Formula 1 2019

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Toro Rosso STR14


Εικόνα



Η ιταλική Scuderia Toro Rosso γίνεται η δεύτερη ομάδα της Formula 1 που μας δείχνει το νέο της μονοθέσιο για το φετινό πρωτάθλημα της F1. Ξεκινώντας από τον χρωματισμό, η ομάδα από την Faenza διατηρεί το μπλε/ασημί/κόκκινο livery, που παρουσίασε η STR το 2017.

H δεύτερη ομάδα της Red Bull παρουσίασε την STR14, δίνοντας παράλληλα την πρώτη σαφή ματιά στην επίδραση των νέων αεροδυναμικών κανονισμών πάνω στα μονοθέσια. Πιο συγκεκριμένα, πάνω στην STR14 βλέπουμε τις νέες -απλοποιημένες- εμπρός και πίσω αεροτομές, καθώς επίσης και την εντελώς νέα διάταξη των bargeboard.

Το νέο μονοθέσιο είναι σημαντικό για την Toro Rosso, μετά την ανακοίνωση ότι αυτή και η Red Bull θα αυξήσουν την τεχνική συνεργασία τους για το 2019. Αυτό σημαίνει ότι τα μονοθέσια των δύο ομάδων θα μοιράζονται αυτούσιο το πίσω μέρος, που περιλαμβάνει το power unit της Honda, συν το κιβώτιο ταχυτήτων, την πίσω ανάρτηση, τα ηλεκτρονικά και τα υδραυλικά εξαρτήματα, ενώ κοινά θα είναι μερικά τμήματα της εμπρός ανάρτησης.

Εξαιτίας αυτού, η Toro Rosso θέλει να έχει μια καλύτερη απόδοση στην πίστα, κάτι που θα της επιτρέξει να μαζέψει περισσότερους βαθμούς και να τερματίσει πάνω από την 9η θέση που τερμάτισε το 2018.


Εικόνα


Το δίδυμο των οδηγών της είναι -πρακτικά- καινούριο, και λέω πρακτικά γιατί παρότι κανένας από τους Pierre Gasly και Brendon Hartley δεν βρίσκεται φέτος στην ομάδα, σε αυτή επιστρέφει ο Daniil Kvyat, ο οποίος επιστρέφει στην ενεργό δράση. Ο 24χρονος Ρώσος έχει να αποδείξει ότι πλέον έχει ωριμάσει οδηγικά και πρέπει να αφήσει πίσω του την άκρως επιθετική οδήγησή που είχε ως αποτέλεσμα την απομάκρυνσή του τόσο από την Red Bull, όσο και από την Toro Rosso.

Teammate του θα είναι ένας από τους τέσσερις rookie της νέας σεζόν, ο Alexander Albon. Ο Albon έρχεται μετά από μια εντυπωσιακή σεζόν στην F2, εκεί όπου διεκδίκησε τον τίτλο μέχρι και τον τελευταίο αγώνα στο Abu Dhabi το περασμένο Σαββατοκύριακο, τίτλο που τελικά κατέκτησε ο George Russell.

Ο 22-χρονος Albon είναι γεννημένος στο Λονδίνο από Ταϊλανδούς γονείς, και είχε μια πολύ καλή σεζόν με το πρόγραμμα Red Bull Junior το 2012. Για το 2019 είχε υπογράψει να τρέξει στη Formula E, αλλά έσπασε το συμβόλαιο του, ώστε να βρεθεί στην F1 και να γίνει το πρώτος οδηγός από την Ταϊλάνδη μετά τον πρίγκιπα Bira το 1955. Ο Albon γίνεται ο τρίτος οδηγός της Formula 2 του 2018 που θα τρέξει στην F1 τον επόμενο χρόνο, ακολουθώντας τα βήματα του Lando Norris στη McLaren και του Russell στη Williams.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα



Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Racing Point


Εικόνα


Η Racing Point γίνεται η τρίτη ομάδα που παρουσιάζει σήμερα το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν του 2019 στην Formula 1. Εκτός του μονοθεσίου, η νέα ομάδα παρουσίασε επίσημα στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Καναδά, στο Τορόντο, το νέο της χορηγό τίτλου, την Sportpesa, μια πλατφόρμα αθλητικών στοιχημάτων με δραστηριότητες στην Κένυα, την Τανζανία, τη Νότια Αφρική, τη Νήσο του Μαν και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Παρόλα αυτά, διατηρεί το ροζ χρώμα της, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2017 χάρη στον χορηγό BWT, μια αυστριακή εταιρία διαχείρισης νερού. Η συνεργασία με την Sportpesa θα είναι πολυετής, χωρίς να καθορίζεται ακριβώς το χρονικό όριο της, με το επίσημο όνομα της ομάδας να είναι SportPesa Racing Point F1 Team.

Η νέα ομάδα σχεδίαζε να τρέξει το 2019 με νέα ταυτότητα και λέγεται ότι ήταν κοντά στην αναβίωση των ονομάτων της Brabham ή της Lola, αλλά τελικά οι ιθύνοντες της εταιρίας διατήρησαν το Racing Point, για να μη χαθεί το έπαθλο της έβδομης θέσης που τερμάτισε στο πρωτάθλημα του 2018.


Εικόνα



Ο Otmar Szafnauer, διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας, δήλωσε κατά την παρουσίαση:

Έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι βασικά είμαστε μια ομάδα αγωνιστών και δεν υπάρχει τίποτα κακό με το Racing Point και αυτό περιλαμβάνει ποιοι είμαστε. Θεωρήσαμε ότι ήταν ένα κατάλληλο όνομα, ας το κάνουμε υπέροχο και ας πάρουμε αυτό το όνομα και να του δώσουμε κάποια ιστορία και χρόνο και κάποια κληρονομιά. Το Racing Point είναι αυτό που επιλέξαμε. Νομίζω ότι είναι κατάλληλο και χάρη στον νέο συνεργάτη τίτλου μας, τη Sportpesa, είναι επίσης μέρος του ονόματος.



Εικόνα



Από πλευράς οδηγών, στην Racing Point παραμένει ο Sergio Perez, ο οποίος ανανέωσε με την ομάδα και θα έχει ως teammate τον Lance Stroll, καθώς ο πατέρας του, Lawrence Stroll, αγόρασε -μαζί με άλλους επιχειρηματίες- την ομάδα. O νεαρός Καναδός οδηγός θα πάρει τη θέση του Esteban Ocon, ο οποίος θα είναι ο τρίτος οδηγός της Mercedes το 2019.

Η SportPesa έχει συνεργασίες με τρεις ποδοσφαιρικούς συλλόγους της Premier League: την Arsenal, την Southampton και την Everton.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Australian GP 2019
Melbourne - Albert Park


Εικόνα

Εικόνα
by Gianmarco Veronesi


Σε έναν αγώνα που δεν επιδέχεται ιδιαίτερη κριτική, ο Valtteri Bottas κατέκτησε μια πολύ εύκολη νίκη στους δρόμους της Μελβούρνης, καθώς με το που έσβησαν τα φώτα της εκκίνησης προσπέρασε τον team-mate του και poleman Lewis Hamilton, και έκτοτε απλά εξαφανίστηκε.

Αυτή ήταν η τέταρτη νίκη στην καριέρα του Bottas και έχοντας εκπληκτικό ρυθμό σε όλον τον αγώνα δεν απειλήθηκε ποτέ από τον Hamilton, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση, ενώ με τον ταχύτερο γύρο στο τέλος του αγώνα ο Φιλανδός πήρε το μέγιστο των βαθμών από τον αγώνα της Αυστραλίας. Να σημειωθεί εδώ, ότι ο βαθμός αυτός μετράει και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Από την στιγμή που έχασε τη θέση του στην εκκίνηση, ο Hamilton δεν έδειξε ποτέ να νιώθει αυτοπεποίθηση με το στήσιμο της W10, και γι’αυτό βρέθηκε να έχει μεγάλη διαφορά από τον Bottas, ενώ στο τέλος του αγώνα η πίεση του Verstappen δεν τον έκανε να ιδρώσει. Αυτή ήταν η πέμπτη φορά που ο Βρετανός ξεκίνησε από την pole position αλλά δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη.

Στην τρίτη, και τελευταία, θέση του podium βρέθηκε ο Max Verstappen με την Red Bull του, το οποίο ήταν το πρώτο του στην πίστα του Albert Park. Παράλληλα αυτό ήταν το πρώτο podium της Honda από την επιστροφή της στην F1 το 2015, ενώ η τελευταία φορά που είχε ανέβει ήταν το 2008 με τον Rubens Barrichello στον αγώνα του Silverstone.

Μετά από μια αρκετά απογοητευτική εμφάνιση, στην τέταρτη και πέμπτη θέση τερμάτισαν οι δύο Ferrari με τον Sebastian Vettel και Charles Leclerc αντίστοιχα, με την ιταλική ομάδα να είχε ξεκάθαρα το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο του αγώνα. Ο Vettel ήταν αρκετά κοντά στον Hamilton στην αρχή του αγώνα, αλλά μετά το pit stop του η απόδοση του μονοθεσίου έπεσε δραματικά, χάνοντας εύκολα τη θέση του από τον Verstappen, ενώ κράτησε με δυσκολία την τέταρτη θέση από τον νέο team-mate του, Charles Leclerc.

Πίσω από τα δύο μονοθέσια της Scuderia βρέθηκε η Hass, με τον Kevin Magnussen να κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, με την αμερικάνικη ομάδα να είναι η καλύτερη ομάδα μετά από τις τρεις πρώτες. Παρόλα αυτά, εμφάνισαν το ίδιο πρόβλημα με τον περσινό αγώνα, καθώς στο pit stop του Romain Grosjean δεν κούμπωσε καλά το εμπρός αριστερά μπουλόνι με αποτέλεσμα ο Γάλλος να εγκαταλείψει.

Περνώντας στη Renault, ο Daniel Ricciardo ήταν άτυχος στην εκκίνηση, καθώς βγήκε στο γρασίδι με το που έσβησαν τα φώτα στην προσπάθεια του να προσπεράσει την Racing Point του Perez. Το αποτέλεσμα ήταν να καταστρέψει την εμπρός αεροτομή του και κατ’επέκταση τον αγώνα του, ενώ αργότερα εγκατέλειψε από άγνωστη ακόμα αιτία. Παρόλα αυτά, ο team-mate του, Nico Hulkenberg, κατάφερε να πάρει την έβδομη θέση, έναν γύρο πίσω από τον νικητή, χωρίς ωστόσο να δείχνει ότι μπορεί να απειλήσει την Haas του Magnussen.

Στην όγδοη θέση τερμάτισε η Alfa Romeo του Kimi Raikkonen, με ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, ενώ ο Giovinazzi προσπάθησε αρκετά στον πρώτο του αγώνα, αλλά βρέθηκε εκτός δεκάδας. Την δεκάδα έκλεισαν οι Stroll και Kvyat, με την Racing Point να παίρνει βαθμό από τον νεαρό Καναδό και όχι ο Perez, που είχε έναν δύσκολο αγώνα και ήταν εκτός δεκάδας. Τέλος, ο Kvyat δεν υπέκυψε στην πίεση του Gasly, και πήρε τον έναν σημαντικό βαθμό για την Toro Rosso, δείχνοντας ότι το power unit της Honda έχει δυναμική.

Τέλος, η απόδοση των McLaren και Williams ήταν απογοητευτική, με την πρώτη να μην καταφέρνει να αξιοποιήσει την τρομερή εμφάνιση του Lando Norris στις χθεσινές κατατακτήριες, ενώ ο Carlos Sainz Jr. εγκατέλειψε με πρόβλημα στην MGU-K μονάδα του power unit της Renautl, καθώς πήρε φωτιά το πίσω μέρος της MCL34.


Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 29-31 Μαρτίου, στο Μπαχρέιν.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός - autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η εκκίνηση του αγώνα




Τα highlights του αγώνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Bahrain GP
Sakhir



Εικόνα
Εικόνα
by Matteo Spirito

Εικόνα

Μπορεί στις δοκιμές του Σαββάτου στο Μπαχρέιν να είδαμε μία Ferrari που έδειχνε πως θα... κατατρόπωνε την Mercedes, όμως στο σημερινό αγώνα είδαμε κάτι διαφορετικό.

Η Ferrari αντιμετώπισε προβλήματα, η Mercedes κινήθηκε όπως θα ήθελε και τελικά κατάφερε να πετύχει το απόλυτο 1-2, αλλά αυτή τη φορά με νικητή τον Hamilton και δεύτερο τον Bottas.

Από τον αγώνα στο Μπαχρέιν όμως θα μας μείνει η ατυχία του Leclerc να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη. Ο οδηγός της Ferrari βρισκόταν στην πρώτη θέση, ωστόσο λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας το κόκκινο μονοθέσιο έκοψε ταχύτητα με αποτέλεσμα να χάσει την πρωτιά. Μέσα στην ατυχία του όμως στάθηκε και... τυχερός εξαιτίας των εγκαταλείψεων των δύο μονοθεσίων της Renault.

Αυτό συνέβη τρεις γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα, οπότε και εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας το οποίο παρέμεινε μέχρι το τέλος. Το αποτέλεσμα ήταν να μείνει πίσω από τον Leclerc ο Verstappen ο οποίος έδειχνε πως μπορούσε να τον προσπεράσει, ωστόσο τερμάτισε 4ος έχοντας πίσω του τον Vettel.

Άτυχος αποδείχτηκε και ο Γερμανός πιλότος της Ferrari που αντιμετώπισε και αυτός προβλήματα με το μονοθέσιό του όταν κατέρρευσε η εμπρός αεροτομή με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο.


Εικόνα



Την δεκάδα στο Μπαχρέιν συμπλήρωσαν οι, Norris (McLaren), Raikkonen (Alfa Romeo), Gasly (Red Bull), Albon (Toro Rosso) και Perez (Racing Point). Να σημειώσουμε πως τον έναν επιπλέον βαθμό, καθώς σημείωσε τον ταχύτερο γύρο, απέσπασε ο Leclerc.

Ένα από τα αξιοσημείωτα του αγώνα ήταν η διπλή εγκατάλειψη των μονοθεσίων της Renault, τρεις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας και μάλιστα στο ίδιο σημείο την ώρα που και οι δύο οδηγοί βρισκόντουσαν στην δεκάδα!
Πηγή:zougla.gr-Βασίλης Σαρημπαλίδης


Εικόνα
To όνομα Charles Leclerc θα μας απασχολήσει πολύ φέτος...



Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Chinese GP 2019


Εικόνα
Εικόνα
by Stefano Landini


Εικόνα

Το 1000στό Γκραν Πρι της Formula 1 σημαδεύτηκε από την εμφατική νίκη του Χάμιλτον και το άνετο 1 – 2 της Mercedes παρά το γεγονός ότι πολλοί περίμεναν έντονο ανταγωνισμό με τη Ferrari.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Χάμιλτον έφυγε καλύτερα από τον Μπότας παίρνοντας την πρωτοπορία ενώ πίσω τους ο Λεκλέρκ προσπέρασε τον Φέτελ. Πολύ καλά ξεκίνησε τον αγώνα και ο Ρικιάρντο ο οποίος απείλησε τις δύο Red Bull όμως κλείστηκε στην είσοδο της στροφής 1 και αναγκάστηκε να υποχωρήσει με τα αυστριακά μονοθέσια να διατηρούν τις θέσεις τους.

Στην εκκίνηση όλα κύλησαν ομαλά χωρίς να υπάρξουν επαφές όμως στην έξοδο της στροφής 6 ο Κβίατ ακούμπησε διαδοχικά με τους Σάινθ και Νόρις χωρίς, όμως, να εγκαταλείψει κάποιο από τα μονοθέσια. Η μόνη επίδραση στον αγώνα ήταν ότι επιβλήθηκε για λίγο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας προκειμένου οι άνθρωποι της πίστας να προλάβουν να μαζέψουν κάποια κομμάτια που υπήρξαν στην πίστα. Ωστόσο, προς το τέλος ο Νόρις εγκατέλειψε αφού είχε υποστεί βλάβη στο πάτωμα από αυτό το χτύπημα.

Στον δέκατο γύρο ακούσαμε από τον ασύρματο της Ferrari οδηγία προς τον Λεκλέρκ η οποία του έλεγε να κινηθεί γρηγορότερα, διαφορετικά θα έπρεπε να κάνει στην άκρη για να περάσει ο Φέτελ, την ώρα που ο Μονεγάσκος απομακρυνόταν με αργό αλλά σταθερό ρυθμό από τον Γερμανό. Ο νεαρός οδηγός δεν το δέχτηκε καλά όμως λίγα δευτερόλεπτα αργότερα δόθηκε η εντολή για αλλαγή θέσεων με τον Λεκλέρκ να διαμαρτύρεται αλλά τελικά να υπακούει. Ωστόσο, αυτό δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα αφού ο Φέτελ δεν μπορούσε να ξεμακρύνει. Μάλιστα, σε βάθος χρόνου αυτή η απόφαση αποδείχτηκε επιζήμια για τη Scuderia αφού ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής καθυστερούσε τον team mate του, ο οποίος συνέχισε να διαμαρτύρεται στον ασύρματο με μηνύματα στα οποία άφηνε έντονα υπονοούμενα που αμφισβητούσαν την απόφαση της ομάδας.

Στο τέλος του 17ου γύρου η Red Bull κάλεσε τον Φερστάπεν στα pits με την Ferrari να ακολουθεί ένα γύρο μετά με τον Φέτελ προκειμένου να μη χάσει τη θέση του. Αυτό έληξε τη διαμάχη μεταξύ των δύο οδηγών των Ιταλών αφού εφάρμοσαν διαφορετική στρατηγική για τον Λεκλέρκ τον οποίο κάλεσαν για αλλαγή ελαστικών στο τέλος του 22ου γύρου, με αποτέλεσμα να πέσει πίσω από τον Φερστάπεν, στην πέμπτη θέση.

Λίγο μετά τον Φέτελ έκανε την πρώτη του στάση και ο Μπότας με τον Χάμιλτον να ακολουθεί στον ένα γύρο μετά. Αυτό έφερε τον Φινλανδό κοντά στον Βρετανό ο οποίος διαμαρτυρήθηκε στην ομάδα του, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια μάχη ή αλλαγή θέσεων ανάμεσα στους δύο πρωτοπόρους.

Πιο πίσω είχαμε κάποιες μάχες όμως ήταν πολύ λιγότερες σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα που έγινε στο Μπαχρέιν. Οι δύο οδηγοί που ξεχώρισαν ήταν οι Ραϊκόνεν και Άλμπον καθώς ήταν οι πιο επιθετικοί.

Για κάποιους γύρους οι διαφορές είχαν παγιωθεί και ο μόνος που κινούνταν σημαντικά πιο γρήγορα ήταν ο Λεκλέρκ που προσπαθούσε να “μαζέψει” τη διαφορά από τον Φερστάπεν.

Τελικά ο Μονεγάσκος δεν κατάφερε να επιτεθεί καθώς η Red Bull κάλεσε τον οδηγό της για δεύτερη αλλαγή ελαστικών στο τέλος του 34ου γύρου. Στον επόμενο γύρο το παράδειγμά της ακολούθησε και η Ferrari για τον Φέτελ προκειμένου να προστατέψει την τρίτη θέση του Γερμανού ενώ και πάλι η αλλαγή ελαστικών του Λεκλέρκ καθυστέρησε μέχρι τον 42ο γύρο. Βγαίνοντας από τα pits με 12 διαθέσιμους γύρους μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας ο Λεκλέρκ προσπάθησε και πάλι να μειώσει τη διαφορά του όμως δεν τα κατάφερε και περιορίστηκε στην πέμπτη θέση.

Όσον αφορά τις εγκαταλείψεις ο πρώτος που αποσύρθηκε από τον αγώνα ήταν ο Χούλκενμπεργκ στον 17ο γύρο με το μονοθέσιο της Renault να αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα (πιθανότατα από MGU-K) για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα. Στον 42ο ακολούθησε ο Κβίατ και στον 52ο σταμάτησε οριστικά και ο Νόρις.




Εικόνα





Με αυτή τη νίκη η Mercedes κάνει το τρίτο συνεχόμενο 1 – 2 αφού ο Μπότας τερμάτισε στη δεύτερη θέση, κάτι το οποίο έχει καταφέρει μόνο μια ομάδα και αυτή είναι η Williams στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος του 1992. Όσο για τον Χάμιλτον πλέον έφτασε τις 75 νίκες και απέχει μόλις 16 από τις 91 του Μίκαελ Σουμάχερ που αποτελεί και το ρεκόρ αυτή τη στιγμή.

Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Φέτελ με τον Φερστάπεν να τερματίζει πίσω του και τον Λεκλέρκ να περιορίζεται στην πέμπτη θέση. Έκτος είδε την καρό σημαία ο Γκασλί που πήρε και τον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο με τον Ρικιάρντο να πλασάρεται στην έβδομη παίρνοντας τους πρώτους του βαθμούς για φέτος. Πέρεθ, Ραϊκόνεν και Άλμπον συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ειδική αναφορά αξίζει στον Ταϊλανδό της Toro Rosso ο οποίος κατάφερε να βαθμολογηθεί παρά το γεγονός ότι εκκινούσε από το pit lane.

Στην Κίνα μπορεί να μην είχαμε πολύ θέαμα και ανατροπές όμως πρωταγωνίστησε ένα θέμα το οποίο θα μας απασχολήσει αρκετά σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πρόκειται για τη στάση της Ferrari απέναντι στους οδηγούς της. Προς το παρόν οι Ιταλοί δείχνουν να ποντάρουν στον Φέτελ όμως σε κάθε αγώνα ο Λεκλέρκ με την απόδοσή του δημιουργεί προβληματισμούς.

Άραγε ο Γερμανός θα καταφέρει να ανεβάσει την απόδοσή του και να επαληθεύσει το ρόλο του Νο 1 οδηγού που έχει προς το παρόν ή ο νεαρός θα πετύχει να επιβληθεί στον πολύ πιο έμπειρο και τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή team mate του;

Όσον αφορά την ισχύ των ομάδων η Mercedes έδειξε να απέχει πολύ σε σχέση με τη Ferrari, κάτι το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όσα είδαμε στο Μπαχρέιν αλλά ταιριάζει με την εικόνα της Αυστραλίας. Μέχρι τώρα τα δείγματα των δύο κορυφαίων ομάδων είναι ανάμεικτα, κάτι που μας κάνει να ελπίζουμε ότι θα έχουμε ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, όμως, προς το παρόν η Mercedes άλλοτε από τύχη και άλλοτε από ικανότητα, έχει καταφέρει να κυριαρχήσει απόλυτα.
Πηγή:motori.gr-του Σωτήριου Χάλλα


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Azerbaijan GP 2019
Baku


Εικόνα

Εικόνα
by Francesco Mobili

Έπρεπε να φτάσουμε στον τέταρτο αγώνα της χρονιάς για να κερδίσει ο poleman, με τον Valterri Bottas να είναι ο μεγάλος νικητής στην διαδρομή των δημόσιων δρόμων του Baku, στο Αζερμπαϊτζάν.

Αυτή ήταν η πέμπτη νίκη του Φιλανδού στην καριέρα του, ο οποίος κατάφερε να αντέξει την πίεση του Lewis Hamilton, με τον Βρετανό να ολοκληρώνει το τέταρτο συνεχόμενο “1-2” της γερμανικής ομάδας για το 2019. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 όπου μια ομάδα έχει το απόλυτο στους τέσσερις πρώτους αγώνες της σεζόν. Ο Sebastian Vettel ήταν ο τρίτος οδηγός που ανέβηκε στο podium, χωρίς να μπορέσει σε κανένα σημείο του αγώνα να δείξει ότι ήταν ικανός για τη νίκη.

Ο Γερμανός της Ferrari ήταν μπροστά από τον Max Verstappen, με τον οδηγό της Red Bull να διατηρεί το ρεκόρ του να τερματίζει στην πρώτη τετράδα σε κάθε αγώνα φέτος. Πέμπτος τερμάτισε ο Charles Leclerc, με τον Μονεγάσκο να είναι αρκετά δραστήριος στο πρώτο μισό του αγώνα, ανακτώντας τις θέσεις που έχασε εξαιτίας του χθεσινού του ατυχήματος. Αυτή ήταν η τρίτη φορά φέτος που ο Leclerc τερμάτισε στην πέμπτη θέση, ενώ κατάφερε να κερδίσει τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα, κάνοντας παράλληλα ρεκόρ πίστας.

Το Baku έδειξε για ακόμα μια φορά ότι είναι από τις αγαπημένες του Sergio Perez, καθώς ο Μεξικανός τερμάτισε στην έκτη θέση με την Racing Point και μπροστά από τις δύο McLaren με Carlos Sainz και Lando Norris αντίστοιχα. Η δεύτερη Racing Point με τον Lance Stroll πήρε την ένατη θέση, ενώ ο Kimi Raikkonen πήρε τα μέγιστα από το μονοθέσιο και πήρε τον τελευταίο βαθμό τερματίζοντας στη δέκατη θέση.

Το περιστατικό μεταξύ Ricciardo και Kvyat

Παρότι στο GP του Αζερμπαϊτζάν δεν είχαμε κάποιο ατύχημα ή αυτοκίνητο ασφαλείας (εκτός του εικονικού safety car λόγω της εγκατάλειψης του Gasly), o Daniel Ricciardo δεν κατάφερε και πάλι -τρίτη φορά- να τερματίσει τον αγώνα. O Αυστραλός έχοντας χάσει τα φρένα στην στροφή 3, έκανε όπισθεν και έπεσε άθελα του πάνω στον Daniil Kvyat προκαλώντας ζημιά στο πάτωμα της Toro Rosso του Ρώσου, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο.
Πηγή:autoblog.gr

7 πράγματα που μας δίδαξε το σιρκουί στο Μπακού
Ο Ρικιάρντο (Renault -δεν τερμάτισε για τρίτη φορά σε τέσσερις αγώνες) έκανε όπισθεν και έπεσε πάνω στον Ντανίλ Κβιατ (Toro Rosso) 'τον οποίον ειλικρινά δεν είδα, γιατί ήμουν σε πανικό'. Ο Κβιατ είπε πως θα του κάνει δώρο καθρέφτες.

Η κατάληξη δεν διέφερε σε κάτι από τους τρεις προηγούμενους: οι δυο 'πιλότοι' της Mercedes τερμάτισαν στις θέσεις 1 και 2, με τον Βάλτερι Μπότας να είναι αυτός που είδε πρώτος την καρό σημαία, για δεύτερη φορά φέτος.

Αιτία που κατέστρεψε μονοθέσιο, στην πρώτη ελεύθερη δοκιμή και δεν ήταν άλλο από ένα 'καπάκι' φρεατίου. Αυτό θα έλεγες πως είναι ένα από τα ρίσκα που παίρνει η διοργανώτρια αρχή, όταν αποφασίζει να κάνει πίστα δρόμους πόλεις. Αυτό -θα έλεγες επίσης ότι- είναι κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβεί, σε event στο οποίο έχουν επενδυθεί και 'παίζονται' πολλά εκατομμύρια.

Υπάρχουν κάποιες αγωνιστικές διαδρομές που είναι πραγματικά κακές, υπάρχουν και κάποιες άλλες που ξεπερνούν τα όρια της τραγωδίας. Το Γκραν Πρι που έγινε στην πόλη Μπακού του Αζερμπαιτζάν, αν και ξεκίνησε με προσδοκίες να γίνει μια από τις πιο συναρπαστικές εμπειρίες μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξελίχθηκε σε μια τεράστια παρωδία.

Η πρώτη διαδρομή του διημέρου διήρκεσε μόλις 10 λεπτά, μέχρι τη στιγμή που οι επίσημες αρχές αποφάσισαν να ζητήσουν οριστική διακοπή. Αρκετά αυτοκίνητα έφυγαν από την πίστα, ενώ ο οδηγός Τζορτζ Ράσελ, είδε το όχημα του να διαλύεται αργά και βασανιστικά, ύστερα από πρόσκρουση σε εκτεθειμένο φρεάτιο, στην τρίτη στροφή.

> Οι Silver Arrows έγραψαν ιστορία, καθώς δεν υπάρχει άλλο δίδυμο οδηγών που να κυριάρχησε στα τέσσερα πρώτα circuits παγκοσμίου πρωταθλήματος -τερματίζοντας στις δυο πρώτες θέσεις. Πλέον η ομάδα τους (Mercedes) προηγείται με 74 πόντους της Ferrari που 'χε υποσχεθεί βελτιώσεις για αυτόν τον αγώνα. Χαΐρι όμως, δεν είδε.
>Ο Χάμιλτον δήλωσε πως ήταν γενναιόδωρος με τον Μπότας, καθώς τα αυτοκίνητα τους έφτασαν κάποια εκατοστά από τη σύγκρουση στις δυο πρώτες στροφές. Κάτι οι ικανότητες των οδηγών, κάτι η απόφαση του Βρετανού να μην πιέσει τις καταστάσεις -και τεθούν αμφότεροι εκτός-, είχαν ως αποτέλεσμα την πρωτιά του Φινλανδού. Μεταξύ τους υπάρχει ένας πόντος διαφορά.
Αν το έβλεπα εγωιστικά, θα μπορούσα να πιέσω τις καταστάσεις. Στο τέλος της ημέρας, κάποιες φορές πρέπει να θυσιάζεσαι για την ομάδα σου. Αν ήταν καμιά Ferrari εκεί κοντά, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Ο Βάλτερι ήταν αλάνθαστος. Άξιζε τη νίκη.

Ένας από τους λόγους που ήταν large ο Χάμιλτον είχε να κάνει και με το περυσινό χουνέρι του Μπότας, όταν πάλι ηγείτο της κούρσας, αλλά ένα κομμάτι που 'χε μείνει στο δρόμο από 'τραυματισμένο' μονοθέσιο τον ανάγκασε να χάσει έδαφος και τελικά τη νίκη.
> Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αρκέστηκε στην τρίτη θέση, πριν δηλώσει πως έχει καταντήσει λίγο 'βαρετό' αυτό που γίνεται με τη Mercedes 'να τους βλέπω να κυριαρχούν με αυτήν την άνεση. Όχι μόνο φέτος, αλλά εδώ και χρόνια. Πρέπει να δουλέψουμε πιο σκληρά, πιο καλά'. Στην ενδοεπικοινωνία είπε πως τα έκανε ελαφρώς σκατά στην αρχή.
> Ο 'συμπαίκτης' του Φέτελ, Σαρλς ΛεΚλερκ ομολόγησε πως ήταν ηλίθιος, όλο το σαββατοκύριακο. "Δεν έφταιγε η Ferrari, ούτε τα λάστιχα. Έφταιξα εγώ" είπε χαρακτηριστικά, για τη σύγκρουση που είχε στις κατατακτήριες (έπεσε στα προστατευτικά, στο ίδιο ακριβώς σημείο που 'χε πέσει και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, 15' λεπτά νωρίτερα) και εξαιτίας της οποίας κατέστρεψε τις πιθανότητες για pole position. "Ήμουν άχρηστος και ζητώ συγγνώμη" είπε στην ομάδα του, "άξιζα αυτό που έπαθα, γιατί συμπεριφέρθηκα ηλίθια".
Παρεμπιπτόντως, ήταν αυτός που έκανε τον πιο γρήγορο γύρο. Αν η Ferrari δεν έπαιρνε την πιο αχαρακτήριστη απόφαση -να καθυστερήσει το pit stop του Μονεγάσκου-, το πιθανότερο θα ήταν να γινόταν μάχη για το πόντιουμ που να αφορούσε τον μικρό. Για να επανορθώσουν, του έδωσαν καλύτερα λάστιχα, ώστε να κάνει τον ταχύτερο γύρο και να πάρει +1 πόντο. Τερμάτισε 5ος, πίσω από τον τέταρτο Μαξ Φερστάπεν (Red Bull).

>Ο Πιέρ Γκάσλι τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες να αρχίσει τον αγώνα από το pit lane (τη λωρίδα των pit). Είχε εντολή να πάει για ζύγισμα του μονοθέσιου, μετά τις ελεύθερες δοκιμές, στον ειδικό χώρο της FIA. Αντ' αυτού, πήγε στο γκαράζ της ομάδας του (Red Bull) και δέχθηκε τις συνέπειες. Παρ' όλα αυτά βρήκε τον τρόπο να βρεθεί στην 6η θέση του αγώνα, πριν τον εγκαταλείψει ο κινητήριος άξονας. Μοιραία εγκατέλειψε και ο ίδιος τον αγώνα. Ο 23χρονος δήλωσε πως προσπαθεί σε κάθε αγώνα να προσαρμόζεται και περισσότερο.
> Ο Κάρλος Σάινθ πήρε τους πρώτους του πόντους, για φέτος και ως οδηγός της McLaren. Είχε τεθεί εκτός στην Αυστραλία και το Μπαχρέιν και τερμάτισε 7ος στο Μπακού. Πόντους έδωσε και ο άλλος οδηγός της εταιρίας, ο Λάντο Νόρις, ο οποίος τερμάτισε 8ος. Η McLaren πήρε κάτι και από τους δυο οδηγούς της, για πρώτη φορά από πέρυσι -στο Μπακού. Αν δεν έδινε μισό δευτερόλεπτο εξτρά στον Σέρχιο Πέρεζ το safety car, οι δυο τους θα τον είχαν περάσει. Ή τουλάχιστον αυτό είπαν.
> Ο Πέρεζ (Racing Point) ήταν 6ος, με τον ομόσταυλο του Λανς Στρολ να τερματίζει 9ος. Για να κλείσουμε την κατάταξη, δηλαδή τους οδηγούς που πήραν πόντους στο Μπακού, λείπει ο Κίμι Ραϊκόνεν (Alfa Romeo), ο οποίος ήταν 10ος.

Πέραν των Γκάσλι, Κβιατ και Ρικιάρντο, δεν τερμάτισε και ο Ρομάν Γκροζάν (Haas), του οποίου τα λάστιχα τον πρόδωσαν.
Πηγή:contra.gr

Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 10-12 Μαΐου στην Ισπανία.

Οδηγός της ημέρας

Ο Charles Leclerc αναδείχτηκε ως ο οδηγός του αγώνα με ποσοστό 17,6%, με τον Bottas να του ακολουθεί με ποσοστό 16%. Πίσω τους βρέθηκαν οι Verstappen (15,5%), Raikkonen (8,4%) και Hamilton (7%).

Τα highlights




Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Spanish GP 2019
Barcelona


Εικόνα
Εικόνα
by Marco Mastrazzo



Με μία από τις πιο επιβλητικές νίκες της καριέρας του, ο Λιούις Χάμιλτον κυριάρχησε στο GP Ισπανίας, 5ο φετινό αγώνα της Formula 1, και πήρε πίσω από τον Βάλτερι Μπότας το προβάδισμα της βαθμολογίας με διαφορά 7 βαθμών.

Ο Άγγλος και ο Φινλανδός, με τις δύο Mercedes W10, πέτυχαν το πέμπτο διαδοχικό 1-2 της πρωταθλήτριας σε ισάριθμους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος - στην πίστα όπου η Ferrari το χειμώνα έδειχνε ανίκητη. Όμως, σήμερα η Scuderia απώλεσε και την τρίτη θέση, από τη διαρκώς ανελισσόμενη RBR-Honda με τον Μαξ Φερστάπεν.

Η Scuderia δεν κατάφερε να απειλήσει καν, σε έναν αγώνα που χρησιμοποιήθηκαν οι τρεις σκληρότεροι τύποι ελαστικών της Pirelli. Η ιταλική ομάδα διχώρισε τς στρατηγικές των δύο οδηγών της, αλλά και πάλι οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Σαρλ Λεκλερκ δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα περισσότερο παρά να συναγωνιστούν μεταξύ τους.

Ο Χάμιλτον πήρε την πρωτοπορία του αγώνα στην εκκίνηση, την ώρα που ο Μπότας - όπως εξήγησε αργότερα- αντιμετώπισε ένα μικρό πρόβλημα με το συμπλέκτη. Οι Χάμιλτον-Μπότας-Φέτελ έφτασαν μαζί στην πρώτη στροφή, και χαμένος βγήκε ο Γερμανός της Ferrari.

Ο Φέτελ είχε μια σύντομη έξοδο από την πίστα, και επιστρέφοντας έκοψε το ρυθμό του Λεκλέρκ, με αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να βρει ευκαιρία και να τους περάσει. Και σαν να μην του έφτανε αυτό, ο τετράκις πρωταθλητής είχε ένα μπλοκάρισμα των εμπρός τροχών, που άφησε τα ελαστικά του με ένα φθαρμένο επίπεδο σημείο έκτοτε.

Τελικά, στον 12ο γύρο ο Φέτελ χρειάστηκε να συναινέσει στην προσπέραση του Λεκλέρκ και να πέσει στην 5η θέση. Η νέα κατάσταση ανάγκασε τη Ferrari να αλλάξει τη στρατηγική του Φέτελ σε δύο πιτ-στοπς, και ο Γερμανός μπήκε νωρίτερα από όλους για το πρώτο, αναγκάζοντας τον Φερστάπεν να κάνει το ίδιο για να καλυφθεί από το undercut του οδηγού της Ferrari.

Ο Φέτελ στο πρώτο πιτ-στοπ έβαλε τη μέση γόμα, ενώ ο Φερστάπεν ένα νέο σετ μαλακής, δείχνοντας -και οι δύο- ότι είχαν αλλάξει τη στρατηγική τους ια δύο πιτ- στοπς. Οι Χάμιλτον-Μπότας-Λεκλέρκ έμειναν στην πίστα για ακρετούς ακόμα γύρους με τα soft ελαστικά, με τα οποία εκκίνησαν.

Όταν ήρθε η ώρα και για τους τρεις πρωτοπόρους, οι Χάμιλτον-Μπότας έβαλαν τη μέση γόμα, αλλά ο Λεκλέρκ έβαλε τη σκληρή! Αυτό έδειχνε ότι ο Μονεγάσκος θα έκανε ένα πιτ-στοπ, για να προσπαθεί να βρεθεί στρατηγικά μπροστά από τους Φερστάπεν-Φέτελ, όταν αυτοί θα έκαναν τη δεύτερη στάση τους.

Όταν οι Φερστάπεν-Φέτελ έκαναν το δεύτερο πιτ-στοπ τους, βρέθηκαν με φρέσκια μέση γομα πίσω από τον Λεκλέρκ, που είχε φθαρμένη σκληρή γόμα. Αλλά η διαφορά τους ήταν αρκετά μεγάλη ώστε ο Λεκλέρκ να διατηρεί ελπίδες ότι θα παραμείνει τρίτος.

Όμως, στον 46ο γύρο όλα άλλαξαν με την είσοδο του οχήματος ασφαλείας, μετά από σύγκρουση και έξοδο των Racing Point και McLaren των Λανς Στρολ και Λάντο Νόρις. Ο Λεκλέρκ αναγκάστηκε να μπει για να κάνει δεύτερο πιτ-στοπ, διότι αν έμενε στην πίστα με τη φθαρμένη σκληρή γόμα θα ήταν «εύκολη λεία» για τους Φερστάπεν και Φέτελ, που είχαν φρέσκια μέση γόμα.

Ο Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε επίσης το όχημα ασφαλείας για να κάνει ένα πιτ- στοπ ακόμα χωρίς κόστος, να απαλλαχθεί από τη μέση γόμα που άρχιζε να εμφανίζει ανησυχητική φθορά, να βάλει ένα σετ μαλακής γόμας και με αυτό να κατακτήσει εντέλει το βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα.
Πηγή:sport24.gr


Τα highlights




Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Monaco GP 2019
Monte Carlo


Εικόνα
Εικόνα
by Valerio Schiti

Εικόνα
Παρότι ο αγώνας στους δρόμους του Monte Carlo απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι βρίσκεται στο καλεντάρι της F1 ξεκάθαρα για μη αγωνιστικούς λόγους, ο Lewis Hamilton κατάφερε να πάρει μια αγχωτική νίκη, καθώς για περίπου 40 γύρους προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του -με κάθε τρόπο- τον Max Verstappen έχοντας φθαρμένα εμπρός ελαστικά.

Στην δεύτερη θέση του podium δεν ανέβηκε ο νεαρός Ολλανδός, καθώς δέχτηκε ποινή 5 δευτερολέπτων εξαιτίας της μη ασφαλούς απελευθέρωσης από τους μηχανικούς της Red Bull κατά το μοναδικό του pit stop. Έτσι, στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel, ο οποίος έλεγχε τον ρυθμό του σε όλο τον αγώνα, προσπαθώντας απλά να είναι σε μια σχετικά κοντινή απόσταση από τους πρωτοπόρους. Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο έτερος οδηγός της Mercedes, ο οποίος ήταν το θύμα της μη ασφαλούς απελευθέρωσης κατά το pit stop και της επαφής με τον Verstappen. Έτσι, το Grand Prix του Μονακό είναι ο πρώτος αγώνας της χρονιάς που η γερμανική ομάδα δεν τερμάτισε στις δύο πρώτες θέσεις.

Αυτή ήταν η 77η συνολική νίκη του Hamilton, η τρίτη στο Μονακό και η έκτη συνεχόμενη της Mercedes για το 2019. Ο Βρετανός πρωταθλητής μαχόταν με την Red Bull του Max Verstappen, καθώς προσπαθούσε να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής της μεσαίας γόμας των ελαστικών της Pirelli, που τα έβαλε κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτό βγήκε εξαιτίας των θραυσμάτων από το μονοθέσιο της Ferrari του Charles Leclerc, που προκλήθηκαν από το σκασμένο ελαστικό του μετά την επαφή του με την μπαριέρα στην La Rascasse στον 18ο γύρο.

Με τα 5 δευτ. ποινής να προστίθενται στον συνολικό του χρόνο, ο Verstappen τερμάτισε στην τέταρτη θέση λίγο μπροστά από τον team-mate του Pierre Gasly, ο οποίος παρότι έκανε ένα επιπλέον pit stop -ώστε να βάλει φρέσκα ελαστικά και να κυνηγήσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και τον έναν επιπλέον βαθμό (κάτι που κατάφερε)- τερμάτισε στην πέμπτη θέση, μόλις 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Ο Carlos Sainz είχε έναν φανταστικό αγώνα και κατάφερε να φέρει την McLaren του μπροστά από τις δύο Toro Rosso του Daniil Kvyat και του Alex Albon, με τον περσινό νικητή Daniel Ricciardo και την Haas του Romain Grosjean να ολοκληρώνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα.
Πηγή: Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 7-9 Ιουνίου στον Καναδά.


Οδηγός της ημέρας

Ως οδηγός της ημέρας ψηφίστηκε από κοινό ο Max Verstappen. Ο Ολλανδός συγκέντρωσε το 23,3%, με τον Lewis Hamilton να ακολουθεί με 19,9%. O Charles Leclerc πήρε το 12,4%, ο Sebastian Vettel το 8% και ο Carlos Sainz το 6,7%.


Τα highlights

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

Canadian GP 2019
Montreal


Εικόνα
Εικόνα
by Giuseppe Liotti


Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Vettel ξεκίνησε καλά και διατήρησε την πρωτοπορία, η μόνη αλλαγή στην δεκάδα ήταν το προσπέρασμα του Hulkenberg στον Bottas, ενώ μια επαφή του Albon στις πρώτες στροφές τον οδήγησε σε πρόωρο pit stop και αλλαγή της εμπρός του πτέρυγας.

Ο Verstappen που εκίνησε ένατος – και μάλιστα με την σκληρή σύνθεση – άρχισε σταδιακά την προσπάθεια να ανέβει θέσεις και μας χάρισε μερικές ωραίες στιγμές στις μάχες του με τον Norris από τον οποίο απαλλάχθηκε τελικά στον 7ο γύρο.

Ο Gasly ήταν ο πρώτος από τα κορυφαία μονοθέσια που μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 8ο γύρο και στον αμέσως επόμενο γύρο ο Norris που μέχρι τότε βρισκόταν στην ένατη θέση εγκατέλειψε μετά από κατάρρευση της πίσω δεξιάς ανάρτησης.

Μετά από 14 γύρους οι διαφορές των τριών πρώτων έδειχναν να έχουν σταθεροποιηθεί και αυξομειώνονταν από τα ντουμπλαρίσματα, ενώ ο τέταρτος Hulkenberg βρισκόταν περί τα 13 δευτερόλεπτα πίσω. Ο Verstappen βρισκόταν πίσω από τον Bottas προσπαθώντας να βρει τρόπο να περάσει όμως η τελική της Mercedes δεν του το επέστρεψε.

Για τους επόμενους γύρους δεν είχαμε κάποια εξέλιξη, μέχρι που στον 26ο γύρο, ο πρωτοπόρος του αγώνα Sebastian Vettel μπήκε στα pit και άλλαξε από ενδιάμεση σε σκληρή σύνθεση ελαστικών. Ο Hamilton μπήκε με την σειρά του μετά από δύο γύρους επιλέγοντας την ίδια στρατηγική, όμως η διαφορά είχε μεγαλώσει, καθώς ενδιάμεσα ο Γερμανός έκανε ταχύτερο γύρο. Ακολούθησε ο Valtteri Bottas, ο οποίος κατάφερε να βρεθεί μπροστά από την Renault του Hulkenberg μετά τα pit stops και ταυτόχρονα αρκετά κοντά σε αυτή του Ricciardo, για να πιέσει. Ο Charles Leclerc έκανε τη δική του στάση στον 33ο γύρο, που τον έφερε στην 4η θέση -πίσω από τον Verstappen που δεν είχε κάνει ακόμα pit stop- και ενώ η διαφορά του από τον Hamilton αυξήθηκε στα πάνω από 10 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια ο Μονεγάσκος πέρασε εύκολα τον Ολλανδό που βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική και βρέθηκε στο κυνήγι του πρωταθλητή.

Ταυτόχρονα ωραία μάχη μας προσέφεραν ο Bottas με τον Ricciardo καθώς ο Φινλανδός είχε κολλήσει πίσω από τον Αυστραλό και τελικά κατάφερε να τον προσπεράσει στο τέλος του 38ου γύρου.

Ο Hamilton στον 38ο γύρο έριξε την διαφορά από τον Vettel κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα και στον επόμενο γύρο μπήκε και στην ζώνη DRS του Γερμανού, όμως ο δεύτερος απάντησε με ταχύτερο γύρο και ξανάνοιξε την διαφορά.

Η μάχη μαινόταν και στον 48ο γύρο ο Vettel έχασε την είσοδο της στροφής 3, γεγονός που τον έφερε δίπλα δίπλα στον Hamilton, αλλά τελικά κατάφερε να παραμείνει μπροστά, κάτι που οδήγησε τους αγωνοδίκες να εξετάσουν το συμβάν, καθώς ο Γερμανός μπήκε απότομα στην πίστα μετά το chicane.

Ταυτόχρονα ο Verstappen, ο τελευταίος από τους κορυφαίους που δεν είχε μπει στα pit, έκανε την στάση του και όταν βγήκε επιτέθηκε και πέρασε τις Renault για την 5η θέση.

Ενδιαφέρουσα ήταν η συνομιλία Magnussen και Steiner στον 55ο γύρο, κατά τον οποίο ο οδηγός της Haas διαμαρτυρήθηκε για το ότι το μονοθέσιο είναι οδηγικά κακό και ότι χειρότερο έχει οδηγήσει στην καριέρα του, για να του θυμίσει ο επικεφαλής της ομάδας ότι οι μηχανικοί ξενύχτησαν για να του φτιάξουν το μονοθέσιο μετά το λάθος του Σαββάτου.

Στον 58ο γύρο ανακοινώθηκε από τους αγωνοδίκες ποινή 5 δευτερολέπτων στον χρόνο του Vettel για τη μη ασφαλή επιστροφή του στην πίστα. Ο Γερμανός διαμαρτυρήθηκε έντονα δηλώνοντας πως του “κλέβουν την νίκη”.

Η διαφορά αντί να μεγαλώνει, γινόταν όλο και πιο μικρή, καθώς ο Γερμανός έδειχνε σαφώς επηρεασμένος από την ποινή.

Ο Alexander Albon ήταν το δεύτερο μονοθέσιο που εγκατέλειψε στον 63ο γύρο, την στιγμή που ο Βρετανός πρωταθλητής πίεζε με DRS να προσπεράσει -εντός αγώνα- τον Vettel. Εν τω μεταξύ και ο teammate του Γερμανού, Leclerc, προσπαθούσε να φτάσει την διαφορά κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα, με σκοπό να του πάρει την δεύτερη θέση.

Μάχες είχαμε και για τις τελευταίες θέσεις της δεκάδας, καθώς ο Sainz που ήταν ένατος είχε ελαστικά 60+ γύρων, γεγονός που έδωσε την ευκαιρία σε Stroll και Kvyat να τον περάσουν και να τον αφήσουν εκτός βαθμών.

Τελικά δεν άλλαξε κάτι μέχρι το τέλος, με τον Γερμανό να τερματίζει πρώτος αλλά να κατατάσσεται τελικά δεύτερος λόγω της ποινής του, με την νίκη να καταλήγει τελικά στον Lewis Hamilton. Τρίτος τελικά ο Leclerc, με 4ο τον Bottas που πήρε και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου. 5ος ο Verstappen, ακολουθούμενος από τις δύο Renault με τον Ricciardo μπροστά. 8ος ο Gasly, 9ος ο Stroll στον αγώνα της πατρίδας του, ενώ την δεκάδα έκλεισε ο Daniil Kvyat για την Toro Rosso.
Πηγή:f1fan.gr


Με μια ανεκδιήγητη και παράφορα άδικη απόφαση, οι αγωνοδίκες στέρησαν μια πεντακάθαρη και παλικαρίσια νίκη από τον Sebastian Vettel ευνουχίζοντας το sport, καθώς τιμώρησαν με ποινή 5 δευτ. τον Γερμανό οδηγό για μη ασφαλή επανείσοδο στην πίστα μετά από μια έξοδο του στην στροφή 4 της πίστας Gilles Villeneuve του Καναδά, κατά τον 48ο γύρο.

Το περιστατικό που σήκωσε τόσες αντιδράσεις


Hamilton And Vettel's Near Miss In Montreal | 2019 Canadian Grand Prix


Η κίνηση του Vettel στο Parc Ferme


Sebastian Vettel switching podium signs after Canadian GP


Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 21-23 Ιουνίου στη Γαλλία.
Εικόνα


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2019

Δημοσίευση από Johnny »

French GP 2019

Le Castellet - Paul Ricard



Εικόνα
Εικόνα
by Federico Carlo Ferniani

Ο όγδοος αγώνας της χρονιάς που έγινε στη Γαλλία, τη χώρα που διοργανώθηκε Γκραν Πρι για πρώτη φορά, έγινε στην πίστα Paul Ricard, κοντά στη Μασσαλία, δεν έκρυβε εκπλήξεις σε κανένα σημείο του.

Στην κορυφή δεν είδαμε ποτέ μάχη αφού οι Mercedes έφυγαν άνετα μπροστά με τον Χάμιλτον να προηγείται. Πίσω τους ακολουθούσαν οι Λεκλέρκ και Φερστάπεν ενώ σύντομα παγιώθηκε στην πέμπτη θέση ο Φέτελ, αφότου πέρασε τις δύο McLaren των Νόρις και Σάινθ.

Στην εκκίνηση κράτησαν σχεδόν όλοι τις θέσεις τους, χωρίς να υπάρξει ούτε μία επαφή.

Όσο εξελισσόταν ο αγώνας στις πίσω θέσεις είχαμε κάποιες μάχες χωρίς να υπάρχει έντονο δράμα. Τις καλύτερες στιγμές ο αγώνας μας τις επιφύλασσε προς το τέλος όταν ο Λεκλέρκ πλησίασε τον Μπότας σε απόσταση μικρότερη του δευτερολέπτου, όμως δεν κατάφερε να τον προσπεράσει.

Την ίδια στιγμή, στις θέσεις 7 έως 10 υπήρχε έντονη μάχη ανάμεσα στους Νόρις, Ρικιάρντο, Ραϊκόνεν, και Χούλκενμπεργκ. Ο οδηγός της McLaren είχε αρχίσει μερικούς γύρους νωρίτερα να αντιμετωπίζει προβλήματα με το DRS, το διαφορικό και το τιμόνι το οποίο γινόταν ολοένα και πιο “βαρύ”. Αυτό τον έκανε εύκολη λεία για τους υπόλοιπους τρεις οδηγούς. Έτσι, είδαμε μία τετραπλή μονομαχία η οποία ξεκίνησε με τη σειρά που αναφέραμε νωρίτερα και κατέληξε με τον Νόρις στη δέκατη θέση.

Ωστόσο, κατά τη διάρκειά της ο Ραϊκόνεν βρέθηκε για λίγο μπροστά από τον Ρικιάρντο, με τον Αυστραλό να αναγκάζεται να βγει εκτός πίστας για να τον προσπεράσει εκ νέου. Αυτό έκανε τους αγωνοδίκες να βγάλουν ανακοίνωση αμέσως μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ότι θα εξετάσουν το συμβάν.

Εντύπωση προκάλεσε ο Χάμιλτον, κυρίως στα πρώτα στάδια του αγώνα, όπου ο Βρετανός έκανε συνεχείς ταχύτερους γύρους, ανοίγοντας τη διαφορά του από τον Μπότας μέχρι και τα 12 δευτερόλεπτα.

Ο Φέτελ δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση, απλά στον προτελευταίο γύρο εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι η διαφορά του από τον Σάινθ έφτανε σχεδόν τα 50 δευτερόλεπτα, οπότε μπήκε στα pits, έβαλε μαλακά ελαστικά και στον τελευταίο γύρο έκανε τον ταχύτερη επίδοση του αγώνα, προκειμένου να πάρει τον έναν επιπλέον βαθμό. Εκτός του επιπλέον βαθμού, με αυτόν τον τρόπο ο Φέτελ δεν επέτρεψε στον Χάμιλτον να κάνει Grand Chelem.

Το Grand Chelem στη Formula 1 είναι όταν ένας οδηγός καταφέρει να πάρει pole position, να κερδίσει, να κάνει τον ταχύτερο γύρο και να μη χάσει την πρωτοπορία σε κανένα γύρο. Ο Χάμιλτον έχει μέχρι στιγμής πέντε και ισοβαθμεί στη δεύτερη θέση του σχετικού πίνακα μαζί με τους Μίκαελ Σουμάχερ και Αλμπέρτο Ασκάρι. Στην πρώτη θέση βρίσκεται μόνος πρώτος ο Τζιν Κλαρκ με οχτώ.

Αυτό ήταν το έβδομο 1-2 της Mercedes στο φετινό πρωτάθλημα και η όγδοη συνεχόμενη νίκη για τα “ασημένια βέλη”. Φέτος η γερμανική ομάδα έχει καταρρίψει κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε ό,τι αφορά αυτά τα δύο στατιστικά, αφού μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί κάποια που να μπορέσει να την αντιμετωπίσει.

Ελπίζουμε για το καλό του αθλήματος στους επόμενους αγώνες αυτό να αλλάξει, αν και το θεωρούμε πολύ απίθανό.

Αυτή ήταν η 79η νίκη για τον Λιούις Χάμιλτον ο οποίος πλησιάζει ολοένα και περισσότερο στο ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ ο οποίος είχε κάνει 91 νίκες. Θεωρητικά, αν ο Βρετανός κερδίσει όλους τους υπόλοιπους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος θα μπορούσε να ισοφαρίσει αυτό τον αριθμό στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας και να το ξεπεράσει σε εκείνο του Αμπού Ντάμπι. Αν καταφέρει κάτι τέτοιο, θα έχει σπάσει κάθε άλλο ρεκόρ νικών σε μια χρονιά αλλά και συνεχόμενων νικών.
Πηγή:motori.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”