Σελίδα 3 από 4

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2019, 21:50
από Johnny
Austrian GP 2019

Spielberg


Εικόνα
Εικόνα


Ο Verstappen εκκινώντας από την δεύτερη θέση, έκανε μια πολύ κακή εκκίνηση και έχασε επτά θέσεις, αλλά έχοντας πολύ καλό ρυθμό όλον τον αγώνα κατάφερε να πάρει τη νίκη στο τελευταίο μέρος του αγώνα.
Η νίκη του Verstappen έγινε εντός έδρας στο Red Bull Ring, ενώ παράλληλα αυτή ήταν η πρώτη νίκη της Honda μετά την επιστροφή της στην Formula 1 το 2015 και η πρώτη για την ιαπωνική εταιρία από το 2006, όταν ο Jenson Button πήρε τη νίκη στο Ουγγρικό GP.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο νεαρός Μονεγάσκος, όντας αλάνθαστος καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, χάνοντας την πρώτη του νίκη για ελάχιστους γύρους μετά από μια σκληρή μάχη με τον Verstappen. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά φέτος -μετά το Μπαχρέιν- που ο Leclerc ήρθε κοντά στο να πάρει την νίκη, αλλά η δεύτερη συνεχόμενη νίκη του Verstappen του στέρησε τη χαρά. Στο τρίτο σκαλί του podium ανέβηκε ο Valtteri Bottas, ολοκληρώνοντας έναν κακό αγώνα για την Mercedes, καθώς δεν έδειξε σε κανένα σημείο του τριημέρου ότι μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel, ο οποίος προσπέρασε τον Lewis Hamilton στον προτελευταίο γύρο. Ο Γερμανός παρότι ήταν ο μοναδικός (εκτός του Magnussen) που έκανε δύο pit stops, έκανε έναν πολύ συνετό αγώνα τερματίζοντας πέντε θέσεις πιο πάνω από θέση εκκίνησης. Με την πέμπτη θέση του Hamilton, αυτή ήταν η πρώτη φορά φέτος που τερμάτισε εκτός των δύο πρώτων θέσεων.

Πίσω από τον Hamilton, ο Lando Norris ήταν φανταστικός αποδεικνύοντας για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ότι η McLaren είναι “best of the rest”. Παράλληλα, ο 19-χρονος Βρετανός κράτησε πίσω του την Red Bull του Pierre Gasly, με τον Γάλλο να τερματίζει έναν ολόκληρο γύρο πίσω από τον ομόσταυλο του και νικητή του Αυστριακού GP. Ο Carlos Sainz, έχοντας ξεκινήσει από το τέλος του grid, κατάφερε και μπήκε στους βαθμούς, τερματίζοντας στην 8η θέση, μπροστά από τις δύο Alfa Romeo του Kimi Raikkonen και τον Antonio Giovinazzi, με τον Ιταλό να σημειώνει το πρώτο του βαθμό στην F1.
Ο Max Verstappen ήταν αυτός που κέρδισε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα, με τον οδηγό της Red Bull να πετυχαίνει χρόνο 1:04.475 σημειώνοντας νέο ρεκόρ πίστας. Τον ακολούθησε ο Sebastian Vettel με 1:07.676, ενώ ο Charles Leclerc σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:07.994.

Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε δύο εβδομάδες, στις 12-14 Ιουλίου στην Αγγλία και στην πίστα του Silverstone.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα



Η προσπέραση του Verstappen στον Leclerc



Verstappen's Pass On Leclerc, All The Angles | 2019 Austrian Grand Prix



Τα highlights



2019 Austrian Grand Prix: Race Highlights

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2019, 20:28
από Johnny
British GP 2019
Silverstone


Εικόνα
Εικόνα
by Gianmarco Veronesi


Μια ακόμα νίκη στο βιογραφικό του πρόσθεσε ο Lewis Hamilton, καθώς είδε πρώτος την καρό σημαία στον αγώνα την πατρίδας του στην πίστα του Silverstone. Αυτή ήταν η έβδομη φετινή νίκη του Βρετανού (σε 10 αγώνες), και ταυτόχρονα η έκτη του στο Βρετανικό GP κάτι που τον καθιστά πολυνίκη.

Μετά το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Hamilton προσπάθησε να περάσει τον poleman Valtteri Bottas, αλλά η ασφυκτική του πίεση δεν απέδωσε καρπούς. Ο Φιλανδός φαινόταν να κάνει τα πάντα σωστά για να πάρει τη νίκη και να κλείσει την διαφορά από τον Hamilton, αλλά τα πλάνα του χάλασαν εξαιτίας της παρέμβασης του Safety Car, το οποίο βγήκε με αφορμή την έξοδο του Antonio Giovinazzi και ανακάτεψε αρκετά το grid.

Αυτό έδωσε το δικαίωμα στον Hamilton να κάνει το pit stop του, χωρίς να χάσει χρόνο, με τον -άτυχο- Bottas να το είχε κάνει λίγους γύρους νωρίτερα. Επιστρέφοντας στην πίστα, ο Hamilton ήταν μπροστά από τον team-mate του, κάτι που κράτησε μέχρι το τέλος και τελικά κατέκτησε την 80η του νίκη. Ο ρυθμός των δύο Mercedes έδειξε ότι ήταν στον δικό τους αγώνα για ακόμα μια φορά, με τον Hamilton να καταφέρνει να παίρνει τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου, κάτι που έκανε στον τελευταίο γύρο του με την σκληρή γόμα της Pirelli την οποία φορούσε για 32 γύρους.

Με τους Hamilton και Bottas να βρίσκονται αρκετά μπροστά από τον ανταγωνισμό, όλο το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στις έντονες μάχες μεταξύ των τεσσάρων οδηγών της Ferrari και Red Bull. Ο νικητής αυτών ήταν ο Charles Leclerc, καθώς ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, αλλά έγινε με την “βοήθεια” του team-mate του στη Ferrari, Sebastian Vettel, ο οποίος είχε επαφή με τον Max Verstappen όταν οι δύο τους μάχονταν για την τέταρτη θέση.

H επαφή Vettel με τον Verstappen

Η επαφή του Vettel με τον Verstappen ήταν μεν δυνατή, αλλά κανείς δεν εγκατέλειψε. Ο Γερμανός, όμως, αναγκάστηκε να αντικαταστήσει την εμπρός του αεροτομή και έτσι τερμάτισε στην 16η θέση. Έτσι, η Red Bull αναγκάστηκε να τερματίσει στην τέταρτη και πέμπτη θέση, με τον Pierre Gasly και Verstappen αντίστοιχα.


Vettel Collides With Verstappen At Silverstone | 2019 British Grand Prix


Ο Carlos Sainz, ο οποίος όπως και ο Hamilton έκανε ένα “ελεύθερο” pit stop, πήρε την έκτη θέση, κρατώντας πίσω του τον Daniel Ricciardo, ο οποίος τον πίεζε για πολλούς γύρους.

Στην 8η θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen, ενώ τις δύο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας πήραν οι Daniil Kvyat με την Toro Rosso και Nico Hulkenberg με την δεύτερη Renault, ο οποίος πέρασε τον Alexander Albon στον τελευταίο γύρο.



Εικόνα




Τα highlights



2019 British Grand Prix: Race Highlights


Οδηγός της ημέρας

Ως οδηγός της ημέρας ψηφίστηκε από κοινό ο Charles Leclerc. Ο 21-χρονος Μονεγάσκος συγκέντρωσε το 20,6%, με τον Max Verstappen να αποσπά το 18,8%, τον Lewis Hamilton το 10,2%, τον Carlos Sainz το 9,5% και τον Sebastian Vettel το 8%.


