Formula 1 2024

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3460
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

GP MIAMI 2024

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

H Red Bull έχασε ξεκάθαρα, η McLaren και ο Lando Norris κέρδισαν δίκαια. Παρότι η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν προς το μέρος του, ο νεαρός Βρετανός ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος από τον Max Verstappen και κατέκτησε την πρώτη νίκη στην καριέρα του στο GP του Μαϊάμι, μετά από 110 αγώνες στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Επιπλέον, αυτή ήταν η δεύτερη νίκη της McLaren τα τελευταία 12 χρόνια, μετά τη νίκη του Daniel Ricciardo στη Monza το 2021. Έτσι, με εντυπωσιακό τρόπο, ο οδηγός της McLaren πρόσθεσε το όνομά του στη λίστα με τους νικητές της Formula 1.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Norris έπεσε στην 6η θέση στα πρώτα στάδια του αγώνα, με τον Oscar Piastri να φαινόταν αρχικά πολύ πιθανό να προκαλέσει αναστάτωση στις πρώτες θέσεις.

Ωστόσο, το αυτοκίνητο ασφαλείας που βγήκε στα μέσα του αγώνα -εξαιτίας της σύγκρουσης των Logan Sargeant και Kevin Magnussen- λειτούργησε τέλεια για τον Norris, αφού προηγουμένως ο οδηγός της McLaren είχε επεκτείνει το stint του με τα ελαστικά που εκκίνησε.

Εκμεταλλευόμενος το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Norris βγήκε από το pit stop με το προβάδισμα του αγώνα, το διατήρησε και αύξησε με χαρακτηριστική ευκολία τη διαφορά από τον Verstappen, ο οποίος είχε κάνει το pit stop του υπό κανονικές συνθήκες αγώνων.

Ο Norris ήταν ψύχραιμος, ήρεμος και συγκεντρωμένος, με τον οδηγό της Red Bull να παραπονιέται για τρομερά προβλήματα ισορροπίας.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Verstappen έστριψε πρώτος αλλά έδειξε από την αρχή ότι δεν θα ήταν εύκολος αγώνας για τον ίδιο, καθώς δεν είχε το ρυθμό να απομακρυνθεί από τους διώκτες του. Με το αυτοκίνητο ασφαλείας, έχασε την πρωτοπορία και δεν μπόρεσε να την ανακτήσει, και έμεινε δεύτερος.

Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε το βάθρο μπροστά από τον συμπαίκτη του στη Ferrari, Carlos Sainz, ο οποίος είχε μια επαφή με τον Piastri, που διέλυσε την εμπρός αεροτομή του Αυστραλού με αποτέλεσμα να μπει στα pits για την αντικατάσταση της, που τον έριξε στις πίσω θέσεις.

Ο Sergio Perez τερμάτισε στην 5η θέση, για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton που είχε πολλές μάχες καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα. Πίσω του -στην 7η θέση- βρέθηκε ο Yuki Tsunoda, με τον έτερο οδηγό της Mercedes να παίρνει τους βαθμούς της 8ης θέσης.

Ο Fernando Alonso έφερε την Aston Martin στην 9η θέση, ενώ ο Esteban Ocon εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Piastri και τερμάτισε στην 10η θέση, κατακτώντας τον πρώτο βαθμό του για φέτος, όπως και της Alpine, που -ίσως- τονώσει το ηθικό τους.

Οδηγός του αγώνα

Δεν υπήρχε καμία αμφιβολία για αυτό. Η εξαιρετική εμφάνιση του Lando Norris συνοδεύτηκε με την πολυαναμενόμενη παρθενική του νίκη στην F1.

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren κέρδισε το κοινό και τον ανέδειξε ως τον οδηγό της ημέρας για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, συγκεντρώνοντας το 41,1%, των ψήφων των θεατών. Ακολούθησαν οι Valtteri Bottas (14,6%), ο Oscar Piastri (8,5%), ο Lewis Hamilton (5,9%) και ο Charles Leclerc (4,6%).

Ταχύτερος γύρος

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα τον σημείωσε ο Oscar Piastri στον 43ο γύρο, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:30.634. Ωστόσο, δεν πήρε τον επιπλέον βαθμό καθώς τερμάτισε εκτός της βαθμολογούμενης 10άδας. Ακολούθησαν οι Alexander Albon (1:30.849), Sergio Perez (1:30.855), Carlos Sainz (1:30.928) και Lando Norris (1:30.980).

Επόμενος αγώνας

Ακολουθεί ένα καθιερωμένο διάλειμμα δύο εβδομάδων, με την Formula 1 να έρχεται στην Ευρώπη και την γειτονική Ιταλία, για τον GP της Emilia-Romagna και την πίστα της Imola. Πέρσι, δεν διεξήχθη ο αγώνα στην συγκεκριμένη πίστα, εξαιτίας των πλημμυρών που έπληξαν την περιοχή.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3460
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Ποινή ο Sainz, χάνει την 4η θέση

Οι αγωνοδίκες του Grand Prix στο Μαϊάμι έδωσαν ποινή πέντε δευτερολέπτων στον Carlos Sainz -μαζί με έναν βαθμό ποινής στην άδειά του, καθώς θεώρησαν ότι προκάλεσε τη σύγκρουση με τον Oscar Piastri κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Sainz προσπαθούσε διακαώς να προσπεράσει τη McLaren του νεαρού Αυστραλού, και στην τελευταία του απόπειρα στη στροφή 17 κατά τη διάρκεια των τελευταίων σταδίων του αγώνα, έχασε ελαφρώς το πίσω μέρος της Ferrari του και ήρθε σε επαφή με την εμπρός αεροτομή της MCL38. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο του Piastri να υποστεί ζημιά, αναγκάζοντάς τον να κάνει ένα pit stop που τον έριξε στις πίσω θέσεις της κατάταξης.

Μετά από ακρόαση των αγωνοδίκων στην οποία συμμετείχαν και οι δύο οδηγοί και οι εκπρόσωποι των αντίστοιχων ομάδων τους, αποφασίστηκε ότι ο Sainz ήταν υπεύθυνος για το περιστατικό, με τον Ισπανό να θεωρείται ότι έχασε το apex της στροφής αφού φρέναρε καθυστερημένα, κάτι που στη συνέχεια τον έκανε να χάσει τον έλεγχο του πίσω μέρους. Οι αγωνοδίκες δήλωσαν ότι ο Piastri είχε δώσει επαρκή χώρο στον Sainz.

Ωστόσο, λήφθηκε επίσης υπόψη ότι, αν ο Sainz δεν είχε χάσει ελαφρά το πίσω μέρος, η σύγκρουση μάλλον δεν θα είχε συμβεί, πράγμα που σημαίνει ότι η τυπική ποινή των 10 δευτερολέπτων και δύο πόντων ποινής άλλαξε σε ποινή πέντε δευτερολέπτων και έναν βαθμό στη superlicence του.

Έτσι, o Sainz -που τερμάτισε τον αγώνα στην τέταρτη θέση- θα πάρει τους βαθμούς της πέμπτης θέσης, προωθώντας τον Sergio Perez στην 4η θέση της κατάταξης του αγώνα.

Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3460
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

GP EMILIA-ROMAGNA 2024

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


To GP Εμίλια Ρομάνια παρείχε ενθουσιασμό στο τέλος, καθώς ο Max Verstappen αναγκάστηκε να παλέψει σκληρά για να κατακτήσει τη νίκη, και να κόψει το νήμα μόλις 0,725 δλ. εμπρός από τον ταχύτατο στο τέλος Lando Norris, που έκλεψε την παράσταση.
Έως τους τελευταίους 10 γύρους, το GP Εμίλια Ρομάνια της Formula 1 έδειχνε ότι θα είναι ένας διαδικαστικός αγώνας, αλλά επεφύλασσε τη μεγάλη έκπληξη για το τέλος. Ο Max Verstappen είχε ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό σε όλο τον αγώνα, προστατεύοντας τα ελαστικά του, καθώς η Red Bull δεν συμπεριφερόταν όπως θα ήθελε στην πίστα της Imola.

O Ολλανδός είχε αναπτύξει μία απόσταση ασφαλείας 6,5 δλ., αλλά όταν στο τέλος ο Lando Norris βρήκε τον εκπληκτικό ρυθμό του, καθώς κλήθηκε να απαντήσει στην επίθεση του Charles Leclerc, η McLaren έδειξε να… «πετάει» με τη σκληρή γόμα ελαστικών και άδειο ρεζερβουάρ. Παράλληλα, ο Verstappen δεν μπορούσε να κάνει τα σκληρά ελαστικά (που η Red Bull δεν είχε δοκιμάσει την Παρασκευή) να λειτουργήσουν στα τελικά στάδια, καθώς οι θερμοκρασίες τους είχαν πέσει, δεν παρείχαν πρόσφυση και γλιστρούσε παντού, όπως σχολίασε.

Επιπλέον, ο Verstappen είχε εξαντλήσει το δικαίωμά του να υπερβεί τα όρια της πίστας πολύ νωρίς στον αγώνα, οπότε δεν μπορούσε να κάνει κανένα λάθος. Επίσης, είχε επιλέξει λανθασμένες ρυθμίσεις και είχε αδειάσει την μπαταρία του ERS. Όλα αυτά επέτρεψαν στον Norris να εξαλείψει τη διαφορά μεταξύ τους, πιέζοντας στο όριο, αλλά εντέλει… «ξέμεινε» από γύρους, για να κόψει το νήμα μόλις 0,725 δλ. πίσω από τη Red Bull.

Ο Norris είχε προστατεύσει τα σκληρά ελαστικά στην αρχή του δεύτερου stint, και αυτό απέδωσε στο τέλος. Ωστόσο, ο Βρετανός είχε χάσει πολύ χρόνο στα αρχικά στάδια του αγώνα, με τη βρετανική ομάδα να κοιτάζει ίσως υπερβολικά προς τα πίσω (στη μάχη με τη Ferrari), αντί για μπροστά, καθώς δεν είχε προβλέψει ότι θα μπορούσε να προκαλέσει τη Red Bull. Πάντως, ο Norris αναδεικνύεται σε εξαιρετικό διαχειριστή ελαστικών.

O Verstappen κατάφερε να επικρατήσει για 59η φορά στην καριέρα του, αλλά αναγκάστηκε να εργαστεί σκληρά και να παλέψει για να κατακτήσει τη νίκη. Έπειτα από τον πολύ κακό τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο η Red Bull, ο Verstappen ήταν ικανοποιημένος. Ο Norris πίεσε όσο μπορούσε, αλλά δεν πρόλαβε. Έκλεψε όμως την παράσταση, και δίνει ελπίδες ότι η McLaren μπορεί να παλέψει με τη Red Bull για νίκες.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Charles Leclerc με τη Ferrari, ο οποίος προσπάθησε να πιέσει τον Norris πριν ο Βρετανός βρει τον εκπληκτικό ρυθμό του και υπερθερμανθούν τα ελαστικά του ιταλικού μονοθεσίου. Η McLaren φαίνεται να έχει γίνει πλέον η 2η δύναμη του grid, προσπερνώντας τη Ferrari, η οποία όμως είχε να δει οδηγό της στο βάθρο της Imola από το Michael Schumacher το 2006.

O Leclerc ανέφερε ότι η Ferrari δεν είχε υψηλή ταχύτητα στην ευθεία, καθώς οι αντίπαλοι διαχειρίζονται την ενέργεια του ERS πιο αποδοτικά, αλλά πιστεύει ότι αν λύσει αυτό το πρόβλημα, θα μπορεί να προκαλέσει για νίκη, καθώς η Imola δεν ήταν πίστα που ευνοεί την SF-24. Με το σημερινό αποτέλεσμα, ο Leclerc ανέβηκε στη 2η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών.


Εικόνα


Ο Oscar Piastri, με τη δεύτερη McLaren, έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, πιέζοντας και τους δύο οδηγούς της Ferrari, αν και στο δεύτερο stint έχασε φόρα του (ίσως λόγω καταπόνησης ελαστικών) και κατά συνέπεια την επαφή του με τον Leclerc. Πραγματοποιώντας το undercut στον Carlos Sainz, η McLaren κατάφερε να φέρει τον Piastri εμπρός από τον Ισπανό οδηγό της Scuderia, τον οποίο Αυστραλός πίεζε καθ’ όλη τη διάρκεια του πρώτου stint. Ωστόσο, το αποτέλεσμα του Piastri καθορίστηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ποινή που δέχθηκε στις κατατακτήριες δοκιμές.

H Ferrari αποφάσισε να μην απαντήσει άμεσα στην κίνηση της McLaren και ο Sainz κατάφερε μόνο στους τελευταίους γύρους να πλησιάσει τον Piastri στα 2 δλ. Ο Ισπανός αρκέστηκε στην 5η θέση, έχοντας δυσκολευτεί με τη συμπεριφορά της Ferrari, που έχει πλέον πιο νευρικό πίσω άξονα, έπειτα από τις αναβαθμίσεις που δέχθηκε σε αυτό τον αγώνα. Ο Sainz ανέφερε ότι η ομάδα διέγνωσε κάτι προβληματικό στο μονοθέσιό του μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, ενώ δυσκολεύτηκε και αυτός με την απελευθέρωση ενέργειας από το ERS.

Στην 6η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton, έπειτα από έναν όχι και τόσο καλό αγώνα, τον οποίο είχε περάσει σχεδόν στην πληρότητά του -πλην των 10 τελευταίων γύρων- πίσω από τον team-mate του στη Mercedes, George Russell. Ωστόσο, η γερμανική ομάδα έλαβε την απόφαση να καλέσει τον Russell στα pits λίγο πριν από την καρό σημαία, λόγω ανησυχίας ότι τα ελαστικά του δεν θα άντεχαν έως το τέλος του αγώνα. Ο Russell πήρε τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα.

Στην 8η θέση τερμάτισε ο Sergio Perez, που ακολούθησε κόντρα στρατηγική και κατάφερε να κερδίσει 3 θέσεις από την 11η θέση εκκίνησης. Στην 9η θέση είδε την καρό σημαία ο Lance Stroll, σε ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο για την Aston Martin, που είδε τις αναβαθμίσεις της να μη λειτουργούν όπως θα ήθελε. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσε ο Yuki Tsunoda με τη Racing Bulls να ακολουθεί πολύ καλή στρατηγική, για να κάνει το undercut στο Nico Hulkenberg.


Χρονικό αγώνα

Όλοι οι οδηγοί επέλεξαν τη μέση γόμα για την εκκίνηση, εκτός από τον Perez (σκληρή) από την 11η θέση τον Gasly (μαλακή), από τη 15η θέση και τον Alonso (μαλακή) από το pit lane. Οι δύο τελευταίοι πόνταραν ίσως σε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στα αρχικά στάδια. Στην εκκίνηση, οι κορυφαίοι διατήρησαν τις θέσεις τους, πέραν του Tsunoda, που έχασε δύο και έπεσε 9ος, πίσω από τον Hulkenberg. Το αρχικό ξεκίνημα του Norris ήταν πολύ καλό, αλλά έως το τέλος της ευθείας o Verstappen είχε απομακρυνθεί και η McLaren βρέθηκε υπό την πίεση του Leclerc.

