Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Formula 1: Ζάντες 18″ και τέλος οι κουβέρτες από το 2021





Εικόνα





Οι ομάδες και η διοίκηση της F1 συμφώνησαν ώστε από το 2021 τα μονοθέσια να εξοπλίζονται με ζάντες 18″, ενώ παρελθόν θα αποτελέσουν και οι κουβέρτες που θερμαίνουν τα ελαστικά. Η FIA έχει ανοίξει τη διαδικασία υποβολής προσφορών για την επόμενη σύμβαση προμήθειας ελαστικών, τα οποία θα είναι διαστάσεων 18″, με την σύμβαση να καλύπτει την περίοδο 2020 – 2023.

Από το 2021 τα μπροστινά ελαστικά θα γίνουν πιο στενά κατά 35 mm, έχοντας πέλμα 270 mm. Τα πίσω θα παραμείνουν στο ίδιο πλάτος, στα 405 mm, με την διάμετρό τους να αυξάνεται από τα 670mm στα 700-720 mm.

Αυτό σημαίνει πως όποιος κατασκευαστής ελαστικών κερδίσει την προσφορά, θα πρέπει να αναπτύξει νέα ελαστικά από το μηδέν. Τόσο η Pirelli, όσο και η Michelin έχουν δηλώνει σχετικό ενδιαφέρον για τα νέα ελαστικά.

Η απώλεια κουβερτών των ελαστικών θα είναι μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο κατασκευαστής ελαστικών. Από το 2021 θα υπάρχουν διαθέσιμες 3 γόμες σε κάθε αγώνα, σκληρά, μεσαία, μαλακά τα οποία θα φθείρονται ως εξής:

Σκληρή γόμα: Η φθορά 2 δευτ. θα επιτυγχάνεται στο 22% της απόστασης του αγώνα.
Μεσαία γόμα: Η φθορά 2 δευτ. θα επιτυγχάνεται στο 18% της απόστασης του αγώνα. Θα προσφέρουν χρόνο 1,2 δευτ. ταχύτερο ανά γύρο σε σχέση με την σκληρή γόμα
Μαλακή γόμα: Η φθορά 2 δευτ. θα επιτυγχάνεται στο 10% της απόστασης του αγώνα. Θα προσφέρουν χρόνο 2,2 δευτ. ταχύτερο ανά γύρο σε σχέση με την σκληρή γόμα

Επίσης σε έναν αγώνα οι ομάδες θα πρέπει να χρησιμοποιούν:

1 μεσαία γόμα και 1 σκληρή γόμα σε αγώνα με ένα pit stop
1 μαλακή και μια 2 μεσαίες γόμες σε αγώνες με δύο pit stop
3 μαλακές και 1 μεσαία γόμα σε αγώνα με τρία pit stop

Η FIA θεωρεί επιθυμητή την φθορά των ελαστικών τόσο για την επίδραση της στρατηγικής της κάθε ομάδας, όσο και για εξασφαλίσει πως τα ελαστικά δεν θα φτάσουν σε σε σημείο υπερβολικής φθοράς. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, προτείνει μάλιστα ένα υπόστρωμα χαμηλής απόδοσης τοποθετημένο κάτω από το πέλμα.

Η FIA θέλει επίσης τα ελαστικά να μπορούν να ανακάμψουν, σημειώνοντας πως αναμένεται η επιθετική οδήγηση να επιφέρει μεγαλύτερη φθορά των ελαστικών ανά γύρο από ό,τι η ήπια οδήγηση ή η οδήγηση χωρίς πίεση. Μόλις σταματήσει μια περίοδο επιθετικής οδήγησης, το ελαστικό θα πρέπει να ανακτήσει γρήγορα το χαμηλότερο επίπεδο φθοράς ανά γύρο που σχετίζεται με τις πιο άνετες συνθήκες.

Στο θέμα της απόδοσης προσθέτει: “Όσον αφορά τον απόλυτο χρόνο γύρου, η απόδοση των ελαστικών που τοποθετούνται σε τροχούς 18″ θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τόσο καλή όσο τα ελαστικά του 2019, όταν βρίσκονται σε θερμοκρασία λειτουργίας.”

Οι προμηθευτές ελαστικών έχουν περιθώριο μέχρι τις 31 Αυγούστου 2018 να υποβάλουν τις προσφορές τους.
Πηγή:autoblog.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Σεισμός στη Ferrari! Μένει ο Ραϊκόνεν και φεύγει ο Μαρκιόνε



Τα πάνω κάτω έρχονται στη Scuderia, αφού ο Μαρκιόνε φέρεται έτοιμος να αποχωρήσει λόγω κόντρας με την οικογένεια Ανιέλι, οπότε θα παραμείνει στη Ferrari ο Ραϊκόνεν.

Σε σήριαλ με μπόλικο παρασκήνιο εξελίσσεται η συνέχεια της καριέρας του Ραϊκόνεν. Όλα έδειχναν, ότι ο Κίμι θα εγκατέλειπε στα τέλη της σεζόν τη Ferrari και θα ότι θα τον διαδεχόταν σε αυτήν ο Λεκλέρκ της Alfa Romeo – Sauber. Αυτή ήταν η επιθυμία του μεγάλου αφεντικού του ομίλου FCA και της Ferrari, Σέρτζιο Μαρκιόνε, ωστόσο ο διευθυντής της Scuderia, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε και ο Σεμπάστιαν Φέτελ πίεζαν για την ανανέωση του συμβολαίου του Iceman και το 2019.

Όπως ακούστηκε στο Χόκενχαϊμ, οι πιέσεις τους έπιασαν τόπο και ο Μαρκιόνε πείστηκε να παραμείνει ο Φιλανδός στη Ferrari και τον επόμενο χρόνο, καθώς συνθέτει με τον Φέτελ ένα γρήγορο και αξιόπιστο δίδυμο. Μιλάμε δηλαδή για μία μεγάλη ανατροπή, η οποία θα χαροποιήσει και την Alfa Romeo – Sauber, επειδή θα μπορέσει να κρατήσει τουλάχιστον για έναν χρόνο ακόμη στο δυναμικό της τον ταλαντούχο Σαρλ Λεκλέρκ.

Δεν είναι τυχαία εξάλλου η δήλωση, που έκανε την Πέμπτη για τον Μονεγάσκο οδηγό ο Σεμπάστιαν Φέτελ, τονίζοντας όλο νόημα, ότι «ο Σαρλ είναι ένα εξαιρετικό παιδί και γρήγορος. Όμως δεν βιάζεται».

Φαίνεται πάντως, ότι η παραμονή του Ραϊκόνεν έχει μπόλικο παρασκήνιο και δεν οφείλεται στη μεταστροφή του Μαρκιόνε, αλλά στην απομάκρυνση του 66χρονου Ιταλοκαναδού από την προεδρία του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και της Ferrari. Ετσι βγαίνει από τη μέση ο άνθρωπος, που δεν ήθελε τον Κίμι στη Ferrari. Ως άλλοθι αναφέρονται λόγοι υγείας και μία επέμβαση στον ώμο, στην οποία υποβλήθηκε πρόσφατα ο Μαρκιόνε στην Ελβετία. Ωστόσο στην πραγματικότητα, αιτία της αποπομπής του είναι η δυσαρέσκεια της οικογένειας Ανιέλι, επειδή ανακάλυψε ότι ο Μαρκιόνε προσπάθησε να αποκτήσει μέσω πλούσιων φίλων του ένα σημαντικό μερίδιο της FCA.

