Formula 1 2024

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Formula 1 2024


Το πρόγραμμα της νέας χρονιάς δεν περιλαμβάνει νέο προορισμό αλλά είναι το μεγαλύτερο όλων των εποχών.

Επιστρέφει μετά από απουσία 4 ετών το Κινέζικο GP. Οι αγώνες είναι 24 και για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια περιλαμβάνουν Φεβρουάριο και Δεκέμβριο. Έχουμε 5 διπλά, 3 τριπλά GP. Έχουμε αγώνες την 25η Μαρτίου, το Πάσχα, του Αγ. Πνεύματος και την 28η Οκτωβρίου. Το Ιαπωνικό GP για λόγους εξοικονόμησης χιλιομέτρων και ρύπων έχει πάει νωρίς μαζί με το Κινέζικο. Συνεχίζουν να υπάρχουν πέρα δώθε όμως τύπου Μονακό, Καναδά, Βαρκελώνη. Αν άλλαζαν μεταξύ των βάζοντας τον Καναδά σε μια άκρη θα ήταν λιγότερα τα χιλιόμετρα. Το GP των Αζέρων επέστρεψε Σεπτέμβριο, με τη F1 να φεύγει το φθινόπωρο εντελώς από την Ευρώπη. Οι δυο πρώτοι αγώνες διεξάγονται Σάββατο λόγω Ραμαζανίου όπως και ο 22ος στο Λας Βέγκας.

Εικόνα
Εικόνα

Ο Stefano Domenicali, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, δήλωσε:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω το ημερολόγιο του 2024 με 24 αγώνες που θα προσφέρουν μια συναρπαστική σεζόν για τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο. Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον και συνεχής ζήτηση για τη Formula 1, και πιστεύω ότι αυτό το ημερολόγιο επιτυγχάνει τη σωστή ισορροπία μεταξύ των παραδοσιακών αγώνων και των νέων προορισμών. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους διοργανωτές και τους συνεργάτες για την υποστήριξή τους και την προσπάθειά τους να καταλήξουμε σ’ αυτό το πρόγραμμα. Το ταξίδι μας προς ένα πιο βιώσιμο ημερολόγιο θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, καθώς θα βελτιώσουμε περαιτέρω τις λειτουργίες ως μέρος της δέσμευσής μας για μηδενισμό του ανθρακικού αποτυπώματος (Net Zero) 2030. Έχουμε πολλούς αγώνες να περιμένουμε ακόμη το 2023 όπως το Grand Prix του Λας Βέγκας και οι οπαδοί μας μπορούν να ανυπομονούν για περισσότερους ενθουσιασμούς την επόμενη σεζόν».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, τόνισε:

«Το προγραμματισμένο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της FIA Formula 1 για το 2024, το οποίο έχει εγκριθεί από τα μέλη του Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, δείχνει μερικά σημαντικά βήματα προς τους κοινούς μας στόχους. Θέλουμε να κάνουμε το παγκόσμιο θέαμα της Formula 1 πιο αποτελεσματικό από την άποψη της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και πιο ανθρώπινο για όσους ταξιδεύουν αφιερώνοντας τόσο μεγάλο μέρος του χρόνου στο άθλημά μας. Ο Stefano Domenicali και η ομάδα του έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά τόσο για να φέρουν νέους και συναρπαστικούς αγώνες σε αναδυόμενες αγορές για τη Formula 1 αλλά και να παραμείνουν πιστοί στη μακρά και αξιοσημείωτη κληρονομιά του αθλήματος. Κάθε αγώνας μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο χάρη στη συνεργασία μεταξύ της FIA, της FOM, των διοργανωτών και των τοπικών λεσχών ASN που συγκεντρώνουν τους χιλιάδες εθελοντές κριτές και το προσωπικό υποστήριξης, ώστε να μπορούμε να πάμε σε αγώνες, και καθώς προχωράμε προς το μέλλον πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι προτεραιότητές μας μεγαλώνουν και αναπτύσσονται ανάλογα με τις ανάγκες της κοινωνίας και το καλύτερο για το άθλημά μας, τους οπαδούς και το περιβάλλον».
Πηγή:Τάκης Πουρναράκης- antenna.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Γιατί τα δύο πρώτα GP του 2024 θα διεξαχθούν Σάββατο


Το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκινά με δύο GP στη Μέση Ανατολή, στο Μπαχρέιν και στη Σαουδική Αραβία στις αρχές Μαρτίου, όμως αντί για την διεξαγωγή τους την Κυριακή -όπως συμβαίνει παραδοσιακά- αυτή θα γίνει το Σάββατο 2 και 9 Μαρτίου αντίστοιχα.


Εικόνα


Από τις αρχές του Φεβρουαρίου η F1 θα μπει στην τελική ευθεία για τη νέα αγωνιστική σεζόν, το πρωτάθλημα του 2024, με τις παρουσιάσεις των νέων μονοθεσίων των 10 ομάδων - ενόψει του τριημέρου δοκιμών εξέλιξής τους στις 21-23 Φεβρουαρίου στο Μπαχρέιν.

Στην ίδια πίστα θα διεξαχθεί το πρώτο GP του 2024, και θα ακολουθήσει μία εβδομάδα αργότερα ο αγώνας στους δρόμους της Τζέντα, στη Σαουδική Αραβία. Και οι δύο αυτοί αγώνες, όμως, θα διεξαχθούν το Σάββατο αντί της Κυριακής.

Ο λόγος είναι ότι στις 10 Μαρτίου ξεκινά στις αραβικές χώρες το ραμαζάνι, η ιερή μουσουλμανική εορτή νηστείας που διαρκεί έναν μήνα. Πρόκειται για την Κυριακή που κανονικά θα διεξαγόταν στο GP της Τζέντα. Έτσι, η F1 αποφάσισε να διεξάγει τον αγώνα μία ημέρα νωρίτερα, το Σάββατο 9 Μαρτίου.

Αυτή η αλλαγή, ωστόσο, επηρέασε και τον προγραμματισμό για τον αγώνα του Μπαχρέιν, μία ημέρα νωρίτερα. Κατά συνέπεια, το σπορ αποφάσισε για να διευκολύνει τις μετακινήσεις και το πρόγραμμα των ομάδων να μεταφέρει και το GP του Σακίρ μία ημέρα πιο νωρίς, το Σάββατο 2 Μαρτίου.

Θυμίζουμε ότι το πρώτο σύγχρονο GP του Λας Βέγκας, πέρσι, έσπασε την παράδοση της Κυριακής με τη διεξαγωγή του το βράδυ του Σαββάτου στην πόλη του τζόγου της Νεβάδας των ΗΠΑ. Τότε οι λόγοι δεν ήταν θρησκευτικοί, αλλά τηλεοπτικοί. Το ίδιο θα συμβεί και φέτος, στις 23 Νοεμβρίου, συνεπώς το φετινό πρόγραμμα της F1 θα έχει 3 GP που θα διεξαχθούν Σάββατο.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 ποτέ άλλοτε την τελευταία 30ετία δεν έχει ξεκινήσει νωρίτερα από τη φετινή του πρεμιέρα στις 2 Μαρτίου. Η νωρίτερη ημερομηνία του πρώτου αγώνα της χρονιάς ήταν η 1η Μαρτίου του 1992, όταν διεξήχθη το GP της Νότιας Αφρικής.
Πηγή:ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ-sport24.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Οι ώρες διεξαγωγής των αγώνων για το 2024


Εικόνα


Tον περασμένο Ιούλιο, η Formula 1 αποκάλυψε το ημερολόγιο των αγώνων για τη σεζόν του 2024, με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA να εγκρίνει το πρόγραμμα 24 αγώνων, τους περισσότερους στην ιστορία του θεσμού.

Σήμερα, η Formula 1 ανακοίνωσε τις ώρες διεξαγωγής των φετινών 24 αγώνων, με την σεζόν να ξεκινά το τριήμερο 29 Φεβρουαρίου – 2 Μαρτίου στο Μπαχρέιν, και θα τελειώσει στο Αμπού Ντάμπι στις 8 Δεκεμβρίου.

Η Formula 1 έχει καταστήσει σαφή την πρόθεσή της να προχωρήσει προς μια μεγαλύτερη ημερολογιακή περιφερειοποίηση, μειώνοντας τα υλικοτεχνικά βάρη και κάνοντας τη σεζόν πιο βιώσιμη.

Μεταφέροντας την Ιαπωνία στον Απρίλιο, το Αζερμπαϊτζάν στον Σεπτέμβριο και το Κατάρ μαζί με το Άμπου Ντάμπι, το ημερολόγιο του 2024 δημιουργεί μια καλύτερη ροή αγώνων σε ορισμένες περιοχές.

Θα υπάρξουν 6 sprint αγώνες, σε Κίνα, Μαϊάμι, Αυστρία, ΗΠΑ, Βραζιλία και Κατάρ. Η Formula 1 συμφώνησε να προχωρήσει σε αλλαγές στη μορφή των sprint αγώνων, αλλά για την ώρα αυτές δεν έχουν συμφωνηθεί.

Η F1 είναι πιθανό να επιστρέψει στις κατατακτήριες σπριντ την Παρασκευή και θα ακολουθήσει ο αγώνας σπριντ το Σάββατο, όπως συνέβαινε το 2021, με τις κατατακτήριες δοκιμές για το Grand Prix της Κυριακής να διεξάγονται το απόγευμα του Σαββάτου.

Παράλληλα εξετάζεται το ενδεχόμενο οι sprint αγώνες να διεξάγονται στην αντίθετη κατεύθυνση του αγώνα της Κυριακής, ενώ θα υπάρχουν αλλαγές και στη κατάσταση του parc ferme.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Πότε παρουσιάζονται τα μονοθέσια


Αναλυτικά οι ημερομηνίες ως τώρα

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Σεβασμός στο Ραμαζάνι!

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 2024 ξεκινά στο τέλος Φεβρουαρίου με τον αγώνα στο Μπαχρέιν. Πριν το πρώτο Grand Prix της σεζόν οι φίλοι του σπορ θα έχουν, όπως κάθε χρόνο, την ευκαιρία να δουν τα νέα μονοθέσια σε δράση, στις επίσημες δοκιμές της F1 νωρίτερα το Φεβρουάριο.

Τέλειωσαν τη Βαρκελώνη!

Οι δοκιμές της Formula 1 παραδοσιακά την τελευταία δεκαετία είχαν έδρα την πίστα της Βαρκελώνης στο Μοντμελό. Η πίστα των Καταλανών ήταν ιδανική για τις δοκιμές των νέων μονοθεσίων, γιατί από τη μια είχε εύκολη πρόσβαση – η Ισπανία είναι κοντά στις έδρες των ομάδων – και από την άλλη το κλίμα της Καταλονίας ήταν ιδανικό. Συνήθως, κάνει πολύ κρύο τις πρωινές ώρες και αργότερα ανεβαίνει αρκετά η θερμοκρασία και οι ομάδες έχουν την άνεση να δοκιμάσουν ελαστικά και μονοθέσια σε όλες σχεδόν τις συνθήκες, που θα αντιμετωπίσουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Επίσης στην Καταλονία η πίστα διέθετε όλες τις αναγκαίες συνθήκες για την καλύτερη δοκιμή των νέων μονοθεσίων και αυτό γιατί έχει σχεδόν όλου του είδους των στροφών. Όταν το πρόγραμμα των αγώνων μεγάλωσε και οι αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ξεπέρασαν τον κομβικό αριθμό 20, τότε η Καταλονία έπαψε να είναι ιδανικός τόπος για τις δοκιμές.

Ήταν οικονομικά ασύμφορη. Αρχικά οι ομάδες έκαναν ένα τριήμερο δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης και το δεύτερο τριήμερο ταξίδευαν για το Μπαχρέιν. Σταδιακά οι δοκιμές, από δυο εβδομάδες κατέληξαν να γίνονται σε ένα τριήμερο στην πίστα του Μπαχρέιν, λίγο πριν την διεξαγωγή του πρώτου grand prix της σεζόν. Ο λόγος ήταν, η διεύρυνση του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1 σε 24 αγώνες. Δεν υπήρχε πλέον αρκετός χρόνος.

Το φετινό τριήμερο


Φέτος οι δοκιμές των νέων μονοθεσίων θα ξεκινήσουν την Τετάρτη στις 21 Φεβρουαρίου και θα τελειώσουν την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου. Το πρώτο νέο μονοθέσιο θα πατήσει πίστα στις 09:00 το πρωί της Τετάρτης. Καθημερινά οι δοκιμές θα ξεκινούν στις 09.00 το πρωί και θα σταματούν στις 18.00 το απόγευμα. Το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της σεζόν, θα ξεκινήσει μια εβδομάδα αργότερα, στην ίδια πίστα στις 29 Φεβρουαρίου. Μάλιστα οι δυο πρώτοι αγώνες της φετινής χρονιάς θα γίνουν Σάββατο, σε ένδειξη σεβασμού των ανθρώπων της F1 στο Ραμαζάνι. Ακόμα ένας αγώνας, o οποίος θα διεξαχθεί Σάββατο, είναι το Grand Prix στο Λας Βέγκας.
Πηγή:Βασίλης Μυλωνάς-thecars.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Stake Sauber C44 (Πρώην Alfa Romeo)


Εικόνα


H Sauber, η ομάδα που από το 2019 μέχρι πέρυσι αγωνιζόταν στη Formula 1 με το όνομα Alfa Romeo, βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο αυτή τη στιγμή, καθώς αναμένεται το ντεμπούτο της Audi με τη δική της μονάδα ισχύος το 2026. H Sauber θα γίνει εργοστασιακή ομάδα της γερμανικής μάρκας, που αγοράζει σιγά-σιγά το πλειοψηφικό πακέτο του ελβετικού οργανισμού από τη Longbow Finance του Σουηδού δισεκατομμυριούχου Finn Rausing.

H Sauber έχει φέτος ως επίσημη ονομασία το βασικό της σπόνσορα Stake, ενώ στην επίσημη ονομασία του μονοθεσίου έχει προστεθεί το όνομα της Kick. Αμφότερες οι εταιρείες, online τζόγου και υπηρεσίας streaming, αντίστοιχα, ανήκουν στην ίδια αυστραλιανή εταιρεία. Η Sauber πραγματοποίησε την παρουσίαση στο Λονδίνο, καθώς δεν επιτρέπεται στην Ελβετία η διαφήμιση εταιρειών τζόγου, όπως θα συμβαίνει και σε ορισμένα Grand Prix, όπου θα προβάλλεται η Kick.

Με την καινούργια της ταυτότητα, η ομάδα υιοθέτησε και καινούργια χρώματα, με το μαύρο και το φωσφορίζον πράσινο (το οποίο θα είναι εντυπωσιακό σε νυχτερινούς αγώνες) να κυριαρχούν πλέον. Σίγουρα η ελβετική ομάδα θέλει να κάνει κάτι καλύτερο από την 9η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών της περυσινής σεζόν, καθώς προετοιμάζεται για τη μετάβαση στην εποχή της Audi.

Η νέα C44 θα πραγματοποιήσει ένα shakedown 200 χλμ. στην πίστα της Βαρκελώνης την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου, πριν ταξιδέψει στο Μπαχρέιν για το τριήμερο τεστ δοκιμών προετοιμασίας πριν από την έναρξη της σεζόν. Πρόκειται για ένα εντελώς καινούργιο μονοθέσιο και όχι εξέλιξη του περυσινού. Η εμπρός ανάρτηση είναι γεωμετρίας pullrod (όπως στη McLaren), αντί για pushrod, για καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά, με τα ψαλίδια να διατηρούν έντονη γεωμετρία anti-dive. Η αλλαγή είχε αποφασιστεί πριν από την έλευση του νέου τεχνικού διευθυντή James Key από τη McLaren.


Εικόνα


Η C44 έχει φιλόδοξο σχεδιασμό για το μέγεθος της ομάδας και αεροδυναμική διαμόρφωση που ακολουθεί τη φιλοσοφία της Red Bull στα ψυγεία. Τα πλευρικά καλύμματα που έχουν πολύ λεπτή εισαγωγή αέρα εμπρός (και το κάτω χείλος της να εξέχει) και μεγαλύτερο κανάλι από κάτω τους. Επίσης, τα πολύ μικρά ψυγεία χαμηλώνουν στο πίσω μέρος, ενώ έχει αλλάξει το περίβλημα του κιβωτίου, το οποίο η Sauber κατασκευάζει μόνη της για να έχει έλεγχο και στο σχεδιασμό της πίσω ανάρτησης.

Το περίβλημα κιβωτίου έχει σχεδιαστεί ώστε να απελευθερώνει περισσότερο χώρο στο διαχύτη, βελτιώνοντας την απόδοσή του. Διαφορετική είναι και η προστατευτική δομή πίσω από το κεφάλι του οδηγού, με πιο παραδοσιακή διαμόρφωση σχήματος Λ αντί για μονή λεπίδα, καθώς κλήθηκε να αντιμετωπίσει πιο αυστηρά crash test σε αυτή την περιοχή φέτος.

Η ομάδα έχει CEO το Γερμανό Andreas Seidl και τεχνικό διευθυντή το Βρετανό James Key, οι οποίοι συνεργάζονταν στη McLaren τα προηγούμενα χρόνια. Εκπρόσωπος (αντί για επικεφαλής) της ομάδας είναι ο Ιταλός Alessandro Alunni Bravi, ενώ η οδηγική σύνθεση έχει παραμείνει ίδια, με τον έμπειρο 34χρονο Φινλανδό Valtteri Bottas και τον 24χρονο Κινέζο Zhou Guanyu. Αμφότεροι οι οδηγοί εισέρχονται στην 3η σεζόν τους με τη Sauber.

O Bottas δήλωσε: «Οι δικές μου προσδοκίες είναι υψηλές, πρέπει σίγουρα να κάνουμε ένα καλό βήμα και να δούμε καλή πρόοδο σε σχέση με πέρυσι, μια σεζόν κατά την οποία, για να είμαστε ειλικρινείς, δεν πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει. Πρέπει να το διορθώσουμε αυτό τώρα, πρέπει να τα πάμε καλύτερα. Βλέποντας όλες τις αλλαγές που έχουν γίνει στην ομάδα, αυτό μου δίνει αυτή την αυτοπεποίθηση. Έχουμε αρκετούς νέους πόρους σε διάφορα τμήματα της ομάδας».
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr

Εικόνα
Εικόνα


Sauber launch their 2024 car! 🏎
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

MoneyGram Haas VF-24



Εικόνα


Η Haas έγινε η πρώτη ομάδα που αποκάλυψε επίσημα το νέο της μονοθέσιο. Πρόκειται για το VF-24 με τον χρωματισμό του να είναι κυρίως άβαφο carbon, έχοντας λευκά και κόκκινα στοιχεία.

Η ομάδα διατηρεί και φέτος το δίδυμο των Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen, με την μεγαλύτερη αλλαγή να είναι η απομάκρυνση του Guenther Steiner από την θέση του επικεφαλής, με τον Ayao Komatsu να τον αντικαθιστά, ο οποίος δήλωσε για το φετινό μονοθέσιο:

<<Το αυτοκίνητο του 2024 είναι ένα ξεκάθαρο βήμα προς τα εμπρός αλλά δεν πιστεύουμε πως θα είναι αρκετά καλό απέναντι στον ανταγωνισμό γιατί ξεκινήσαμε πολύ αργά την ανάπτυξή του.

Αλλάξαμε την ιδέα πολύ αργά και στη συνέχεια φέραμε την αναβάθμιση στο Ώστιν που είχε ως αποτέλεσμα να εκτρέψαμε λίγο τους πόρους μας. Λοιπόν, είμαι ρεαλιστής για το αυτοκίνητο που θα πάμε στο Μπαχρέιν, αλλά όχι με αρνητικό τρόπο.

Είμαστε ρεαλιστές σχετικά με τις προσδοκίες μας για την εκκίνηση του VF-24. Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας για να σημειώσουμε πρόοδο και να αυξήσουμε την απόδοσή μας, αλλά όλοι εδώ έχουν μεγάλο κίνητρο και πρόθυμοι να ακολουθήσουν το VF-24. Ξέρω ότι θα μεγιστοποιήσουμε το χρόνο μας στο Μπαχρέιν με όλα τα διάφορα αντικείμενα που πρέπει να προωθήσουμε. Συμπέρασμα, ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε τη σεζόν.>>

Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


MoneyGram Haas F1 Team VF-24 launch
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

BWT Alpine A524


Εικόνα


Η Alpine παρουσίασε σήμερα το φετινό της μονοθέσιο, το A524, μαζί με το A424 Hypercar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC). Το οδηγικό δίδυμο της ομάδας παρέμεινε αμετάβλητο, αποτελούμενο από τους Pierre Gasly και Esteban Ocon.

Εικόνα

Ο επικεφαλής της Alpine, Bruno Famin είπε πως το A524 είναι εντελώς νέο μπροστά και πίσω και ελπίζει πως φέτος η ομάδα θα καταφέρει να είναι πιο ανταγωνιστική. Πέρυσι η Alpine τερμάτισε στην 6η θέση του πρωταθλήματος.

Το A524 διαθέτει ολοκαίνουργιο πλαίσιο, νέα ρύθμιση πίσω ανάρτησης, αναθεωρημένο σύστημα πέδησης για βελτίωση της ψύξης, νέα μύτη και νέα μπροστινή αεροτομή, καθώς και νέο πάτωμα.


Εικόνα


Η ομάδα ελπίζει ότι το νέο πλαίσιο θα της επιτρέψει να διατηρήσει μια πολύ πιο ισχυρότερη πορεία ανάπτυξης το 2024 και το 2025, το τελευταίο έτος του τρέχοντος κύκλου κανονισμών.

<<Η προσέγγιση στο A524 ήταν επιθετική αλλά σκόπιμη στο γεγονός ότι δημιουργούμε ένα ευρύτερο πεδίο για να προσθέσουμε επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Έχουμε επικεντρωθεί πραγματικά στη μάθηση και την αντίδραση σε αυτά που μάθαμε και όχι στα αποτελέσματα.

Το project ήταν τολμηρό όπου έχουμε επικεντρωθεί στην υλοποίηση ιδεών, τις οποίες στοχεύουμε να προσθέσουμε στο αυτοκίνητο. Έχουμε δημιουργήσει μια ισχυρή πλατφόρμα για να προσθέτουμε απόδοση όταν μπορούμε και έχουμε θέσει στόχους για να τους πετύχουμε.

Με την εφαρμογή αυτών των αλλαγών, δίνουμε στους εαυτούς μας πολύ μεγαλύτερο περιθώριο για να προσθέσουμε επιδόσεις στις επόμενες δύο σεζόν, ακόμα κι αν έχει υπάρξει κάποιος συμβιβασμός για την επίτευξη ορισμένων στόχων. Έχουμε ωθήσει ορισμένα στοιχεία στο όριο και, σε ορισμένες περιπτώσεις, πέρα ​​από αυτό.

Όλα αυτά συμβαδίζουν με την προσέγγισή μας και ακριβώς αυτό που έχουμε θέσει να επιτύχουμε για να προχωρήσουμε αυτό το project στο καλύτερο δυνατό επίπεδο. Αυτό το project ξεκίνησε ήδη από το τέλος της σεζόν του 2022. Αρχίσαμε να κάνουμε μερικά πειράματα με το αυτοκίνητο σε αγώνες κατά το 2023.>>


εξήγησε ο τεχνικός διευθυντής Matt Harman.

Όπως και στις προηγούμενες σεζόν, σε 8 GP θα έχει χρωματισμό με κύριο χρώμα το ροζ, λόγω του κύριου χορηγού της BWT.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr


Alpine Motorsports 2024 launch - Wednesday, 07 February 2024, 02:30 PM (CET)
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Visa Cash App RB (πρώην Alpha Tauri)


Εικόνα


Και επισήμως, πλέον, η AlphaTauri μετονομάζεται σε Visa Cash App RB, ενώ στις 8 Φεβρουαρίου στο Las Vegas προγραμματίζεται η παρουσίαση χρωμάτων και ομάδας!

Όπως αναφέρθηκε την περασμένη εβδομάδα σε πολλά μέσα του διεθνή τύπου, το όνομα Racing Bulls, που είχε “παίξει” ως το νέο όνομα για την AlphaTauri, εν τέλει δεν κατευοδώθηκε. Έτσι, επιλέχτηκε να μπει το όνομα της Visa, χορηγού και στις δύο ομάδες που κατέχει η Red Bull.

Έτσι, το logo της Visa αναμένεται να εμφανίζεται και στις RB20 των Max Verstappen και Sergio Perez, αλλά και στις στολές των αντίστοιχων οδηγών στην F1 Academy.

Επίσης, αν και δεν αναφέρθηκε στις σημερινές ανακοινώσεις, η ομάδα της Faenza, η οποία πλέον θα πατά με το ένα πόδι στο Milton Keynes, αναμένεται να χρησιμοποιήσει το ακρωνύμιο VCARB το οποίο ενδέχεται να είναι και το όνομα που θα δοθεί στο μονοθέσιο, αν και ακόμα δεν φαίνεται να έχει παρθεί οριστική απόφαση επ’ αυτού.

Η συγκεκριμένη συμφωνία είναι η πρώτη μεγάλη χορηγία της VIsa στη F1 εδώ και 15 χρόνια, ενώ η Cash App έχει προηγουμένως συνεργαστεί και με τη Red Bull, με την εμπλοκή της στο άθλημα να ξεκινά το 2021.

Όντας γνωστή προηγουμένως ως Minardi αλλά και Toro Rosso, η ιταλική ομάδα απομακρύνεται από το όνομα AlphaTauri που χρησιμοποιούσε τις τελευταίες 4 σεζόν, μιας και έληξε η συμφωνία με την εταιρεία ενδυμάτων.

Οι σημερινές ανακοινώσεις ανέφεραν μόνο το όνομα της ομάδας, τους χορηγούς τίτλου και το logo, ενώ στο event του Φεβρουαρίου στο Las Vegas θα αποκαλυφθεί το livery αλλά και οι στολές που θα φορούν οι Daniel Ricciardo και Yuki Tsunoda.

“Είναι φανταστικό για εμάς να αποκαλύπτουμε τη νέα μας ταυτότητα και να καλοσωρίζουμε τους νέους συνεργάτες καθώς ξεκινά το ταξίδι στην επόμενη φάση της ιστορίας της ομάδας”, δήλωσε ο Peter Bayer, CEO της ομάδας.

¨Η Faenza μπαίνει σε μια νέα εποχή αγώνων, μένουμε πιστοί στις ρίζες μας ως δεξαμενή ταλέντου αλλά πλέον με ακόμα μεγαλύτερη προσήλωση στο να μαχόμαστε για μεγαλύτερες διακρίσεις στη F1″.

“Έχουμε ένα αρκετά τολμηρό όραμα για την ομάδα, του οποίου ηγούμαστε εγώ και ο επικεφαλής, Laurent Mekies. Το να έχουμε συνεργάτες με ματιά προς το μέλλον, όπως η Visa και η Cash App σε αυτό το ταξίδι είναι απίστευτα εντυπωσιακό”.

Η παράλληλη εμφάνιση της Visa και στη Red Bull αποτελεί ένδειξη του ποσού της χορηγίας αλλά και των όρων και του μεγέθους της γενικότερης συμφωνίας, καθώς ανάμεσα στις αδερφές ομάδες φαίνεται να επιδιώκεται και μεγαλύτερη συνεργασία σε εμπορικά θέματα, πέρα από τα τεχνολογικά.

“Η γέννηση της Visa Cash App RB είναι μια πολύ μεγάλη στιγμή”, σχολίασε ο Oliver Hughet, CMO της Red Bull (Chief Marketing Officer).

“Η νέα ταυτότητα δεν είναι απλά μια αλλαγή ονόματος, είναι το ξεκίνημα ενός φαντασμαγορικού νέου ταξιδιού για να φτάσει η ομάδα σε νέα επίπεδα ανταγωνιστικότητας. Αυτό επιδεικνύεται και από την παρουσία ενός από τα πιο γνωστά brands του πλανήτη (Visa) ως χορηγός τίτλου”.

Εικόνα


ο πρώτο της μονοθέσιο ως Visa Cash App RB αποκάλυψε σε εκδήλωση στο Las Vegas η ομάδα της Faenza.

Το σχέδιο φέρει τον τίτλο VCARB 01 και μοιάζει σε πολλά σημεία με τον προκάτοχό του, την AlphaTauri AT04. Υπάρχουν ωστόσο αλλαγές που φέρνουν περισσότερο προς Red Bull, η σχέση με την οποία έχει ενισχυθεί περαιτέρω κατόπιν μετακόμισης μέρους των εργασιών της ομάδας στο Milton Keynes, αν και οι ομοιότητες φαίνεται να κοιτούν περισσότερο προς την RB18 από ότι στην RB19.

Σε αντίθεση με τις παρουσιάσεις των προηγουμένων ημερών, τα χρώματα της ομάδας, που περιστρέφονται γύρω από το μπλε και το άσπρο με κόκκινους τόνους, φαίνεται όντως να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου, με το γυμνό ανθρακόνημα να μην έχει εδώ τη μερίδα του λέοντος.

Η RB έχει περάσει και από εσωτερική αναδιάρθρωση, πέραν της ονομαστικής, με νέα πρόσωπα όπως ο Laurent Mekies και ο Alan Permane να κρατούν τώρα στα χέρια τους τις τύχες της ομάδας και ελπίδες ότι, σε συνδυασμό και με τη στενότερη συνεργασία με τη μητρική Red Bull και τον Daniel Ricciardo πλέον πιο «ζεσταμένο», τα πράγματα θα πάνε καλύτερα το 2024.

Δείτε και κρίνετε την εμφάνιση της VCARB 01 παρακάτω. Η επόμενη παρουσίαση έρχεται σε λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 12 Φεβρουαρίου, με την Aston Martin να παίρνει τη σκυτάλη για τα αποκαλυπτήρια.
Πηγή:f1fan.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


VCARB 01 - Entering Our New Era
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3369
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Aston Martin AMR24



Εικόνα



H Aston Martin παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο για το Πρωτάθλημα του 2024 στη Formula 1, την AMR24. Πρόκειται για το πρώτο μονοθέσιο που κατασκευάζεται στις νέες εγκαταστάσεις της ομάδας στο Silverstone, δίπλα από την πίστα στην οποία πραγματοποιήθηκε και το αρχικό shakedown 200 χλμ. του νεογνού μονοθεσίου, με τον Lance Stroll στο τιμόνι.

Η νέα Aston Martin αποτελεί επιθετική εξέλιξη του περυσινού μονοθεσίου αλλά διαθέτει ενδιαφέρουσες γραμμές και μερικές τεχνικές λύσεις. Βασικοί στόχοι της Aston Martin ήταν να ελαττώσει το βάρος του μονοθεσίου, να βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοση και να μειώσει την οπισθέλκουσα.

Το ρύγχος είναι πιο μικρό σε μήκος και με πιο περίπλοκο σχεδιασμό, ενώ τα πτερύγια της εμπρός αεροτομής έχουν έντονη διαμόρφωση outwash, διοχετεύοντας τον αέρα προς την εξωτερική πλευρά των εμπρός ελαστικών.


Εικόνα



Η εμπρός ανάρτηση διατηρεί τις ράβδους pushrod, αλλά είναι ανασχεδιασμένη, με το ανώτερο ψαλίδι να χαμηλώνει προς τις πλήμνες των τροχών, ενώ έχει γίνει πιο έντονη η γεωμετρία anti-dive, που αποτρέπει το βύθισμα του εμπρός μέρους κατά το φρενάρισμα και διατηρεί την αεροδυναμική πλατφόρμα παράλληλη με το έδαφος.

Τα καλύμματα των ψυγείων έχουν ενδιαφέρουσα μορφή, με το κάτω χείλος της εισαγωγής αέρα του ψυγείου να είναι μακρύτερο και το «σκάψιμο» κάτω από αυτήν να είναι πιο μεγάλο, όπως και το κανάλι από κάτω. Τα καλύμματα των ψυγείων είναι πολύ μικρότερα, διατηρούν το βαθύ κανάλι και το τμήμα του καλύμματος του κινητήρα από όπου εξέρχεται ο θερμός αέρας, είναι κεκλιμένος προς τα κάτω.



Εικόνα


Στον πίσω άξονα, η Aston Martin χρησιμοποιεί το κιβώτιο και την πίσω ανάρτηση της Mercedes και εκεί βλέπουμε μια μεγάλη αλλαγή, την οποία αναμένεται να φέρει και το γερμανικό μονοθέσιο, καθώς η γεωμετρία της πίσω ανάρτησης έχει αλλάξει από pullrod σε pushrod. Η αλλαγή έχει γίνει για αεροδυναμικά οφέλη, παράλληλα με τις μικρότερες διαστάσεις του περιβλήματος του κιβωτίου, το οποίο απελευθερώνει χώρο στην περιοχή του διαχύτη, προς βελτίωση της απόδοσή του.

H οδηγική σύνθεση της ομάδας παραμένει απαράλλακτη, με το Fernando Alonso να δηλώνει πρόθυμος να επεκτείνει τη συνεργασία του με την Aston Martin, καθώς και το Lance Stroll, γιο του ιδιοκτήτη της ομάδας, Lawrence Stroll. Πέρυσι, η Aston Martin πραγματοποίησε την καλύτερη σεζόν της ιστορίας της και φέτος, στόχος της ομάδας είναι να σημειώνει σταθερά βαθμούς και παρουσίες στο βάθρο, καθώς και η διεκδίκηση κάποιας νίκης.
Πηγή:Φαμπρίτσιο Λαζάκις-motorone.gr

Εικόνα


AMR24 Reveal | Hyper-focus
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”