Ταχύτερος γύρος

Ο Lewis Hamilton ήταν αυτός που κέρδισε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα, με τον οδηγό της Mercedes να πετυχαίνει χρόνο 1:27.369. Τον ακολούθησε ο Valtteri Bottas με 1:27.406, ενώ ο Sebastian Vettel σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:28.733.



Εικόνα


Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε δύο εβδομάδες, στις 26-28 Ιουλίου στη Γερμανία και στην πίστα του Hockenheim.
Πηγή:autoblog.gr



Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 23 Ιούλ 2019, 20:41
από Johnny
German GP 2019

Hockenheim - Hockenheimring



Εικόνα



Ενδεχομένως αυτό να ήταν το το πιο συναρπαστικό και απολαυστικό GP της Formula 1 που είδαμε τα τελευταία χρόνια. Με τον αγώνα να ξεκινά υπό βροχή και με τα μονοθέσια να κάνουν ουκ ο λίγες αλλαγές ελαστικών, από βρόχινα, σε ενδιάμεσα, σε σλικ και σε ενδιάμεσα, ανακατεύτηκε η τράπουλα όσο περισσότερο γίνεται.

Στο τέλος ο Max Verstappen, παρά την κάκιστη εκκίνησή του, ήταν αυτός που είδε πρώτος την καρό σημαία, με τον Sebastian Vettel να καταφέρνει από την τελευταία θέση που ξεκίνησε τον αγώνα, να τερματίσει στην δεύτερη. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Daniil Kvyat. Αυτή ήταν η έβδομη νίκη του Verstappen, ο οποίος ανακηρύχθηκε και ως οδηγός της ημέρας. Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην 11η θέση.

Εκκίνηση

Ο αγώνας ξεκίνησε υπό βροχή και πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ωστόσο πάρθηκε η απόφαση να υπάρξει κανονική εκκίνηση. Τα μονοθέσια πήραν θέση, με τον Verstappen να κάνει πολύ άσχημη εκκίνηση και να πέφτει στην 5η θέση. Ο Vettel κέρδισε 5 θέσεις στην εκκίνηση, ενώ ο Leclerc, τέσσερις και ανέβηκε στην 6η θέση. Ο Hamilton βρισκόταν μπροστά, αλλά στον τρίτο γύρο ο Perez είχε έξοδο στην στροφή 11, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει ξανά την εμφάνισή του. Ο Vettel ήταν ο πρώτος που μπήκε στα πιτ βάζοντας ενδιάμεσα ελαστικά, με τους περισσότερους να τον ακολουθούν.

Γύροι: 10-30

Στον 14ο γύρο ο Ricciardo εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα, μιας και πυκνός καπνός έβγαινε από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του. Τότε οι αγωνοδίκες έθεσαν εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, με πολλούς πιλότους να μπαίνουν ξανά στα pits. Πρώτος απ’όλους ο Leclerc, με τον Hulkenberg να τον ακολουθεί.

Στον 17ο γύρο ενεργοποιήθηκε το DRS, με τον Verstappen να προσπαθεί να περάσει τον Bottas. Ο Leclerc την περίοδο αυτή του αγώνα ήταν ο ταχύτερος πιλότος στην πίστα, πλησιάζοντας τον Verstappen και τον Bottas. Στον 23ο γύρο ο Magnussen έγινε ο πρώτος που τόλμησε να βάλει σλικ ελαστικά, με τον Vettel να τον ακολουθεί έναν γύρο μετά και να βάζει και αυτός μαλακά ελαστικά. Στον 26ο γύρο ο Verstappen μπήκε στα πιτ, με την Red Bull να επιλέγει να βάλει μεσαία γόμα, μια επιλογή που όπως αποδείχτηκε δεν ήταν η κατάλληλη, με τον Verstappen να παλεύει και να χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του, μιας και τα ελαστικά δεν μπορούσαν να πιάσουν την θερμοκρασία λειτουργία τους.

Στον 27ο γύρο ο Norris εγκατέλειψε, με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει ξανά την εμφάνισή του. Σε εκείνη την στιγμή του αγώνα ο Hamilton είχε την πρωτοπορία, με τους Leclerc και Bottas να τον ακολουθούν, με τον Leclerc να έχει πλεονέκτημα, αφού φορούσε είδε σλικ ελαστικά, ενώ ο Hamilton είχε μείνει με τα ενδιάμεσα.

Στον 29ο γύρο ο Hamilton μπήκε στα πιτ, την ώρα που τελείωνε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, κάτι που έδινε σημαντικό πλεονέκτημα στον Leclerc να μειώσει σημαντικά την απόσταση που τον χώριζε από τον Βρετανό. Ωστόσο ο Μονεγάσκος έχασε τον έλεγχο στην στροφή 17, πέφτοντας πάνω στα προστατευτικά ελαστικά και τις πινακίδες. Το μονοθέσιό του κόλλησε στην αμμοπαγίδα και έτσι ο Leclerc εγκατέλειψε.

Γύροι: 31-40

Έναν γύρο μετά, ακριβώς στην ίδια στροφή, ο Hamilton, έχασε και αυτός τον έλεγχο, πέφτοντας πάνω στα προστατευτικά ελαστικά. Κατάφερε να μην κολλήσει, αλλά έσπασε την αεροτομή του. Ο Βρετανός αποφάσισε να μπει αμέσως στα pit, αλλά είχε χάσει το σημείο εισόδου, κάτι που του κόστισε τελικά πέντε δευτερόλεπτα ποινής, ποινή που την εξέτισε στο επόμενο πιτ στοπ του. Οι μηχανικοί της Mercedes πιάστηκαν εξαπίνης και έχασαν αρκετό χρόνο μέχρι να αλλάξουν ελαστικά και αεροτομή στο μονοθέσιο του Βρετανού.

Όταν ο Hamilton βγήκε από τα πιτ, είχε πέσει στην 5η θέση, με τον Verstappen να βρίσκεται στη κορυφή, τον Hulkenberg στην δεύτερη θέση, τον Bottas στην τρίτη και τον Albon στην τέταρτη. Στον 32ο γύρο έκανε την εμφάνισή του για ακόμη μια φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο βγήκε έναν γύρο μετά.

Γύροι: 41-50

Στον 41ο γύρο ο Hulkenberg έχασε και αυτός τον έλεγχο στην στροφή 17 και έπεσε πάνω στα προστατευτικά ελαστικά, με την Renault του να κολλά στην αμμοπαγίδα και να εγκαταλείπει. Έτσι η Renault είδε και τα δύο της μονοθέσια να μένουν εκτός αγώνα, μετά και την εγκατάλειψη του Ricciardo λόγω κινητήρα.

Στον 42ο γύρο ο Verstappen μπήκε στα πιτ βάζοντας φρέσκα ενδιάμεσα ελαστικά, με τον Vettel να τον ακολουθεί και να επιλέγει και αυτός ενδιάμεσα. Ο Hamilton, παραπονιόταν πως τα ελαστικά του δεν κρατούσαν πλέον και ρώτησε γιατί δεν μπήκαν και αυτοί να αλλάξουν ελαστικά, παίρνοντας την απάντηση πως δεν το έκαναν λόγω της ποινής των πέντε δευτερολέπτων που πρέπει να εκτίσει. Στον ίδιο γύρο μπήκε στα πιτ και ο Magnussen, βάζοντας και αυτός ενδιάμεσα.

