Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Vettel – «Σοκαρισμένος» από το πόσο εύκολος ήταν ο αγώνας για τη Mercedes

Ο Sebastian Vettel δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή χρονιά, αφού η Ferrari αποδείχθηκε κατώτερη των περιστάσεων και ο Γερμανός κατέληξε στην τέταρτη θέση, ενώ εκκίνησε από την τρίτη, με τον Charles Leclerc ακριβώς πίσω του στην πέμπτη.

Μολονότι ο ρυθμός των Ferrari στις χειμερινές δοκιμές, αλλά και στις δοκιμές στη Μελβούρνη, έδειξε να είναι ανταγωνιστικός, στις κατατακτήριες και κυρίως σήμερα, φάνηκε αισθητά η διαφορά στη δυναμική καθώς εξελισσόταν ο αγώνας.

Ο Γερμανός της Scuderia μπήκε για pit stop αρκετά νωρίς όπως αποδείχθηκε, στο 15ο γύρο, με αποτέλεσμα στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα να έχει αρκετή πτώση στον ρυθμό του, λόγω της έντονης φθοράς των ελαστικών. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο Hamilton, παρότι και εκείνος πραγματοποίησε αλλαγή των ελαστικών του έναν μόλις γύρο μετά τον Vettel, τερμάτισε σχεδόν 30 δευτερόλεπτα μπροστά από το κόκκινο μονοθέσιο του τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή.

Αυτή η διαφορά δυναμικότητας έδειξε να εκπλήσσει τον 32χρονο Γερμανό της Scuderia:

«Προφανώς τώρα χρειάζεται να συγκεντρωθούμε και να σκεφτούμε. Είναι εκπληκτικό και σοκαριστικό το πόσο γρήγορες ήταν οι Mercedes, και πόσο εύκολος ήταν για αυτούς ο αγώνας σήμερα. Αναφορικά με εμάς, κοιτάμε τους εαυτούς μας. Έχουμε λίγες μέρες να το εξετάσουμε, να διαβάσουμε όλο το feedback ξανά, να δούμε ό,τι έχουμε συλλέξει και να δούμε τι αποτέλεσμα μπορούμε να έχουμε.»

«Οι χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης ήταν πραγματικά καλές και δεν είχα κάποια πρόβλημα, αλλά έδωσα και την απάντηση αμέσως ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι πραγματικά πολύ ισχυρό. Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο δεν «έπεσα μέσα» σε αυτό. Στον αγώνα περίμενα να βελτιωθεί η κατάσταση αλλά ήταν το αντίθετο», πρόσθεσε ο Γερμανός της Ferrari.

Όσον αφορά το γεγονός ότι μπήκε νωρίς στα pits ο ίδιος σημείωσε:

«Τότε δεν έμοιαζε με λάθος. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω τι συνέβη στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα, ήταν αργό από την αρχή και στη συνέχεια χειροτέρεψε. Αν κοιτάξεις τους άλλους, ο Max μπήκε 10 γύρους μετά από μένα, όπως και ο Charles και δεν είχαν πρόβλημα με τα ελαστικά τους».

«Δεν είμαι σίγουρος σε αυτό το σημείο, πρέπει να έχουμε καλή οπτική. Ίσως είχαμε και άλλο πρόβλημα, ρώτησα σε κάποιο σημείο ποιο είναι το πρόβλημα, γιατί είμαστε τόσο αργοί…. Δεν είχα την πρόσφυση για να πάω πιο γρήγορα.»
Πηγή:f1fan.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Verstappen – Tο λάθος στο τέλος του αγώνα δεν επηρέασε τη μάχη για τη δεύτερη θέση

Ο Max Verstappen πιστεύει πως το λάθος του προς το τέλος του αγώνα δεν είχε κανένα αντίκτυπο στη μάχη του με τον Lewis Hamilton για την δεύτερη θέση στον αγώνα της Αυστραλίας.

Όντας στην τέταρτη θέση μετά την εκκίνηση, ο οδηγός της Red Bull έκανε πολλούς γύρους στην αρχή του αγώνα χρησιμοποιώντας τα μαλακά ελαστικά, προκειμένου να κοντράρει τόσο τον Vettel όσο και τον Hamilton για τη δεύτερη θέση.

Αφού πέρασε τον Vettel λίγο μετά το pit stop του, άρχισε να κλείνει σταδιακά τη διαφορά από τον δεύτερο Hamilton. Φτάνοντας σε διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, έκανε ένα λάθος βγαίνοντας στην πρώτη στροφή και έχασε έτσι έδαφος στη διεκδίκηση της δεύτερης θέσης.

Σταδιακά πλησίασε και πάλι, κάνοντας πάνω στην προσπάθειά του και τον ταχύτερο γύρο μέχρι εκείνη την ώρα, αλλά δεν μπόρεσε να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από τις Mercedes.

Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Ολλανδός είπε ότι το σημαντικό ήταν πως κατάφερε να ανταγωνιστεί τουλάχιστον ένα από τα μονοθέσια της Mercedes.

«Έπρεπε να προσπεράσω τον Vettel για να βρεθώ στο βάθρο, κάτι που δεν είναι εύκολο σε αυτή την πίστα και είμαι χαρούμενος που κατάφερα να κάνω αυτή την κίνηση. Διεκδίκησα την δεύτερη θέση από τον Hamilton και είμαι αρκετά ευχαριστημένος με αυτό», είπε.

«Το να ξεκινάμε τη χρονιά με ένα βάθρο και να μαχόμαστε με τις Mercedes θεωρώ ότι είναι ένα πολύ καλό ξεκίνημα για εμάς. Ένα μεγάλο μπράβο στην ομάδα μου, μετά από την πολύ δύσκολη Παρασκευή που είχαμε. Επίσης μπράβο στην Honda, για το πρώτο τους βάθρο στην εποχή των V6 κινητήρων, είμαι πολύ χαρούμενος για αυτούς».

Όταν ρωτήθηκε για το αν το λάθος του προς το τέλος του αγώνα του κόστισε τη δεύτερη θέση, ο Ολλανδός απάντησε:

«Ήταν μία ατυχία, αλλά δε νομίζω ότι άλλαξε το τελικό αποτέλεσμα».
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Από τον πιο κοντό μέχρι τον πιο ψηλό - Όλα τα ύψη των πιλότων της F1


Η διοργανώτρια αρχή της Formula 1 ανακοίνωσε όλα τα ύψη των πιλότων του πρωταθλήματος. Ποιος είναι ο πιο ψηλός και ποιος ο κοντύτερος;




Είναι λίγες οι φόρες που βλέπουμε τους πιλότους της Formula 1 εκτός μονοθέσιων κάτι που μας δυσκολεύει να μαντέψουμε ποιο είναι το ύψος του.

Οι άνθρωποι του πρωταθλήματος όμως έφεραν στο φως τα ύψη των πιλότων και ομολογουμένως υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις.

Βάση της κατάταξης πιο κοντός οδηγός είναι ο Λάντο Νόρις της McLaren με 1.70 μ. ενώ πιο ψηλός ο Αλεξάντερ Άλμπον της Toro Rosso με 1.86 μ.
Πηγή:fosonline.gr


Αναλυτικά η κατάταξη από τον πιο κοντό μέχρι τον πιο ψηλό:

20. Λάντο Νόρις, 1,70 μ. (Μεγ. Βρετανία, McLaren)

19. Βάλτερι Μπότας, 1,73 μ. (Φιλανδία, Mercedes)

18. Σέρχιο Πέρεθ, 1,73 μ. (Μεξικό, Racing Point)

17. Λιούις Χάμιλτον, 1,74 μ. (Μεγ. Βρετανία, Mercedes)

16. Κέβιν Μάγκνουσεν, 1,74 μ. (Δανία, Haas)

15. Σεμπάστιαν Φέτελ, 1,75 μ. (Γερμανία, Ferrari)

14. Κίμι Ράικονεν, 1,75 μ. (Φιλανδία, Alfa Romeo)

13. Κάρλος Σάινθ, 1,77 μ. (Ισπανία, McLaren)

12. Πιερ Γκασλί, 1,77 μ. (Γαλλία, Red Bull)

11. Σαρλ Λεκλέρκ, 1,79 μ. (Μονακό, Ferrari)

10. Nτάνιελ Ρικιάρντο, 1,80 μ. (Αυστραλία, Renault)

9. Μαξ Φερστάπεν, 1,80 μ. (Ολλανδία, Red Bull)

8. Ρομέιν Γκροσιάν, 1,80 μ. (Γαλλία, Haas)

7. Λανς Στρολ, 1,82 μ. (Καναδάς, Racing Point)

6. Ντανιίλ Κβίατ, 1,82 μ. (Ρωσία, Toro Rosso)

5. Αντόνιο Τζιοβινάτσι, 1,83 μ. (Ιταλία, Alfa Romeo)

4. Νίκο Χούλκενμπεργκ, 1,84 μ. (Γερμανία, Renault)

3. Ρόμπερτ Κούμπιτσα, 1,84 μ. (Πολωνία, Williams)

2. Τζορτ Ράσελ, 1,85 μ. (Μεγ. Βρετανία, Williams)

1. Αλεξάντερ Άλμπον, 1,86 μ. (Ταϊλάνδη, Toro Rosso)
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Rosberg κατακρίνει την άδικη μεταχείριση του Leclerc από τη Ferrari στο Κινέζικο GP


Ο Nico Rosberg εξαπέλυσε δριμεία κριτική για τη «σκληρή» και «άδικη» μεταχείριση του Charles Leclerc από τη Ferrari κατά τη διάρκεια του Kινεζικού Grand Prix. Έχοντας προσπεράσει τον Sebastian Vettel στην εκκίνηση, ο Leclerc δέχθηκε εντολή να δώσει τη θέση του πίσω στον teammate του, με τον Vettel στη συνέχεια όμως να δυσκολεύεται να ανοίξει τη διαφορά.

Έχοντας ταχύτερη αντίδραση από τον Γερμανό στη γραμμής εκκίνησης, ο Leclerc δυσκολεύτηκε να κρατήσει επαφή με τις δύο Mercedes των Lewis Hamilton και Valtteri Bottas, οι οποίοι κατείχαν τη πρώτη και δεύτερη θέση του Grand Prix αντίστοιχα.

Ο Μονεγάσκος είχε αψηφήσει τις εντολές της ομάδας του να μην προσπεράσει τον Vettel στο προηγούμενο αγώνα στο Bahrain, παρ’ όλα αυτά έδωσε τη θέση του στον teammate του αυτή τη φορά.

Ωστόσο, ο ρυθμός του Vettel ξαφνικά έπεσε και ο Leclerc ζήτησε σύντομα να ξαναπεράσει τον Γερμανό για να επιστρέψει πίσω στη τρίτη θέση, κάτι που η Ferrari δεν του επέτρεψε.

Η αδράνεια αυτή της Ferrari επέτρεψε στον Max Verstappen να κλείσει τη διαφορά και ο Ολλανδός πέρασε μπροστά από τον Leclerc μετά τα pit-stops, προκαλώντας περισσότερη δυσφορία από τη πλευρά του Μονεγάσκου και αντλώντας τη δριμεία κριτική του Nico Rosberg.

O Γερμανός πρώην πρωταθλητής σχολίασε στο Sky Sports: «Καταλαβαίνω ότι έπρεπε να δοκιμάσουν κάτι αλλά αντιμετώπισαν τον Leclerc λίγο σκληρά».

«Τώρα που βλέπουν πως δεν είχε κάποια ιδιαίτερη διαφορά για τους ίδιους είναι πραγματικά δύσκολο για αυτούς και πολύ άδικο για τον Leclerc».
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Leclerc έχει δίκιο να είναι αναστατωμένος», παραδέχεται ο Binotto


Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι ο Charles Leclerc θα είχε κάποιο δίκιο να είναι αναστατωμένος, αφού οι εντολές της Ferrari άφησαν τον νεαρό οδηγό κολλημένο πίσω από τον Sebastian Vettel να δυσκολεύεται για ρυθμό στο Grand Prix της Κίνας.

Σε έναν αγώνα κυριαρχούμενο από τη Mercedes, με τον Lewis Hamilton και τον Valtteri Bottas να καταγράφουν ένα άνετο 1-2, η Ferrari ήλπιζε ότι ο Vettel θα μπορούσε να τους φτάσει σε ταχύτητα στα αρχικά στάδια.

Ως αποτέλεσμα, διέταξαν τον Leclerc – ο οποίος είχε περάσει τον Vettel από την αρχή του αγώνα – να επιτρέψει στο γερμανό να περάσει, αλλά έχασε τον ρυθμό καθώς ο Vettel δυσκολεύοταν να προχωρήσει.

Ο Leclerc δήλωσε ότι θα πρέπει να μιλήσει με τους μηχανικούς της ομάδας πριν να σχολιάσει περεταίρω και ο Binotto παραδέχθηκε ότι ο οδηγός του είχε νόμιμο λόγο να είναι θυμωμένος.

Είπε: «Αν ο Charles είναι αναστατωμένος, έχει δίκιο να είναι αναστατωμένος. Ίσως την επόμενη φορά θα είναι προς όφελός του.

«Καταλαβαίνω το συναίσθημα του Charles, είναι κρίμα γι ‘αυτόν. Σε εκείνο το στάδιο της κούρσας η Mercedes ήταν απλούστατα ταχύτερη, προσπαθήσαμε να δώσουμε στον Sebastian την ευκαιρία να κρατήσει το ρυθμό της Mercedes.

«Δεν ήταν να δώσουμε πλεονέκτημα σε έναν οδηγό ή τον άλλον, ως ομάδα κάναμε αυτό που μπορούσαμε σε ένα σημαντικό στάδιο του αγώνα.»

Ο Binotto είπε επίσης ότι η Mercedes ήταν καλύτερη για το μεγαλύτερο μέρος του Σαββατοκύριακου παρά το βελτιωμένο ρυθμό της Ferrari που είχε στα τελευταία στο Μπαχρέιν και θεωρεί ότι οι συνθήκες για τις ομάδες θα μπορούσαν να ποικίλλουν ανάλογα με τους αγώνες φέτος.

«Νομίζω ότι η Mercedes ήταν ταχύτερη από την Παρασκευή και αποδείχτηκε ότι είναι ταχύτερη σήμερα. Νομίζω ότι αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να δούμε το πρωτάθλημα, νομίζω ότι κάθε κούρσα θα είναι διαφορετική, όταν τα αυτοκίνητα είναι κοντά σε απόδοση μπορεί να έχεις διαφορετικές καταστάσεις.

«[Από την έλλειψη ρυθμού] Δεν έχουμε σαφή ιδέα τώρα, πρέπει να δούμε τα δεδομένα και να προσπαθήσουμε να προετοιμαστούμε για το Μπακού.»
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

H θερμοκρασία των ελαστικών μου κόστισε ένα καλύτερο αποτελέσμα – Raikkonen


Ο Kimi Raikkonen θεωρεί ότι η απώλεια θερμοκρασίας στα μπροστινά του ελαστικά του κόστισε την πιθανότητα να τερματίσει στην έβδομη θέση, πίσω από τις τρεις πρώτες ομάδες του Κινεζικού Grand Prix.

Ο Φινλανδός τερμάτισε στην ένατη θέση στο Grand Prix στη Σαγκάη πίσω από τον έβδομο Daniel Ricciardo και τον όγδοο Sergio Perez.

Αλλά θεωρεί ότι θα είχε την ευκαιρία να προσπεράσει τους δύο οδηγούς αν δεν είχε χάσει τη θερμοκρασία στα ελαστικά του στα τελευταία στάδια του αγώνα.

Μιλώντας στο Motorsport.com, ο Raikkonen δήλωσε ότι αισθάνθηκε την Alfa Romeo του δυνατή στο ρυθμό αγώνα καθώς ανέβηκε πολλές θέσεις μετά από μία απογοητευτική επίδοση στις χθεσινές κατατακτήριες.

«Προφανώς πήραμε τουλάχιστον μερικούς βαθμούς και σίγουρα είναι καλύτερα από χθες», είπε. «Το μονοθέσιο ανταποκρινόταν πολύ όμορφα, αλλά τελικά έχασα τη θερμοκρασία στα μπροστινά μου ελαστικά».

«Νομίζω ότι σχετικά με τα ελαστικά μου η φθορά ήταν πολύ καλή, αλλά κρύοσαν πολύ και έχασα τη πρόσφυση μπροστά, με συνέπεια να μην μπορώ να πιέσω άλλο».

«Είναι λίγο κρίμα καθώς αισθανόμουν ότι θα μπορούσαμε εύκολα να προλάβουμε τα άλλα μονοθέσια, αλλά δεν τα καταφέραμε στο τέλος».

Ενώ ο Raikkonen πρόσθεσε δύο ακόμη βαθμούς στο όνομά του, που τον αφήνει έβδομο στη βαθμολογία του παγκόσμιου πρωταθλήματος, μόλις ένα βαθμό πίσω από τον Pierre Gasly της Red Bull, ο teammate του, Antonio Giovinazzi, απέτυχε να τερματίσει στη βαθμολογούμενη δεκάδα για ακόμη μία φορά.

Πιο αναλυτικά, ο Ιταλός μετά από ένα Σαββατοκύριακο με πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, τερμάτισε 15ος. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός πως δεν έλαβε μέρος στις κατατακτήριες και αναγκάστηκε να εκκινήσει από την προτελευταία θέση!

«Νομίζω πως η Κίνα δεν ήταν το Σαββατοκύριακό μου, για να είμαι ειλικρινής. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο γενικά και σήμερα προσπαθήσαμε να έχουμε μια διαφορετική στρατηγική, σε σχέση με τους άλλους. Προσπαθήσαμε έτσι να κερδίσουμε θέσεις, αλλά στο τέλος δε λειτούργησε. Έτσι είναι τα πράγματα και απλά θέλω να συνεχίσω για το Μπακού.»
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Η Renault υποψιάζεται άλλη μία αστοχία της MGU-K στο μονοθέσιο του Hulkenberg


Η Renault επιβεβαίωσε ότι το μονοθέσιο του Nico Hulkenberg υπέστη μια πιθανή αστοχία της MGU-K για δεύτερο διαδοχικό αγώνα, καθώς τα προβλήματα αξιοπιστίας του γαλλικού κατασκευαστή συνεχίζονται από την αρχή της φετινής σεζόν στη Formula 1.

Τόσο ο Hulkenberg όσο και ο Daniel Ricciardo δεν κατάφεραν να τερματίσουν την τελευταία φορά στο Μπαχρέιν λόγω προβλημάτων που σχετίζονται με την MGU-K, γεγονός που προκάλεσε εκτεταμένη έρευνα από τη Renault πριν από το Κινέζικο Grand Prix.

Όλα τα μονοθέσια της F1 με κινητήρα Renault χρειάστηκε να παραλάβουν μια νέα προδιαγραφή της μονάδας MGU-K σε μια προσπάθεια να λυθούν τα προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά μετά από 16 γύρους στον σημερινό αγώνα, ο Hulkenberg ανέφερε απώλεια της ισχύος του κινητήρα και αναγκάστηκε να αποσυρθεί.

«Είναι σαφώς ένας πολύ απογοητευτικός αγώνας για εμάς σήμερα, ήταν μια δύσκολη αρχή για τον αγώνα, έχασα θέση και ήταν δύσκολο μετά να ακολουθήσεις τα αυτοκίνητα μπροστά», δήλωσε ο Hulkenberg. «Προχωρήσαμε σε pit stop και βγήκα στην πίστα με κάποια κίνηση μπροστά, αλλά τότε ένιωσα μια απώλεια ισχύος.

«Δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας για να το διορθώσουμε εκείνη την ώρα καθώς έμοιαζε με ένα θέμα λογισμικού, αλλά ήταν αδύνατο και έπρεπε να εγκαταλείψω. Εξετάζουμε το πρόβλημα, αλλά μοιάζει με πρόβλημα που σχετίζεται με την MGU-K.

«Έχουμε αρκετά πράγματα να δουλέψουμε για τον επόμενο αγώνα, αλλά θα εξετάσουμε τα πάντα λεπτομερώς και θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί.»

Ο επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, επιβεβαίωσε ότι θα συνεχιστούν οι έρευνες για το μηχανικό αυτό πρόβλημα, καθώς ελπίζει να εξαλείψει την αναξιοπιστία μέχρι τον επόμενο αγώνα, το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, σε δύο εβδομάδες.

«Ο Nico, δυστυχώς, αποχώρησε από ένα πρόβλημα σχετικό με την MGU-K το οποίο θα διερευνήσουμε περαιτέρω μετά από αυτό το Σαββατοκύριακο», δήλωσε ο Abiteboul. «Θα δούμε το Σαββατοκύριακο από όλες τις πλευρές και η εστίασή μας θα αλλάξει στον επόμενο αγώνα.»
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Hamilton: Οι Ferrari δεν εξάγουν τη μέγιστη δυναμική τους


Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton πιστεύει πως η αντίπαλη ομάδα της Ferrari δεν εξάγει από το μονοθέσιο την πλήρη δυναμική του στους πρώτους αγώνες της σεζόν του 2019.

Ο Hamilton και ο ομόσταβλός του Valtteri Bottas ξεπέρασαν στον ρυθμό τα μονοθέσια του Maranello σχεδόν όλο το Σαββατοκύριακο στην Κίνα καθώς η Mercedes γινόταν η πρώτη ομάδα που πετύχαινε τρία 1-2 στους τρεις πρώτους αγώνες μετά την Williams το 1992.

Ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε πως ενώ ο Charles Leclerc είναι ο ηθικός νικητής στο Μπαχρέιν, η Mercedes ήταν παρών και πήρε το πλεονέκτημα από τα προβλήματα στη μονάδα ισχύος της Ferrari του Μονεγάσκου.

«Νομίζω πως με όσα διαθέτουμε λειτουργούμε στο πλήρες δυναμικό», σχολίασε ο Βρετανός. «Αλλά στο μέλλον θα έρθουν πιο πολλές αναβαθμίσεις στην απόδοση, θα κάνουμε βήματα μπροστά».

«Πιστεύω πως στο Μπαχρέιν δεν κερδίσαμε με πλήρη αξία καθώς δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι στην πραγματικότητα για να κερδίσουμε τον αγώνα. Ωστόσο συνέβησαν πράγματα στην πορεία, και έπρεπε να θέσουμε τους εαυτούς μας σε θέση να κερδίσουμε και έτσι κάναμε. Αλλά πιστεύω πως συγκεκριμένα στην Αυστραλία και εδώ (Κίνα) η νίκη ήρθε με πλήρη αξία».

«Πιστεύω πως οι άλλοι έχουν καλό μονοθέσιο, οι Ferrari δεν εξάγουν ή φαίνεται πως δεν εξάγουν την πλήρη δυναμική τους μέσα στο Σαββατοκύριακο, και τότε οι ενέργειές τους δεν δείχνουν και τόσο αψεγάδιαστες όσο έδειχναν στο παρελθόν».

«Ξέρουμε πως έχουμε τις Ferrari ακριβώς από πίσω μας και ξέρουμε πως και οι Red Bull είναι εκεί ή κάπου εκεί αλλά και πάλι, δεν αποδίδουν τόσο καλά σαν σύνολο όσο η ομάδα μας και αυτό χρειάζεται πλέον, απλά επίθεση στο μέγιστο. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα πάνε οι επόμενοι αγώνες».

Ο Hamilton επέμενε όλο τον χρόνο πως οι Mercedes βάσιμα πίστευαν ότι οι Ferrari είχαν το πλεονέκτημα μετά τις δοκιμές, και πως ο τρόπος που εξελίχθηκε το Grand Prix της Αυστραλίας ήταν μια έκπληξη.

«Σίγουρα περάσαμε από τις δοκιμές, γνωρίζαμε πως ήμασταν πολύ κοντά, θέσαμε το μονοθέσιο μέσα σε ένα «παράθυρο» χρόνου αλλά ξέραμε πως ήταν μέσα σε κάποια δέκατα και όντως πιστεύαμε πως οι Ferrari είχαν το πάνω χέρι».

«Δεν είμαι σίγουρος αν έχουν καταφέρει να έχουν ένα σταθερό Σαββατοκύριακο μέχρι τώρα, αλλά φαινόταν πως θα ήταν ένα σταθερό Σαββατοκύριακο γι’ αυτούς στο Μπαχρέιν, και μετά άρχισε να ξεφεύγει. Σε αυτό τον αγώνα είχαν λίγο τα πάνω τους και τα κάτω τους μέσα στο Σαββατοκύριακο. Δεν είμαι σίγουρος γιατί χάνουν χρόνο, αλλά κερδίζουν χρόνο της τάξης του 0,4 δευτερόλεπτα στις ευθείες αλλά χάνουν στις στροφές, έτσι θα είναι ενδιαφέρον θα δούμε για πόσο θα υιοθετήσουν αυτή την στρατηγική στους επόμενους αγώνες. Αλλά υπάρχουν τόσοι πολλοί αγώνες ακόμα που μπορεί το μονοθέσιό τους να ξεπεράσει το δικό μας».

«Ακόμα έχουν κοντύτερο αυτοκίνητο από εμάς και αυτό ίσως δουλέψει καλύτερα σε επόμενους αγώνες αλλά αυτό είναι λίγο νωρίς να το πούμε με βεβαιότητα. Αλλά σίγουρα τρία 1-2, νομίζω πως έχουμε υπεραποδόσει κάπως μέχρις στιγμής για την πραγματική μας δυναμική, αλλά μένουν ακόμα πολλά να έρθουν».
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Η F1 επιστρέφει στην Ολλανδία το 2020


H Liberty Media ανακοίνωσε σήμερα ότι το ημερολόγιο της Formula 1 από το 2020 θα περιλαμβάνει και την πίστα του Zandvoort, κάτι που σημαίνει ότι η Ολλανδία θα φιλοξενήσει αγώνα της κορωνίδας του μηχανοκινήτου αθλητισμού μετά από 35 χρόνια.

Οι συζητήσεις επ’αυτού είχαν ξεκινήσει εδώ και αρκετούς μήνες και πρακτικά ήταν δεδομένο ότι θα δοθεί το πράσινο φως, καθώς η δημοτικότητα του Max Verstappen είναι τεράστια. Εκτός αυτού, όμως, σημαντικό ρόλο έπαιξε και η Heineken, που θα είναι χορηγός τίτλου του αγώνα.

Η συμφωνία μεταξύ της Formula 1 και του Ολλανδικού Grand Prix – μια σύμπραξη που δημιουργήθηκε από την SportVibes, την TIG Sports και το Circuit Zandvoort – θα διαρκέσει τουλάχιστον τρία χρόνια.

Ο πρόεδρος της F1, Chase Carey, δήλωσε σχετικά:

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ανακοινώνουμε ότι η Formula 1 επιστρέφει στην Ολλανδία και στην πίστα του Zandvoort. Έχουν διεξαχθεί μερικοί από τους σπουδαιότερους αγώνες σε αυτήν την πίστα. Το πάθος και ο ενθουσιασμός που υπάρχει στην Ολλανδία είναι ο δεύτερος ρόλος που γίνεται εδώ ο αγώνας. Ο τρίτος είναι πως φέρνουμε ακόμα ένα GP στην Ευρώπη.

Από την αρχή της εμπλοκής μας στην F1 είπαμε ότι θέλαμε να μεταφέρουμε το σπορ σε νέες πίστες, σεβόμενοι όμως ταυτόχρονα την ιστορία του αθλήματος στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, από την επόμενη σεζόν θα έχουμε ένα ολοκαίνουργιο Grand Prix που θα διεξαχθεί στην πρωτεύουσα του Βιετνάμ, το Hanoi, αλλά και την επιστροφή του Zandvoort στο καλεντάρι μετά από απουσία 35 ετών. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει μια αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος για τη Formula 1 στην Ολλανδία, κυρίως λόγω της παρουσίας και των επιδόσεων του Max Verstappen. Αν δείτε στις κερκίδες στις πίστες, το πορτοκαλί χρώμα σε πολλές περιπτώσεις είναι μια ολόκληρη θάλασσα. Χωρίς αμφιβολία αυτό θα είναι το κυρίαρχο χρώμα στο Zandvoort την επόμενη χρονιά.


Από την άλλη, ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, είπε:

Την επίδραση της εντοπιότητας την ζήσαμε στην Ισπανία με τον Fernando Alonso όταν βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας του, τώρα βλέπουμε την ανταπόκριση που έχουν στην Ολλανδία οι επιδόσεις του Max. Νομίζω ότι ένα Ολλανδικό Grand Prix, με τη δημοτικότητα του Verstappen, θα είναι ό,τι πιο θετικό για τη Formula 1.

Παρά την προσθήκη του αγώνα στην Ολλανδία και στο Βιετνάμ, το καλεντάρι της F1 δεν θα επεκταθεί, καθώς ο φετινός αγώνας στην πίστα της Βαρκελώνης ήταν -κατά πάσα πιθανότητα- ο τελευταίος, ενώ και αυτός στο Μεξικό αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν, αφού έχασε την κρατική επιχορήγηση.




Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πέθανε ο θρύλος της F1, Niki Lauda


Εικόνα




Εννιά μήνες μετά την εγχείρηση μεταμόσχευσης πνεύμονα, ο θρύλος της Formula 1, Niki Lauda, έχασε χθες το βράδυ τη μάχη με τη ζωή σε ηλικία 70 ετών, όπως επιβεβαίωσε και η οικογένεια του με ανακοίνωση:

Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο αγαπημένος μας Niki πέθανε ήσυχα, τη Δευτέρα 20ή Μαΐου 2019, με την οικογένειά του πλάι του.

Ο θάνατος του τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 σκορπά θλίψη στον παγκόσμιο αθλητισμό, καθώς ο Lauda ήταν ιδιαίτερα δραστήριος μέχρι την τελευταία στιγμή που μπήκε στο νοσοκομείο.

Ο Αυστριακός πιλότος και επιχειρηματίας, έχει γράψει με χρυσά γράμματα τη δική του ιστορία στην F1, έχοντας κατακτήσει τρεις φορές το παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Formula 1. Τα πρώτα δύο με τη Ferrari το 1975 και το 1977 και το τρίτο με τη McLaren το 1984.

Η στιγμή που σημάδεψε την ζωή του ήταν το ατύχημα στο Nurburgring το 1976, όταν μετά από έξοδο του το μονοθέσιο του τυλίχθηκε στις φλόγες και ο ίδιος υπέστη σοβαρά εγκαύματα στο κεφάλι. Γλίτωσε, όμως, και επανήλθε άμεσα στους αγώνες, και στη συνέχεια θεράπευσε τα εγκαύματα με μεταμοσχεύσεις. Ο Lauda σταμάτησε να τρέχει στην F1 το 1979, ώστε να επικεντρωθεί στην ίδρυση της αεροπορικής του εταιρείας Lauda Air.

Παρόλα αυτά, επέστρεψε σε αυτό που τόσο αγαπούσε, την F1 το 1982. Ο Lauda μνημονεύεται για τη μεθοδικότητά στην προετοιμασία και την αποφασιστικότητα του στους αγώνες.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”