ο Magnussen έκλεινε τη δεκάδα λίγο πριν από το μέσον του αγώνα. Ο Bottas άκουγε ότι πρέπει να μείνει μπροστά από τον Vettel, ο οποίος κέρδισε λίγο σε κάποιους γύρους.

Εν τω μεταξύ, ο Bottas είχε φτάσει τον Raikkonen και τον προσπέρασε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία στην αρχή του 27ου γύρου, καθυστερώντας, όμως, λίγο τον συμπατριώτη του, ο οποίος είχε πλέον κολλημένο πίσω του τον Vettel. Ο Γερμανός δεν κατάφερε να δοκιμάσει κάτι, την ώρα που ο Raikkonen έμπαινε για αλλαγή, βάζοντας φυσικά τη μέση γόμα, γυρνώντας στην 6η θέση, πίσω από τον Ricciardo.

Ο Vettel άνοιγε το DRS, όμως ο Bottas παρέμενε μπροστά, κερδίζοντας λίγο χρόνο στον 28ο γύρο. Τετ-α-κε από τον Leclerc στην αρχή του 29ου γύρου. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε στην αμμοπαγίδα, αλλά κατάφερε να συνεχίσει, ωστόσο έπεσε στην τελευταία θέση, με όλα τα μονοθέσια να συνεχίζουν τον αγώνα. Ο Alonso μπήκε για τη δική του αλλαγή, επιλέγοντας τη μέση γόμα για να πάει μέχρι το τέλος.


Γύροι 31-40

Κίτρινη σημαία μετά από επαφή των δύο Toro Rosso. Ο Gasly δοκίμασε να περάσει στην φουρκέτα και χτύπησε τον team-mate του, με αποτέλεσμα να έχουμε Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Verstappen και Ricciardo δεν έχασαν χρόνο, μπαίνοντας ξανά για αλλαγή, όπως και ο Hulkenberg. Bottas, Vettel, Hamilton, Verstappen, Raikkonen, Ricciardo, Magnussen, Hulkenberg, Grosjean και Alonso οι 10 πρώτοι πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Είχαμε ξανά αγώνα στον 34ο γύρο και ο Bottas έμεινε την πρωτοπορία, όμως πιο πίσω ο Alonso πέρασε τον Grosjean για την 9η θέση, ενώ και ο Hulkenberg ανέβηκε στην 7η θέση, μπροστά από τον Magnussen. Ο Bottas άνοιξε αμέσως τη διαφορά στα 1,8 δευτερόλεπτα, την ώρα που πίσω του οι αποστάσεις ήταν μικρότερες.

Ο Ricciardo πίεζε τον Raikkonen και τελικά τον προσπέρασε στην φουρκέτα της Στροφής 14, για να ανέβει στην 5η θέση. Ο Αυστραλός είχε πολύ καλό ρυθμό και πλησίαζε τον team-mate του, τον οποίο και προσπέρασε, αφού βγήκε λίγο εκτός στην προσπάθειά του να περάσει τον Hamilton στο δεύτερο κομμάτι.

Ο Ricciardo είχε πολύ καλύτερο ρυθμό από τον Hamilton και άκουγε από τη Red Bull πως μπορούσε και έπρεπε να περάσει τον Βρετανό. Αυτό, πράγματι, συνέβη στο τέλος του 40ου γύρο και πιο συγκεκριμένα στη Στροφή 14, φρενάροντας πραγματικά εκπληκτικά.


Γύροι 41-50

Ο Vettel έγινε αμέσως ο επόμενος στόχος του Ricci και δεν άργησε να περάσει τον Γερμανό, ενώ λίγο πιο πριν ο Hamilton έχασε την 4η θέση από τον Verstappen στη Στροφή 7. Ο Verstappen δοκίμασε να περάσει τον Vettel στη Στροφή 14, με αποτέλεσμα να έχουμε επαφή! Ο Ολλανδός μπήκε στην εσωτερική και ακούμπησαν, έτσι ο Seb έπεσε στην 7η θέση και ο Verstappen στην 5η, με τον Hulkenberg να είναι ανάμεσά τους!

Εν τω μεταξύ, μπροστά ο Ricciardo περνούσε τον Bottas στη Στροφή 7, παρόλο που ο Φινλανδός προσπάθησε να του κλείσει την πόρτα. Ο Ricciardo πραγματικά πετούσε με τα ελαστικά αυτά και δεν είχε πρόβλημα να γράφει τα ταχύτερα περάσματα. Ποινή 10 δευτερολέπτων στον Verstappen για το περιστατικό με τον Vettel, όσο ο ίδιος προσπαθούσε να περάσει τον Hamilton για την τέταρτη θέση, προκειμένου να κερδίσει χρόνο και να χάσει όσο το δυνατόν λιγότερες θέσεις με την ποινή.

Ο Ricciardo μπροστά είχε ρίξει τον ρυθμό του, κάνοντας προφανώς και κάποια διαχείριση στα ελαστικά του. Ο Verstappen ήταν πολύ γρήγορος και κυνηγούσε πλέον τον Raikkonen, που με τη σειρά του πλησίαζε τον Bottas για τη 2η θέση.

Γύροι 51-56

Ο πιλότος της Mercedes ανέβασε τον ρυθμό του, ώστε να παραμείνει μπροστά μέχρι το τέλος. Μέσα σε όλα αυτά, είχαμε και την πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα. Αυτή ήρθε από τον Hartley που πάρκαρε την STR13 στο γκαράζ της ιταλικής ομάδας. Ο Verstappen άνοιγε κι αυτός το DRS, όπως και ο Ricciardo, με τον Φινλανδό να τους καθυστερεί και τους δύο.

Σαν να μην έφτανε το δράμα του Vettel, ο Γερμανός είχε να αντιμετωπίσει και τις επιθέσεις του Alonso, αφού είχαν καταστραφεί τα ελαστικά του από το περιστατικό με τον Verstappen. Ο Ισπανός πέρασε τελικά στον 55ο γύρο, και πιο συγκεκριμένα στις πρώτες στροφές. Τα ελαστικά του Vettel είχαν τελειώσει και πίσω του βρισκόταν ο Sainz, όσο είχαμε μπει στον τελευταίο γύρο του αγώνα.

