Formula 1 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny » 10 Ιούλ 2011, 20:25

GP Ευρώπης

Ο Sebastian Vettel με την ασταμάτητη Red Bull κέρδισε και στη Βαλένθια

Οι αγώνες περνούν, οι υπόλοιπες ομάδες προσπαθούν, οι κανονισμοί «αποσαφηνίζονται» αλλά στο τέλος κερδίζει ο Sebastian Vettel. Στο Grand Prix Ευρώπης, στο σιρκουί δρόμου της Βαλένθιας, o Γερμανός πρωταθλητής με τη Red Bull πανηγύρισε την 6η νίκη του σε 8 αγώνες, οδηγώντας τον αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος. Οι Ισπανοί πάντως είχαν κάτι να πανηγυρίσουν καθώς είδαν τον Fernando Alonso να κάνει εξαιρετικό αγώνα, να παίρνει από το μονοθέσιο της Ferrari ίσως περισσότερα από όσα είχε να του δώσει και να επιβραβεύεται με τη 2η θέση μπροστά στους συμπατριώτες του. Ο Mark Webber ολοκλήρωσε έναν επιτυχημένο αγώνα για την ομάδα του με την 3η θέση του βάθρου. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Lewis Hamilton, που εμφανίστηκε λιγότερο ανταγωνιστικός από ό,τι αναμενόταν, μπροστά από τους Felipe Massa και Jenson Button. Ακολούθησαν οι Nico Rosberg, Jaime Alguersuari, Adrian Sutil και Nick Heidfeld. Εκπληκτικό ρεκόρ αποτελεί ότι τερμάτισαν και οι 24 οδηγοί, χωρίς να υπάρχει ούτε μία εγκατάλειψη, κάτι που συμβαίνει μόλις για 4η φορά στην ιστορία της Formula 1.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid κάτω από ένα λαμπρό ήλιο, με τη θερμοκρασία να είναι 27 βαθμοί στην ατμόσφαιρα και 47 στο οδόστρωμα. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Red Bull ξεκίνησαν καλά και κράτησαν τις θέσεις τους, όχι όμως και ο Lewis Hamilton από την 3η θέση. Ο Βρετανός είδε πρώτα τον Felipe Massa και ύστερα τον Fernando Alonso να τον περνούν, με τον Ισπανό να φρενάρει καλύτερα από την εξωτερική στην πρώτη στροφή και να παίρνει την 3η θέση. Ούτε η άλλη McLaren ξεκίνησε καλά, με τον Button να πέφτει πίσω από τον Nico Rosberg. Γενικά ήταν μια εκκίνηση χωρίς επαφές και συμβάντα.

Λίγους γύρους αργότερα κι ενώ μπορούσε πλέον να χρησιμοποιήσει το DRS ο Jenson Button κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Nico Rosberg και να πάρει πίσω την 6η θέση που έχασε στην εκκίνηση. Σε εκείνο το σημείο ο Fernando Alonso προσπαθούσε να πλησιάσει τον Mark Webber για να διεκδικήσει τη 2η θέση αλλά δεν ήταν καθόλου εύκολο. Ταυτόχρονα, ο Lewis Hamilton πλησίαζε και απαιλούσε τον Felipe Massa. Πιο άνετος από όλους φυσικά ήταν ο Sebastian Vettel, o οποίος από την πρώτη θέση αύξανε -με αργό ρυθμό- τη διαφορά.

Pit stop No1

Ο Lewis Hamilton άνοιξε το χορό των pit stop για τους πρωτοπόρους στο 13ο γύρο, βάζοντας άλλο ένα σετ της μαλακότερης γόμας στη McLaren. Στον επόμενο γύρο μπήκε ο Webber για να κάνει την ίδια αλλαγή, με τους δυο τους να είναι σε στρατηγική τριών στάσεων. Αμέσως μετά ήταν η σειρά των Vettel και Alonso και λίγο αργότερα των Massa και Button. Όλα τα pit stop εκτελέστηκαν κανονικά και ο μόνος κερδισμένος ήταν ο Hamilton, ο οποίος πέρασε στην 4η θέση μπροστά από τον Massa.

Ο αγώνας του Michael Schumacher καταστράφηκε όταν βγαίνοντας από τα pit μετά την αλλαγή ελαστικών είχε μια επαφή με τη Renault του Petrov και αναγκάστηκε να κάνει έναν ολόκληρο γύρο προτού ξαναμπεί για να αλλάξει πτέρυγα, πέφτοντας στην 20ή θέση. Έτσι, μετά το πρώτο pit stop η πρώτη 10άδα ήταν Vettel, Webber, Alonso, Hamilton, Massa, Button, Rosberg, Sutil, Heidfeld και Barrichello.

Επίθεση Alonso

Ο Fernando Alonso αποφάσισε να δώσει κάτι στους συμπατριώτες του να πανηγυρίσουν και εξαπέλυσε επίθεση κατά του Mark Webber, τον οποίο κατάφερε να περάσει με τη βοήθεια του DRS στον 21ο γύρο, για να πάρει τη 2η θέση. Ο Ισπανός ήθελε να κυνηγήσει και τον Vettel και ανέβασε το ρυθμό του αλλά ο Γερμανός με τη Red Bull διατηρούσε φαινομενικά εύκολα τη διαφορά στην τάξη των 3 δευτερολέπτων.

Ο Lewis Hamilton φαινόταν να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα ελαστικά του και στον 24ο γύρο μπήκε για άλλη μία αλλαγή, βάζοντας ξανά τη μαλακή γόμα και επιβεβαιώνοντας ότι θα κάνει 3 pit stop. Στον επόμενο γύρο μπήκε για πρώτη -και όπως έδειχναν τα πράγματα τελευταία- φορά στα pit ο Sergio Perez με τη Sauber.

Με τα ελαστικά της Pirelli το πλεονέκτημα συνήθως πηγαίνει σε εκείνον που κάνει πρώτος το pit stop και ο Mark Webber το εκμεταλλεύτηκε. Έκανε την αλλαγή του στον 29ο γύρο ενώ ο Alonso στον 30ό, και έτσι κατάφερε να πάρει πίσω από τον Ισπανό τη 2η θέση. Και οι δύο έβαλαν τα μαλακά ελαστικά, κάτι που σήμαινε ότι έπρεπε να μπουν υποχρεωτικά άλλη μία φορά στα pit για να βάλουν τη μεσαία γόμα.

Ο Alonso προσπαθούσε να ξαναπλησιάσει τον Webber σε απόσταση κάτω από 1 δευτερόλεπτο για να μπορεί να χρησιμοποιήσει το DRS αλλά δεν τα κατάφερνε, τη στιγμή που ο Sebastian Vettel με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους αύξανε τη διαφορά. Οι τρεις τους ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι στην πίστα καθώς οι οδηγοί της McLaren αντιμετώπιζαν προβλήματα με τη θερμοκρασία των πίσω ελαστικών -ο Button δεν είχε και KERS- και έχαναν χρόνο, με τον Hamilton να βρίσκεται σε μεγαλύτερο κίνδυνο καθώς ο Massa τον πλησίαζε πολύ γρήγορα.

Μεσαία γόμα

Ο Mark Webber μπήκε πρώτος στα pit για 3η φορά, για να βάλει αυτήν τη φορά τη μεσαία γόμα που θα τον έφερνε μέχρι τον τερματισμό. Ο Fernando Alonso μπήκε δύο γύρους αργότερα και πλήρωσε τον Αυστραλό με το ίδιο νόμισμα, καθώς κατάφερε να βρεθεί μπροστά του και να πάρει αυτός τη 2η θέση. Και οι δύο τους βρέθηκαν μέσα σε κίνηση σε εκείνο το σημείο, καθώς σε ένα ρεσιτάλ αξιοπιστίας μετά τα 2/3 του αγώνα και τα 24 μονοθέσια συνέχιζαν κανονικά.

Ο Vettel έκανε το τελευταίο του pit stop στον 47ο γύρο και ο χορός των στάσεων για τους πρώτους έκλεισε με τον Massa και τον Button λίγο αργότερα. Στο pit stop του Βραζιλιάνου όλα πήγαν καλά -σε αντίθεση με το προηγούμενο που είχε κολλήσει το μπουλόνι ενός πίσω τροχού- αλλά παρέμεινε πίσω από τον Hamilton, αλλά μπροστά από τον Button. Πιο πίσω ακολουθούσαν οι Rosberg, Alguersuari, Sutil και Heidfeld.

Στους λίγους γύρους που απέμεναν μέχρι το τέλος δεν είχαμε εκπλήξεις και ο Sebastian Vettel πήρε την 6η νίκη του σε 8 αγώνες, πλησιάζοντας όλο και κοντά στον τίτλο. Ο Fernando Alonso έκανε την υπέρβαση κατά κάποιο τρόπο με τη 2η θέση ενώ ο Webber ανέβηκε σε άλλο ένα βάθρο. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Felipe Massa, Jenson Button, Nico Rosberg, Jaime Aguersuari, Adrian Sutil και Nick Heidfeld.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny » 10 Ιούλ 2011, 20:34

GP Μ. Βρετανίας

Ο Fernando Alonso πήρε την πρώτη φετινή νίκη της Ferrari και έδωσε νέο χρώμα στο πρωτάθλημα


Μια νέα αρχή στο φετινό πρωτάθλημα μπορεί να είδαμε στο Grand Prix Μ. Βρετανίας, μετά τη μεγάλη νίκη του Fernando Alonso. Ο Ισπανός με το αναβαθμισμένο μονοθέσιο της Ferrari κυριάρχησε στο Sirverstone και παρότι φάνηκε να δυσκολεύεται στις μεικτές συνθήκες στο ξεκίνημα του αγώνα, όταν η πίστα στέγνωσε κινήθηκε με ρυθμό που δεν μπόρεσε να ακολουθήσει κανείς και εκμεταλλευόμενος ένα πρόβλημα στο pit stop του Vettel ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά φέτος. Πίσω από τον Alonso ακολούθησαν οι δύο Red Bull, με τον Sebastian Vettel να παίρνει τη 2η θέση μπροστά από τον Mark Webber, ο οποίος χρειάστηκε να δεχτεί οδηγίες από τον ασύρματο για να μην περάσει τον Γερμανό. Ο Lewis Hamilton με τη McLaren τερμάτισε 4ος, ύστερα από μια μάχη στην κόψη του ξυραφιού με τον Felipe Massa που κρίθηκε πάνω στη γραμμή του τερματισμού και ακολούθησαν οι Nico Rosberg, Sergio Perez, Nick Heidfeld, Michael Schumacher και Jaime Alguersuari.

Εκκίνηση

Ο βρετανικός καιρός έβαλε το χεράκι του και στην εκκίνηση του αγώνα τα μονοθέσια στήθηκαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά, παρότι η ευθεία εκκίνησης-τερματισμού ήταν σχεδόν στεγνή, καθώς στο πίσω κομμάτι της πίστας υπήρχε αρκετό νερό από τη βροχή που ξεκίνησε λίγα λεπτά πριν από την εκκίνηση. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Red Bull ξεκίνησαν καλά από την πρώτη γραμμή αλλά ο Vettel κατάφερε να περάσει τον Webber και να στρίψει πρώτος. Ο Alonso κράτησε την 3η θέση, όχι όμως και ο Massa, που είδε τον Button να τον περνάει για την 4η θέση. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Lewis Hamilton από τη 10η θέση, κερδίζοντας αμέσως 3 θέσεις, όπως και Michael Schumacher από τη 13η θέση.

Στους πρώτους γύρους οι Red Bull απομακρύνονταν με άνεση στις δύο πρώτες θέσεις, αλλά ο Button αντιμετώπιζε προβλήματα και τον πέρασαν διαδοχικά οι Massa και Hamilton. Έτσι, όταν η κατάσταση κάπως ηρέμησε στο ξεκίνημα του αγώνα η πρώτη 10άδα ήταν Vettel, Webber, Alonso, Massa, Hamilton, Button, Di Resta, Kobayashi, Schumacher και Sutil. Άσχημα ξεκίνησαν οι Maldonado και Rosberg που από νωρίς βρέθηκαν πολύ πίσω. Η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα ήταν αυτή του Heikki Kovalainen, ο οποίος στο τέλος του πρώτου γύρου πάρκαρε τη Lotus στο γκαράζ της ομάδας ύστερα από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ώρα για slick

Με την κατάσταση της πίστας να βελτιώνεται σταδιακά, πλησίαζε η ώρα να μπουν τα ελαστικά για στεγνό, ενώ διάφορες μάχες βρίσκονταν σε εξέλιξη. Ο Michael Schumacher έκανε ένα λάθος και έπεσε πάνω στον Kamui Kobayashi, με αποτέλεσμα να σπάσει την εμπρός πτέρυγα της Mercedes. Ο Γερμανός επέστρεψε στα pit και μαζί με τη νέα πτέρυγα έβαλε και ένα σετ slick με τη μαλακή γόμα της Pirelli.

Ο Schumacher έδωσε το σύνθημα και στους επόμενους γύρους όλοι μπήκαν στα pit για να αλλάξουν ελαστικά. Φυσικά από την κίνηση που δημιουργήθηκε στο pit lane δεν έλειψαν τα επεισόδια, με τον Kobayashi να ξηλώνει ένα αεροπίστολο της Force India όταν στριμώχτηκε από ένα άλλο μονοθέσιο κατά την έξοδό του από το box. Λίγο αργότερα ανακοινώθηκε ποινή stop&go 10 δευτερολέπτων στον Michael Schumacher για τη σύγκρουση με τον Kobayashi.

Κερδισμένος από τα pit stop ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος βρέθηκε μπροστά από τον Felipe Massa και ξεχύθηκε στο κυνήγι του Fernando Alonso. Δύο γύρους αργότερα τον έφτασε και τον πέρασε, παίρνοντας την 3η θέση, λίγα δευτερόλεπτα αφότου ο Jenson Button πέρασε τον Massa για την 5η θέση. Σε αυτές τις συνθήκες τα μονοθέσια της McLaren ήταν εκείνα που μπορούσαν να κινηθούν ταχύτερα στην πίστα.

Η πίστα συνέχιζε να στεγνώνει και οι χρόνοι συνέχισαν να πέφτουν, με τις δύο Red bull μπροστά και τους υπόλοιπους να προσπαθούν να ακολουθήσουν. Ο Hamilton από την 3η θέση κυνηγούσε τον Webber και ο Alonso από την 4η ανέβασε το ρυθμό του και πλησίαζε τον Hamilton. Πιο πίσω ακολουθούσαν οι Button, Massa, Di Resta, Sutil, Rosberg και Perez, με τον Kobayashi να χάνει πολύ έδαφος μετά την ποινή stop&go 10 δευτερολέπτων που έλαβε για το συμβάν στο pit lane νωρίτερα.

Ανατροπή στα pit stop

Με την αγωνιστική γραμμή στεγνή πλέον, ο Alonso έδειξε την ταχύτητα της Ferrari και στον 24ο γύρο κατάφερε να περάσει τον Hamilton στη ζώνη του DRS και να πάρει πίσω την 3η θέση. Ο Ισπανός συνέχισε να γράφει ταχύτερους γύρους, και να πλησιάζει τις Red Bull, ενώ ο Βρετανός αμέσως μπήκε στα pit για ένα φρέσκο σετ μαλακών ελαστικών.

Η καταστροφή για τη Red Bull ήρθε στο pit stop του Vettel. Ο Γερμανός μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον ίδιο γύρο με τον Alonso, ο οποίος είχε κινηθεί τόσο γρήγορα που ήδη θα έβγαινε μπροστά από τον Webber. Το μπουλόνι που πίσω αριστερά τροχού της RB7 όμως είχε πρόβλημα και έτσι ο Ισπανός βγήκε μπροστά. Και για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα για τον Vettel, όταν τελικά κατάφερε να βγει στην πίστα βρέθηκε πίσω και από τον Lewis Hamilton.

Από εκείνο το σημείο και ύστερα ο Alonso πετούσε και γράφοντας τον ένα ταχύτερο γύρο πίσω από τον άλλο άνοιγε με πολύ γρήγορο ρυθμό τη διαφορά. Ο Hamilton στη 2η θέση έδινε ρεσιτάλ οδήγησης κρατώντας πίσω του τον Vettel ο οποίος με τη σαφώς ταχύτερη RB7 δεν κατάφερνε να περάσει την MP2-26 του Βρετανού. Πιο πίσω, ο πολύ καλός αγώνας του Paul di Resta καταστράφηκε όταν ο Σκοτσέζος είχε μια σύγκρουση με την Toro Rosso του Buemi και έσπασε την εμπρός πτέρυγά του. Έτσι, ο Rosberg ανέβηκε στην 7η θέση και στη 10άδα μπήκε ο Petrov, πίσω από τους Perez και Sutil.

Προβληματικών pit stop συνέχεια

Ο Vettel έβλεπε ότι δεν μπορούσε να περάσει στην πίστα και το έκανε στα pit, καθώς στον 37ο γύρο μπήκε στα pit για ένα φρέσκο σετ ελαστικών. Ο Γερμανός έκανε σωστά ό,τι έπρεπε να κάνει και έτσι όταν ο Hamilton βγήκε στην πίστα μετά το δικό του pit stop στον επόμενο γύρο έμεινε 3ος. Ο Alonso έκανε χωρίς πρόβλημα το τελευταίο του pit stop και ξαναβγήκε στην κορυφή, ενώ στον ίδιο γύρο ολοκληρώθηκε ο αγώνας του Jenson Button. Στο pit stop του Βρετανού τον άφησαν να φύγει χωρίς να έχει βιδωθεί το μπουλόνι του εμπρός δεξιά τροχού και έτσι ο Button αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στο τέλος του pit lane.

Στους επόμενους γύρους ο Alonso δεν έκοψε ρυθμό και αύξανε συνεχώς τη διαφορά. Ο Lewis Hamilton όμως αντιμετώπιζε πρόβλημα με την κατανάλωση καυσίμου και έπρεπε να πάει προσεκτικά για να μπορέσει να τερματίσει. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Mark Webber να τον φτάσει και αναπόφευκτα να τον περάσει στο τέλος της ζώνης του DRS, περιορίζοντάς τον στην 4η θέση. Τα βάσανα του Hamilton όμως δεν τελείωσαν εκεί, καθώς ο Felipe Massa τον έφτασε στον τελευταίο γύρο. Μεγάλη μάχη δόθηκε για τη 2η θέση ανάμεσα στους ομόσταβλους της Red Bull, με τον Webber να έχει φτάσει και να μονομαχεί τροχό με τροχό με τον Vettel. Εκεί όμως επικράτησε η λογική, που μέσω ασυρμάτου είπε στον Webber να μείνει πίσω.

Το καλύτερο όμως έμεινε για το τέλος, με τη μονομαχία Hamilton-Massa να κρατάει μέχρι το τελευταίο εκατοστό την πίστας και τον Βρετανό να καταφέρνει να πάρει την 4η θέση στο photo finish, με μηδενική διαφορά από τον Βραζιλιάνο.

Έτσι, ο Fernando Alonso έφτασε στην πρώτη του νίκη στη φετινή σεζόν, που ίσως είναι κομβική για να συνεχίσει ο Ισπανός και η Scuderia να κυνηγούν το φετινό τίτλο. Οι οδηγοί της Red Bull δεν έμειναν μακριά από την κορυφή και έκαναν το 2-3 με τον Vettel μπροστά από τον Webber. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Felipe Massa, Nico Rosberg, Sergio Perez, Nick Heidfeld, Michael Schumacher και Jaime Alguersuari.
Πηγή:msfree.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4676
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από UltiMo_ » 10 Ιούλ 2011, 20:43

κάποτε τους έφταιγε ο schumacher και η παντοδυναμία της ferrari. τώρα τι τους φταίει?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕

thanos
Δημοσιεύσεις: 667
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από thanos » 10 Ιούλ 2011, 21:54

η αγνή παρθένα της φορμουλα 1 Φεράρι... :roll:

και φέτος τίτλο δεν θα δει...
οτι και ο πρόεδρος της ΦΙΑ και πρωην στέλεχός της σκαρφιστεί....

ο φέτελ ειναι ασυναγώνιστος, κ με την αξία του
το πολύ πολύ να τερματίζει δευτεροτρίτος

αν ηταν ο μιχαλάκης στην θέση του...
θα απαιτούσε να μην υπάρχει γουέμπερ στην ομάδα του...

αλήθεια τι κατάντια και αυτή του μιχαλάκη,,,
τελευταίος και καταιδρωμένος απο το νιάναρο ροζμπεργκ!

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny » 24 Ιούλ 2011, 20:35

GP Γερμανίας



Εικόνα




Τελικά δεν χρειαζόταν να βρέξει για να έχει το Grand Prix Γερμανίας συναρπαστική εξέλιξη. Στον αγώνα του Nurburgring ο Lewis Hamilton ήταν εκείνος που πήρε τη νίκη, ύστερα από έναν αλάνθαστο αγώνα. Ο Βρετανός της McLaren διπλασίασε τις φετινές του νίκες και επισφράγισε με αυτόν τον τρόπο ένα πολύ καλό 3ήμερο. Ο Fernando Alonso τερμάτισε στη 2η θέση, κάνοντας επίσης πολύ καλό αγώνα και παίρνοντας το μέγιστο από το μονοθέσιο της Ferrari. Ο poleman Mark Webber ήταν εκείνος που συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών. Στον αγώνα της πατρίδας του ο Sebastian Vettel πήρε την 4η θέση, ύστερα από μεγάλη μάχη στους τελευταίους γύρους με τον Felipe Massa, που ήταν 5ος. Ακολούθησαν οι Adrian Sutil, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Kamui Kobayashi και Vitaly Petrov.



Εικόνα



Εκκίνηση

Μια ελαφριά βροχή που έπεσε λίγα λεπτά πριν από την εκκίνηση περίπλεξε την κατάσταση με τα ελαστικά, αλλά καθώς την ώρα που οι ομάδες πήραν τις αποφάσεις για τα ελαστικά δεν έβρεχε πλέον, οι οδηγοί της πρώτης 10άδας στήθηκαν στο grid φορώντας τα slick ελαστικά της Pirelli. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Mark Webber έκανε άλλη μία από τις άσχημες εκκινήσεις του και είδε τον Lewis Hamilton να τον περνά με άνεση και να του παίρνει την 1η θέση. Ο Fernando Alonso κατάφερε να τοποθετηθεί πολύ καλά στην εσωτερική και να πάρει την 3η θέση, αφήνοντας τον Vettel 4ο.

Ο Felipe Massa έκανε επίσης καλή εκκίνηση αλλά η επιλογή της εξωτερικής στην πρώτη στροφή δεν τον ευνόησε και έπεσε στην 6η θέση, πίσω από τον Nico Rosberg. Ο Jenson Button έκανε πολύ άσχημη εκκίνηση και έπεσε στη 10η θέση, πίσω από τους Sutil, Schumacher και Petrov. Το πιο σημαντικό συμβάν της εκκίνησης ήταν η έξοδος των Heidfeld και Di Resta, που τους έριξε στις τελευταίες θέσεις αλλά και οι δύο κατάφεραν να συνεχίσουν.

Στον πρώτο γύρο ο Alonso έχασε την 3η θέση από τον Vettel, ύστερα από ένα γλίστρημα που τον έφερε εκτός γραμμής και επέτρεψε στον Γερμανό να περάσει. Ο Ισπανός όμως δεν το έβαλε κάτω και ύστερα από 5 γύρους με μια πολύ όμορφη κίνηση κατάφερε να ξαναπεράσει στην πρώτη στροφή, σε ένα σημείο μάλιστα που δεν είχε DRS. Ο Vettel στον ίδιο γύρο προσπάθησε να αντεπιτεθεί αλλά δεν απέφυγε το λάθος και έκανε τετακέ, το οποίο όμως δεν του στοίχισε και κατάφερε να συνεχίσει χωρίς να χάσει τη θέση του.

Ο Alonso εξαπέλυσε κυνηγητό στους Hamilton και Webber που βρίσκονταν στις δύο πρώτες θέσεις, με τον Αυστραλό να έχει κολλήσει πίσω από τον Βρετανό. Στο μεταξύ ο Heidfeld στριμώχτηκε με τον Buemi στο τελευταίο σικέιν, βγήκε εκτός πίστας και ύστερα από μια μικρή πτήση εγκατέλειψε. Στο σημείο φυσικά βγήκαν οι κίτρινες σημαίες. Όταν έφτασαν εκεί οι Hamilton και Webber ο οδηγός της McLaren έκοψε ταχύτητα -όπως έπρεπε να κάνει- αλλά ο Webber βρήκε την ευκαιρία να περάσει. Φυσικά, αφού πέρασε στις κίτρινες σημαίες, λίγο πιο κάτω έκανε στην άκρη για να περάσει ξανά ο Hamilton. Όλη αυτή η αναμπουμπούλα έδωσε στον Alonso να τους φτάσει.

Pit stop

Ο Webber ήταν καθηλωμένος πίσω από τον Hamilton, οπότε η επιλογή να μπει πρώτος στα pit για αλλαγή ελαστικών στο 15ο γύρο. Η κίνηση αποδείχτηκε σωστή καθώς ο Αυστραλός μετά τα pit stop των υπολοίπων βρέθηκε στην πρώτη θέση, μπροστά από τον Lewis Hamilton και τον Fernando Alonso. Με ελεύθερη πίστα μπροστά του ο Webber άρχισε σιγά-σιγά να απομακρύνεται. Τα πράγματα όμως δεν εξελίσσονταν το ίδιο καλά για τον Sebastian Vettel, ο οποίος έχοντας προφανές πρόβλημα να κρατήσει γρήγορο ρυθμό είχε πέσει στην 6η θέση, πίσω από τους Button και Massa, ωστόσο ο Button είχε άλλη στρατηγική και δεν είχε κάνει ακόμα pit stop.

Ο Button μπήκε στα pit στον 25ο γύρο για άλλο ένα σετ μαλακών ελαστικών. Έτσι, με την ολοκλήρωση των πρώτων στάσεων η πρώτη 10άδα ήταν Webber, Hamilton, Alonso, Massa, Vettel, Rosberg, Sutil, Button, Schumacher και Kobayashi. Σε εκείνο το σημείο ο Webber άρχισε να δυσκολεύεται λίγο με τα ελαστικά του, κάτι που έδωσε στους Hamilton και Alonso την ευκαιρία να τον πλησιάσουν.

Η απάντηση της Red Bull ήταν άμεση και κάλεσαν τον Αυστραλό για το 2ο pit stop στον 31ο γύρο. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Lewis Hamilton, ο οποίος βγήκε ακριβώς μπροστά από τον Webber. Οι δυο τους είχαν μια μάχη τροχό με τροχό, με νικητή τον Βρετανό της McLaren που έμεινε μπροστά. Στον επόμενο γύρο είχαμε το ίδιο σκηνικό, αυτήν τη φορά με τον Alonso να βγαίνει από το pit stop μπροστά από τον Hamilton, αλλά στη μάχη που ακολούθησε νικητής ήταν και πάλι ο οδηγός της McLaren, o οποίος πήρε την πρωτοπορία στον αγώνα.

Πιο πίσω ο Jenson Button με τα πιο φρέσκα ελαστικά κατάφερνε να κερδίσει θέσεις, προσπερνώντας διαδοχικά -αλλά όχι εύκολα- τους Adrian Sutil και Nico Rosberg, για να ανέβει στην 6η θέση και να βάλει στο στόχαστρό του τον Sebastian Vettel, ο οποίος είχε μικροπροβλήματα με τα φρένα του και δεν μπορούσε να κινηθεί στο ρυθμό των πρωτοπόρων. Στον επόμενο όμως γύρο εμφανίστηκε πρόβλημα στα υδραυλικά του μονοθεσίου της McLaren και ο Button αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Ιπτάμενος Hamilton

Στο μεταξύ, ο Lewis Hamilton άρχισε να ακολουθεί έναν καταιγιστικό ρυθμό και γράφοντας διαδοχικούς ταχύτερους γύρους απομακρυνόταν γρήγορα από τον Alonso, ο οποίος είχε επίσης αποσπαστεί από τον Webber. Πιο πίσω, το πρόβλημα στα φρένα του Sebastian Vettel φάνηκε να λύνεται και ο Γερμανός ανέβασε το ρυθμό του, έφτασε πίσω από τον Massa και άρχισε να απειλεί για την 4η θέση.

Στον 48ο γύρο ο Vitaly Petrov ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pit για να βάλει τη μεσαία γόμα, την οποία όλοι άφησαν για το τέλος αφού η απόδοσή της ήταν πολύ πιο χαμηλή από τη μαλακή. Την ίδια στρατηγική ακολούθησε ο Adrian Sutil, ο οποίος μπήκε στα pit ένα γύρο αργότερα.

Η ώρα της μεσαίας γόμας


Ο Lewis Hamilton μπήκε στα pit για την τελευταία αλλαγή στα μεσαία ελαστικά στον 51ο γύρο και έγινε ο πρώτος που έκανε αυτήν την επιλογή. Στη Ferrari και στη Red Bull επέλεξαν να αφήσουν τους Alonso και Webber στην πίστα με τα μαλακά ελαστικά, καθυστερώντας τη δική τους -υποχρεωτική- επιλογή. Ο Alonso μπήκε στον 53ο γύρο και επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Hamilton. Ο Webber μπήκε στον 56ο γύρο αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει κάτι από αυτήν την τακτική και βγήκε στην πίστα στην 3η θέση, πίσω από τους Hamilton και Alonso.

Το ασυνήθιστο φαινόμενο των pit stop της τελευταίας στιγμής είχαμε στο τέλος του αγώνα. Μέρος της μεγάλης μάχης για την 4η θέση, που έδιναν οι Massa και Vettel. Και οι δύο μπήκαν στον προτελευταίο γύρο του αγώνα, με τους μηχανικούς να δίνουν τη δική τους μάχη στο pit lane. Σε αυτήν τη μάχη κέρδισαν κατά κράτος οι μηχανικοί της Red Bull, που άλλαξαν τα ελαστικά του Vettel πολύ πιο γρήγορα και τον έφεραν μπροστά από τον Massa και σε μια πολύτιμη 4η θέση.

Αυτά λίγο απασχόλησαν τον Lewis Hamilton, ο οποίος με άνεση έφτασε στην καρό σημαία και πανηγύρισε τη 2η φετινή του νίκη. Ο Fernando Alonso τερμάτισε στη 2η θέση και ο Mark Webber συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Felipe Massa, Adrian Sutil, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Kamui Kobayashi και Vitaly Petrov.

Μετά το τέλος του GP Γερμανίας o Vettel παραμένει φυσικά στην κορυφή της βαθμολογίας, έχοντας φτάσει στους 216 βαθμούς. Ο Webber επίσης παραμένει στη 2η θέση με 139 βαθμούς ενώ ο Hamilton με τη νίκη του έφτασε στους 134 βαθμούς και ανέβηκε στην 3η θέση, αφήνοντας τον Alonso στην 4η με 130 βαθμούς.
Πηγή:msfree.gr


Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
athanatos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από athanatos » 24 Ιούλ 2011, 20:52

Τον παρακολούθησα τον αγώνα. Φανταστικός.
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny » 24 Ιούλ 2011, 21:01

Παρακολουθώ απο την δεκαετία του 70'. Θεωρώ οτι ηταν ενας απο τους πιο συναρπαστικούς αγώνες μέχρι τελευταίο λεπτό.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny » 23 Οκτ 2011, 21:45

GP Ουγγαρίας

Σε έναν αγώνα με μεικτές και εναλλασσόμενες συνθήκες, ο Jenson Button είναι πάντα ένα από τα φαβορί και ο Βρετανός το επιβεβαίωσε με τη σπουδαία νίκη του στο Grand Prix Ουγγαρίας. Στην πίστα που το 2006 -σε παρόμοιες συνθήκες- πήρε την πρώτη του νίκη, και στο 200ό του Grand Prix στη Formula 1, ο Button εκτίμησε και διαχειρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο τις καταστάσεις, δεν έκανε κανένα λάθος και ύστερα από δύο αποτυχημένους αγώνες ανέβηκε για 2η φορά φέτος στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ακόμα πιο ικανοποιημένος από τον Button όμως ήταν ο Sebastian Vettel με τη Red Bull, ο οποίος πήρε τη 2η θέση και αύξησε τη διαφορά του από τους διώκτες του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Fernando Alonso, με τη Ferrari να κάνει αρχικά μια λανθασμένη και μετά μια σωστή στρατηγική επιλογή, για να φτάσει τελικά ο Ισπανός στην 3η θέση. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Mark Webber, Felipe Massa, Paul di Resta, Sebastien Buemi, Nico Rosberg και Jaime Alguersuari.

Εκκίνηση

Τελικά η βροχή έκανε την εμφάνισή της στο Hungaroring και έτσι τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid φορώντας τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli καθώς η πίστα ήταν βρεγμένη. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο Sebastian Vettel κάνοντας καλή εκκίνηση διατήρησε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή. Πίσω του οι δύο McLaren είχαν μια σύντομη αλλά έντονη μονομαχία, με τον Lewis Hamilton να κρατά τη 2η θέση μπροστά από τον Jenson Button. Οι δύο Ferrari πιο πίσω δεν έκαναν αντίστοιχα καλή εκκίνηση και ο Fernando Alonso παρότι πέρασε τον Felipe Massa βρέθηκε πίσω από τις Mercedes GP των Nico Rosberg και Michael Schumacher.

Οι πρώτοι γύροι του αγώνα ήταν κάπως τρομακτικοί, με τα μονοθέσια να γλιστρούν κάθε φορά που ο οδηγός τους πατούσε το γκάζι. Παρόλα αυτά οι μάχες δεν έλειψαν, με τον Alonso να προσπαθεί και να περνάει διαδοχικά τις Mercedes και να φτάνει πίσω από τον Button. Ο Ισπανός όμως είχε μια μικρή έξοδο και έπεσε ξανά πίσω από τον Rosberg. Σε εκείνο το σημείο ο Hamilton ήταν σαφώς ταχύτερος από τον Vettel και ύστερα από 1-2 αποτυχημένες προσπάθειες κατάφερε να περάσει. Πιο πίσω, το πιο εντυπωσιακό ξεκίνημα είχε κάνει ο Sebastien Buemi, ο οποίος ξεκινώντας από την 23η θέση στους πρώτους γύρους είχε ήδη κερδίσει 10 θέσεις.

Αλλαγή σε slick

Η βροχή όμως σταμάτησε και γρήγορα η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει. Έτσι, στον 11ο γύρο ο Mark Webber έκανε την αρχή, βάζοντας ένα σετ της πολύ μαλακής γόμας των slick ελαστικών. Μέσα σε δύο γύρους όλοι οι οδηγοί μπήκαν για να κάνουν την αλλαγή, με κερδισμένες τις δύο McLaren. Ο Hamilton βγήκε στην πρώτη θέση και ο Button ακριβώς πίσω από τον Vettel, τον οποίο πέρασε στο τέλος του γύρου με τη βοήθεια του DRS για να πάρει τη 2η θέση. Κερδισμένος επίσης ήταν ο Mark Webber, ο οποίος έχοντας τα στεγνά ελαστικά ένα γύρο παραπάνω από τον Alonso, τον πέρασε σχετικά εύκολα για να πάρει την 4η θέση.

Πιο πίσω, ο Paul di Resta έκανε μια καταπληκτική εμφάνιση και βρισκόταν στην 7η θέση, πίσω από τον Rosberg και μπροστά από τον Schumacher, ο οποίος δεχόταν ασφυκτική πίεση από τον Felipe Massa, o προσπαθούσε να περάσει αλλά δεν τα κατάφερνε. Καλό αγώνα έκανε και ο Kamui Kobayashi με τη Sauber, που κρατούσε τη 10η θέση.

Ο Jarno Trulli εγκατέλειψε ύστερα από μια διαρροή λαδιού στο μονοθέσιο της Lotus αλλά την πραγματική τρομάρα την πήρε ο Nick Heidfeld, ο οποίος αναγκάστηκε να απομακρυνθεί τρέχοντας από το μονοθέσιο της Renault όταν αυτό τυλίχθηκε στις φλόγες ακριβώς στην έξοδο του pit lane μετά το pit stop του Γερμανού.

Όλα αυτά συνέβησαν λίγο πριν τα μονοθέσια αρχίσουν να μπαίνουν στα pit για τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών τους. Οι Webber και Alonso μπήκαν ταυτόχρονα στον 26ο γύρο και στον επόμενο ακολούθησε ο Lewis Hamilton, ο οποίος στους προηγούμενους γύρους αντιμετώπιζε προβλήματα υπερθέρμανσης των πίσω ελαστικών του. Η σειρά των 5 πρώτων δεν άλλαξε μετά το pit stop, ο Massa όμως κατάφερε να περάσει και τις δύο Mercedes και να κερδίσει 2 θέσεις, για να βρεθεί πίσω από τον Kobayashi, ο οποίος δεν είχε μπει στα pit και βρισκόταν στην 6η θέση. Σε εκείνο το σημείο ο Michael Schumacher εγκατέλειψε τον αγώνα.

Με το φρέσκο σετ ελαστικών ο Alonso μπορούσε να κινηθεί ταχύτερα από τον Webber και γρήγορα τον έφτασε και κόλλησε πίσω του αλλά ήταν δύσκολο να περάσει. Στο μεταξύ ο Massa απαλλάχθηκε από τον Kobayashi και ανέβηκε 5ος, τη στιγμή που το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα ήταν η Red Bull του Sebastian Vettel στην 3η θέση. Καθώς ο Alonso έβλεπε ότι δεν μπορεί να περάσει τον Webber σε εκείνο το σημείο, η Ferrari ακολούθησε μια πιο ριψοκίνδυνη στρατηγική και 12 γύρους μετά το 2ο pit stop κάλεσε τον Ισπανό για 3η φορά στα pit, για άλλο ένα σετ των πολύ μαλακών ελαστικών

Ο λόγος στη στρατηγική

Η απάντηση της Red Bull ήταν άμεση αν και διαφορετική, καθώς ο Webber μπήκε στα pit 3 γύρους μετά τον Alonso αλλά έβαλε τα μαλακά ελαστικά, με σκοπό να καλύψει τους υπόλοιπους 30 γύρους με αυτά και να μην ξανασταματήσει μέχρι το τέλος. Τη ίδια στρατηγική ακολούθησαν και για τον Vettel, ο οποίος έκανε την αλλαγή του στον 42ο γύρο. Αμφότερες οι Red Bull βγήκαν πίσω από τον Alonso μετά τα pit stop. Την τακτική της Red Bull ακολούθησε και ο Jenson Button, ενώ ο Lewis Hamilton «συμβάδιζε» με τον Alonso, έχοντας βάλει την πολύ μαλακή γόμα στη McLaren.

Τα πράγματα περιπλέχθηκαν όταν άρχισε ξανά να βρέχει ελαφρά στο πίσω μέρος της πίστας. Ο Lewis Hamilton γλίστρησε πατώντας πάνω σε ένα κερμπ και έκανε μισό τετακέ, δίνοντας την ευκαιρία στον Jenson Button να περάσει στην πρώτη θέση, ενώ ο Alonso μπήκε στα pit για 4η φορά, για να βάλει αυτήν τη φορά τη μαλακή γόμα, με σκοπό να φτάσει με αυτήν μέχρι τον τερματισμό.

Η βροχή όμως έδειχνε να δυναμώνει και αρκετοί επέλεξαν να μπουν στα pit και να βάλουν ενδιάμεσα ελαστικά. Ένας από αυτούς ήταν ο Lewis Hamilton, o οποίος εκτός από τη λανθασμένη επιλογή ελαστικών έλαβε και μια ποινή διέλευσης γιατί μετά την προηγούμενη έξοδό του επέστρεψε στην πίστα επικίνδυνα, τη στιγμή που περνούσαν άλλα μονοθέσια. Ενδιάμεσα είχε βάλει και ο Mark Webber, ο οποίος αναγκάστηκε να ξαναμπεί για να αλλάξει σε slick.

Έτσι, ο Jenson Button, ο οποίος σοφά επέλεξε να μην αλλάξει ελαστικά όταν άρχισε να ψιχαλίζει, βρέθηκε στην κορυφή, με τον Sebastian Vettel να τον καταδιώκει. Άλλος ένας κερδισμένος ήταν ο Fernando Alonso, που ανέβηκε 3ος, χωρίς μάλιστα να απειλείται καθώς η 4η θέση απείχε πάνω από μισό λεπτό. Για τη θέση αυτήν δόθηκε μάχη ανάμεσα σε Webber, Massa και Hamilton, με τον Αυστραλό να κερδίζει και τον Βρετανό να ακολουθεί από κοντά, τη στιγμή που ο Massa έμπαινε στα pit για το τελευταίο του pit stop. Ο Hamilton έδωσε άλλο ένα δείγμα της επιθετικής του οδήγησης όταν λίγους γύρους αργότερα κατάφερε μέσα στην αναμπουμπούλα ενός ντουμπλαρίσματος να περάσει τον Webber και να πάρει την 4η θέση. Ο Αυστραλός δεν τα παράτησε και πίεσε αρκετά τον Hamilton μέχρι το τέλος αλλά δεν κατάφερε να περάσει και αρκέστηκε στην 5η θέση.

