Formula 1 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσιάστηκε η νέα Virgin


Η Virgin Racing παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο MVR-02




Εικόνα




Στα κεντρικά γραφεία του BBC η Virgin Racing παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο για το 2011. Η MVR-02 έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το πρώτο μοντέλο της εταιρίας με χαρακτηριστικότερο το χαμηλότερο εμπρός ρύγχος και το πιο «μαζεμένο» πίσω μέρος.

Η προσθήκη του M στην ονομασία MVR προέρχεται από τη συνεργασία με τη Marussia, την ρωσική φίρμα αυτοκινήτων, στην οποία οφείλεται και το ελαφρώς διαφορετικό βάψιμο του μονοθεσίου.

Το νέο μονοθέσιο έχει σχεδιαστεί από την ομάδα του Nick Wirth εξολοκλήρου σε CFD και στη Virgin ελπίζουν πως το 2011 θα λύσουν τα μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας τα οποία αντιμετώπισαν πέρυσι.. Στη Βαλένθια η ομάδα είχε ένα ενδιάμεσο μοντέλο για δοκιμές, ενώ το νέο μονοθέσιο θα κάνει το ντεμπούτο του στη Jerez την Πέμπτη.
Πηγή:msfree.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Παρουσίαση της Force India VJM04



Εικόνα



Η Force India ολοκλήρωσε τις παρουσιάσεις των δώδεκα νέων μονοθεσίων του πρωταθλήματος της Formula 1 του 2011 αποκαλύπτοντας μέσω διαδικτύου τη νέα VJM04, με την οποία θα αγωνίζονται φέτος οι Adrian Sutil και Paul di Resta.

Στόχος της ομάδας του Silverstone, η οποία ανήκει στον Ινδό επιχειρηματία Vijay Mallya, είναι να τερματίσει το φετινό πρωτάθλημα σε υψηλότερη από την έβδομη θέση που κατέκτησε το 2010 έπειτα από μονομαχία μέχρι τέλους με τη Williams.

Σε αυτή την προσπάθεια δίχως αμφιβολία θα τη βοηθήσει η ανανέωση της τεχνολογικής συνεργασίας της με τη McLaren Applied Technologies, για τρίτη διαδοχική χρονιά. Η Force India, που χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes-Benz, θα εξακολουθήσει να λαμβάνει κιβώτια ταχυτήτων και υδραυλικά συστήματα από τη McLaren.

Επιπλέον, η ομάδα απέκτησε νέο τεχνικό διευθυντή, τον Andrew Green – έπειτα από την αποχώρηση του Mark Smith. Όνειρο του V. Mallya είναι να δει τη Force India στο βάθρο του GP Ινδίας, το οποίο θα διεξαχθεί για πρώτη φορά φέτος. "Πιστεύω ότι έχουμε τις ανθρώπινες και τεχνικές υποδομές για να το πετύχουμε", είπε.

Οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες της νέας Force India VJM04 περιλαμβάνουν πλατύ και επίπεδο ρύγχος, αεραγωγό αντίστοιχο της περσινής Mercedes πάνω από το κράνος του οδηγού και περίπλοκη εμπρός πτέρυγα. Το νέο μονοθέσιο θα ξεκινήσει τις πρώτες του δοκιμές από τη Jerez, την Πέμπτη (10/02).
Πηγή:auto.in.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

H Hispania Racing Team παρουσίασε το νέο της όπλο


Η νέα HRT είναι το πιο όμορφο μονοθέσιο!



Εικόνα



Οι πρώτες εικόνες από το νέο μονοθέσιο της Hispania Racing Team είναι εντυπωσιακές. Με κωδικό F111 το σχέδιο του ξακουστού Ντανιέλ Σιμόν των Cosmic Motors εντυπωσιάζει όσον αφορά στην εμφάνιση του μονοθεσίου.

Η ομάδα θέλει ξεφύγει από την κακή περσινή εικόνα που δημιούργησε. Εντύπωση προκαλεί η ευρηματικότητα του σχεδιαστή όσον αφορά στην προσέλκυση χορηγών.
Δημιούργησε λοιπόν λογότυπα “Your Logo here” τα οποία εμφανίζονται σε συγκεκριμένα σημεία του μονοθεσίου.

Η συμφωνία της ομάδας για μια θέση οδήγησης με τον Ινδό, Ναράι Καρθικέγιαν έφερε τα λογότυπα της Tata στο μονοθέσιο.

Μιλώντας σχετικά ο αγ. διευθυντής της ομάδας Κόλιν Κόουλς τόνισε: «Η F111 είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την ομάδα μας».

Προτού βρεθεί στην πίστα η F111 πρέπει να περάσει τα απαραίτητα crash test από τη FIA.
Πηγή:protothema.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Αυστραλίας

Ο Sebastian Vettel κέρδισε τον πρώτο αγώνα της σεζόν στη Μελβούρνη


Είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής και το επιβεβαιώνει. Ο Sebastian Vettel ξεκίνησε ιδανικά τη σεζόν του 2011 και με την παντοδύναμη Red Bull RB7 πήρε τη νίκη στο Grand Prix Αυστραλίας. Ο Γερμανός έστριψε πρώτος και από εκείνο το σημείο δεν ξανακοίταξε πίσω του, εκμεταλλευόμενος και την πολύ καλή στρατηγική των δύο pit stop της ομάδας του. Ο Lewis Hamilton ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αποδεικνύοντας ότι η McLaren φέτος βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο παρά τα προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Vitaly Petrov, ο οποίος έκανε ιδανικό αγώνα και ύστερα από καλή εκκίνηση και αλάνθαστη οδήγηση πήρε το πρώτο βάθρο της καριέρας του και επιβεβαίωσε τη φόρμα της Renault.

Οι Ferrari δεν κατάφεραν να βρεθούν στο βάθρο, με τον Fernando Alonso να κάνει κακή εκκίνηση και να τερματίζει τελικά στην 4η θέση, μπροστά από τον Mark Webber. Ο Jenson Button έκανε λάθη στο πρώτο κομμάτι του αγώνα και ύστερα από μια ποινή διέλευσης τερμάτισε έκτος. Η έκπληξη ήρθε από τη Sauber και ιδιαίτερα από τον Sergio Perez, ο οποίος στον πρώτο του αγώνα στη Formula 1 τερμάτισε 7ος, με τον Kobayashi να ακολουθεί στην 8η θέση. Εκτός κλίματος ο Felipe Massa ήταν μόλις 9ος ενώ τη βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισε ο Sebastien Buemi. Καταστροφικός αγώνας για τη Mercedes με τους Schumacher και Rosberg να εγκαταλείπουν.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τη θέση τους στο grid για την πρώτη εκκίνηση της σεζόν κάτω από ένα λαμπρό ήλιο και θερμοκρασία υψηλότερη από εκείνη των προηγούμενων ημερών. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel πετάχτηκε μπροστά και έστριψε πρώτος χωρίς πρόβλημα, με τον Hamilton να τον ακολουθεί. Ο Mark Webber διατήρησε την 3η θέση αλλά πιο πίσω τα πράγματα δεν ήταν το ίδιο απλά. Οι Button και Alonso μονομάχησαν για την 4η θέση, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στον Petrov να περάσει και τους δύο. Ο Alonso στριμώχτηκε στην εξωτερική και είδε τους Rosberg και Massa επίσης να τον προσπερνούν για να πέσει στην 9η θέση.

Πιο πίσω υπήρξε επαφή ανάμεσα στους Jaime Alguersuari και Michael Schumacher, που έστειλε και τους δύο στα pit, ενώ ο Rubens Barrichello αναγκάστηκε να βγει στην αμμοπαγίδα για να αποφύγει μια σύγκρουση με τον Perez. Ταυτόχρονα ο Massa κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Button στην 5η θέση.

Στους επόμενους γύρους ο Button ήταν σαφώς ταχύτερος από τον Massa αλλά δεν κατάφερνε να τον περάσει. Τα κατάφερε τελικά ύστερα από 10 γύρους αλλά χρησιμοποιώντας έναν από τους βοηθητικούς δρόμους, κάτι που του κόστισε μια ποινή διέλευσης. Σε εκείνο το σημείο ο Alonso είχε απαλλαχθεί από τους Kobayashi και Rosberg και πέρασε εύκολα και τον Massa για να αρχίσει το κυνήγι στον Petrov. Εκεί είχαμε και την πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, που ήταν ο Pastor Maldonado με τη Williams.

Pit stop Νο 1

Από το 12ο γύρο άρχισαν τα pit stop με τον Mark Webber να κάνει την αρχή και να μπαίνει για αλλαγή ελαστικών. Ο Αυστραλός ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους, βάζοντας τη σκληρή γόμα της Pirelli σε αντίθεση με τους άλλους που στις αλλαγές τους στους επόμενους γύρους έβαλαν τη μαλακή. Τα pit stop δεν έφεραν αλλαγές στις θέσεις των πρωτοπόρων και ο μοναδικός χαμένος ήταν ο Jenson Button, ο οποίος μπήκε στα pit δύο φορές: μία για να εκτίσει την ποινή και μία για να αλλάξει ελαστικά. Έτσι, μετά την ολοκλήρωση των πρώτων στάσεων η σειρά ήταν: Vettel, Hamilton, Petrov, Alonso, Massa.

Στους επόμενους γύρους μέχρι το μέσο του αγώνα είχαμε ένα μπαράζ εγκαταλείψεων. Ο Heikki Kovalainen αναγκάστηκε να σταματήσει λόγω μηχανικής βλάβης. Λίγο αργότερα ο Michael Schumacher πάρκαρε την W02 στο γκαράζ της Mercedes. Το επόμενο θύμα ήταν ο άλλος οδηγός της Mercedes, όταν ο Barrichello στην προσπάθεια να προσπεράσει τον χτύπησε και έκανε ζημιά στο μονοθέσιό του.

Pit stop No 2

Ο Webber ήταν εκείνος που άνοιξε το χορό της δεύτερης αλλαγής ελαστικών, επιστρέφοντας στη μαλακή γόμα. Λίγο αργότερα τον ακολούθησε στα pit και ο Alonso, που έβαλε πάλι τη μαλακή. Οι τρεις πρώτοι όμως δεν έδειξαν την ίδια προθυμία να μπουν στα pit και έμειναν στην πίστα για αρκετούς περισσότερους γύρους.

Ο Lewis Hamilton είχε μια μικρή έξοδο ύστερα από ένα μπλοκάρισμα αλλά το πέρασμα από το γρασίδι έσπασε το πάτωμα της McLaren, ωστόσο το πρόβλημα δεν φάνηκε να είναι σημαντικό και ο Βρετανός συνέχισε κανονικά. Στον 32ο γύρο οι Vettel, Hamilton και Petrov μπήκαν μαζί για αλλαγή ελαστικών. Και οι τρεις έβαλαν τη σκληρή γόμα, με προοπτική να φτάσουν μέχρι το τέλος με αυτήν και να βγάλουν τον αγώνα με δύο pit stop.

Οι Vettel και Hamilton παρέμειναν στις δύο πρώτες θέσεις ενώ ο Petrov εδε να περνούν μπροστά του οι Webber και Alonso, που είχαν τη δική τους μάχη. Ο Alonso ωστόσο ήταν υποχρεωμένος να κάνει άλλο ένα pit stop καθώς δεν είχε βάλει ακόμα στο μονοθέσιό του ακόμα τη σκληρή γόμα ενώ και ο Webber θα έκανε άλλο ένα. Ο Αυστραλός όντως μπήκε στον 42ο γύρο αλλά αμέσως μόλις βγήκε έκανε ένα λάθος και βρέθηκε για λίγο εκτός πίστας. Αυτό έδωσε στον Alonso την ευκαιρία να βρεθεί μπροστά του, όταν ο Ισπανός μπήκε για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών.

Μάχες που δεν έγιναν

Σε εκείνο το σημείο ο Alonso βρέθηκε μπροστά με τη σκληρή γόμα και άρχισε να δέχεται ασφυκτική πίεση από τον Webber, ο οποίος είχε τη μαλακή γόμα και έδειχνε να μπορεί να κινηθεί ταχύτερα. Ο Alonso όμως αφού άντεξε στην αρχική πίεση άρχισε να ανεβάζει ρυθμό και έγραψε δύο ταχύτερους γύρους. Η μάχη αυτή έκανε και τους δύο να πλησιάζουν τον Petrov, που βρισκόταν στην 3η θέση. Πιο πίσω, ο Button βρισκόταν στην 6η θέση αλλά την έκπληξη έκανε ο Sergio Perez με τη Sauber, ο οποίος είχε κάνει μόνο 1 pit stop και ήταν 7ος, μπροστά από τον Kamui Kobayashi, με τους Buemi και Massa να συμπληρώνουν τη 10άδα.

Το τελευταίο επεισόδιο του αγώνα θα μπορούσε να είναι μια μονομαχία ανάμεσα σε Alonso και Petrov για τη θέση στο βάθρο αλλά τελικά μέχρι την καρό σημαία ο Ισπανός δεν κατάφερε να φτάσει αρκετά κοντά στον Ρώσο παρότι μέσα στους 10 τελευταίους γύρους εξαφάνισε τη διαφορά. Έτσι, χωρίς άλλα απρόοπτα, ο Sebastian Vettel πήρε την πρώτη νίκη της σεζόν και συνέχισε το φετινό πρωτάθλημα όπως ακριβώς ολοκλήρωσε το περσινό: στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο Lewis Hamilton έφερε την -ξεγραμμένη από πολλούς- McLaren στη 2η θέση και ο Vitaly Petrov έκανε τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του και ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο. Ακολούθησαν οι Fernando Alonso, Mark Webber, Jenson Button, Sergio Perez, Kamui Kobayashi, Felipe Massa και Sebastien Buemi.

Μετά το τέλος του αγώνα οι οδηγοί της Sauber ακυρώθηκαν λόγω τεχνικής παρατυπίας στην πίσω πτέρυγα και η τελική κατάσταση του αγώνα όσο και η βαθμολογία διαφοποιήθηκαν.

Ακυρώθηκαν οι Sauber
Oι Kobayashi και Perez μηδενίστηκαν στην Αυστραλία λόγω τεχνικών παρατυπιών

Η χαρά των ανθρώπων της Sauber για τις 7η και 8η θέση των Sergio Perez και Kamui Kobayashi κράτησε πολύ λίγο. Στον τεχνικό έλεγχο μετά το τέλος του αγώνα διαπιστώθηκε ότι τα μονοθέσια της ελβετικής ομάδας δεν ήταν σύμφωνα με τα Άρθρα 3.10.1 και 3.10.2 των τεχνικών κανονισμών και οι αγωνοδίκες τα ακύρωσαν. Η παράβαση εντοπίστηκε στο πάνω στοιχείο της πίσω πτέρυγας.

Η παράβαση αυτή σημαίνει ότι οι δύο οδηγοί μηδενίστηκαν και η τελική κατάταξη, όπως και η βαθμολογία άλλαξαν. Πλέον, ο Massa ανέβηκε στην 7η θέση ενώ και οι δύο Force India μπήκαν στους βαθμούς.

Μετά την ανακοίνωση του αποκλεισμού οι άνθρωποι της Sauber ανακοίνωσαν ότι θα καταθέσουν έφεση εναντίον της απόφασης των αγωνοδικών. Σύμφωνα με τον James Key, Τεχνικό διευθυντή της ομάδας, η παρατυπία εντοπίστηκε σε σημείο που δεν συμμετέχει στην αεροδυναμική λειτουργία της πτέρυγας και επομένως δεν έχει επίδραση στην απόδοση του μονοθεσίου.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX

Ασταμάτητος δείχνει ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος κατέκτησε τη δεύτερη καρό σημαία στο φετινό πρωτάθλημα Grand Prix της Formula 1, που διεξήχθη στη Μαλαισία.

Ο πιλότος της Red Bull έδωσε ρεσιτάλ στην πίστα της Σεπάνγκ και έφτασε στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του και 12η συνολικά της καριέρας του.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Τζένσον Μπάτον με McLaren, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε ο Νικ Χάιντφελντ με Renault.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Γουέμπερ με Red Bull, στην πέμπτη και έκτη θέση βρέθηκαν οι ομόσταβλοι στη Ferrari Μάσα και Αλόνσο, ενώ στη βαθμολογούμενη δεκάδα πλασαρίστηκαν και οι Χάμιλτον (7ος) και Κομπαγιάσι (8ος), Σουμάχερ (9ος) και Ντι Ρέστα (10ος).
Πηγή:zougla.gr

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, red Bull, 1:37:39.832
2. Μπάτον, McLaren, +3.261
3. Χάιντφελντ, Renault, +25.075
4. Γουέμπερ, Red Bull, +26.384
5. Μάσα, Ferrari, +36.958
6. Αλόνσο, Ferrari, ++37.248
7. Χάμιλτον, McLaren, +49.957
8. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:07.239
9. Σουμάχερ, Mercedes +1:24.896 +1.939
10. Ντι Ρέστα, Force India, +1:31.563
11. Σούτιλ, Force india , +1:45.000
12. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1 γύρος
13. Μπουεμί, Toro Rosso , +1 γύρος
14. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
15. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
16. Γκλοκ, Virgin, +2 γύροι

Εγκατέλειψαν:

1. Μαλντονάτο, Williams
2. Τρούλι, Lotus
3. Ντ’αμπρόσιο, Virgin
4. Λιούτσι, HRT
5. Καρθικέγιαν, HRT
6. Πέρες, Sauber

Βαθμολογία πιλότων:

1. Φέτελ, 50
2. Μπάτον, 26
3. Χάμιλτον, 22
4. Γουέμπερ, 22
5. Αλόνσο, 20
6. Μάσα, 16
7. Χάιντφελντ, 15
8. Πετρόφ, 15
9. Μπουεμί, 4
10. Κομπαγιάσι, 4
11. Σούτιλ, 2
12. Σουμάχερ, 2
13. Ντι Ρέστα, 2

Βαθμολογία Κατασκευαστών:

1. Red Bull, 72
2. McLaren, 50
3. Ferrari, 32
4. Renault, 30
5. Sauber, 14
6. Mercerdes, 2
7. Toro Rosso, 1
8. Force India, 1
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Κίνας

Ο Lewis Hamilton με καταπληκτική οδήγηση κέρδισε για πρώτη φορά φέτος - εκπληκτικός ο Webber

Ένας υπέροχος αγώνας στην πίστα της Σαγκάης ολοκληρώθηκε με έναν καταπληκτικό οδηγό να παίρνει μια μεγάλη νίκη. Το Κινεζικό Grand Prix του 2011 ήταν γεμάτο δράση, απίστευτα πολλές προσπεράσεις, διαφορετικές στρατηγικές και είχε δύο μεγάλους πρωταγωνιστές: τον Lewis Hamilton, που κέρδισε με τη McLaren και τον Mark Webber, ο οποίος παρότι ξεκίνησε 18ος κατάφερε να φτάσει στην 3η θέση. Ανάμεσά τους τερμάτισε ο Sebastian Vettel στη 2η θέση. Ακολούθησαν οι Jenson Button, Nico Rosberg, Felipe Massa, Fernando Alonso, Michael Schumacher, Vitaly Petrov και Kamui Kobayashi.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid της κινεζικής πίστας με τα σύννεφα να έχουν φύγει από τον ουρανό της Σαγκάης αλλά να έχουν μαζευτεί πάνω από το γκαράζ της McLaren, καθώς παρουσιάστηκε διαρροή καυσίμου στον κινητήρα του Lewis Hamilton. Το πρόβλημα επισκευάστηκε και ο Βρετανός πρόλαβε να πάρει τη θέση του στο grid προτού κλείσει το pit lane. Η εκκίνηση δόθηκε κανονικά αλλά μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel ξεκίνησε πολύ άσχημα και είδε να τον περνούν και οι δύο McLaren, με τον Button μπροστά και τον Hamilton στη 2η θέση. Και ο Nico Rosberg πίεσε τον Πρωταθλητή στις πρώτες στροφές αλλά δεν κατάφερε να του πάρει την 3η θέση.

Πιο πίσω, ο Massa για άλλη μία φορά έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον Alonso και πέρασε στην 5η θέση, με τον Ισπανό στην 6η. Ο Buemi έχασε πολλές θέσεις ενώ αντίθετα ο Michael Schumacher κέρδισε πολλές, ανεβαίνοντας από τη 14η στην 9η θέση. Ο Liuzzi στην τελευταία σειρά έκανε άκυρη εκκίνηση και αργότερα πήρε ποινή διέλευσης. Ο Mark Webber από τη 18η θέση δεν προόδευσε ιδιαίτερα αφού κέρδισε μόνο μία θέση.

Χαμός στα pit stop

Η κατάσταση έδειχνε να κατασταλάζει στους γύρους μέχρι το πρώτο pit stop αλλά δεν φαινόταν το χάος που θα ακολουθούσε. Ο Nico Rosberg, που έδειχνε να καθυστερεί τις δύο Ferrari πίσω του, μπήκε από τους πρώτους. Ο Button, που προηγείτο, μπήκε ταυτόχρονα με τον Vettel αλλά ο Βρετανός έκανε ένα καθοριστικό λάθος όταν σταμάτησε στη θέση της Red Bull αντί για της McLaren. Κατάλαβε γρήγορα το λάθος του αλλά ο χρόνος που έχασε του κόστισε μία θέση από τον Vettel. Στους επόμενους γύρους μπήκαν όλοι, με τον Massa να καταφέρνει να περάσει τον Hamilton.

Μετά το τέλος των πρώτων pit stop ο Nico Rosberg βρέθηκε στην κορυφή, μπροστά από τους Vettel, Button, Massa, Hamilton, Schumacher και Alonso. Στους επόμενους γύρους είδαμε μια ωραία μάχη ανάμεσα σε Schumacher και Alonso, με τον Γερμανό της Mercedes να προσπαθεί με κάθε τρόπο να αμυνθεί στις επιθέσεις του Ισπανού και να τα καταφέρνει για αρκετούς γύρους, προτού ο Alonso με μια αριστοτεχνική κίνηση καταφέρει να περάσει. Υπήρχε και ένα θύμα από τα pit stop, ο Jaime Alguersuari. Οι μηχανικοί της Toro Rosso δεν βίδωσαν καλά τον πίσω δεξί τροχό και ο Ισπανός τον είδε να φεύγει από τη θέση του αμέσως μόλις επέστρεψε στην πίστα.

Στο επόμενο κομμάτι του αγώνα άρχισαν να διαμορφώνονται οι διαφορετικές στρατηγικές των ομάδων. Οι McLaren και Mercedes πήγαιναν για 3 pit stop ενώ οι Ferrari πήγαιναν για 2. Στο μεταξύ, όμως, ο Sebastian Vettel είχε επιστρέψει στην πρώτη θέση αν και αντιμετώπιζε πρόβλημα στην επικοινωνία με την ομάδα του καθώς δεν λειτουργούσε σωστά ο ασύρματος. Ο Γερμανός ήταν επίσης σε στρατηγική 2 στάσεων.

Δύο εναντίον τριών

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στο ποια στρατηγική θα αποδεικνυόταν πιο αποτελεσματική: αυτή των δύο ή εκείνη των τριών pit stop. Ο Jenson Button έκανε πρώτος την 3η στάση, αφού λίγο πριν είδε τον Lewis Hamilton να τον προσπερνά με μια αποφασιστική κίνηση στο τέλος της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού.

Μετά τη στάση του Webber, που ήταν ο τελευταίος που μπήκε στα pit από όσους έκαναν τρεις αλλαγές, η κατάταξη ήταν Vettel, Massa, Rosberg, Hamilton, Button, Alonso. Ο Lewis Hamilton έκανε την πρώτη κίνηση και πέρασε τον Rosberg για να πάρει την 3η θέση. Ο Webber σε εκείνο το σημείο ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα και δεν ήταν έκπληξη που γρήγορα έφτασε και πέρασε τον Alonso για να πάρει την 6η θέση.

Το επόμενο θύμα του πολύ μαχητικού Lewis Hamilton ήταν ο Felipe Massa και με τα ελαστικά του σε καλύτερη κατάσταση από του Vettel, ο Βρετανός άρχισε να κυνηγάει τον Πρωταθλητή για να διεκδικήσει τη νίκη. Πιο πίσω ο Button πέρασε τον Rosberg, όταν ο οδηγός της Mercedes προσπάθησε να περάσει τον Massa και έκανε λάθος στο φρενάρισμα ανοίγοντας τη γραμμή του. Ο Button πέρασε και τον Massa και ανέβηκε στην 3η θέση.

Στους τελευταίους γύρους ο Hamilton έφτασε πίσω από τον Vettel και άρχισε να τον πιέζει. Τα ελαστικά του Bρετανού ήταν σε καλύτερη κατάσταση και ο Hamilton με άλλη μία αποφασιστική κίνηση πήρε την πρωτοπορία. Πιο πίσω ο Webber συνέχιζε να κινείται εκπληκτικά γρήγορα και περνώντας Massa και Rosberg ανέβηκε στην 4η θέση. Στους δύο γύρους που απέμεναν, έφτασε και τον Button και στο τέλος του αγώνα είχαμε μια όμορφη αν και σύντομη μάχη, με τον Webber να περνά στην 3η θέση.

Η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Lewis Hamilton, ο οποίος έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας του για να πάρει την πρώτη του φετινή νίκη και -το κυριότερο- να αμφισβητήσει την κυριαρχία του Sebastian Vettel. Ο Βρετανός εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τη στρατηγική 3 pit stop της McLaren και το KERS και έφτασε σε αυτήν τη μεγάλη επιτυχία. Το σερί νικών του Vettel διακόπηκε στην Κίνα, ωστόσο ο Πρωταθλητής πήρε τη 2η θέση και διατηρήθηκε επικεφαλής στη βαθμολογία. Ο επίσης εκπληκτικός Mark Webber παρότι εκκίνησε 18ος τερμάτισε στην 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο. Ακολούθησαν οι Jenson Button, Nico Rosberg, Felipe Massa, Fernando Alonso, Michael Schumacher, Vitaly Petrov και Kamui Kobayashi.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Τουρκίας

Ο 4ος αγώνας της χρονιάς ήρθε να επιβεβαιώσει δύο πράγματα: Ότι το μονοθέσιο της Red Bull στα χέρια του Sebastian Vettel είναι σε άλλη κατηγορία και ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν αλλάξει σαφώς προς το καλύτερο το θεάμα στη Formula 1. Για άλλη μια φορά είδαμε τρομερές μάχες και δεκάδες προσπεράσματα και μάχες ρόδα με ρόδα. Ο Mark Webber φάνηκε να κάνει δυσκολότερα τα πράγματα για τη Red Bull αλλά τελικά λίγους γύρους πριν την καρό σημαία πέρασε τον Fernando Alonso για το 2ο σκαλί του βάθρου. Στην 4η θέση έφτασε ο Lewis Hamilton, που έδωσε πολλές μάχες και είχε και μερικές ατυχίες ενώ πίσω του ο Nico Rosberg απέδειξε ότι η Mercedes είναι σε τροχιά ανόδου. Οι Button, Heidfeld, Buemi και Petrov έκλεισαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν είδαμε την γνώριμη πια εικόνα του Mark Webber να καθυστερεί, κάτι που πρόσεξε και ο Nico Rosberg, που επιτέθηκε αμέσως και πήρε για λίγο τη 2η θέση. Πιο πίσω ο Lewis Hamilton θέλησε και αυτός με τη σειρά του να περάσει τον Αυστραλό και επέλεξε την εξωτερική γραμμή στη στροφή 2, κάτι που τον ανάγκασε να αντιμετωπίσει πρόβλημα υποστροφής και τελικά να χάσει 3 θέσεις. Ο Βρετανός βρέθηκε πίσω από τον ομόσταβλό του και εκεί ξεκίνησε μια επική μάχη με τους δύο τους να αλλάζουν θέση 3 φορές μέχρι ο Hamilton να καταφέρει να επικρατήσει του Button.

Ποιο πίσω ο Schumacher ξεκίνησε τη δύσκολη ημέρα του με επαφή όταν ο Vitaly Petrov με μεγάλη αισιοδοξία βούτηξε στην εσωτερική πριν το τελευταίο chicane, έχασε τα φρένα του και έσπρωξε με επαφή τον Γερμανό προς την εξωτερική. Η επαφή κατάστρεψε την εμπρός πτέρυγα του Γερμανού, κάτι που τον ανάγκασε να μπει αμέσως στα pit. Εκεί βρισκόταν και ο Sergio Perez, που ξεκίνησε τη μέρα του επίσης με καταστραμμένη εμπρός πτέρυγα από επαφή στο χαμό της πρώτης στροφής.

Από τον 3ο γύρο ήταν πλέον σαφές ότι η Mercedes είχε πρόβλημα ταχύτητας και ο Nico Rosberg έχανε συνεχώς έδαφος. Πρώτος τον πέρασε ο Mark Webber στον 3ο γύρο ενώ μετά από 2 γύρους και ο Fernando Alonso βρέθηκε μπροστά από τον Γερμανό.

Την ώρα που τα δύο μονοθέσια της McLaren έδιναν την ωραία τους μάχη πλησίασε και ο Felipe Massa και άρχισε να πιέζει. Τελικά ο Massa πέρασε τον Hamilton στο τέλος του 9ου γύρου αλλά μόνο για λίγα δευτερόλεπτα αφού και τα δύο μονοθέσια μπήκαν μαζί για αλλαγή ελαστικών αλλά βγήκαν με αντίστροφη σειρά. Μετά την ολοκλήρωση των πρώτων ανεφοδιασμών οι Vettel, Webber βρίσκονταν φυσικά χωρίς κανένα πρόβλημα στις δύο πρώτες θέσεις αλλά πίσω οι μάχες συνεχίζονταν.

Η δεύτερη σειρά ανεφοδιασμών ξεκίνησε με τον Mark Webber να μπαίνει νωρείτερα απ΄ όλους. Πιο πίσω ο Nico Rosberg άρχισε να πιέζεται από τον Felipe Massa. Η μάχη τους ήταν φοβερά εντυπωσιακή με τον Βραζιλιάνο να δοκιμάζει να περάσει πριν τη στροφή 11, από την οποία μετά επιτρέπεται το DRS. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στον Γερμανό να απαντήσει και να περάσει πάλι πριν το τελευταίο chicane. Οι δύο οδηγοί είχαν δύο φορές επαφή αλλά τελικά ο Massa κράτησε τη θέση. Η σκηνή αυτή επαναλήφθηκε άλλη μια φορά με άλλους πρωταγωνιστές. Αυτή τη φορά είχε έρθει η σειρά του Jenson Button να καταλάβει τη θέση του Rosberg.

Και ενώ όλα έδειχναν ότι τα δύο Red Bull δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να τερματίσουν σε παράταξη ο Fernando Alonso μετά τον δεύτερο ανεφοδιασμό άρχισε να πλησιάζει τον Mark Webber και στο τέλος του 29ου γύρου κατάφερε να περάσει με άνεση στη 2η θέση. την ώρα που ο Felipe Massa προσπαθούσε να κρατήσει με νύχια και με δόντια τον Button πίσω του και ο Vitaly Petrov με τη σειρά του αμυνόταν στον Felipe Massa. Ο Jenson Button κατάφερε τελικά να περάσει στ0ν 34ο γύρο και να κρατήσει αυτός την 6η θέση.

Τον 34ο γύρο επέλεξε και ο Lewis Hamilton για το τελευταίο του pitstop αλλά τίποτα δεν πήγε καλά για τον Βρετανό. Ο μηχανικός καθυστέρησε να του αλλάξει το εμπρός δεξί ελαστικό και μετά η έλευση του Massa στο pitlane ανάγκασε τον lolipop man να κρατήσει για ακόμα λίγα δευτερόλεπτα τον Hamilton ακίνητο. Η ταλαιπωρία του Βρετανού τουλάχιστον δεν του στοίχισε κάποια θέση αφού κατάφερε να βγει μπροστά από τον Nico Rosberg.

Στα επόμενα λεπτά δεν είχαμε καμιά συνταρακτική εξέλιξη στην πίστα μέχρι τον 45ο γύρο οπότε ξεκίνησαν μια σειρά από γεγονότα: Πρώτα ο Pastor Maldonando ειδοποιήθηκε ότι θα έπρεπε να εκτελέσει ποινή διέλευσης για υπερβολική ταχύτητα στο pitlane, ενώ οι Webber και Alonso μπήκαν για την 4η και τελευταία αλλαγή ελαστικών. Σε άλλο σημείο της πίστας ο Nico Rosberg περνούσε με χαρακτηριστική άνεση τον Felipe Massa, που επίσης μπήκε για αλλαγή ελαστικών μαζί με τους Hamilton και Vettel.

6 γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο Mark Webber έφτασε τον Fernando Alonso και ξεκίνησε μια εντυπωσιακή μάχη που τελικά έφερε τον Αυστραλό στη 2η θέση του βάθρου. Πιο πίσω ο Nico Rosberg κατάφερε να περάσει τον Jenson Button για την 5η θέση ενώ και ο Felipe Massa «έσπρωξε» τον Michael Schumacher εκτός πίστας και 11ης θέσης.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Ισπανίας

Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον Sebastian Vettel. Ο Πρωταθλητής με το εκπληκτικό μονοθέσιο της Red Bull μπορεί να βρέθηκε πίσω από τον Alonso στο πρώτο κομμάτι του αγώνα και να δέχτηκε ασφυκτική πίεση από τον Hamilton στο τέλος, χωρίς μάλιστα να έχει KERS, κατάφερε όμως να φτάσει στην 4η φετινή του νίκη και να απομακρυνθεί ακόμα περισσότερο στο πρωτάθλημα. Με την ελάχιστη διαφορά των 6 δεκάτων ο Lewis Hamilton πήρε τη 2η θέση ενώ ο Jenson Button εκμεταλλεύτηκε άριστα τη στρατηγική του ενός λιγότερου pit stop για να πάρει την 3η θέση του βάθρου. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Mark Webber, ο οποίος δεν κατάφερε να αξιοποιήσει την pole position ενώ ο Fernando Alonso παρά την καταπληκτική εκκίνηση δεν είχε το ρυθμό να ακολουθήσει και τελικά ήταν μόλις 5ος, με διαφορά ενός ολόκληρου γύρου. Ο Michael Schumacher αυτήν τη φορά κέρδισε τον Nico Rosberg και πήρε την 6η θέση, αφήνοντας τον άλλο οδηγό της Mercedes στην 7η. Ο Nick Heidfeld με τη Renault έκανε εξαιρετικό αγώνα καθώς τερμάτισε 8ος παρότι ξεκίνησε από την τελευταία θέση και τη 10άδα έκλεισαν οι δύο Sauber των Sergio Perez και Kamui Kobayashi.

Εκκίνηση

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Red Bull από την πρώτη σειρά προσπάθησαν να αλληλοπροστατευτούν αλλά λογάριασαν χωρίς τον Fernando Alonso. Ο Ισπανός της Ferrari έκανε εκπληκτική εκκίνηση και κατάφερε να περάσει τόσο τον Lewis Hamilton όσο και τις Red Bull για να στρίψει πρώτος στην πρώτη στροφή. Ο Sebastian Vettel κατάφερε να περάσει τον Mark Webber και να πάρει τη 2η θέση ενώ ο Hamilton έστριψε 4ος. Πιο πίσω ο μεγάλος χαμένος ήταν ο Jenson Button, ο οποίος έπεσε 10ος ενώ πολύ καλύτερα τα πήγε ο Michael Schumacher, που από τη 10η θέση ανέβηκε στην 6η, πίσω από τον Vitaly Petrov και μπροστά από τους Rosberg και Massa.

Ήταν μια σχετικά ήσυχη εκκίνηση με τη μοναδικό επεισόδιο την είσοδο του Kamui Kobayashi στα pit για να αλλάξει ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε και ο Nick Heidfeld, o οποίος ξεκινώντας από την τελευταία θέση στον πρώτο γύρο είχε ήδη κερδίσει 5 θέσεις.

Pit stop κατά ριπάς

Πολύ νωρίς άνοιξε ο κύκλος των pit stop, με τον Pastor Maldonado να μπαίνει στον 9ο γύρο. Στον επόμενο ακολούθησε ο Sebastian Vettel, στον 11ο μπήκαν οι Alonso και Webber και στο 12ο ήρθε η σειρά του Lewis Hamilton και των Mercedes. Ο Jenson Button κρατήθηκε στην πίστα μέχρι τον 16ο γύρο. Ο γύρος μετά το pit stop τόσο του Vettel όσο και του Mark Webber ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακοί, καθώς αποδείκνυαν έμπρακτα την ταχύτητα της Red Bull, προσπερνώντας όποιον έβρισκαν μπροστά τους. Το ωστόσο, ο Fernando Alonso κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή και έτσι μετά την ολοκλήρωση των πρώτων στάσεων η κατάταξη ήταν Alonso, Vettel, Hamilton, Webber, Button, Schumacher, Rosberg, Petrov, Massa.

Ο Sebastian Vettel φαινόταν ταχύτερος από τον Alonso αλλά δεν ήταν δυνατόν να περάσει μέσα στην πίστα. Τα κατάφερε όμως όταν σταμάτησε για τη 2η αλλαγή ελαστικών στο 19ο γύρο. Ο Alonso σταμάτησε στον 20ό και όταν επέστρεψε στην πίστα βρήκε τηn RB7 του Vettel μπροστά του. Με τον Vettel να γράφει τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη που έδιναν οι Alonso και Hamilton για τη 2η θέση. Ο Βρετανός μπήκε στα pit στον 23ο γύρο και κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Ισπανό.

Οι πρώτοι τέσσερις βρίσκονταν σε στρατηγική 4 pit stop και μετά τη 2η στάση η σειρά ήταν: Vettel. Hamilton, Alonso, Webber, με τον Jenson Button στην 5η θέση, ο οποίος όμως θα έκανε ένα pit stop λιγότερο από τους πρώτους, όπως και οι Schumacher και Rosberg που ακολουθούσαν. Μέσα στη βαθμολογούμενη 10άδα βρίσκονταν οι Petrov και Buemi, μπροστά από τον Massa, ενώ η μίνι έκπληξη σε εκείνο το σημείο του αγώνα ήταν η 14η θέση του Jarno Trulli με τη Lotus.

Η μάχη του Alonso

Στην κορυφή ο Lewis Hamilton άρχισε να πλησιάζει τον Sebastian Vettel ενώ οι δυο τους απομακρύνονταν σταθερά από τον Fernando Alonso, ο οποίος προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του τον Mark Webber. Οι δυο τους έδωσαν άλλη μία μάχη όταν στον 29ο γύρο μπήκαν ταυτόχρονα για αλλαγή ελαστικών. Αμφότεροι έβαλαν τη σκληρή γόμα και στην έξοδο βρέθηκαν πολύ κοντά, με τον Alonso ελάχιστα μπροστά, κάτι που τον βοήθησε να κρατήσει σε εκείνο το σημείο την 3η θέση. Στον επόμενο γύρο μπήκε ο Button για τη 2η αλλαγή του, βάζοντας ξανά τα μαλακά ελαστικά.

Η πίεση του Mark Webber γινόταν όλο και πιο έντονη καθώς ήταν προφανές ότι ο Αυστραλός με τα σκληρά ελαστικά μπορούσε να κινηθεί πολύ ταχύτερα από τον Alonso. Οι δυο τους έδωσαν πολλές μάχες αλλά λίγους γύρους αργότερα τους έφτασε ο Button ο οποίος με τα φρέσκα μαλακά ελαστικά ήταν 3 δλ ανά γύρο ταχύτερος. Στον 36ο γύρο ο «φτερωτός» Button πέρασε διαδοχικά τους Webber και Alonso για να ανέβει στην 4η θέση.

Η λύση στη μάχη δόθηκε από τα ελαστικά. Στον 40ό γύρο ο Alonso μπήκε για 4η φορά στα pit και έβαλε ξανά τα σκληρά ελαστικά, με σκοπό να φτάσει με αυτά μέχρι το τέλος. Ο Webber συνέχισε για αρκετούς γύρους ακόμα, με σκοπό να κάνει το τελευταίο stint του με μαλακά ελαστικά. Δεν ήταν όμως αυτή η μοναδική μάχη στην πίστα. Οι δύο οδηγοί της Mercedes βρίσκονταν κολλημένος ο ένας πίσω από τον άλλο, με τον Michael Schumacher μπροστά από τον Nico Rosberg, θέσεις ωστόσο που δεν άλλαξαν μετά το 3ο και τελευταίο pit stop τους.

Μάχη κορυφής

Στο μεταξύ, ο Lewis Hamilton ανέβαζε το ρυθμό του και πλησίαζε σταθερά τον Sebastian Vettel, με τη διαφορά τους 20 γύρους πριν από το τέλος να έχει πέσει κοντά στο 1 δευτερόλεπτο, τη στιγμή που οι δύο τους έδιναν στη Ferrari κάτι να κοκκινίζει ακόμα περισσότερο, ρίχνοντας γύρο στον Felipe Massa. Το πρόβλημα του KERS ξαναπαρουσιάστηκε στη Red Bull, με τον Vettel να μην το έχει στη διάθεσή του στο τελευταίο μέρος του αγώνα.

Στον 48ο γύρο ο Sebastian Vettel μπήκε για το τελευταίο του pit stop και έβαλε τα σκληρά ελαστικά. Στον επόμενο μπήκε ο Lewis Hamilton, ο οποίος επίσης έβαλε τα σκληρά και όταν ξαναβγήκε στην πίστα βρέθηκε και πάλι πίσω από τον Vettel. Πιο πριν είχαν μπει οι Webber και Button για το τελευταίο pit stop τους, που ήταν το 4ο για τον Webber και 3ο για τον Button, αλλά με τον Βρετανό μπροστά από τον Αυστραλό ο οποίος όμως συνεχώς πλησίαζε.

Στους τελευταίους γύρους διαδραματίστηκε μια μάχη σαν αυτές που μόνο οι κορυφαίοι μπορούν να δώσουν. Ο Lewis Hamilton ήταν κολλημένος στο διαχύτη της RB7 του Sebastian Vettel έψαχνε τρόπο να περάσει ενώ ο Sebastian Vettel οδηγούσε οριακά χωρίς να κάνει λάθη και κατάφερνε να παραμείνει μπροστά. Αντίθετα από τον Vettel, ο Massa δεν κατάφερνε να αμυνθεί στην επίθεση του Perez και του Heidfeld. Και οι δύο τον πέρασαν, για να πάρουν την 8η και 9η θέση αντίστοιχα, ρίχνοντάς τον στη 10η θέση. Τα χειρότερα όμως δεν είχαν έρθει ακόμα για τον Βραζιλιάνο, ο οποίος λίγο πιο κάτω εγκατέλειψε, την ώρα που ο Heidfeld, ο οποίος ξεκίνησε τελευταίος, περνούσε τον Perez για την 8η θέση. Η εγκατάλειψη του Massa έφερε στη 10άδα τον Kamui Kobayashi, ο οποίος στον 1ο γύρο του αγώνα είχε κάνει απρογραμμάτιστο pit stop.

Ο Hamilton δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια μέχρι το τέλος αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον αλάνθαστο Vettel, ο οποίος πανηγύρισε δίκαια την 4η φετινή του νίκη. Η McLaren πρέπει να είναι σχετικά ευχαριστημένη με τους δύο οδηγούς της στο βάθρο καθώς ο Button τερμάτισε στην 3η θέση πίσω από τον Hamilton. Ο Mark Webber παρότι ξεκίνησε από την pole δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 4η θέση ενώ ο Alonso παρότι εκμεταλλεύτηκε όλες τις δυνατότητες του μονοθεσίου της Ferrari τερμάτισε μόλις 5ος, σχεδόν 1 γύρο πίσω από τον νικητή. Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Michael Schumacher, Nico Rosberg, Nick Heidfeld, Sergio Perez και Kamui Kobayashi.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Μονακό

Σχεδόν όλα όσα μπορεί να συμβούν σε έναν αγώνα Formula 1 έγιναν στο Grand Prix Μονακό αλλά ο νικητής δεν άλλαξε. Ύστερα από μάχες, ακραίες στρατηγικές επιλογές, συγκρούσεις, Safety Car, τραυματισμό ακόμα και διακοπή του αγώνα λίγο πριν από το τέλος ο Sebastian Vettel πήρε την 5η νίκη του σε 6 αγώνες και πλέον δείχνει πραγματικά ασταμάτητος. Για να το καταφέρει αυτό ο Πρωταθλητής χρειάστηκε να προσπαθήσει να κάνει 62 γύρους με το ίδιο σετ μαλακών ελαστικών, αν και στο τέλος δεν χρειάστηκε. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso, στην καλύτερη φετινή εμφάνισή του ίδιου και της Ferrari. Ακολουθώντας εντελώς διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους ο Jenson Button με τη McLaren ανέβηκε στην 3η θέση του βάθρου. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Kamui Kobayashi, Lewis Hamilton, Adrian Sutil, Nick Heidfeld, Rubens Barrichello και Sebastien Buemi.

Εκκίνηση

Τα 23 μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid της διάσημης διαδρομής με τον καιρό να είναι πολύ καλός και τη θερμοκρασία να βρίσκεται στους 24 βαθμούς. Οι πρώτοι 8 είχαν στα μονοθέσιά τους την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli ενώ ο Lewis Hamilton, ο οποίος μηδενίστηκε στις κατατακτήριες, ξεκίνησε με τη μαλακή, στην προσπάθειά του με τη βοήθεια της στρατηγικής να κερδίσει θέσεις. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Sebastian Vettel έφυγε καλά και κράτησε την πρώτη θέση. Ο Merk Webber αντίθετα έκανε άλλη μία άσχημη εκκίνηση και έχασε μία θέση από τον Fernando Alonso, o οποίος προσπάθησε να επιτεθεί και στον Jenson Button αλλά ο Βρετανός της McLaren υπερασπίστηκε με επιτυχία τη 2η θέση και την κράτησε.

Πιο πίσω ο Michael Schumacher έκανε επίσης άσχημη εκκίνηση και έχασε πολλές θέσεις, πέφτοντας στη 10η. Ο Γερμανός είχε μια μάχη με τον Lewis Hamilton, στην οποία υπήρξε και μια επαφή, αλλά κατάφερε να περάσει και να πάρει την 9η θέση. Μπροστά τους βρίσκονταν οι Webber, Rosberg, Massa, Maldonado και Petrov.

Στους επόμενους γύρους είχαμε μερικές όμορφες μάχες. Ο Alonso από την 3η θέση προσπάθησε να πιέσει τον Button αλλά ο Βρετανός όχι απλώς δεν υπέκυψε αλλά μετά τον 5ο γύρο ανέβασε ρυθμό και άρχισε να απομακρύνεται. Πιο πίσω ο Hamilton είχε κολλήσει πίσω από τον Schumacher αλλά ήταν πραγματικά αδύνατον να περάσει. Όλα αυτά όμως άφηναν αδιάφορο τον Sebastian Vettel, ο οποίος από την 1η θέση έκανε έναν άνετο αγώνα και αύξανε συνεχώς τη διαφορά.

Στον 9ο γύρο ο Lewis Hamilton έδωσε άλλο ένα δείγμα του ταλέντου του, όταν στην Ste Devote κατάφερε να «χωθεί» στην εσωτερική του Michael Schumacher και να περάσει με μια αποφασιστική κίνηση, έχοντας ωστόσο τη συναίνεση του Γερμανού.. Ο Schumacher αντιμετώπιζε προβλήματα με τα πίσω ελαστικά του και έχασε άλλη μία θέση από τον Barrichello, προτού μπει στα pit για να αλλάξει τόσο τα ελαστικά όσο και την εμπρός πτέρυγα.

Και αφού αυτή η μάχη κρίθηκε, τα βλέμματα στράφηκαν σε μια άλλη, καθώς ο Felipe Massa είχε φτάσει πολύ κοντά στον Nico Rosberg, διεκδικώντας την 5η θέση, ενώ πίσω από τον Massa βρισκόταν ο Pastor Maldonado. Ο Rosberg επίσης έδειχνε να έχει προβλήματα με τα ελαστικά και είδε στην ίδια στροφή να τον περνούν τόσο ο Massa όσο και ο Maldonado.

Χάος στα pit stop

Ο κύκλος των pit stop για τους πρωτοπόρους άνοιξε στο 16ο γύρο με τον Jenson Button, o οποίος έβαλε ξανά τα πολύ μαλακά. Στον επόμενο γύρο η μέχρι τώρα άψογη στα pit stop Red Bull έκανε το λάθος. Πρώτος στα pit μπήκε ο Vettel αλλά μια θερμαντική κουβέρτα κόλλησε και χάθηκε χρόνος μέχρι να μπορέσει να συνεχίσει, έχοντας τη σκληρότερη γόμα. Αμέσως μετά μπήκε ο Webber, αλλά όπως είναι φυσικό δεν ήταν έτοιμοι για εκείνον και πάλι χάθηκε χρόνος. Στον ίδιο γύρο μπήκε και ο Fernando Alonso, ο οποίος έβαλε τα σκληρότερα ελαστικά (μαλακή γόμα) αλλά δεν κατάφερε να επωφεληθεί από το μπέρδεμα της Red Bull και έμεινε στην 3η θέση.

Ο πιο ωφελημένος από όλη αυτήν την κατάσταση ήταν ο Jenson Button, o οποίος βρέθηκε στην πρωτοπορία, φορώντας όμως τα πολύ μαλακά ελαστικά, τη στιγμή που οι Vettel και Alonso, που ήταν πίσω του, είχαν τα μαλακά. Λίγους γύρους αργότερα μπήκε στα pit και ο Hamilton για να αλλάξει από τα μαλακά στα πολύ μαλακά αλλά μια ανυπομονησία στα pit της McLaren είχε αποτέλεσμα να μην είναι έτοιμοι οι μηχανικοί και να χαθεί κι εκεί λίγος χρόνος.

Οι διαφορετικές στρατηγικές έφεραν μιαν ασυνήθιστη κατάταξη λίγο πριν από το μέσον του αγώνα. Ο Button στην κορυφή είχε φτιάξει μια διαφορά περίπου 14 δευτερολέπτων από τον Vettel και τον Alonso ενώ ακολουθούσαν οι Kobayashi και Sutil που δεν είχαν κάνει pit stop, ενώ πίσω από τον Buemi στις θέσεις εκτός 10άδας είχε δημιουργηθεί ένα τρενάκι από τους Webber, Massa και Hamilton.

Safety car

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο φετινό πρωτάθλημα όταν στον 34ο γύρο ο Lewis Hamilton συγκρούστηκε με τον Felipe Massa στην προσπάθειά του να περάσει στη φουρκέτα. Εκεί έπαθε ζημιά η εμπρός πτέρυγα του Massa και στη συνέχεια ο Βραζιλιάνος έχασε φυσιολογικά τον έλεγχο μέσα στο τούνελ και κατάστρεψε το μονοθέσιό του. λίγο πριν, η Mercedes του Michael Schumacher είχε σβήσει λίγο πριν από την ευθεία εκκίνησης.

Πριν από όλα αυτά ο Jenson Button είχε μπει στα pit για δεύτερη φορά ενώ ταυτόχρονα με τα ατυχήματα έκανε το 2ο pit stop του και ο Alonso. Έτσι, ο Vettel βρέθηκε να προηγείται πίσω από το SC, χωρίς να έχει κάνει 2ο pit stop ενώ πίσω του είχε τον Button, ο οποίος είχε ξανά τα πολύ μαλακά ελαστικά και ήταν υποχρεωμένος να βάλει κάποια στιγμή τα μαλακά.

Στον 40ό γύρο το SC επέστρεψε στα pit και η κατάταξη μετά την… ανακατωσούρα ήταν Vettel, Button, Alonso, Sutil, Kobayashi, Webber, Hamilton, Maldonado, Petrov και Heisfeld. Ιδιαίτερα ευνοημένοι οι Sutil και Kobayashi, που βρέθηκαν πάρα πολύ ψηλά παρότι ξεκίνησαν από πολύ πίσω. Λίγο αργότερα βγήκε και η απόφαση των αγωνοδικών για το συμβάν ανάμεσα σε Hamilton και Massa, η οποία όπως αναμενόταν ήταν κατά του Βρετανού, στον οποίο επιβλήθηκε ποινή διέλευσης, που τον έριξε στην 9η θέση.

Η McLaren προσπάθησε με τη στρατηγική να δώσει στον Jenson Button την ευκαιρία να κερδίσει τον αγώνα και τον κάλεσε στα pit για αλλαγή ελαστικών στον 48ο γύρο, για να βάλει τα μαλακά και να φτάσει με αυτά μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο Button από την πλευρά του έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει και με το που βγήκε στην πίστα άρχισε να γράφει τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, μειώνοντας συνεχώς τη διαφορά και μάλιστα με καταιγιστικό ρυθμό.

Ο πιο ανθεκτικός κερδίζει

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στο πώς οι πρωτοπόροι θα διαχειρίζονταν τα ελαστικά τους για να φτάσουν μέχρι το τέλος. Για να τα καταφέρει ο Vettel θα έπρεπε να κάνει 62 γύρους με το ίδιο σετ μαλακών ελαστικών, κάτι πολύ δύσκολο, αλλά ο Alonso έπρεπε να κάνει μόνο 42, κάτι απολύτως εφικτό. Πίσω τους όμως ο Button με φρέσκα ελαστικά κινούταν με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό και από τους δύο.

Ο Alonso έφτασε πίσω από τον Vettel ενώ έμεναν κάτι λιγότερο από 20 γύροι για τον τερματισμό ενώ μερικούς γύρους αργότερα στο τρενάκι προστέθηκε και ο Jenson Button. Ήταν ξεκάθαρα μια τριπλή μονομαχία, ανάμεσα σε τρεις από τους κορυφαίους σε μια πίστα όπου το προσπέρασμα είναι δυσκολότερο από οπουδήποτε αλλού.

Πανικός και διακοπή

Η κατάσταση περιπλέχθηκε ακόμα περισσότερο όταν οι τρεις τους έφτασαν πίσω από το τρενάκι των 6 μονοθεσίων που έδινε μάχη για την 5η θέση. Το σκηνικό ήταν πρωτόγνωρο. Πέντε οδηγοί (Sutil, Webber, Maldonando, Hamilton, Petrov, Alguersuari) μάχονταν μεταξύ τους και πίσω τους έφτασαν οι τρεις που μάχονταν για την πρώτη θέση. Η λύση δόθηκε όπως συνήθως στο Μονακό: μια σειρά από συγκρούσεις ανάμεσα στους 6 γέμισε την πίστα συντρίμμια και άφησε τον Vitaly Petrov εγκλωβισμένο μέσα στο μονοθέσιο της Renault μετά το χτύπημα στην μπαριέρα. Οι αγωνοδίκες διέκοψαν τον αγώνα 7 γύρους πριν από το τέλος για να μπορέσει το ασθενοφόρο να πάει στον τόπο του ατυχήματος. Ο Ρώσος οδηγός απεγκλωβίστηκε με επιτυχία και με ασθενοφόρο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, χωρίς όμως να έχει σοβαρά τραύματα.

Μετά τη διακοπή τα μονοθέσια στήθηκαν ξανά στο grid, καθώς θα υπήρχε επανεκκίνηση πίσω από το Safety Car. Στην επανεκκίνηση όλοι έφυγαν κανονικά, με τον Vettel μπροστά και τους Alonso και Button να ακολουθούν. Ο Lewis Hamilton αμέσως προσπάθησε να επιτεθεί στον Maldonado στη Ste Devote αλλά και πάλι ο υπερβολικός ενθουσιασμός του τον εξέθεσε και συγκρούστηκε με τον Κολομβιανό, ο οποίος έκανε μέχρι εκείνο το σημείο πολύ καλό αγώνα.

Οι γύροι μέχρι την καρό σημαία πέρασαν με τον Sebastian Vettel, έχοντας πλέον φρέσκα ελαστικά, να μην ανησυχεί ιδιαίτερα και να παίρνει την καρό σημαία για 5η φορά φέτος. Ο Alonso έκανε ό,τι μπορούσε στο τέλος αλλά η διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στη Red Bull και τη Ferrari ήταν φανερή, έτσι ο Ισπανός συμβιβάστηκε με τη 2η θέση. Ο Jenson Button επίσης συμβιβάστηκε με την 3η θέση σε έναν αγώνα που υπό διαφορετικές συνθήκες θα μπορούσε να κερδίσει. Ακολούθησαν οι Mark Webber, o οποίος στον προτελευταίο γύρο πέρασε τον Kamui Kobayashi, Lewis Hamilton, Adrian Sutil, Nick Heidfeld, Rubens Barrichello και Sebastien Buemi.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny »

GP Καναδά

Οι αγώνες της Formula 1 με εναλλασσόμενες συνθήκες και πολλά επεισόδια είναι τα Grand Prix που 24 μονοθέσια γυρίζουν στην πίστα για 2 ώρες -ή τέσσερις όπως στον Καναδά- και στο τέλος κερδίζει ο Jenson Button. Ο Βρετανός της McLaren έδειξε πόσο μάστορας είναι στη διαχείριση του αγώνα και παρότι μπήκε στα pit 6 φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα κατάφερε να πάρει μια καταπληκτική νίκη στο Grand Prix Καναδά. Πίσω από τον Button τερμάτισε ο Sebastian Vettel ενώ στην 3η θέση του βάθρου ανέβηκε ο Mark Webber με τη 2η Red Bull. Ακολούθησαν οι Michael Schumacher, οι Vitaly Petrov, Felipe Massa, Kamui Kobayashi, Jaime Alguersuari, Rubens Barrichello και Sebastien Buemi. To GP Καναδά στην πίστα Gilles Villeneuve διάρκεσε περισσότερες από 4 ώρες καθώς διακόπηκε για ένα 2ωρο λόγω της σφοδρής βροχόπτωσης και τα είχε όλα: μάχες, συγκρούσεις, τιμωρίες, εξόδους, 4 αυτοκίνητα ασφαλείας και αγωνία μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο - όλα όσα ο κόσμος περίμενε από αυτόν τον αγώνα.

Εκκίνηση

Η πρόγνωση του καιρού επιβεβαιώθηκε και τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid με την πίστα να είναι πολύ βρεγμένη, τη βροχή να έχει σταματήσει την ώρα της εκκίνησης αλλά τον καιρό να παραμένει άστατος. Το πολύ νερό στην πίστα έκανε υποχρεωτική τη χρήση των βρόχινων ελαστικών στο ξεκίνημα του αγώνα. Για λόγους ασφαλείας οι αγωνοδίκες αποφάσισαν η εκκίνηση να δοθεί πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας (SC), όπως γίνεται συνήθως σε βρόχινους αγώνες.

Το SC έμεινε 4 γύρους στην πίστα μπροστά από τα 24 μονοθέσια προτού αποσυρθεί στα pit και αφήσει τους οδηγούς να αγωνιστούν. Ο Fernando Alonso προσπάθησε αμέσως να επιτεθεί στον Vettel αλλά στις πρώτες στροφές της πίστας δεν κατάφερε να περάσει και ο Γερμανός άρχισε να απομακρύνεται. Πιο πίσω όμως είχαμε πυροτεχνήματα. Ο Lewis Hamilton προσπάθησε να μπει στην εσωτερική του Mark Webber και υπήρξε επαφή, που έριξε τον Webber στις τελευταίες θέσεις και τον Hamilton πίσω από τις Mercedes που ακολουθούσαν.

Στη συνέχεια ο Hamilton προσπάθησε με μανία να περάσει τον Michael Schumacher αλλά ο Γερμανός αμυνόταν με μεγάλη επιτυχία. Ο Hamilton συνέχισε να προσπαθεί αλλά ένα λάθος τον έριξε πίσω από τον Jenson Button. Βρισκόμασταν στον 8ο γύρο και ο Hamilton προσπάθησε να περάσει στο τέλος της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού αλλά το αποτέλεσμα ήταν άλλη μία επαφή ανάμεσα στους ομόσταβλους, που άφησε τον Hamilton στην άκρη της πίστας με σπασμένη την πίσω ανάρτηση και με τον αγώνα του να έχει ολοκληρωθεί πρόωρα.

Safety Car, βροχή και ξανά Safety Car

Το SC βγήκε στην πίστα για να απομακρυνθεί με ασφάλεια το μονοθέσιο της McLaren και ο Jenson Button έκανε pit stop για να αλλάξει από τα βρόχινα στα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Βρετανός όμως έκανε λάθος και κινήθηκε πιο γρήγορα από το επιτρεπόμενο πίσω από το SC και πήρε ποινή διέλευσης. Στο μεταξύ, κερδισμένος ήταν ο Kamui Kobayashi με τη Sauber που βρισκόταν στην 6η θέση ενώ και ο Mark Webber κέρδιζε συνεχώς θέσεις, ανεβαίνοντας μέχρι την 8η.

Ο Sebastian Vettel με τη Red Bull ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος από τις Ferrari στη βρεγμένη πίστα και μεγάλωνε με γρήγορο ρυθμό τη διαφορά από τους Alonso και Massa που ακολουθούσαν. Πιο πίσω βρίσκονταν οι δύο Mercedes GP των Rosberg και Schumacher. Πάρα πολύ ταχύτερα από όλους όμως κινούταν ο Jenson Button με τα ενδιάμεσα ελαστικά, ο οποίος παρότι είχε περάσει δύο φορές από το pit lane βρισκόταν στην 11η θέση και συνεχώς ανέβαινε.

Στο 18ο γύρο στη Ferrari αποφάσισαν ότι ήταν η ώρα να βάλουν στον Alonso ενδιάμεσα ελαστικά και τον κάλεσαν στα pit, αλλά όταν ο Ισπανός επέστρεψε στην πίστα βρέθηκε πίσω από τη Renault του Heidfeld και έχασε χρόνο μέχρι να περάσει. Στο μεταξύ όμως η βροχή δυνάμωσε πολύ και οι αγωνοδίκες έβγαλαν ξανά στην πίστα το SC, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στους Alonso και Button να μπουν ξανά στα pit για να ξαναβάλουν τα βρόχινα ελαστικά. Στα pit μπήκαν και οι Vettel και Massa για να βάλουν φρέσκα βρόχινα ελαστικά.

Κόκκινη σημαία και δίωρη διακοπή

Ύστερα από όλα αυτά, πίσω από το SC βρέθηκε ο Sebastian Vettel αλλά στη 2η θέση βρισκόταν ο Kobayashi, που δεν είχε μπει στα pit και ακολουθούσαν οι Massa, Heidfeld, Petrov, Di Resta, Webber, Alonso, De la Rosa και Button. Η βροχή όμως σε εκείνο το χρονικό σημείο ήταν πάρα πολύ δυνατή και από το Race Control αποφάσισαν να διακόψουν τον αγώνα στον 25ο γύρο. Έτσι, τα μονοθέσια επέστρεψαν στο grid και πήραν τις θέσεις που είχαν στον προηγούμενο γύρο πριν από τη διακοπή.

Η βροχή συνέχισε να πέφτει πολύ δυνατή για πολλή ώρα ακόμα, με τα μονοθέσια σταματημένα στο grid και όλους να περιμένουν πότε θα σταματήσει. Τελικά το σήμα για την επανεκκίνηση δόθηκε από τον αλυτάρχη λίγο προτού συμπληρωθούν δύο ώρες διακοπής ενώ η επανεκκίνηση δόθηκε 2 ώρες και 5 λεπτά μετά την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας, φυσικά και πάλι πίσω από το SC.

Το SC όμως έμεινε στην πίστα για πολλούς γύρους, προτού ο αλυτάρχης αποφασίσει να δώσει εντολή να μπει στα pit και να αφήσει επιτέλους τον αγώνα να συνεχιστεί. Ύστερα από 10 ατελείωτους γύρους η Mercedes SLS AMG που είναι το SC της F1 έφυγε από την πίστα και ο αγώνας ξεκίνησε. Ο Vettel κατάφερε να διατηρήσει σχετικά εύκολα την πρώτη θέση, όχι όμως και ο Kobayashi τη 2η, καθώς δέχτηκε την επίθεση του Massa. Ο Ιάπωνας όμως έδωσε άλλο ένα δείγμα της μαχητικότητάς του και κράτησε με πολύ ωραίο τρόπο τον Βραζιλιάνο πίσω του.

Αμέσως ενδιάμεσα και… SC

Από τον πρώτο κιόλας γύρο της επανεκκίνησης τα μονοθέσια άρχισαν να μπαίνουν στα pit για να βάλουν τα ενδιάμεσα ελαστικά καθώς η αγωνιστική γραμμή είχε αρχίσει να στεγνώνει. Στον πανικό που ακολούθησε στα pit, στη Ferrari πάλι έκανε λάθος και κάλεσε ταυτόχρονα τους οδηγούς της, με αποτέλεσμα ο Alonso να περιμένει τη σειρά του πίσω από τον Massa και να χάνει ακόμα περισσότερο χρόνο. Και αφού ο αγώνας για τον Ισπανό είχε ήδη στραβώσει, ήρθε μια επαφή με τον Button λίγο αργότερα να τον στείλει ακινητοποιημένο πάνω σε ένα κερμπ. Ο Alonso εγκατέλειψε και ο Button με κλαταρισμένο εμπρός αριστερά ελαστικό γύρισε αργά-αργά στο γκαράζ της McLaren και ξαναβγήκε στην πίστα στην τελευταία θέση.

Με την ευκαιρία του SC ο Sebastian Vettel και ο Kamui Kobayashi βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν την αλλαγή ελαστικών και να επιστρέψουν στην πίστα πρώτος και δεύτερος, με τον Felipe Massa στην 3η θέση και τους Heidfeld, Di Resta, Webber, Schumacher, Petrov, Sutil και Rosberg να ακολουθούν. Στην επανεκκίνηση οι πρώτοι 9 κράτησαν τις θέσεις τους, όχι όμως και ο Rosberg, ο οποίος έχασε μερικές θέσεις, με τον Maldonado να παίρνει τη θέση του στη 10άδα.

Κι ενώ ο Vettel με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους απομακρυνόταν στην κορυφή, ο Webber ύστερα από ένα γλίστρημα είδε τον Schumacher να τον προσπερνά για την 5η θέση. Λίγο αργότερα ο Paul di Resta έκανε το λάθος και έσπασε την πτέρυγά του προσπαθώντας να περάσει τον Heidfeld, κι έτσι έπεσε πολύ πίσω καθώς αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pit για να την αλλάξει, κάτι που έβαλε στη 10άδα και τη 2η Williams του Barrichello.

Ο Michael Schumacher έκανε πολύ καλή εμφάνιση και πέρασε τον Heidfeld για να πάρει την 4η θέση. Στον 45ο γύρο η πίστα είχε στεγνώσει αρκετά για να επιτρέψει ο αλυτάρχης και τη χρήση του DRS. Οι μάχες που ήταν ανοιχτές σε εκείνο το σημείο ήταν εκείνη της 2η θέσης ανάμεσα στους Kobahashi και Massa -με τον Schumacher να πλησιάζει- και των Heidfeld, Webber και Petrov για την 5η θέση. Πιο πίσω ο Jenson Button κέρδιζε θέσεις ανεβαίνοντας στην 8η.

Η ώρα των slick

Στον 50ό γύρο του αγώνα ο Michael Schumacher με μια εκπληκτική κίνηση προσπέρασε μαζί τους Kobayashi και Massa, παίρνοντας τη 2η θέση. Σε εκείνο το σημείο άρχισαν κάποιοι οδηγοί να παίρνουν το ρίσκο και να βάζουν ελαστικά για στα μονοθέσιά τους, με τον Mark Webber να κάνει την αρχή. Ο Αυστραλός μπορούσε να κινηθεί 3 δευτερόλεπτα ανά γύρο ταχύτερα, κι έτσι μέσα στους επόμενους γύρους μπήκαν όλοι να κάνουν αυτήν την αλλαγή.

Ο Felipe Massa είχε τη στιγμή του και έχασε τον έλεγχο της Ferrari, σπάζοντας την εμπρός πτέρυγα και χάνοντας τις ελπίδες για ένα βάθρο. Ο Michael Schumacher είχε κρατούσε τη 2η θέση και έδινε μάχη με τον Webber ενώ ο Jenson Button «πετούσε» και είχε ανέβει στην 4η θέση. Ο Nick Heidfeld όμως στην προσπάθεια να περάσει τον Kobayashi έπεσε πάνω στο πίσω μέρος της Sauber και έσπασε την εμπρός πτέρυγα της Renault, εγκαταλείποντας και γεμίζοντας συντρίμμια την πίστα. Έτσι, στον 57ο γύρο βγήκε ξανά στην πίστα το SC. Σε εκείνο το σημείο η κατάταξη ήταν Vettel, Schumacher, Webber, Button, Kobayashi, Petrov, Barrichello, Alguersuari, Rosberg και Maldonado.

Ο αγώνας επανεκκίνησε στον 60ό γύρο, με τον Vettel να απομακρύνεται και τον Michael Schumacher να κρατά πίσω του και να καθυστερεί τους Webber και Button. Οι δύο τους περίμεναν να περάσουν οι δύο πρώτοι γύροι για να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν το DRS. Με την πρώτη ευκαιρία ο Webber επιχείρησε να περάσει στο σικέιν αλλά δεν κατάφερε να φρενάρει και έμεινε πίσω. Στον επόμενο γύρο ξαναπροσπάθησε αλλά έχασε ξανά τα φρένα και έδωσε στον Button την ευκαιρία να περάσει.

Ο Button ήταν τόσο γρήγορος που πέρασε τον Schumacher σαν να μην υπήρχε και άρχισε με καταιγιστικό ρυθμό να κυνηγά τον Vettel. Είχε στη διάθεσή του μόνο λίγους γύρους γιατί ο αγώνας βρισκόταν λίγα λεπτά πριν από τη συμπλήρωση των 2 ωρών και κατάφερε να εξαφανίσει τη διαφορά. Κάτω από την πίεση του Button ο Vettel έκανε το λάθος, γλιστρώντας στη στροφή 3 και ο Βρετανός κατάφερε να πάρει την καρό σημαία, για πρώτη φορά μετά το GP Κίνας του 2010. Ο Vettel δεν πρέπει να στενοχωρήθηκε με τη 2η θέση ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Mark Webber που στο μεταξύ πέρασε τον Michael Schumacher, που έμεινε 4ος. Ακολούθησαν οι Vitaly Petrov, Felipe Massa, Kamui Kobayashi, Jaime Alguersuari, Rubens Barrichello και Sebastien Buemi.

Το αποτέλεσμα του αγώνα ωστόσο πρέπει να επικυρωθεί από τους αγωνοδίκες καθώς μετά το τέλος του αγώνα θα εξετάσουν δύο περιστατικά στα οποία εμπλέκεται ο Button: το πρώτο με τον Lewis Hamilton και εκείνο μετά την επανεκκίνηση που είχε την επαφή με τον Alonso που άφησε εκτός αγώνα τον Ισπανό.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”