Σελίδα 6 από 21

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 18 Απρ 2017, 19:21
από Johnny
Επιστρέφει στην F1 το Grand Prix Τουρκίας;



Εικόνα


Στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού επιστρέφει όπως όλα δείχνουν η Τουρκία, με τους γείτονες να ενεργούν αστραπιαία και να επιτυγχάνουν καταρχήν συμφωνία με τους εκπροσώπους της Liberty Media.

Μάλιστα, ο πρόεδρος της Τουρκίας, Tayyip Erdogan, υποδέχθηκε ο ίδιος τον νέο ισχυρό άνδρα της F1, Chase Carey, στο προεδρικό παλάτι, στην Άγκυρα. Οι Τούρκοι είχαν προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες παρασκηνιακά και έπεισαν τον άνθρωπο που διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ να ταξιδέψει έως την χώρα τους και να συνομιλήσουν.

Στη συνάντηση, παρευρέθησαν επίσης, ο υπουργός αθλητισμού, Akif Cagatay, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Serkan Yazici και φυσικά, ο επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της πίστας της Κωνσταντινούπολης, Vural Ak.

Ο κύριος Ak, δήλωσε πως υπάρχει συμφωνία για να επιστρέψει η Τουρκία στο καλεντάρι του πρωταθλήματος, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι τίποτα δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. «Είχαμε μία συνάντηση στην Άγκυρα, ανάμεσα στον πρόεδρό μας και τον Chase Carey της Liberty Media, τον οποίο προσκάλεσα προσωπικά. Αυτό που μπορώ να πω, είναι πως όλα πήγαν καλά και έχουμε καταρχήν συμφωνία. Τα συμβόλαια όμως δεν έχουν υπογραφεί».

Θυμίζουμε πως, το Istanbul Park μπήκε στο καλεντάρι το 2005. Σχεδιάστηκε από τον διάσημο αρχιτέκτονα, Hermann Tilke, και διέθετε τότε την καλύτερη στροφή του πρωταθλήματος, την Κ8. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν επτά Grand Prix, με το τελευταίο να γίνεται το 2011. Η Τουρκία αποχώρησε για οικονομικούς λόγους.

Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε σχεδιάζουν να επιστρέψουν οι Τούρκοι στην F1, ούτε πόσο θα κοστίσει το εγχείρημα. Θυμίζουμε πως, το 2018 αποχωρεί η Μαλαισία και επιστρέφουν Γαλλία και Γερμανία.
Πηγή:zougla.gr - Λουκάς Παπαλάμπρος

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2017, 20:04
από Johnny
Ο Robert Kubica θέλει να επιστρέψει στην Formula 1


Εικόνα


Μετά από έξι χρόνια αποχής από τα κόκπτιτ της Formula 1, ο Robert Kubica μέσα στην εβδομάδα ολοκλήρωσε 115 γύρους στην πίστα της Βαλένθια της Ισπανίας σε ιδιωτικές δοκιμές που διοργάνωσε η Renault. Όπως ήταν φυσικό, ο 32-χρονος πλέον Πολωνός πιλότος ρωτήθηκε για το ποιες είναι οι βλέψεις του για το μέλλον του, με τον ίδιο να δηλώνει πως είναι έτοιμος για την μεγάλη επιστροφή στον μαγικό κόσμο της Formula 1.

Ο Kubica είπε ένοιωσε περίφημα όταν διαπίστωσε πως μπορεί να οδηγήσει ένα μονοθέσιο της F1 για ένα ολόκληρο GP χωρίς να νοιώθει ενοχλήσεις, συμπληρώνοντας πως πλέον θα ήθελε να οδηγήσει ξανά ένα μονοθέσιο της F1, αλλά αυτό δεν επαφίεται μόνο στη δική του βούληση.

Ο Kubica πριν το τρομακτικό ατύχημα με το Skoda Fabia S2000 που είχε το 2012, και του άφησε έναν σοβαρό τραυματισμό στο δεξί του χέρι, είχε κερδίσει το καναδικό GP το 2008, ενώ είχε ανέβει στο βάθρο των νικητών 12 φορές.
Πηγή:autoblog.gr

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιουν 2017, 20:15
από Johnny
Η McLaren έχει αποφασίσει να πάρει διαζύγιο με την Honda


Εικόνα


Φουντώνουν οι αναφορές ότι η τρίτη χρονιά σύμπλευσης μεταξύ McLaren και Honda θα είναι η τελευταία, που θα σηματοδοτήσει μια από τις χειρότερες σελίδες στην ιστορία της βρετανικής ομάδας. Η σταγόνα που φαίνεται να ξεχείλισε το ποτήρι είναι ο κινητήρας της ιαπωνικής ομάδας, που παρέδωσε πνεύμα του στην πλάτη του Fernando Alonso, στον αγώνα του Καναδά και στέρησε τον διαφαινόμενο πρώτο φετινό βαθμό στον Ισπανό και στην ομάδα.

Εκτός αυτού, ο Alonso θα πάρει ποινή στον επόμενο αγώνα στο Baku, καθώς οποιαδήποτε αλλαγή του turbo ή της MGU-H μονάδος από εδώ και πέρα, είναι πέρα από τους κανονισμούς.

Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του Zak Brown, διευθυντή της McLaren:

{ Ο Fernando έκανε δουλειά παγκόσμιου πρωταθλητή και ο κινητήρας τον απογοήτευσε πάλι. Είναι η ίδια παλιά ιστορία, που είναι κάτι που πρέπει να επιδιορθωθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, γιατί δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό. Νομίζω ότι ήταν σαφές ότι θα μας έφερνε τον πρώτ0 – ούτε καν πρώτους – βαθμό. Ήταν καλό να δούμε τον Stoffel να τερματίζει, αλλά είμαι απλά άφωνος. Αισθάνεσαι ότι τελικά θα πάρεις το πρώτο σου βαθμό στη χρονιά, και μερικούς γύρους από το τέλος, τον χάνεις. Πραγματικά λίγη ιπποδύναμη, και πραγματικά κακή αξιοπιστία. Αυτά χαρακτηρίζουν τον κινητήρα.}


Μιλώντας για τον επόμενο αγώνα, στη πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν, ο Brown δήλωσε με έμφαση:

{ Είναι αρκετά απογοητευτικό για όλους μας το να εκκινείς από το τέλος, πριν καν ξεκινήσει το Σαββατοκύριακου. Δεν μπορούμε να κάνουμε αγώνες έτσι. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πιέζουμε για αναβαθμίσεις. Τίποτα δεν αλλάζει σήμερα – απλώς αυξάνει την απογοήτευση. Αλλά όπως είπαμε, πρέπει να πράξουμε μαζί με την Honda.}


Ερωτηθείς αν η πρόσφατη κριτική της διοίκησης της McLaren, προς την Honda, είχε σκοπό να στείλει ένα μήνυμα στο συμβούλιο των Ιαπώνων, είπε:

{ Νομίζω ότι ήταν σημαντικό να μιλήσουμε αυτό το Σαββατοκύριακο, ήταν πραγματικά η πρώτη φορά που η McLaren παρουσίασε τις απόψεις τους. Δεν θέλω να επαναλάβω τι είπαμε, και δεν νομίζω ότι αυτό αλλάζει τίποτα, απλώς ενισχύει τη θέση μας. Νομίζω ότι γνωρίζουν ότι κάτι πρέπει να γίνει. Είναι απογοητευμένοι, είναι αναστατωμένοι. Νομίζω στο GP του Καναδά, 400 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν τι συνέβη, οπότε δεν νομίζω ότι πρέπει να επικοινωνήσουμε περισσότερο από ό,τι έχουμε ήδη κάνει. Δεν ξέρω τι σκέφτεται το συμβούλιο [της Honda], αλλά νομίζω ότι όλοι σκέφτονται το ίδιο πράγμα, απλά δουλεύουν σκληρά για να προσπαθήσουν να το επιδιορθώσουν, αλλά τώρα δεν είναι διορθωμένο.}


Με την σειρά του ο πρώτην τεχνικός διευθυντής της Toyota, Mike Gascoyne, πιστεύει ότι η απόφαση από την McLaren να αλλάξει προμηθευτή κινητήρων έχει ήδη παρθεί, λέγοντας:

{Η ρητορική ήταν αρκετά κρίσιμη τους τελευταίους αγώνες και απλά ακούγεται πως έχει ληφθεί η απόφαση. Απλώς σκέφτονται το πώς θα το δημοσιοποιήσουν. Υπήρξε μεγάλη αλλαγή και η Honda, αν μη τι άλλο, επιδεινώνεται.}

Σύμφωνα με φήμες από τον Καναδά, η McLaren συνομίλησε με την Mercedes ώστε η τελευταία να δώσει ξανά τους κινητήρες της, τρία χρόνια μετά την επανένωση της πρώτης με την Honda.

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2017, 22:47
από Johnny
Τα ελαστικά της F1 για το 2018

Εικόνα


Την γκάμα των ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν στο επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1, παρουσίασε στο Άμπου Ντάμπι η Pirelli, πραγματοποιώντας παράλληλα τα πρώτα τεστ. Όλες οι ομάδες βρίσκονται στη Yas Marina προκειμένου να κάνουν δοκιμές με τους επίσημους οδηγούς. Η ιταλική εταιρεία πρόσθεσε καινούργιες γόμες ελαστικών για το 2018, όπως τις «superhard» και «hypersoft». Η πρώτη έχει πορτοκαλί χρώμα και σκληρή σύνθεση, ενώ η δεύτερη ροζ χρώμα και είναι το πιο μαλακό ελαστικό που έχει φτιάξει ποτέ η Pirelli. Νέα είναι και η «hard» με τη μπλε απόχρωση. Συνολικά θα διατίθενται επτά διαφορετικά σλικ ελαστικά P Zero τα οποία μαζί με τα νέα ενδιάμεσα και βρόχινα Cinturato διευρύνουν την γκάμα του 2018 σε εννιά ελαστικά Pirelli διαφορετικών χρωμάτων.Οι σκελετοί και οι γόμες έχουν ανασχεδιαστεί σε όλα τα νέα ελαστικά, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις πιέσεις και τις καταπονήσεις από τα ταχύτερα μονοθέσια. Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola, οι αλλαγές είναι μικρές εν συγκρίσει με τα φετινά, όμως έχουν γίνει κάποιες βελτιώσεις που θα δώσουν τη δυνατότητα στους οδηγούς να πιέζουν περισσότερο από την αρχή ως το τέλος της διάρκειας ζωής ενός ελαστικού.
Πηγή:zougla.gr

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2017, 23:08
από Johnny
Liberty Media : Ιδου το νέο λογότυπο της F1


Εικόνα


Αμέσως μετά το τέλος του τελευταίου αγώνα στην πίστα του Abu Dhabi, η Liberty Media, παρουσίασε το νέο λογότυπο της Formula 1, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί επίσημα από το 2018.

Το νέο αφεντικό της F1 θεώρησε ότι το παλιό λογότυπο, το οποίο είχε ισχύ τα τελευταία 23 χρόνια, δεν συνάδει με τα μακροχρόνια σχέδια που έχει για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ούτε έχει θέση στην ψηφιακή εποχή.

Έκτοτε πολλές ήταν οι αντιδράσεις για αυτό, με τους Hamilton και Vettel να προτιμούν το παλιό λογότυπο της F1, αλλά κυρίως το κοινό, καθώς στο video της αποκάλυψης του νέου λογοτύπου στο YouTube οι αρνητικές ψήφοι είναι υπερδιπλάσιες από τις θετικές.


Εικόνα



Ο εμπορικός διευθυντής της Formula 1, Sean Bratches, αναφέρει ότι η αναστάτωση που προκάλεσε το λογότυπο την παίρνει ως κοπλιμέντο, με τους νέους ιδιοκτήτες να είχαν πλήρη επίγνωση ότι η αλλαγή αυτή θα προκαλούσε αντιδράσεις. Παράλληλα, όμως, έχει γίνει πολύ μεγάλος ντόρος γύρω από αυτό, κάτι που το βλέπει θετικό με κάποιο τρόπο, τονίζοντας:

Αυτές είναι δύσκολες αλλαγές – όπως συμβαίνει καθώς κάθε φορά που αλλάζεις ένα εταιρικό σήμα, και μάλιστα αυτό από ένα εμπορικό σήμα πάθους. Το καθιερωμένο σήμα υπήρχε εδώ και δεκαετίες και εξυπηρετούσε καλά το άθλημα. Αλλά δεν το αποσύραμε ελαφρά τη καρδία, και σκεφτήκαμε πολύ.

Από την οπτική μου, και από τη στιγμή που μου τηλεφώνησε ο Chase [Carey], φαίνεται ήταν ένα από τα πράγματα που πραγματικά ήθελα να κοιτάξω. Άποψη μου, [το παλιό λογότυπο] έδειχνε τα χρόνια του, δεν φαινόταν να αντικατοπτρίζει πού θα μπορούσε να πάει το άθλημα. Ο κόσμος έχει άποψη. Και είναι καλό ο κόσμος να έχει γνώμη επειδή ενδιαφέρεται. Και, ως υπεύθυνοι αυτού του αθλήματος και της εταιρίας, μας ενδιαφέρει πολύ αυτό. Και τελικά θα δείξουμε στην αγορά ότι αυτό το εμπορικό σήμα θα επιβιώσει και θα αναπτυχθεί.

Καταλαβαίνουμε σε οποιαδήποτε αλλαγή λογοτύπου, είτε πρόκειται για μικρή τροποποίηση είτε για εντελώς νέο, οι άνθρωποι θα έχουν διαφορετική άποψη. Και αυτό είναι καλό για το άθλημα. Όλοι έχουν γνώμη στην F1. Δεν σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να γλυτώσουμε χωρίς αλλοιώσεις σε αυτό.

Πηγή:autoblog.gr

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2017, 23:15
από Johnny
Αυτός ο πίνακας δείχνει πόσο άδικες είναι οι ποινές στην F1

Πολλή δουλειά έχουν οι νέοι ιδιοκτήτες της Formula 1, κι ένα θέμα που απασχολεί έντονα τα τελευταία χρόνια είναι οι ποινές στο grid, οι οποίες είναι απόρροια της έλλειψης αξιοπιστίας, η οποία με τη σειρά της είναι αποτέλεσμα των turbo V6 κινητήρων. Η πολυπλοκότητα των power units είναι τεράστια, καθώς δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά με άλλα εξαρτήματα προκειμένου να ικανοποιηθεί η έννοια «υβριδικό power unit».

Φέτος, κάθε οδηγός είχε στη διάθεσή του τέσσερις κινητήρες προτού πάρει ποινή, ενώ το 2018 το νούμερο αυτό θα μειωθεί στα τρία, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να δούμε ακόμα περισσότερες ποινές. Ο Ross Brawn δηλώνει ότι τα πράγματα μετά το 2021 θα είναι πολύ καλύτερα, αλλά η αδικία στην τιμωρία των οδηγών αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι τότε.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της FIA, Jean Todt, το συγκεκριμένο σύστημα έχει ψηφιστεί από τις ομάδες παρά τα παράπονα που ακούγονται. Αν θέλεις καταλάβεις πόσο άδικα τιμωρούνται οι οδηγοί, τότε δεν έχεις παρά να κοιτάξεις τον συγκεκριμένο πίνακα. Ας αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι οι οδηγοί της McLaren βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις· δε μας κάνει καμία απολύτως εντύπωση.


Εικόνα



Ας πάμε δύο θέσεις πιο κάτω, στον Brendon Hartley. Ο οδηγός της Toro Rosso πήρε μέρος σε τέσσερα Grands Prix, παρ’ όλα αυτά τιμωρήθηκε με 65 θέσεις ποινής στο grid, ή αν θέλεις 16,25 θέσεις ανά αγώνα. Χωρίς ο Νεοζηλανδός να κάνει τίποτα, χωρίς να φταίξει σε κάτι, πήρε 65 θέσεις ποινής επειδή είχε πρόβλημα το power unit του, τόσο απλά τόσο… δίκαια σύμφωνα με τους κανονισμούς της Formula 1!

Συνολικά 25 οδηγοί πήραν μέρος στο φετινό πρωτάθλημα και συνολικές ποινές ανήλθαν στις 873. Τι άλλο πρέπει να δούμε δηλαδή για να καταλάβουμε πόσο λάθος δρόμο ακολουθεί η Formula 1; Από τη μία η απίστευτη πολυπλοκότητα των power units, από την άλλη ο ηλίθιος κανονισμός για χρήση ενός κιβωτίου σε έξι συνεχόμενα Grands Prix, και τέλος οι όλο και λιγότεροι διαθέσιμοι κινητήρες για τους οδηγούς, που στην τελική τιμωρούνται χωρίς να έχουν το παραμικρό μερίδιο ευθύνης. Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο…
Πηγή:autoblog.gr

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2017, 23:42
από Johnny
H Alfa Romeo επιστρέφει στην Formula 1

Εικόνα
Εικόνα

H Alfa Romeo ανακοίνωσε πως συμφώνησε με την Sauber F1 Team προκειμένου η ιταλική εταιρία να επιστρέψει στην Formula 1, μετά από 30 χρόνια.

Η ομάδα από την σεζόν του 2018 θα ονομάζεται Alfa Romeo Sauber F1 Team, με τις δύο εταιρίες να υπογράφουν μια πολυετή συμφωνία τεχνικής και εμπορικής συνεργασίας.

Το πεδίο εφαρμογής της συμφωνίας περιλαμβάνει την στρατηγική, την εμπορική και την τεχνολογική συνεργασία σε όλους τους εφαρμοστέους τομείς ανάπτυξης,
συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στην τεχνική τεχνογνωσία και στην τεχνογνωσία του τεχνικού προσωπικού της Alfa Romeo. Αυτή η συνεργασία θα προσφέρει πρόσθετες ευκαιρίες για τις δύο εταιρίες, τόσο στη Formula 1 όσο και στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα.

Τα μονοθέσια θα φέρουν τα λογότυπα της Alfa Romeo, φορώντας μονάδες ισχύος της Ferrari του 2018.


Εικόνα


Σε εκδήλωση που έγινε πριν λίγα λεπτά στο μουσείο της Alfa Romeo, ανακοινώθηκε επίσημα το οδηγικό δίδυμο της ομάδας για το 2018. Ο 27-χρονος Σουηδός Marcus Ericsson παραμένει στην θέση του για τέταρτη χρονιά, και θα έχει από του χρόνου team-mate το πρωταθλητή της Formula 2, Charles Leclerc.

Ο 20-χρονος Μονεγάσκος και μέλος της Ferrari Driver Academy θα αντικαταστήσει τον Pascal Wehrlein στην Alfa Romeo Sauber F1 Team. Ο Antonio Giovinazzi, άλλος ένας προστατευόμενος από την Ferrari οδηγός, θα έχει τον ρόλο του τρίτου οδηγού.

Κατά την ανακοίνωση των οδηγών παρουσιάστηκε το αρχικό livery του μονοθεσίου, το οποίο διαθέτει πλούσιο κόκκινο και άσπρο χρώμα. Το μόνο όνομα που μένει πλέον να μάθουμε για το 2018 είναι ο οδηγός δίπλα στον Lance Stroll, με την ελπίδα ότι θα είναι ο Robert Kubica.
Πηγή:autoblog.gr


Εικόνα

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2018, 23:28
από Johnny
Βοήθεια στην Honda παρέχει η Red Bull


Παρά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετώπισε η Honda από το 2015, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να παραμείνουν στη Formula 1, αλλάζοντας, ωστόσο, στρατόπεδο. Η Toro Rosso θα γίνει η μοναδική ομάδα με το ιαπωνικό power units, μιας και η McLaren προτίμησε την πιο ασφαλή και καλύτερη λύση της Renault, πιστεύοντας πως μόνο έτσι θα αναρριχηθεί στην κορυφή.