Στους τελευταίους γύρους ο Button διατήρησε με άνεση το προβάδισμα και πανηγύρισε τη δεύτερη φετινή του νίκη. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Sebastian Vettel, ο οποίος με αυτό το αποτέλεσμα αγκάλιασε πλέον το πρωτάθλημα. Ο Fernando Alonso διασώθηκε σε έναν αγώνα που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ναυάγιο για τη Ferrari και πήρε την 3η θέση. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Mark Webber και Felipe Massa. Για τις υπόλοιπες θέσεις δόθηκαν επίσης μάχες και τελικά στη βαθμολογούμενη 10άδα μπήκαν οι Paul di Resta, Sebastien Buemi, Nico Rosberg και Jaime Alguersuari.

Μετά τον αγώνα της Ουγγαρίας, ο Vettel φυσικά εξακολουθεί να προηγείται στο πρωτάθλημα και έφτασε στους 234 βαθμούς. Για τη 2η θέση όμως γίνεται μεγάλη μάχη καθώς ο Webber έχει 149 βαθμούς, ο Hamilton 146 και ο Alonso 145 βαθμούς. Στους κατασκευαστές η Red Bull έφτασε στους 383 βαθμούς με τη McLaren να έχει 280 και τη Ferrari στους 215 βαθμούς.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny » 23 Οκτ 2011, 21:47

GP Βελγίου

Ύστερα από «ανομβρία» τριών αγώνων ο Sebastian Vettel πήρε στο Βελγικό Grand Prix μια μεγάλη νίκη, που τον φέρει ακόμα πιο κοντά στην κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος. Ο Γερμανός πρωταθλητής εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τις συνθήκες του αγώνα και έφτασε -σχετικά εύκολα όπως εξελίχθηκε- σε αυτήν την επικράτηση. Ήταν η 7η φετινή νίκη του Vettel και ταυτόχρονα το δεύτερο 1-2 της Red Bull Racing -μετά την Τουρκία- καθώς ο Mark Webber κατάφερε να ξεπεράσει την πάρα πολύ άσχημη εκκίνηση και να φτάσει στη 2η θέση. Εξαιρετικό αγώνα έκανε ο Jenson Button, ο οποίος παρότι ξεκίνησε από τη 13η θέση κατάφερε να πάρει την 3η θέση και να ανέβει στο βάθρο των νικητών. Ο Fernando Alonso με τη Ferrari αν και οδήγησε τον αγώνα για λίγους γύρους τελικά τερμάτισε 4ος. Ένας από τους ήρωες του αγώνα ήταν και ο Michael Schumacher, ο οποίος ξεκίνησε τελευταίος και τελικά πήρε την 5η θέση, μπροστά από τον ομόσταβλό του στη Mercedes GP, Nico Rosberg. Ακολούθησαν οι Adrian Sutil, Felipe Massa, Vitaly Petrov και Pastor Maldonado. Ο Lewis Hamilton εγκατέλειψε ύστερα από επαφή με τον Kobayashi και σύγκρουση με τις μπαριέρες.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid του Spa με τον ουρανό να είναι συννεφιασμένος αλλά με την πίστα εντελώς στεγνή. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Mark Webber έκανε λάθος επιλογή ταχύτητας και έμεινε σχεδόν σταματημένος, βλέποντας τα άλλα μονοθέσια να τον περνούν. Πιο μπροστά ο Sebastian Vettel κράτησε την πρώτη θέση αλλά o Lewis Hamilton είδε και τον Rosberg και τον Massa να τον περνούν. Ειδικά ο Rosberg έκανε πολύ καλή εκκίνηση και από την 5η βρέθηκε στη 2η θέση. Ο Fernando Alonso επίσης ξεκίνησε καλά και ήταν πολύ τυχερός γιατί η σύγκρουση ανάμεσα στους Senna και Alguersuari ίσα που τον ακούμπησε στον πίσω τροχό και κατάφερε να συνεχίσει.

Πιο πίσω είχαμε αρκετές μικροσυγκρούσεις αλλά δεν χρειάστηκε να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Alguersuari πάντως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στο τέλος του γύρου καθώς από τη σύγκρουση με τον Senna είχε σπάσει την εμπρός ανάρτηση. Ο Michael Schumacher κέρδισε πολλές θέσεις και ανέβηκε αμέσως στη 15η, όχι όμως και ο Button που κέρδισε μόνο μία. Οι δυο τους είχαν ξεκινήσει με τα σκληρότερα ελαστικά της Pirelli, με προφανή στόχο να κάνουν μεγαλύτερο πρώτο stint.

Οι πρώτοι γύροι του αγώνα ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακοί με πολλές μάχες και προσπεράσματα. Ο Fernando Alonso έδειξε από πολύ νωρίς πόσο αποφασισμένος ήταν και έδωσε μερικές πολύ μεγάλες μάχες, προσπερνώντας διαδοχικά τους Hamilton, Massa και Rosberg για να φτάσει στη 2η θέση. Ειδικά με τον Massa πήγαιναν τροχό με τροχό για αρκετές στροφές, μέχρι να καταφέρει ο Ισπανός να περάσει. Από τη μάχη επωφελήθηκε ο Hamilton, o οποίος πέρασε επίσης τον Massa. Οι δύο Red Bull ήταν τα πρώτα μονοθέσια που μπήκαν στα pit για αλλαγή ελαστικών καθώς αντιμετώπιζαν προβλήματα με blistering στους εμπρός τροχούς.

Αλλαγή ελαστικών και SC

Μετά τις Red Bull ο Fernando Alonso ήταν o επόμενος που μπήκε στα pit. Ο Ισπανός σε εκείνο το σημείο έκανε καταπληκτικό αγώνα. Βγήκε από τα pit αρκετές θέσεις πιο πίσω αλλά με εντυπωσιακή οδήγηση πραγματοποίησε μια σειρά από προσπεράσεις και έφτασε ξανά στη 2η θέση, πίσω από τον Vettel, ο οποίος αντιμετώπιζε πάλι προβλήματα με τα ελαστικά του. Ο Alonso πλησίαζε με ρυθμό 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο ταχύτερο και φαινόταν απλώς ζήτημα χρόνου να φτάσει και να περάσει τον Γερμανό, μέχρι που όλα ανατράπηκαν.

Ο Lewis Hamilton είχε μπει νωρίτερα για αλλαγή ελαστικών και βρέθηκε πίσω από τα μονοθέσια που δεν είχαν κάνει ακόμα το pit stop τους. Ο Βρετανός πέρασε τον Kobayashi στο 13ο γύρο αλλά είχαν επαφή στην κορυφή του λόφου, που έστειλε τη McLaren του Hamilton στις μπαριέρες. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπήκε στην πίστα για να απομακρυνθεί το κατεστραμμένο μονοθέσιο και αμέσως οι Vettel και Schumacher βρήκαν την ευκαιρία να μπουν στα pit για άλλη μία αλλαγή ελαστικών, χωρίς να χάσουν πολύ χρόνο.

Στο μεταξύ, ο Sebastien Buemi είχε ήδη εγκαταλείψει ύστερα από επαφή με τον Sergio Perez, ο οποίος ύστερα από την εξέταση του συμβάντος έλαβε ποινή διέλευσης από τους αγωνοδίκες. Την ώρα που το SC βρισκόταν στην πίστα ο Daniel Ricciardo επίσης εγκατάλειψε, ύστερα από μηχανικό πρόβλημα στο μονοθέσιο της HRT.

Μετά το pit stop του ο Vettel βρέθηκε στην 3η θέση, πίσω από τους Alonso και Webber, αλλά με φρέσκα ελαστικά τη στιγμή που οι άλλοι δύο είχαν χρησιμοποιημένα. Επομένως, όταν το SC έφυγε από την πίστα και ο αγώνας ξαναξεκίνησε, ο Γερμανός πέρασε εύκολα τον ομόσταβλό του και επιτέθηκε στον Alonso, ο οποίος δεν κατάφερε να αντισταθεί για περισσότερο από 1 γύρο. Ο Vettel πέρασε στην 1η θέση και άρχισε αμέσως να απομακρύνεται.

Ο Michael Schumacher με όλα αυτά είχε φτάσει στην 7η θέση αλλά είχε πίσω του τον Jenson Button με τη μοναδική McLaren που είχε μείνει στον αγώνα. Ο Button σε εκείνο το σημείο εξαπέλυσε μια μεγάλη επίθεση, προσπερνώντας όσους βρήκε μπροστά του και ανεβαίνοντας θέσεις. Πρώτα πέρασε τον Schumacher και στη συνέχεια διαδοχικά τους Sutil, Massa και Rosberg για να βρεθεί στην 4η θέση και να αρχίσει να πλησιάζει τον Mark Webber, ο οποίος -σημειωτέον- φορούσε τα μεσαία ελαστικά της Pirelli.