Ο αγώνας ξαναξεκινήσε στον 46ο γύρο, με την Racing Point να επιλέγει πρώτη να βάλει σλικ μαλακά ελαστικά στον Stroll, μια επιλογή που όπως αποδείχτηκε ήταν η σωστή. Ο αγώνας ξεκίνησε, με τον Verstappen να παίρνει αμέσως σημαντική διαφορά από τον Bottas, με τον Hamilton να βλέπει τους καθρέπτες του να γεμίζουν από την Toro Rosso του Albon. Τελικά ο Hamilton παρέμεινε στην τρίτη θέση, ενώ ο Albon έπεσε στην ένατη.

Με τον Stroll να είναι ο ταχύτερος στην πίστα λόγω των σλικ ελαστικών, οι ομάδες μια-μια κάλεσαν τους πιλότους τους στα πιτ για να βάλουν μαλακά ελαστικά. Την αρχή την έκανε ο Verstappen και ο Bottas στον 47ο γύρο, αλλά ο Hamilton έμεινε έναν ακόμη γύρο έξω, μια απόφαση που όπως αποδείχτηκε ήταν καταστροφική, αφού όταν βγήκε στην πίστα, βρέθηκε στην 12η θέση.

Στον 48ο γύρο ο Stroll ηγούνταν του αγώνα, με τον Verstappen να τον ακολουθεί και να τον περνάει. Πίσω τους οι Kvyat, Bottas και Sainz. Ο Albon έδινε μάχη με τον Gasly για την 7η θέση.

Γύροι: 51-64

Ο Kvyat πάλευε με τον Stroll για την δεύτερη θέση, με τον Ρώσο να προσπερνά τον Καναδό στον 51ο γύρο. Ο Vettel σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στον 52ο γύρο, με τον Bottas να πλησιάζει τον Stroll σε απόσταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου και να έχει πλέον DRS. Στον 53ο γύρο ο Hamilton έκανε ένα εντυπωσιακό τετ-α-κε στην πρώτη στροφή της πίστας και από καθαρή τύχη δεν βρέθηκε πάνω στα προστατευτικά ελαστικά. Συνέχισε τον αγώνα, αλλά πλέον βρισκόταν στην 13η θέση. Μπήκε ξανά στα πιτ για να βάλει ξανά μαλακά -χρησιμοποιημένα- ελαστικά, πέφτοντας στην τελευταία θέση, στην 15η.

Στον 57ο γύρο ο Bottas έχασε τον έλεγχο της Mercedes του στην στροφή 1, αλλά δεν στάθηκε το ίδιο τυχερός με τον Hamilton, με το μονοθέσιό του να πέφτει πάνω στα προστατευτικά ελαστικά και να εγκαταλείπει. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για ακόμη μια φορά, με τον Hamilton να μπαίνει ξανά στα πιτ για να βάλει νέα ελαστικά. Το ίδιο έκανε και ο Magnussen.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε στον 60ο γύρο, με τους Verstappen, Kvyat, Stroll, Sainz και Vettel να μάχονται για το βάθρο. Στον ίδιο γύρο ο Vettel πέρασε τον Sainz, ενώ στον 62ο γύρο ο Gasly χτύπησε τον Albon, με τον Γάλλο να εγκαταλείπει, ενώ ο Albon συνέχισε. Στον 63ο γύρο ο Vettel πέρασε και τον Kvyat, ανεβαίνοντας στην 2η θέση. Εντυπωσιακό αποτέλεσμα για τον Γερμανό που ξεκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση.

Η καρό σημαία έπεσε με τον Verstappen να τερματίζει πρώτος, ο Vettel δεύτερος και ο Kvyat τρίτος. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Lance Stroll, στην πέμπτη ο Carlos Sainz, στην 6η ο Alexander Albon, στην 7η ο Kimi Räikkönen, στην 8η ο Antonio Giovinazzi, στην 9η ο Romain Grosjean και στην 10η ο Kevin Magnussen.

Αυτό που μένει από τον σημερινό αγώνα είναι πως η βροχή έδωσε για ακόμη μια φορά ένα συναρπαστικό αγώνα, γεμάτο ανατροπές. Η Mercedes και οι πιλότοι της, έκανα πολλά λάθη, ο Verstappen έδειξε για ακόμη μια φορά το ταλέντο του στην βροχή, η Ferrari έδειξε σήμερα να λειτουργεί σωστά και να παίρνει τις σωστές αποφάσεις την κατάλληλη στιγμή και εάν δεν υπήρχαν μικρές καθυστερήσεις στα pit stops του Vettel, ενδεχομένως ο Γερμανός να ήταν ο νικητής. Ο Leclerc ήταν άτυχος.

Οδηγός της ημέρας

Ως οδηγός της ημέρας ψηφίστηκε από κοινό ο Max Verstappen με ποσοστό 20%. O Sebastian Vettel ακολούθησε με 17,4%, ο Daniil Kvyat με 14,1%, ο Kimi Raikkonen με 6,9% και ο Alexander Albon με 6,8%,

Ταχύτερος γύρος

Ο Max Verstappen ήταν αυτός που κέρδισε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα, με τον οδηγό της Red Bull να πετυχαίνει χρόνο 1:16.645. Τον ακολούθησε ο Sebastian Vettel με 1:16.764, ενώ ο Lewis Hamilton σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:17.485.
Πηγή:autoblog.gr

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2019, 20:19
από Johnny
GP Ουγγαρίας 2019


Εικόνα
Εικόνα
by French Carlomagno





Ο αγώνας στο Hungaroring δεν θα μείνει στην ιστορία για τις μάχες σώμα-με-σώμα μεταξύ των οδηγών, αλλά για την πανέξυπνη στρατηγική της Mercedes που έπιασε στον ύπνο την Red Bull και έδωσε τη νίκη στον Hamilton, γεμίζοντας απογοήτευση τον Max Verstappen. Αυτή ήταν η 81η νίκη στην καριέρα του Βρετανού πρωταθλητή, η όγδοη φετινή νίκη του και παράλληλα η έβδομη στην πίστα της Ουγγαρίας.
Τα highlights

O Verstappen ξεκίνησε πολύ δυνατά, και παρέμεινε πρώτος μετά την πρώτη στροφή, με τον Hamilton να μάχεται με τον Valtteri Bottas και να τον προσπερνά στην 2η στροφή, πριν ξεκινήσει την επίθεση στον Ολλανδό. Η Red Bull φαινόταν να έχει το πάνω χέρι, όταν έβαλε τον Verstappen για αλλαγή ελαστικών έξι γύρους πριν από τον Hamilton και μετά το pit stop του δεύτερου η μεταξύ τους διαφορά είχε “ανοίξει” στα έξι δευτερόλεπτα, και με τους δύο οδηγούς να φορούν τα σκληρά ελαστικά. Αλλά τότε τα πράγματα έγιναν συναρπαστικά.

Ο Hamilton κυνηγούσε το Verstappen, και μείωσε την διαφορά του από τον πρωτοπόρο σε διάστημα 4 γύρων. Ο Βρετανός προσπάθησε αρκετές φορές να προσπεράσει τον Verstappen, αλλά ο τελευταίος με σωστή άμυνα υπερασπίστηκε την θέση του. Με τον Hamilton να αντιμετωπίζει προβλήματα υπερθέρμανσης των φρένων του, η Mercedes αποφάσισε 20 γύρους πριν το τέλος του αγώνα να αλλάξει στρατηγική, κάνοντας δεύτερο pit stop στον Hamilton, τοποθετώντας τα μεσαία ελαστικά της Pirelli. Ο Χάμιλτον δεν ήταν σίγουρος ότι αυτό ήταν σωστό, αμφισβητώντας την απόφαση της ομάδας του στο team radio.

Ο Βρετανός είχε 20 γύρους για να καλύψει μια διαφορά 20 δευτερολέπτων από τον Verstappen, ο οποίος αναγκάστηκε να μείνει έξω, επειδή αν έμπαινε θα έχανε τη θέση του. Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να κάνει τα σκληρά ελαστικά να κρατήσουν μέχρι τον τελευταίο γύρο. Τελικά αυτό δεν έγινε, και ο Hamilton προσπέρασε τον Verstappen 4 γύρους πριν την καρό σημαία. Ο τελευταίος αναγκάστηκε να αλλάξει ελαστικά, καθώς η σκληρή γόμα είχε διαλυθεί και βάζοντας τα μαλακά κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και να πάρει τον έναν επιπλέον βαθμό.

Στην τρίτη θέση ανέβηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά ο Sebastian Vettel, καθώς προσπέρασε τον team-mate του δύο γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. Και οι δύο Ferrari, όμως, ήταν απογοητευτικά αργές, καθώς τερμάτισαν ένα ολόκληρο λεπτό πίσω από τον πρωτοπόρο. Ο Carlos Sainz συνέχισε την εντυπωσιακή πορεία του με μια εξαιρετική πέμπτη θέση για την McLaren, και παρότι βρέθηκε έναν γύρο πίσω τερμάτισε μπροστά από τον Pierre Gasly της Red Bull και τον Kimi Raikkonen της Alfa Romeo. Ο Bottas, ο οποίος αναγκάστηκε να μπει νωρίς στα pits για να βάλει μια νέα εμπρός πτέρυγα μετά από επαφή του με τους Hamilton και Leclerc, ανέκαμψε και από την τελευταία θέση και τερμάτισε στην όγδοη. Ο Lando Norris ήταν άτυχος, καθώς μια μικρή καθυστέρηση στο pit stop του τον έριξε στην ένατη θέση, με τον Alexander Albon της Toro Rosso να ολοκληρώνει το top 10.
Οδηγός της ημέρας

Ως οδηγός της ημέρας ψηφίστηκε από κοινό για ακόμη μια φορά ο Max Verstappen.

Ταχύτερος γύρος

Ο Max Verstappen ήταν αυτός που κέρδισε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα, με τον οδηγό της Red Bull να πετυχαίνει χρόνο 1:17.103. Τον ακολούθησε ο Lewis Hamilton με 1:18.528, ενώ ο Valtteri Bottas σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:19.331.

Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε τρεις εβδομάδες, στις 30 Αυγούστου – 1 Σεπτεμβρίου στο Βέλγιο και στην πίστα του Spa-Francorchamps.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2019, 20:01
από Johnny
Belgian GP 2019

Spa-Francorchamps circuit


Εικόνα
Εικόνα
by Riccardo Torti


Σε ένα εξαιρετικά δύσκολο Σαββατοκύριακο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, εξαιτίας του τραγικού χαμού του Anthoine Hubert, ο Charles Leclerc κατάφερε να πάρει την παρθενική νίκη της καριέρας του στην πίστα του Spa-Francorchamps. O 21-χρονος Μονεγάσκος ήλεγχε τον αγώνα από το σβήσιμο των κόκκινων φώτων μέχρι την καρό σημαία και παρά το αυτοκίνητο ασφαλείας -λόγω της σύγκρουσης μεταξύ Kimi Raikkonen και Max Verstappen- καθώς και της στρατηγικής της Ferrari, ο Leclerc δεν είχε κανένα πρόβλημα σε κανένα σημείο του Βελγικού GP να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη.

Η νίκη του Leclerc

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της Ferrari μετά από αυτή του Kimi Raikkonen στον αγώνα της Αμερικής, στην πίστα του Austin, με τον Leclerc να γίνεται ο 39ος νικητής της Scuderia, ενώ το Μονακό το 23ο έθνος στη λίστα που διαθέτει νικητή στην F1.



Charles Leclerc's Emotional First F1 Win | 2019 Belgian Grand Prix




Εικόνα
Εικόνα




Τα highlights

Ο Charles Leclerc αφιέρωσε αμέσως τη νίκη του στον φίλο του που έχασε την ζωή του πριν από λιγότερο από 24 ώρες. Ο πιλότος της Ferrari έχασε την πρωτοπορία μόνο για λίγους γύρους, όταν ο team-mate του, Sebastian Vettel, μπήκε νωρίτερα απ’ότι θα έπρεπε για το πρώτο του pit stop. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Γερμανός να κινηθεί τάχιστα με τα φρέσκα του ελαστικά, να περάσει τους πάντες, αλλά εν τέλει έχασε το ρυθμό του. Έτσι, η Ferrari έδωσε εντολή στον Vettel να αφήσει τον Leclerc να περάσει, κάτι που τελικά τον έφερε στην τέταρτη θέση, πίσω από τις δύο Mercedes. Ο Leclerc είχε άνετη διαφορά, και παρότι στου τελευταίους δύο γύρους τα ντουμπλαρίσματα έδωσαν την ευκαιρία στον Lewis Hamilton να τον πλησιάσει, ο Μονεγάσκος έδειξε ψυχραιμία και αποφασιστικότητα που του εξασφάλισε τη νίκη.



2019 Belgian Grand Prix: Race Highlights


Ο Lando Norris της McLaren θα είχε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα -τερματίζοντας στην πέμπτη θέση, κάτι που θα ήταν το καλύτερο στην καριέρα του στην F1- αν δεν εγκατέλειπε στον τελευταίο γύρο από μηχανικό πρόβλημα, πιθανότατα στον κινητήρα της Renault. Η θέση αυτή τελικά πήγε στον Alexander Albon, όπου στον πρώτο του αγώνα με τη “μεγάλη” Red Bull, είχε εξαιρετική απόδοση και κάποια εντυπωσιακά προσπεράσματα, όπως αυτό στον Daniel Ricciardo αλλά και στον Sergio Perez στον τελευταίο γύρο, όπου τον πέρασε πατώντας στο γρασίδι.

Ο Sergio Perez της Racing Point ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν, καθώς τερμάτισε στην έκτη θέση, με τον Μεξικανό και τον Albon να ερευνώνται από τους αγωνοδίκες για το προσπέρασμα του τελευταίου γύρου. Ο Daniil Kvyat έφερε την Toro Rosso στην έβδομη θέση, με τον Antonio Giovinazzi να ήταν έτοιμος να κατακτήσει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, τερματίζοντας στην όγδοη θέση, αλλά τελικά είχε έξοδο στην στροφή Pouhon στον τελευταίο γύρο, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί. Ο team-mate του στην Alfa Romeo Racing, Kimi Raikkonen, είχε πληγωμένο μονοθέσιο από την επαφή με τον Max Verstappen στην πρώτη στροφή του πρώτου γύρου, και έτσι η ιταλοελβετική ομάδα δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί στο Βελγικό GP.
H Renault του Nico Hulkenberg ήταν το όγδοο μονοθέσιο που πήρε την καρό σημαία, μπροστά από τον Pierre Gasly, ο οποίος ήταν εμφανώς συντετριμμένος συναισθηματικά από τον χαμό του πολύ καλού του φίλου, Hubert, στον πρώτο αγώνα του με τον Toro Rosso. Ο Lance Stroll έφερε το δεύτερο μονοθέσιο της Racing Point στην πρώτη δεκάδα, σημειώνοντας σημαντικούς βαθμούς για τον εαυτό του και την ομάδα του.

Εικόνα

Οδηγός της ημέρας

Ως οδηγός της ημέρας ψηφίστηκε από κοινό ο Lando Norris. Ο νεαρός Βρετανός εκκίνησε από την 11η θέση και έφτασε μέχρι την πέμπτη, και ήταν έτοιμος να μαζέψει 10 βαθμούς για τη McLaren και τον εαυτό του, αλλά τελικά ένα μηχανικό πρόβλημα στον τελευταίο γύρο του στέρησε τη χαρά. Ο Norris πήρε το 21,2% των ψήφων του κοινού, ο Charles Leclerc το 21%, ο Alexander Albon το 19,6%, ο Lewis Hamilton το 8,8% και ο Sebastian Vettel το 6,6%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Sebastian Vettel πήρε τον έναν επιπλέον βαθμό, αφού ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (1:46.409). Ακολούθησε ο Valtteri Bottas με 1:46.465, ο Lewis Hamilton με 1:46.580, ο Charles Leclerc με 1:46.664 και ο Alexander Albon με 1:47.507,


Εικόνα



Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε μια εβδομάδα στις 6 -8 Σεπτεμβρίου στην Ιταλία και στην πίστα της Monza.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός - autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2019, 20:11
από Johnny
Italian GP 2019
Monza


Εικόνα
Εικόνα
by Gianmarco Veronesi



Εικόνα





Η Ferrari φαίνεται ότι βρήκε το νέο της μεγάλο οδηγό και εθνικό ήρωα, καθώς ο Charles Leclerc κατέκτησε μια εξαιρετικά δύσκολη νίκη στην πίστα της Monza. Η εκπληκτική τελική ταχύτητα της SF90 στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και η αδιαμφισβήτητη ικανότητα του νεαρού Μονεγάσκου στην άμυνα ήταν τα καθοριστικά σημεία που του έδωσαν τη νίκη στο “ναό της ταχύτητας” μέσα στην Ιταλία. Αυτή ήταν η δεύτερη συνεχόμενη νίκη του Lecrerc και της Ferrari την τρέχουσα σεζόν, ενώ παράλληλα αυτή ήταν η πρώτη νίκη της ιταλικής ομάδας “εντός έδρας” από το 2010, και τη νίκη του Fernando Alonso.

Ο Leclerc είχε πίσω του -και σε απόσταση αναπνοής- καθ’όλη την διάρκεια του αγώνα και τα δύο μονοθέσια της Mercedes, με τους Hamilton και Bottas να προσπαθούν με κάθε τρόπο να τον περάσουν, αλλά να μην τα καταφέρνουν. Για την περισσότερη διάρκεια του αγώνα, φάνηκε ότι ο Lewis Hamilton ήταν ικανός να κλέψει τη νίκη και τη δόξα της Ferrari, αλλά η μεσαία γόμα της Pirelli έχασε την απόδοση της στα τελικά στάδια του αγώνα και πρακτικά άφησε τον team-mate του, Bottas, να ξεκινήσει -έστω και καθυστερημένα- μια επίθεση στον Leclerc. Αλλά ούτε ο Φιλανδός τα κατάφερε, παρότι ο οδηγός της Ferrari φόρεσε στο pit stop του την πιο σκληρή από τις γόμες της Pirelli. Αυτό σημαίνει ότι ο Bottas τερμάτισε στην δεύτερη θέση, με τον Hamilton να ολοκληρώνει το βάθρο.

Το τραγικό λάθος του Vettel

Η απογοήτευση του αγώνα ήταν ο Sebastian Vettel, καθώς έκανε στην ίδια στροφή δύο αδικαιολόγητα λάθη. Συγκεκριμένα, στους πρώτους γύρους του αγώνα ο Γερμανός έχασε τον έλεγχο στην πρώτη Ascari και βγήκε εκτός πίστας. Στη συνέχεια μπήκε πάλι σε αυτή χωρίς να δει αν έρχεται κάποιο μονοθέσιο και με μη ασφαλή τρόπο, με αποτέλεσμα να χτυπήσει με τον Lance Stroll και να πάρει ποινή 10 δευτ., κάτι που κατέστρεψε νωρίς τον αγώνα του για δεύτερο διαδοχικό Ιταλικό Grand Prix.


Vettel Spins Out Of Contention at Monza | 2019 Italian Grand Prix


Αντιθέτως, η σημερινή ημέρα ήταν μια φανταστική μέρα για τη Renault, καθώς είδε τον Daniel Ricciardo να κατακτά την τέταρτη θέση, την υψηλότερη από τότε που πήγε στην γαλλική ομάδα και η πρώτη φορά που μπαίνει στο top 5 τη φετινή σεζόν. Πίσω του ήταν ο έτερος οδηγός της ομάδας, Nico Hulkenberg, ενώ στην έκτη θέση τερμάτισε ο Alex Albon με την Red Bull. Ο Βρετανός -με καταγωγή από την Ταϊλάνδη- έκανε έναν πολύ μεστό αγώνα και ήταν μπροστά από τη Racing Point του Sergio Perez, ο οποίος κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Max Verstappen, ο οποίος κατέκτησε την όγδοη θέση, εκκινώντας από την 19η.
Ο Lewis Hamilton πήρε τον έναν επιπλέον βαθμό, αφού ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (1:21.779). Ακολούθησε ο Sebastian Vettel με 1:22.799, ο Valtteri Bottas με 1:22.859 , ο Charles Leclerc με 1:23.009 και ο Max Verstappen με 1:23.143.

Τα highlights

Ο Antonio Giovinazzi βαθμολογήθηκε για δεύτερη φορά στην καριέρα του στην F1, τερματίζοντας στην ένατη θέση, μαζεύοντας δύο βαθμούς για την Alfa Romeo. Τέλος, ο Lando Norris ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα, με τον team-mate του, Carlos Sainz, να εγκαταλείπει εξαιτίας ενός λάθους της ομάδας στο μοναδικό του pit stop.


2019 Italian Grand Prix: Race Highlights


Οδηγός της ημέρας

Η νίκη του Charles Leclerc ήταν ικανή για ψηφιστεί από το κοινό ως οδηγός της ημέρας. Ο νεαρός Μονεγάσκος πήρε το 34,9% των ψήφων του κοινού, ο Max Verstappen το 15,3%, ο Daniel Ricciardo το 11,2%, ο Valtteri Bottas το 7% και ο Lewis Hamilton το 6,1%.


Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε δύο εβδομάδες στις 20 – 22 Σεπτεμβρίου στην Σιγκαπούρη και τους δημόσιους δρόμους της νησιωτικής χώρας.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2019, 21:27
από Johnny
Singapore GP 2019

Marina Bay


Εικόνα
Εικόνα
by Giacomo Bevilacqua


2011, 2013, 2015, 2017 και 2019. Αυτή ήταν η πέμπτη νίκη του Sebastian Vettel στον αγώνα της Σιγκαπούρης, και η πρώτη για φέτος, η οποία ήρθε μετά από 392 ημέρες και 22 αγώνες, όταν είχε πάρει την καρό σημαία στον αγώνα του Βελγίου το 2018. Αυτή ήταν η 53η νίκη του Γερμανού, η 3η φετινή νίκη της Ferrari και ήρθε μέσω της στρατηγικής της ιταλικής εταιρίας, η οποία τον ανέβασε από την τρίτη θέση στην πρώτη, μετά το ένα -και μοναδικό- pit stop όλων των οδηγών της πρώτης δεκάδας.


Εικόνα



Παράλληλα, με τη δεύτερη θέση του Charles Leclerc, η ιταλική ομάδα πανηγύρισε το πρώτο της φετινό “1-2”, το οποίο είναι και το πρώτο που πετυχαίνει μια ομάδα στην πίστα της Σιγκαπούρης από το 2008 που μπήκε στο καλεντάρι της Formula 1. Το προηγούμενο 1-2 το είχε πετύχει η Ferrari το 2017 στην Ουγγαρία. Το βάθρο συμπληρώθηκε από τον Max Verstappen, o οποίος στο τελευταίο σκέλος του αγώνα πάλεψε με τον Lewis Hamilton για να πάρει τελικά το έκτο βάθρο της φετινής χρονιάς.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Vettel δεν έδειχνε ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη, καθώς ο Leclerc ακολουθούσε αργό ρυθμό και ρύθμιζε την απόσταση από τον Lewis Hamilton, καθώς όλοι οι οδηγοί της πρώτης δεκάδας φρόντισαν την “υγεία” των ελαστικών τους, για να μπορέσουν να ακολουθήσουν στρατηγική ενός pit stop.

Αλλά με τον Nico Hulkenberg να ανοίγει το “παράθυρο” των pit stops, εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού μετά από επαφή με τον Carlos Sainz, η Ferrari επέλεξε να φωνάξει πρώτα το Vettel για να τον προστατεύσει, καθώς ήταν ο πιο ευάλωτος. Αυτή η επιλογή δούλεψε, με τον Γερμανό να επιστρέφει στην πίστα ελάχιστα μπροστά από τη Renault.

Αλλά ο ρυθμός του με φρέσκια σκληρή γόμα της Pirelli, εξανέμισε τις ελπίδες του Leclerc για κάτι καλύτερο από την δεύτερη θέση, παρότι μπήκε για το δικό του pit stop στον επόμενο γύρο. Ο Leclerc αμφισβήτησε την απόφαση της Ferrari, αλλά κανείς στην ιταλική ομάδα δεν περίμενε ότι ο Vettel θα κέρδιζε 3,9 δευτ. σε έναν γύρο. Ο νεαρός Μονεγάσκος ζήτησε από την ομάδα του να του δώσουν μεγαλύτερη δύναμη, ώστε να μπορέσει να επιτεθεί στον Vettel, αλλά η ομάδα τελικά του είπε να κρατήσει τη θέση του, και να φέρουν πίσω το “1-2”.

Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τα τρία αυτοκίνητα ασφαλείας, εξαιτίας συμβάντων στην πίστα. Το πρώτο ήρθε μετά την σύγκρουση του George Russell με τον Romain Grojean, του Kimi Raikkonen με τον Daniil Kvyat, και την εγκατάλειψης του Sergio Perez.

Και οι δύο Mercedes έμειναν εκτός βάθρου, με τον Lewis Hamilton να τερματίζει στην τέταρτη θέση, ενώ ο Valtteri Bottas την πέμπτη. Η πρώτη δεκάδα συμπληρώθηκε από τους Alexander Albon, Lando Norris, Pierre Gasly, Nico Hulkenberg και Antonio Giovinazzi.


Ταχύτερος γύρος

Ο Kevin Magnussen ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:42.301, αλλά επειδή ο πιλότος της Haas τερμάτισε εκτός 10άδας (17ος), ο Valtteri Bottas ήταν αυτός που πήρε τον έναν επιπλέον πόντο, αφού σημείωσε χρόνο 1:43.534. Ακολούθησαν οι Daniil Kvyat με 1:44.371, Charles Leclerc με 1:44.723 και Sebastian Vettel με 1:44.802.

Επόμενος αγώνας

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στις 27 – 29 Σεπτεμβρίου στην Ρωσία και στην πίστα του Sochi.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2019, 18:55
από Johnny
Russian GP 2019

Sochi


Εικόνα
Εικόνα
by Antonio Fuso


Η Mercedes μετέτρεψε έναν αγώνα που δεν φαινόταν να είναι στα χέρια της, σε δικό της, με τον Lewis Hamilton να επιστρέφει στο πρώτο σκαλί του βάθρου μετά από τρεις μήνες και τον αγώνα στην Ουγγαρία. Η γερμανική ομάδα έδωσε ένα ηχηρό μήνυμα στη Ferrari, ότι για να τερματίσεις πρώτος, πρώτα πρέπει να τερματίσεις, καθώς η ιταλική ομάδα είδε το ένα από τα δύο μονοθέσια της -αυτό του Vettel- να εμφανίζει μηχανικό πρόβλημα και να εγκαταλείπει, μόλις στον επόμενο γύρο μετά το μοναδικό pit stop και ενώ βρισκόταν στην διεκδίκηση της νίκης.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Valtteri Bottas, ο οποίος κάνοντας έναν ήρεμο αγώνα στο μεγαλύτερο μέρος του, κατάφερε -με σωστή άμυνα στο τέλος- να κρατήσει τον Charles Leclerc πίσω του, και να τερματίσει στην τρίτη θέση.

Μετά το σβήσιμο των φώτων, η Ferrari φαινόταν να είναι ικανή να τερματίσει την κυριαρχία της Mercedes στην πίστα στο πάρκο των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Sochi, αλλά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα οι ελπίδες της νίκης εξαφανίστηκαν, με τον επικεφαλής του πρωταθλήματος, Lewis Hamilton, να εκμεταλλεύεται το πλεονέκτημα που το έδωσε το αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς και η διαφορετική γόμα που φορούσαν τα μονοθέσια της γερμανικής ομάδας. Αυτή ήταν η 82η νίκη στην καριέρα του Βρετανού, και η πρώτη μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Έναρξη

Ο Sebastian Vettel έκανε εκπληκτική εκκίνηση, πέρασε αμέσως τον Hamilton και από την τρίτη θέση έστριψε στην δεύτερη στροφή της πίστας πρώτος, έχοντας πάρει το slipstream από τον team-mate του. Σενάριο, που -όπως φάνηκε αργότερα- ήταν ενορχηστρωμένο από την Ferrari, με τον Leclerc να μένει στη δεύτερη θέση. Όταν ο Vettel κλήθηκε να δώσει τη θέση του στον Μονεγάσκο, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής αρνήθηκε και τελικά τα δύο μονοθέσια της ιταλικής ομάδας συνέχισαν να αυξάνουν την απόσταση τους από τον τρίτο Hamilton.
Η ένταση στα team radios των Vettel και Leclerc με την Ferrari

Ο Leclerc μπήκε πρώτος για το pit stop του και έκανε κάποιους εκπληκτικούς γύρους με τα φρέσκα ελαστικά. Η Ferrari, όμως, καθυστέρησε χωρίς κάποιο εμφανή λόγο να βάλει μέσα τον Vettel, και όταν βγήκε ξανά στην πίστα ο Γερμανός, ήταν ήδη πίσω από τον Leclerc.


Η εγκατάλειψη του Vettel


Σε εκείνο, όμως, το σημείο, η MGU-K στο μονοθέσιο του Vettel, δηλαδή το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, εμφάνισε πρόβλημα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Και εκεί ακούστηκε ο Vettel στο team-radio να λέει την σωστότερη φράση που έχει ακουστεί ποτέ, λέγοντας:

Φέρτε πίσω τους γ@μ#μ3νους V12 κινητήρες.

Ωστόσο, το χειρότερο σενάριο δεν είχε έρθει ακόμα για τη Ferrari, καθώς η εγκατάλειψη του Vettel έφερε το Virtual Safety Car, εξουδετερώνοντας τις διαφορές μεταξύ των οδηγών. Αυτό επέτρεψε στον Hamilton, του οποίου η Mercedes του είχε δώσει εντολή να καθυστερήσει το pit stop του με τα μεσαία ελαστικά, για μπει για αλλαγή, και ουσιαστικά να χάσει ελάχιστο χρόνο. Ο Βρετανός έβαλε τα μαλακά ελαστικά, και επανήλθε στην πίστα άνετα μπροστά από τον Leclerc, με την άλλη Mercedes, αυτή του Valtteri Bottas, να κερδίζει και αυτή χρόνο και να επανέρχεται στην τρίτη θέση.

Με την λήξη του VSC, βγήκε αμέσως το αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς το μονοθέσιο του George Russell εμφάνισε πρόβλημα στα φρένα, με αποτέλεσμα να καταλήξει με τη Williams στις μπαριέρες. Η Ferrari εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία, και έβαλε τον Leclerc μέσα για να του τοποθετήσει τα μαλακά ελαστικά, επιτρέποντας τον Bottas να τον προσπεράσει, ελπίζοντας, όμως, ότι θα μπορούσε να επιτεθεί και στα δύο μονοθέσια της Mercedes στους εναπομείναντες 20 γύρους.


H άμυνα του Bottas

Ο νεαρός Μονεγάσκος προσπαθήστε όσο μπορούσε, αλλά δεν κατάφερε να περάσει καμία από τις δύο Mercedes, με τον Bottas να παίζει σωστή άμυνα, δίνοντας την δυνατότητα στον Hamilton να είναι με cruise control μέχρι τον τερματισμό. Αυτό του έδωσε και το δικαίωμα να επιτεθεί όποτε ήθελε, ώστε να κάνει και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, που του έδωσε τον επιπλέον βαθμό. Ο Βρετανός εξασφάλισε την ένατη νίκη της σεζόν, ανεβάζοντας τη διαφορά στο πρωτάθλημα οδηγών από τον Bottas στους 73 βαθμούς, κάτι που ισοδυναμεί σχεδόν με τρεις νίκες, ενώ απομένουν μόλις πέντε Grand Prix. Με την δεύτερη θέση του Bottas, αυτό ήταν το τέταρτο “1-2” της Mercedes στους έξι αγώνες που έχουν γίνει στο Sochi.


Τα highligts

Ο Max Verstappen έκανε έναν μοναχικό αγώνα, καθώς δεν μπόρεσε ποτέ να μπει στην μάχη για την πρώτη τριάδα, με τον team-mate του στη Red Bull, Alexander Albon, να κάνει εκπληκτικό αγώνα, καθώς παρότι εκίνησε από το pit lane κατάφερε να ανακάμψει, και μετά από μάχες να τερματίσει τελικά στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Carlos Sainz της McLaren. Ο Sergio Perez μάζεψε πολύτιμους βαθμούς για την Racing Point και τον εαυτό του, καθώς τερμάτισε στην έβδομη θέση για τρίτη φορά σε τέσσερις αγώνες. Μια θέση πίσω του βρέθηκε ο Lando Norris της McLaren, ενώ ο Kevin Magnussen και ο Nico Hulkenberg ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.




2019 Russian Grand Prix: Race Highlights


Ταχύτερος γύρος

Ο Lewis Hamilton ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:35.761, παίρνοντας τον έναν επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Charles Leclerc με 1:36.193, Valtteri Bottas με 1:36.316, Alexander Albon με 1:36.762 και ο Max Verstappen με 1:36.937.

Οδηγός του αγώνα

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα και τρίτο συνολικά τη φετινή χρονιά, ο Sebastian Vettel ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα.

Επόμενος αγώνας

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε δύο εβδομάδες, στις 10 – 13 Οκτωβρίου στην Ιαπωνία, και στην πίστα της Suzuka.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2019, 18:58
από Johnny
Japanese GP 2019

Suzuka


Εικόνα
Εικόνα
by Matteo Cremona

Σε έναν αγώνα που κρίθηκε στην εκκίνηση, ο Valtteri Bottas πήρε μια επάξια νίκη στην πίστα της Suzuka και με την τρίτη θέση του Lewis Hamilton (μαζί με τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερο γύρου του) η Mercedes κατέκτησε για έκτη συνεχόμενη χρονιά το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Με τη διαφαινόμενη κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Hamilton, αυτή θα είναι η μοναδική φορά στην ιστορία του θεσμού όπου μια ομάδα κατακτά έξι σερί “double”, δηλαδή πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Sebastian Vettel, ο οποίος μετά την κάκιστη εκκίνηση του η Ferrari δεν έδειξε ικανή να ακολουθήσει τον ρυθμό του Bottas, αλλά κατάφερε να κρατήσει πίσω του τους τελευταίους 10 γύρους τον εμφανώς ταχύτερο Lewis Hamliton. Ο Βρετανός ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, με τον αγώνα του να περιορίζεται από την στρατηγική της Mercedes.

Η εκκίνηση του αγώνα

Ο Φιλανδός οδηγός της Mercedes εκμεταλλεύτηκε την κακή εκκίνηση του Vettel και από την τρίτη θέση έστριψε πρώτος στην πρώτη στροφή της πίστας. Έκτοτε έλεγξε τον ρυθμό του αγώνα, φέρνοντας εις πέρας άψογα την στρατηγική των δύο pit stops, για να προσθέσει την έκτη νίκη στην καριέρα του. Πίσω του, είδαμε μια τιτάνια μάχη μεταξύ Hamilton και Vettel για την δεύτερη θέση στους τελευταίους γύρους, με νικητή τον Vettel, διασχίζοντας τη γραμμή του τερματισμού μόλις 0,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Βρετανό.
Στον πρώτο γύρο, ο Charles Leclerc είχε μια επαφή με τον Max Verstappen, με τον δεύτερο να χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του και να πέφτει στην τελευταία θέση, ενώ ο πρώτος μπήκε στα pits για αλλαγή της εμπρός πτέρυγας. Το μονοθέσιο του Ολλανδού, όμως, είχε υποστεί αρκετές ζημιές, και τελικά η ομάδα του αναγκάστηκε να τον καλέσει να εγκαταλείψει τον αγώνα στο 15ο γύρο. Ο Μονεγάσκος ήταν επιθετικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και τελικά κατάφερε να τερματίσει στην έκτη θέση, χωρίς ωστόσο να πάρει τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου, που προσπάθησε στο τέλος. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, οι αγωνοδίκες εξετάζουν τη σύγκρουση των δυο, για να αποφανθούν αν θα πρέπει ή όχι να τιμωρηθεί ο Leclerc.

Διπλή ποινή για τον Charles Leclerc

Μετά το τέλος του Ιαπωνικού GP οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Charles Leclerc με δύο ποινές, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει την 6η θέση από τον Daniel Ricciardo, με τον Μονεγάσκο να βρίσκεται στην 7η θέση των αποτελεσμάτων. Συγκεκριμένα οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Leclerc με ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή που είχε με τον Verstappen στον πρώτο γύρο, όπως και με δύο βαθμούς ποινής στην αγωνιστική του άδεια.

