Formula 1 2019

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 14 Οκτ 2018, 22:03

Formula 1 2019


Το καλεντάρι του 2019 αποτελείται από 21 αγώνες, με την αυλαία να ανοίγει παραδοσιακά στην Αυστραλία τον Μάρτιο και την καρό σημαία να πέφτει στο Άμπου Ντάμπι τον Δεκέμβριο, κάτι το οποίο έχει να συμβεί από το 1963.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2019

1. Australian Grand Prix (Albert Park): 15-17 Μαρτίου

2. Bahrain Grand Prix (Bahrain International Circuit): 29-31 Μαρτίου

3. Chinese Grand Prix (Shanghai International Circuit): 12 – 14 Απριλίου

4. Azerbaijani Grand Prix (Baku City Circuit): 26-28 Απριλίου

5. Spanish Grand Prix (Circuit de Catalunya): 10-12 Μαΐου

6. Monaco Grand Prix (Monaco): 23-26 Μαΐου

7. Canadian Grand Prix (Circuit Gilles Villeneuve): 7-9 Ιουνίου

8. French Grand Prix (Paul Ricard): 21-23 Ιουνίου

9. Austrian Grand Prix (Red Bull Ring): 28-30 Ιουνίου

10. British Grand Prix (Silverstone): 12-14 Ιουλίου

11. German Grand Prix (Hockenheimring): 26-28 Ιουλίου

12. Hungarian Grand Prix (Hungaroring): 2-4 Αυγούστου

13. Belgian Grand Prix (Spa-Francorchamps): 30 Αυγούστου – 1 Σεπτεμβρίου

14. Italian Grand Prix (Monza): 6-8 Σεπτεμβρίου

15. Singapore Grand Prix (Singapore): 20-22 Σεπτεμβρίου

16. Russian Grand Prix (Sochi Autodrom): 27-29 Σεπτεμβρίου

17. Japanese Grand Prix (Suzuka): 11-13 Οκτωβρίου

18. Mexican Grand Prix (Autodromo Hermanos Rodriguez): 25-27 Οκτωβρίου

19. United States Grand Prix (Circuit of the Americas): 1-3 Νοεμβρίου

20. Brazilian Grand Prix (Interlagos): 15-17 Νοεμβρίου

21. Abu Dhabi Grand Prix (Yas Marina): 29 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου



Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt και ο αντιπρόεδρος της ομοσπονδίας Graham Stoker, φιλοξένησαν σήμερα το τρίτο Παγκόσμιο Συμβούλιο Αθλητισμού του 2018 στο Παρίσι και μεταξύ άλλων, επικύρωσαν το πρόγραμμα αγώνων για την Formula 1 για τη σεζόν του 2019.

Η σεζόν θα αποτελείται ξανά από 21 αγώνες, καθώς διατηρούνται οι αγώνες της Γερμανίας, στην πίστα του Hockenheim, και της Γαλλίας, στην πίστα του Paul Ricard. Ως συνήθως, η σεζόν του 2019 θα ξεκινήσει στην Αυστραλία, στις 17 Μαρτίου, και θα τελειώσει ακριβώς 8,5 μήνες αργότερα, την 1η Δεκεμβρίου, στη Yas Marina, που φιλοξενεί το Grand Prix του Abu Dhabi.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 18 Φεβ 2019, 22:35

ΤΟ GRID TOY 2019

Mercedes: Λιούς Χάμιλτον, Βαλτέρι Μπότας

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει και τα ασημένια βέλη φρόντισαν να το κάνουν πράξη. Για πέμπτη διαδοχική χρονιά η Mercedes διατήρησε τον τίτλο της στους κατασκευαστές και έτσι αποφάσισε να κρατήσει τόσο τον Παγκόσμιο πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον, όσο και τον Βαλτέρι Μπότας.

Ferrari: Σεμπάστιαν Φέτελ, Σαρλ Λεκλέρκ

Η Ferrari προσπαθεί να βρει τον τρόπο να επιστρέψει ξανά στην κορυφή. Ο Φέτελ για πέμπτη χρονιά θα είναι ο πρώτος οδηγός της ομάδας κι εκείνος που αναμένεται να τραβήξει πάνω του όλη την προσοχή των ανθρώπων της σκουντερία. Δίπλα του θα είναι ο Σαρλ Λεκλέρκ ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Κίμι Ράικονεν.

Red Bull: Μαξ Φερστάπεν, Πιερ Γκασλί

Δύο σημαντικές αλλαγές θα έχει η Red Bull την επόμενη σεζόν στη F1. Η πρώτη θα αφορά τον κινητήρα της ο οποίος θα είναι Honda και η δεύτερη πως δεν θα έχει στη σύνθεσή της τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Στη θέση του ήρθε ο Πιερ Γκασλί, ο οποίος θα συνθέσει το δίδυμο των "ταύρων" μαζί με τον Μαξ Φερστάπεν.

Renault: Νίκο Χούλκενμπργκ, Ντάνιελ Ρικιάρντο

Τον αναφέραμε λίγο παραπάνω και σίγουρα αποτελεί μια από τις μεταγραφές της σεζόν. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο το 2019 θα οδηγήσει το μονοθέσιο της Renault και μαζί με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν σε ακόμα καλύτερη σεζόν από την περσινή η οποία ήταν η καλύτερη της από το 2016 όταν επέστρεψε στη F1.

Racing Point F1: Σέρχιο Πέρες, Λανς Στρολ

Ο Οκόν πήγε σε ρόλο δοκιμαστή στη Mercedes, αντίθετα με τον Πέρες που παρέμεινε στη θέση του. Συνοδοιπόρος του τη νέα χρονιά θα είναι ο Λανς Στρολ ο οποίος άφησε τη Williams στην οποία ήταν πέρσι για αγωνιστικούς και μη λόγους.

Haas: Κέβιν Μάγκνουσεν, Ρομέν Γκροζάν

Η Haas έκανε πέρσι την καλύτερη της σεζόν στη Formula 1 και έτσι αποφάσισε να κρατήσει και τους δύο οδηγούς στο δυναμικό της. Μάγκνουσεν και Γκροζάν θα είναι και φέτος οι δύο οδηγοί της Αμερικανικής ομάδας με τον Πιέτρο Φιτιπάλντι (εγγονό του θρυλικού Έμερσον Φιτιπάλντι) να αναλαμβάνει ρόλο δοκιμαστή.

McLaren: Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Λάντο Νόρις

Όλα άλλαξαν στη McLaren. Ο Φερνάντο Αλόνσο αποχαιρέτησε τη Formula 1 για να κυνηγήσει το όνειρο του τριπλ κράουν, ενώ παρελθόν αποτέλεσε και ο Βαντόορν. Στη θέση τους αποκτήθηκαν ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ από τη Renault και αναβαθμίστηκε ο Λάντο Νόρις που μέχρι πέρσι είχε ρόλο δοκιμαστή.

Sauber: Κίμι Ράικονεν, Αντόνιο Τζιοβινάτζι

Η μεταγραφή του Κίμι Ράικονεν στην Sauber ήταν από εκείνες που απασχόλησαν αρκετά όσους ασχολούνται με τη Formula 1. Ο Φινλανδός πιλότος δεν ξέρουμε εάν θα μπορέσει να διεκδικήσει νίκες με την Sauber, σίγουρα όμως η παραμονή του στη F1 είναι κάτι το θετικό. Δίπλα του θα έχει την ευκαιρία να μάθει πολλά ο Αντόνιο Τζιοβινάτζι που στα 25 του θα βρεθεί στο τιμόνι ενός μονοθεσίου F1.

Toro Rosso: Ντάνιλ Κβίατ, Αλεξάντερ Αλμπον

Ολοκαίνουριο θα είναι το δίδυμο των οδηγών της Toro Rosso. Ο Κβίατ μετά από μία σεζόν ως οδηγός εξέλιξης της Ferrari επιστρέφει και πάλι στην Toro Rosso και σίγουρα θέλει να πραγματοποιήσει μία καλύτερη σεζόν από την τελευταία του στη F1. Μαζί του θα είναι ο Ταϊλανδός, Αλεξάντερ Άλμπον ο οποίος στα 22 του θα κάνει το ντεμπούτο του στη F1.

Williams: Τζορτζ Ράσελ, Ρόμπερτ Κούμπιτσα

Η επιστροφή του Ρόμπερτ Κούμπιτσα είναι σίγουρα αυτή που ξεχωρίζει στη Williams. Ο Πολωνός στα 34 χρόνια του θα επιστρέψει ξανά στη F1 μετά από εννιά χρόνια και έτυχε θερμό καλωσόρισμα από όλους. Μαζί του θα είναι και ο Τζορτζ Ράσελ ο οποίος μετά από δύο χρόνια ως οδηγός εξέλιξης θα πάρει τη δική του ευκαιρία.
Πηγή:sport24.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 18 Φεβ 2019, 23:33

Ferrari SF90


Εικόνα



Σειρά της Ferrari να παρουσιάσει σήμερα το μονοθέσιο της για την φετινή σεζόν της Formula 1. Το μονοθέσιο ονομάζεται SF90 και είναι το 65το μονοθέσιο της Scuderia.

Οδηγοί του θα είναι οι Sebastian Vettel και Charles Leclerc, με τον CEO της Ferrari, Louis Camilleri, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του μονοθεσίου να τονίζει πως φέτος η Ferrari γιορτάζει τα 90στα της γενέθλια και θα επιδιώξουν να κατακτήσουν τα πρωταθλήματα. Όπως είπε:

Το μονοθέσιο ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αντανακλώντας τους νέους κανονισμούς για την φετινή σεζόν, διαθέτοντας το ταλέντο του καθενός στη Scuderia.

Οι κυριότερες αλλαγές σε σχέση με το περσινό μονοθέσιο εντοπίζονται στο κόκκινο ματ χρώμα και στις αεροτομές. Σύμφωνα με τον Mattia Binotto, η επιλογή του ματ χρώματος έγινε καθαρά για τεχνικούς λόγους, μιας όπως είπε:

Η εξάλειψη του γυαλιστερού στοιχείου από το χρώμα, μειώνει το βάρος κατά μερικές εκατοντάδες γραμμάρια, τα οποία μπορεί να μην ακούγονται πολλά, αλλά όταν πιέζεις τα πάντα στο όριο, ακόμη και αυτό έχει αποτέλεσμα.

Η μπροστά αεροτομή είναι φαρδύτερη και διαθέτει απλούστερα αεροδυναμικά προφίλ, έχοντας πλάτος 2 μέτρα, ενώ η πίσω είναι φαρδύτερη (από 95 εκατ. έγινε 1,05) και ψηλότερη (από 80 εκατ. έγινε 87). Στην πίσω αεροτομή στεγάζονται πλέον και τα πίσω LED φωτιστικά σώματα, με την υλοποίηση αυτή να είναι παρόμοια με αυτή των LMP1 και LMP2 μονοθεσίων.

Τα bargeboards έχουν μειωθεί σε ύψος (από 47,5 εκατ. σε 35), ενώ ο σχεδιασμός του αγωγού των μπροστινών φρένων έχει απλοποιηθεί. Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου αυξάνεται στα 743 κιλά, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού και του εξοπλισμού του, που πρέπει να ζυγίζει τουλάχιστον 80 κιλά. Η κατανάλωση καυσίμου ανά αγώνα αυξάνεται από 105 σε 110 κιλά. Αν κάποιος πιλότος ζυγίζει λιγότερο από 80 κιλά μαζί με τον εξοπλισμό του, τότε η ομάδα θα μπορεί να τοποθετήσει έρμα μόνο μέσα στο cockpit.

Το κάλυμμα του κινητήρα είναι σημαντικά στενότερο προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου. Η εισαγωγή αέρα έχει παρόμοιο σχήμα με εκείνη του μονοθεσίου του 2016, με το νέο μονοθέσιο να έχει τα ίδια επίπεδα ψύξης σε σχέση με την SF71H.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα



Εικόνα



Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 19 Φεβ 2019, 20:34

Mercedes W10



Εικόνα



Η Mercedes AMG F1 μόλις αποκάλυψε το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν του 2019 στην Formula 1, την W10, με το οποίο η γερμανική ομάδα έχει στόχο τον έκτο συνεχόμενο double τίτλων (οδηγών και κατασκευαστών). Από τις πρώτες φωτογραφίες βλέπουμε ότι ενώ διατηρούνται τα παραδοσιακά της χρώματα (ασημί, τιρκουάζ και μαύρο) το μονοθέσιο έχει ένα νέο φρέσκο σχεδιασμό του livery, σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.

Οι Valtteri Bottas και Lewis Hamilton πραγματοποιούν αυτή την στιγμή το shakedown του νέου μονοθεσίου, με το πλήρες όνομα να είναι Mercedes-AMG F1 W10 EQ Power+, στην πίστα του Silverstone, ώστε να είναι όλα έτοιμα για τις χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης, που ξεκινούν στις 18 του μήνα.

Το shakedown είναι κλειστό και δεν υπάρχει πρόσβαση στα μέσα, ούτε στο κοινό. Η διαδικασία σχεδιασμού και κατασκευής του μονοθέσιου ξεκίνησε 16 μήνες πριν το shakedown, με τον ομάδα να εργάζεται εντατικά στα τρία εργοστάσια της (Affalterbach, Brixworth και Brackley).

Ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, ήταν επικριτικός προς τους νέους κανονισμούς, λέγοντας ότι αυτοί ήρθαν με αποκλειστικό σκοπό να πλήξουν την κυριαρχία της ομάδας του τα τελευταία χρόνια, τονίζοντας:

Το 2019 θα είναι μια νέα πρόκληση για όλους μας. Οι κανονισμοί έχουν αλλάξει αρκετά. Πρέπει να ξεκινήσουμε από το μηδέν, πρέπει να αποδείξουμε τι αξίζουμε και πάλι, ενάντια στις προσδοκίες μας και των ανταγωνιστών μας. Ξεκινάμε τη σεζόν με μηδέν βαθμούς, οπότε δεν παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο και δεν υπάρχει απολύτως κανένα συναίσθημα του ότι είμαστε μπροστά.

Στην πραγματικότητα, με την αλλαγή των κανονισμών για τη νέα σεζόν, κάθε ομάδα μπορεί να χτυπήσει τον τίτλο και τους βλέπουμε όλους ως πιθανή απειλή. Θέλουμε να πάμε στη Βαρκελώνη και να συγκρίνουμε τις δικές μας προσομοιώσεις και να δούμε αν οι προβλέψεις μας υλοποιούνται σωστά. Θα επικεντρωθούμε στους εαυτούς μας, βελτιώνοντας τις επιδόσεις μας και ελπίζουμε να είμαστε έτοιμοι όταν ξεκινήσει ο πρώτος αγώνα, το Σάββατο στη Μελβούρνη.

Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 19 Φεβ 2019, 20:47

RB15 Red Bull με κινητήρα Honda



Εικόνα



Πολλές παρουσιάσεις νέων μονοθεσίων τη σημερινή ημέρα, καθώς μετά τη νέα W10 της Mercedes AMG F1, η Red Bull Racing μόλις αποκάλυψε την RB15, η οποία γίνεται το πρώτο μονοθέσιο της αυστριακής ομάδας που φοράει το power-unit της Honda.

Όπως καταλαβαίνεις, το νέο μονοθέσιο της Red Bull για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2019 σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ομάδα των ενεργειακών ποτών, καθώς θα φανεί ο καρπός της συνεργασίας με την Honda και την προμήθεια των power units από τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Το 2019 θα είναι η πρώτη φορά, μετά την επιστροφή της στην F1 το 2015, όπου η Honda θα προμηθεύει δύο ομάδες με το power-unit της, καθώς η Honda έτρεξε με την Toro Rosso το 2018, πριν υπογράψει συμφωνία με την Red Bull.

Από τις φωτογραφίες βλέπουμε ένα νέο χρωματισμό για το μονοθέσιο, στο οποίο κυριαρχεί το σκούρο μπλε και κόκκινο χρώμα. Κατά την παρουσίαση της RB15, όμως, η Red Bull δήλωσε ότι αυτό είναι one-off livery, κάτι που σημαίνει ότι θα το δούμε μόνο στις χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης, που ξεκινούν στις 18 του μήνα.

Μόλις οι Valtteri Bottas και Lewis Hamilton ολοκληρώσουν το shakedown του νέου τους μονοθεσίου στην πίστα του Silverstone, σειρά στην πίστα θα πάρει η αυστριακή ομάδα για να δει αν όλα τα συστήματα της RB15 λειτουργούν σωστά, πραγματοποιώντας το δικό της shakedown του νέου μονοθεσίου. Αντίστοιχα, στην πίστα του Misano βρίσκεται η Toro Rosso για το δικό της shakedown, με τους Daniil Kvyat και Alexander Albon να οδηγούν για πρώτη φορά το νέο μονοθέσιο, που παρουσιάστηκε τη Δευτέρα.

Στην ομάδα παρέμεινε ο Max Verstappen, ο οποίος έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2020. Team-mate του θα είναι ο Pierre Gasly, ο οποίος προέρχεται από μια εξαιρετική σεζόν με την Toro Rosso, παίρνοντας τη θέση του Daniel Ricciardo, ο οποίος πήγε στη Renault.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 19 Φεβ 2019, 21:03

McLaren MCL34


Εικόνα


Εικόνα
Carlos Sainz & Lando Norris



H McLaren F1 Team μόλις ολοκλήρωσε την παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου για τη σεζόν του 2019 στην Formula 1, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα το νέο οδηγικό της δίδυμο. Τα αποκαλυπτήρια της MCL34 έγιναν στο McLaren Technology Centre, στο Woking της Αγγλίας, με τους Zak Brown και Gil de Ferran να καλωσορίζουν επίσημα στην ομάδα τον Carlos Sainz και τον Lando Norris, οι οποίοι αντικαθιστούν τους Fernando Alonso και Stoffel Vandoorne.

Το μονοθέσιο διαθέτει μια νέα παραλλαγή του πορτοκαλί (papaya orange) χρώματος, που είδαμε για πρώτη φορά το προηγούμενο έτος, αλλά πλέον διαθέτει αρκετό μπλε στο κάλυμμα του κινητήρα, καθώς και στις εμπρός και πίσω πτέρυγες. Ακόμα, η McLaren παρουσίασε τους νέους της χορηγούς, την Estrella Galicia και την Huski Chocolate, καθώς και την Petrobras μαζί με την Dell.

Η MCL34 φέρει τις λύσεις της βρετανικής ομάδας ερμηνεύοντας τους νέους κανονισμούς και βλέπουμε κυρίως την απλούστερη εμπρός αεροτομή και τα μικρότερα bargeboards. Η ομάδα δηλώνει έτοιμη για τις πρώτες χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης, οι οποίες ξεκινούν την ερχόμενη Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου.

H McLaren ξεκινάει τη δεύτερη σεζόν με το power-unit της Renault και με μερικές μεγάλες τεχνικές και διοικητικές αλλαγές, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν μέσα στη χρονιά. Πιο συγκεκριμένα, ο Zak Brown ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2019 θα προστεθούν στην ομάδα τόσο ο νέος τεχνικός διευθυντής της, James Key, όσο και ο Andreas Seidl, ο οποίος έρχεται από την Porsche και θα γίνει διευθύνων σύμβουλος της McLaren.

Ο Zak Brown τόνισε:

Φέτος θα είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για εμάς. Νομίζω ότι έχουμε εξαιρετικό ταλέντο. Όλοι είναι πολύ ενθουσιασμένοι που θα μας δουν στο grid στην Αυστραλία. Θεωρώ πως έχουμε δύο νέους και εξαιρετικά γρήγορους οδηγούς. Όλοι οι άνδρες και οι γυναίκες στην McLaren εργάζονται πολύ σκληρά για να βεβαιωθούμε ότι θα παρουσιάσουμε ένα καλύτερο μονοθέσιο από αυτό που είχαμε το 2018.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα


Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 19 Φεβ 2019, 22:30

Williams FW42



Εικόνα



Εικόνα



Η ομάδα της Williams παρουσίασε την περασμένη Δευτέρα (11/2), στο Grove της Αγγλίας, το νέο χορηγό τίτλου της, καθώς και τα χρώματα του νέου μονοθεσίου της για την φετινή σεζόν της Formula 1 και δύο ημέρες αργότερα έκανε γνωστό ότι θα ακυρώσει το shakedown του νέου μονοθεσίου ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για το πρώτο χειμερινό τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης.
Τελικά όμως, η βρετανική ομάδα ανακοίνωσε ότι θα χάσει την πρώτη -από τις τέσσερις- ημέρα των δοκιμών, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η συναρμολόγηση του νέου μονοθεσίου, της FW42.

Για το λόγο αυτό η Claire Williams δήλωσε:

Δυστυχώς, πρέπει να καθυστερήσουμε την συμμετοχή μας στο πρώτο τετραήμερο των χειμερινών δοκιμών μέχρι την Τρίτη το πρωί. Είχαμε έναν εκπληκτικά δύσκολο χειμώνα στο Grove προετοιμάζοντας την FW42 για την σεζόν που έρχεται και παρόλο την υπερπροσπάθεια όλων, θέλουμε ακόμα λίγο χρόνο για να είναι έτοιμο το μονοθέσιο να αγωνιστεί.

Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι να διαβεβαιώσουμε ότι θα φέρουμε το μονοθέσιο στην πίστα στην καλύτερη κατάσταση που θα μπορεί να βρίσκεται και μερικές φορές αυτό παίρνει παραπάνω χρόνο από αυτό που περιμένεις. Φυσικά δεν είναι το ιδανικό, αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. Προφανώς και θα προσαρμόσουμε την δουλειά μας για να αναπληρώσουμε τον χαμένο χρόνο αλλά έχουμε ακόμα επτά ημέρες δοκιμών και θα πάρουμε το μέγιστο από αυτές για να προετοιμάσουμε το μονοθέσιο για τον πρώτο αγώνα της σεζόν.

Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 19 Φεβ 2019, 23:08

Renault R.S.19




Εικόνα




Η Renault F1 Team παρουσίασε σήμερα τα νέα της χρώματα και το νέο αγωνιστικό της για την φετινή σεζόν της Formula 1, που θα το οδηγούν οι Nico Hulkenberg και Daniel Ricciardo. Παράλληλα, το καινούριο μονοθέσιο Renault R.S.19 εφοδιάζεται με νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ εξοπλίζεται με τον κινητήρα Renault E-Tech 19.

Ο Jerοme Stoll, Πρόεδρος της Renault Sport Racing, επιβεβαίωσε την συνεχή δέσμευση της μάρκας στο άθλημα:

Στη Renault, είμαστε παθιασμένοι με τους αγώνες. Η ιστορία μας στην F1 συνεχίζεται αδιάκοπα για 40 χρόνια. Η Formula 1 είναι μια παράσταση, ένα θέαμα, καθαρή ψυχαγωγία, αλλά είναι επίσης και το ανώτερο επίπεδο εμπλοκής με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το πάθος για τη Formula 1 είναι στην ουσία μια μετουσίωση του αγωνιστικού πνεύματος, της αποφασιστικότητας, της προθυμίας αλλά, παράλληλα, και της προόδου που επιτυγχάνεται εξαιτίας της συνεχούς καινοτομίας που αποτελεί πηγή έμπνευσης για το άθλημα. Σε κάθε περίπτωση, αυτό το πάθος πρέπει να χαλιναγωγείται με μία γερή δόση ρεαλισμού.

Η εμπλοκή της στην F1 είναι εξαιρετικής σημασίας για τη Renault, αφού αποτελεί ένα εργαστήριο στο οποίο εξελίσσονται τεχνολογίες για τα μελλοντικά καθημερινά μας αυτοκίνητα, όπως, για παράδειγμα, συμβαίνει με το νέο μας κινητήρα Renault E-Tech 19. Είναι πράγματι μια πολύ καλή συγκυρία να είσαι τώρα ενεργό κομμάτι της Formula 1.

Από το 2016, οπότε και η Renault επανήλθε ενεργά στη δράση της F1, έχει επενδύσει σημαντικά στις τεχνικές της εγκαταστάσεις στο Enstone της M. Βρετανίας καθώς και στο Viry-Chatillon, στη Γαλλία. Στο Enstone, η ομάδα έχει σημαντικά αναβαθμίσει τις δυνατότητες παραγωγής με εξελιγμένα μηχανήματα που περιλαμβάνουν και δύο νέες μηχανές Breton, αεροδυναμικό τούνελ, εξειδικευμένο εργαστήριο δοκιμών των κιβωτίων ταχυτήτων, ένα διευρυμένο γραφείο σχεδιασμού καθώς και ένα υπερσύγχρονο επιχειρησιακό δωμάτιο εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.




Εικόνα





Παράλληλα, το ανθρώπινο δυναμικό στο Enstone έχει διπλασιαστεί από το 2016. Στο Viry, το κέντρο εξέλιξης κινητήρων έχει πλήρως αναβαθμιστεί και εκσυγχρονιστεί ώστε να παρακολουθεί και να εξελίσσει καθ όλη την διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν τον κινητήρα του μονοθεσίου, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα επιστέγασης νέων γραμμών συναρμολόγησης κινητήρων, τμημάτων ποιοτικών ελέγχων καθώς και αυτοματοποιημένη αποθήκη ανταλλακτικών.

Με πολύ γερά θεμέλια τεχνικών και ανθρωπίνων πόρων, ο Cyril Abiteboul, Γενικός Διευθυντής της Renault F1 Team, υπογράμμισε το στόχο της ομάδας να διατηρήσει και να ενισχύσει τη δυναμική της για το 2019:

Το να υλοποιείς όλα αυτά τα πλάνα ανάπτυξης που αποτελούν την βάση της επιτυχίας, συμμετέχοντας παράλληλα σε αυτό το τόσο ανταγωνιστικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, είναι μια απίθανη πρόκληση, καθώς θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει προσεκτικά τους πυλώνες δράσης σου. Η αποτελεσματική διαχείριση των επενδύσεων ήταν ένα τρομακτικό επίτευγμα και είμαι εντυπωσιασμένος από το επίπεδο δέσμευσης όλης της ομάδας.

Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται στη δυναμική της ομάδας: 9η το 2016 με 8 βαθμούς, 6η το 2017 με 57 βαθμούς, 4η το 2018 με 122 βαθμούς. Ξεκινάμε τη νέα σεζόν έχοντας συγκεντρώσει όλη αυτή την ενέργεια. Δε στοχεύουμε σε κάποια συγκεκριμένη θέση ή σε κάποιο πλήθος βαθμών. Αυτό που θέλω να δω είναι ότι η ομάδα βρίσκεται σε τροχιά εξέλιξης, ώστε να φτάσει να συναγωνίζεται επάξια τις κορυφαίες ομάδες του είδους. Η υπεροχή στον τομέα του κινητήρα είναι η πρώτη μας προτεραιότητα, στο Viry, ενώ τώρα που υπάρχει η υποδομή στο Enstone, επιχειρούμε να αναβαθμίσουμε το πλαίσιο, χρονιά με τη χρονιά.




Εικόνα



Ο Abiteboul εξάλλου εξήγησε και το πόσο έχει επηρεάσει την πρόοδο της ομάδας το νέο team των οδηγών:

Η έξτρα δυναμική της συνέργειας Daniel – Nico προσθέτει αυτοπεποίθηση σε όλη την ομάδα εφέτος. Πιστεύω ότι έχουμε ένα από τα ισχυρότερα, αν όχι το ισχυρότερο, δίδυμο οδηγών στην πίστα. Ο Daniel φέρνει αποδεδειγμένη εμπειρία νίκης στους αγώνες καθώς και τις γνώσεις του από μια κορυφαία ομάδα, ενώ ο Nico είναι «διψασμένος».

Είναι η κρυφή δύναμη που κανείς δεν φοβάται εμφανώς, ενώ ταυτόχρονα παραμένει γρήγορος, αποφασισμένος και πηγή έμπνευσης για την ομάδα. Αισθάνομαι ότι ο ένας θα συμπληρώσει τον άλλο τέλεια μέσα στην πίστα. Η ενέργεια που έχουν φέρει και οι δύο στην ομάδα είναι χειροπιαστή και ελπίζω να μπορέσουμε να τους προσφέρουμε ένα αυτοκίνητο που θα αποδειχθεί ικανό να αναδείξει το ταλέντο τους.


Εικόνα

Ο Nico Hulkenberg είπε:

Σαν ομάδα έχουμε εξελιχθεί πολύ από το 2017 και αυτό είναι ένα απαραίτητο στοιχείο της διαδικασίας, αν θέλουμε να επιτύχουμε τους μακροπρόθεσμους στόχους μας. Όταν έφτασα στην ομάδα, η υποδομή ήταν ακόμα στα σπάργανα, αλλά έχουμε κάνει τεράστια πρόοδο από τότε. Θέλω να βγάλω τον καλύτερο εαυτό μου και να μεγιστοποιήσω τις δυνατότητες της ομάδας και του αυτοκινήτου. Το πιο σημαντικό είναι να «πάρουμε κεφάλι» και να αποδίδουμε καλύτερα σε συνεχή βάση. Θέλουμε η τάση αυτή να βαίνει βελτιούμενη και να αφήσουμε τις εξελίξεις να ακολουθήσουν.



Εικόνα

Ο Αυστραλός Daniel Ricciardo δήλωσε:

Η Renault έχει μια θρυλική πορεία στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οπότε το να αποτελέσω κομμάτι του επόμενου βήματός της στη Formula 1 είναι μία πρόκληση για την οποία αισθάνομαι πολύ ενθουσιασμένος. Είμαι εδώ για να κάνω την καλύτερη δυνατή δουλειά στην πίστα και να οδηγήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ, αλλά, παράλληλα, θα ήθελα να φέρω και θετική ενέργεια στην ομάδα. Θέλω να αποτελέσω πηγή έμπνευσης για όλους, ώστε να συμμετέχουν με περισσότερο ενθουσιασμό, καθώς πιστεύω ότι και αυτό είναι μέρος της δουλειάς μου, αλλά και του χαρακτήρα μου. Σκοπεύω να καταφέρω να κάνω το κάθε μέλος της ομάδας να δουλέψει λίγο παραπάνω, να προσπαθήσει λίγο περισσότερο και να επιταχύνουν όλοι μαζί. Θέλω να γίνω καταλύτης θετικής ενέργειας.

Ο Ricciardo επιδιώκει μια νέα αρχή για το 2019:

Ό,τι κατάφερα να μάθω μέσα στο 2018, θα μου επιτρέψει να γίνω μία καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου το 2019. Η διαφορά είναι ότι θα γίνω πιο ώριμος. Έχω καλύτερη διαύγεια σχετικά με τους στόχους μου και σκοπεύω αυτό να το αποδείξω φέρνοντας καλύτερα αποτελέσματα στην πίστα. Νιώθω μια θετική πίεση και προσμονή να κάνω όμορφα πράγματα, και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος.

Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 20 Φεβ 2019, 20:35

Alfa Romeo C38


Εικόνα


Στις 14 Φεβρουαρίου η Alfa Romeo Racing έκανε το shakedown του μονοθεσίου στην πίστα του Fiorano στην Ιταλία, και λίγη ώρα πριν ξεκινήσουν οι επίσημες δοκιμές για τη νέα χρονιά, η ομάδα παρουσίασε την C38 στα pits της ισπανικής πίστας της και τα επίσημα χρώματα του πρώτου της μονοθεσίου μετά την επιστροφή της στην F1.
Οι αλλαγές σε σχέση με το 2018 είναι πολλές και η ομάδα στοχεύει να έχει μια δυναμική παρουσία στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το όνομα του μονοθεσίου είναι C38, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα την επιρροή της Sauber Motorsport στην εξέλιξη και κατασκευή του.

Τα χρώματα του μονοθεσίου είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά, συνδυάζοντας το κλασσικό μπλε-άσπρο της Sauber, με το κόκκινο που χαρακτηρίζει μία από τις πιο ιστορικές εταιρείες στον χώρο των αγώνων, την Alfa Romeo. Ακόμα το λογότυπο της Alfa είναι μεγαλύτερο και έχει κυρίαρχη θέση στο κάλυμμα του power-unit της Ferrari.

Η νέα εποχή για την ομάδα με βάση το Hinwil της Ελβετίας ξεκίνησε σήμερα με πολύ καλό ρυθμό, παρά την έξοδο που είχε ο Raikkonen. Μετά το shakedown, ο 39-χρονος Φινλανδός είπε ότι το αισθάνθηκε καλά στο μονοθέσιο, και η ομάδα είναι κατάλληλα οργανωμένη.

Ο Frédéric Vasseur, επικεφαλής της Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG δήλωσε:

Είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε την Alfa Romeo Racing C38 – ένα μονοθέσιο που είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς απ’ όλα τα μέλη της ομάδας, στη βάση μας στην Ελβετία, αλλά και στην πίστα. Τα νέα χρώματα είναι ακόμα πιο δυναμικά, ενώ χαιρόμαστε που καλωσορίζουμε τα λογότυπα των νέων υποστηρικτών μας που ενισχύουν την προσπάθεια μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους εργάστηκαν για να δημιουργηθεί το μονοθέσιο. Τους ευχαριστώ για τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό τους, για την αποστολή της ομάδας μας και το σπορ. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την πρόοδο και να φέρουμε καλά αποτελέσματα στη μάχη του νέου πρωταθλήματος.

Ο Simone Resta, τεχνικός διευθυντής της Alfa Romeo Racing πρόσθεσε:

Από τη στιγμή που εντάχθηκα στην ομάδα την προηγούμενη χρονιά, είδα να παρουσιάζουμε πρόοδο σε όλα τα επίπεδα και είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω σήμερα το αποτέλεσμα αυτής της σκληρής δουλειάς, τη νέα Alfa Romeo Racing C38. Όλα τα τμήματα συνεργάστηκαν άψογα και όλη η ομάδα κινήθηκε στην ίδια κατεύθυνση. Έχουμε θέσει φιλόδοξους στόχους για αυτή τη χρονιά, η οποία φέρνει μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, κυρίως όσον αφορά στον τομέα της αεροδυναμικής. Έχουμε δύο εξαιρετικούς οδηγούς και ανυπομονούμε για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους.


Εικόνα


Από την πλευρά του, ο Kimi Räikkönen είπε:

Το μονοθέσιο δείχνει πάρα πολύ ωραίο. Τα χρώματα είναι όμορφα και πολλοί νέοι χορηγοί έρχονται να υποστηρίξουν την ομάδα και τους ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη τους. Ανυπομονώ να βρεθώ στην πίστα και να μάθω περισσότερα για την C38 κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων που διαρκούν οι δοκιμές.



Εικόνα


Ο Antonio Giovinazzi:

Νομίζω πως είναι ένα όμορφο μονοθέσιο με όμορφους και καθαρούς χρωματισμούς. Είναι το πρώτο μου μονοθέσιο της Formula 1 με το οποίο συμμετέχω στο πρωτάθλημα και έτσι είναι πολύ ιδιαίτερο για εμένα. Έχουμε πολλούς νέους χορηγούς και είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στην ομάδα μας. Ανυπομονώ αυτή την εβδομάδα να βρεθώ για πρώτη φορά στο τιμόνι της C38.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα

Εικόνα

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny » 20 Φεβ 2019, 20:50

Haas VF-19



Εικόνα




Η Haas F1 Team πρόσφερε σήμερα στο Royal Automobile Club του Λονδίνου μια πρώτη ματιά των χρωμάτων με τα οποία θα τρέξει το φετινό πρωτάθλημα. Αυτά είναι εντελώς νέα, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, καθώς το χρυσό και μαύρο livery αντικατοπτρίζει τα χρώματα (και χρήματα) του ενεργειακού ποτού Rich Energy. Οι δύο εταιρίες σύναψαν συμφωνία στα τέλη του περασμένου έτους και η βρετανική εταιρία γίνεται ο κύριος χορηγός της αμερικάνικης ομάδας.

Το όνομα του νέου μονοθεσίου είναι VF-19, με την Haas, όμως, σήμερα μας παρουσιάζει ένα περσινό μονοθέσιο το οποίο φέρει απλά έναν σχεδιασμό της νέας εμπρός αεροτομής. Να θυμίσω, ότι μέρος των αλλαγών των κανονισμών για το 2019 απαιτούν μια απλοποιημένη εμπρός πτέρυγα -που περιέχει πέντε στοιχεία, είναι 200 χλστ. πιο πλατιά και 20 χλστ. πιο ψηλή- και πίσω πτέρυγα -που είναι 20 χλστ. ψηλότερη και 100 χλστ. πιο πλατιά.

Όπως είναι λογικό, η Haas θα φέρει το νέο μονοθέσιο στο πρώτο τετραήμερο των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, στις 18-21 Φεβρουαρίου. Η Haas τερμάτισε στην πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών την περασμένη σεζόν, το καλύτερο αποτέλεσμα της στην μόλις τρίχρονη καριέρα της στην F1. Ωστόσο, θα μπορούσε να συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς αν δεν είχαν γίνει λάθη τόσο από την ομάδα, όσο και από τους οδηγούς.


Εικόνα



Η Rich Energy είναι μια πολύ νέα εταιρία και από πίσω της βρίσκεται ο William Storey ο οποίος ανέπτυξε μια συνταγή μαζί με έναν αυστριακό επιστήμονα, και επένδυσε σε εργοστάσιο αξίας 50 εκατομμυρίων λιρών στην Αυστρία. Αυτό χρειάστηκε πάνω από 6 χρόνια για να κατασκευαστεί και τελικά η εταιρία ξεκίνησε να πουλάει το προϊόν της το 2015.

Η Rich Energy ήταν μια από τις εταιρίες που ήθελαν να αγοράσουν το περασμένο καλοκαίρι την Force India από τον Vijay Mallya, με φήμες να έλεγαν ότι έδινε 100 με 200 εκατομμύρια λίρες για την εξαγορά της. Τελικά κατέληξε στον Lawrence Stroll και άλλους επιχειρηματίες, και μετονομάστηκε σε Racing Point.

Να θυμίσω ότι η Haas F1 Team έχει ανακοινώσει το οδηγικό της δίδυμο για το 2019 δεν θα αλλάξει, με τους Romain Grosjean και Kevin Magnussen να παραμένουν για ακόμα μια χρονιά στην αμερικάνικη ομάδα. Ο Grosjean οδηγεί για λογαριασμό της Haas από το 2016, ενώ ο Magnussen από το 2017. Το 2019 θα είναι η 9η χρονιά του Grosjean στον κόσμο της Formula 1 και η 5η του Magnussen.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα

Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή σε “Formula 1...”