WorldSBK 2024

Εδώ θα βρείτε θέματα σχετικά με τo World Superbike ή Superbike World Championship
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

WorldSBK 2024

Δημοσίευση από Johnny »

WorldSBK 2024


Εικόνα


Με δύο νέους αγώνες και ίδιο σύνολο (12) με φέτος παρουσιάστηκε το καλεντάρι του WorldSBK για το 2024.

Ενόσω το Motul FIM Superbike World Championship ετοιμάζεται για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν του 2023 στη Jerez, όπου θα αναδειχθεί και ο πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας που ακόμη εκκρεμεί, ανακοινώθηκε το πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς.

Μετρώντας ξανά 12 αγώνες, όπως και το 2023, η αρχή γίνεται και φέτος από την Αυστραλία και την πίστα Phillip Island Grand Prix Circuit στις 23-25 Φεβρουαρίου 2024, με συμμετοχή και της δεύτερης τη τάξει κλάσης WorldSSP και ενώ η επίσημη δοκιμή (Official Test) θα λάβει χώρα στην ίδια πίστα το διήμερο 19-20/2.

Θα περάσει ένας μήνες μέχρι τον επόμενο αγώνα, 22-24 Μαρτίου στη Circuit de Barcelona-Catalunya, με ένα επίσημο τεστ στις 14 και 15 Μαρτίου να έχει προηγηθεί εκεί. Στη Βαρκελώνη θα ντεμπουτάρει για το 2024 επίσης η κατηγορία WorldSSP300.

Η συνέχεια θα έρθει μετά από επίσης περίπου έναν μήνα, 19 με 21 Απριλίου στην ιστορική πίστα TT Circuit Assen στην Ολλανδία.

Τον Μάιο δεν έχει αγώνες και το WorldSBK πάει διακοπές για να επιστρέψει 14-16 Μαΐου στην Ιταλία και την πίστα Misano World Circuit “Marco Simoncelli”, με τον αγγλικό αγώνα στο Donington Park να ακολουθεί επίσης έναν μήνα μετά, 12-14 Ιουλίου.

Ο πρώτος αγώνας σε συνεχόμενα σαββατοκύριακα του 2024 θα γίνει στην Τσεχία και την πίστα Autodrom Most, 19-21 Ιουλίου.

Ακολουθεί διακοπή δύο εβδομάδων και επιστροφή στη δράση 9-11 Αυγούστου στην Πορτογαλία και την Autodromo Internacional do Algarve.

Η συνέχεια φέρνει την πρώτη από τις δύο νέες αφίξεις στο πρόγραμμα, την Ουγγαρία με τη νεόκτιστη πίστα Balaton Park Circuit από 9 ως 11 Αυγούστου.


Εικόνα



Δύο εβδομάδες αργότερα έπεται η Γαλλία και ο αγώνας στην πίστα Circuit de Nevers Magny-Cours, 6 με 8 Σεπτεμβρίου.

Πλέον είμαστε στον τελικό κατήφορο για το τέλος της σεζόν με τρεις αγώνες να απομένουν. Πρώτος εξ αυτών μας πηγαίνει σε μια νέα πίστα στη βόρεια Ιταλία, την Cremona Circuit στις 20-22 Σεπτεμβρίου και μια εβδομάδα αργότερα κατηφορίζουμε προς την Ισπανία για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς στη MotorLand Aragon.

Το πρωτάθλημα του 2024 θα κλείσει όπως και φέτος στην Ισπανία και τη διάσημη πίστα Circuit de Jerez – Angel Nieto από 11 ως 13 Οκτωβρίου.

Σε σχέση με τη φετινή σεζόν, από το πρόγραμμα έχει αφαιρεθεί η Ινδονησία και η πίστα Pertamina Mandalika, ενώ η δεύτερη απώλεια είναι η Imola που ωστόσο δε θα αφήσει παραπονεμένη την Ιταλία καθώς αντικαθίσταται από τον αγώνα της Cremona.

Τέλος τονίζεται πως οι δύο νέες πίστες του πρωταθλήματος 2024, Balaton Park και Cremona, είναι σε αναμονή για την απαραίτητη έγκριση (ομολογκασιόν) από τη FIM.
Πηγή:bikeit.gr

Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WorldSBK 2024

Δημοσίευση από Johnny »

WorldSBK: μεγάλες αλλαγές κανονισμών για το 2024

Οι αλλαγές στον τεχνικό κανονισμό, συμπεριλαμβανομένων των κανόνων βάρους, της χωρητικότητας καυσίμου και άλλα, προαναγγέλλουν μια νέα εποχή δράσης στο WorldSBK.


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike MOTUL FIM 2024 πλησιάζει, αλλά έχουν ήδη ανακοινωθεί μεγάλες αλλαγές κανονοσμών για την επόμενη χρονιά. Από τους αναβάτες που πρέπει να προσθέσουν έρμα ανάλογα με τη διαφορά τους στο βάρος αναφοράς, τις αλλαγές καυσίμου συμπεριλαμβανομένου του καυσίμου που χρειάζεται να έχει πιο βιώσιμη προέλευση και τις διαφορές στο σύστημα παραχωρήσεων στους πιο αδύναμους κατασκευαστές, υπάρχουν πολλά που θα μας ενθουσιάσουν για αυτή τη σεζόν.

ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΒΑΡΟΥΣ: προσθήκη βάρους για τους ελαφρύτερους αναβάτες

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές για το 2024 είναι η εισαγωγή νέων κανονισμών βάρους, με τους αναβάτες να πρέπει να προσθέτουν έρμα στις μοτοσυκλέτες τους ανάλογα με το πόσο ελαφρύτεροι από το βάρος αναφοράς είναι. Το βάρος αναφοράς (αναβάτη + στολή) έχει οριστεί στα 80 κιλά και οι αναβάτες κάτω από αυτό θα πρέπει να προσθέτουν 0.5 κιλά για κάθε 1 κιλό που είναι ελαφρύτεροι. Για παράδειγμα, ένας αναβάτης που ζυγίζει 70 κιλά μαζί με τη στολή του και με όλο τον προστατευτικό εξοπλισμό, θα πρέπει να προσθέσει 5 κιλά στη μοτοσυκλέτα του. Μπορεί να προστεθεί ένα μέγιστο έρμα 10 κιλών.

ΜΕΙΩΣΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: λιγότερα καύσιμα διαθέσιμα για αγώνες…

Υπήρξαν επίσης ορισμένες αλλαγές στους κανονισμούς καυσίμων. Η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου έχει μειωθεί στα 21 λίτρα, ενώ ορισμένες δοκιμές βρίσκονται σε εξέλιξη για την αξιολόγηση της ροής καυσίμου για το 2025. Όχι μόνο έχει μειωθεί η δεξαμενή καυσίμου, αλλά από φέτος, το 40% του καυσίμου που χρησιμοποιείται πρέπει να προέρχεται από μη ορυκτά καύσιμα, για να αυξηθεί η βιωσιμότητα στα paddock.


ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ: κάθε δύο Γύρους και με κάθε Superpole Race κερδίζονται επιπλέον βαθμοί παραχώρησης

Ως μέρος του συνολικού πακέτου αλλαγών, υπήρξαν τροποποιήσεις στον τρόπο λειτουργίας των παραχωρήσεων. Το σημείο ελέγχου παραχώρησης θα είναι πλέον κάθε δύο Γύρους, σε αντίθεση με τρεις, ενώ οι κατασκευαστές μπορούν πλέον να λάβουν βαθμούς παραχώρησης στον Αγώνα Tissot Superpole Race (προηγουμένως ήταν μόνο ο 1ος Αγώνας και ο 2οςΑγώνας) με τους «μισούς βαθμούς». Όλοι οι κατασκευαστές ξεκινούν από 0 βαθμούς και η διαφορά στο μέγιστο επηρεάζει τις παραχωρήσεις. Σε ένα σημείο ελέγχου, κάθε κατασκευαστής με 33 ή περισσότερους βαθμούς λιγότερους από τον υψηλότερο θα αξιολογηθεί.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΟΡΙΟΥ ΣΤΡΟΦΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: δεν υπάρχουν μειώσεις εντός της σεζόν, εκτός εάν χρησιμοποιηθεί ένα τμήμα παραχώρησης

Υπήρξε επίσης μια αλλαγή με τα όρια των στροφών ανά λεπτό του κινητήρα (σ.α.λ.). Οι κατασκευαστές θα ξεκινήσουν το 2024 με τον τρόπο που έκλεισαν το 2023 – εκτός από την Ducati, η οποία έχει το αρχικό όριο του 2023 – και δεν υπάρχει δυνατότητα μείωσης εκτός από μία περίπτωση. Οι παραχωρήσεις είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορούν να αυξηθούν και τα όρια (σ.α.λ.) το 2024, εάν οι κατασκευαστές έχουν κερδίσει τις (σ.α.λ.) λόγω παραχώρησης. Επίσης, τα ανταλλακτικά παραχώρησης επεκτείνονται πλέον και στα εξαρτήματα του κινητήρα.

ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: νέες κυρώσεις

Η ποινή για την υπέρβαση των κανόνων αλλαγής κινητήρα έχει αλλάξει για το 2024. Ένας αναβάτης που τώρα παραβαίνει αυτόν τον κανόνα θα ξεκινήσει από το πίσω μέρος του grid και θα λάβει επίσης δύο κυρώσεις Long Lap Penalties για την παράβαση. Προηγουμένως, η τιμωρία ήταν ένα ξεκίνημα από την pit lane με τον αναβάτη να εγκαταλείπει το pit lane μόλις ανάψει το πράσινο φως αφού κάθε αναβάτης είχε περάσει την έξοδο από τα pit.

ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ: νέος τρόπος διεξαγωγής του 2ου Αγώνα στις κατηγορίες WorldSSP, WorldSSP300 και WorldWCR

Ο τρόπος με τον οποίο θα ξεκινά το grid τον 2ο Αγώνα για το WorldSSP, το WorldSSP300 και το νέο WorldWCR θα βασίζεται πλέον στους ταχύτερους γύρους που έγιναν στον 1ο Αγώνα. Η διεξαγωγή του Tissot Superpole την Παρασκευή θα ορίσει το grid για τον 1ο Αγώνα ως συνήθως και, στη συνέχεια, οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ. Οι αναβάτες που θα πραγματοποιήσουν τους ταχύτερους γύρους στην εναρκτήρια μάχη θα ορίσουν το grid για τον 2ο Αγώνα για τις εννέα πρώτες θέσεις, με το υπόλοιπο grid να βασίζεται στα αποτελέσματα της Superpole.

ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ: Ο Lavilla εξηγεί τους νέους κανόνες

Συζητώντας τις αλλαγές, ο Εκτελεστικός Διευθυντής της WorldSBK, Gregorio Lavilla, δήλωσε: «Υπάρχουν πολλές αλλαγές για το 2024, προσπαθώντας να διατηρήσουμε την ισορροπία και την ευκαιρία για όλους τους κατασκευαστές. Εισαγωγή βάρους, ρυθμίσεις σ.α.λ., μείωση χωρητικότητας ρεζερβουάρ καυσίμου, ενημερώσεις παραχώρησης αλλά όχι μόνο από την πλευρά του πλαισίου όπως ήταν μέχρι το 2023 αλλά και από την πλευρά του κινητήρα. Αυτό που αποφασίστηκε είναι να προστεθεί το έρμα στις μοτοσυκλέτες για τους αναβάτες με αναφορά βάρους 80 κιλών με όλο τον εξοπλισμό τους, που σημαίνει κράνος, στολή και μπότες στο πολλαπλάσιο του 0.5. Αυτό σημαίνει ότι αν ένας αναβάτης ζυγίζει 70 κιλά, με 0.5 από 10 κιλά διαφορά, σημαίνει ότι θα χρειαστεί να προσθέσει 5 κιλά. Το όριο στροφών του κινητήρα, σημαίνει ότι καθορίζεται από την έγκριση, αλλά δεν μπορούν να εφαρμοστούν περικοπές εκτός εάν ο κατασκευαστής χρησιμοποιεί επιπλέον σ.α.λ. λόγω παραχώρησης. Για μένα, είναι μια εξαιρετική παράσταση, είναι ότι καλύτερο. Έχουμε καλούς αναβάτες, ομάδες και ανθρώπους στα παρασκήνια που το κάνουν να συμβαίνει, οπότε είμαι πραγματικά περήφανος για όσα πετύχαμε. Υπάρχουν τα θεμέλια για να ανοίξεις την τηλεόραση και να την απολαύσεις».
Πηγή:του Νεκτάριου Διατσίδη-zougla.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WorldSBK 2024

Δημοσίευση από Johnny »

WorldSBK: τα εντυπωσιακά στατιστικά πριν τον πρώτο Αγώνα



Εικόνα



Μια δραματική σεζόν περιμένει με τη δυνατότητα να γραφτούν μερικοί τεράστιοι τίτλοι στο WorldSBK!
Μια νέα εποχή είναι εδώ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike MOTUL FIM, καθώς το 2024 υπόσχεται να είναι μια σεζόν όπως καμία άλλη στο παρελθόν. Με τεράστιες αλλαγές στους αναβάτες, διάφορες αναβαθμίσεις σε πολλούς κατασκευαστές και νέα πρόσωπα έτοιμα να αναστατώσουν το καθιερωμένο, μεγάλους αριθμούς και ιστορικές στιγμές που θα μπορούσαν να συμβούν στο πρώτο Σαββατοκύριακο της σεζόν.

333.3 χλμ/ώρα – Η υψηλότερη τελική ταχύτητα στο Phillip Island είναι 333.3 χλμ/ώρα, που ορίστηκε το 2023 από τον Danilo Petrucci.

116/119 – Η Yamaha βρίσκεται στον τέταρτο Αγώνα της για να ισοφαρίσει τη Honda σε νίκες.Η Yamaha βρίσκεται στις 116, η Honda 119, η τελευταία στην τρίτη θέση όλων των εποχών. Οι δύο πρώτες ανήκουν στην Ducati (420) και την Kawasaki (178).

115/116 – Ο Toprak Razgatlioglu βρίσκεται μόλις ένα βάθρο μακριά από την 3η θέση όλων των εποχών, που κατέχει ο Noriyuki Haga. Οι δύο πρώτοι σε αυτή την κατάταξη είναι ο Jonathan Rea (263) και ο Troy Corser (130).

75 – Η Ducati έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 75 τερματισμούς στο βάθρο στο Phillip Island: αυτή είναι η τρίτη υψηλότερη κατάταξη στην ιστορία για έναν κατασκευαστή σε οποιαδήποτε πίστα μετά τα δικά τους 95 βάθρα στο Misano και 84 στο Assen.

70 – Το Phillip Island κατέχει το ρεκόρ για τους περισσότερους Αγώνες WorldSBK (67) και θα είναι το πρώτο που θα φτάσει τους 70.

39 – Εάν ο Alvaro Bautista κερδίσει έναν Αγώνα αυτή τη σεζόν, θα γίνει ο 5ος αναβάτης που θα κερδίσει στα 39 του χρόνια, ο πρώτος από τότε που ο Max Biaggi σημείωσε το ρεκόρ όλων των εποχών στο Nurburgring στον 1ο Αγώνα, το 2012 στα 41 του χρόνια, 2 μήνες και 14 ημέρες.

32 – Η Ducati είναι ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στο Phillip Island με 32 νίκες. Κέρδισαν τους τελευταίους πέντε αγώνες που έτρεξαν εδώ χάρη στον Alvaro Bautista.

23 – Οι Αυστραλοί αναβάτες έχουν κερδίσει 23 φορές στο Νησί, η τελευταία ήταν το 2008 με διπλή νίκη από τον Troy Bayliss.

18 – Το Phillip Island είναι η πίστα για κοντινούς τερματισμούς: 18 Αγώνες αποφασίστηκαν με λιγότερο από 0.1 δευτερόλεπτα.

14.983δευτ. – Το 2019, ο Alvaro Bautista έκανε ένα εκπληκτικό ντεμπούτο στο WorldSBK, κερδίζοντας τον παρθενικό του Αγώνα με διαφορά 14.983 δευτερολέπτων έναντι του Jonathan Rea, η μεγαλύτερη διαφορά νίκης σε στεγνό Αγώνα στο Phillip Island.

13 – Ο τελευταίος αναβάτης που κέρδισε στο Phillip Island ξεκινώντας εκτός της πρώτης δεκάδας του grid ήταν ο Noriyuki Haga. Από την 13η θέση στον 1ο Αγώνα του 2009, ήταν στη 2η θέση μετά τον 1ο Γύρο. Πήρε το πρωτοπορία μετά από μόλις τέσσερις γύρους.

8 – Πέρυσι, ο Bautista έγινε ο πιο επιτυχημένος αναβάτης στο Phillip Island με οκτώ νίκες.

7 – Επτά αναβάτες κέρδισαν την πρώτη τους νίκη στο Phillip Island: ο Bautista το 2019, ο Leon Haslam το 2010, ο Ben Spies το 2009, ο Garry McCoy το 2004, ο Anthony Gobert το 1994, ο Kevin Magee το 1991 και ο Rob Phillis το 1990. Πρόσφατα, ο Bautista και ο Spies, συνέχισαν για να πάρουν το Πρωτάθλημα.

3 – Εάν ο Rea ή ο Razgatlioglu κερδίσουν για τη νέα τους ομάδα, θα ενταχθούν στη λίστα των νικητών για τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές (Troy Corser, Chaz Davies, Anthony Gobert, Eugene Laverty, Stephane Mertens), με το ρεκόρ στους τέσσερις (Marco Melandri, νικητής για Aprilia, BMW, Ducati και Yamaha).

2 – Εάν ο Razgatlioglu (27 ετών) κερδίσει για την BMW, θα είναι ο 2ος νεότερος νικητής για τον κατασκευαστή μετά τον Chaz Davies (26 ετών στην Αραγονία, 2013), ενώ ο Rea (37) θα είναι ο μεγαλύτερος για τη Yamaha, της οποίας ο μεγαλύτερος σε ηλικία Νικητής μέχρι στιγμής είναι ο Fabrizio Pirovano (33 ετών στο Estoril, 1993).

1-2 – Οι τελευταίοι έξι Αγώνες εδώ έχουν κερδηθεί μόνο από τις δύο πρώτες θέσεις του grid.

1 – Μόνο μία φορά στην ιστορία του WorldSBK, το βάθρο συγκροτήθηκε από αναβάτες που ξεκινούσαν έξω από τις δέκα πρώτες θέσεις του grid. Αυτή ήταν στο Phillip Island το 2009, στον 1ο Αγώνα. Ο Noriyuki Haga κέρδισε από την 13η θέση, ο Max Neukirchner ήταν δεύτερος από την 14η και ο Yukio Kagayama ήταν τρίτος από την 11η.

0.004δευτ. – Ο πλησιέστερος τερματισμός στην ιστορία του WorldSBK έγινε το 2010 στο Phillip Island στον 1ο Αγώνα, καθώς ο Leon Haslam κέρδισε με 0.004 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Michel Fabrizio.

Στατιστικά:

Νικητές Αγώνων 2023:
Alvaro Bautista (Ducati, 1ος αγώνας, Superpole και 2ος Αγώνας)
Τρεις τελευταίοι κάτοχοι pole position στο Phillip Island:
2023: Toprak Razgatlioglu (Yamaha) 1’29.400s
2022: Alvaro Bautista (Ducati) 1’29.815s
2020: Tom Sykes (BMW) 1’29.230s

Κατασκευαστές στο βάθρο (και νίκες) στο WorldSBK στο Phillip Island:
Ducati: 75 (32)
Kawasaki: 40 (13)
Honda: 27 (4)
Yamaha: 26 (6)
Aprilia: 15 (6)
Suzuki: 6 (5)
BMW: 3
Bimota: 1 (1)

Οι μικρότερες διαφορές στο Phillip Island το 2023:
Μπροστινή σειρά που καλύπτεται από: 0.235s
1 δευτερόλεπτο στον Αγώνα Superpole κάλυψε… τους 13 πρώτους: 0.988s
Πλησιέστερη διαφορά Αγώνα μεταξύ 1ης και 2ης θέσης: 2.462s. (1η Bautista, 2η Rinaldi, Superpole Race)
Πλησιέστερο βάθρο: 3.060s (Bautista 1ος, Rinaldi 2ος, Locatelli 3ος, Superpole Race) Πλησιέστερο βάθρο όλων των εποχών: 0.041s. (Razgatlioglu 1ος, Lowes 2ος, Redding 3ος, 1οςΑγώνας, 2020)

Μέγιστες ταχύτητες στο Phillip Island το 2023:
Ducati: Petrucci – 333.3 km/h, Superpole Race
Honda: Vierge – 332.3 km/h, Superpole Race
BMW: Gerloff – 330.2 km/h, Superpole Race
Kawasaki: Rea – 326.2 km/h, FP1
Yamaha: Razgatlioglu – 321.4 km/h, Warm Up
Πηγή:του Δημήτρη Διατσίδη-zougla.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WorldSBK 2024

Δημοσίευση από Johnny »

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK ξεκίνησε: Οι δηλώσεις των πρώτων


Εικόνα


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK MOTUL FIM 2024 είναι μια από τις πιο πολυσυζητημένες καμπάνιες στην ιστορία του Πρωταθλήματος. Με φρέσκους πρωτοεμφανιζόμενους αναβάτες και μια πολύ διαφορετική σύνθεση αυτή η σεζόν υπόσχεται να μην μοιάζει με καμία άλλη.
Πριν από την έναρξη του πρώτου Γύρου, συγκεντρώθηκαν οι παλιοί και νέοι αναβάτες για να δηλώσουν τις σκέψεις τους για το Σαββατοκύριακο.

Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team):
«Η νίκη είναι όνειρό μου… όταν σκέφτομαι πολύ, αυτό δεν γίνεται πραγματικότητα»
«Δεν νιώθω πίεση, αλλά νιώθω ενθουσιασμένος γιατί είναι ο πρώτος μου Γύρος με τη BMW.Φαίνεται ότι είμαστε έτοιμοι, αλλά δεν είμαστε 100% γιατί ακόμα μαθαίνω τη μοτοσυκλέτα και τα ηλεκτρονικά. Ο έλεγχος της πρόσφυσης είναι εντάξει, αλλά εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για το φρενάρισμα του κινητήρα. Στη δοκιμή, κάναμε έναν καλό χρόνο γύρου και όλοι είναι πολύ χαρούμενοι, αλλά επικεντρώνομαι μόνο στον Αγώνα γιατί όταν τερματίσουμε στο βάθρο, ή ίσως κερδίσουμε, θα είμαι πιο χαρούμενος. Αύριο, θα δοκιμάσουμε κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις γιατί πρέπει να είμαστε πιο δυνατοί. Η μοτοσυκλέτα φαίνεται σαν να λειτουργεί εδώ.Δεν είναι εύκολη πίστα, δεν είναι για το στυλ μου, αλλά ξεκινήσαμε τη δοκιμή πολύ δυνατά.Αυτό είναι κίνητρο για μένα. Ο Αγώνας φαίνεται ότι θα είναι διασκεδαστικός γιατί όλοι θα παρακολουθούν έναν ελαφρώς διαφορετικό Αγώνα καθώς θα έχουμε αλλαγή ελαστικού.Ελπίζω να μην κάνουμε λάθος και φαίνεται ότι παλεύουμε για το βάθρο. Η νίκη είναι το όνειρό μου, αλλά δεν μου αρέσει να μιλάω έτσι πριν από τον Αγώνα. Αν νιώθω καλά, παλεύω για τη νίκη. Αυτός είναι ο στόχος μου, αλλά πάντα ονειρεύομαι να κερδίσω τον πρώτο Αγώνα. Όταν σκέφτομαι πολύ, αυτό δεν γίνεται πραγματικότητα».


Jonathan Rea (Pata Prometeon Yamaha):
«Το γενικό συναίσθημα είναι ανάμεικτο… πρέπει να βελτιωθούμε»
«Νιώθω πολύ καλά, αλλά όχι στο 100% και ξύπνησα χθες το πρωί λίγο στεναχωρημένος για τον εαυτό μου. Σήμερα ήταν πολύ καλύτερα και ελπίζω αύριο να κάνουμε άλλο ένα βήμα.Ξεκινάμε αύριο πραγματικά. Περίμενα πολύ καιρό αυτή τη στιγμή. Θα είναι μια ωραία στιγμή για να κατεβούμε στο pitlane για τα πρώτα δοκιμαστικά του 2024 και τους Αγώνες. Η συνολική αίσθηση είναι ανάμεικτη. Μου αρέσει να αγωνίζομαι εδώ και να δουλεύω με την ομάδα. Ήμουν γρήγορος, αλλά για να είμαι πολύ, πολύ γρήγορος, εξακολουθώ να απαιτώ κάποια καλύτερη αίσθηση της μοτοσυκλέτας. Με κάθε γύρο στην πίστα, φτάνουμε εκεί. Η νέα επιφάνεια μας άλλαξε λίγο απότομα τον ρυθμό, είναι μια εντελώς διαφορετική αίσθηση. Έχει πολύ κράτημα, έτσι ώστε το στυλ οδήγησης που χρησιμοποιώ συνήθως στη μοτοσυκλέτα δεν λειτουργεί αρκετά εδώ. Αυτή τη στιγμή, όχι. Νιώθω ότι ο απόλυτος ρυθμός μου δεν ήταν τόσο γρήγορος.Ακόμη και ο αγωνιστικός μου ρυθμός δεν είναι γρήγορος και πρέπει να βελτιωθούμε. Μου άρεσε πολύ η Jerez και το Portimao, αλλά πρέπει να κάνουμε ένα βήμα εδώ. Αυτή τη στιγμή, η νίκη σε έναν Αγώνα εδώ, είναι ένα όνειρο. Η πραγματικότητα είναι ότι έχουμε πολλή δουλειά για να το πετύχουμε, αλλά δεν θα τα παρατήσουμε».

Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati):
«Οι δοκιμές είναι δοκιμές, οι Αγώνες είναι Αγώνες»
«Μετά την τελευταία μέρα των δοκιμών εδώ στο Phillip Island, ένιωσα λίγο καλύτερα ειδικά επειδή η φυσική μου κατάσταση βελτιώθηκε πολύ από το τεστ πριν. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ήταν η πρώτη φορά στην προετοιμασία της σεζόν που άρχισα να νιώθω περισσότερο τη μοτοσυκλέτα, να δουλεύω πάνω στην αίσθηση και να προσπαθώ να αυξήσω τις επιδόσεις μου. Ήταν ένας σκληρός χειμώνας. Στο σπίτι, δούλεψα πολύ για να συνέλθω όσο το δυνατόν συντομότερα, αλλά ήταν πολύ αργή διαδικασία. Δεν έχω καμία προσδοκία για αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι ο πρώτος γύρος της σεζόν. Είναι ένα μακρύ Πρωτάθλημα. Είναι δύσκολο γιατί οι δοκιμές είναι δοκιμές και οι Αγώνες είναι Αγώνες. Το φετινό grid είναι πραγματικά ανταγωνιστικό, υπάρχουν πολλοί πολύ γρήγοροι αναβάτες. Ειλικρινά, δεν θα στοιχημάτιζα σε κανέναν αναβάτη γιατί όλα μπορούν να συμβούν! Το πρωτάθλημα είναι μακρύ. Είμαστε στον 1ο Γύρο και είμαι πολύ περίεργος για όλα. Η κατάστασή μου, το νέο πρόγραμμα… θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό εδώ, να πάρουμε το μέγιστο και μετά να σκεφτούμε το επόμενο».

Nicolo Bulega (Aruba.it Racing – Ducati):
«Δεν έχω στόχους»
«Αισθάνομαι καλά. Είμαι χαρούμενος και περήφανος που βρίσκομαι εδώ με αυτήν την ομάδα.Είμαι χαρούμενος που τελείωσαν οι δοκιμές γιατί προτιμώ τους Αγώνες. Ήταν μια πολύ καλή προετοιμασία γιατί το χειρότερο αποτέλεσμα ήταν να είμαι δεύτερος. Νομίζω ότι το τελευταίο εδώ που κάναμε πριν από μερικές μέρες ήταν το καλύτερο για μένα γιατί μπορούσα να οδηγήσω πολύ με μεταχειρισμένα ελαστικά και είχα πολύ καλό ρυθμό. Έχω προσαρμοστεί σε αυτή τη μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, ήθελα απλώς να οδηγήσω για να την καταλάβω καλύτερα. Ο Alvaro έχασε μερικούς γρήγορους γύρους, αλλά αν δείτε τον ρυθμό του αγώνα, είναι πάντα πολύ καλός. Νομίζω ότι θα είναι μπροστά στη μάχη. Δεν έχω στόχους. Μου αρέσει πολύ να οδηγώ αυτή τη μοτοσυκλέτα. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να το απολαύσω και να παραμείνω μπροστά αν είναι δυνατόν».

Andrea Iannone (Team GoEleven):
«Θέλουμε να προσπαθήσουμε να παλέψουμε με τους καλύτερους αναβάτες… αυτό είναι που αγάπησα όλη μου τη ζωή»
«Δεν ξέρω τι να περιμένω γιατί όλα είναι καινούργια για μένα. Νομίζω ότι η μορφή είναι εντελώς διαφορετική. Μίλησα με τον διευθυντή της ομάδας μου και μου εξήγησε τους κανόνες, τον τρόπο έναρξης του Πρωταθλήματος και όλα τα υπόλοιπα. Σε κάθε περίπτωση, είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Είναι ένα περίεργο συναίσθημα να επιστρέφω, αλλά είμαι χαρούμενος που επέστρεψα με όλους σας. Αυτό αγάπησα όλη μου τη ζωή. Η προετοιμασία της σεζόν δεν είναι κακή. Είμαι λίγο έκπληκτος γιατί η ταχύτητα γενικά είναι υψηλή. Δεν ήμασταν σίγουροι στην αρχή γιατί δεν οδήγησα την αγωνιστική μοτοσυκλέτα, αλλά σε κάθε περίπτωση, ήταν μια καλή προετοιμασία για εμάς. Θέλουμε να προσπαθήσουμε να παλέψουμε με τους καλύτερους αναβάτες, αλλά ο στόχος μας είναι οι δέκα πρώτες θέσεις. Βήμα-βήμα, πρέπει να βελτιωνόμαστε και σε κάθε Αγώνα, θα βελτιωνόμαστε».

Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team):
«Αισθάνομαι ότι είμαι λίγο πιο ανταγωνιστικός από αυτό που περίμενα»
«Ήταν μια ωραία προετοιμασία. Είμαι ενθουσιασμένος και περήφανος για αυτή τη στιγμή.Είναι μεγάλο πράγμα για μένα να φτάσω εδώ. Είχα πολλά να μάθω και να κάνω ακόμα, μπαίνοντας σε αυτό το Σαββατοκύριακο με τη μοτοσυκλέτα και με το πώς να αγωνιστώ, και θα είναι ένας διαφορετικός Αγώνας εδώ με πολλά πράγματα να μάθω, αλλά είμαι θετικός. Νιώθω ότι είμαι λίγο πιο ανταγωνιστικός από ό,τι περίμενα. Νομίζω ότι μπορούμε να δούμε αυτή τη σεζόν με καλό τρόπο. Θέλω να μπω στη σεζόν πριν κάνω μια μεγάλη δήλωση σχετικά με τους στόχους μου, αλλά νιώθω ότι μπορώ να είμαι ανταγωνιστικός και να παλέψω για την πρώτη πεντάδα και το βάθρο και μετά να δω πού βρισκόμαστε».

Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK):
«Είναι όλα σχετικά με τους τελευταίους 5-7 γύρους»
«Ήταν ενδιαφέρον να δουλέψω μαζί με τον Pere Riba. Προφανώς, ο Jonathan προχώρησε στο τέλος της περασμένης χρονιάς, οπότε η δυναμική έχει αλλάξει λίγο στην ομάδα. Ο χειμώνας πέρασε προσπαθώντας να γνωριστούμε και προσπαθώντας να βγάλω περισσότερα από τον εαυτό μου και το πακέτο. Όποιον συναθλητή έχεις, προσπαθείς να συνεργαστείς για να δώσεις στην ομάδα τις καλύτερες πιθανότητες να είναι ανταγωνιστική. Ο Axel ήρθε από μερικά φανταστικά χρόνια στη Ducati, τερμάτισε έκτος στον κόσμο πέρυσι, άρα έκανε καλύτερη δουλειά από εμένα! Πιστεύει πολύ στον εαυτό του και στην εργοστασιακή ομάδα και φέρνει τη γνώση από την Ducati. Βοηθάει επίσης και είναι μεγάλος συναθλητής. Θα είναι μια ωραία δυναμική στην ομάδα. Είναι όλα για τους τελευταίους 5, 6, 7 γύρους. Οι αναβάτες που φροντίζουν καλύτερα τα ελαστικά έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Ξοδέψαμε το 90% της δοκιμής εστιάζοντας στα μεταχειρισμένα ελαστικά και προσπαθώντας να κάνουμε τα ελαστικά να διαρκέσουν στη νέα επιφάνεια».

Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team):
«Ελπίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε ένα καλό σόου για τους οπαδούς της Αυστραλίας»
«Είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ για αυτό. Με ένα χρόνο εμπειρίας, είναι ωραίο να μην ψάχνεις τον τρόπο να οδηγήσεις την μοτοσυκλέτα. Όλα είναι λίγο πιο φυσικά τώρα. Αυτό είναι ένα ωραίο μέρος για να ξεκινήσουμε με τον εντός έδρας Αγώνα. Λατρεύω την πίστα και ελπίζω ότι μπορούμε να κάνουμε ένα καλό σόου για τους οπαδούς της Αυστραλίας. Η προετοιμασία της σεζόν ήταν αρκετά καλή και νομίζω ότι είμαστε έτοιμοι να πάμε στους Αγώνες. Ένα βάθρο φέτος θα ήταν ωραίο».

Iker Lecuona (Team HRC):
«Ακόμα δεν καταλαβαίνουμε τη μοτοσυκλέτα»
«Είχα ένα μεγάλο highside στη στροφή 11 και εξαρθρώθηκε ο ώμος μου. Πρέπει να πω ότι μέχρι χθες το βράδυ, πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να οδηγήσω. Ωστόσο, όταν ξύπνησα, ένιωσα αρκετά καλά. Μίλησα με τον Jose και έκανα έναν έλεγχο με την ιατρική ομάδα εδώ.Είμαι έτοιμος για αύριο το πρωί, αλλά αυτή η πίστα είναι δύσκολη για τους ώμους με την ταχύτητα, τον άνεμο και τα σαμαράκια. Με τη Honda, πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο από τους άλλους. Θα προσπαθήσω και μετά θα αποφασίσω αν συνεχίσω. Δεν πρόλαβα να δοκιμάσω σωστά τη μοτοσυκλέτα στην Αυστραλία, αλλά ειλικρινά, απ’ ό,τι περιμέναμε, είμαστε στα τρία ή τέσσερα στα δέκα, αρκετά χαμηλά… οπότε είναι μια νέα μοτοσυκλέτα και χρειαζόμαστε πολύ χρόνο για να την καταλάβουμε και να την αξιοποιήσουμε στο έπακρο .Ακόμα δεν την καταλαβαίνουμε και ακόμα δεν έχουμε καλό ρυθμό. Ο στόχος είναι να βρούμε τις λύσεις εδώ στην Αυστραλία».


Εικόνα
Εικόνα



Ως ετήσια παράδοση που σηματοδοτεί την έναρξη της σεζόν, όλοι οι αναβάτες από την Αυστραλία που συμμετέχουν στο WorldSBK και το WorldSSP συγκεντρώθηκαν για τις εμβληματικές φωτογραφίες της Chevron.
Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team), Brad Ray (Yamaha Motoxracing WorldSBK Team), Philipp Oettl (GMT94 Yamaha), Oli Bayliss (D34G Racing WorldSSP Team), John McPhee (WRP-RT Motorsport by SKM-Triumph), και ο Booth Amos (PTR Triumph) έλαβε μέρος σε έναν συναρπαστικό αγώνα Go Kart στο Phillip Island. Ανάμεσα στα κυριότερα σημεία του αγώνα, ο John McPhee επέδειξε αξιοσημείωτη ικανότητα, εξασφαλίζοντας τη δεύτερη θέση, ενώ ο τολμηρός ελιγμός του Philipp Oettl του χάρισε τον τίτλο του καλύτερου τρακαρίσματος, προσθέτοντας μια απροσδόκητη ανατροπή στον ζωηρό ανταγωνισμό.


Εικόνα


Ο Remy Gardner (WorldSBK), ο Oli Bayliss (WorldSSP) και η Tayla Relph (WorldWCR) επισκέφτηκαν το Bass Coast College – San Remo Campus, όπου συναντήθηκαν με μαθητές από την 7η έως την 9η τάξη. Μοιράζοντας τις εμπειρίες τους στο WorldSBK, ενέπνευσαν το νεανικό κοινό με ιστορίες , συμβουλές και το πάθος τους για τους αγώνες μοτοσυκλέτας.
Πηγή:του Νεκτάριου Διατσίδη-zougla.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3409
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: WorldSBK 2024

Δημοσίευση από Johnny »

WorldSBK 2024, 1ος αγώνας, Phillip Island (Αυστραλία)


Εικόνα


Έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν με Alex Lowes και Nicolo Bulega να λάμπουν στην Αυστραλία.

Η πολυαναμενόμενη αρχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike για το 2024 έγινε το τελευταίο σαββατοκύριακο του Φλεβάρη στην καλοκαιρινή Αυστραλία. Η νέα ασφαλτόστρωση της πίστας στο Phillip Island ωστόσο προκάλεσε και το πρώτο πρόβλημα της χρονιάς, καθώς αποδείχθηκε πως κατέστρεφε τα λάστιχα με ταχύτατο ρυθμό, έτσι επιβλήθηκε υποχρεωτικό pit stop για αλλαγή ελαστικών που στους δύο πλήρους διάρκειας αγώνας θα έπρεπε να γίνει από όλους μεταξύ 9ου και 11ου γύρο το αργότερο, με απειλή αποκλεισμού από το σκέλος σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.

Το πρώτο σκέλος με τρεις αναβάτες να οδηγούν τη δράση, καθώς οι Nicolo Bulega (Ducati), Alex Lowes (Kawasaki) και Andrea Iannone (Ducati) ξεκίνησαν άριστα από τις τρεις πρώτες θέσεις στη σχάρα εκκίνησης.

Εικόνα


Ο Bulega οδήγησε μαεστρικά στη διάρκεια του σκέλους χωρίς να απειληθεί ιδιαίτερα και ξεκίκησε μαγικά τη χρονιά με pole position και νίκη στον παρθενικό του αγώνα στη μεγάλη κατηγορία - κάτι που δεν είχε καταφέρει κανείς ξανά από το 2019 και τον Alvaro Bautista (Ducati).

Η αλλαγή ελαστικών αποδείχθηκε σημείο-κλειδί στον αγώνα του Bulega, ο οποίος βγήκε από το pit stop με διευρυμένη διαφορά από τους διώκτες του, την ώρα που οι εκτιμώμενοι πρωταγωνιστές δεν είχαν καλή τύχη.

Ο Toprak Razgatliogliu (BMW) ήταν κοντά στη μάχη της κορυφής ως το τέλος, ωστόσο ήρθε αντιμέτωπος με το μόνιμο πρόβλημα των Μ1000RR που τρώνε υπερβολικά τα λάστιχά τους δυσκολεύοντας το έργο των αναβατών τους στο κλείσιμο των αγώνων. Ο Τούρκος ήταν σαφώς ικανός για βάθρο, μα στο τέλος έμεινε τέταρτος και μετά τιμωρήθηκε με ποινή για παράβαση χρόνου στο pit stop με αποτέλεσμα να υποχωρήσει μια θέση, στην πέμπτη.

Ο Bautista είχε πτώση στον πρώτο αγώνα του 2024, από την οποία οριακά κατάφερε να φτάσει 15ος και να πάρει έναν βαθμό, ενώ ο Jonathan Rea (Yamaha) σίγουρα δεν απόλαυσε το γεγονός πως κατάφερε να φτάσει μόλις 17ος στη γραμμή του τερματισμού.


Εικόνα


Αυτός που έλαμψε ήταν ο Andea Locatelli (Yamaha) που ξεκίνησε έκτος και κατάφερε να κερδίσει το δεύτερο σκαλί του βάθρου, μπροστά από τον πανευτυχή 34χρονο Iannone που επέστρεψε στην ενεργό δράση μετά από 4 χρόνια αποχής λόγω τιμωρίας για ντόπινγκ (ενόσω ήταν αναβάτης της Aprilia MotoGP) με βάθρο με το καλημέρα.

Μάλιστα το 100% ιταλικό βάθρο σε αγώνα WorldSBK είναι κάτι που είχε να συμβεί από το 1993...

Επόμενος αγώνας η Superpole Race, όπου αυτή τη φορά η καλή εκκίνηση έφερε τον Iannone να οδηγεί τον αγώνα μπροστά από τον Alex Lowes ενώ ο Bulega είχε μείνει πιο πίσω. Ο Iannnone έδειχνε μάλιστα ικανός για τη νίκη όταν στον 6ο γύρο αντιμετώπισε πρόβλημα με το μπροστινό του φρένο και άρχισε να χάνει θέσεις τερματίζοντας μετά βίας 14ος.

Εικόνα

Αυτό άφησε ελεύθερο το πεδίο για τον Lowes να πάρει την πρώτη του νίκη από το 2020, με τον Locatelli ξανά να εντυπωσιάζει στη δεύτερη θέση και τον Razgatlioglu να ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο με τη BMW, κρατώτας τον Bautista πίσω του τέταρτο και τον Bulega πέμπτο.

Το δεύτερο πλήρους διάρκειας σκέλος του Αυστραλιανού αγώνα άρχισε με δράμα, καθώς νωρίς στον αγώνα ο Rea είχε μια πτώση που τον έστειλε στο ιατρικό κέντρο για εξετάσεις και προκάλεσε κόκκινε σημαίες. Έναν γύρο πριν την πρώτη του Rea, η BMW του Razgatlioglu παρέδωσε πνεύμα και έτσι δύο σημαντικοί αναβάτες είχαν βγει εκτός μάχης από τον αγώνα.

Η επανεκκίνηση έγινε για έναν αγώνα 11 γύρων, κάτι που σήμαινε πως δε θα χρειαζόταν pit stop. Μεγάλος κερδισμένος της αναμπουμπούλας αποδείχθηκε ο Alex Lowes, καταφέροντας να πάρει άλλη μια νίκη στον εναρκτήριο αγώνα.

Εικόνα

Για αρκετή ώρα φαινόταν πως η τιμή θα πήγαινε στον Bautista, ο οποίος επέδειξε δείγματα της παντοδυναμίας που χαρακτήρισε τις δύο προηγούμενες χρονιές του με τη Ducati, ωστόσο στο κλείσιμο του σκέλους ήταν εμφανές πως ο Ισπανός είχε θέμα με τα λάστιχά του, ενώ ο Άγγλος της Kawasaki τον πλησίαζε διαρκώς και κατάφερε να τον περάσει από την εξωτερική σε μια πολύ δύσκολη προσπάθεια στον τελευταίο γύρο.

Το βάθρο του δεύτερου σκέλους συμπλήρωσε ο, για μια φορά ακόμη εντυπωσιακός, Locatelli που κράτησε ψηλά τη σημαία της Yamaha και έδειξε πως το βασικό πρόβλημα του Rea δεν πρέπει να είναι η μοτοσυκλέτα, αλλά η προσαρμογή του σε αυτή.

Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στις 22-24 Μαρτίου στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα και βαθμολογίες WorldSBK 2024:
Πηγή:bikeit.gr


Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “WSBK...”