Ο Verstappen ξεκίνησε συντηρητικά το stint, για να προστατεύσει τα ελαστικά του, αλλά είχε «σπάσει» το DRS του Norris. O Perez ανέφερε προβλήματα στα ανεβάσματα του κιβωτίου. Όταν ο Sainz έχασε το DRS από τον Leclerc, άρχισε να νιώθει την πίεση του Piastri στη μάχη για την 4η θέση. Παράλληλα, ο Hamilton ανέφερε υπερβολική υπερστροφή στη Mercedes. Στο pit stop του Alonso, τα εμπρός φρένα της Aston Martin είχαν πάρει φωτιά.

Ο Verstappen είχε απομακρυνθεί 2,5 δλ., όταν στο 10ο γύρο ο Alex Albon άρχισε να κινείται αργά, επειδή δεν είχε βιδωθεί σωστά ο εμπρός δεξιός τροχός του στο pit stop της Williams, συμβάν για το οποίο δέχθηκε ποινή, πέραν της επιπλέον επίσκεψης στα pits.

Στο 12ο γύρο, ο Russell ανέφερε ότι είχε αρχίσει να καταπονείται το πίσω αριστερό ελαστικό του, ενώ ο Ricciardo επισκέφθηκε τα pits και στον επόμενο γύρο το ίδιο έκανε και ο Tsunoda σε μία προσπάθεια undercut επί του Hulkenberg. Η Haas αντέδρασε στον επόμενο γύρο, αλλά ο Hulkenberg δεν πρόλαβε να αποτρέψει τον Tsunoda να περάσει μπροστά.

Έως το 15ο γύρο, ο Verstappen είχε απομακρυνθεί 5 δλ., ενώ ο Leclerc ακολουθούσε από κοντά τον Norris, μόλις εκτός ζώνης DRS. O Sainz είχε χάσει επαφή με τον team-mate του, ενώ ο Piastri ήταν κολλημένος πίσω του. Λίγο αργότερα, ο Perez βγήκε εκτός πίστας στα χαλίκια της Rivazza, πειραματιζόμενος με την κατανομή πέδησης καθώς η καταπόνηση των ελαστικών του ήταν υψηλότερη από το προβλεπόμενο.


Εικόνα
GP Εμίλια Ρομάνια 2024, Ταχύτερα sector αγώνα

Συνεπώς, ο Μεξικανός έχασε περίπου 5 δλ. Στο τέλος του 21ου γύρου εισήλθε στα pits για τη σκληρή γόμα ο Russell, αλλά επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Ocon, ο οποίος δεν είχε κάνει ακόμα pit stop, ενώ ο Tsunoda είχε εγκλωβιστεί πίσω από τον Sargeant.

Ο Norris εισήλθε στα pits στον επόμενο γύρο, αλλά ο Βρετανός επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Perez, που δεν είχε σταματήσει ακόμα και ήταν πιο αργός. Ο Piastri ακολούθησε το παράδειγμα του team-mate του, ενώ ο Norris προσπέρασε τον Perez. O Verstappen δέχθηκε προειδοποιητική λευκή/μαύρη σημαία για δύο υπερβάσεις ορίων πίστας και εισήλθε στα pits για να αφήσει τις Ferrari επικεφαλής.

Η Ferrari αντέδρασε με τον Leclerc στο τέλος του 25ου γύρου και ο Μονεγάσκος κατέληξε πίσω από τον Perez, κάνοντας ζιγκ-ζαγκ προσπαθώντας να θερμάνει τα ελαστικά του. Ο Hamilton είχε μία έξοδο στην αμμοπαγίδα της Acque Mineralli, ενώ ο Leclerc απαλλάχθηκε από τον Perez, και άμεσα το ίδιο έκανε και ο Piastri, που βρισκόταν 1 δλ. πίσω από τη Ferrari. Η ιταλική ομάδα αποφάσισε επιτέλους να καλέσει και τον Sainz στο τέλος του 27ου γύρου, με τον Ισπανό να έχει χάσει τη θέση του από τον Αυστραλό οδηγό της McLaren.

Oi Tsunoda και Hulkenberg πέρασαν από την εξωτερική τον Sargeant στο chicane της Tamburello, με τον Ιάπωνα να έχει χάσει πολύ χρόνο και τη Haas να έχει πλησιάσει. Έπειτα από το pit stop του, ο Hamilton είχε καταλήξει πίσω από τον Stroll (που δεν είχε σταματήσει), στην 9η θέση, καθώς και ο Perez δεν είχε κάνει pit stop. Ο Sainz πέρασε τον Perez για την 5η θέση με DRS, ενώ πίσω τους βρισκόταν o Russell, o οποίος πέρασε και αυτός τη Red Bull στον επόμενο γύρο, με μία αρκετά ριψοκίνδυνη κίνηση.

Ο Piastri ακολουθούσε από κοντά τον Leclerc, που βρισκόταν 3 δλ. πίσω από τον Norris. O Αυστραλός ενημερώθηκε ότι η καταπόνηση των ελαστικών ήταν υψηλότερη από το προβλεπόμενο, ίσως και επειδή ακολουθούσε μία Ferrari από κοντά. O Norris αναρωτήθηκε πού έχανε τόσο χρόνο από τους διώκτες του, για να λάβει την απάντηση από τον Will Joseph ότι οι Leclerc και Piastri χρησιμοποιούσαν πολύ περισσότερο τα ελαστικά τους. Ωστόσο ο Norris παραπονέθηκε ότι δεν είχε καθόλου καλό ρυθμό. Ο Verstappen βρισκόταν σταθερά 6,5 δλ. μπροστά.

Έχοντας χάσει άλλη μία θέση από τον Hamilton, o Perez έκανε τη μετάβαση στη μέση γόμα, και επέστρεψε στην πίστα 11ος, πίσω από τον Ricciardo, τον οποίο κατάφερε να προσπεράσει σχεδόν άμεσα, για να εισέλθει στη βαθμολογούμενη δεκάδα. O Leclerc είχε πλέον πλησιάσει στα 1,4 δλ. τον Norris και είχε απομακρυνθεί 3 δλ. από τον Piastri. Ο Norris πίεζε, αλλά ανέφερε ότι ο Leclerc ήταν πολύ ταχύτερος.

Ξαφνικά, ο αγώνας του Perez ζωντάνεψε, με τη φρέσκια μέση γόμα, και πέρασε εμπρός από τους Hulkenberg και Tsunoda για να ανέβει στην 8η θέση, 30 δλ. πίσω από τις Mercedes. Είκοσι γύρους πριν από το τέλος, ο Leclerc, όντας ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, απέκτησε DRS επί του Norris καθώς αμφότεροι προσέγγιζαν πιο αργούς «ντουμπλαρισμένους» οδηγούς, που βρίσκονταν 1 γύρο πίσω. Πιο πίσω, ο Stroll (που είχε καθυστερήσει πολύ να κάνει το pit stop του), απέσπασε τη 10η θέση από τον Hulkenberg και αργότερα πέρασε και αυτός τον Tsunoda.

Ο Leclerc, πιέζοντας, «ευθυγράμμισε» το chicane της Variante Alta, χάνοντας λίγο έδαφος από τον Norris, που πήρε μία ανάσα 2 δλ. Ο Norris, έχοντας φέρει τα ελαστικά του στις ιδανικές θερμοκρασίες, κατάφερε να βελτιώσει αισθητά το ρυθμό του και είχε αρχίσει να πλησιάζει τον Verstappen με καταιγιστικό ρυθμό, καθώς τα ελαστικά του Ολλανδού δεν λειτουργούσαν, όπως ανέφερε στον ασύρματο της Red Bull.

Δέκα γύρους πριν από την καρό σημαία, η Mercedes έκανε ένα δεύτερο pit stop με τον Russell, επειδή είχε ανησυχίες ότι δεν θα άντεχαν τα ελαστικά του έως το τέλος. Ο νεαρός Βρετανός είχε αντιρρήσεις, καθώς θα παραχωρούσε τη θέση του στο Hamilton, αλλά τελικά εισήλθε στα pits. Στο μεταξύ, ο Norris, όντας 1 δλ. ταχύτερος από τον Verstappen, είχε πλησιάσει στα 2,3 δλ. τη Red Bull. O Ολλανδός ανέφερε ότι το μονοθέσιό του δεν έστριβε, 7 γύρους πριν από το τέλος, και έχασε χρόνο πίσω από τον Tsunoda, στον οποίο «έριξε» γύρο.


Εικόνα
GP Εμίλια Ρομάνια 2024, Υψηλότερες ταχύτητες αγώνα


Ο Verstappen επίσης δεν είχε περιθώρια να υπερβεί άλλη φορά τα όρια πίστας, διότι θα δεχόταν ποινή 5 δλ. Ο Ολλανδός αύξησε το ρυθμό του, αλλά ο Norris εξακολουθούσε να πλησιάζει με ρυθμό 0,4 δλ. στο γύρο. Έπειτα από έναν άτσαλο γύρο του Βρετανού, φάνηκε ότι ίσως είχε «ξοδέψει» τη ζωή των ελαστικών του, καθώς η διαφορά σταθεροποιήθηκε λίγο πάνω από το 1,5 δλ.

Ο Verstappen ανέφερε δύο γύρους πριν από το τέλος ότι η μπαταρία του ERS είχε αδειάσει, καθώς δεν την είχε φορτίσει επιλέγοντας το πρόγραμμα 7, ενώ ο Norris πίεζε στο όριο και καβαλούσε kerb, ρισκάροντας όσο μπορούσε, έχοντας 5-6 στιγμές που παραλίγο να χάσει τον έλεγχο. Ο Βρετανός όμως κατάφερε να πλησιάσει κάτω από το 1 δλ. μόνο στον τελικό γύρο…

Οδηγός του αγώνα


Φρέσκος από την παρθενική του νίκη την τελευταία φορά στο Μαϊάμι, ο Lando Norris προσπάθησε να επαναλάβει τον προηγούμενο θρίαμβο του στην Ίμολα, ωθώντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή Max Verstappen να οδηγήσει υπό πίεση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, καθώς ο οδηγός της McLaren έχασε τη νίκη για μόλις επτά δέκατα του δευτερολέπτου.

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren κέρδισε το κοινό και τον ανέδειξε ως τον οδηγό της ημέρας για τρίτο συνεχόμενο αγώνα, συγκεντρώνοντας το 31,4% των ψήφων των θεατών. Ακολούθησαν οι Charles Leclerc (11,3%), Oscar Piastri (9%), 0 Max Verstappen (8.6%), και ο Yuki Tsunoda (6.5%).

Επόμενος αγώνας

Ο επόμενος σταθμός στο ημερολόγιο της F1 του 2024 θα είναι το Μόντε Κάρλο, με το Grand Prix του Μονακό να ακολουθεί το ακριβώς επόμενο Σαββατοκύριακο, στις 24-26 Μαΐου.
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr

Εικόνα
GP Εμίλια Ρομάνια 2024, Αποτελέσματα αγώνα

Εικόνα
GP Εμίλια Ρομάνια 2024, Βαθμολογίες Πρωταθλημάτων Οδηγών και Κατασκευαστών



Race Highlights | 2024 Emilia Romagna Grand Prix
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3460
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

GP MONACO 2024

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”