Τελικώς, καμία θέση δεν άλλαξε μέχρι το τέλος, έτσι ο Ricciardo έφτασε στην πρώτη του φετινή νίκη, με τους Bottas και Raikkonen να απαρτίζουν τις θέσεις του δίπλα στο βάθρο. Ο Verstappen τελικά έπεσε στην 5η θέση, πίσω από τον Hamilton, ενώ οι Hulkenberg, Alonso, Vettel, Sainz και Magnussen ακολούθησαν για τη δεκάδα.

Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 27-29 Απριλίου, στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν.
Πηγή:Γιώργος Πασχαλίδης-autoblog.gr


Εικόνα


Εικόνα

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2018, 09:42
από MacPap
Μπράβο Γιάννη για την τακτικότατη και ανελλιπή ενημέρωσή μας!!!

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2018, 20:34
από Johnny
:oops: :oops: :oops: :biritses

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2018, 23:21
από Johnny
Azerbaijan 2018
GP Baku


Εικόνα



Εικόνα
by Marco Mastrazzo


Εικόνα


Αγώνας

Δράμα και τύχη χρειάστηκε σήμερα ο Lewis Hamilton για να φτάσει στην πρώτη του φετινή νίκη. Ο αγώνας στο Μπακού ήταν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά επεισοδιακός, με τις δύο Red Bulls να βγαίνουν εκτός αγώνα, όπως και ο Valtteri Bottas στους τελευταίους γύρους μετά από κλατάρισμα.

Έτσι, ο Hamilton πήρε την πρώτη του φετινή νίκη και την 63η της καριέρα του, περνώντας την ίδια ώρα στην πρωτοπορία της βαθμολογίας. Στη δεύτερη θέση ο Kimi Raikkonen, που βρέθηκε στις τελευταίες θέσεις στην αρχή του αγώνα, με τον Sergio Perez να εκμεταλλεύεται το χάος και να ανεβαίνει για 8η φορά στο βάθρο.

Ο Sebastian Vettel τερμάτισε στην τέταρτη θέση, κάνοντας λάθος στο τέλος, με αποτέλεσμα να βγει εκτός πίστας στην πρώτη στροφή. Στην πέμπτη θέση ο Carlos Sainz, μπροστά από τους Charles Leclerc, Fernando Alonso, Lance Stroll, Stoffel Vandoorne και τον Brendon Hartley που ολοκληρώνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε τι συνέβη στους 51 γύρους του αγώνα:

Εκκίνηση

Ο ουρανός είχε μερικά σύννεφα, με τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 17°C στην ατμόσφαιρα και τους 27°C στην άσφαλτο, όμως το πρόβλημα ήταν ο άνεμος. Οι Grosjean και Hartley είχαν τα μαλακά. Raikkonen, Gasly, Perez, Hulkenberg, Ocon και Sainz ήταν με τα ultrasoft, και όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί φορούσαν την πολύ μαλακή γόμα για το πρώτο stint του αγώνα.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Vettel έφυγε καλά και κράτησε την πρώτη θέση, μπροστά από τους Hamilton, Bottas, Ricciardo και Verstappen, ωστόσο στην 3η στροφή είχαμε επαφή μεταξύ Raikkonen και Ocon, με αποτέλεσμα ο Γάλλος να καταλήξει στις μπαριέρες. Εκτός και ο Sirotkin, επομένως το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα.

Γύροι 1-10

Κλατάρισμα για τον Alonso, στα δεξιά ελαστικά του, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να μπει για αλλαγή. Μέσα και ο Raikkonen, για να αλλάξει εμπρός αεροτομή και να βάλει τη μαλακή γόμα. Η 10άδα πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν: Vettel, Hamilton, Bottas, Ricciardo, Verstappen, Sainz, Stroll, Hulkenberg, Gasly και Leclerc. Ο Raikkonen είχε πέσει στην 12η θέση, ενώ ο Alonso ήταν 17ος, αλλά με ζημιά στην MCL33 του.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έφυγε στο τέλος του 5ου γύρου και ο Vettel κρατήθηκε άνετα μπροστά. Ο Hamilton έμεινε μπροστά από τον Bottas, όμως πιο πίσω ο Verstappen προσπέρασε τον Ricciardo για την τέταρτη θέση. Ο Sainz ήταν ο επόμενος που πέρασε τον Ricciardo, ενώ στη συνέχεια βρέθηκε και στην 4η θέση, μετά από λάθος του Verstappen.

Ο Ολλανδός δεν άργησε να πάρει πίσω τη θέση του, όσο ο Hulkenberg είχε περάσει τον Gasly για να ανέβει στην 7η θέση. Ο Vettel μπροστά πετούσε και άνοιγε τη διαφορά, όντας ο ταχύτερος οδηγός του αγώνα. Ο Hamilton προσπαθούσε να μείνει κοντά του, όμως είχε παράπονο από την πρόσφυση της W09. Ο Bottas ήταν σημαντικά πιο αργός από τον Hamilton, με τον Βρετανό να γράφει το ταχύτερο πέρασμα στον 8ο γύρο.

Ο Sainz πέρασε ξανά τον Verstappen για την 4η θέση, ενώ ο Ricciardo είχε χάσει την 6η θέση από τον Hulkenberg, με τις δύο Renault να έχουν εξαιρετικό ρυθμό. Το επόμενο θύμα του ήταν ο Verstappen, έτσι βρέθηκε στην 5η θέση, πίσω από τον team-mate του, την ώρα που ο Hamilton έγραφε και πάλι τον ταχύτερο γύρο, αλλά ο Vettel ήταν ο ίδιο γρήγορος.

Γύροι 11-20

Νέος ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, αυτή τη φορά παίρνοντας 3 δέκατα από τον Vettel, ενώ αμέσως μετά ο Hulkenberg έχασε τον έλεγχο της R.S.18, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον τοίχο και να εγκαταλείψει τον αγώνα, για να γίνει ο τρίτος που βγαίνει εκτός αγώνα. Ο Ricciardo συνέχιζε να πιέζει τον Verstappen, αλλά ο Ολλανδός κρατούσε με νύχια και με δόντια την 5η θέση, έχοντας μάλιστα επαφή.

Ο Vettel «πέταξε» στον 12ο γύρο, με αποτέλεσμα να κερδίσει 1,1 δευτερόλεπτο από τον Hamilton, δείχνοντας την ταχύτητά του. Ο Hamilton έκανε προσωπικό ταχύτερο στον επόμενο γύρο, αλλά και πάλι δεν κατέβηκε το 1:47 όπως ο Vettel. Εν τω μεταξύ, ο Raikkonen είχε φτάσει στην 8η θέση, καθώς προσπέρασε και τον Stroll.

Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Vettel στον 15ο γύρο, που πήρε 1,1 δευτερόλεπτο από τον Hamilton, με τη διαφορά τους να είναι 4,5 δευτερόλεπτα. Μέσα ο Sainz στον 16ο γύρο, για να βάλει τη μαλακή γόμα και να πέσει στην 13η θέση, πίσω από τις δύο McLarens. Ο Raikkonen είχε απαλλαχτεί από το εμπόδιο του Leclerc, παίρνοντας έτσι την έκτη θέση.

Ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 18ο γύρο, που ήταν 276 χιλιοστά ταχύτερος από τον Vettel, ωστόσο ο Γερμανός είχε ακόμα περισσότερη ταχύτητα, γράφοντας 1:46.4, με μοβ στα δύο πρώτα κομμάτι, αλλά ο Hamilton κατάφερε και πάλι να πάρει τον ταχύτερο γύρο, με 1:46.3, και στον 20ο γύρο με 1:46.1, ρίχνοντας τη διαφορά στα 3,8 δευτερόλεπτα, αλλά χωρίς αυτό να ανησυχεί τον Vettel.

Γύροι 21-30

Οι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή 10 δευτερολέπτων στον Ericsson, λόγω του περιστατικού με τον Magnussen, όσο μπροστά ο Hamilton είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στα φρένα για την πρώτη στροφή, χάνοντας έτσι πολύ χρόνο, με τη διαφορά του να ανεβαίνει στα 8 δευτερόλεπτα. Τα ελαστικά του είχαν τελειώσει και μπήκε για αλλαγή στο τέλος του 22ου γύρου. Μαλακή γόμα σε 2,8 δευτερόλεπτα, βγαίνοντας στην τρίτη θέση, πίσω από τον Bottas.

Ο Vettel δεν είχε λόγο να μην συνεχίσει με τα πολύ μαλακά, την ώρα που ο Sainz περνούσε τον Alonso για την 11η θέση, δείχνοντας πόσο καλύτερο ρυθμό είχε η Renault. Ο Bottas ανέβαζε τον ρυθμό του, γράφοντας προσωπικά ταχύτερα περάσματα, ενώ πιο πίσω ο ρυθμός του Hamilton δεν ήταν ιδιαίτερα καλός με φρέσκια μαλακή γόμα, αφού δυσκολευόταν να φέρει τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία.

Ποινή πέντε δευτερολέπτων στον Perez, τη στιγμή που ο Vettel έχανε λίγο χρόνο, καθώς ντούμπλαρε αργότερους συνδυασμούς, ενώ πιο πίσω ο Leclerc περνούσε τον Alonso για την 10η θέση. Ο Ricciardo επιτέθηκε στον Verstappen και προσπέρασε για λίγο στην αρχή του 27ου γύρου, όμως ο Ολλανδός χώθηκε στην εσωτερική της Στροφής 2, κρατώντας την 4η θέση.

Ο Verstappen ανέβασε στη συνέχεια τον ρυθμό του, βγάζοντας εκτός ζώνης DRS τον Ricciardo, όσο ο Bottas σημείωσε το ταχύτερο πέρασμα στον 29ο γύρο, με 1:45.8, όντας τρία δέκατα ταχύτερος από τον Hamilton. Μέσα ο Vettel στο τέλος του 29ο γύρου, και βγήκε στην 2η θέση, πίσω από τον Bottas, που ήταν 11 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Seb.

Γύροι 31-40

Βλέποντας ότι ο Bottas θα μπορούσε να του πάρει τη 2η θέση, ο Hamilton ανέβασε τον ρυθμό του, γράφοντας 1:45.9 στον 32ο γύρο, όπως και ο team-mate του. Ο Bottas έγραψε 1:45.5 στον 33ο γύρο, με τον Hamilton να χάνει χρόνο από τα αργότερα μονοθέσια. Ωστόσο, στον 34ο γύρο, ο Hamilton κέρδισε 1,8 δευτερόλεπτα από τον Bottas, ενώ πιο πίσω ο Ricciardo περνούσε τον Verstappen για την 4η θέση, γράφοντας ταυτόχρονα τον ταχύτερο γύρο.

Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 35ο γύρο, κερδίζοντας 7 δέκατα από τον Bottas, αλλά έχασε 1,2 δευτερόλεπτα στον επόμενο γύρο, με αποτέλεσμα η διαφορά τους να φτάσει στα 19 δευτερόλεπτα. 1:45.1 και ταχύτερο πέρασμα από τον Bottas στον 37ο γύρο, παίρνοντας σχεδόν 8 δέκατα από τον Hamilton.

Μέσα ο Ricciardo στο τέλος του γύρο, για να βάλει την ultrasoft, βγαίνοντας μπροστά από τον Raikkonen, στην 5η θέση. Το ίδιο έκανε και ο Verstappen στον επόμενο γύρο, ωστόσο βγήκε μπροστά από τον team-mate του. Ο Ricciardo άνοιξε το DRS και δοκίμασε να περάσει, αλλά ο Verstappen του έκλεισε την πόρτα, σε μια προσπάθεια να κρατήσει την εσωτερική, φρέναρε πιο νωρίς, με αποτέλεσμα να έχουμε σύγκρουση.

Εκτός αγώνα και οι δύο, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει και όλους τους οδηγούς να μπαίνουν για να βάλουν την ultrasoft γόμα. Πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, η 10άδα ήταν: Bottas, Vettel, Hamilton, Raikkonen, Perez, Grosjean, Sainz, Leclerc, Stroll και Alonso.

Γύροι 41-51

Κι ενώ το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν στην πίστα, ο Grosjean έχασε τον έλεγχο της VF-18 προσπαθώντας να ζεστάνει τα ελαστικά του, καταλήγοντας στον τοίχο από την 6η θέση στην οποία βρισκόταν. Έτσι, η 10άδα πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν πλέον: Bottas, Vettel, Hamilton, Raikkonen, Perez, Sainz, Leclerc, Stroll, Alonso και Magnussen.

Είχαμε ξανά αγώνα στον 48ο γύρο, με τέσσερις γύρους να μένουν για το τέλος του αγώνα. Ο Vettel προσπάθησε να περάσει τον Bottas στην πρώτη στροφή, αλλά έχασε το φρενάρισμα, μπλόκαρε και έπεσε στην 4η θέση, πίσω από τον Raikkonen, ενώ λίγο αργότερα τον προσπέρασε και ο Perez. Το δράμα δεν είχε σταματήσει! Κλατάρισμα για τον Bottas, που προκλήθηκε από τα συντρίμμια που είχαν πέσει στην πίστα.

Έτσι, ο Hamilton πέρασε στην πρώτη θέση, μπροστά από τον Raikkonen και τον Perez, που πάλευε για να κρατηθεί μπροστά από τον Vettel. Είχαμε φτάσει στον τελευταίο γύρο και τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαία, με τον Hamilton να στέκεται τυχερός και να παίρνει την πρώτη του φετινή νίκη και τους Raikkonen και Perez να τον πλαισιώνουν στο βάθρο.


Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 11-13 Μαΐου, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.
Πηγή: Γιώργος Πασχαλίδης - autoblog.gr


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018, 21:24
από Johnny
Spanish GP 2018

Barcelona



Εικόνα


Εικόνα
by Carlos Gomez


Μια πανεύκολη νίκη πρόσθεσε στην καριέρα του ο Lewis Hamilton, καθώς από το σβήσιμο των φώτων στην εκκίνησης μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο, ούτε και όταν ο Max Verstappen είχε για λίγους γύρους την πρωτοπορία του αγώνα. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Valtteri Bottas αποδεικνύοντας περίτρανα ότι τα μονοθέσια της Mercedes σήμερα ήταν στον δικό τους αγώνα. Το podium ολοκλήρωσε ο Ολλανδός της Red Bull, παίρνοντας το πρώτο για το 2018, με τον Verstappen να εκμεταλλεύεται την σωστή στρατηγική της ομάδας του, παρότι για τους 20 τελευταίους γύρους είχε τραυματισμένη εμπρός αεροτομή. Απογοητευτικός ήταν ο αγώνας για την Ferrari, καθώς εκτός από την εγκατάλειψη του Kimi Raikkonen εξαιτίας μηχανικού προβλήματος, ο ρυθμός του Sebastian Vettel δεν έδειξε ποτέ να είναι ικανός να απειλήσει τους πρώτους.

Ο κυρίαρχος Hamilton πλέον είναι 17 βαθμούς μπροστά από τον Vettel, ενώ και η Mercedes πέρασε για πρώτη φορά φέτος στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ο αγώνας δεν επιδέχεται κριτικής, καθώς εκτός από το ατύχημα του πρώτου γύρου, όλα κύλησαν ομαλά για τους περισσότερους οδηγούς. Το ατύχημα προκλήθηκε από τον Romain Grosjean, ο όποιος έχασε τον έλεγχο της Haas του, με τους Nico Hulkenberg και Pierre Gasly να ήταν οι παράπλευρες απώλειες, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να μπει στην πίστα για αρκετούς γύρους το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Daniel Ricciardo τερμάτισε πέμπτος σε ένα ήρεμο αγώνα, παρά το γεγονός ότι προς το τέλος έκανε μια σειρά διαδοχικών ρεκόρ γύρων, με τον καλύτερο γύρο του -1:18,441- να ήταν 5 ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον περσινό ταχύτερο γύρο. Ο Kevin Magnussen επέτρεψε στους βαθμούς έχοντας ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο, με την Haas του να είναι η καλύτερη μετά τις τρεις πρώτες ομάδες.

Ο Carlos Sainz με την έβδομη θέση του ήταν ο πρώτος Ισπανός, καθώς ο Fernando Alonso τερμάτισε ακριβώς πίσω του. Ο δύο φορές πρωταθλητής έχασε αρκετό χρόνο στον πρώτο γύρο, αποφεύγοντας το ατύχημα, αλλά και πάλι οι αναβαθμίσεις της McLaren δεν έδειξαν ότι έκλεισαν την διαφορά από τις Mercedes-Ferrari-Red Bull, καθώς ήταν ένα γύρο πίσω από τους πρωτοπόρους.

Τέλος, ο Sergio Perez πρόσθεσε δύο ακόμα βαθμούς για την Force India, ενώ για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Charles Leclerc βαθμολογήθηκε για την Sauber.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα

Εικόνα

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2018, 20:02
από Johnny
GP Μονακό 2018



Εικόνα


Εικόνα
by Kim Jung Gi




Αγώνας

Αυτό που δεν κατάφερε να κάνει το 2016, το έκανε σήμερα ο Daniel Ricciardo! Ο Αυστραλός πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη και την έβδομη της καριέρας του, αλλά αυτή ήρθε με αρκετά αγχωτικό τρόπο, αφού είχε πρόβλημα με το power unit του στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ο Sebastian Vettel δεν κατάφερε να κάνει κάτι για να του κλέψει τη νίκη, με τον Lewis Hamilton να πετυχαίνει το damage limitation με την τρίτη θέση του βάθρου.

Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε στην τέταρτη θέση, έχοντας κολλημένο πίσω του τον Valtteri Bottas για πολλούς γύρους. Στην έκτη θέση ο Esteban Ocon, με τους Pierre Gasly, Nico Hulkenberg, Max Verstappen και Carlos Sainz να ολοκληρώνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι 78 γύροι του αγώνα.

Εκκίνηση

Ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος και οι θερμοκρασίες χαμηλότερες συγκριτικά με χθες: 25°C στον αέρα και 33°C στην ατμόσφαιρα. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Ricciardo, Vettel, Hamilton, Raikkonen, Bottas, Ocon, Alonso, Sainz, Perez και Gasly, με τον Verstappen να ξεκινά από την τελευταία θέση. Οι περισσότεροι από τους οδηγούς εκτός δεκάδες είχαν την ultrasoft γόμα, ώστε να κάνουν ένα μεγαλύτερο πρώτο stint.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Ricciardo κρατήθηκε μπροστά από τον Vettel, με τον Hamilton να παραμένει στην τρίτη θέση. Ο Raikkonen στην τέταρτη θέση, με τον Bottas πίσω του. Ο Ocon 6ος, μπροστά από τους Alonso, Sainz, Perez και Gasly που έκλεινε την δεκάδα, με τον Verstappen να ανεβαίνει στην 18η θέση, χωρίς να σημειωθεί κάποιο ατύχημα, αν και ο Hartley έλεγε πως είχε επαφή.

Γύροι 1-10

Ο Ricciardo έβαλε από την αρχή το γκάζι στο πάτωμα και ξεκίνησε να ανοίγει τη διαφορά του από την Vettel, όντας 3 δέκατα ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα, ακούγοντας τον μηχανικό του να του λέει ότι πρέπει να μείνει συγκεντρωμένος και να κάνει τη δουλειά του.

Παραπλήσιο ρυθμό είχαν οι Vettel, Hamilton, Raikkonen και Bottas, στα χαμηλά του 1:18, την ώρα που ο Ricciardo ήταν στα ψηλά του 1:17. Ωστόσο, ο Vettel απάντησε με ταχύτερο πέρασμα στον 4ο γύρο, με 1:17.4, παίρνοντας τρία δέκατα από τον Ricciardo, αλλά και μισό δευτερόλεπτο από τον Hamilton, ο οποίος δεν ήταν ικανοποιημένος από τον ρυθμό του.

Ο Ricciardo κινήθηκε ταχύτερα στον 5ο γύρο, κερδίζοντας κάτι λιγότερο από 3 δέκατα, ενώ πιο πίσω ο Verstappen ανέβηκε στην 17η θέση, περνώντας τον Ericsson. Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Vettel στον 6ο γύρο, με 1:17.3, κερδίζοντας ένα δέκατο, αλλά ο Ricciardo απάντησε με 1:17.0 στον 7ο γύρο, όταν ο Vettel ήταν στο 1:17.2.

Μέσα για την ποινή 10 δευτερολέπτων stop-and-go ο Sirotkin, την ώρα που ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο με 1:16.9, παίρνοντας μόλις 10 χιλιοστά από τον Vettel. Μάλιστα, ο Βρετανός ανέφερε graining στο εμπρός δεξιά ελαστικό του, ενώ στον επόμενο γύρο ο Ricciardo γύρισε σε 1:16.8, αλλά ο Vettel απάντησε με 1:16.6 στον 10ο γύρο, κερδίζοντας σχεδόν 4 δέκατα.

Γύροι 11-20


Οι δυο τους συνέχιζαν να εναλλάσσονται στους ταχύτερους γύρους, με τον Ricciardo να σημειώνει 1:16.4 στον επόμενο γύρο, τη στιγμή που ο Vettel ήταν 2 δέκατος πιο αργός. Μέσα ο Hamilton στο τέλος του 12ου γύρου. Ο οδηγός της Mercedes έβαλε την ultrasoft γόμα και βγήκε πίσω από τον Ocon, στην έκτη θέση.

Μπροστά, ο Ricciardo κινήθηκε εξαιρετικά γρήγορα, γυρνώντας σε 1:15.5 στον 13ο γύρο, κερδίζοντας 577 χιλιοστά από τον Vettel. Ο Hamilton προσπέρασε τον Ocon για την 5η θέση, έχοντας σαφώς καλύτερο ρυθμό από τον Bottas, ο οποίος για κάποιον λόγο ήταν στο 1:19, δηλαδή 3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον team-mate του.

Ο Ricciardo εξακολουθούσε να είναι ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, με τον Vettel να μπαίνει στον 16ο γύρο. Ο Γερμανός βγήκε στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Bottas, κάτι λογικό αν αναλογιστούμε τον αργό ρυθμό του Φινλανδού. Ο Ricciardo πίεζε όσο μπορούσε και μπήκε στον 17ο γύρο, για να βάλει κι αυτός την ultrasoft γόμα, μαζί με τον Raikkonen και τον Bottas.

Μετά από τα pit stops των πρώτων, ο Ricciardo επέστρεψε στην πρώτη θέση, ο Vettel ήταν πίσω του και ο Hamilton μετακινήθηκε και πάλι 3ος, με τον Raikkonen στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Ocon, Alonso και τον 7ο Bottas. Οι Perez, Gasly και Hulkenberg έκλειναν την πρώτη δεκάδα, αλλά χωρίς να έχουν μπει για αλλαγή.

Ο Ricciardo απείχε πλέον 3 δευτερόλεπτα από τον Vettel, ο οποίος με τη σειρά του ήταν 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Hamilton, τη στιγμή που ο Alonso έμπαινε για τη δική του αλλαγή στον 19ο γύρο, βγαίνοντας στην 10η θέση, μπροστά από τον team-mate του. Ο Ricciardo συνέχιζε να δυσκολεύεται με την ultrasoft γόμα, την οποία προσπαθούσε να φέρει στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.

