Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Όλη η καριέρα του Niki Lauda σε ένα video




Εικόνα




Ο Niki “The Rat” Lauda, όπως ήταν το προσωνύμιο του, 40 μόνο μέρες μετά το τρομακτικό ατύχημα του στο Nurburgring, έβαλε την αγωνιστική του φόρμα και μπήκε ξανά στο μονοθέσιό του. Με εμφανή τα σημάδια στο πρόσωπο του, “κληρονομιά” από την αναμέτρηση του με το θάνατο, ο Αυστριακός τερμάτισε στην 4η θέση. Ήταν εκεί, κάνοντας αυτό που ήξερε καλύτερα. Να οδηγεί με απίστευτη προσήλωση και ταχύτητα. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως, στα δοκιμαστικά στο Ring του ’76, έγραψε χρόνο κάτω από 7 λεπτά, ο μόνος πιλότος της Formula 1 που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο όσο ήταν η γερμανική πίστα στο αγωνιστικό ημερολόγιο της Formula 1. Αυτή ήταν ίσως η πιο θαρραλέα και δυνατή στιγμή σε όλο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και -ίσως- όχι μόνο.

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (1975, 1977, 1984) επέζησε από ένα τρομακτικό ατύχημα, που η ζωή του αποτέλεσε βασικό κομμάτι μιας ταινίας υπέροχης και στον οποίο η Formula 1 χρωστάει πολλά. Ο Lauda γεννήθηκε στη Βιέννη και προερχόταν από μια ιδιαιτέρως ευκατάστατη οικογένεια. Ο παππούς του -από τη μεριά του πατέρα του- ήταν επιχειρηματίας από τη Βιένη, o Hans Lauda. Παρά παρά την αντίθετη γνώμη της οικογένειάς του, ο Niki αποφάσισε να γίνει οδηγός αγώνων, καθώς κανείς δεν ήθελε να ασχοληθεί καθόλου με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Στα πρώτα στάδια της καριέρας του, ο Lauda ξεκίνησε με Mini, για να ακολουθήσει η Formula Vee. Σύντομα, όμως, οδήγησε ιδιωτικά αγωνιστικά αυτοκίνητα των Porsche και Chevron. Εκείνη τη φάση ο Lauda ένιωσε ότι η καριέρα δεν είχε την εξέλιξη που θα ήθελε, γι’αυτό πήρε δάνειο 30.000 βρετανικών λιρών, μαζί με μια ασφάλεια ζωής, ώστε να γίνει pay-driver στη νεοφώτιστη -τότε- ομάδα της March στο πρωτάθλημα της Formula 2 το 1971.

Εξαιτίας της ενασχόλησης του με τους αγώνες, οι διαφωνίες με τους γονείς του ήταν έντονες και συνεχείς, και αποφάσισε να κόψει κάθε επαφή με αυτούς. Επικεντρωμένος στην οδήγηση, έφτασε γρήγορα στην ομάδα της F1 της March, και το αξιοσημείωτο είναι ότι το 1972 οδήγησε για την ομάδα τόσο στην F1 όσο και στην F2. Η απόδοση, όμως, της March ήταν πολύ κακή, αλλά οι ικανότητες του Lauda είχαν εντυπωσιάσει το αφεντικό της ομάδας, Robin Herd. Εξαιτίας του αδιεξόδου που είχε βρεθεί, ο Lauda είχε σκεφτεί να αυτοκτονήσει, καθώς ήταν πολύ χρεωμένος στην τράπεζα. Παρόλα αυτά, πήρε ένα νέο τραπεζικό δάνειο έτσι ώστε να αγοράσει μια θέση στην ομάδα της BRM το 1973. Και εκεί έδειξε την ταχύτητα του, αλλά και αυτή η ομάδα δεν είχε την καλύτερες προϋποθέσεις για πρωταθλητισμό.

Το καθοριστικό σημείο στην καριέρα του ήταν όταν ο team-mate του στην BRM, Clay Regazzoni, πήγε στη Ferrari το 1974, και ο Enzo Ferrari ρώτησε τον τελευταίο τη γνώμη του για τον Lauda. Εκείνος του μίλησε με τα καλύτερα λόγια, με αποτέλεσμα ο Lauda να υπογράψει άμεσα με την ιταλική ομάδα, η οποία του πρόσφερε αρκετά χρήματα ώστε να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις με την τράπεζα.
Πηγή:autoblog.gr


Niki Lauda - His Greatest F1 Moments


Niki Lauda - His Remarkable Career Story


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Έτσι καταστρέφεις την Formula 1

Helmut Marko




Εικόνα





Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, ήταν ιδιαίτερα κατηγορηματικός προς τους αξιωματούχους της FIA σχετικά με την απόδοση ποινής στον Sebastian Vettel κατά τη διάρκεια του καναδικού Grand Prix. Ο Αυστριακός πιστεύει πως περιστατικά όπως αυτά έχουν την ικανότητα να «καταστρέψουν τη Formula 1».

«Ο Sebastian δεν έκανε τίποτα λάθος. Είχε τα χέρια του γεμάτα προσπαθώντας να κρατήσει το μονοθέσιο στην πίστα. Ο Hamilton θα μπορούσε να περάσει από την εσωτερική ή απλά να φρενάρει, είχε επίσης καθήκον να αποτρέψει ένα ατύχημα, αλλά γνώριζε ότι θα μπορούσε να πάρει πλεονέκτημα και επιπλέον, διαμαρτυρήθηκε στο team radio.»

«Η ποινή για τον Sebastian είναι άδικη και αφήνει μια κακή γεύση. Οι κανόνες πρέπει να αλλάξουν επειγόντως. Σε αντίθεση με το ποδόσφαιρο, οι αγωνοδίκες έχουν αρκετό χρόνο να σταθμίσουν μια κατάσταση σε έναν αγώνα και να λάβουν υπόψη προηγούμενες παρόμοιες περιπτώσεις».

«Με αυτόν τον τρόπο καταστρέφεις το άθλημα. Οι οπαδοί, ειδικά οι νέοι, θέλουν να δουν σκληρούς αγώνες μεταξύ των καλύτερων οδηγών στον κόσμο, όπως οι μονομαχίες μεταξύ Gilles Villeneuve και Réné Arnoux το 1979 στη Ντιζόν. Αυτά είναι αυτά που έκαναν το άθλημα αυτό που είναι.

«Έπεσε ο ένας πάνω στον άλλον είκοσι φορές, έσπρωξε ο ένας τον άλλο εκτός πίστας, επέστρεψαν… Τελικά αγκαλιάστηκαν και γιόρτασαν, κανείς δεν σκέφτηκε τιμωρία».

Ο Marko συνέχισε: «Ο Sebastian έκανε τα πάντα σωστά και όταν άλλαξε τις πινακίδες (σ.σ. έβαλε την ταμπέλα με την ένδειξη «2ος» μπροστά από την Mercedes του Hamilton), έδειξε δημοσίως τι αισθανόταν από την καρδιά του.»

Ο Vettel ήταν ένα από τα μεγάλα «ευρήματα» του Marko, δίνοντας στο Γερμανό μια ευκαιρία με την Toro Rosso, αφού η BMW δεν συμπεριέλαβε τον νεαρό στο σχεδιασμό της, παρά το γεγονός ότι με αυτή έκανε το ντεμπούτο του στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών το 2007.

Μετά από μικρό διάστημα με την Toro Rosso, ο Vettel εντάχθηκε στη Red Bull και από το 2010 ως το 2013 κέρδισε τέσσερις τίτλους με τον Marko σταθερά στη πλευρά του και τα υπόλοιπα είναι πλέον ιστορία.
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο Lewis Hamilton κάνει μια πολύ γρήγορη βόλτα τον Sir Frank Williams στο Silverstone


O “τεράστιος” Sir Frank Williams γιορτάζει στο Βρετανικό Grand Prix τα 50 χρόνια του στην Formula 1. O 77-χρονος Βρετανός βρίσκεται στο γκαράζ της ομάδας για πρώτη φορά μετά τον περσινό αγώνα στο Silverstone και ο Lewis Hamilton τον έκανε δύο πολύ γρήγορους γύρους στην πίστα που θα διεξαχθεί σε λίγες ώρες ο αγώνας της F1.




Lewis takes Sir Frank Williams for a Silverstone Hot Lap


Μπορεί οι ένδοξες ημέρες της ομάδας να είναι στο παρελθόν, αλλά ο σεβασμός στο πρόσωπο του Sir Frank Williams είναι δεδομένος. Από το 1980 έως το 1997, κατέκτησε 9 πρωταθλήματα κατασκευαστών και 7 πρωταθλήματα οδηγών, έχοντας κερδίσει συνολικά 114 αγώνες. Η ομάδα ιδρύθηκε από τον Frank Williams και τον Patrick Head το 1977 και κέρδισε τον πρώτο θρίαμβο της Grand Prix στο Silverstone το 1979 με τον Clay Regazzoni.
Πηγή:autoblog.gr

The Story Of Frank Williams



The Story Of Frank Williams: Triumph And Tragedy
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πιλότος της F1 κόλλησε στον δρόμο λόγω κατσικιών!

Ο Pierre Gasly κινούνταν στο ορεινό επαρχιακό δίκτυο στα βουνά της Γαλλίας, απολαμβάνοντας το καινούργιο μοντέλο της Aston Martin.

Σε κάποιο σημείο της διαδρομής όμως, ένα κοπάδι κατσικιών του έφραξε τον δρόμο. Ο νεαρός οδηγός της Red Bull Racing ρώτησε ευγενικά τον βοσκό αν μπορεί να περάσει, με αυτόν να του απαντά ότι αυτό εξαρτάται από τις διαθέσεις των χαριτωμένων οικόσιτων ζώων.

Τελικά, ο Gasly κατέληξε πάνω στο τρακτέρ του κτηνοτρόφου. Ευτυχώς, σε εκείνο το σημείο βρισκόταν ο συμπατριώτης του Sebastein Ogier με το C3 WRC, ο οποίος και ανέλαβε να τον βγάλει από τη δύσκολη θέση.

Δείτε το εκπληκτικό video που δημιούργησε η Aston Martin Red Bull:
Πηγή:zougla.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Τραγικό δυστύχημα στην F2.

Νεκρός ο Anthoine Hubert



Εικόνα



Ο οδηγός της F2, Anthoine Hubert έχασε τη ζωή του μετά από μια σφοδρότατη σύγκρουση στον σημερινό αγώνα του -δεύτερου τη τάξει- πρωταθλήματος της FIA.

Το δυστύχημα έγινε στην πίστα του Spa-Francorchamps σήμερα το απόγευμα, με τον Hubert να προσπαθεί να αναρριχηθεί στην κατάταξη. Ο Giuliano Alesi έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έπεσε με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα πάνω στον Hubert στην Eau Rouge. Στη συνέχεια, ο Hubert χτυπήθηκε από τον οδηγό της Sauber Junior Team, Juan Manuel Correa, στην έξοδο της Raidillon, με τα τραύματα του Hubert να ήταν ικανά ώστε να χάσει τη μάχη με τη ζωή στις 18:35 (τοπική ώρα), σχεδόν μια ώρα μετά το ατύχημα.

Ο Correa μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, και σύμφωνα με την ανακοίνωση της FIA, η κατάσταση του είναι σταθερή, ενώ ο Alesi πήρε εξιτήριο.

Ο Hubert έχει κερδίσει δυο αγώνες φέτος (στο Monaco και το Paul Ricard), ενώ πέρσι κέρδισε το πρωτάθλημα του GP3.





Ο Αμερικανός οδηγός της formula 2 Juan Manuel Correa είναι σε σταθερή κατάσταση στο νοσοκομείο μετά τις χειρουργικές επεμβάσεις καθώς υπέστη σπασίματα στα πόδια και ελαφρύ τραυματισμό στη σπονδυλική στήλη.



Εικόνα



Το μονοθέσιο του Correa ενεπλάκη στο τραγικό ατύχημα που πήρε τη ζωή του Anthoine Hubert στην πίστα του Spa-Francorchamps το Σάββατο.

Το ατύχημα συνέβη στον 2ο γύρο του Feature Race της Formula 2. O Giuliano Alesi έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην Eau Rouge και ο Hubert βγήκε εκτός πίστας για να τον αποφύγει στην Radillion. Το μονοθέσιο του μετά γύρισε προς την πίστα και χτυπήθηκε με υψηλή ταχύτητα από τον Correa της Sauber Junior Team.

Η Fia επιβεβαίωσε ότι ο Hubert υπέκυψε στα τραύματά του στις 18:35 τοπική ώρα, μία ώρα περίπου μετά το ατύχημα και ότι ο Correa μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο στη Λιέγη. Μετά τις χειρουργικές επεμβάσεις ο Correa παρέμεινε στη μονάδα εντατικής θεραπείας.

Η επίσημη δήλωση από την ομάδα μέσω ενημέρωσης του Correa είναι οι εξής:

«Σήμερα ο Αμερικανός οδηγός Jual Manuel Correa ενεπλάκη σε ένα τρομακτικό συμβάν στο Βελγικό Grand Prix στην πίστα του Spa-Francorchamps στο Βέλγιο. Ήταν ένα θύμα του ατυχήματος που έγινε μπροστά του, ο Correa δεν είχε πού να πάει και ήρθε σε επαφή με το σταματημένο μονοθέσιο του συναγωνιστή του. Υπέστη σπασίματα και στα δύο πόδια και ελαφρύ τραυματισμό στη σπονδυλική στήλη. Ο Correa υπεβλήθη σε χειρουργικές επεμβάσεις και αναρρώνει στη μονάδα εντατικής θεραπείας.»

«Αυτή τη στιγμή η κατάστασή του είναι σταθερή. Μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο όπου υποβλήθηκε σε χειρουργικές επεμβάσεις. Ο Juan Manuel είχε τις αισθήσεις του καθ όλη τη διάρκεια μέχρι την είσοδό του στο χειρουργείο.»

«Ενώ κρατάτε τον Juan Manuel στις σκέψεις σας με τις προσευχές σας παρακαλώ προσευχηθείτε επίσης για την ευημερία των φίλων και της οικογένειας του Antoine Hubert. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είμαστε οικογένεια και σήμερα χάσαμε ένα από τα μέλη της οικογένειάς μας.»
Πηγή:f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Verstappen: Οι 22 αγώνες στην F1 θα οδηγήσουν σε διαζύγια

Το επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 θα είναι άκρως εξουθενωτικό, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία του sport το ημερολόγιο του θα διαθέτει 22 αγώνες. Ερωτώμενος για αυτό, ο οδηγός της Red Bull Racing, Max Verstappen, αμφισβήτησε αυτήν την επέκταση του ημερολογίου, ενώ δήλωσε ότι θα επηρεάσει τις ζωές των μηχανικών των ομάδων, οδηγώντας τους σε διαζύγια με το έτερον τους ήμισυ.

Ο Ολλανδός ανέφερε ότι η κύρια ανησυχία του είναι για τα μέλη των ομάδων, που θα πρέπει να βρίσκονται ακόμα περισσότερες ώρες στις πίστες, τονίζοντας:

Δεν συμφωνώ με τους 22 αγώνες το χρόνο. Νομίζω ότι πρέπει να επιλέξουμε τις καλύτερες πίστες εκεί έξω, ξέρω ότι θέλουν να κερδίσουν χρήματα, αλλά πρέπει επίσης να σκεφτούν τους μηχανικούς που είναι στην πίστα. Φτάνουν την Δευτέρα ή την Τρίτη για να φτιάξουν τα πάντα, ενώ τα μεγάλα αφεντικά φτάνουν την Παρασκευή ή ίσως και το πρωί του Σαββάτου και πετούν πίσω για στο σπίτι τους ακόμη και κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Για αυτούς δεν είναι πρόβλημα, μπορούν εύκολα να κάνουν και 30 αγώνες, επειδή λείπουν μόνο για τρεις ημέρες. Για τους περισσότερους ανθρώπους είναι τουλάχιστον πέντε ή έξι μέρες, και δεν παραπονιέμαι καν για εμάς [τους οδηγούς], αλλά οι μηχανικοί, μπορούν να υποβάλουν αίτηση διαζυγίου αμέσως, αν υπάρχουν περισσότεροι αγώνες.

Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Νέα ισπανική ομάδα θέλει να μπει στην F1 το 2021

Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Campos Racing, Adrian Campos, και ο συνιδιοκτήτης της, Salvatore Gandolfo, θέλουν να εισέλθουν στην Formula 1 το 2021, εκμεταλλευόμενοι τη σημαντική αναθεώρηση των κανονισμών που θα διέπουν το sport σε δύο χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του ανώτατου ορίου του budget για κάθε ομάδα.

Ο Campos σκοπεύει να αντλήσει κεφάλαια από την Monaco Increase Management (MIM), μια εταιρεία που ιδρύθηκε από τον Gandolfo και διαθέτει στις τάξεις της -ως σύμβουλο- ένα πρώην μέλος της Ferrari, της Arrows και της Super Aguri, τον Daniele Audetto.

Ο Campos δεν είναι νέο όνομα στα paddocks της F1, καθώς πιο πρόσφατα ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την συμμετοχή της Hispania Racing (HRT), όταν και την πούλησε πριν από το ντεμπούτο της στην F1 το 2010. O Campos, σε συνεργασία με την MIM, έχει πραγματοποιήσει συναντήσεις με τους επικεφαλής της F1, Chase Carey και Ross Brawn, με τον Gandolfo να λέει ότι έχει την οικονομική σταθερότητα που απαιτείται από τη FIA για να καταστήσει αυτό το project επιτυχημένο και μακροχρόνιο.

Ο έμπειρος αεροδυναμιστής της F1, Ben Wood και ο πρώην επικεφαλής της Super Aguri, Peter McCool, λέγεται ότι δουλεύουν ήδη πάνω στο συγκεκριμένο ισπανικό project. Σύμφωνα με πληροφορίες, το project λέγεται ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με τις υπάρχουσες ομάδες της Formula 1 και με τους κατασκευαστές κινητήρων για να επιτύχουν την καλύτερη δυνατή συνεργασία για το 2021, με Campos/MIM και έχουν ως στόχο μια προσπάθεια σαν αυτή την Haas.

Σε περίπτωση που η ισπανική ομάδα εξασφαλίσει την είσοδο της στην F1, η Campos/MIM φέρεται να έχει ήδη έτοιμα τα ονόματα των οδηγών, καθώς ο Pascal Wehrlein και o Ισπανός Alex Palou φέρονται να είναι διαθέσιμοι.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Αναβλήθηκε το κινεζικό Grand Prix εξαιτίας κορωνοϊού

Η Juss Sports Group, διοργανώτρια εταιρία του κινεζικού Grand Prix, μετά από συνεχείς συζητήσεις με την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού αυτοκινήτων και μοτοσικλετών της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας (CAMF) και την διοίκηση αθλητισμού της Σαγκάης, ζήτησε επισήμως από την FIA την αναβολή του αγώνα στην πίστα της Shanghai, ο οποίος ήταν προγραμματισμένος να γίνει στις 17-19 Απριλίου.

Ο λόγος φυσικά είναι ο κορωνοϊός, ο οποίος πλέον ονομάζεται COVID-19. Η συνεχιζόμενη ανησυχία για την υγεία των θεατών και εμπλεκόμενων, και με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να κηρύσσει τον κορωνοϊό ως παγκόσμια έκτακτη κατάσταση για την υγεία, η Formula 1 μαζί με το διοικητικό όργανο της FIA αποφάσισαν από κοινού να δεχτούν το αίτημα της αναβολής προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων του αγώνα.

Η Formula 1 και η FIA θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στενά με τις ομάδες, τον διοργανωτή του αγώνα, την CAMF και τις τοπικές αρχές για να παρακολουθούν την κατάστασης, με όλα τα μέρη να μελετούν τη βιωσιμότητα πιθανών εναλλακτικών ημερομηνιών για το Grand Prix αργότερα κατά το έτος, αν και εφόσον υπάρχει βελτίωση της κατάστασης.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Η Imola θέλει να αντικαταστήσει το Κινέζικο GP

Η πίστα της Imola θέλει να επιστρέψει στο καλεντάρι της Formula 1 και ο Roberto Marazzi, ο επικεφαλής της πίστας, έχει στείλει αίτηση στη FIA προκειμένου η ιταλική πίστα να αντικαταστήσει το φετινό GP της Κίνας, το οποίο έχει αναβληθεί λόγω του κορωναϊού.

Έχουμε υποβάλει αίτηση στην FIA και στην Formula 1 για να αντικαταστήσουμε το κινεζικό GP, αλλά δεν έχουμε λάβει ακόμα μια απάντηση.

Το τελευταίο GP του Σαν Μαρίνο στην πίστα της Imola “Internazionale Enzo e Dino Ferrari” διεξήχθη το 2006.
Πηγή:autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Παράνομο από το 2021 το DAS σύστημα της Mercedes


Τα πρωτοσέλιδα και οι επικεφαλίδες από την χθεσινή -δεύτερη- ημέρα των πρώτων χειμερινών δοκιμών της Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης ήταν το μυστήριο σύστημα που φέρει το μονοθέσιο της Mercedes. Αυτό μάθαμε ότι ονομάζεται DAS, από τα αρχικά Dual Axis Steering, και το οποίο όταν οι οδηγοί της γερμανικής ομάδας τραβούν το τιμόνι προς τα πίσω στις ευθείες αλλάζει την γωνία σύγκλισης/ανοίγματος των μπροστινών τροχών, ενώ όταν το σπρώχνει ξανά προς τα τα μέσα, η γωνία επιστρέφει στην αρχική της ρύθμιση.


Εικόνα


Με τον τρόπο αυτό τα ελαστικά ζεσταίνονται ομοιόμορφα σε όλο το πλάτος τους κατά την διάρκεια που το μονοθέσιο κινείται σε ευθείες. Επίσης μειώνονται οι αεροδυναμικές αντιστάσεις στην ευθεία, ενώ χαμηλώνει και ελάχιστα το ύψος του μονοθεσίου από την αλλαγή της γεωμετρίας. Παράλληλα, το μονοθέσιο γίνεται πιο σταθερό στην ευθείες όταν συγκλίνουν οι τροχοί, ενώ όταν οι τροχοί επιστρέφουν στην αποκλίνουσα θέση, το μονοθέσιο αποκτά μεγαλύτερη ευελιξία στις στροφές.

Σε δηλώσεις τους, η πλειοψηφία των τεχνικών διευθυντών των υπόλοιπων ομάδων και των οδηγών φάνηκαν να εκπλήσσονται αλλά να μην βρίσκουν ότι έχει κάποιο ιδιαίτερο πλεονέκτημα, και όλες οι ομάδες τόνισαν ότι έχουν να επικεντρωθούν σε άλλα πράγματα, και όχι στο DAS. Παρόλα αυτά, κάποιες είπαν ότι αξιολογούν εάν πρέπει να ξοδέψουν πόρους και χρόνο για αναπτύξουν ένα παρόμοιο σύστημα.


Εικόνα


Η Mercedes πιστεύει ότι είναι το σύστημα της είναι νόμιμο, λέγοντας ότι η FIA είναι ενήμερη για αυτό, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον τεχνικό έλεγχο την Πέμπτη, 12 Μαρτίου, λίγο πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην πίστα της Μελβούρνης, όπου θα φανεί αν οι υπόλοιπες ομάδες διαμαρτυρηθούν στην FIA, και αν η τελευταία το βρει ότι πληροί τους κανονισμούς.

Αυτό, όμως, που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι οι τεχνικοί κανονισμοί του 2021, που δημοσιεύθηκαν στα τέλη του περασμένου έτους, δεν θα επιτρέπουν ένα τέτοιο σύστημα. Το άρθρο 10.5.2 των κανονισμών αναφέρει:

Η αναπροσαρμογή των κατευθυντήριων τροχών, όπως ορίζεται από τη θέση της εσωτερικής προσάρτησης των σχετικών εξαρτημάτων της ανάρτησης που παραμένουν σε σταθερή απόσταση μεταξύ τους, πρέπει να καθορίζεται με μοναδικό τρόπο από μία μονοτονική λειτουργία της περιστροφικής θέσης ενός μόνο τιμονιού.
Πηγή:autoblog.gr


Mercedes' Mysterious Steering Wheel Explained | Formula 1 Testing
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”