Ως διάδοχος του Μαρκιόνε προαλείφεται ο 63χρονος Πρόεδρος του Ελεγκτικού Συμβουλίου της καπνοβιομηχανίας Philip Morris, Λουίς Κάρεϊ Καμιλέρι. Ο Καμιλέρι είναι Ελβετός υπήκοος αιγυπτιακής καταγωγής, ενώ στη Philip Morris ανήκει μεταξύ άλλων και η Marlboro, ένας από τους βασικούς χορηγούς της Ferrari εδώ και πολλά χρόνια.
Πηγή:gazzetta.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Η Formula 1 αποχαιρετά τον Σέρτζιο Μαρκιόνε

Πέθανε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε



Θλίψη στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία προκαλεί ο θάνατος του Σέρτζιο Μαρκιόνε. Ο Ιταλο-Καναδός μάνατζερ, δικηγόρος στο επάγγελμα, ανέλαβε τα ηνία του ομίλου της Fiat πριν από 14 χρόνια και οι επιλογές του οδήγησαν όχι μόνο στη διάσωση της Fiat, αλλά και στην εξαγορά του αμερικανικού ομίλου της Chrysler.

Με τον τρόπο αυτό, η Fiat εισήλθε στην αμερικανική αγορά και έδωσε νέα πνοή στην Jeep. Ο Μαρκιόνε ήταν έξυπνος, απλός στην εμφάνισή του (ούτε γραβάτα δεν φορούσε) και πολύ προνοητικός. Εκτός από διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles), ήταν πρόεδρος και της Ferrari.

Ο Μαρκιόνε έφυγε άδικα από τη ζωή σε ηλικία 66 ετών, καθώς υποβλήθηκε σε εγχείρησε στον ώμο στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Ζυρίχης και ύστερα από επιπλοκές έπεσε σε κώμα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η υγεία του 66χρονου Μαρκιόνε ήταν ιδιαίτερα επιβαρυμένη λόγω της πολύς κακής κατάστασης των πνευμόνων του από το υπέρμετρο κάπνισμα. Μάλιστα, η FCA είχε προχωρήσει στην αντικατάστασή του, ένα χρόνο πριν από την προγραμματισμένη συνταξιοδότησή του, τοποθετώντας στη θέση του τον 54χρονο Μάικ Μάνλεϊ, πρώην επικεφαλής της Jeep και Ram

Ο Τζον Ελκαν, πρόεδρος του ομίλου ανακοίνωσε τη θλίψη του για το γεγονός, αποχαιρετώντας το άνδρα και φίλο όπως είπε. «Ο καλύτερο τρόπος για να τιμήσουμε τη μνήμη του, είναι να συνεχίσουμε το δρόμο που χάραξε, με σεβασμό στις ανθρώπινες αξίες…

Ο Πρόεδρος και CEO της F1, Τσέις Κάρει, μέσω ανακοίνωσης τον χαρακτήρισε ως «ηγέτη και φίλο».

Το άκουσμα της είδησης του θανάτου του Σέρτζιο Μαρκιόνε, ήταν ισχυρό σοκ για τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και όχι μόνο, καθώς ο μέχρι πρότινος CEO του Ομίλου Fiat είχε ενεργό ρόλο στον ευρύτερο χώρο της αυτοκίνησης, καθώς και της Formula 1. Οπότε ήταν αναμενόμενο η Liberty Media, στην κατοχή της οποίας βρίσκονται τα εμπορικά δικαιώματα του της F1, να εκδώσει σχετική ανακοίνωση. Σύμφωνα με αυτή, ο Πρόεδρος και CEO της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Τσέις Κάρει, χαρακτηρίζει τον Μαρκιόνε ως «ηγέτη και φίλο».

Πιο αναλυτικά:

«Είμαστε βαθιά λυπημένοι από το θάνατο του Sergio Marchionne. Ήταν ένας σπουδαίος ηγέτης, όχι μόνο σε ότι αφορούσε στο ρόλο του στη Formula 1, αλλά και γενικότερα στον κόσμο της αυτοκίνησης και την επιχειρηματική κοινότητα παγκοσμίως. Ηγήθηκε με πάθος, ενέργεια και ενέπνευσε όσους βρίσκονταν γύρω του. Η συνεισφορά του στη Formula 1, δεν μπορεί να καταμετρηθεί. Όμως παράλληλα, ήταν ένας αληθινός φίλος για όλους μας και θα μας λείψει πολύ. Σε αυτή τη δύσκολη ώρα, παραθέτουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους συνεργάτες του».
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πόσο κοστίζει ένα μονοθέσιο της Formula 1

Η Formula 1 αποτελεί την «κορωνίδα» των μηχανοκίνητων σπορ, με πρωτότυπα μονοθέσια που φέρουν πάνω τους την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Ομάδες μηχανικών, τεχνικών και σχεδιαστών εργάζονται νυχθημερόν στα εργοστάσια μελετώντας λύσεις και δοκιμάζοντας εξαρτήματα που ευελπιστούν ότι θα τους δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η F1 είναι ένα σπορ που κρίνεται στις λεπτομέρειες, όπερ σημαίνει ότι κάθε χιλιοστό μετράει.

Οι κορυφαίες ομάδες, αυτές που παλεύουν για νίκες και τίτλους, διαθέτουν συνήθως και τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό. Αυτό σημαίνει ότι έχουν την ευχέρεια να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για έρευνα, εξέλιξη (R&D) και δοκιμές.

Βέβαια, υπάρχουν και ομάδες που με σαφώς μικρότερους προϋπολογισμούς κατάφεραν να κατακτήσουν την κορυφή όπως για παράδειγμα η Brawn GP το 2009 (Πρωτάθλημα οδηγών -Τζένσον Μπάτον- και κατασκευαστών) και η Renault τη διετία 2005, 2006 (2 Πρωταθλήματα οδηγών με τον Φερνάντο Αλόνσο και δύο Πρωταθλήματα κατασκευαστών). Από την άλλη τα τεράστια κεφάλαια που διέθεταν η Toyota (2002 έως 2009) και η Honda (2006 έως 2008) συμμετέχοντας με δικές τους ομάδες δεν στάθηκαν ικανά για να τους δώσουν πρωταγωνιστικό ρόλο.

Κάθε χρόνο τα μονοθέσια εξελίσσονται, γίνονται ταχύτερα, χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες.

Πόσο όμως μπορεί να κοστίζει ένα μονοθέσιο της Formula 1; Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με ακρίβεια σε αυτό το ερώτημα, καθώς το κόστος για έρευνα και εξέλιξη δεν μπορεί να προσδιοριστεί.

Και όπως είναι φυσικό, διαφορετικό κόστος έχει το μονοθέσιο μιας κορυφαίας ομάδας που κάνει πρωταθλητισμό και άλλο εκείνο μιας ομάδας που βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις.

Μπορεί να γίνει, πάντως, μια εκτίμηση για το πόσο κοστίζουν κατά μέσο όρο τα βασικά εξαρτήματα που απαρτίζουν τα μονοθέσια και κατ' επέκταση το συνολικό κόστος.

Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα του WTF1, το μέσο κόστος ενός μονοθεσίου της F1 κυμαίνεται στα 6,8 εκατομμύρια ευρώ.



Το ποσό αυτό προκύπτει ως εξής:

Εμπρός αεροτομή/ρύγχος: 170.000 ευρώ

Πάτωμα: 66.000 ευρώ

Τιμόνι: 56.700 ευρώ

Λογισμικό/Τηλεμετρία: 84.000 ευρώ

Πίσω αεροτομή/DRS: 107.000 ευρώ

Σύστημα πέδησης: 170.000 ευρώ

Σύστημα εξάτμισης: 195.000 ευρώ

Κιβώτιο ταχυτήτων: 850.000 ευρώ

Μονοκόκ (σασί): 1,13 εκατομμύρια ευρώ

Υβριδικός κινητήρας: 4 εκατομμύρια ευρώ

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι κάθε φορά που ένα μονοθέσιο εμπλέκεται σε ατύχημα ή καταλήγει στις μπαριέρες, το κόστος των επισκευών μπορεί να φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη, αναλόγως βέβαια την έκταση των ζημιών...
Πηγή:newsbeast.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

O Verstappen πήγε από τα Βραχώδη Όρη στο Μαϊάμι με τη Formula 1



Εικόνα


Το επικό ταξίδι της Red Bull Racing στις αμερικανικές πολιτείες συνεχίζεται. Μετά τον Daniel Ricciardo, ο οποίος πήγε με το μονοθέσιο από το Σαν Φρανσίσκο, στο λαμπερό Λας Βέγκας και από εκεί στην έρημο της Γιούτα, σειρά παίρνει ο Max Verstappen.

Η παραγωγή και τα πλάνα από το road trip της αυστριακής ομάδας με έδρα το Milton Keynes της Αγγλίας, είναι συγκλονιστικά. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι συγκρίνονται μόνο με τις αντίστοιχες χολιγουντιανές παραγωγές.

Ο 21χρονος Ολλανδός και η ομάδα των μηχανικών ξεκίνησαν το ταξίδι από τα Βραχώδη Όρη. Έκαναν μία στάση στο χωριό Twin Lakes General Store του Κολοράντο και αφού διήνυσαν 5.000 χιλιόμετρα κατέληξαν στο κοσμοπολίτικο Μαϊάμι.

H RB7 με τον V8 κινητήρα μαγνήτισε τα βλέμματα στους δρόμους της φημισμένης South Beach, με τον Verstappen να απολαμβάνει τη μοναδική αυτή εμπειρία. Όσο για το video της Red Bull, με μία λέξη - μαγικό.
Πηγή:zougla.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Απίθανο video:

Απολαυστε το


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Η Formula 1 για 3 ακόμη χρόνια στην ΕΡΤ.

Θα δείχνει FP1, FP2, FP3, κατατακτήριες και αγώνα


Η ΕΡΤ είναι το ελεύθερο κανάλι που θα δείχνει για τα επόμενα 3 χρόνια τις ελεύθερες δοκιμές, τις κατατακτήριες δοκιμές και τους αγώνες της Formula 1. Η κρατική τηλεόραση κατάφερε να διατηρήσει για ακόμη τρία χρόνια τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Formula 1 στην Ελλάδα, μιας και όπως ανακοίνωσε, ήρθε σε συμφωνία με την Asset Oglivy, τη διαφημιστική εταιρεία που απέκτησε τη δυνατότητα διαπραγμάτευσης των δικαιωμάτων της Formula 1 για την Ελλάδα και την Κύπρο.

Η συμφωνία που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, είναι ύψους 6 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ για τρία χρόνια (2 εκατ. ευρώ + ΦΠΑ ετησίως), από το 2019 έως το 2021, με υποχρέωση της Asset να τοποθετήσει διαφημίσεις στο πρόγραμμα της ΕΡΤ αξίας 3.600.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ και λοιπών φόρων επιβαρύνσεων και προ εκπτώσεων πελατών και επιβράβευσης για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Η συμφωνία περιλαμβάνει τις μεταδόσεις 21 αγώνων της Formula 1 καθώς και την αποκλειστική μετάδοση των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής και του Σαββάτου μαζί με τις κατατακτήριες δοκιμές.

Συνδρομητικά, την ανανέωση της σύμβασης με τη F1 διεκδικεί η Cosmote TV.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

H F1 στο Βιετνάμ από το 2020


Η Formula 1 και η πόλη του Ανόι ανακοίνωσαν σήμερα ότι τον Απρίλιο του 2020 θα διεξαχθεί στην πρωτεύουσα του Βιετνάμ αγώνας της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό αποτελεί το πρώτο νέο συμβόλαιο της Liberty Media, με το Grand Prix του Βιετνάμ να αντιπροσωπεύει τη σταθερή δέσμευση της Formula 1 στην Ασία, όπου οι αγώνες έχουν εδραιωθεί σε Σιγκαπούρη, Κίνα και Ιαπωνία.
Σύμφωνα με το promoter, τη Vingroup, οι δύο πλευρές υπέγραψαν πολυετή συμφωνία, με το Grand Prix να πραγματοποιείται στους δρόμους στην καρδιά της πόλης, με το μήκος της διαδρομής να είναι 5,565 χλμ.
Πηγή:autoblog.gr



Exploring Vietnam Street Circuit | Vietnam Grand Prix



Coming Soon... Formula 1 2020 Vietnam Grand Prix
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Esteban Ocon τρίτος οδηγός της Mercedes το 2019



Εικόνα




Με την χθεσινή ανακοίνωση της Williams F1 ότι ο Robert Kubica θα γίνει ο επίσημος οδηγός της για το 2019, έσβησαν παράλληλα οι όποιες ελπίδες είχε ο Esteban Ocon να αγωνιστεί στην Formula 1 το επόμενο έτος.

