Re: Formula 1 2019
Δημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2019, 20:19
United States GP
Austin Texas
by Lorenzo De Felici
Μπορεί η νίκη να πήγε στον Valtteri Bottas προσπερνώντας τον team mate του στους τελευταίους γύρους, αλλά όλα τα φώτα πέφτουν στον Lewis Hamliton, καθώς ο Βρετανός έγραψε ιστορία κατακτώντας το έκτο παγκόσμιο πρωτάθλημα της καριέρας του. Αυτή ήταν η τέταρτη νίκη του Bottas την τρέχουσα σεζόν και η πρώτη του στο Circuit of the Americas, στο Austin του Texas των Η.Π.Α. Αυτή, όμως, δεν ήταν αρκετή για να στερήσει στον Hamilton τον ιστορικό έκτο παγκόσμιο τίτλο του.
Ο Φιλανδός έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα για να κρατήσει ζωντανές τις όποιες ελπίδες του στο πρωτάθλημα, και ενώ οδήγησε φανταστικά, ο Hamliton εκτέλεσε άριστα την στρατηγική της ομάδας του, και με τη δεύτερη θέση πήρε τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του, υστερώντας μόλις έναν από τον Michael Schumacher. Ο Βρετανός κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen, με την διαφορά να είναι μόλις 0,854 δευτ.
Πιο πίσω, η Ferrari είχε έναν πολύ δύσκολο αγώνα, καθώς αρχικά είδε τον Sebastian Vettle να εγκαταλείπει επειδή κατέρρευσε η ανάρτηση του μονοθεσίου του, ενώ ο Charles Leclerc δεν απείλησε ποτέ, τερματίζοντας πολύ πίσω από την κορυφή. Από την άλλη, ο Alex Albon ήταν εκπληκτικός και με τη στρατηγική τριών pit stops της Red Bull τερμάτισε στην πέμπτη θέση, κάνοντας μερικές πολύ εντυπωσιακές προσπεράσεις στην πίστα.
Ο αγώνας στο Austin ήταν άλλος ένας φανταστικός αγώνας από τον Daniel Ricciardo παίρνοντας το μέγιστο από το μονοθέσιο της Renault, καθώς ο Αυστραλός τερμάτισε έκτος, κρατώντας πίσω του, τους δύο οδηγούς της McLaren, τους Lando Norris και Carlos Sainz, οι οποίοι τερμάτισαν στην 7η και 8η θέση. Ο team mate του Ricciardo στη γαλλική ομάδα, Nico Hulkenberg ήταν ένατος, με την πρώτη δεκάδα να ολοκληρώνει -αρχικά- ο Daniil Kvyat της Toro Rosso.
Αμέσως, όμως, μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Ρώσος δέχτηκε ποινή 5 δευτ., για την επαφή του με την Racing Point του Sergio Perez. Αυτή τον έριξε στην 12η θέση, ανεβάζοντας τον Μεξικανό στην 10η, προσθέτοντας έναν ακόμα βαθμό στη συγκομιδή του.
Οδηγός του αγώνα
Ξεκίνησε έκτος, αλλά η επαφή του με τον Carlos Sainz στην 1η στροφή, έριξε τον Alex Albon στο πίσω μέρος του grid. Ωστόσο, ο νεαρός οδηγός της Red Bull δεν εγκατέλειψε ποτέ, απολαμβάνοντας τον αγώνα του για να ανέβει στην πέμπτη θέση, παρά τις τρεις επισκέψεις του στα pits.
Αυτή του η εμφάνιση, του χάρισε το βραβείο του οδηγού του αγώνα και πιο συγκεκριμένα, ο Ταϊλανδός πήρε το 17% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton με το 16,2% των ψήφων, ο Valtteri Bottas με το 14,9%, o Max Verstappen με το 13,9% και ο Daniel Ricciardo με το 10,1%.
Ταχύτερος γύρος
Ο Charles Leclerc ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:36.169, παίρνοντας τον έναν επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Valtteri Bottas με 1:36.957, Alexander Albon με 1:38.029, Lando Norris με 1:38.074 και Max Verstappen με 1:38.214.
Επόμενος αγώνας
Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε δύο εβδομάδες, στις 15 – 17 Νοεμβρίου στη Βραζιλία και στην πίστα Autódromo José Carlos Pace, στο Interlagos της Βραζιλίας.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Austin Texas
by Lorenzo De Felici
Μπορεί η νίκη να πήγε στον Valtteri Bottas προσπερνώντας τον team mate του στους τελευταίους γύρους, αλλά όλα τα φώτα πέφτουν στον Lewis Hamliton, καθώς ο Βρετανός έγραψε ιστορία κατακτώντας το έκτο παγκόσμιο πρωτάθλημα της καριέρας του. Αυτή ήταν η τέταρτη νίκη του Bottas την τρέχουσα σεζόν και η πρώτη του στο Circuit of the Americas, στο Austin του Texas των Η.Π.Α. Αυτή, όμως, δεν ήταν αρκετή για να στερήσει στον Hamilton τον ιστορικό έκτο παγκόσμιο τίτλο του.
Ο Φιλανδός έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα για να κρατήσει ζωντανές τις όποιες ελπίδες του στο πρωτάθλημα, και ενώ οδήγησε φανταστικά, ο Hamliton εκτέλεσε άριστα την στρατηγική της ομάδας του, και με τη δεύτερη θέση πήρε τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του, υστερώντας μόλις έναν από τον Michael Schumacher. Ο Βρετανός κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen, με την διαφορά να είναι μόλις 0,854 δευτ.
Πιο πίσω, η Ferrari είχε έναν πολύ δύσκολο αγώνα, καθώς αρχικά είδε τον Sebastian Vettle να εγκαταλείπει επειδή κατέρρευσε η ανάρτηση του μονοθεσίου του, ενώ ο Charles Leclerc δεν απείλησε ποτέ, τερματίζοντας πολύ πίσω από την κορυφή. Από την άλλη, ο Alex Albon ήταν εκπληκτικός και με τη στρατηγική τριών pit stops της Red Bull τερμάτισε στην πέμπτη θέση, κάνοντας μερικές πολύ εντυπωσιακές προσπεράσεις στην πίστα.
Ο αγώνας στο Austin ήταν άλλος ένας φανταστικός αγώνας από τον Daniel Ricciardo παίρνοντας το μέγιστο από το μονοθέσιο της Renault, καθώς ο Αυστραλός τερμάτισε έκτος, κρατώντας πίσω του, τους δύο οδηγούς της McLaren, τους Lando Norris και Carlos Sainz, οι οποίοι τερμάτισαν στην 7η και 8η θέση. Ο team mate του Ricciardo στη γαλλική ομάδα, Nico Hulkenberg ήταν ένατος, με την πρώτη δεκάδα να ολοκληρώνει -αρχικά- ο Daniil Kvyat της Toro Rosso.
Αμέσως, όμως, μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Ρώσος δέχτηκε ποινή 5 δευτ., για την επαφή του με την Racing Point του Sergio Perez. Αυτή τον έριξε στην 12η θέση, ανεβάζοντας τον Μεξικανό στην 10η, προσθέτοντας έναν ακόμα βαθμό στη συγκομιδή του.
Οδηγός του αγώνα
Ξεκίνησε έκτος, αλλά η επαφή του με τον Carlos Sainz στην 1η στροφή, έριξε τον Alex Albon στο πίσω μέρος του grid. Ωστόσο, ο νεαρός οδηγός της Red Bull δεν εγκατέλειψε ποτέ, απολαμβάνοντας τον αγώνα του για να ανέβει στην πέμπτη θέση, παρά τις τρεις επισκέψεις του στα pits.
Αυτή του η εμφάνιση, του χάρισε το βραβείο του οδηγού του αγώνα και πιο συγκεκριμένα, ο Ταϊλανδός πήρε το 17% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton με το 16,2% των ψήφων, ο Valtteri Bottas με το 14,9%, o Max Verstappen με το 13,9% και ο Daniel Ricciardo με το 10,1%.
Ταχύτερος γύρος
Ο Charles Leclerc ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:36.169, παίρνοντας τον έναν επιπλέον βαθμό. Ακολούθησαν οι Valtteri Bottas με 1:36.957, Alexander Albon με 1:38.029, Lando Norris με 1:38.074 και Max Verstappen με 1:38.214.
Επόμενος αγώνας
Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί σε δύο εβδομάδες, στις 15 – 17 Νοεμβρίου στη Βραζιλία και στην πίστα Autódromo José Carlos Pace, στο Interlagos της Βραζιλίας.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr