Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Johnny έγραψε:Η Formula 1 στην ΕΡΤ

Το ελεύθερο κανάλι που θα μεταδίδει φέτος τους αγώνες της F1 θα είναι κρατικό
Απο την μία ειπα <μπράβο, τουλάχιστον οι κρατήσεις που εχουμε για τα κρατικά κανάλια επιασαν λίγο τόπο> γιατί απο πρόγραμμα τους τελευταίους μήνες ειναι για τα μπάζα, ολο επαναλλείψεις.

Απο την αλλη διάλεξαν οι δημοσιογράφοι, εναντι του μεγαλύτερου event του μηχανοκίνητου αθλητισμού να κάνουν απεργία και να αφήσουν τους τηλεθεατές ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ χωρίς παρουσίαση του αγώνα, διαμαρτυρόμενοι στην ΕΡΤ που τους κάνει περικοπές.

Δηλαδή εμας τους τηλεθεατές που επαναλαμβάνω τους ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ μας εγραψαν στα αρ#$%^ τους.

Εγω γιατι να σεβαστώ αυτη την χρονική στιγμή την διαμαρτυρία τους;;;;;;;;;;

ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Νέο ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1 από Red Bull


Εικόνα



Ρεκόρ ταχύτερου πιτ στοπ διεκδικούν οι «ταύροι»

H Red Bull ισχυρίζεται ότι οι μηχανικοί της κατά τη διάρκεια του γκραν πρι της Μαλαισίας έκαναν το ταχύτερο πιτ στοπ στην ιστορία της Formula 1, αλλάζοντας τους τέσσερις τροχούς του Μαρκ Γουέμπερ σε 2,05 δεύτερα, κάνοντας ο Αυστραλός συνολικό χρόνο εισόδου-εξόδου 20,736 δεύτερα.

Η Red Bull φαίνεται πως στην πίστα της Σεπάνγκ έκανε ένα νέο ρεκόρ, αφήνοντας δεύτερο το πιτ στοπ του Τζένσον Μπάτον στο περσινό γκραν πρι της Γερμανίας, όταν οι μηχανικοί του Βρετανού είχαν αλλάξει τα ελαστικά της MP4-27 σε 2,31 δεύτερα.

Στο γκραν πρι της Μαλαισίας οι μηχανικοί της Red Bull έκαναν τα τέσσερα πρώτα ταχύτερα πιτ στοπ:

Αναλυτικά τα πιτ στοπ και οι χρόνοι:

1. Μαρκ Γουέμπερ, 19ος γύρος, δεύτερο πιτ στοπ, χρόνος: 2,05
2. Σεμπάστιαν Φέτελ, 5ος γύρος, πρώτο πιτ στοπ, χρόνος: 2,13
3. Μαρκ Γουέμπερ, 7ος γύρος, πρώτο πιτ στοπ, χρόνος: 2,13
4. Μαρκ Γουέμπερ, 31ος γύρος, τρίτο πιτ στοπ, χρόνος: 2,21
5. Μαρκ Γουέμπερ, 43ο γύρος, τέταρτο πιτ στοπ, χρόνος: 2,26
Πηγή:sport-fm.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Αυτά τα νούμερα θα έχουν οι οδηγοί το 2014, σύμφωνα με τη FIA


Η FIA ανακοίνωσε πριν λίγη ώρα τους αριθμούς που θα έχουν το 2014 οι οδηγοί των ομάδων στα μονοθέσια τους. Από τη λίστα λείπουν οι δύο οδηγοί της Caterham και ένας της Marussia, καθώς ακόμα δεν έχουν οριστικοποιηθεί ποιοι θα είναι. Ο πρωταθλητής (και) του 2013 Sebastian Vetel επέλεξε το νούμερο 5, αλλά προτίμησε να διατηρήσει το νούμερο ένα για το 2014.

Τα νούμερα των υπολοίπων οδηγών μπορείς να δεις αναλυτικά στο παρακάτω πίνακα:
Πηγή:AutoBlog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Στον AlphaTV η F1 το 2014


Οι αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 θα μεταδίδονται τηλεοπτικά στην Ελλάδα από ελεύθερο κανάλι και το 2014. Όπως αποκαλύφθηκε από την εκπομπή των Πουρναράκη-Τρακουσέλλη στο Alpha Radio, οι 19 αγώνες της F1 θα μεταδοθούν τηλεοπτικά από τον AlphaTV.
Η αρχή θα γίνει με το GP Αυστραλίας στις 16 Μαρτίου. Δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί αν θα είναι σε ζωντανή μετάδοση.
Την Κυριακή 16 Μαρτίου η μετάδοση θα ξεκινήσει στις 14:00 ώρα Ελλάδας με στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές και στη συνέχεια σε μαγνητοσκόπηση τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Φυσικά, η OTE TV θα συνεχίσει και φέτος να μεταδίδει ζωντανά όλες περιόδους κάθε αγωνιστικού 3ημέρου της F1.
Πηγή:msfree.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Δεν το πιστεύω οτι υπάρχει ακόμα κόσμος που να παρακολουθεί αυτό το πρωτάθλημα έτσι όπως το έχουν καταντήσει...

Απο καιρό το υπέρτατο πρωτάθλημα ταχύτητας έγινε ένα άθλιο πρωτάθλημα αντοχής, αλλα φέτος με την εμμονή τους στην πράσινη ενέργεια θα το καταστρέψουν περισσότερο απο ποτέ.

Αντί να αφήσουν τους κατασκευαστές να κάνουν ΟΤΙ γουστάρουν, αφήνοντάς τους να εφευρίσκουν νέες μεθόδους που θα προχωρήσουν μελλοντικά και σε άλλους τομείς, πλέον απλά συμβιβάζονται με τους περιορισμούς που τους επιτρέπονται (δεν έχουν όλοι οι περιορισμοί στόχο την ασφάλεια)
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Σύγκριση ήχου 2013-2014 στο GP της Μελβούρνης


Εχθές έπεσε η καρό σημαία του πρώτου GP της χρονιάς, με νικητή τον Nico Rosberg. Το θέαμα και η εξέλιξη του αγώνα δε θα με απασχολήσει σε αυτό το άρθρο, αλλά το μείζον θέμα που έχει δημιουργηθεί, που δεν είναι άλλο από τον ήχο των μονοθεσίων, με τους Αυστραλούς να είναι έτοιμοι να εκφράσουν και νομικά τα παράπονα τους.

Σίγουρα είναι διαφορετικός από τα προηγούμενα χρόνια και το μεγάλο πρόβλημα όλων μας θα είναι πως θα τον συνηθίσουμε, όταν έχουμε ακούσει κινητήρες V8 και V10.

Ένας θεατής που βρέθηκε στον αγώνα της Μελβούρνης το 2013 και το 2014, τράβηξε σε video στιγμές του αγώνα βρισκόμενος μάλιστα στην ίδια θέση. Το video που ακολουθεί δεν παίρνει ανάλυση. Η νέα εποχή της F1 ήρθε, τα σχόλια δικά σου…
Πηγή:AutoBlog.gr

Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6631
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από MacPap »

Δε κατάλαβα έβαλαν σιγαστήρες?
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από UltiMo_ »

τα κάνανε εξακύλινδρα χιλιοεξακοσάρια
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6631
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από MacPap »

Αντε και 2CV
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ολοκλήρωσε το δεύτερο Αθλητικό Συνέδριο της FIA, με τις ακόλουθες αποφάσεις να έχουν ληφθεί για αλλαγές στους κανονισμούς της F1 για το 2015.

Η τελευταία ημερομηνία κατά την οποία οι αθλητικοί και οι τεχνικοί κανονισμοί μπορούν να αλλάξουν χωρίς ομόφωνη συμφωνία έχει αλλάξει από 30 Ιουνίου, στην 1η Μαρτίου κάθε έτους, αρχής γενομένης από το 2015.

Αλλαγές Αθλητικών Κανονισμών για το 2015

Κινητήρες

Ο αριθμός των κινητήρων που επιτρέπονται από κάθε οδηγό σε μια σεζόν θα είναι τέσσερις. Ωστόσο, εάν υπάρχουν περισσότεροι από 20 αγώνες στη σεζόν, ο αριθμός θα αυξηθεί σε πέντε.
Η ποινή για μια πλήρη αλλαγή της μονάδας παραγωγής ισχύος θα είναι η εκκίνηση από το πίσω μέρος του grid, όχι από τα πιτ.