Ο 22-χρονος Γάλλος, όμως, ανήκει στην Mercedes-AMG F1 και η τελευταία έκανε σήμερα επίσημα γνωστό ότι ο Ocon θα είναι ο τρίτος οδηγός της για το 2019, έτσι ώστε να “αρπάξει” την πρώτη ευκαιρία να επιστρέψει το 2020.

αρακτηριστικά, ο επικεφαλής της γερμανικής ομάδας, Toto Wolff, δήλωσε:

<< Θα είναι πολύ κοντά στην εργοστασιακή ομάδα της Mercedes, θα είναι ο εφεδρικός οδηγός μας και ο τρίτος οδηγός. Θα δουλέψει πολύ με τον προσομοιωτή. Ελπίζουμε να κάνει κάποιες δοκιμές, αλλά τίποτα δεν έχει διευθετηθεί ακόμα.>>

Εν τω μεταξύ, η Mercedes ανακοίνωσε ότι βοήθεια στον προσομοιωτή θα προσφέρει και ο Stoffel Vandoorne, ο οποίος, όμως, θα τρέξει σε όλο το πρωτάθλημα της Formula E.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Lance Stroll στην Force India το 2019

Εικόνα


Εντελώς διαδικαστικού χαρακτήρα ήταν η ανακοίνωση της μετακίνησης του Lance Stroll στην Force India, από την στιγμή που ο πατέρας του, Lawrence Stroll, αγόρασε -μαζί με άλλους επιχειρηματίες- την ομάδα.

O νεαρός Καναδός οδηγός θα πάρει τη θέση του Esteban Ocon, ο οποίος θα είναι ο τρίτος οδηγός της Mercedes το 2019, ενώ θα έχει teammate τον Sergio Perez, ο οποίος ανανέωσε με την Force India πριν μερικές εβδομάδες.

Σύμφωνα με την ομάδα, ο 20-χρονος Stroll δεσμεύθηκε ότι θα συμμετάσχει στην ομάδα ως μέρος μιας μακροπρόθεσμης συμφωνίας, με τη φετινή σεζόν να ήταν η δεύτερη που συμμετείχε στην Formula 1.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Alexander Albon στην Toro Rosso το 2019


Εικόνα


Η Toro Rosso ανακοίνωσε ότι ο Alexander Albon θα είναι ο οδηγός που θα τρέξει για αυτή το 2019, πλαισιώνοντας τον Daniil Kvyat. Ο Albon, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Brendon Hartley, έρχεται μετά από μια εντυπωσιακή σεζόν στην F2, εκεί όπου διεκδίκησε τον τίτλο μέχρι και τον τελευταίο αγώνα στο Abu Dhabi το περασμένο Σαββατοκύριακο, τίτλο που τελικά κατέκτησε ο George Russell.

Ο 22-χρονος Albon είναι γεννημένος στο Λονδίνο από Ταϊλανδούς γονείς, και είχε μια πολύ καλή σεζόν με το πρόγραμμα Red Bull Junior το 2012. Για το 2019 είχε υπογράψει να τρέξει στη Formula E, αλλά έσπασε το συμβόλαιο του, ώστε να βρεθεί στην F1 και να γίνει το πρώτος οδηγός από την Ταϊλάνδη μετά τον πρίγκιπα Bira το 1955. Ο Albon γίνεται ο τρίτος οδηγός της Formula 2 του 2018 που θα τρέξει στην F1 τον επόμενο χρόνο, ακολουθώντας τα βήματα του Lando Norris στη McLaren και του Russell στη Williams.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”