Για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, το power unit της Honda ήταν το πιο αδύναμο και πιο αναξιόπιστο στο grid, γι’ αυτό και η Red Bull θέλει να βοηθήσει. Η Toro Rosso αποτελεί τη μικρή της αδερφή, έτσι ο αγωνιστικός σύμβουλος της RBR, Helmut Marko, λέει ότι ήδη παρέχουν βοήθεια στους Ιάπωνες, ώστε να κατασκευάσουν έναν καλύτερο κινητήρα για το 2018.

{Αυτή τη στιγμή, δουλεύουμε σκληρά με τη Honda για να δημιουργήσουμε αυτό το ανταγωνιστικό πακέτο με την Toro Rosso. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την πρόοδο που σημειώνει η Honda και θα συνεχίσει να κάνει μέχρι το ξεκίνημα της σεζόν.}

Ένα πιθανό σενάριο για το 2019 είναι η συνεργασία της ομάδας του Milton Keynes με την Honda, γι’ αυτό και ίσως η παροχή βοήθειας να έχει έναν επιπλέον σκοπό. Ο Marko δεν αρνείται ότι θα υποστηρίξει τη Honda, αλλά τονίζει ότι μόνο στα μέσα της επόμενης σεζόν θα ξέρει αν οι Ιάπωνες θα αποτελέσουν μια πολύ καλή λύση για την ομάδα του.

{Για παράδειγμα, θα βοηθήσουμε με τις εγκαταστάσεις που έχει η Red Bull Technology. Θα ρίξω μια ματιά και μόνο στα μέσα της επόμενης σεζόν θα σας πω τι θα κάνουμε.}
Πηγή:gmm

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2018, 09:37
από Johnny
Με ζάντες 18″ τα μονοθέσια του 2021


Εικόνα



Πρέπει να θεωρείται σχεδόν επίσημο πως από το 2021 τα μονοθέσια της Formula 1 θα είναι διαστάσεων 18″. Η αλλαγή από τις 13″ στις 18″ είναι σχεδόν αποφασισμένη, μιας και όπως δήλωσε ο Charlie Whiting οι ομάδες αλλά και η Pirelli είναι υπέρ της αλλαγής αυτής.

Η Pirelli μάλιστα πιστεύει πως τα ελαστικά 18″, που ήδη χρησιμοποιούνται σε WEC και Formula Ε, έχουν περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά με την τεχνολογία των ελαστικών που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Πηγή:autoblog.gr

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιουν 2018, 09:46
από Johnny
Η Red Bull ζήτησε από τον Max Verstappen να σταματήσει να τρακάρει


Η Red Bull έχει ζητήσει από τον Max Verstappen να γίνει πιο προσεκτικός και να σταματήσει το αρνητικό σερί ατυχημάτων που έχει. Όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Christian Horner, μετά το GP του Μονακό:

{ Πρέπει να αφήσει πίσω του αυτό το Σαββατοκύριακο και να σκεφτεί τι θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερα, έτσι ώστε να τα εφαρμόσει στο μέλλον. Έχει έναν πολύ καλό δάσκαλο ως teammate.

O Max έχει αφθονία ταλέντου. Έχει πάρει μερικά πολύ σκληρά μαθήματα φέτος και νομίζω πως μια διαφορετική προσέγγιση στους αγώνες θα τον ωφελήσει. Εργάζεται σκληρότερα από ποτέ, αισθάνεται πιο καλά από ποτέ.}


Μέχρι το GP του Μονακό, ο Verstappen έχει εμπλακεί σε 6 ατυχήματα σε Αυστραλία, Μπαχρέιν, Κίνα, Αζερμπαϊτζάν, Ισπανία και Μονακό.

Ο Nico Rosberg δήλωσε για τον Ολλανδό:

{ Ελπίζω πως να αρχίσει να σκέφτεται πραγματικά. Πρέπει να αλλάξει την προσέγγισή του, γιατί του κοστίζει πάρα πολύ.}
Πηγή:autoblog.gr