Αεροδυναμικές δοκιμές

Ο αριθμός των αεροδυναμικών δοκιμών στη σήραγγα θα μειωθεί από 80 ώρες την εβδομάδα σε 65 ώρες την εβδομάδα.
Η χρήση σε Computational Fluid Dynamics (CFD) θα μειωθεί από 30 σε 25 Teraflops.
Δύο περίοδοι κατάληψης της σήραγγας θα επιτρέπονται σε μία μέρα (όχι μόνο μία).
Οι ομάδες θα είναι σε θέση να ορίσουν μία αεροδυναμική σήραγγα σε ένα μόνο έτος.

Δοκιμές

Θα υπάρξουν τρεις δοκιμές πριν από τη σεζόν, τεσσάρων ημερών η κάθε μία στην Ευρώπη το 2015 (επί του παρόντος οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν εκτός Ευρώπης). Αυτό θα πρέπει να μειωθεί σε δύο δοκιμές τεσσάρων ημερών το 2016.
Θα υπάρξουν δύο δοκιμές δύο ημερών μέσα στη σεζόν, η καθεμία στην Ευρώπη (αντί για τέσσερις που είναι σήμερα). Δύο από αυτές τις τέσσερις ημέρες θα πρέπει να προορίζονται για τους νέους οδηγούς.

Προδιαγραφή αυτοκινήτων σε GP

Οι ισχύοντες περιορισμοί στο parc ferme θα ισχύουν πλέον από την έναρξη της τρίτης περιόδου δοκιμαστικών αντί για την έναρξη των κατατακτήριων.

Τροχοί και ελαστικά

Η απαγόρευση των κουβερτών των ελαστικών θα πρέπει να ακυρωθεί για το 2015. Αυτό θα συζητηθεί εκ νέου, εάν και όταν η διάμετρος των τροχών και των ελαστικών αυξηθεί στο μέλλον.

Απαγόρευση της κυκλοφορίας του προσωπικού

Η απαγόρευση της κυκλοφορίας το βράδυ της Παρασκευής θα επεκταθεί από τις 6 στις 7 ώρες το 2015 και θα αυξηθεί σε οκτώ ώρες το 2016.

Επανεκκίνηση υπό αυτοκίνητο Ασφαλείας

Η επανεκκίνηση υπό το αυτοκίνητο Ασφαλείας θα είναι πλέον μια εκκίνηση με ακινητοποιημένα τα μονοθέσια από το grid. Η επανεκκινήσεις αυτές δεν θα πραγματοποιούνται εάν το αυτοκίνητο ασφαλείας χρησιμοποιείται μέσα σε δύο γύρους από την έναρξη (ή την επανεκκίνηση) ενός αγώνα ή εάν υπάρχουν λιγότεροι από πέντε γύροι του αγώνα να απομένουν.
Αλλαγές Τεχνικών Κανονισμών για το 2015

Μια σειρά από αλλαγές έχουν γίνει, ως εξής:

Ένας αριθμός νέων κανονισμών για το ρύγχος για να εξασφαλίζεται αυξημένη ασφάλεια και να παρέχει πιο καλαίσθητη κατασκευή.
Μια σειρά από νέες ρυθμίσεις που αφορούν τα μπλοκ ολίσθησης για να εξασφαλιστεί ότι είναι κατασκευασμένα από ένα ελαφρύτερο υλικό (τιτάνιο) και είναι καλύτερα συγκρατημένα.
Νέοι κανονισμοί για να εξασφαλιστεί ότι οι δίσκοι των φρένων περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα όπως οι τροχοί.
Ένα σύστημα δύο σταδίων συγκράτησης του τροχού είναι πλέον υποχρεωτικό.





Η Formula1 παρατάει επίσημα τους διπλούς βαθμούς και τις επανεκκινήσεις από στάση μετά από περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας για την σεζόν 2015, μετά την τελευταία συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ) στο Κατάρ.

Η αφαίρεσή τους είχε συμφωνηθεί όταν η ομάδα στρατηγικής και Επιτροπής της F1 είχε συμβούλιο στη Γενεύη την περασμένη εβδομάδα, αλλά έπρεπε να επικυρωθεί επισήμως στην Ντόχα.

Οι διπλοί βαθμοί, το σύστημα που προτάθηκε από τον Bernie Ecclestone, έγινε φέτος σε μια προσπάθεια να κρατήσει τη μάχη του πρωταθλήματος ζωντανή για όσο το δυνατόν περισσότερο.

Όμως, στον απόηχο των επικρίσεων από τους οπαδούς, βασικές προσωπικότητες του αθλήματος σύντομα συμφώνησαν ότι θα ήταν καλύτερο να αφαιρέσουν αυτό το χαρακτηριστικό μετά από μία σεζόν.

Δεν είχε τελικά καμία επιρροή στην έκβαση του πρωταθλήματος του 2014, με τον Lewis Hamilton κερδίζοντας το φινάλε στο Άμπου Ντάμπι να επεκτείνει τη διαφορά του.

Οι επανεκκινήσεις από στάση, που προορίζονταν για το 2015, ψηφίστηκαν από την F1 Επιτροπής νωρίτερα φέτος, αλλά οι ανησυχίες σταδιακά αυξήθηκαν για την ασφάλεια.

Σύμφωνα με την πρόταση, οι οδηγοί θα έπρεπε να παραταχθούν στο grid μετά από περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας, εφόσον είχαν περάσει δύο γύροι από την έναρξη του αγώνα – ή την επανεκκίνηση – και υπήρχαν πάνω από πέντε γύροι να απομένουν.

Με τους διπλούς πόντους και τις επανεκκινήσεις από στάση να έχουν κοπεί, το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας σηματοδοτεί μια σημαντική προσθήκη μετά από επιτυχημένες δοκιμές στο τέλος της σεζόν.

Το σύστημα, που δοκιμάστηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βραζιλία και το Άμπου Ντάμπι, έρχεται ως μέρος μιας εκστρατείας ασφάλειας μετά από το σοβαρό ατύχημα του Jules Bianchi κατά το ιαπωνικό Grand Prix.

Λειτουργεί με επιβολή ορίου ταχύτητας στους οδηγούς σε ορισμένους τομείς της πίστας, όταν δεν απαιτείται η έξοδος για το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Πρόσθετες αλλαγές που έχουν επικυρωθεί από το ΠΣΜΑ:

– Σε περίπτωση που το προσωπικό ή εξοπλισμός της ομάδας παραμένει στο grid μετά το σήμα 15 δευτερολέπτων, ο οδηγός του αυτοκινήτου που σχετίζεται πρέπει να ξεκινήσει από το pitlane, ή να του επιβληθεί μια ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων.

– Η αντικατάσταση μιας πλήρης μονάδας ισχύος δεν θα καταλήγει πλέον σε μια ποινή, με τις κυρώσεις να εφαρμόζονται σωρευτικά για μεμονωμένα συστατικά του κινητήρα.

– Εάν μια ποινή λόγω κινητήρα για το grid δεν μπορεί να εκπληρωθεί πλήρως, σταδιακά θα εφαρμοστούν χρονικές κυρώσεις στον αγώνα.

– Αν ένα αυτοκίνητο απελευθερωθεί με μη ασφαλή τρόπο, ο σχετικός οδηγός πρέπει να εκπληρώσει μία ποινή 10 δευτερολέπτων στάσης στα pit.

– Οι αγωνοδίκες θα είναι σε θέση να δώσουν ποινή 10 δευτερολέπτων στάσης στα pit κατά τη διάρκεια αγώνων, παράλληλα με των πέντε δευτερολέπτων που θεσπίστηκαν για τη σεζόν του 2014

– Εάν ένας αγώνας διακοπεί, η έξοδος των pit θα κλείσει και όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να προχωρήσουν σιγά-σιγά μέσα στο pitlane, σε αντίθεση με τη γραμμή εκκίνησης.

– Το ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 1 κιλό σε 702κιλά
Πηγη:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”