Η σημασία της στρατηγικής

Από τους 4 πρώτους, οι Vettel και Alonso δεν είχαν ακόμα βάλει τη μεσαία γόμα ενώ οι Webber και Button την είχαν χρησιμοποιήσει. Αυτό άλλαξε στον 30ό γύρο του αγώνα, όταν ο Fernando Alonso μπήκε στα pit για να τοποθετήσει τη μεσαία γόμα και να φτάσει με αυτήν μέχρι το τέλος. Στον επόμενο γύρο ήταν η σειρά του Sebastian Vettel να κάνει αυτήν την αλλαγή και πλέον όλοι περίμεναν τη στρατηγική των Webber και Button. O Αυστραλός μπήκε στον επόμενο γύρο και έβαλε ξανά τη μεσαία ενώ ο Button ακολούθησε εντελώς διαφορετικό δρόμο όταν έκανε το δικό του pit stop ένα γύρο αργότερα και έβαλε τη μαλακή γόμα.

Ο άτυχος της ημέρας ήταν ο Felipe Massa, ο οποίος έβαλε τα μεσαία ελαστικά αλλά στον επόμενο γύρο αναγκάστηκε να ξαναμπεί για ένα νέο σετ ύστερα από απώλεια πίεσης σε ένα από τα ελαστικά του προηγούμενου. Έτσι, 10 γύρους πριν από το τέλος η κατάταξη ήταν Vettel, Alonso, Webber, Button, Rosberg, Sutil, Schumacher, Petrov, Maldonado και Di Resta. Ο O Mark Webber ήταν με μεγάλη διαφορά ο ταχύτερος σε εκείνο το σημείο και πλησίαζε πολύ γρήγορα τον Fernando Alonso για να διεκδικήσει τη 2η θέση.

Ο Αυστραλός χρειάστηκε μόνο 3 γύρους για να πιάσει τον Alonso στην πίστα και να τον περάσει με μεγάλη ευκολία, για να φέρει τις Red Bull σε θέση για άλλο ένα 1-2. Τα προβλήματα του Alonso όμως δεν τελείωσαν εκεί, καθώς στην προσπάθειά του να φτάσει μέχρι τον τερματισμό με εκείνο το σετ ελαστικών έβλεπε τον Jenson Button να τον πλησιάζει επικίνδυνα. Πιο πίσω είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη ανάμεσα στις δύο Mercedes GP, όταν ο Michael Schumacher έφτασε πίσω από τον Nico Rosberg.

Οι 5 τελευταίοι γύροι του αγώνα ήταν ιδιαίτερα συναρπαστικοί, με τον Button να πλησιάζει τον Alonso, με έπαθλο την 3η θέση του βάθρου. Και ο Webber πλησίαζε τον Vettel αλλά εκεί η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη και δεν υπήρχε χρόνος για να καλυφθεί. Δύο γύρους πριν από το τέλος ο Alonso υπέκυψε στο αναπόφευκτο και είδε τον Button να τον περνάει για την 3η θέση ενώ στον ίδιο γύρο δόθηκε λύση και στη μάχη των Mercedes, με τον Schumacher να περνάει τον Rosberg, αφού πρώτα ο Rosberg είχε πάρει οδηγίες από την ομάδα να κάνει οικονομία καυσίμου.

Έτσι, η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Sebastian Vettel για 7η φορά φέτος και πλέον δεν φαίνεται να υπάρχει τρόπος να χάσει το φετινό πρωτάθλημα. Ο Mark Webber συμπλήρωσε το 1-2 για τη Red Bull ενώ ο Jenson Button παρότι ξεκίνησε πό τη 13η θέση ανέβηκε στο βάθρο. Ο Fernando Alonso πήρε την 4η θέση σε έναν αγώνα από τον οποίο θα περίμενε κάτι περισσότερο ενώ η 5η θέση του Schumacher, ξεκινώντας από την τελευταία στο grid, είναι ένα ιδιαίτερα αξιοσημείωτο αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι Nico Rosberg, Adrian Sutil, Felipe Massa, Vitaly Petrov και Pastor Maldonado.

Μετά το GP Βελγίου ο Vettel έφτασε στους 259 βαθμούς και πλέον θα χρειαστεί ένα θαύμα για μην πάρει το πρωτάθλημα. Ο Webber ισχυροποίησε τη 2η θέση του φτάνοντας στους 167 βαθμούς ενώ μετά την εγκατάλειψη του Hamilton ο Alonso πέρασε στην 3η θέση με 157 βαθμούς.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 1949
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2011

Δημοσίευση από Johnny » 23 Οκτ 2011, 21:48

GP Ιταλίας

Το Ιταλικό Grand Prix δεν περίμενε να είναι ένας αγώνας στον οποίο ο Sebastian Vettel θα πάρει μια τόσο εύκολη νίκη αλλά η ονειρική φετινή χρονιά του Γερμανού δεν σταματά. Ο Γερμανός οδηγός της Red Bull δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να πάρει στη Monza την 8η φετινή του νίκη και παρότι απομένει μόνο η μαθηματική επιβεβαίωση, μετάτρεψε σε τυπική διαδικασία το υπόλοιπο της σεζόν. Ο Jenson Button με τη McLaren έκανε πολύ καλό αγώνα και ξεπερνώντας την άσχημη εκκίνηση τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Fernando Alonso κατάφερε να ανέβει στο βάθρο παίρνοντας την 3η θέση και έβρεξε με σαμπάνια τους χιλιάδες tifosi που συγκεντρώθηκαν κάτω από το βάθρο. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Michael Schumacher, Felipe Massa, Jaime Alguersuari, Paul Di Resta, Bruno Senna και Sebastien Buemi.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν κανονικά τις θέσεις τους στο grid της Monza με τον απογευματινό ήλιο να λάμπει στον ιταλικό ουρανό και να ανεβάζει τη θερμοκρασία. Το μεγάλο ερώτημα πριν από την εκκίνηση αφορούσε τον Sebastian Vettel και την επιλογή του στην κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο Γερμανός είχε επιλέξει κοντή 7η σχέση, κάτι που περιόριζε την τελική του ταχύτητα σε σχέση με τους υπόλοιπους αλλά που ήταν το στοιχείο που του έδωσε τη μεγάλη διαφορά στις κατατακτήριες. Το ζητούμενο για τον Vettel ήταν να βρίσκεται περισσότερο από 1 δευτερόλεπτο μπροστά από τους διώκτες του μετά το 2ο γύρο γιατί σε αντίθετη περίπτωση στη ζώνη του DRS θα ήταν πολύ ευάλωτος σε όποιον επιχειρούσε να τον περάσει. Το δεύτερο ερώτημα αφορούσε τη στρατηγική του Nico Rosberg, ο οποίος σε αντίθεση με τους υπόλοιπους της 10άδας ξεκινούσε με τη μεσαία γόμα ελαστικών αντί για τη μαλακή.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο Fernando Alonso έκανε μιαν εκπληκτική εκκίνηση για να χωθεί στην εσωτερική και να καταφέρει να στρίψει πρώτος στο πολύ κλειστό πρώτο σικέιν. Πίσω του, ο Sebastian Vettel κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Lewis Hamilton ενώ ο Michael Schumacher έκανε άλλη μία καλή εκκίνηση για να βρεθεί από την 8η θέση στην 4η. Ο χαμός όμως έγινε πιο πίσω, όταν ο Tonio Liuzzi έχασε τον έλεγχο της HRT, βγήκε στο γρασίδι και το ακυβέρνητο μονοθέσιο ξαναμπήκε στην πίστα, πέφτοντας πάνω στους Petrov, Rosberg, Ricciardo και Barrichello. Ο Βραζιλιάνος της Williams είχε τη μικρότερη ζημιά και κατάφερε να επιστρέψει στα pit και μετά στον αγώνα αλλά οι υπόλοιποι εγκατέλειψαν.

Όπως είναι φυσικό, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα για να απομακρυνθούν τα καταστραμμένα μονοθέσια. Όταν ο αγώνας ξαναξεκίνησε, ο σαφώς ταχύτερος Vettel επιτέθηκε στον πρωτοπόρο Fernando Alonso. Οι δύο τους έδωσαν μια τρομερή μάχη, με τον Γερμανό να περνά τελικά στη μεγάλη ευθεία, ύστερα από έναν εντυπωσιακό όσο και τρομακτικό πέρασμα από την Parabolica, τροχό με τροχό με τον Alonso.

Ο Michael Schumacher κατάφερε να περάσει σε ανύποπτη στιγμή τον Lewis Hamilton και να πάρει την 3η θέση ενώ και ο Mark Webber πέρασε τον Button για να βρεθεί πίσω από τον Massa. Ο Αυστραλός έφτασε γρήγορα τον Βραζιλιάνο και κόλλησε πίσω του αλλά λόγω μίας λανθασμένης εκτίμησης στο φρενάρισμα έπεσε πάνω του. Ο Massa έκανε τετακέ και έχασε μερικές θέσεις ενώ ο Webber έσπασε την εμπρός πτέρυγά του. Ο Webber προσπάθησε να επιστρέψει στα pit αλλά χωρίς πτέρυγα αλλά δεν τα κατάφερε και εγκατέλειψε.

Απροσπέραστος ο Schumacher

Ο Lewis Hamilton κόλλησε πίσω από τον Michael Scumacher αλλά αδυνατούσε να περάσει λόγω της πολύ υψηλής ταχύτητας της Mercedes GP και της αμυντικής οδήγησης του έμπειρου Γερμανού. Για πολλούς γύρους ο Βρετανός δοκίμαζε ό,τι ήξερε για να βρεθεί μπροστά αλλά δεν υπήρχε τρόπος να τα καταφέρει. Το χειρότερο μάλιστα ήταν ότι ο Jenson Button στο μεταξύ τους είχε φτάσει και με μια έξυπνη κίνηση στην Parabolica πέρασε μπροστά από τον ομόσταβλό του και σχεδόν αμέσως μπροστά από τον Schumacher, του οποίο τα πίσω ελαστικά είχαν καταστραφεί.

Όλη αυτή η μάχη έδωσε την ευκαιρία στον Sebastian Vettel να απομακρυνθεί στην πρώτη σχέση και να φτιάξει μια διαφορά ασφαλείας από τον Fernando Alonso, ο οποίος επίσης επωφελούνταν για να διατηρήσει τη 2η θέση. Η 3άδα των Button, Schumacher, Hamilton μπήκε πρώτη στα pit για αλλαγή ελαστικών, με τον Γερμανό στο 16ο γύρο, και τους Button και Hamilton να ακολουθούν. Μετά τις αλλαγές τους βγήκαν με την ίδια σειρά, δηλαδή ο Button είχε την 3η θέση και ελεύθερη πίστα μπροστά του ενώ ο Hamilton ήταν και πάλι καθηλωμένος πίσω από τον Schumacher.

Πιο πίσω, ο Felipe Massa είχε κερδίσει αρκετές από τις χαμένες θέσεις και είχε ανέβει στην 6η. Στην 7η βρισκόταν ο Sergio Perez με τη Sauber, ο οποίος βρισκόταν σε προφανώς στρατηγικό ενός pit stop. Ακολουθούσαν οι Di Resta, Alguersuari, Buemi, Maldonado και Senna. Στους εγκαταλείψαντες είχε προστεθεί το όνομα του Adrian Sutil.

Η αντεπίθεση του Button

Με την πίστα καθαρή μπροστά του ο Jenson Button χρειάστηκε λίγους γύρους για να φτάσει τον Fernando Alonso και να διεκδικήσει τη 2η θέση. Στο μεταξύ, ο Hamilton κατάφερε επιτέλους να απαλλαγεί από τον Schumacher, προσπερνώντας τον στην Ascari. Η μάχη του Button με τον Alonso βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη, με τον Βρετανό όμως να δυσκολεύεται φανερά να περάσει τον Ισπανό και τελικά να μένει πίσω και τελικά να μπαίνει στα pit για το δεύτερο pit stop του στον 34ο γύρο, τη στιγμή που ο Perez σταματούσε στην άκρη της πίστας και εγκατέλειπε.

Ήταν σαν ο Button να έδωσε το σύνθημα και μετά από αυτόν στο pit lane έγινε σχεδόν συνωστισμός, με τα μονοθέσια να μπαίνουν για την τελευταία τους αλλαγή ελαστικών. Όταν βγήκαν στην πίστα με τη μεσαία γόμα ο Button ήταν πολύ ταχύτερος από τον Alonso, καθώς είναι γνωστή η δυσκολία της Ferrari να κάνει τις σκληρότερες γόμες να δουλέψουν. Έτσι, ο Βρετανός όταν βρέθηκε πίσω από τον Ισπανό στην Parabolica πέρασε με χαρακτηριστική ευκολία για να πάρει τη 2η θέση.

Τα… δράματα αποφεύχθηκαν όταν ο Schumacher μετά το δικό του pit stop βγήκε στην πίστα πίσω από τον Hamilton και όχι μπροστά, και το ξεφύσημα ανακούφισης από τον Βρετανό θα πρέπει να ακούστηκε πάνω από το θόρυβο του μοτέρ της Mercedes. Ο Felipe Massa ήταν ο τελευταίος που μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών και επέστρεψε στην πίστα στην 6η θέση.

Άνετη νίκη

Για μία από τις πιο άνετες νίκες του πήγαινε ο Sebastian Vettel, με τη διαφορά του από τον 2ο να είναι πάνω από 15 δευτερόλεπτα και κανένα πρόβλημα να μην τον επηρεάζει. Ο Button απολάμβανε μια πολύ καλή 2η θέση, με δεδομένο πώς εξελίχθηκε ο αγώνας και ο Alonso γνώριζε ότι το βάθρο ήταν το μέγιστο που μπορούσε να πάρει και με βάση την ταχύτητα των μονοθεσίων έμοιαζε πιο πολύ με υπέρβαση. Ο αγώνας του Ισπανού όμως δεν είχε τελειώσει ακόμα, με τον Hamilton να έχει βάλει το κεφάλι κάτω και στους τελευταίους γύρους να προσπαθεί να τον φτάσει και να τον περάσει.

Στον τελευταίο γύρο ο Hamilton κατάφερε να φτάσει τον Alonso ναι να έχει το DRS μετά τις Lesmo αλλά δεν κατάφερε να περάσει και ο Ισπανός κράτησε τη θέση του στο βάθρο. Αρκετά δευτερόλεπτα νωρίτερα ο Sebastian Vettel πήρε μια ακόμα νίκη, την 8η φετινή, και πλέον δεν αναρωτιέται κανείς ποιος θα είναι πρωταθλητής αφού όλοι γνωρίζουν. Ο Button τερμάτισε 2ος και ο Fernando Alonso έδωσε κάτι στους tifosi να πανηγυρίζουν κάτω από το βάθρο με την 3η θέση.

Ο Lewis Hamilton «καταδικάστηκε» στην 4η θέση όταν έχασε τόσο πολύ χρόνο πίσω από τον Schumacher, ο οποίος έκανε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του μετά την επιστροφή του στη δράση για να πάρει την 5η θέση.
Ο Massa ήταν 6ος και μάλλον ευγνώμων στην καλή του τύχη που μετά την επαφή με τον Webber κατάφερε να τερματίσει και να πάρει τους βαθμούς. Ο Jaime Alguersuari έκανε μια εκπληκτική εμφάνιση για να τερματίσει 7ος παρότι ξεκίνησε από τη 18η θέση. Ο Paul di Resta κατάφερε να βαθμολογηθεί παίρνοντας την 8η θέση. Για τις επόμενες θέσεις δόθηκε μάχη ανάμεσα στους Bruno Senna και Sebastien Buemi, με τον Βραζιλιάνο της Renault να παίρνει την 9η και τον Ελβετό της Toro Rosso να κλείνει τη βαθμολογούμενη 10άδα.

Μετά τον αγώνα της Monza ο Vettel έφτασε στους 284 βαθμούς και ακόμα και στον επόμενο αγώνα είναι πιθανό να εξασφαλίσει μαθηματικά τον τίτλο. Ο Alonso πέρασε στη 2η θέση με 172 βαθμούς ενώ στην 3η θέση ισοβαθμούν οι Button και Webber με 167 βαθμούς. Στους κατασκευαστές η Red Bull έφτασε στους 451 βαθμούς, με τη McLaren στους 325 και τη Ferrari στους 257.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή σε “Formula 1...”