Γύροι 21-30

Η ultrasoft δεν ήταν η κατάλληλη γόμα για τις συνθήκες, όπως έδειχναν τα χρονόμετρα, αφού και οι τέσσερις πρώτοι γυρνούσαν πάνω από το 1:18, όταν ο Bottas ήταν στα 1:16 με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Raikkonen είχε φτάσει τον Hamilton, ο οποίος αναγκάστηκε να βελτιώσει τον ρυθμό του, με τη διαφορά τους να είναι κάτω από ένα δευτερόλεπτο.

Το γυρολόγιο ήταν σημαντικά χειρότερο με την ultrasoft γόμα, ενώ οι οδηγοί ήταν αναγκασμένοι να διαχειρίζονται τα ελαστικά τους, προκειμένου να φτάσουν μέχρι το τέλος, κάτι που δεν ήταν εύκολο. Ο Bottas συνέχιζε να είναι ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, γυρνώντας στα 1:17, όντας πολύ ταχύτερος από τον Raikkonen.

Κάποιο πρόβλημα με το κατέβασμα των ταχυτήτων από την τρίτη στη δευτέρα ανέφερε ο Verstappen, λέγοντας ότι μπλοκάρει ο πίσω άξονας και κινδυνεύει να βγει εκτός πίστας. Τα προβλήματα για τη Red Bull δεν σταματούσαν εκεί: ο Ricciardo ανέφερε απώλεια δύναμης, με τον Vettel να είναι σε κοντινή απόσταση πίσω του, προσπαθώντας να μπει σε ζώνη DRS.

Ο Γερμανός είχε κολλήσει στο πίσω μέρος της Red Bull, αλλά ο Ricciardo έδειχνε να διαχειριζόταν το πρόβλημα, κερδίζοντας 4 δέκατα στον 30ο γύρο.

Γύροι 31-40

1:19.1 και από τους δύο στον 31ο γύρο, με τη διαφορά τους να είναι λίγο πάνω από το ένα δευτερόλεπτο, ωστόσο ο Ricciardo άκουγε πως θα πρέπει να συμβιβαστεί με την κατάσταση, καθώς οι μηχανικοί του δεν έβλεπαν κάποια βελτίωση. Εν τω μεταξύ, ο Bottas είχε φτάσει τον Raikkonen, ο οποίος πλέον κοιτούσε περισσότερο πίσω του και όχι μπροστά του τον Hamilton.

Ο Βρετανός άκουγε ότι το θέμα με τα ελαστικά το έχουν όλοι, καθώς η ultrasoft ήταν η πιο ακατάλληλη για τις συνθήκες του αγώνα. Ο ρυθμός των πρώτων είχε πέσει σημαντικά, κάτι που προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί ο Hamilton, για να πλησιάσει τον Vettel, από τον οποίο απείχε 4,5 δευτερόλεπτα στον 38ο γύρο.

Ο Stroll είχε ξανά πρόβλημα και μπήκε για αλλαγή, βάζοντας την hypersoft γόμα, με αποτέλεσμα ο Καναδός να γράφει ταχύτερους γύρους από την τελευταία θέση. Ο Hamilton συνέχιζε να κερδίζει χρόνο από τον Vettel και ο Bottas να είναι κολλημένος τον Raikkonen, αλλά γνώριζε πως ο συμπατριώτης του δεν πρόκειται να δώσει εύκολα τη θέση του.

Γύροι 41-50

Ο Vettel ανέφερε κάποια προσωρινή διακοπή στις ενδείξεις του τιμονιού του, αλλά το χειρότερο ήταν πως ο Hamilton εξακολουθούσε να είναι πιο γρήγορος, μειώνοντας τη διαφορά κάτω από τα 2 δευτερόλεπτα, με τους τρεις πρώτους πλέον να βρίσκονται εντός τριών δευτερολέπτων. Ο Ricciardo κέρδισε λίγο από τον Vettel στον 45ο γύρο, ενώ ο Hamilton πήρε ένα δέκατο από τον Γερμανό.

Το γυρολόγιο είναι στα μέσα του 1:19 για τους τρεις πρώτους, με τον Ricciardo να χάνει σχεδόν 20 χλμ/ώρα στο τελευταίο κομμάτι, ενώ ο Verstappen ανέφερε ότι γλιστρούσε παντού. Ο Ολλανδός μπήκε στον 48ο γύρο και βγήκε στην 11η θέση, έχοντας πλέον την hypersoft γόμα μέχρι το τέλος του αγώνα.

Η κατάσταση μπροστά δεν είχε αλλάξει: παρόμοιο ρυθμό είχαν οι Ricciardo, Vettel και Hamilton και δύσκολα θα επιχειρούσε κάτι κάποιος, διότι γνώριζαν ότι κανείς δε θα δώσει εύκολα τη θέση του και πως μια τέτοια κίνηση στο Μονακό θα μπορούσε να έχει αντίθετα αποτελέσματα.

Γύροι 51-60

Ο Vettel κατέβηκε προσωρινά το ένα δευτερόλεπτο, τη στιγμή που ο Hulkenberg μπήκε για τη δική του αλλαγή, βάζοντας την hypersoft, για να συνεχίσει από την 10η θέση, πίσω από τον Sainz. Ο Alonso δεχόταν την πίεση του Gasly, ο οποίος άνοιγε την πίσω πτέρυγα και προσπαθούσε να πάρει την 7η θέση από τον Ισπανό, έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά.

Εκτός αγώνα ο Alonso στον 52ο γύρο με πρόβλημα στο κιβώτιο. Ωστόσο, δεν είχαμε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, παρά μόνο κίτρινες σημαίες στην πρώτη στροφή. Ένα ενδιαφέρον τρενάκι είχε σχηματιστεί στις θέσεις 8, 9 και 10, από τους Sainz, Hulkenberg και Verstappen αντίστοιχα.

Ο Sainz έλαβε εντολή να αφήσει τον Hulkenberg να περάσει, αφού είχε πολύ ταχύτερο ρυθμό από τον Ισπανό, ο οποίος έπρεπε να κρατήσει πίσω του τον Verstappen, που είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Ο Ολλανδός τελικά πέρασε τον Sainz αμέσως μετά το τούνελ, ανεβαίνοντας έτσι στην 9η θέση, με τον Sainz να παραπονιέται ότι ο Verstappen έκοψε το chicane, ενώ ο ίδιος είχε κάνει το ίδιο στον προηγούμενο γύρο. 1:14.2 από τον Verstappen, καθώς είχε καθαρό αέρα μπροστά του και hypersoft γόμα.

Γύροι 61-70

Μπροστά, τα πράγματα δεν είχαν αλλάξει. Ο Hamilton είχε χάσει χρόνο και απείχε 3 δευτερόλεπτα από τον Vettel, αλλά ο Vettel ήταν 1 και κάτι δευτερόλεπτα πίσω από τον Ricciardo. Ο Raikkonen συνέχιζε να κοιτά πίσω, γιατί ο Bottas ήταν στο δευτερόλεπτο. Ο Hulkenberg είχε φτάσει στον 7ο Gasly και ήθελε να τον προσπεράσει, διότι ο Verstappen ήταν κολλημένος πίσω του, με τους τρεις αυτούς οδηγούς να είναι στα χαμηλά του 1:17.

Οι τρεις πρώτοι είχαν ανεβάσει τον ρυθμό τους, καθώς ήταν στο 1:17.9 στον 66ο γύρο, όταν οι Raikkonen και Bottas ήταν στα μέσα του 1:18. Ο Φινλανδός ήταν πολύ πιο αργός από τους Ocon, Gasly, Hulkenberg και Verstappen, έτσι ο Γάλλος οδηγός της Force India βρισκόταν μόλις 1,7 δευτερόλεπτα πίσω του στον 69ο γύρο.

Γύροι 71-78

Είχαμε περάσει στο τελευταίο μέρος του αγώνα και τα πράγματα δεν έδειχναν να αλλάζουν. Ο Vettel πήρε μισό δευτερόλεπτο από τον Ricciardo στον 71ο γύρο, κατεβάζοντας τη διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο. Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 72ο γύρο! Υπεύθυνος ο Leclerc, ο οποίος είχε πρόβλημα στο σύστημα πέδησης κι έπεσε στο πίσω μέρος της STR13 του Hartley μετά το τούνελ.

Κανείς από τους πρώτους δεν μπήκε για αλλαγή και είχαμε ξανά αγώνα στον 74ο γύρο. Όλα έδειχναν να είχαν τελειώσει, αφού η διαφορά του Vettel από τον Ricciardo ήταν πλέον στα 5,1 δευτερόλεπτα. Έντονο μπλοκάρισμα από τον Γερμανό, με τα ελαστικά του να ήταν στο τέλος της ζωής τους.

Τίποτε δεν άλλαξε μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας: ο Ricciardo πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη, με τους Vettel και Hamilton να συμπληρώνουν το βάθρο. Ο Raikkonen στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Bottas, Ocon, Gasly, Hulkenberg, Verstappen και Sainz.


Εικόνα




Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Ιουνίου, στο Μόντρεαλ του Καναδά.
Πηγή: Γιώργος Πασχαλίδης - autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2018, 10:03
από Johnny
GP Καναδά 2018


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Φιέστα της Ferrari αποτέλεσε ο έβδομος αγώνας της χρονιάς ο οποίος έγινε στην πίστα Gilles Villeneuve του Καναδά καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκίνησε από την πρώτη θέση, δεν απειλήθηκε ποτέ και πήρε μια άνετη νίκη.

Μάλιστα η νίκη αυτή αποτελεί ορόσημο για τον Γερμανό για δύο λόγους καθώς είναι η 50η της καριέρας του ενώ σε συνδυασμό με την πέμπτη θέση του Χάμιλτον κατάφερε να ανακτήσει την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα οδηγών ξεπερνώντας τον Βρετανό για 1 βαθμό.

Στην εκκίνηση όλα κύλησαν ομαλά όμως μερικές στροφές μετά ο Λανς Στρολ έκανε ένα λάθος το οποίο οδήγησε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του πάνω στο εμπρός μέρος εκείνου του Χάρτλεϊ με αποτέλεσμα να βρεθούν και οι δύο στον τοίχο.

Το συμβάν Στρολ – Χάρτλεϊ οδήγησε στην έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας το οποίο έμεινε στην πίστα για τρεις γύρους. Με την επανεκκίνηση του αγώνα ο Φέτελ δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στον Βάλτερι Μπότας που ακολουθούσε και από εκείνο το σημείο και μετά το μόνο που χρειάστηκε να κάνει είναι να διαχειρίζεται τη διαφορά του κάτι που έκανε με επιτυχία.

Πέραν των γεγονότων της εκκίνησης ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από έλλειψη δράσης καθώς το μόνο προσπέρασμα μεταξύ των πρωτοπόρων που είδαμε ήταν όταν ο Ρικιάρντο κατάφερε με μία έξυπνη στρατηγική να βρεθεί μπροστά από τον Χάμιλτον μετά τις αλλαγές ελαστικών.

Αυτό το γεγονός πυροδότησε την έναρξη μιας μάχης στην οποία ο Χάμιλτον συνεχώς πίεζε όμως ο Αυστραλός κατάφερνε με αψεγάδιαστη οδήγηση να τον κρατάει πίσω του και να εκμεταλλεύεται τα ντουμπλαρίσματα προκειμένου να παίρνει ανάσες μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ακόμα μία μάχη που φάνηκε ότι θα δημιουργούνταν αλλά δεν ευοδώθηκε είναι αυτή μεταξύ του Φερστάπεν και του Μπότας καθώς ο Ολλανδός πλησίαζε τον Φινλανδό στα τελευταία στάδια του αγώνα όμως ο οδηγός της Mercedes δήλωσε πριν το βάθρο ότι αυτό έγινε επειδή αντιμετώπισε πρόβλημα με την κατανάλωση καυσίμου οπότε αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό.

Στο πέσιμο της καρό σημαίας είχαμε και το ευτράπελο της ημέρας αφού το supermodel Γουίνι Χάρλοου που ήταν υπεύθυνη να την κυματίσει το έκανε ένα γύρο νωρίτερα κάτι που σχολίασε αστειευόμενος ο Φέτελ.

Επόμενος σταθμός της Formula 1 είναι στην πίστα Paul Ricard στη Γαλλία η οποία επιστρέφει στο καλεντάρι μετά από 10 χρόνια.
Πηγή:του Σωτήριου Χάλλα -motori.gr


Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2018, 21:27
από Johnny
GP Γαλλίας 2018


Εικόνα[/url]
Εικόνα



Στη Γαλλία πραγματοποιήθηκε ο 8ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 και όπως αποδείχτηκε η Mercedes με τον Hamilton δεν είχε αντίπαλο.
Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes ξεκίνησε από την πρώτη θέση, παρέμεινε σε αυτή και όπως φάνηκε κανένας αντίπαλός του δεν έδειξε ικανός να τον απειλήσει.
Σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα πρώτα μέτρα μετά την εκκίνηση, οπότε και είχαμε αρκετές επαφές με σημαντικότερη από όλες, αυτή με τους Vettel και Bottas.
Οι δυο πιλότοι ακούμπησαν και αναγκάστηκαν να μπουν στα πιτς με αποτέλεσμα να βρεθούν στις τελευταίες θέσεις.
Αυτή η κίνηση προσέφερε λίγο αργότερα και πολύ θέαμα από τις συνεχείς προσπεράσεις που έφεραν, τον μεν Vettel στις πρώτες θέσεις και τον δε Bottas, να μάχεται να μπει στην 8άδα, ειδικά μετά την καθυστέρηση που είχε (σχεδόν 5 δευτ.) κατά τη διάρκεια του πιτ στοπ, 12 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Κερδισμένος σε κάθε περίπτωση ήταν ο Max Verstappen που κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση του βάθρου με μονοθέσιο της Red Bull.

Τον Ολλανδό δεν μπόρεσε να ακολουθήσει ο ομόσταυλός του Daniel Ricciardo ο οποίος μετά το πιτ στοπ αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του και έχασε την τρίτη θέση από τον Kimi Raikkonen μόλις πέντε γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα.
Τελικά ο Vettel τερμάτισε στην 5η θέση έχοντας σώσει ό,τι... μπορούσε, ωστόσο έχασε την πρώτη θέση
Ακόμα και με την 5η θέση ο Vettel πρέπει να αισθάνεται χαρούμενος
στην βαθμολογία του πρωταθλήματος από τον Hamilton που όπως προαναφέραμε κέρδισε εύκολα.

Πιο πίσω τερμάτισαν οι Magnussen και Bottas ενώ ο Sainz που πραγματοποίησε έναν εξαιρετικό αγώνα έχασε την 6η θέση μόλις στον 50ο γύρο (από τους 53). Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Hulkenberg και Leclerc με Renault και Sauber αντίστοιχα.

H συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 θα δοθεί χωρίς διακοπή στην Αυστρία την Κυριακή 1η Ιουλίου.

H 65η νίκη του Hamilton στη Γαλλία τον έφερε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.
Πηγή:zougla.gr


Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2018

Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2018, 19:39
από Johnny
Austrian GP Spielberg 2018


Εικόνα

Εικόνα

H Red Bull του Max Verstappen κέρδισε τον αυστριακό GP μετά από μια πολλαπλές αποτυχίες των μονοθεσίων του Lewis Hamilton, Valtteri Bottas και Daniel Ricciardo. Ο Vettel, ξεκινώντας από την έκτη θέση μετά την αμφισβητούμενη ποινή του, τερμάτισε τρίτος πίσω από τον teammate του στην Ferrari, Kimi Raikkonen και με τους 15 βαθμούς της τρίτης θέσης τον επανέφεραν στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών.

O poleman Bottas έχασε την θέση του λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση, με τον Lewis Hamilton να οδηγεί τον αγώνα μέχρι το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, που ενεργοποιήθηκε εξαιτίας της εγκατάλειψης από υδραυλικά του Φινλαδού. Και ενώ οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν να αλλάξουν ελαστικά, η Mercedes επέλεξε να μην τραβήξει στα pits τον Hamilton, απόφαση που αποδείχθηκε λανθασμένη, με την ομάδα να αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη.

Αργότερα, όμως, την “τύχη” του Bottas είχε και ο Hamilton, με την εγκατάλειψη του Βρετανού να είναι η πρώτη μετά από 34 αγώνες, ενώ η διπλή εγκατάλειψη των μονοθεσίων της Mercedes ήρθε για πρώτη φορά μετά το 1955.

Εντυπωσιακή ήταν και η απόδοση των οδηγών της Haas και Force India, καθώς και οι τέσσερις οδηγοί κατάφεραν να βαθμολογηθούν, με την 4η θέση του Grosjean να είναι η πρώτη φετινή στους βαθμούς, και έρχεται μετά τον αγώνα της Ιαπωνίας του 2017. Ο Fernando Alonso μαχόμενος προσπάθησε να περισώσει την κάκιστη αγωνιστική κατάσταση της McLaren και η 8η θέση του θεωρείται άθλος.

Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί της Alfa Romeo Sauber, με τον Leclerc να περνάει στις τελευταίες στροφές τον team-mate του Marcus Ericsson, μετά από συνεννόηση με την ομάδα. Λίγους γύρους νωρίτερα ο Ericsson είχε πάρει εντολή από την Ελβετική ομάδα να περάσει τον Μονεγάσκο, έτσι ώστε να επιτεθεί στον Alonso, αλλά δεν τα κατάφερε γι’αυτό και έδωσε πίσω την θέση του στον Leclerc.

Ο επόμενος αγώνας είναι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 7-8 Ιουλίου, στην πίστα του Silverstone.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα