33ο Rally Dakar 2011

Εδώ θα βρείτε θέματα σχετικά με τo Rally Dakar (πρώην Paris-Dakar)...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 33ο ράλι Dakar 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ντακάρ: Αντεπίθεση Σάινθ

Ο 48χρονος Ισπανός Κάρλος Σάινθ κέρδισε τη χθεσινή ειδική διαδρομή, 9η στο φετινό αγώνα Αργεντινής Χιλής. Ήταν για τον Κάρλος Σάινθ η 5η του επικράτηση σε ειδική στο φετινό αγώνα και η 22η στα χρόνια συμμετοχής του στο Ντακάρ.
Ο Σάινθ που εκκίνησε την ειδική των 235km όντας 5 λεπτά πίσω από τον Νασέρ Αλ Ατίγια κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά κατά δυο λεπτά και υπολείπεται πλέον άλλα 3:18 από την κορυφή.
Ο Ισπανός έχασε το προβάδισμα λόγω προβλημάτων που αντιμετώπισε χτες.
Πίσω από τους δυο πρωτοπόρους που δίνουν τη δική τους μάχη για τη νίκη αμφότεροι με VW Touareg ακολουθεί ο Ζινέλ ντε Βιλιέ με ίδιο αυτοκίνητο.
Ο Στέφαν Πετερανσέλ με την BMW X –Raid ακολουθεί στην 4η θέση μια ώρα πίσω αλλά δείχνει να έχει σταθεροποιηθεί εκεί καθότι ο Αμερικάνος Μαρκ Μίλερ που είναι 5ος χάνει έδαφος.

Από Ελληνικής πλευράς όπως τονίζει ο Βασίλης Ορφανός: «Συνεχίζω ακάθεκτος».
Το Δελτίο Τύπου της ομάδας του Έλληνα οδηγού μας μεταφέρει τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο συμπατριώτης μας στην υπερπροσπάθειά του:

«Το Ράλι Ντακάρ είναι φημισμένο ως ο αγώνας που μετρά τις αντοχές των οδηγών που συμμετέχουν: και τις σωματικές και τις ψυχικές. Ο Βασίλης Ορφανός μετά την ολοκλήρωση της 9ης αγωνιστικής ημέρας «μέτρησε» τις ψυχικές του αντοχές όταν έλαβε μια εξοντωτική ποινή 15ωρών και 5 λεπτών η οποία τον κατακρήμνισε στην 93η θέση της γενικής κατάταξης.
Αν και ο ίδιος ξεκίνησε τον αγώνα της Τρίτης 11 Ιανουαρίου με τις καλύτερες προϋποθέσεις από την 70η θέση και κατόρθωσε μέσα στο ετάπ να κερδίσει άλλες δυο θέσεις, στο τέλος της ημέρας έπρεπε να «αντιμετωπίσει» και την ειλημμένη απόφαση των κριτών: «Μου χρεώνουν ότι στον αγώνα της Δευτέρας (σ.σ 10 Ιανουαρίου) έχασα 4 σημεία (WP, way points). Εγώ πήγα στο GPS της μηχανής και είδα ότι τουλάχιστον για τα δυο σημεία που αντιστοιχούν σε 6 ώρες ποινής, η απόκλιση που είχα ήταν ελάχιστα μέτρα. Αμέσως θυμήθηκα το κομμάτι στο οποίο μου χρεώνουν τη παράβαση. Ήταν ένα κομμάτι της ειδικής όπου οι ροδιές ήταν τόσο βαθιές που ήταν αδύνατο να περάσεις. Έκανα κύκλο και ξαναδοκίμασα να περάσω αλλά ήταν πραγματικά πέρα από τις δυνάμεις οποιουδήποτε οδηγού. Αμέσως μετά από εμένα κόλλησαν ένα φορτηγό και ένα αυτοκίνητο, στο ίδιο ακριβώς σημείο», λέει ο Βασίλης.

Ο Ορφανός δηλώνει ότι η απόφαση των κριτών είναι αμετάκλητη και ότι προχωρά παρακάτω. «Ο γέγονε γένονε και δεν αλλάζει. Αύριο είναι μια νέα μέρα και έτσι την αντιμετωπίζω. Άλλωστε έχω αποδείξει ότι τέτοιες αναποδιές με πεισμώνουν ακόμα περισσότερο. Απλώς με στεναχωρεί αυτή η τυπολατρία, η αυστηρότητα για 1μ. διαφορά τη στιγμή που εμείς ρισκάρουμε τη ζωή μας», επισημαίνει.

Το αγωνιστικό προφίλ της ημέρας
Το 9o stage του αγώνα θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη του Βασίλη Ορφανού όχι μόνο εξαιτίας της ποινής που έλαβε αλλά κυρίως γιατί ήταν το αποκορύφωμα του Ντακάρ. Κατά τη διάρκεια της ημέρας – όπως λέει ο ίδιος – δοκιμάστηκαν κυρίως τα όρια των οδηγών καθώς ο αγώνας έφτασε στο σημείο εκείνο όπου οι εγκαταλείψεις μαρτυρούν το γεγονός ότι η κόπωση έχει αρχίσει και κάνει την εμφάνιση της.
Το πρωινό της Τρίτης 11 Ιανουαρίου βρήκε μόλις 104 οδηγούς μηχανών στη γραμμή εκκίνησης όταν την προηγούμενη ημέρα τον αγώνα ξεκίνησαν 115 ενώ μέχρι τα ξημερώματα της Τετάρτης (ώρα Ελλάδος) οδηγοί από όλες τις κατηγορίες οχημάτων συνέχιζαν να τερματίζουν.
«Ήταν μια ιδιαίτερα απαιτητική ειδική με βασική πρωταγωνίστρια για μια ακόμα ημέρα τη σκόνη αν και το πρωί ξεκινήσαμε με χαμηλή νέφωση, πολύ κρύο και βροχή. Ήταν η πρώτη φορά που στον φετινό αγώνα φύγαμε όπως στα Motocross, ανά ομάδες. Εγώ φεύγοντας μαζί με τους άλλους 19 οδηγούς προσπάθησα να κάνω τη διαφορά. Και γενικά σε όλο το ετάπ οδήγησα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Το ευνοούσαν οι συνθήκες, αφού η ειδική αν και μικρή ήταν γρήγορη, το ευνοούσε και η αυτοπεποίθηση μου πάνω στη μηχανή. Για άλλη μια ημέρα προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Σαν να μην έχω τρέξει ούτε ώρα. Και όλα αυτά αντιμετωπίζοντας επαναλαμβανόμενες προκλήσεις: τον καιρό, την άμμο που μείνε την ορατότητα, τους αμμόλοφους, τον άμεσο συναγωνισμό της ταυτόχρονης εκκίνησης», περιγράφει ο Βασίλης.

Η 10η μέρα
Η επόμενη αγωνιστική ημέρα ξεκινά από την πόλη Copiapo της Χιλής και ολοκληρώνεται στην Αργεντινή, στην κοιλάδα του Chilecito αφού οι οδηγοί ανέβουν ξανά κοντά στα 5000 υψόμετρο. Για μια ακόμα φορά οι αγωνιζόμενοι θα ξαναμπούν στο ρόλο των ορειβατών διασχίζοντας και πάλι τις Άνδεις. Οι διοργανωτές τους συστήνουν να έχουν μαζί τους και μια φωτογραφική μηχανή προκειμένου να απαθανατίσουν το ταξίδι τους κατά μήκος της Route 60, αμέσως μετά το πέρασμα του Σαν Φρανσίσκο (4726μ.) που θα τους οδηγήσει πίσω στην Αργεντινή, στα υψηλά οροπέδια Cordillera.
Επίσης, οι διοργανωτές προετοιμάζουν τους οδηγούς για ένα θερμικό σοκ καθώς μετά τις Άνδεις θα πρέπει να «αντιμετωπίσουν» τις λευκές θίνες στην περιοχή Fiambala. Στον αγώνα του 2011 το πέρασμα θα είναι πιο σύντομο σε σχέση με τα δυο προηγούμενα χρόνια αλλά μετά από 10 αγωνιστικές ημέρες αυτό το σημείο μπορεί να αποδειχτεί καθοριστικό, ειδικά για όσους έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζουν σημάδια κόπωσης.
Πηγή:protothema.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 33ο ράλι Dakar 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ντακάρ: Εγκατάλειψη για τον Ορφανό

Το Ράλι Ντακάρ αρχίζει να δείχνει το πιο σκληρό του πρόσωπο 3 μέρες πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Στην κορυφή ο Αλ Ατίγια δεν είχε την καλύτερη δυνατή μέρα καθότι ο Ζινέλ ντε Βιλιέ διάλεξε ταχύτερη διαδρομή και κέρδισε για πρώτη φορά φέτος ειδική.
Ο Αλ Ατίγια περιορίστηκε στην 4η θέση αλλά ευτύχησε να δει το βασικό διεκδικητή της 1ης θέσης Κάρλος Σάινθ να χάνει έδαφος. Η διαφορά ανάμεσά τους τώρα ανέρχεται στα 12 λεπτά!
Ο Βασίλης Ορφανός εγκατέλειψε την προσπάθεια λίγο πριν τον τερματισμό.
Το δελτίο Τύπου της ομάδας μας θυμίζει: « Στη συνέντευξη τύπου πριν από το 5ο Ράλι Ντακάρ της καριέρας του ο Βασίλης Ορφανός σε ερώτηση για τις φιλοδοξίες του είχε απαντήσει: «Ό, τι πει ο θεός του Ντακάρ». Ο θεός του Ντακάρ φαίνεται ότι εγκατέλειψε τον Έλληνα οδηγό στη 10η αγωνιστική ημέρα του 33ου Ράλι καθώς προβλήματα με τα ηλεκτρολογικά της μοτοσυκλέτας του τον ανάγκασαν να παραιτηθεί από το όνειρο ενός ακόμη τερματισμού στον πιο απρόβλεπτο, ριψοκίνδυνο και εν τέλει συναρπαστικό αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο ίδιος, μετά από τις πρώτες βοήθειες που δέχτηκε, περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τι ακριβώς συνέβη από το ελικόπτερο που τον μετέφερε στο bivouac: «Ήδη μετά το τέλος του αγώνα της Τρίτης (σ.σ 12 Ιανουαρίου) παραπονέθηκα στους μηχανικούς της ομάδας για ένα πρόβλημα με το ρεύμα, καθώς η μηχανή μου δεν πήρε μπροστά με τη μίζα. Οι μηχανικοί μου απάντησαν ότι το πρόβλημα ήταν στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και αφού στο τελευταίο τσεκάρισμα πριν τον αγώνα της Τετάρτης, η μηχανή πήρε μπρος αποφασίσαμε να μην αλλάξουμε τη μπαταρία. Ξεκινώντας ο αγώνας όμως στις 4 τα ξημερώματα της Τετάρτης, η μηχανή πάλι δε πήρε μπρος με τη μίζα και αναγκάστηκα να τη σπρώξω για να ξεκινήσει. Για να είμαι ειλικρινής, ξέροντας το απαιτητικό πρόγραμμα της ημέρας, σε όλη τη διαδρομή είχα αυτή την έγνοια και κυρίως πρόσεχα να μη μου σβήσει η μηχανή. Μετά την απλή διαδρομή, το απίστευτο κρύο και το πέρασμα των Άνδεων στα 4800μ., σειρά είχε η ειδική. Πριν από την ειδική το πρόγραμμα προέβλεπε ανεφοδιασμό και σε αυτό το σημείο είναι που ξεκίνησαν τα πραγματικά προβλήματα καθώς έπρεπε πάλι να σπρώξω για να πάρει μπρος η μηχανή. Σηκώνω το ρελαντί και φεύγω αποφασισμένος ότι επουδενί δε πρέπει να μου σβήσει. Από τα 170χλμ. της ειδικής έχω διανύσει ήδη τα 102 όταν το road book μας στέλνει να περάσουμε από ένα ποτάμι με πολλή πέτρα, να κάνουμε δηλαδή trial. Ξανασηκώνω το ρελαντί για να ξεκολλήσω από το ποτάμι και εκεί είναι που η μηχανή σβήνει και πάλι. Είμαι σε ένα σημείο ολομόναχος, μου χωρίς άλλους οδηγούς κοντά μου αλλά για καλή μου τύχη περνάει ένας Ολλανδός οδηγός, στην ίδια ομάδα με εμένα, ο οποίος μου δίνει ρεύμα για να συνεχίσω. Ωστόσο όπως αποδείχτηκε ήταν μάταιη η προσπάθεια καθώς μετά από 100μ. μένω και πάλι. Είμαι αποφασισμένος ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψω, όμως νιώθω τις δυνάμεις μου να λιγοστεύουν. Η υπερπροσπάθεια του αγώνα, η αγωνία της μηχανής, το μένος μου να βρω τη λύση, είχαν σαν αποτέλεσμα να μείνω και από σωματικά υγρά. Είμαι στη μέση του πουθενά, στην έρημο, μόνος και σκέφτομαι ότι πρέπει να βρω έναν τρόπο να μην εγκαταλείψω. Είμαι στη στιγμή που ζυγίζω τις αποφάσεις που πρέπει να πάρω όταν περνάει από πάνω μου ένα ελικόπτερο της οργάνωσης. Του κάνω σήμα να κατέβει και ζητάω από το γιατρό να μου χορηγήσει επί τόπου έναν ορό. Η ιατρική ομάδα – ως όφειλε – με ρώτησε αν εγκαταλείπω ή όχι τον αγώνα και στην αρνητική μου απάντηση, πήρα την προειδοποίηση ότι αν σε ένα τέταρτο που θα ξαναπεράσουν δε φύγω μαζί τους τότε η εναλλακτική μου, αν δε λύσω και το πρόβλημα της μηχανής, ήταν να περάσω όλο το βράδυ στην έρημο.
Με τον ορό που μου έδωσε ο γιατρός ανέκτησα κάποιες δυνάμεις. Η ιστορία συνεχίζεται με ένα αυτοκίνητο αγωνιζόμενων οι οποίοι είχαν χαθεί και σε αντάλλαγμα για το γεγονός ότι τους έδειξα το δρόμο, μου έδωσαν ρεύμα. Βάζω μπροστά τη μηχανή, ωστόσο μετά από 100μ. μου σβήνει και πάλι. Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα ότι είχαν τελειώσει όλα. Έφτασα στο οριακό σημείο όπου πλέον ετίθετο θέμα επιβίωσης.

Δεν το κρύβω ότι η «τρέλα του Ντακάρ» με παρότρυνε να κάνω την υπέρβαση και να το ρισκάρω ωστόσο ένιωθα πολύ αδύναμος και για πρώτη φορά έπρεπε να υπερισχύσει η λογική. Ήταν ανθρωπίνως αδύνατο να μείνω τη νύχτα στην έρημο, ήταν μάταιος κόπος να προσπαθήσω να βάλω μπροστά τη μηχανή. Προτού μετρήσω το δίκαιο και το άδικο, την τύχη και την ατυχία, νιώθω καλά με τον εαυτό μου διότι έκανα ό, τι μπορούσα, διότι δεν εγκατέλειψα το μότο μου ότι «δεν υπάρχει δε μπορώ, υπάρχει δε θέλω». Δυστυχώς έφτασα στο σημείο που δε μπορούσα άλλο».

Ώρες μετά την εγκατάλειψη, η μηχανή του Βασίλη Ορφανού μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο bivouac καθώς τα φορτηγά της οργάνωσης δε μπορούσαν να προσεγγίσουν το σημείο. Στο bivouac οι μηχανικοί της Aprilia διαπίστωσαν ότι είχε καεί η γεννήτρια που έδινε ρεύμα.
Πηγή:protothema.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 33ο ράλι Dakar 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ντακάρ: Εκρηκτικός Αλ Ατίγια!

Εικόνα

Ο οδηγός από το Κατάρ βρίσκεται πλέον δυο ειδικές πριν την πρώτη του νίκη στο θρυλικό Ράλι Ντακάρ καθώς ο βασικός διεκδικητής της πρώτης θέσης Κάρλος Σάινθ έχασε πάνω από μια ώρα στη χθεσινή ειδική των 410km καθότι έσπασε η ανάρτηση του VW Touareg.

Ο Σάινθ έπεσε 3ος στην κατάταξη πίσω και από τον Ζινιέ ντε Βιλιέ με ίδιο αυτοκίνητο.
Έτσι ο Νασέρ Αλ Ατίγια που επίσης οδηγεί VW Touareg απολαμβάνει ένα προβάδισμα 50 λεπτών από το δεύτερο Βιλιέ και 80 λεπτών από τον τρίτο Σάινθ: «Πίεσα όσο μπορούσα και όταν βρέθηκα πίσω από το Touareg του Αλ Ατίγια λόγω της σκόνης δεν είδα μια τρύπα και χτυπήσαμε με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση. Επιτέθηκα γιατί δεν είμαι εδώ για να τερματίσω δεύτερος. Σημασία για μένα έχει η νίκη δεν κάνει καμία διαφορά αν θα έρθω δεύτερος ή τρίτος» κατέληξε ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Ράλι.

Ο πρωτοπόρος Αλ Ατίγια εμφανίστηκε επιφυλακτικός: «Αύριο είναι μια άλλη μέρα. Πιστεύω ότι σήμερα ο Κάρλος πίεσε περισσότερο απ’ ότι έπρεπε. Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να φτάσω στο Μπουένος Άιρες».
Πηγή:protothema.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 33ο ράλι Dakar 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ντακάρ: Ο Σάινθ κέρδισε την ειδική, ο Ατίγια μια ανάσα απ’ τη νίκη!

Ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ πιέζοντας οριακά το VW Touareg πήρε την 23η του νίκη ειδικής στα χρόνια που συμμετέχει στον αγώνα.

Ο Αλ Ατίγια είδε τη διαφορά του να μειώνεται λίγο και πλέον ενώ απομένει μια αγ. μέρα για αυριανό τερματισμό στο Μπουένος Άιρες.
Ο οδηγός από το Κατάρ έχασε 6 λεπτά σε σχέση με το Σάινθ ενώ ανάμεσά τους τερμάτισε ο Βιλιέ, 2:43 πιο αργά από τον Ισπανό. Όλα αυτά μετά από 555km που ήταν η απόσταση της χθεσινής ημέρας.

Ο Ατίγια έχει τώρα προβάδισμα 48 λεπτών έναντι του Βιλιέ που είναι δεύτερος: «Είναι πολύ δύσκολο πρέπει να μείνω απόλυτα συγκεντρωμένος. Δε θέλω να κάνω λάθος, σήμερα ήταν η πιο σκληρή ειδική της ζωής μου. Κάποιες στιγμές πήγαινα γρήγορα κάποιες άλλες αργά προσπαθώντας να διατηρήσω το ρυθμό μου» σημείωσε ο οδηγός από το Κατάρ που βρίσκεται μια ανάσα από την πρώτη του νίκη στο Ντακάρ.

Παρά την πίεση που ασκεί ο Πετερανσέλ η BMW XRaid δε στέκεται στο ύψος των περιστάσεων: «Σήμερα ήταν όπως όλες οι υπόλοιπες μέρες του αγώνα. Κάτι δε δούλευε σωστά στο αυτοκίνητο» σημείωσε ο πολύπειρος Γάλλος που βρίσκεται στην 4η θέση είκοσι λεπτά πίσω από το Σάινθ.
Πηγή:protothema.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: 33ο ράλι Dakar 2011

Δημοσίευση από Johnny »

Ράλι Ντακάρ: Νικητής ο Αλ Ατίγια!

Εικόνα


Ο Νασέρ Αλ Ατίγια τερμάτισε 2ος στη χθεσινή τελευταία ειδική του Ράλι Ντακάρ και πήρε την πρώτη του νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα.
Τη χθεσινή ειδική κέρδισε ο Κάρλος Σάινθ αλλά ο οδηγός από το Κατάρ κινήθηκε στον ίδιο ρυθμό χάνοντας μόνο 38 δευτερόλεπτα.

Το Ράλι Ντακάρ εκκίνησε την 1η Ιανουαρίου και είχε δραματική τροπή. Ο Σάινθ οδηγούσε την κούρσα την πρώτη βδομάδα.
Ο Αλ Ατίγια πήρε κεφάλι στον αγώνα όταν ο Σάινθ έχασε έδαφος στους αμμόλοφους.
Η προσπάθεια του Ισπανού να ξαναπεράσει μπροστά οδήγησε σε επιπλέον λάθη που αύξησαν τη διαφορά. Βέβαια ο Κάρλος Σάινθ όπως είχε δηλώσει σ’ όλους τους τόνους δεν ενδιαφέρονταν για τη 2η ή 3η θέση αλλά για τη νίκη.
Έτσι ο Ζινέλ ντε Βιλιέ άδραξε την ευκαιρία και τερμάτισε 2ος στον ιστορικό αγώνα.

Το φετινό Ντακάρ σημαδεύτηκε από την απόλυτη κυριαρχία της VW, τα Touareg έκαναν το 1 – 2 – 3 στον αγώνα.
Η πρώτη BMW ΧRaid τερμάτισε στην 4η θέση στα χέρια του πολύπειρου Γάλλου Στέφαν Πετερανσέλ ο οποίος δεν έκρυψε τη δυσφορία του για τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στις σημερινές φωτογραφίες αξίζει να παρατηρήσει κανείς την έκφραση όσων πέτυχαν αυτό τον άθλο, να τερματίσουν στο Ράλι Ντακάρ.
Ανάμεσά τους δυστυχώς δεν είναι ο συμπατριώτης μας Βασίλης Ορφανός που εγκατέλειψε λίγες μέρες πριν.
Ευχόμαστε ολόψυχα στο Βασίλη να βρίσκεται την 1/12012 στην εκκίνηση αλλά και μετά από δυο βδομάδες στον τερματισμό του επόμενου Ντακάρ.
Πηγή:protothema.gr
Εδώ το επίσημο site του dakar
http://www.dakar.com/dakar/2011/us/stag ... html#ancre
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Rally Dakar...”