Formula 1 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Εικόνα


Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Κλεφτή ματιά στη νέα Mercedes

H γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει μέρος της W02 στην επίσημη σελίδα της




Εικόνα



Μία μεγάλη έκπληξη επιφυλάσσει σήμερα στους υποστηρικτές της η Mercedes GP. Μερικά 24ωρα πριν από τα επίσημα αποκαλυπτήρια του μονοθεσίου με το οποίο θα αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2011, η γερμανική ομάδα αποκαλύπτει μέρος της νέας W02.

Με σλόγκαν «Ο Michael Schumacher και ο Nico Rosberg έχουν ένα νέο ασημί βέλος», η Mercedes GP μας επιτρέπει να καταλάβουμε πως η νέα MGP W02 διαθέτει αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με την προκάτοχό της. Αν και το μεγαλύτερο μέρος της είναι καλυμμένο από το σκοτάδι, είναι χαρακτηριστικός ο σχεδιασμός στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου, με το κυρτό ρύγχος και τα κάθετα μέρη που το συνδέουν με την εμπρός πτέρυγα να έχουν κλίση προς τα εμπρός.

Για να ρίξετε και εσείς μία κλεφτή ματιά στο νέο ασημί βέλος, δεν έχετε παρά να κάνετε κλικ στην επίσημη ηλεκτρονική διεύθυνση της ομάδας (http://www.mercedes-gp.com
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσιάστηκε η Ferrari F150

To πρώτο μονοθέσιο του 2011 αποκαλύφθηκε στο Maranello


Εικόνα



Σε μια λιτή παρουσίαση που μεταδόθηκε ζωντανά online και είχατε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε μέσα από το ms|free, η Ferrari αποκάλυψε το μονοθέσιο με το οποίο θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα του 2011. Το νέο «όπλο» της Scuderia ονομάζεται F150 και το σεντόνι τράβηξαν οι Fernando Alonso και Felipe Massa.

Στο νέο μονοθέσιο δεν φαίνεται να υπάρχουν ακραίες σχεδιαστικές επιλογές, με χαρακτηρηστικότερα σημεία το ιδιαίτερα ανασηκωμένο ρύγχος και την ιταλική σημαία στο πίσω μέρος της πίσω πτέρυγας. Στην παρουσίαση τονίστηκε ότι θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια των δοκιμών, μέχρι να φτάσουμε στον πρώτο αγώνα. Σε όλες τις δηλώσεις όμως υπήρχε κοινός παρονομαστής: ο στόχος της Ferrari για φέτος είναι μόνο ένας και αυτός είναι το πρωτάθλημα.
Μετά το τέλος της παρουσίασης, ο Fernando Alonso θα κάνει τους πρώτους γύρους με την F150 στο -ιδιοκτησίας Ferrari- σιρκουί του Fiorano, για τις ανάγκες κινηματογράφησης του μονοθεσίου.
Ας δούμε πώς η ίδια η Ferrari περιγράφει τα χαρακτηριστικά της F150:

Η F150 είναι το 57ο μονοθέσιο που κατασκευάζει η Ferrari για να πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1. Το όνομα επιλέχθηκε ως φόρος τιμής στην 150ή επέτειο της ένωσης της Ιταλίας

Το project αυτό, με το εσωτερικό κωδικό όνομα 662, αντικατοπτρίζει την ερμηνεία της Scuderia στους τεχνικούς και αγωνιστικούς κανονισμούς που ισχύουν φέτος. Διάφοροι παράγοντες επηρέασαν το σχεδιασμό του μονοθεσίου, ειδικά στον τομέα της αεροδυναμικής, τόσο που η F150 φαίνεται να έχει αποκόψει τους δεσμούς της με το παρελθόν.

Οι καινοτομίες εν μέρει υπαγορεύτηκαν από τις αλλαγές στους κανονισμούς και εν μέρει ήταν αυθεντικές ιδέες των σχεδιαστών μας. Όσον αφορά τις αλλαγές στους κανονισμούς, οι διπλοί διαχύτες και το f-duct έχουν απαγορευτεί, όπως και τα ανοίγματα στο εμπρός μέρος του πατώματος, ενώ έχει εισαχθεί η χρήση μιας υδραυλικά ελεγχόμενης πίσω πτέρυγας. Ύστερα από την ανεπίσημη συμφωνία να απαγορευτεί η χρήση του το 2010, το KERS επιστρέφει φέτος, κυρίως λόγω της αύξησης του ελάχιστου βάρους του μονοθεσίου και του αυστηρότερου ελέγχου στην κατανομή βάρους. Η Scuderia αποφάσισε να ενσωματώσει την τεχνολογία αυτή στην F150 και αυτό είχε σημαντικές επιπτώσεις στο σχεδιασμό, λαμβάνοντας επίσης υπόψη ότι οι διαστάσεις των κυψελών καυσίμου είναι πολύ διαφορετικές από ό, τι ήταν το 2009. Επίσης, σημαντικές είναι οι αλλαγές που υπαγορεύονται από την εισαγωγή αυστηρότερων απαιτήσεων ασφαλείας όσον αφορά δοκιμές πρόσκρουσης, στην προστασία του κόκπιτ και στα καλώδια συγκράτησης των τροχών.

Με την πρώτη ματιά, το εμπρός μέρος του μονοκόκ της F150 μοιάζει να είναι ψηλότερο από της F10. Τα ανοίγματα των πλαϊνών αεραγωγών έχουν μειωθεί σε μέγεθος ενώ η διάταξη πάνω από το κεφάλι του οδηγού έχει τροποποιηθεί. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει νέο σχεδιασμό ενώ και η εμπρός έχει τροποποιηθεί, ακολουθώντας τις αλλαγές στο εμπρός μέρος του σασί. Το σχέδιο των εξατμίσεων είναι παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιήθηκε στο δεύτερο μέρος της προηγούμενης σεζόν και για το σύστημα ψύξης χρειάστηκε να ληφθεί υπόψη η επιστροφή του KERS και οι νέοι αγωγοί εξόδου του αέρα. Το σύστημα πέδησης έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, σε συνεργασία με την Brembo.

Ωστόσο, το αεροδυναμικό πακέτο που εμφανίζεται στο μονοθέσιο της παρουσίασης είναι πολύ διαφορετικό από εκείνο που θα δούμε στον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν. Για τα πρώτα στάδια των δοκιμών, ελήφθη η απόφαση να επικεντρωθούμε σε θέματα ανάπτυξης σε σχέση με τα μηχανικά μέρη και την ανάπτυξη της κατανόησης των ελαστικών της Pirelli, συνεχίζοντας παράλληλα την ανάπτυξη της αεροδυναμικής απόδοσης στην αεροδυναμική σήραγγα. Πράγματι, τα ελαστικά θα είναι ένα άλλο σημαντικό νέο στοιχείο αυτήν τη σεζόν: μετά από δεκατρία χρόνια σχέσης με την Bridgestone, φέτος είναι η Pirelli, που παίρνει τη σκυτάλη ως ο μοναδικός προμηθευτής στη Formula 1 για τα επόμενα τρία χρόνια. Δεδομένου ότι οι ομάδες έχουν κάνει μέχρι στιγμής μόνο δύο ημέρες δοκιμών με τα νέα ελαστικά τον Νοέμβριο, σαφώς οι δεκαπέντε ημέρες δοκιμών πριν από την έναρξη της σεζόν θα είναι πολύ σημαντικές για την προσαρμογή του μονοθεσίου στα ελαστικά.

Δεδομένου ότι το πάγωμα στην εξέλιξη του κινητήρα είναι ακόμη σε ισχύ, δεν υπήρξαν πραγματικές τροποποιήσεις στον κινητήρα 056, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μηχανικοί της Ferrari έμειναν αδρανείς. Έχει γίνει δουλειά στη βελτίωση της αξιοπιστίας και στη μείωση του κόστους. Επιπλέον, η επαναφορά του KERS έχει οδηγήσει σε μια ουσιαστική αλλαγή στην αρχιτεκτονική του το εμπρόσθιου άκρου του κινητήρα, με τροποποιήσεις στον άξονα κίνησης του KERS και στο στροφαλοφόρο, που έχουν οδηγήσει σε αλλαγές στα συστήματα ψύξης και λίπανσης. Το σχεδιασμένο από τη Ferrari σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας έχει παραχθεί σε συνεργασία με την MTS και τη Magneti Marelli και τελειοποιήθηκε με βάση την εμπειρία που αποκτήθηκε το 2009 και ο στόχος ήταν να μειωθούν το μέγεθος και το βάρος, διατηρώντας -σε συμφωνία με τους κανονισμούς- τη μέγιστη ωφέλιμη ισχύ ανά γύρο. Αυτός είναι άλλος ένας τομέας που έχει δοθεί προσοχή στη μείωση του κόστους, τόσο στην εξέλιξη όσο και στη λειτουργία, έτσι ώστε το σύστημα να καταστεί εξίσου βιώσιμο για τις ομάδες-πελάτες μας Sauber και Toro Rosso. Η τοποθέτηση του KERS στο εσωτερικό της κυψέλης καυσίμου ήταν μια παραπάνω ώθηση να ψάξουμε για λύσεις μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου. Σε αυτόν το τομέα η συνεισφορά ενός βασικού συνεργάτη, της Shell, ήταν ζωτικής σημασίας και θα συνεχίσει να είναι έτσι όλη τη σεζόν.

Ο αριθμός των ημερών δοκιμών στη διάθεση των ομάδων παραμένει ο ίδιος, 15 πριν από την έναρξη της σεζόν, ως εκ τούτου τις προπαρασκευαστικές εργασίες στο εργοστάσιο πριν πάμε στην πίστα ήταν ακόμα πιο σημαντικές τόσο για το σασί όσο και για τομείς όπως το κιβώτιο ταχυτήτων, ο κινητήρας και το KERS. Όπως πάντα κάνει η Ferrari, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην απόδοση και στη βελτιστοποίηση όλων των χρησιμοποιούμενων υλικών, τόσο στο στάδιο του σχεδιασμού όσο και σε αυτό του ποιοτικού ελέγχου, σε μια προσπάθεια να μεγιστοποιηθούν τα επίπεδα απόδοσης και αξιοπιστίας, παρέχοντας παράλληλα τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα ασφάλειας.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα



Παρακολουθήστε και ένα video από την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Ferrari



Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσιάστηκε η TL128


Το νέο μονοθέσιο της Team Lotus εμφανίστηκε στην ιστοσελίδα της ομάδας




Εικόνα


Όπως είχε προαναγγείλει, η Team Lotus έδωσε στη δημοσιότητα νωρίς το πρωί της Δευτέρας 31 Ιανουαρίου τις πρώτες λεπτομέρειες για το μονοθέσιο με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 2011. Το νέο μονοθέσιο ονομάζεται τελικά TL128 και όχι TL11, όπως γνωρίζαμε μέχρι τώρα.

Η παρουσίαση του μονοθεσίου έγινε μέσα από τις σελίδες του ηλεκτρονικού περιοδικού της ομάδας Team Lotus Notes και ο κόσμος θα το δει για πρώτη φορά από κοντά στη Βαλένθια, την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου, όταν θα ξεκινήσει τις δοκιμές του στην πίστα Ricardo Tormo.

H TL128 είναι ένα μονοθέσιο με σαφώς πιο επιθετικό σχεδιασμό από το περσινό και που εκφράζει τις σαφώς υψηλότερες προσδοκίες της μαλαισιανής ομάδας, που φέτος ελπίζει να ενταχθεί στο γκρουπ των ομάδων του μέσου της κατάταξης και να διεκδικεί βαθμούς σε τακτική βάση. Χαρακτηριστικότερο σημείο του είναι αναμφίβολα η «διπλή» είσοδος του αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Φυσικά, τα λογότυπα της Renault κάνουν αισθητή την παρουσία τους τόσο στο κάλυμμα του κινητήρα όσο και στο ρύγχος του μονοθεσίου.

Όπως ήδη γνωρίζουμε, το μονοθέσιο θα κινείται από τον κινητήρα της Renault και θα χρησιμοποιεί κιβώτιο ταχυτήτων από τη Red Bull. Στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος δεν θα χρησιμοποιει KERS καθώς οι μηχανικοί της ομάδας έκριναν ότι η αύξηση του βάρους και οι δυσκολίες εφαρμογής υπερισχύουν του πιθανού οφέλους σε χρόνο. Δεν απέκλεισαν όμως το ενδεχόμενο να το βάλουν κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Tony Fernandes, δήλωσε για το νέο μονοθέσιο αλλά και για τη νέα εποχή της ομάδας του. «Είχαμε επικεντρωθεί τόσο πολύ στα θέματα εκτός πίστας και είναι πολύ ωραίο που μπορούμε πάλι να μιλήσουμε για τους αγώνες. Η παρουσίαση της TL128 είναι ένα μεγάλο βήμα μπροστά για την Team Lotus και θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για τη σκληρή δουλειά που έχει κάνει ήδη στο μονοθέσιο. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τη Renault και τη Red Bull Technology για την τεράστια στήριξή τους και τη βοήθειά τους στο να κάνουμε αυτό το μεγάλο βήμα».

Τις προσδοκίες της ομάδας εξέφρασε με τις δηλώσεις του ο αρχιμηχανικός της Team Lotus, Mike Gascoyne: «Νομίζω ότι αυτό το μονοθέσιο μοιάζει κορυφαίο από κάθε άποψη. Έχουμε ξεκαθαρίσει ότι θέλουμε να παλέψουμε με τις εδραιωμένες ομάδες και πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε».
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσιάστηκε η C30

Το μονοθέσιο του 2011 της Sauber παρουσιάστηκε στη Βαλένθια


Εικόνα


Το μονοθέσιο με το οποίο η Sauber θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 του 2011 παρουσιάστηκε στο σιρκουί Ricardo Tormo της Βαλένθια. Η C30 ,όπως ονομάζεται, ακολουθώντας την ονοματολογία των μονοθεσίων του Peter Sauber, εμφανίστηκε κάτω από το πανί που τράβηξαν οι δύο οδηγοί της ομάδας, Kamui Kobayashi και Sergio Perez. Με την πρώτη ματιά στο μονοθέσιο, το οποίο έχει σχεδιαστεί υπό την εποπτεία του James Key, ξεχωρίζει το ανυψωμένο ρύγχος και το πολύ πιο λεπτό από το περσινό πίσω μέρος. Η C30 θα χρησιμοπιεί κινητήρα της Ferrari, από την οποία θα προμηθεύεται και το KERS.

Ο James Key, τεχνικός διευθυντής της ομάδας, δήλωσε για το νέο μονοθέσιο: «Ο στόχος μας στην εξέλιξη της Sauber C30 ήταν να χτίσουμε πάνω στα δυνατά σημεία της C29 και να απαλείψουμε τις αδυναμίες της. Είναι σημαντικό για εμάς να πάμε στις χειμερινές δοκιμές με ένα μονοθέσιο που κατανοούμε και έχουμε δουλέψει σκληρά ώστε τα χαρακτηριστικά του να κινούνται προς την κατεύθυνση που πιστεύουμε. Έχουμε πολλά να μάθουμε για τα ελαστικά της Pirelli και πρέπει να σιγουρευτούμε ότι δεν θα βρεθούμε προ εκπλήξεων».

O Peter Sauber ανέφερε: «Θέλουμε να τερματίζουμε στους βαθμούς κάθε φορά και να βελτιώσουμε πολύ τη θέση μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Πέρυσι ήταν το 41ο έτος της ιστορίας μας και αυτή ήταν και η πιο δύσκολη. Ποτέ στο παρελθόν δεν είχαμε να αντιμετωπίσουμε τόσα προβλήματα αξιοπιστίας αλλά καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε στο 2ο μέρος της χρονιάς. Έχουμε κάνει μερικές πολύ σημαντικές δομικές αλλαγές. Ο διορισμός του Jame Key ως τεχνικού διευθυντή ήδη αποδίδει καρπούς. Την ίδια ώρα καταφέραμε να εξασφαλίσουμε το επιχειρηματικό πλάνο μας για το 2011. Σε αυτούς τους δύσκολους οικονομικά καιρούς νιώθουμε υπερήφανοι που τα καταφέραμε»
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσιάστηκε η R31

Το νέο -και ξεχωριστό- μονοθέσιο της Lotus Renault GP εμφανίστηκε στη Βαλένθια



Εικόνα


Με νέα ονομασία, αλλά ίδιο δυναμικό και θέληση για ακόμα καλύτερα πράγματα, η ομάδα της Renault ή καλύτερα η Lotus Renault GP όπως είναι πλέον η επίσημη ονομασία της, παρουσίασε τη Δευτέρα 31/1 στην πίστα Ricardo Tormo της Valencia το νέο της μονοθέσιο. Για την ιστορία, η παρουσίαση είχε τον τίτλο «Black to the future»...
Η R31 όπως είναι η κωδική ονομασία του νέου αγωνιστικού που θα έχουν φέτος στη διάθεσή τους ο Robert Kubica και ο Vitaly Petrov αναβιώνει -τουλάχιστον όσον αφορά στις χρωματικές επιλογές της- την θρυλική Lotus του αείμνηστου Colin Chapman. Σίγουρα πρόκειται για ένα από τα ομορφότερα μονοθέσια που θα αγωνιστούν στο εφετινό Πρωτάθλημα...

Το μαύρο είναι το βασικό χρώμα καλύπτοντας τη μεγαλύτερη επιφάνεια του μονοθεσίου, ενώ έντονη είναι και η παρουσία του χρυσού.


Οι εν λόγω χρωματικές επιλογές χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά το 1971, ενώ από το 1972 ως και το 1979 συνδυάστηκαν με τα logos της εταιρείας John Player Special η οποία ήταν βασικός σπόνσορας της ομάδας. Τον συγκεκριμένο χρωματικό συνδυασμό τον ξαναείδαμε στα μονοθέσια της Lotus από το 1981 μέχρι και το 1986. Η Lotus 98T ήταν το τελευταίο μονοθέσιο της Lotus που έφερε το συγκεκριμένο χρωματικό συνδυασμό καθώς επίσης και το τελευταίο που χρησιμοποιούσε κινητήρα της Renault.

H R31 θα χρησιμοποιεί KERS της Magneti Marelli, με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη κάτω από το ρεζερβουάρ. Εντύπωση προκαλεί το πίσω μέρος του μονοθεσίου που έχει ιδιαίτερη σχεδίαση, ενώ μυστήριο αποτελεί η τοποθέτηση των απολήξεων των εξατμίσεων.


O τεχνικός διευθυντής της ομάδας, James Allison είπε αναφερόμενος στο νέο μονοθέσιο: «Λέξεις όπως 'επιθετικό' και 'καινοτόμο' είναι πολύ της μόδας αυτήν τη στιγμή στη Formula 1 αλλά όσον αφορά την R31 πιστεύουμε ότι αυτά τα επίθετα είναι κατάλληλα. Είναι αλήθεια ότι το μονοθέσιο αυτό σχεδιάστηκε πολύ φιλόδοξα και μια γρήγορη ματιά θα σας πείσε ότι αυτό το σχέδιο διαφέρει σημαντικά, όχι μόνο από το περσινό μας μονοθέσιο αλλά και από οποιοδήποτε μονοθέσιο έχει παρουσιαστεί ποτέ. Αυτές οι αλλαγές αντικατοπτρίζουν την προσπάθειά μας να αντλήσουμε τη μέγιστη δυνατή αεροδυναμική απόδοση που προβλέπουν οι κανονισμοί, οι οποίοι έχουν αλλάξει σημαντικά φέτος, και να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τη λύση να χρησιμοποιούμε τις εξατμίσεις για να στέλνουμε αέρα στο πάτωμα».

«Θέλω να μας θεωρούν ισοδύναμους με τις Ferrari ή McLaren», λέει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του team, Eric Boullier αναφερόμενος στους στόχους της ομάδας του ενόψει της νέας σεζόν και προσθέτει: «Θέλουμε να πάρουμε νίκες με αυτό το μονοθέσιο. Για να πετύχουμε κάτι τέτοιο, πρέπει να βρισκόμαστε σταθερά στο βάθρο. Οι αγώνες είναι η ζωή μας και ο στόχος μας είναι η νίκη. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας. Όλη η σκληρή δουλειά που κάναμε τους τελευταίους 12 μήνες επικεντρώθηκε στο να παρουσιάσουμε μια μεγάλη βελτίωση το 2011. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε πολύ πιο ανταγωνιστικοί σε σχέση με πέρσι. Το αν θα είμαστε πιο δυνατοί από τους αντιπάλους μας είναι δύσκολο να το πούμε. Βάσει όμως της δουλειάς και των προσπαθειών που κάναμε όλοι μας, πιστεύω ότι αξίζουμε τα καλύτερα».


Πέρσι η Renault τα πήγε περίφημα ολοκληρώνοντας τη σεζόν στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Ο Robert Kubica ηγείται των προσπαθειών της ομάδας και θέτει πολύ ψηλά τον πήχη. Ο 26χρονος Πολωνός έκανε πολύ καλή σεζόν έχοντας τρεις παρουσίες στο βάθρο και καλύτερο αποτέλεσμα τη δεύτερη θέση που πήρε στην Αυστραλία.

Δίπλα του θα βρίσκεται και πάλι ο Vitaly Petrov που χάρη στα χρήματα που φέρνει στην ομάδα μέσω χορηγιών εξασφάλισε την παρουσία του στο σπορ για ακόμα δύο χρόνια. Αυτό που θυμόμαστε από τον Ρώσο στην πρώτη του χρονιά στη Formula 1 είναι τo... χουνέρι που έκανε στον Fernando Alonso στον τελευταίο αγώνα του 2010 στο Abu Dhabi.

«Είμαι σίγουρος ότι το 2011 θα είναι μια καλή σεζόν γιατί τη διάρκεια του χειμώνα η ομάδα δούλεψε κάτω από καλύτερες συνθήκες, ιδιαίτερα όσον αφορά στο θέμα του προϋπολογισμού και του μάνατζμεντ, σε σχέση πάντα με την προηγούμενη χρονιά», λέει από την πλευρά του ο Robert Kubica και προσθέτει: «Ο Eric Boullier είπε ότι θέλει το μονοθέσιό μας να κερδίσει αγώνες φέτος - τα λεγόμενά του με εκφράζουν απόλυτα!».

Σύμφωνα με τον Gerard Lopez, η εταιρεία του, Genii Capital κατέχει πλέον το 100% των μετοχών της ομάδας μιας και αγόρασε και το μερίδιο (25%) που είχε η Renault.

«Σήμερα έχουμε το 100% της ομάδας και η Lotus είναι ο Νο1 σπόνσοράς μας, ενώ έχει και μια οψιόν που της δίνει το δικαίωμα να αγοράσει ένα συγκεκριμένο ποσοστό μετοχών της ομάδας μέσα στην επόμενη διετία», είπε χαρακτηριστικά ο Lopez.

Χρέη 3ου οδηγού θα εκτελούν ο Bruno Senna που έτρεξε πέρσι με την HRT αλλά φέτος δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει μια θέση στο γκριντ και ο Romain Grosjean, ενώ ρόλο δοκιμαστών θα έχουν οι Fairuz Fauzy, Jan Charouz και Ho-Ping Tung
Πηγή:e-go.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσιάστηκε η Red Bull RB7


Το νέο δημιούργημα του Adrian Newey αποκαλύφθηκε στη Βαλένθια



Εικόνα



Χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες, η Red Bull Racing παρουσίασε στο pit lane του σιρκουί Ricardo Tormo της Βαλένθια το μονοθέσιο με το οποίο θα υπερασπιστεί τους τίτλους που κατέκτησε πέρυσι. Η RB7, το τελευταίο δημιούργημα του Adrian Newey, εμφανίστηκε κάτω από το πανί που τράβηξαν οι Sebastian Vettel και Mark Webber.

Στο νέο μονοθέσιο της Red Bull δεν υπάρχουν μεγάλες εκπλήξεις. Περισσότερο αλλαγμένη από πέρυσι είναι η διαμόρφωση της πίσω πτέρυγας.

Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, ισχυρίζεται ότι η κατάκτηση των τίτλων πέρυσι θα βοηθήσει στο ηθικό της ομάδας: «Η φετινή χρονιά δεν είναι διαφορετική από τις άλλες. Από την κατάκτηση των τίτλων προκύπτει αυτοπεποίθηση και όχι αλαζονεία και η ομάδα ξεκινάει τη χρονιά με πολύ μεγάλο κίνητρο και τεράστια αφοσίωση. Μην ξεχνάτε ότι είμαστε μια ανεξάρτητη ομάδα με πελατειακό κινητήρα και καταφέραμε κάτι εκπληκτικό πέρυσι, κάτι που προφανώς είναι ο στόχος μας και για φέτος».
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσιάστηκε η STR6


Το νέο μονοθέσιο της Toro Rosso αποκαλύφθηκε στη Βαλένθια




Εικόνα



Μετά την παρουσίαση της RB7, ακολούθησε αυτή της STR6 από την Toro Rosso. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζιόρτζιο Ασκανέλι, φάνηκε αισιόδοξος ότι θα πάει καλύτερα φέτος.


Η Toro Rosso παρουσίασε, με τη σειρά της, στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια το νέο της μονοθέσιο. Η STR6 αποκαλύφθηκε, με τους Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι και Σεμπαστιάν Μπουέμι να τραβάνε το σεντόνι, το οποίο την κάλυπτε.

Το νέο «όπλο» της Scuderia έχει πιο ψηλή μπροστινή αεροτομή, όπως τα περισσότερα φετινά μονοθέσια και σχεδιάστηκε με καλύτερα εργαλεία απ’ ό,τι πέρυσι, όπως δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζιόρτζιο Ασκανέλι, ο οποίος φάνηκε αισιόδοξος ότι η ιταλική ομάδα θα τερματίσει σε καλύτερη θέση από την περσινή ένατη.

«Οι προσδοκίες μου είναι να έχουμε μια αξιοπρεπή χρονιά και έχουμε ως στόχο να τερματίσουμε στην όγδοη θέση, καλή είναι και η ένατη θέση, αλλά πρέπει να τα πάμε καλύτερα. Πέρυσι δεν είχαμε αεροδυναμική σήραγγα, φέτος τα εργαλεία με τα οποία σχεδιάσαμε το μονοθέσιο ήταν καλύτερα, κάτι που σημαίνει ότι ακόμη και εμείς μαθαίνουμε και νομίζουμε πως θα ξεκινήσουμε να τα χρησιμοποιούμε με τον σωστό τρόπο».
Πηγή:gazzetta.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Βαθύ μπλε για την FW33


Η Williams παρουσίασε το μονοθέσιο του 2011 στη Βαλένθια




Εικόνα



FW33 είναι το όνομα του νέου μονοθεσίου της Williams, με το οποίο και ποντάρει ότι θα ανεβεί και ένα σκαλί στο πρωτάθλημα φέτος.

Η Williams εμφανίστηκε με τα παλιά χρώματα της, ενώ το νέο look της ομάδας θα παρουσιαστεί στο προσεχές μέλλον.

Η ομάδα της Williams εμφάνισε στη Βαλένθια την FW33, το μονοθέσιο με το οποίο θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα Formula 1 του 2011. Το μονοθέσιο που θα τρέξει στις δοκιμές είναι βαμμένο στο παραδοσιακό βαθύ μπλε της ομάδας με το εμπρός ρύγχος να ακολουθεί τη μόδα και να κοιτάζει ψηλά, ενώ λεπτομέρειες υπάρχουν στις εισαγωγές και στα sidepods. Το μονοθέσιο πάντως δεν μπορεί να πει κάποιος ότι έχει πολλούς χορηγούς πάνω του.

Ο Rubens Barrichello θα είναι ο πρώτος που θα οδηγήσει το μονοθέσιο στην πίστα και την Τετάρτη θα πάρει σειρά ο Pastor Maldonado.
Πηγή:msfree.gr



Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσιάστηκε η MP4-26


Το νέο μονοθέσιο της McLaren αποκαλύφθηκε σε μια όμορφη εκδήλωση στο Βερολίνο


Εικόνα


Έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο διάλεξαν οι άνθρωποι της McLaren για να παρουσιάσουν το μονοθέσιο με το οποίο η ομάδα θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 2011. Έξω από τα γραφεία της Vodafone στο Βερολίνο, οι μηχανικοί της McLaren έσπρωξαν ένα γυμνό σασί στο χώρο της παρουσίασης. Στη συνέχεια τα εξωτερικά κομμάτια έρχονταν ένα-ένα για να τοποθετηθούν και έτσι, μπροστά στα μάτια του κόσμου που είχε συγκεντρωθεί και όσων παρακολουθούσαν μέσω διαδικτύου, η MP4-26 πήρε την τελική της μορφή. Τα τελευταία κομμάτια μπήκαν από τους Lewis Hamilton και Jenson Button, οι οποίοι με ένα ιδιαίτερο πλατύ χαμόγελο πόζαραν μπροστά στο νέο τους «όπλο».

Το νέο μονοθέσιο της McLaren ενσωματώνει μερικά πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, όπως το επίπεδο μακρύ ρύγχος, τα σχήματος L sidepod, την ιδιαίτερη εισαγωγή αέρα πάνω από το κεφάλι οδηγού και τα πολλά στοιχεία της εμπρός πτέρυγας.

Οι πληροφορίες που κυκλοφορούσαν τις τελευταίες ημέρες ότι η McLaren θα έχει ένα παρόμοιο με της Renault σύστημα εξατμίσεων που θα στέλνει τα καυσαέρια στο εμπρός μέρος του πατώματος δεν επαληθεύτηκαν καθώς η λύση που εφαρμόζεται στην MP4-26 είναι πιο συμβατική. Η McLaren επέλεξε να μην εμφανίσει το νέο της μονοθέσιο στις δοκιμές που ολοκληρώθηκαν χθες στη Βαλένθια αλλά προτίμησε να τρέξει με μια «ενδιάμεση» MP4-25.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Martin Whitmarsh, μίλησε για το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε σήμερα και τις προσδοκίες από αυτό: «Η MP4-26 είναι το αποτέλεσμα απίστευτα σκληρής δουλειάς, καινοτόμας σκέψης και δυναμικής συνεργασίας. Υπό την ηγεσία των Paddy Lowe, Tim Goss λαο Neil Oatley το τμήμα σχεδιασμού είναι πιο οργανωμένο από ποτέ. Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για τη συνεισφορά των μηχανικών μας, πολλοί από τους οποίος ανέλαβαν ηγετικούς ρόλους για πρώτη φορά και συνεργάστηκαν τόσο καλά για να δημιουργήσουν αυτό το εκπληκτικό μονοθέσιο. Παρότι όλοι ελπίζουμε ότι θα μεγαλώσουμε το ρεκόρ μας στη Formula 1, το σπορ αυτό είναι τόσο απρόβλεπτο που είναι αδύνατο να προβλέψεις τη δυναμική των αντιπάλων μέχρι να αρχίσει η σεζόν τον επόμενο μήνα. Αυτό είναι κάτι συναρπαστικό για τα εκατομμύρια των φίλων της F1 και ελπίζω να προσελκύσει πολλά εκατομμύρια ακόμα».
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”