Επίσης τιμωρήθηκε με επιπλέον 10 δευτερόλεπτα, επειδή η Ferrari δεν τον κάλεσε αμέσως στα pit για να αλλάξει την σπασμένη αεροτομή του, θραύσματα της οποίας χτύπησαν την Mercedes του Lewis Hamilton, σπάζοντας τον καθρέπτη του, ενώ κατέληξαν και στο μπροστινό brake duct του Lando Norris. Η Ferrari τιμωρήθηκε με χρηματική ποινή 25.000 ευρώ.

Τα highlights

Ο οδηγός της Ferrari τερμάτισε πίσω από τη μοναδική Red Bull που έμεινε στον αγώνα, αυτή του Alex Albon, ο οποίος βρέθηκε στην τέταρτη θέση, ενώ μετά από μια εξαιρετική απόδοση ο Carlos Sainz τερμάτισε στην πέμπτη θέση, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στη McLaren για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Daniel Ricciardo ήταν απογοητευμένος σήμερα το πρωί, αφού δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από την 16η θέση στις κατατακτήριες, ωστόσο, ο Αυστραλός ανέβηκε στην έβδομη θέση στο τέλος του αγώνα. Ο οδηγός της Renault τερμάτισε μπροστά από τον Pierre Gasly της Toro Rosso, τον team-mate του, Nico Hulkenberg που βρέθηκε στην 9η θέση, και τη Racing Point του Lance Stroll στην P10, ο οποίος ολοκλήρωσε την βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο team-mate του Καναδού, Sergio Perez, είχε μια επαφή με τον Gasly στον τελευταίο γύρο του αγώνα, κάτι που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lewis Hamilton ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:30.983, παίρνοντας τον έναν επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Charles Leclerc με 1:31.611, Kevin Magnussen με 1:31.732.316, Valtteri Bottas με 1:31.862 και Sebastian Vettel με 1:32.122.

Οδηγός του αγώνα

Για πρώτη φορά φέτος, ο Valtteri Bottas ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα. Ο Φιλανδός έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία του Ιαπωνικού GP στην πίστα της Suzuka, που κερδίζει εκκινώντας από την δεύτερη σειρά του grid. O Bottas πήρε το 21% των ψήφων του κοινού, για να τον ακολουθήσει ο Leclerc με 15%, ο Sainz με 14%, ο Vettel με 10% και ο Ricciardo με το 8% των ψήφων.

Επόμενος αγώνας

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε δύο εβδομάδες, στις 25 – 27 Οκτωβρίου στο Μεξικό, και στην πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Formula 1 2019

Δημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2019, 22:03
από Johnny
GP Μεξικό 2019


Εικόνα
Εικόνα
by Valerio Befani


O Lewis Hamilton πρόσθεσε άλλη μια νίκη στο βιογραφικό του, η 88η συνολικά και 10η φετινή, καθώς κατάφερε να “κρατήσει στη ζωή” για 48 γύρους την σκληρή γόμα της Pirell, και να δει πρώτος την καρό σημαία στην πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez και το Μεξικάνικο GP.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρο ανέβηκε ο Sebastian Vettel, ο οποίος δεν κατάφερε να πιέσει τον Hamilton, παρότι η Ferrari τον έβαλε για pit stop 15 γύρους αργότερα από τον Βρετανό και είχε αρκετά πιο φρέσκα ελαστικά. Το podium ολοκλήρωσε ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas, που εξαιτίας της στρατηγικής της ομάδας του κατάφερε να κερδίσει δύο θέσεις, σε σχέση με αυτή που εκκίνησε. Ο team-mate του Vettel τερμάτισε στην τέταρτη θέση, και μόλις 6 δευτ. πίσω από τον νικητή, αλλά η στρατηγική των δύο pit stop δεν ήταν η καλύτερη και πρακτικά “κατέστρεψε” τον αγώνα του Μονεγάσκου.

Αυτή ήταν η 100η νίκη της Mercedes ως κατασκευαστής, αλλά δεν ήταν αρκετή για να στεφθεί πρωταθλητής ο Lewis Hamilton, κάτι που είχε συμβεί στην συγκεκριμένη πίστα τις δύο προηγούμενες χρονιές. Ο Βρετανός, όμως, χρειάζεται πλέον μόνο 4 βαθμούς περισσότερους από τον Bottas για να κατακτήσει και μαθηματικά τον έκτο τίτλο της καριέρας του.

Το περιστατικό μεταξύ Hamilton και Verstappen





Hamilton And Verstappen Tangle At The Start | 2019 Mexican Grand Prix




Έχοντας χάσει την χθεσινή του pole position, ο Max Verstappen ξεκίνησε αρκετά επιθετικά, και η επαφή του με τον Bottas στον τέταρτο γύρο -μετά την πρώτη επαφή με τον Hamilton στον πρώτο γύρο- πρακτικά κατέστρεψε τον υπόλοιπο αγώνα του Ολλανδό, καθώς έσκασε το λάστιχο του.

Παρόλα αυτά, τοποθετώντας μόλις στον 5ο γύρο την σκληρή γόμα της Pirelli, κατάφερε να ανακάμψει, τερματίζοντας στην έκτη θέση, πίσω από τον team-mate του στη Red Bull, Alexander Albon, μετά από ένα stint 66 γύρων με τα σκληρά ελαστικά.

Τα highlights





2019 Mexican Grand Prix: Race Highlights


Ο τοπικός ήρωας, Sergio Perez, πήρε δύναμη από το εξαιρετικά ένθερμο κοινό και οδήγησε έναν καλό αγώνα, για να τερματίσει ως ‘best of the rest’ στην έβδομη θέση, χαρίζοντας στον εαυτό του και στην Racing Point πολύτιμους βαθμούς. Ο Μεξικανός κατάφερε να κρατήσει πίσω του με εξαιρετική άμυνα τον γρηγορότερο Daniel Ricciardo, ο οποίος εκκινώντας με την σκληρή γόμα έβαλε στον 51ο γύρο την μεσαία γόμα της Pirelli και αντλώντας όλες τις δυνατότητες του μονοθεσίου της Renault κατάφερε να τερματίσει στην 8η θέση.
Με το πέσιμο της καρό σημαία, την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Daniil Kvyat και Pierre Gasly τερματίζοντας στην ένατο και το 10η αντίστοιχα, αλλά τελικά οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Ρώσο οδηγό της Toro Rosso, εξαιτίας της επαφής του με τον Nico Hulkenberg στον τελευταίο γύρο. Αυτή η επαφή οδήγησε τον οδηγό της Renault να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του και να καταλήξει στις μπαριέρες. Ο Kvyat πήρε ποινή 10 δευτ., κάτι που τον έριξε στην 11η θέση, και έτσι τον ένα βαθμό της 10ης θέση πήρε ο Hulkenberg.

Ταχύτερος γύρος

Ο Charles Leclerc ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:19.232, παίρνοντας τον έναν επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Alexander Albon με 1:19.325, Sebastian Vettel με 1:19.381, Lewis Hamilton με 1:19.381 και Valtteri Bottas με 1:19.494.

Οδηγός του αγώνα

Μετά τους καταστροφικούς τέσσερις πρώτους γύρους, ο Max Verstappen κατάφερε από την τελευταία θέση να τερματίσει στην έκτη, κάτι που του χάρισε το βραβείο του οδηγού του αγώνα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ολλανδός πήρε το 20,2% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton με το 17,6% των ψήφων, ο Sebastian Vettel με το 12,2%, o Daniel Ricciardo με το 9,4% και ο Alex Albon με το 8,5%.

Επόμενος αγώνας

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα, στις 1 – 3 Νοεμβρίου στις Η.Π.Α και στην πίστα Circuits of America, στο Αustin του Τέξας.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα