odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 24 Σεπ 2018, 11:26

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 38 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Formula 1 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2018, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
GP Βρετανίας 2018:

Πρόλογος




Εικόνα




Διανύουμε το πρώτο triple header στην ιστορία της Formula 1, το οποίο ολοκληρώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο, στο Silverstone της Αγγλίας, σε μία από τις πιο ιστορικές πίστες. Το Βρετανικό Grand Prix αποτελεί ουσιαστικά τον εντός έδρας αγώνα για πολλές ομάδες, αφού η έδρα τους βρίσκεται στη Βρετανία.

Ο τοπικός ήρωας δεν είναι άλλος από τον Lewis Hamilton, ο οποίος έχασε το βαθμολογικό προβάδισμα στην Αυστρία την περασμένη Κυριακή, μετά από την εγκατάλειψή του, λόγω έλλειψης στην πίεση καυσίμου, σε ένα καταστροφικό Grand Prix για τη Mercedes, συνεπώς οι Γερμανοί θα προσπαθήσουν να επανέλθουν στις νίκες, γεγονός που αποτελεί τον μοναδικό στόχο για τον Hamilton.

Η Ferrari αναμένει ένα αρκετά δύσκολο Grand Prix, καθώς θεωρεί πως η W09 θα είναι το φαβορί στη βρετανική πίστα. Παρ’ όλα αυτά, οι υψηλές θερμοκρασίες που θα επικρατούν ίσως να ευνοήσουν την ιταλική ομάδα, παρόλο που τα ελαστικά θα είναι τα πιο σκληρά που έχουμε δει μέχρι στιγμής.

Η Red Bull προέρχεται από ένα θετικό Grand Prix, μετά από τη νίκη του Max Verstappen στο Spielberg, αλλά και η αυστριακή ομάδα δεν έχει αυταπάτες για εύκολο αγώνα την Κυριακή. Ο Ολλανδός έχει ανεβασμένη ψυχολογία μετά από την Αυστρία, ενώ ο Daniel Ricciardo θέλει επιστροφή στα θετικά αποτελέσματα μετά από την εγκατάλειψή του στην Αυστρία.

Ο Hamilton έχει κερδίσει πέντε φορές εκεί, όπως και οι Jim Clark και Alain Prost, και ο 33χρονος θα προσπαθήσει να πάρει την πέμπτη συνεχόμενη νίκη του. Όσον αφορά τις ομάδες, η Ferrari έχει 15 νίκες, έναντι 14 της McLaren, με την ιταλική ομάδα να πετυχαίνει την τελευταία της νίκη στο Silverstone το 2011.

Τα ελαστικά που θα μπουν στα μονοθέσια είναι η μαλακή, η μέση και η σκληρή γόμα, την οποία βλέπουμε πρώτη φορά φέτος. Ο καιρός αναμένεται να είναι καλός και ζεστός, με τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 30°C, κάτι που δεν συμβαίνει συχνά στην Αγγλία.

Η FIA αποφάσισε να ορίσει τρίτη ζώνη DRS και γι’ αυτό το 3ήμερο. Η πρώτη ζώνη ξεκινάει 30 μέτρα μετά τη Στροφή 5, με το σημείο ανίχνευσης να βρίσκεται 25 μέτρα πριν τη Στροφή 3. Η δεύτερη ζώνη DRS ξεκινάει στη Στροφή 14, με το σημείο ανίχνευσης να είναι στη Στροφή 11, ενώ η τρίτη ζώνη ξεκινάει 62 μέτρα μετά τη Στροφή 18, με το σημείο ανίχνευσης να είναι 83 μέτρα πριν τη Στροφή 16. Η διαφορά είναι πως οι οδηγοί θα μπορούν να κρατούν ανοιχτή την πίσω πτέρυγα στις δύο πρώτες στροφές της πίστας, δηλαδή μέχρι τα φρένα της αργής Στροφής 3.
Πηγή:autoblog.gr

Ένας εικονικός γύρος με τον Kevin Magnussen


Kevin Magnussen's Virtual Hot Lap Of Silverstone | British Grand Prix

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Formula 1 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2018, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
GP Βρετανίας 2018


Εικόνα

Εικόνα





Εικόνα


Σε έναν αρκετά επεισοδιακό αγώνα, με δύο εμφανίσεις του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ο Sebastian Vettel αναδείχθηκε νικητής! Ο Γερμανός κατέκτησε την τέταρτη φετινή και την 51η νίκη της καριέρας του. Αυτή δεν ήρθε με τον πιο εύκολο τρόπο, καθώς, παρά την πρωτοπορία που πήρε στην εκκίνηση, έπεσε στη δεύτερη θέση κι έπρεπε να προσπεράσει τον Valtteri Bottas στους τελευταίους γύρους.

Στη δεύτερη θέση ο Lewis Hamilton, ο οποίος έπεσε στο πίσω μέρος στην αρχή, ύστερα από επαφή με τον Kimi Raikkonen. Ο Βρετανός ανέκαμψε και με πολύ καλό ρυθμό έφτασε μέχρι τη δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση του βάθρου ο Kimi Raikkonen, που τιμωρήθηκε με ποινή δέκα δευτερολέπτων από την επαφή του με τον Hamilton.

Ο Valtteri Bottas περιορίστηκε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg, Esteban Ocon, Fernando Alonso, Kevin Magnussen και τον Pierre Gasly που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε τι έγινε στους 52 γύρους του αγώνα:

Εκκίνηση

Ο ουρανός ήταν καθαρός και οι συνθήκες παρόμοιες με χθες. Οι θερμοκρασίες ήταν υψηλές για μία ακόμα ημέρα: 26°C στην ατμόσφαιρα και 52°C στο οδόστρωμα. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Hamilton, Vettel, Raikkonen, Bottas, Verstappen, Ricciardo, Magnussen, Grosjean, Leclerc και Ocon. Όλοι οδηγοί φορούσαν την μαλακή γόμα, εκτός από τους Hulkenberg, Sainz, Stroll και Hartley που είχαν τη μέση γόμα στα μονοθέσιά τους. Μάλιστα, οι Sirotkin, Stroll και Hartley ξεκινούσαν από το pit lane.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Vettel έφυγε πολύ καλύτερα και πέρασε στην πρώτη θέση. Ο Hamilton δεν ξεκίνησε καλά κι έχασε τη δεύτερη θέση από τον Bottas, ωστόσο το χειρότερο για τον Βρετανό είναι πως είχε επαφή με τον Raikkonen και βγήκε εκτός πίστας, με αποτέλεσμα να πέσει στο πίσω μέρος. Vettel, Bottas, Verstappen, Raikkonen, Ricciardo, Hulkenberg, Leclerc, Ocon, Sainz και Magnussen οι δέκα πρώτοι στον πρώτο γύρο.

Γύροι 1-10

Ο Vettel ήταν αμέσως με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός στο grid, γράφοντας ταχύτερα περάσματα, όσο πίσω ο Hamilton είχε ανέβει στην 13η θέση, ρωτώντας παράλληλα για τις ζημιές στο μονοθέσιό του. Ο Raikkonen πίεζε τον Verstappen και άνοιγε την πίσω πτέρυγα, θέλοντας να εκμεταλλευτεί την ανώτερη τελική ταχύτητα της Ferrari.

Ο Ricciardo δεν ήταν αρκετά κοντά για να επωφεληθεί από τη μάχη των δύο, ενώ οι αγωνοδίκες εξέταζαν το περιστατικό μεταξύ των Raikkonen και Hamilton στην εκκίνηση. Ο πιλότος της Mercedes είχε μπει στην δεκάδα στον έκτο γύρο, ενώ οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως ο Raikkonen τιμωρήθηκε με 10 δευτερόλεπτα ποινής.

Ακόμα μία θέση κέρδισε ο Hamilton και ανέβηκε στην ένατη θέση, προσπερνώντας τον Magnussen. Ο Vettel είχε ανοίξει τη διαφορά στα 5,3 δευτερόλεπτα από τον Bottas, την ώρα που ο Hamilton είχε μετακινηθεί στην έβδομη θέση, προσπερνώντας τους Ocon και Leclerc. Επόμενος στόχος του Βρετανού ήταν ο Hulkenberg, όσο η μάχη των Verstappen και Raikkonen συνεχιζόταν.

Γύροι 11-20


Ο Raikkonen ρωτούσε για την κατάσταση της εμπρός αεροτομής, χάνοντας λίγο χρόνο έναντι του Verstappen. Ο Hamilton απαλλάχθηκε και από το εμπόδιο του Hulkenberg και πλέον ήταν πίσω από τον Ricciardo, έχοντας σαφώς καλύτερο ρυθμό. Ο Ricciardo αναγκάστηκε να ανεβάσει τον ρυθμό του, παρόλο που οι μεταξύ τους διαφορά ήταν πάνω από 12 δευτερόλεπτα.

Μέσα ο Raikkonen στο τέλος του 13ου γύρου. Ο Φινλανδός εξέτισε την ποινή των 10 δευτερολέπτων, αλλάζοντας στη συνέχεια ελαστικά. Μέση γόμα στην SF71H, με τον «Iceman» να παραμένει συνολικά 38 δευτερόλεπτα μέσα στο pit lane, κάτι που τον έριξε στην ενδέκατη θέση, πίσω από τον Magnussen, τον οποίο προσπέρασε γρήγορα, όπως και τον Sainz, για να ανέβει ένατος.

Μέσα και ο Verstappen στον 17ο γύρο, ο οποίος έβαλε τη μέση γόμα και βγήκε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Hamilton, που συνέχιζε να έχει πολύ καλό ρυθμό και να μειώνει διαρκώς τη διαφορά του από τον Ricciardo, απέχοντας πλέον εννιά δευτερόλεπτα. Η αλλαγή του Αυστραλού πραγματοποιήθηκε στον 18ο γύρο κι επέστρεψε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Verstappen και μπροστά από τον Raikkonen.

Ο Φινλανδός ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, ενώ και ο Hamilton ήταν σημαντικά ταχύτερος από τους δύο πρώτους, κερδίζοντας μέχρι και 1,5 δευτερόλεπτο στον γύρο από τον Vettel, χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε τι κάνει ο Γερμανός. Εκτός αγώνα ο Leclerc. Το pit stop του Μονεγάσκου πιθανώς δεν πραγματοποιήθηκε σωστά, έτσι πάρκαρε την C37, όσο ο Vettel μπήκε για τη μέση γόμα, βγαίνοντας στη δεύτερη θέση.

Γύροι 21-30

Ο Bottas έκανε το ίδιο στον 21ο γύρο και γύρισε στη τρίτη θέση, πίσω από τον Hamilton, όμως στη συνέχεια προσπέρασε τον team-mate του, μιας και είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Η μάχη του Raikkonen με τις Red Bull συνεχιζόταν, αυτή τη φορά με τον Ricciardo, για την πέμπτη θέση. Μάλιστα, ο Φινλανδός το παράκανε και βγήκε λίγο εκτός, όμως βρέθηκε και πάλι στην ουρά του Ricciardo.

Ο Hamilton ετοιμαζόταν και για το δικό του pit stop, ενώ ήταν φανερό πως τα ελαστικά του είχαν τελειώσει. Η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον 25ο γύρο κι επέστρεψε στην έκτη θέση, πίσω από τον Raikkonen, τον οποίο συνέχιζε να καθυστερεί ο Ricciardo. Ωστόσο, ο Βρετανός απείχε πάνω από δέκα δευτερόλεπτα, αλλά το πλεονέκτημα γι’ αυτόν ήταν πως είχε πιο φρέσκα ελαστικά.

Μπροστά, ο Bottas μείωσε τη διαφορά στα 2,8 δευτερόλεπτα, με τη Mercedes να του λέει πως ίσως ο Γερμανός να έχει πρόβλημα με τα ελαστικά του στους τελευταίους γύρους. Ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, με 1:31.6, χρόνος κατά έξι δέκατα καλύτερος από τον αυτόν του Raikkonen, κάτι που οφείλεται και στα πιο φρέσκα ελαστικά.

Ο Ricciardo μπήκε για δεύτερη φορά στα pits, κάτι που κανείς δεν περίμενε. Ο Αυστραλός έβαλε τη μαλακή γόμα για να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα, κάτι που έδωσε μία θέση στους Raikkonen και Hamilton, οι οποίοι ήταν πλέον τέταρτος και πέμπτος, αντίστοιχα.

Γύροι 31-40

Ο Vettel είχε χάσει ακόμα λίγο χρόνο έναντι του Bottas, με τη διαφορά τους να είναι 2,3 δευτερόλεπτα. Πιο πίσω, ο Hamilton είχε ρίξει τη διαφορά του από τον Raikkonen κάτω από τα εφτά δευτερόλεπτα, έχοντα ταχύτερο ρυθμό. Ατύχημα για τον Ericsson, ο οποίος έχασε τον έλεγχο στην Abbey και κατέληξε στα προστατευτικά.

Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 33ο γύρο, με αποτέλεσμα οι Vettel, Verstappen και Raikkonen να μπαίνουν για αλλαγή. Ο Bottas προτίμησε να μείνει εκτός, παίρνοντας έτσι την πρωτοπορία, ωστόσο ο Vettel ήταν πίσω του με πιο φρέσκα ελαστικά. Η δεκάδα πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν: Bottas, Vettel, Hamilton, Verstappen, Raikkonen, Ricciardo, Hulkenberg, Ocon, Magnussen και Alonso.

Ο Vettel ήταν με τη μαλακή γόμα, καθώς είχε διαθέσιμο για τον αγώνα ένα ολοκαίνουριο σετ μαλακή γόμας. Μαλακή γόμα για τους Verstappen και Raikkonen, κάτι που θα τους έδινε πλεονέκτημα. Αντίθετα, οι Bottas και Hamilton είχαν τη μέση γόμα, και μάλιστα ο Φινλανδός είχε αλλάξει ελαστικά στον 21ο γύρο.

Είχαμε ξανά αγώνα στον 38ο γύρο και ο Bottas έμεινε μπροστά, ενώ τίποτα δεν άλλαξε πιο πίσω. Ο Vettel ήθελε να δείξει από νωρίς τις διαθέσεις του, όσο ο Verstappen είχε μάχη με τον Raikkonen, περνώντας τον Φινλανδό. Όλα αυτά, όμως, κράτησαν πολύ λίγο, καθώς το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε ξανά στην πίστα. Αυτή τη φορά το προκάλεσαν οι Sainz και Grosjean, που είχαν επαφή μεταξύ τους και βγήκαν εκτός πίστας.

Γύροι 41-52

Είχαμε ξανά αγώνα στον 42ο γύρο, με τον Vettel να επιτίθεται αμέσως στον Bottas, αλλά ο Φινλανδός κράτησε με δυσκολία τη θέση του. Ο Raikkonen πίεσε τον Verstappen για να πάρει πίσω την τέταρτη θέση και πράγματι τα κατάφερε, έχοντας πλέον μπροστά του τον Hamilton, με πιο αργά ελαστικά.

Σε θέση άμυνας και τα δύο Mercedes, εν αντιθέσει με τα δύο Ferrari, που άνοιγαν την πίσω πτέρυγα. Ρόδα με ρόδα οι Vettel και Bottas, με τον Φινλανδό να κάνει ό,τι μπορεί για να κρατήσει πίσω του τον Γερμανό, ο οποίος δεν θα σταματούσε μέχρι να περνούσε και πάλι στην πρωτοπορία. Προσωρινά εκτός ο Verstappen, εγκαταλείποντας στη συνέχεια.

Το προσπέρασμα πραγματοποιήθηκε στον 46ο γύρο και ο Seb κόλλησε το γκάζι στο πάτωμα για το ταχύτερο πέρασμα του αγώνα, με 1:30.6, έχοντας πλέον καθαρό αέρα μπροστά του. Τα ελαστικά του Bottas βρισκόταν σε κακή κατάσταση, κάτι που ήξερε καλά ο Hamilton. Ο Βρετανός είχε σαφώς καλύτερο ρυθμό και πέρασε στη δεύτερη θέση.

Ο επόμενος που προσπέρασε τον Bottas ήταν ο Raikkonen, παίρνοντας την τρίτη θέση του βάθρου, χωρίς τίποτα να έχει τελειώσει, αφού η Ferrari ήθελε το «1-2». Είχαμε φτάσει στον τελευταίο γύρο και τίποτα δεν έδειχνε να αλλάζει. Τελικά, ο Vettel πήρε την καρώ σημαία, μπροστά από τους Hamilton, Raikkonen, Bottas, Ricciardo, Hulkenberg, Ocon, Alonso, Magnussen και Gasly.

Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί στις 20-22 Ιουλίου, στο Hockenheim της Γερμανίας.
Πηγή: Γιώργος Πασχαλίδης-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα




Σχόλια μετα τον αγώνα :


Νίκι Λάουντα: «Αντιαθλητική συμπεριφορά από τη Ferrari»




Οι συγκρούσεις μεταξύ των οδηγών της Ferrari και των οδηγών της Mercedes στις δύο τελευταίους αγώνες της Formula 1 είναι «άδικες» και «δεν έχουν καθόλου πλάκα», λέει πολυ θυμωμένος ο Νίκι Λάουντα.

Όταν μιλά μια προσωπικότητα του διαμετρήματος του Λάουντα πρέπει να ακούμε με προσοχή τι λέει ,καθώς είναι πολύ σοβαρός και συνήθως μετράει τα λόγια του.

Ο μη εκτελεστικός πρόεδρος της Mercedes, Νίκι Λάουντα, ​​δήλωσε στο Motorsport.com: «Ο Λιούις έκανε μια απίστευτη δουλειά σήμερα, χωρίς καμία αμφιβολία. Όλα πήγαν σωστά. Το ατύχημα ήταν άδικο βασικά, επειδή είναι η δεύτερη φορά που η Ferrari μας χτυπά στον πρώτο γύρο και δεν είναι πλέον αστείο, αλλά έτσι είναι τα πράγματα.»

Ο Φέτελ στη Γαλλία πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων για το χτύπημα του Μπότας ενώ σήμερα ο Ράικονεν πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων για τη σύγκρουση του Hamilton την Κυριακή. Ο Λάουντα δίνει την δική του εκδοχή «Πρώτα απ 'όλα ήταν λάθος όταν έδωσαν στον Φέτελ πέντε δευτερόλεπτα. Το είχα πει και τότε. Τουλάχιστον τώρα έδωσαν στον Ράικονεν 10 δευτερόλεπτα. Οι διοργανωτές συνειδητοποίησαν σωστά τι συμβαίνει εδώ. Αλλά έτσι είναι. Δεν έπρεπε να ήταν, αλλά για μένα, η δουλειά του Λιούις ήταν το πιο σημαντικό, που από τελευταίος ήρθε δεύτερος. Ήταν μια εκπληκτική εμφάνιση, αντάξια ενός πρωταθλητή. Τίποτε δεν είναι τυχαίο... Είμαι σίγουρος πως δίχως το χτύπημα από τον Κίμι θα είχε κερδίσει τον αγώνα.»
Πηγή:gazzetta.gr


Στάζει φαρμάκι για τον Ραϊκόνεν ο Τότο Βόλφ



Τον πόνο του λέει ο Τότο Βολφ στους δημοσιογράφους και το «τραβά» κάπως το θέμα χαρακτηρίζοντας ανίκανο τον Ράικονεν. Πολλά είναι ο Ράικονεν αλλά σίγουρα όχι ανίκανος... Είναι υπερβολικός ο Βολφ μέσα στον εκνευρισμό του για το οτι χάθηκε μια σίγουρη νίκη.

Ένας θυμωμένος Τότο Βολφ κάνει δηλώσεις στο Sky σχετικά με τον αγώνα «Στο Λε Καστελέ (στον αγώνα της Γαλλίας) ήταν ο Φέτελ που χτύπησε τον Βάλτερι και τώρα ο Ράικονεν χτυπά τον Λιούις. Πως θέλετε να νοιώθω; Είμαι πολύ θυμωμένος. Θα μπορούσα να πως πως είναι αγωνιστικό συμβάν αλλά ο Τζέιμς Άλλισον λέει πως είναι σκόπιμο ή είναι ανίκανοι. Οι βαθμοί των κατασκευαστών είναι πολλοί. Η ομάδα μας έκανε εκπληκτική δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο, έχουμε τόσο μεγάλη υποστήριξη αλλά και τόση πίεση όλοι μας. Είναι ενδιαφέρουσες αυτές οι τακτικές -θα έλεγα- από την πλευρά τους (να του χτυπούν και να τους βγάζουν έξω), αλλά θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να το πολεμήσουμε και να βελτιώσουμε την θέση μας στους επόμενους αγώνες».
Αν και απογοητευμένος, ο Βολφ είπε ότι η Mercedes έκανε το σωστό να μην αλλάξει τα ελαστικά κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας. «Νομίζω ότι λειτούργησε επειδή κερδίσαμε τη 2η θέση είχαμε τελικά δίκιο. Οι θέσεις δύο και τέσσερα ήταν καλύτερες από αυτές που θα είχαμε αν αλλάζαμε λάστιχα. Ήταν απολύτως η σωστή στρατηγική, αλλά γνωρίζαμε ότι θα ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα στο τέλος του αγώνα.»
Πηγή:gazzetta.gr


Ραϊκόνεν: «Δίκαια τιμωρήθηκα»



O Ραϊκόνεν παραδέχθηκε το λάθος του στην εκκίνηση, όπου χτύπησε πάνω στον Χάμιλτον και θεωρεί δίκαιο, που τιμωρήθηκε. Πιστεύει πάντως, ότι χωρίς την ποινή των 10'' και κάποια λάθη θα μπορούσε να έχει διεκδικήσει ακόμη και την πρώτη θέση.

Μόνον ευχαριστημένος δεν έδειχνε ο Κίμι Ραϊκόνεν με την τρίτη θέση, που κατέκτησε στο Γκραν Πρι Μεγάλης Βρετανίας. Ο Κίμι απέδειξε για πολλοστή φορά, ότι είναι ένας πραγματικός sportsman και παραδέχθηκε στις πρώτες δηλώσεις του το λάθος στην εκκίνηση, που έστειλε τον Χάμιλτον πολύ πίσω.

Όπως είπε ο Φιλανδός, «Στην τρίτη στροφή αμέσως μετά την εκκίνηση μπλοκάρισε ο πίσω τροχός της Ferrari μου και έπεσα πάνω στη Mercedes του Χάμιλτον. Η ποινή των 10 δευτερολέπτων, που μου επιβλήθηκε, ήταν δίκαιη, γιατί ήταν δικό μου λάθος».

Ο Ραϊκόνεν τόνισε, ότι έκανε με βάση τις συγκεκριμένες συνθήκες ό,τι μπορούσε. Υπογράμμισε όμως, ότι υπέπεσε σε κάποια λάθη και ότι χωρίς αυτά και την ποινή των δέκα δευτερολέπτων θα μπορούσε να βρεθεί ακόμη ψηλότερα και να διεκδικήσει ακόμη και τη νίκη.
Πηγή:gazzetta.gr




Φέτελ: «Νομίζω, ότι αιφνιδίασα τον Μπότας»



Σε πελάγη ευτυχίας έπλεε μετά τη νίκη του στο Σίλβερστοουν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος έτρεξε με έμπλαστρο λόγω πόνων στον αυχένα. Όπως δήλωσε όμως, δεν ένιωσε τίποτα στον αγώνα, καθώς η αδρεναλίνη του βρισκόταν στα ύψη.

Ευτυχισμένος εμφανίστηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ αμέσως μετά τη νίκη του στο Σίλβερστοουν. Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari είχε να νικήσει εκεί από το 2009 με τα χρώματα της Red Bull και εφέτος τα κατάφερε παρά τους πόνους στον αυχένα, εξαιτίας των οποίων έτρεξε με έμπλαστρο.

Ο Φέτελ μίλησε αμέσως μετά τον αγώνα στο πρώην οδηγό της Formula 1, Μάρτιν Μπραντλ και δήλωσε τα εξής: «Ήταν ένας καταπληκτικός αγώνας. Τα αυτοκίνητα ασφαλείας προκάλεσαν λίγη αναστάτωση, όμως όλα πήγαν τελικά καλά. Εδωσα μεγάλη μάχη με τον Μπότας και νομίζω, ότι τον αιφνιδίασα κατά την προσπέραση. Πάντως δεν ήμουν σίγουρος και ο ίδιος, αν θα τα κατάφερνα να κρατηθώ στη στροφή με την ταχύτητα που είχα αναπτύξει».

Στο ερώτημα, πώς ένιωθε λόγω του προβλήματος στον αυχένα, ανέφερε ο Φέτελ ότι τον βοήθησαν οι φυσιοθεραπευτές της ομάδας, ενώ στη διάρκεια του αγώνα είχε βάλει ένα ειδικό έμπλαστρο. «Δεν ένιωσα τίποτα στον αγώνα, αφού η αδρεναλίνη βρισκόταν στα ύψη», συμπλήρωσε ο οδηγός της Ferrari, που ισοφάρισε με την 51η νίκη του το ρεκόρ του Αλέν Προστ.

Στο τέλος αναφέρθηκε ο Φέτελ και στην ατμόσφαιρα, την οποία χαρακτήρισε μοναδική, ενώ τόνισε ότι απόλαυσε πραγματικά το Γκραν Πρι.
Πηγή:gazzetta.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Formula 1 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2018, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
GERMAN GP
HOCKENHEIM




Εικόνα


Εικόνα


Σε έναν τρομερό αγώνα με μεγάλες ανατροπές και συγκινήσεις, ο Λιούις Χάμιλτον έδειξε στόφα πρωταθλητή και κατάφερε να κερδίσει παρά το μειονέκτημα πως ξεκινούσε από την 14η θέση.

Αν και στα δοκιμαστικά ο Χάμιλτον στάθηκε άτυχος, στον αγώνα η τύχη τον βοήθησε και χτύπησε τον Φέτελ.

Από την εκκίνηση φάνηκε πόσο αποφασισμένος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον καθώς αδιαφορώντας για τον ρυθμό των πρώτων ξεκίνησε να περνά σαν δαιμονισμένος κάθε μονοθέσιο που έβρισκε εμπρός του. Γρήγορα έφτασε την 5η θέση με τους 4 εμπρός του να είναι ο Φέτελ 1ος, ο Μπότας 2ος, ο Ράικονεν 3ος και ο Φερστάπεν 4ος.

Πρώτος από τους πρωτοπόρους για αλλαγή ελαστικών μπήκε ο Ράικονεν που βάζοντας φρέσκα μεσαία ελαστικά άρχισε να κάνει ταχύτερους γύρους και γρήγορα εκμηδένησε την διαφορά του με το Μπότας, όταν αυτός θα έμπαινε για την δική του αλλαγή. Και έτσι έγινε. Πλέον με 1-2 την Ferrari ο αγώνας έδειχνε πως ήταν Ιταλική υπόθεση. Βεβαίως είχαμε πολύ ακόμα δρόμο.

Όταν μπήκε και ο Φέτελ για ελαστικά βγήκε πίσω από τον Κίμι! Και όχι μόνον αυτό αλλά έδειχνε ανήμπορος να τον περάσει. Χρειάστηκε να ζητήσει την βοήθεια του pit wall ώστε να μιλήσουν στον Κίμι, να κόψει και να τον περάσει ο Φέτελ. Αν δεν είχε γίνει αυτό σήμερα μάλλον θα κέρδιζε ο Ράικονεν αλλά με τα αν... δεν βγαίνει τίποτε.

Ο Χάμιλτον λογικά θα παρακαλούσε για βροχή και Ο Θεός άκουσε τις προσευχές του. Η βροχή ήρθε και ανακάτεψε λίγο τα πράγματα. Μερικοί οδηγοί όπως ο Λεκλέρκ, ο Γκασλί και ο Φερστάπεν, μπήκαν και έβαλαν ενδιάμεσα βρόχινα μπας και εκμεταλλευτούν την ευκαιρία αν η βροχή δυνάμωνε... αλλά δεν έγινε έτσι. Η βροχή ήταν ελάχιστη και επιρρέαζε 2-3 στροφές και ένα μικρό κομμάτι της πίστας. Οι Λεκλέρκ, Γκασλί και Φερστάπεν μετά από δύο καταστροφικούς γύρους ξαναμπήκαν και έβαλαν πάλι σλικ.

Σε αυτό το σημείο ο Μπότας άρχισε να πλησιάζει από την 3η θέση τον Ράικονεν και με την βροχή να δυναμώνει τον πέρασε! Η βροχή επιρρέασε πάρα πολλά μονοθέσια καθώς σχεδόν όλοι ήταν μέσα με σλικς. Πολλά αυτοκίνητα γλυστρούσαν με πιο θεαματικό τον Τσαρλς Λεκλέρκ που έκανε ένα τετακέ 360 μοιρών και συνέχισε κανονικά. Με την πίστα να έχει άγνωστο επίπεδο πρόσφυσης ο Φέτελ συνέχιζε να οδηγεί τον αγώνα όταν... έκανε ένα από τα σπάνια λάθη του, γλύστρησε και βγήκε εκτός πίστας! Αυτό ήταν! Με τον Φέτελ εκτός και με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει, ο Χάμιλτον περνά πρώτος καθώς οι Μπότας και Ράινονεν μπαίνουν για ελαστικά. Τρομερή τύχη αυτό το παιδί.

Η συνέχεια ήταν διαδικαστική. Ο Μπότας προσπάθησε να περάσει κάποια στιγμή τον Χάμιλτον, αλλά του τράβηξαν το αυτί από το pit wall και έκοψε αυτές τις επαναστατικές ιδέες. Ο Κίμι στο τέλος δεν μπόρεσε να περάσει τον Μπότας και η σειρά μέχρι το τέλος δεν άλλαξε με δίκαιο, άξιο αλλά και τυχερό νικητή τον Λιούις Χάμιλτον.
Πηγή:gazzetta.gr


Εικόνα
Εικόνα

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Formula 1 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιούλ 2018, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Σε απολογία ο Χάμιλτον κινδυνεύει να χάσει την πρώτη θέση



Σύμφωνα με το δεδικασμένο του Κίμι Ράικονεν στον αγώνα του Γκραν Πρι της Ευρώπης το 2016, ο Λιούις Χάμιλτον θα πάρει ποινή 5 δευτερολέπτων για το «κόψιμο» της εισόδου των πιτς.

Οι κριτές έχουν καλέσει αυτή τη στιγμή, τον Λιούις Χάμιλτον αλλά και την Mercedes για εξηγήσεις για το «κόψιμο» πατώντας την λευκή γραμμή αλλά και το γρασίδι στην είσοδο των πιτς.

Ο Διεθνής Αθλητικός Κώδικας της FIA, Παράρτημα L, Κεφάλαιο 4, Άρθρο 4 δτου Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα της FIA ορίζει: "Εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας", η διασταύρωση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση της γραμμής που χωρίζει η λωρίδα pit απαγορεύεται. " που σημαίνει... πως ο Χάμιλτον θα πάρει σίγουρα ποινή για την παράβασή του, με αποτέλεσμα να χάσει την πρώτη θέση από το Γερμανικό Γκραν Πρι.
Πηγή:gazzetta.gr


Το δεδικασμένο που θα στηριχθεί η απόφαση είναι αυτό.


Εικόνα

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Formula 1 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Hungarian GP 2018



Εικόνα


Εικόνα


Τα ελαστικά για το Ουγγρικό Grand Prix


Το Ουγγρικό Grand Prix είναι το τελευταίο στο πρώτο μισό της φετινής σεζόν και η Pirelli δημοσίευσε σήμερα τις διαθέσιμες γόμες για τον 12ο φετινό αγώνα. Οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους την ultrasoft, τη μαλακή και τη μέση γόμα, όπως ακριβώς και στο Γερμανικό Grand Prix, με την ιταλική εταιρεία να παραλείπει ξανά μία ενδιάμεση γόμα.

Κάθε πιλότος είναι υποχρεωμένος να κρατήσει ένα σετ μαλακότερης -εκ των τριών- γόμας για το Q3. Για τους δέκα οδηγούς που δε θα προκριθούν στον τελικό των κατατακτήριων, έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο σετ κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Παράλληλα, κάθε οδηγός θα πρέπει να έχει διαθέσιμο για την Κυριακή ένα σετ από τις άλλες δύο γόμες. Αυτό σημαίνει πως οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν τα υπόλοιπα 10 από τα 13 σετ που θα έχουν κατά τη διάρκεια ενός 3ημέρου.



Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα





Εικόνα






Ο αγώνας


Λίγο πριν τη διακοπή του καλοκαιριού η Formula 1 πήγε στην Ουγγαρία για τοn 13ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος στον οποίο είχαμε αρκετό θέαμα σε όλες τις θέσεις εκτός της πρώτης την οποία κατέλαβε άνετα ο Λιούις Χάμιλτον.

Στην εκκίνηση υπήρξαν κάποιες επαφές οι οποίες, όμως δεν προκάλεσαν την εγκατάλειψη κάποιου οδηγού. Τα δύο πιο έντονα περιστατικά ήταν μεταξύ του Ρικιάρντο και του Έρικσον και εκείνο ανάμεσα στις δύο Force India και τον Λεκλέρκ όταν ο Μονεγάσκος βρέθηκε μεταξύ των δύο ροζ μονοθεσίων.

Ωστόσο, η πρώτη εγκατάλειψη δεν άργησε να έρθει με τον Λεκλέρκ να αναγκάζεται να παρκάρει τη Sauber του στην άκρη της πίστας. Το ίδιο έκανε στον 6ο γύρο και ο Φερστάπεν ο οποίος είπε στον ασύρματο ότι ο κινητήρας του σταμάτησε να του δίνει ισχύ και όταν βγήκε από το μονοθέσιό του ήταν φανερά εκνευρισμένος.

Στη συνέχεια οι διαφορές άρχισαν να παγιώνονται. Ο Χάμιλτον βρισκόταν στην πρωτοπορία με τον Μπότας να ακολουθεί και τον Φέτελ να είναι στην τρίτη θέση καθώς είχε προσπεράσει τον Ραϊκόνεν στη δεύτερη στροφή του πρώτου γύρου.

Όσο ο αγώνας προχωρούσε τα ντουμπλαρίσματα έπαιζαν σημαντικό ρόλο καθώς όταν ο Χάμιλτον έβρισκε πιο αργούς οδηγούς η διαφορά από τους Μπότας και Φέτελ μειωνόταν ενώ αυξανόταν όταν είχε ανοιχτό δρόμο μπροστά του.

Κομβικό σημείο για τον αγώνα του Φέτελ αποτέλεσε η αλλαγή ελαστικών από Soft σε Supersoft γόμα αφού μια καθυστέρηση των μηχανικών τον έριξε πίσω από τον Μπότας με αποτέλεσμα να χάσει όποιες ελπίδες είχε για τη νίκη. Ο Γερμανός έμεινε για αρκετούς γύρους πίσω από τον Φινλανδό με συνέπεια να τον φτάσει και ο Ραϊκόνεν.

Τελικά ο Φέτελ επιχείρησε το προσπέρασμα στον Μπότας στο γύρο 65 και τα κατάφερε στη δεύτερη στροφή όμως τα φθαρμένα ελαστικά του οδηγού της Mercedes είχαν ως συνέπεια να φρενάρει αργά και να υπάρξει μια μικροεπαφή μεταξύ τους που κατέστρεψε τη δεξιά μεριά της εμπρός αεροτομής του. Έτσι, εκτός από τον Φέτελ, τον Μπότας πέρασε και ο Ραϊκόνεν.

Όμως οι επαφές του Φινλανδού της Mercedes δεν είχαν τελειώσει. Λόγω της κατεστραμένης αεροτομής στον γύρο 67 τον έφτασε ο Ρικιάρντο και πήγε να τον περάσει στην πρώτη στροφή όμως ο Μπότας άργησε και πάλι το φρενάρισμα πέφτοντας έτσι πάνω στον Αυστραλό της Red Bull.

Αμέσως στη γερμανική ομάδα του έδωσαν την εντολή να παραχωρήσει τη θέση του στον Ρικιάρντο σε μια προσπάθεια να αποφύγουν κάποια μεγάλη ποινή, κάτι που έγινε στον προτελευταίο γύρο.

Έτσι, η πρώτη δεκάδα ήταν Χάμιλτον, Φέτελ, Ραϊκόνεν, Ρικιάρντο, Μπότας, Γκασλί, Μάγκνουσεν, Αλόνσο, Σάινθ και Γκροσζάν.

Ο επόμενος αγώνας της Formula 1 είναι το τριήμερο 24-26 Αυγούστου στο Spa του Βελγίου.
Πηγή:motori.gr



Εικόνα
Εικόνα

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Formula 1 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2018, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
GP Βελγίου 2018



Εικόνα


Εικόνα


Από την πρώτη στροφή φάνηκε πως ο αγώνας θα είναι γεμάτος συγκινήσεις. Ο Χούλκενμπέργκ με κρύα φρένα έπεσε πάνω στον Αλόνσο, ο Αλόνσο απογειώθηκε και προσγειώθηκε στο Halo του Λεκλέρκ και έτσι το Halo στην πρώτη χρονιά του, σώνει την ζω;h ενός οδηγού και το είδαμε live. Λίγα μέτρα μετά ο Μπότας χτυπά από πίσω τον Ρικιάρντο ο οποίος ακουμπά τον Ράικονεν και του κλατάρει το πίσω δεξί ελαστικό. Οι πρώτοι έχουν τον δικό τους αγώνα στην ευθεία μετά την στροφή Eau Rouge και ο Φέτελ κατάφερε να περάσει τον Χάμιλτον ενώ το ίδιο έκανε και ο Πέρεζ στον Οκόν όταν βγήκε το σήμα για αυτοκίνητο ασφαλείας. Και ο αγώνας κάπου εκεί τελείωσε από άποψη ενδιαφέροντος.

Ο Φέτελ δημιούργησε γρήγορα μια διαφορά τριών δευτερολέπτων που διατ'ηρησε μέχρι που η Mercedes έφερε τον Χάμιλτον στον 21ο γύρο στα πιτς για ελαστικά, ενώ ο Φέτελ ακολούθησε ένα γύρο αργότερα, ακριβώς στη μέση του αγώνα.
Ο Φέτελ έμεινε πρώτος και μετά το πιτ στοπ του, άρχισε να απομακρύνεται με καταιγιστικό ρυθμό μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο Φερστάπεν σημείωσε μια μοναχική τρίτη θέση και ο Μπότας που πέρασε διαδοχικά τους Οκόν και Πέρεζ κατάφερε να τερματίσει 4ος.
H νέα ομάδα της Force India στην πέμπτη και έκτη θέση στο ντεμπούτο της, πρέπει να είναι πολύ χαρούμενη με τους Πέρεζ 5ο και Οκόν 6ο με τον Γκροζάν στην 7η θέση και τον Μάγκουσεν στην 8η θέση, γεγονός που ανεβάζει την Haas μόλις πόντους πίσω από τη Renault στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Πηγή:gazzetta.gr

Η τελική κατάταξη του αγώνα είναι η εξής:


Εικόνα
Εικόνα

Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 31 Αυγούστου – 2 Σεπτεμβρίου, στη Monza της Ιταλίας.

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Formula 1 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2018, 21:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Italian GP 2018

Monza




Εικόνα


Εικόνα




Σε μια πίστα που η Ferrari έδειχνε το φαβορί, ο Lewis Hamilton πήρε την έκτη του φετινή νίκη και την 68η της καριέρα του, η οποία ήταν και η πέμπτη επί ιταλικού εδάφους, όσες έχει και ο Michael Schumacher. Ο Βρετανός προσπέρασε στους τελευταίους γύρους τον Kimi Raikkonen, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση, με τον Valtteri Bottas να συμπληρώνει το βάθρο μετά από την ποινή 5 δευτερολέπτων του Max Verstappen, επειδή ο Ολλανδός άλλαξε -για μία ακόμα φορά- κατεύθυνση στη ζώνη φρεναρίσματος.

Στην τέταρτη θέση ο Sebastian Vettel, που είχε επαφή με τον Hamilton κι έπεσε στο πίσω μέρος. Ο Max Verstappen στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Romain Grosjean, Esteban Ocon, Sergio Perez, Carlos Sainz και τον Lance Stroll που πήρε τον τελευταίο βαθμό της δεκάδας.

Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 14-16 Σεπτεμβρίου, στη Σιγκαπούρη.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Formula 1 2018
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1632
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Singapore Grand Prix 2018

Marina Bay



Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα





Είδαμε έναν ανιαρό αγώνα καθώς δεν κατάφερε η Ferrari να καλύψει την απόσταση που την χώριζε από τον συνδυασμό Χάμιλτον - Mercedes με αποτέλεσμα ο Βρετανός να ξεφύγει και άλλο στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών καθώς πλέον η διαφορά έφτασε στους 40 βαθμούς.

Μόλις στη 2η στροφή είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας όταν ο Πέρεζ άθελά του στρίμωξε τον Οκόν και τον πέταξε στις μπαριέρες. Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει και σε αυτόν τον αγώνα και έτσι να παραμένει το 100% σε πρόβλεψη εξόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας στην Σιγκαπούρη, ο Φέτελ για άλλη μια φορά κατάφερε να περάσει τον Φερστάπεν πριν βγει η ενημέρωση για το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με την εκκίνηση ξανά του αγώνα η σειρά δεν άλλαξε.

Σε μια αδικαιολόγητη κίνηση, η Ferrari -που πρέπει να μας εξηγήσει αργότερα το γιατί...- έβαλε πολύ νωρίς τον Φέτελ για αλλαγή ελαστικών και μάλιστα του έβαλε πολύ μαλακή γόμα. Η πολύ μαλακή γόμα τόσο νωρίς, σήμαινε πως πάνε για στρατηγική 2 πιτ στοπ. Ο Χάμιλτον έμεινε έξω και μάλιστα έκανε και μερικούς ταχύτερους γύρους, με αποτέλεσμα όταν μπήκε και έβαλε την μεσαία γόμα (την σκληρότερη του Σαββατοκύριακου) να μείνει εμπρός από τον Φέτελ, δίχως να χρειάζεται να κάνει άλλο πιτ στοπ μέχρι το τέλος του αγώνα.

Αν και υποψιαζόμαστε πως η Ferrari έκανε λάθος... βεβαιωθήκαμε όταν μπήκε και ο Φερστάπεν για αλλαγή ελαστικών και βγήκε εμπρός από τον Φέτελ!!! Αυτό ήταν ο αγώνας από πολύ νωρίς ουσιαστικά τελείωσε και το βάθρο δεν άλλαξε μέχρι το τέλος.

Ο Πέρεζ έδωσε σόου καθώς χτύπησε αδικαιολόγητα τον Σιρότκιν και πήρε ποινή διέλευσης, ενώ στα highlight του αγώνα ήταν οι ταχύτεροι γύροι που έκαναν ο Αλόνσο αλλά και ο Μάγκνουσεν!

Με το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον πήρε διαφορά 40 βαθμών από τον Φέτελ που δείχνει να λυγίζει από το άγχος και τις προσδοκίες για μια καλύτερη από τις άλλες χρονιά. Με τον Χάμιλτον όμως σε εκπληκτική κατάσταση έτοιμο να γίνει ο καλύτερος όλων των εποχών και να βαδίζει για το 5ο του πρωτάθλημα το Φέτελ δείχνει ανήμπορος και απλός παρατηρητής. Ο Φερστάπεν έδειχνε ικανοποιημένος με την 2η θέση και έκανε έναν καθαρό -περίεργο...- αγώνα. Ο Φέτελ έκανε την υπέρβαση και προσπάθησε με απαλή οδήγηση να διατηρήσει τα ελαστικά του δίχως να χρειαστεί να μπει ξανά για αλλαγή, κάτι που τελικά κατάφερε και διατήρησε την 3η θέση. Ένα κατόρθωμα καθόλου εύκολο...

Ο Κίμι απογοήτευσε καθώς δεν μπόρεσε σε αυτήν την «Μίκι Μάους» πίστα, να περάσει τον μόνιμο αντίπαλό του, τον Βάλτερι Μπότας και έμεινε στην 5η θέση με τον οδηγό της Mercedes να παίρνει την 4η θέση. Ενώ 6ος τερμάτισε ο Ρικιάρντο που είναι ήδη με το ένα πόδι εκτός Red Bull...

Τα τελικά αποτελέσματα έχουν ως εξής:
Πηγή:gazzetta.gr


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 38 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com