odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 21 Νοέμ 2018, 12:25

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 15 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ξεκίνησε το Ράλι Dakar


Εικόνα


Η Πρωτοχρονιά για όσους βρέθηκαν στο Buenos Aires ήταν τουλάχιστον εορταστική όχι μόνο για την άφιξη του νέου έτους αλλά και για την έναρξη του φετινού 33ου ράλι Dakar (μάλιστα, για 3η συνεχόμενη χρονιά). Στην εκκίνηση βρέθηκαν περισσότεροι από ένα εκατομμύριο φίλοι του δημοφιλούς αγώνα και στην ράμπα ξεκίνησαν 407 πληρώματα (140 αυτοκίνητα, 170 μοτοσυκλέτες, 67 φορτηγά, 30 quads).

Τα πληρώματα θα αγωνιστούν από τα χώματα της βορειοδυτικής Αργεντινής προς την γη των Άνδεων έως και την χιλιανή έρημο Atacama όπου η βροχή είναι άγνωστη λέξη. Ο τερματισμός θα γίνει περνώντας από τους αμμόλοφους της Fiambala πίσω στο Buenos Aires μετά από 9.618 km με τα 4.598 km να είναι καθαρά αγωνιστικά!

Το φετινό Dakar έχει και χρώμα ελληνικό αφού ο πολυπρωταθλητής στα Εντούρο Βασίλης Ορφανός με την εργοστασιακή υποστήριξη της Aprilia αγωνίζεται με το Νο97 και ολοκλήρωσε την 1η ειδική διαδρομή στην 113η θέση της γενικής κατάταξης.
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ: Ο Σάινθ κέρδισε την 1η ειδική

Ο περσινός νικητής του Ντακάρ και παγκόσμιος πρωταθλητής, Κάρλος Σάινθ κέρδισε την πρώτη ειδική μήκους 222km την οποία διένυσε σε 138 λεπτά.
Ο φετινός αγώνας που διεξάγεται στη διαδρομή Αργεντινή – Χιλή είχε την πρώτη δική μεταξύ της Βικτόρια και της Κόρντομπα.
«Για 20km συναντήσαμε πολύ βροχή. Η ορατότητα ήταν περιορισμένη ενώ σταμάτησαν να δουλεύουν οι καθαριστήρες. Ευτυχώς τα καταφέραμε. Το σκηνικό μου θύμισε ράλι Μ.Βρετανίας» δήλωσε ο πρωτοπόρος και παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Κάρλος Σάινθ.

Τη χώρα μας εκπροσωπεί στο ράλι Ντακάρ ο Βασίλης Ορφανός.
Όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ομάδα του Έλληνα αναβάτη:
«Ποδαρικό με τον τρόπο που ξέρει από όλα τα χρόνια που συμμετέχει στο Rally
Dakar, έκανε και στον φετινό αγώνα ο Βασίλης Ορφανός. Το τέλος της Κυριακής,
της πρώτης καθαρά αγωνιστικής ημέρας τον βρίσκει στο bivouac της πόλης
Cordoba και στην 113η θέση της κατάταξης χρονομετρημένος στην ειδική
διαδρομή με 2ώρες και 37 λεπτά. «Και φέτος εφάρμοσα τη στρατηγική
διατήρησης δυνάμεων. Γνωρίζω από τις προηγούμενες συμμετοχές μου ότι τις
πρώτες μέρες είναι που γίνεται το μεγάλο ξεκαθάρισμα και ότι από εκεί και πέρα
είναι θέμα αντοχής, τεχνικής και εμπειρίας. Λειτουργώ αναγνωριστικά και
πάντα μου βγαίνει», λέει ο Βασίλης.

Τοπίο στη σκόνη
Σε ό, τι αφορά αποκλειστικά στην ειδική διαδρομή του πρώτου stage της
Κυριακής σύμφωνα με τον Βασίλη τα πράγματα ήταν πολύ… πονηρά: «Η σκόνη
ήταν τόση που νόμιζες ότι οδηγούσες στην ομίχλη. Στην αρχή και στο τέλος της
διαδρομής «κρύβονταν» τα πιο γρήγορα κομμάτια ενώ τα τελευταία χιλιόμετρα
ήταν απίστευτα τεχνικά με εντούρο κομμάτια, ποτάμια και περάσματα», εξηγεί
ο Βασίλης ο οποίος αν έδινε έναν τίτλο στην ειδική αυτό θα ήταν «Ευελιξία και
Τεχνική».

Ο πρέσβης…
«Πρέσβης του Dakar στην Ελλάδα» είναι ο χαρακτηρισμός που αποδίδεται στον
Έλληνα αναβάτη, στην παρουσίαση της συμμετοχής του στην επίσημη
ιστοσελίδα του αγώνα. «Έβαλα το Dakar στα ελληνικά σπίτια», δηλώνει ο ίδιος
και συνεχίζει: «Φέτος με το 450 της Aprilia έκανα ένα μεγάλο βήμα παραπάνω
(στον συναγωνισμό). Θα προσπαθήσω για το καλύτερο σε αν και ο
ανταγωνισμός μεταξύ των αναβατών των 450κυβικών θα είναι πολύ μεγάλος».
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ: Σάινθ μπροστά, ανεβαίνει ο Ορφανός!



Εικόνα



H δεύτερη μέρα του Ντακάρ συνεχίστηκε με την ειδική Cordoba-San Miguel όπου τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά διένυσαν 324 km ενώ οι μοτοσικλέτες και τα quad 300 km. Ταχύτερος στα αυτοκίνητα ήταν ξανά ο Κάρλος Σάινθ με το VW Touareg ενώ στις μοτοσικλέτες τη νίκη πήρε ο Κριλ Ντέσπερς με KTM. Αξίζει να σημειωθεί πως κατά την διάρκεια της διαδρομής αρκετά πληρώματα αυτοκινήτων αντιμετώπισαν προβλήματα λόγω βροχής όχι όμως και τα quad όπου ο Μάρκος Πατρονέλι νίκησε την ειδική και πέρασε στην 2η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Βασίλης Ορφανός είχε μία καλή μέρα αφού τερμάτισε στην 92η θέση και ανέβηκε στην 91η της γενικής κατάταξης.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της ομάδας: «…μετά από μια νύχτα υπό βροχή στο bivouac της Cordoba, η αγωνιστική ημέρα (stage 2 – Δευτέρα 3 Ιανουαρίου) κατέληξε για τον Βασίλη Ορφανό με ένα άλμα θέσεων. Σύμφωνα με τα τελευταία επικαιροποιημένα στοιχεία των διοργανωτών στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (http://www.dakar.com), o Έλληνας οδηγός βρίσκεται στην 91η θέση (06:42:42 στην ειδική), κερδίζοντας σταθερά έδαφος. «Και η σημερινή ειδική ήταν δύσκολη με πολλή σκόνη και γι’αυτό δεν υπήρχε κανένας λόγος να ρισκάρω σε αυτό το σημείο. Η σκόνη άλλωστε ήταν και ο λόγος για το 1 λεπτό ποινής που μου επεβλήθη για παραβίαση του ορίου ταχύτητας καθώς προσπέρασα την ειδική πινακίδα», δηλώνει ο ίδιος.

Στις εγκαταλείψεις 170 μηχανές βρέθηκαν στο σημείο εκκίνησης τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου για το stage 2. 16 οδηγοί πήραν ήδη το δρόμο της επιστροφής για τις πατρίδες τους σε ένα σημείο που το Rally Dakar έχει πολύ δρόμο μπροστά του. «Τα δύσκολα έρχονται», λέει ο Βασίλης Ορφανός ο οποίος την Τρίτη 4 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει μαζί με τους υπόλοιπους οδηγούς για ένα ετάπ που θυμίζει την Οδύσσεια: 521 χιλιόμετρα χρονομετρημένης διαδρομής όλο και πιο κοντά στην έρημο Ατακάμα, ακόμα πιο κοντά στα σύνορα με τη Χιλή.
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ: Ο Σάινθ διατηρεί την πρωτοπορία

Από την Αργεντινή στη Χιλή

Ο αγώνας έχει αρχίσει να δείχνει το σκληρό του πρόσωπο σε οδηγούς και οχήματα. Ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ δεν κέρδισε τη σημερινή ειδική αλλά διατήρησε την πρωτοπορία. Ταχύτερος στην κατηγορία των αυτοκινήτων ήταν ο Νασέρ Αλ Ατίγια.
Αρκετά προβλήματα αντιμετωπίζουν τα πληρώματα τόσο στην πλοήγηση όσο και λόγω των απαιτητικών διαδρομών.

Χαρακτηριστικό και το κλίμα έτσι όπως μεταφέρεται μέσα από το Δελτίο Τύπου του Βασίλη Ορφανού, μοναδικού Έλληνα που αγωνίζεται στον αγώνα αντοχής:

Το «ζέσταμα» τελείωσε για τους οδηγούς του Dakar! Η ειδική διαδρομή της Τρίτης 4 Ιανουαρίου, απέδειξε γιατί ο συγκεκριμένος αγώνας είναι τόσο συναρπαστικός. Το μαραθώνιο ετάπ (521χλμ. ) ήταν και η μεγάλη πρόκληση που δυσκόλεψε πολύ όλους τους οδηγούς ανατρέποντας ακόμα και βαθμολογικές ισορροπίες.
Ο Βασίλης Ορφανός μετά από μια εκπληκτική μέρα ανέβηκε στην 79η από την
90η θέση της γενικής κατάταξης, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έδιναν
οι διοργανωτές αργά χτες βράδυ.
«Ήταν μια δύσκολη ειδική με αρκετή πέτρα. Ταυτόχρονα όμως ήταν η ευκαιρία
μου να κερδίσω με ασφάλεια μερικές θέσεις οδηγώντας επιθετικά σε εδάφη με
πέτρα και βράχια που θύμιζαν πολύ Ελλάδα», δηλώνει ο ίδιος. Και συνεχίζει
επισημαίνοντας ότι το ετάπ της Τρίτης ήταν μια καλή πρόβα για το ετάπ της
επόμενης: «Σήμερα (σ.σ. την Τρίτη) ανεβοκατεβήκαμε βουνά ξεπερνώντας
ακόμα και τα 3300 μέτρα. Στόχος ήταν να προετοιμαστεί προοδευτικά το σώμα για την αυριανή ημέρα καθώς αύριο η δυσκολία δε θα είναι στα πολλά χιλιόμετρα αλλά στο μεγάλο υψόμετρο (4800μ) που καλούμαστε απότομα να
ανέβουμε. Δυσκολία και για εμάς ως προς τη φυσιολογία αλλά και για τις μηχανές», λέει ο Βασίλης ο οποίος θυμάται ότι σε μια αντίστοιχη ειδική το 2009 πολλοί συναθλητές του υπέφεραν από υπνηλία και είχαν τάσεις λιποθυμίας.

Παραλειπόμενα από την ειδική της Δευτέρας (stage 2)
Άτυχος στάθηκε ο Τζόαν Μπαρέντα Μπορτ ο οποίος αγωνιζόταν με το Νο 60, ως μέλος
της ομάδας της Aprilia. Στην ειδική της Δευτέρας 3 Ιανουαρίου, ο Ισπανός
εγκατέλειψε τον αγώνα αφού μια πτώση σε κλειστή στροφή είχε σαν
αποτέλεσμα να χάσει το τιμόνι της μηχανής του. «Σταμάτησα για να βοηθήσω
τον συναθλητή μου. Ευτυχώς που δεν είχε χτυπήσει», λέει ο Βασίλης Ορφανός
περιγράφοντας μια «τυπική» ημέρα του Dakar. «Ειδικά το ετάπ της Δευτέρας
ήταν πολύ γρήγορο. Σε κάποια σημεία μπορούσες να ξεπεράσεις και τα 160χλμ.
αλλά οι στροφές θέλουν πάντα προσοχή, κράτημα του γκαζιού. Η σκόνη γίνεται
σα πούδρα και γλιστράει απίστευτα», εξηγεί ο Βασίλης.

Το σακίδιο
«Θα μας πεις τι έχει μέσα το σακίδιο που κουβαλάς κάθε μέρα στην πλάτη;»,
ρωτάει ένα από τα μέλη του γκρουπ που έχει φτιαχτεί στο Facebook με νέα,
φωτογραφίες και διαρκή πληροφόρηση για τη προσπάθεια του Βασίλη στο
Rally Dakar. Ο ίδιος όμως αρνείται να αποκαλύψει: «Το μόνο σίγουρο είναι ότι
έχω μέσα την ελληνική σημαία. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε όταν επιστρέψω»,
λέει.

Ο συγκλονιστικός κόσμος
Οι αμύητοι στο Rally Dakar δεν εντυπωσιάζονται μόνο από το συνεχή
μαραθώνιο των οδηγών. Αυτό που τους εντυπωσιάζει είναι ο τρόπος με τον
οποίο οι κάτοικοι της Αργεντινής υποδέχονται όλο το «καραβάνι» που μετέχει
στον αγώνα. «Είναι πραγματικά συγκλονιστικό», λέει ο Βασίλης ο οποίος
ανάλογη εμπειρία είχε και από τη συμμετοχή του το 2009.
«Στο bivouac που στήθηκε στον ιππόδρομο του Tucuman από όπου ξεκινήσαμε
την Τρίτη, ο κόσμος σχημάτιζε ουρά 1χλμ. απ’ έξω, με σημαίες στα χέρια,
τραβώντας φωτογραφίες, χειροκροτώντας, ζητώντας αναμνηστικά. Για αυτούς
το Dakar είναι μια γιορτή. Υποστηρίζουν με πάθος τους εγχώριους οδηγούς και
λατρεύουν οτιδήποτε έχει να κάνει με τον αγώνα. Και μιλάμε για την επαρχία
της Αργεντινής και όχι για μεγάλα αστικά κέντρα, γεγονός που το κάνει ακόμα
πιο εντυπωσιακό», σύμφωνα με τον Βασίλη.

Σύμφωνα δε με μαρτυρίες ανθρώπων που συνοδεύουν τις αποστολές των
οδηγών οι Αργεντίνοι δε διστάζουν να χειροκροτήσουν ακόμα και τα…
συνοδευτικά τροχόσπιτα ενώ 5 τοπικά ραδιόφωνα έχουν 24ωρη κάλυψη του
αγώνα με παρουσιαστές επί τόπου, όπως συνέβη στο Tucuman, οι οποίοι ζητούν
δηλώσεις από όλους τους συμμετέχοντες. Τηλεοπτικά δε, ο αγώνας καλύπτεται
επί 24ωρου από δυο δορυφορικά κανάλια.
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ: Ο Σάινθ κέρδισε για εικοστή φορά ειδική!

Ο αγώνας μπήκε στη Χιλή

Ο 48χρονος Ισπανός, 2φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι (1990, 1992) κέρδισε την χθεσινή ειδική καθώς ο σκληρός αγώνας αντοχής μπήκε στα Χιλιανά εδάφη και στην έρημο Ατακάμα σε υψόμετρο 3300 μέτρων.
Ο Σάινθ που διατηρεί την πρωτοπορία στον αγώνα βρίσκεται πλέον κοντά στο απόλυτο ρεκόρ του Γάλλου Στέφαν Πετερανσέλ που έχει κερδίσει 22 ειδικές στα χρόνια συμμετοχής του στο Ντακάρ.

Από ελληνικής πλευράς η προσπάθεια του συμπατριώτη μας Βασίλη Ορφανού συνεχίζεται με προβλήματα καθότι υπάρχει τραυματισμός. Όπως μας μεταφέρει το δελτίο Τύπου της ομάδας: «…Ένας τραυματισμένος αγκώνας που όμως δεν είναι ικανός να του σταματήσει το όνειρο του Rally Dakar, είναι το «φιλοδώρημα» για τον Βασίλη Ορφανό από την ειδική διαδρομή στο stage 4 την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου. «Ήταν μια μικρή ειδική αλλά πολύ δύσκολη και επίπονη καθώς ακολουθούσε μετά το πέρασμα των 4800μ. όπου το σώμα έτσι και αλλιώς καταπονείται», λέει ο Βασίλης και συνεχίζει: «Σήμερα οδήγησα γρήγορα και ήμουν σε μια μέρα όπου κέρδιζα θέσεις καθώς αισθανόμουν ότι πλέον δένομαι με τη μηχανή μου. Είκοσι χιλιόμετρα όμως πριν το τέλος της ειδικής η σκόνη ήταν αφόρητη. Βοηθούσαν σε αυτό και δυο quad που περνούσαν ταυτόχρονα με εμένα. Η άτυχη στιγμή δεν άργησε να έρθει και έτσι έπεσα από τη μηχανή. Με το πέσιμο άκουσα το κρακ στο χέρι, ωστόσο σηκώθηκα, ανέβηκα ξανά πάνω στη μηχανή και συνέχισα έως τον τερματισμό».

Ο τραυματισμός
Ο Βασίλης Ορφανός σύμφωνα με τους γιατρούς της οργάνωσης αλλά και τον γιατρό της ομάδας του Γιώργο Αρεάλη δεν έχει κάταγμα, ο αγκώνας δεν έχει φύγει από τη θέση του έχει όμως ένα πολύ μεγάλο αιμάτωμα. «Μόλις τερμάτισα πήγα στο ιατρείο, μου έβγαλαν ακτινογραφίες, με εξέτασαν κλινικά και διαπίστωσαν μόνο το αιμάτωμα στη μέσα μεριά του αγκώνα. Μου έδωσαν το ΟΚ για να συνεχίσω τόσο οι γιατροί εδώ στην Αργεντινή όσο και ο Γιώργος (σ.σ. Αρεάλης) από την Αθήνα», λέει ο Βασίλης ο οποίος είναι αφοπλιστικά παθιασμένος για το Dakar και το αποδεικνύει: «Προετοιμάζομαι για την επόμενη μέρα κανονικά. Δεν έχω χρόνο να χάσω ούτε για έναν τραυματισμό! Δεν έχω χρόνο ούτε να ψάξω τα πράγματα μου τα οποία τώρα που σας μιλάω δεν έχουν φτάσει ακόμα στο bivouac. Είμαι ακόμα με τα αγωνιστικά ρούχα και συνεχίζω», απαντά αποστομωτικά. Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ο τραυματισμός του Βασίλη του στοίχησε ελάχιστες θέσεις καθώς ξεκίνησε την ειδική της Τετάρτης 5 Ιανουαρίου από την 66η θέση και το τέλος της πολυτάραχης ημέρας τον βρήκε να στην 74η θέση σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έδινε η ASO τα ξημερώματα της Πέμπτης (ώρα Ελλάδος).

Η περιπέτεια συνεχίζεται
Το stage 4 ξεκίνησε για τους οδηγούς με πολύ κρύο και βροχή μέχρι και το πέρασμα των συνόρων με τη Χιλή στα 4800μ. και συνεχίστηκε με τρομερή ζέστη μόλις η διαδρομή άρχισε να κατηφορίζει. Σύμφωνα με τον Βασίλη οι διαφορές θερμοκρασίας και υγρασίας από την αρχή μέχρι το τέλος ήταν τεράστιες. Το stage 5 της Πέμπτης 6 Ιανουαρίου περιλαμβάνει μια μεγάλη ειδική, πέτρες, ένα άνυδρο αλατωρυχείο με ορυκτό αλάτι στην επιφάνεια το οποίο αντανακλά
τον ήλιο και γλιστράει και τερματισμό στα όρια της Ατακάμα μετά από τεράστιους αμμόλοφους.
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ: Ο Πετερανσέλ μειώνει τη διαφορά

Έφτασαν στη Δυτική ακτή της Χιλής, βλέπουν Ειρηνικό!

Ο πολύπειρος Γάλλος Στέφαν Πετερανσέλ, κέρδισε την 5η ειδική και μείωσε σημαντικά τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Κάρλος Σάινθ.
Ο οδηγός της BMW ευτύχησε να δει τον μεγάλο του αντίπαλο να αντιμετωπίζει προβλήματα με το σύστημα πλοήγησης στο VW και να χάνει έδαφος.
Το πλεονέκτημα που κέρδισε ο Γάλλος περιορίστηκε από ένα κλατάρισμα ελαστικού.
Το Ράλι Παρίσι Ντακάρ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη όπως και η προσπάθεια του συμπατριώτη μας Βασίλη Ορφανού που συνεχίζει παρά τον τραυματισμό του στο χέρι.
Όπως μεταφέρεται από το Δελτίο Τύπου του Έλληνα αθλητή η χθεσινή μέρα ήταν ιδιαίτερα απαιτητική:

«Το Dakar είναι για τα δύσκολα». Έξι λέξεις κρύβουν όλη την ουσία του αγώνα και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα μετά το τέλος της Πέμπτης 6 Ιανουαρίου.Ο αγώνας βρίσκεται λίγο πριν από το μισό, οι ανακατατάξεις στην κορυφή της λίστα των οδηγών με τις μηχανές δεν έλειψαν, εγκαταλείψεις και τραυματισμοί ήταν πάλι στην ημερήσια διάταξη ενώ ο Βασίλης Ορφανός αν και τραυματίας από την ειδική της Τετάρτης, έκανε αυτό που κάνει πάντα: Υπερβάλει εαυτόν.
Η προσπάθεια του ξεκίνησε από την 87η θέση και το τέλος του stage 5 τον βρήκε στην 73η θέση: «Στο Dakar το να χαθείς και να πεθάνεις, με το να φτάσεις στο bivouac και να
πίνεις «καφέ» είναι ένα χιλιόμετρο διαφορά. Είναι μια κλασική διαδικασία επιβίωσης. Το ατυχές πέσιμο της Τετάρτης με στρεσάρισε το ομολογώ αλλά είμαι καλά και συνεχίζω ακάθεκτος», λέει ο Βασίλης στο τέλος μιας ημέρας με πολλή πλοήγηση, προσανατολισμό και σκόνη.

Η ειδική της ημέρας
«Ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη μέρα σε ένα δύσκολο τερέν με σκόνη σα πούδρα. Αν ήμουν στην Ελλάδα θα έκανα τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη χωρίς ορατότητα», περιγράφει ο Βασίλης. O Έλληνας αναβάτης αλλά και πολλοί άλλοι συναθλητές του χάθηκαν μετά το
WP 12, λίγο πριν τελειώσει η ειδική. «Βρήκα το δρόμο μου με τη διαίσθηση», λέει
ο Βασίλης ο οποίος θυμίζει ότι οι πραγματικές δυσκολίες ξεκινούν την Παρασκευή όπου η έρημος Ατακάμα έχει την τιμητική της και συνεχίζονται μετά την ημέρα ξεκούρασης όπου ο αγώνας γίνεται ακόμα πιο σκληρός.

Rally Dakar και Χιλή
Λιγότερο ενθουσιώδεις με το Rally Dakar είναι οι κάτοικοι της Χιλής σύμφωνα με τα όσα μεταφέρει ο Βασίλης Ορφανός. «Είναι χαρακτηριστικά πιο αποστασιοποιημένοι, το ίδιο ισχύει και για την ίδια τη χώρα, αν και είναι μια από τις διοργανώτριες», λέει ο Βασίλης. «Ουρές έξω από τα bivouac δε βλέπουμε όπως στην Αργεντινή, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι άλλες εικόνες που
προσλαμβάνουμε δεν είναι μαγευτικές: δίπλα στον Ειρηνικό μυρίζει θάλασσα και το μάτι γεμίζουν όχι απλώς αμμόλοφοι αλλά αμμόβουνα!».

Stage 6
Η επόμενη αγωνιστική ημέρα ξεκινά από τις ακτές του Ειρηνικού από το Iquique και καταλήγει πάλι στον Ειρηνικό αυτή τη φορά πιο ψηλά στα σύνορα, στην πόλη Arica.
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ: Ο πρωτοπόρος Σάινθ κέρδισε την 6η μέρα!

Στην έρημο Ατακάμα

Ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ ήταν ο ταχύτερος χτες 6η μέρα συνεχούς αγώνα στο Ράλι Ντακάρ που βρίσκεται στην έρημο Ατακάμα της Χιλής.
Ο 48χρονος, 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Ράλι οδηγεί την κούρσα με το VW ακολουθούμενος από τον Νάσερ Αλ Ατίγια με ίδιο αυτοκίνητο και τον θρύλο στο συγκεκριμένο αγώνα Στέφαν Πετερανσέλ ο οποίος χτες έχασε 12 λεπτά με την BMW με αποτέλεσμα να χάσει τη 2η θέση στην κατάταξη.

Ο Πετερανσέλ είχε κερδίσει την 5η ειδική, είχε μειώσει τη διαφορά από το Σάινθ στα 2.26’’ και ήταν ταχύτερος έως χτες το μεσημέρι. Μετά όμως βρέθηκε εκτός πορείας και υπέστη τέσσερα κλαταρίσματα που κόστισαν σημαντικά σε χρόνο. Καθότι είχε μόνο 3 ρεζέρβες αναγκάστηκε να σταματά και να φουσκώνει το προβληματικό ελαστικό.
Σήμερα Σάββατο άνθρωποι και μηχανές ξεκουράζονται για μια μέρα πριν τη συνέχεια της μεγάλης μάχης.
Όσον αφορά την ηρωική προσπάθεια του Έλληνα συμπατριώτη μας Βασίλη Ορφανού αυτή χαρακτηρίζεται από σταθερότητα.Όπως μεταφέρει χαρακτηριστικά το Δελτίο Τύπου της ομάδας ο Έλληνας αθλητής έχει σα στόχο τον τερματισμό: «Με σήμα κατατεθέν το σταθερό ρυθμό που απ’ ότι φαίνεται δεν επηρεάστηκε από την πτώση που είχε την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου, ο Βασίλης Ορφανός κλείνει το πρώτο σκέλος του Rally Dakar από την 72η θέση στη γενική κατάταξη. Μια ημέρα πριν από την ημέρα ξεκούρασης και τα δύσκολα που ακολουθούν, ο Έλληνας αναβάτης έχει μόλις 1 λεπτό ποινή για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας
ενώ ειδική με την ειδική δείχνει να εξοικειώνεται με την Aprilia του κερδίζοντας συνεχώς θέσεις.

Η μεγάλη μάχη της ειδικής
Οι διαδρομές της Παρασκευής 7 Ιανουαρίου επιφύλασσαν ποικιλία για τους
οδηγούς. Η ημέρα τους ξεκίνησε με πέτρα και έντονο ανάγλυφο για να
μετατραπεί και να καταλήξει σε αμμόλοφους με κονιορτοποιημένη άμμο. Για πολλούς δε οδηγούς τα ξημερώματα του Σαββάτου (ώρα Ελλάδος) η ημέρα δεν είχε τελειώσει ακόμα καθώς συνέχιζαν να τερματίζουν. Ο Βασίλης αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οδήγησα γρήγορα και κέρδισα θέσεις. Ο τραυματισμός μου για εμένα είναι πια παρελθόν, είναι σα να μην έχω χτυπήσει και ήδη δουλεύω για την επανεκκίνηση της Κυριακής. Με το που τερμάτισα η πρώτη μου δουλειά ήταν να πλύνω τη μηχανή και να βρω τους μηχανικούς της ομάδας για να συζητήσουμε τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν για τη συνέχεια. Στα σχέδια μας δεν είναι να αλλάξουμε μοτέρ και παραμένουμε στην κατηγορία Super Production», λέει. Στόχος του Έλληνα αναβάτη – όπως δηλώνει ο ίδιος – είναι αφ’ ενός η σωματική ξεκούραση εν όψει της απαιτητικής συνέχειας αλλά και το στήσιμο της μηχανής: «Πρέπει να είναι σαν να μην έχω τρέξει, σαν η Κυριακή να είναι η πρώτη ημέρα του αγώνα», επισημαίνει ο Βασίλης ο οποίος τερματίζοντας χτες δέχτηκε και τα συγχαρητήρια από τον υπεύθυνο της Aprilia γιατί όπως εξηγεί ο ίδιος η ομάδα εκτιμά την υπερ-προσπάθεια που κάνει ένας υποστηριζόμενος οδηγός την ώρα που εργοστασιακοί οδηγοί είναι εκτός.

Η Κυριακή είναι μια άλλη μέρα...
To Σάββατο 8 Ιανουαρίου είναι μέρα ξεκούρασης για τους οδηγούς του Rally Dakar. Η επόμενη αγωνιστική ημέρα ξεκινά από την πόλη Arica την Κυριακή 9 Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται στην Antofogasta, επίσης στις όχθες του Ειρηνικού. Επιστροφή στις αγωνιστικές υποχρεώσεις με τη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα επιφυλάσσουν οι διοργανωτές στους οδηγούς μετά τη rest day του Σαββάτου. Δυο χρονομετρημένες διαδρομές θα έχει το μενού της ημέρας με το πρωινό ετάπ να είναι χωρισμένο και αυτό στα δυο. Ειδικά οι αναβάτες των μηχανών θα πρέπει να κάνουν κούρσα αντοχής για περίπου 40χλμ. Ακόμα και όσοι βρίσκονται στην καλύτερη φυσική κατάσταση θα καταπονηθούν – λένε οι διοργανωτές – από αυτή την «εκδρομή» μέσα στα φαράγγια. Η ολοκλήρωση του πρώτου μέρους θα βρει τους οδηγούς στις ακτές του Ειρηνικού καθώς τα οχήματα θα «καταδύονται» στους αμμόλοφους κατά μήκος μιας ιδιαίτερα απότομης πλαγιάς. Τα κομμάτια του δεύτερου μέρους θα είναι πιο γρήγορα και δε θα πρέπει να υπάρχει αμφιβολία, σύμφωνα με τους διοργανωτές, ότι στο τέλος της ειδικής θα αξίζουν το χειροκρότημα.
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ : Οι αθέατες λεπτομέρειες

Από την Αργεντική στη Χιλή

Για πάνω από τρεις δεκαετίες πρωταθλητές αλλά και «εξερευνητές» δοκίμασαν τις δυνάμεις τους σε έναν αγώνα αντοχής στον οποίο έπρεπε να δώσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους: των οδηγικών, της φυσικής κατάστασης αλλά και του προσανατολισμού.

Το Ράλι Ντακάρ, αρχικά στην Αφρική, τώρα στις ερήμους του κόσμου, ενώνει ανθρώπους παθιασμένους, επαγγελματίες και ερασιτέχνες, με μοτοσυκλέτα, με αυτοκίνητο, με φορτηγό. Οι ορειβάτες το αναζητούν στο Έβερεστ, οι ιστιοπλόοι στο La Route du Rhum. Για τους οδηγούς, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να τρέξουν στο Ράλι Ντακάρ. Οι ίδιοι λένε ότι δεν είναι μόνο η ανάγκη για ταχύτητα. Το Ράλι Ντακάρ απαιτεί από αυτούς να «υποτάξουν» δύσκολα εδάφη, να βρουν σημάδια στο πουθενά, να επιμείνουν όταν η λογική τους υποδεικνύει να τα παρατήσουν.

Από την Αφρική στη Λατινική Αμερική. Ξεκίνησε στην Αφρική και εκεί ουσιαστικά έχτισε το μύθο του. Ράλι Ντακάρ σημαίνει άγνωστο. Σημαίνει να ανακαλύπτεις τοποθεσίες, χώρες, ηπείρους. Το Ντακάρ, για συντομία, έλκει την ονομασία του από τη πρωτεύουσα της Σενεγάλης. Μέχρι το 2008 η πλήρης ονομασία του αγώνα ήταν Ράλι Paris –Dakar, καθώς ο αγώνας ξεκινούσε από ευρωπαϊκό έδαφος και ολοκληρώνονταν σε αφρικανικό, μέσα από την έρημο Σαχάρα. Τρομοκρατικές απειλές ανάγκασαν τους διοργανωτές, το 2008, να αναβάλουν τον αγώνα και να μεταφέρουν την επόμενη χρονιά τη «δράση» στη Λατινική Αμερική. Η αρχική ονομασία παραμένει, αλλά πλέον η Αργεντινή, η Χιλή, η έρημος Ατακάμα και οι Άνδεις έχουν αναλάβει να θέσουν τις προκλήσεις στους οδηγούς.

Όμως, πέρα και πάνω από το ρομαντικό της πρόκλησης, οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές δεν είναι κάτι ασυνήθιστο για το Ράλι Ντακάρ. Ακόμα πιο συχνό φαινόμενο είναι οι οδηγοί να εγκαταλείπουν, αρκετοί και από την πρώτη ημέρα. Γι’ αυτό και είναι ίσως από τις ελάχιστες φορές που ο τερματισμός θεωρείται μεγάλη επιτυχία.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2011: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Έναν καταρράκτη από χρώματα «υπόσχονται» οι διοργανωτές του 33ου Ράλι Ντακάρ, του τρίτου κατά σειρά που διοργανώνεται στη Λατινική Αμερική. Φέτος η διαδρομή «κατευθύνει» τους διαγωνιζόμενους στο βόρειο τμήμα τόσο της Αργεντινής όσο και της Χιλής, τους δίνει μια μικρή γεύση από τις όμορες χώρες και τους «αποκαλύπτει» μια ποικιλία τοπίου, εδαφών αλλά κυρίως… δυσκολιών!

Η αχανής Αργεντινή θα τονώσει τη φαντασία όσων αγαπούν τις μεγάλες ανοιχτές εκτάσεις. Αφήνοντας πίσω το Μπουένος Άιρες για το βορρά, τόσο οι απλές όσο και οι ειδικές διαδρομές αποκαλύπτουν μια χώρα των αντιθέσεω,ν όπου μέσα μια μέρα ή μέσα σε 100 χιλιόμετρα το τοπίο δεν θα είναι ποτέ το ίδιο. Οι συνθήκες θα είναι τέτοιες που θα ανταμειφθούν οι οδηγοί που
μπορούν να προσαρμοστούν στην εναλλαγή στεγνού – βρεγμένου. Οι τρεις πρώτες ημέρες επί Αργεντίνικου εδάφους θα φιλοξενηθούν στις επαρχίες Jujuy και Salta, κοντά στα σύνορα με τη Βολιβία ενώ πολλές διαδρομές έχουν χαραχθεί γύρω από τη Route 40, ένα από τα τρία μεγαλύτερα οδικά δίκτυα παγκοσμίως.

Η είσοδος στη Χιλή κατά τη διάρκεια του 33ου Ράλι Ντακάρ σημαίνει πέρασμα από τις Άνδεις μέσω του el Paso de Jama. Για να φτάσουν όμως οι οδηγοί στο πέρασμα θα πρέπει να ξεκινήσουν μέσα στη νύχτα! Αλλά η Χιλή θα ικανοποιήσει και τους λάτρεις των αμμόλοφων με την έρημο Ατακάμα. Το Copiapo και το Iquique αναδεικνύονται σε μείζονος σημασίας πόλεις, στην ίδια λίστα θα πρέπει να προστεθεί με το λιμάνι του Arica, στο βόρειο άκρο της χώρας στα σύνορα με το Περού. Σε αυτό το στάδιο, οι οδηγοί βρίσκονται στο μέσο του αγώνα και οι
διοργανωτές προειδοποιούν ότι πολλές διαδρομές στην έρημο είναι καθοριστικές, ότι θα χρειαστούν εξαιρετικές ικανότητες προσανατολισμού και ότι σε αυτό το σημείο οι καλύτεροι θα ξεχωρίσουν.

Από το πέρασμα του Σαν Φραντσίσκο (4726μ.) ξανά πίσω στην Αργεντινή, στα υψηλά οροπέδια Cordillera των Άνδεων. «Μη ξεχαστείτε με τις φωτογραφίες», συμβουλεύουν τους αγωνιζόμενους οι διοργανωτές διότι μπροστά τους απλώνονται οι λευκές θίνες στην περιοχή Fiambala. Οι εναλλαγές του σκηνικού στο δρόμο προς το San Juan, λίγο πριν το τέλος, είναι στην ημερήσια διάταξη: από τα φαράγγια στις κοίτες των ποταμών και πάλι πίσω στην έρημο.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2011: ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

183 είναι οι οδηγοί των μηχανών που δήλωσαν συμμετοχή

32 είναι οι οδηγοί των quad (γουρούνων) που δήλωσαν συμμετοχή

146 είναι τα πληρώματα των αυτοκινήτων που δήλωσαν συμμετοχή

68 είναι τα πληρώματα των φορτηγών που δήλωσαν συμμετοχή

20% περίπου είναι η αύξηση των συμμετοχών για το 2011 σε σχέση με το 2010

51 χώρες εκπροσωπούνται από οδηγούς

13 είναι οι γυναίκες που θα πάρουν μέρος στον αγώνα

20 ετών είναι ο νεότερος οδηγός (Rodrigo Andres Caballero Alcayaga, στη κατηγορία

των μηχανών)

28η συνεχόμενη θα είναι η φετινή συμμετοχή για τον Yoshimasa Sugawara στη

κατηγορία των φορτηγών (ρεκόρ συμμετοχών)

9500 περίπου είναι τα χιλιόμετρα που θα διανυθούν συνολικά (απλές και ειδικές

διαδρομές)

5007 χιλιόμετρα θα διανύσουν οι μοτοσυκλέτες σε ειδικές διαδρομές

4731 χιλιόμετρα θα διανύσουν τα αυτοκίνητα σε ειδικές διαδρομές

4457 χιλιόμετρα θα διανύσουν τα φορτηγά σε ειδικές διαδρομές

631 είναι τα περισσότερα χιλιόμετρα ειδικής σε μια ημέρα βάσει προγράμματος

4726 είναι το μεγαλύτερο υψόμετρο στο οποίο θα ανέβουν οι οδηγοί (πέρασμα San

Francisco από Χιλή σε Αργεντινή)

97 είναι το νούμερο με το οποίο τρέχει ο Βασίλης Ορφανός
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ: VW vs VW

O Νάσερ Αλ Ατίγια κέρδισε τη χθεσινή μικρότερη ειδική διαδρομή και μείωσε τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Κάρλος Σάινθ. Αμφότεροι κινούνται με καταιγιστικούς ρυθμούς στην άμμο της ερήμου Ατακάμα αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες του Touareg τη στιγμή που ο Στέφαν Πετερανσέλ με τη BMW έχασε κι άλλο έδαφος. Η διαφορά τώρα ανάμεσα στους δυο οδηγούς της VW είναι στο 1:22.

Ο Πετερανσέλ αντιμετωπίζει προβλήματα με τους τροχούς της BMW X Raid και τα συνεχή κλαταρίσματα τον έχουν ρίξει 21 λεπτά πίσω από τους πρωτοπόρους.

Ο συμπατριώτης μας Βασίλης Ορφανός συνεχίζει απτόητος τη δική του προσπάθεια.
Το σημερινό Δελτίο Τύπου της ομάδας του Έλληνα αθλητή κάνει λόγο για «Ιστιοπλοΐα στην άμμο!»: Με λιγότερα χιλιόμετρα ειδικής από τον αρχικό σχεδιασμό αλλά εξίσου επίπονα, έκλεισε και η 7η ημέρα του 33ου Ράλι Ντακάρ. Παρά το γεγονός ότι οι οδηγοί προέρχονταν από την ημέρα ξεκούρασης, η ASO μετά από τα πολλά προβλήματα που είχαν αρκετοί από τους αγωνιζόμενους στις 2 τελευταίες ειδικές, αποφάσισε, για λόγους ασφάλειας και καλύτερης ροής του αγώνα, να μειώσει το ετάπ της Κυριακής 9 Ιανουαρίου περίπου στο μισό. Έτσι τα 631χλμ. της ειδικής χρονομετρημένης διαδρομής έγιναν 272. Ο Βασίλης Ορφανός μετά και από τον αγώνα της Κυριακής βρίσκεται στην 76η θέση της γενικής κατάταξης: «Μια ακόμη πολύ δύσκολη ημέρα με μεγάλες εκτάσεις και απερίγραπτη σκόνη που σηκώνονταν στον αέρα και μείωνε την ορατότητα. Η πούδρα - άμμος ταλαιπώρησε ειδικά εμάς με τις μηχανές καθώς υπήρχαν σημεία που έπρεπε να κάνεις υπεράνθρωπες προσπάθειες για να περάσεις. Βούλιαζες τόσο πολύ που εμένα μου θυμίζαμε ιστιοπλόους της άμμου», λέει ο Βασίλης.

Ο Έλληνας οδηγός που όπως έχει ο ίδιος δηλώσει σε όλα τα Ντακάρ περιμένει τα
δύσκολα για να κάνει επίθεση, διατήρησε τη θέση του στη κατάταξη σε μια ημέρα που είχε πολλές προκλήσεις για τους οδηγούς. «Καθυστέρησα αρκετά προσπαθώντας να διαβάσω το road book. Η σκόνη ήταν τόση που ήταν πραγματικά αδύνατο να δεις τι έγραφε. Αναγκαζόμουν να σταματώ για να δω που θα πάω μετά ενώ από ένα σημείο και έπειτα οι διοργανωτές
χρησιμοποίησαν ελικόπτερα προκειμένου να καθοδηγήσουν τους οδηγούς μέσα στη σκόνη», επισημαίνει ο Βασίλης ο οποίος όπως χαρακτηριστικά λέει ήταν μια μέρα που θύμιζε Σαχάρα όχι μόνο από τη πούδρα αλλά και από τις ακραίες θερμοκρασίες το πρωί και το βράδυ.
«Μένω πιστός στους στόχους μου και συνεχίζω παρά το γεγονός ότι και σήμερα είχα μια μικρή πτώση πάνω στο χτυπημένο μου χέρι η οποία μου προσέθεσε λίγο πρήξιμο στο ίδιο σημείο», λέει ο Έλληνας αθλητής.

Ο πρόεδρος της Χιλής στο bivouac!
Στο bivouac της Arica βρέθηκε το Σάββατο ο πρόεδρος της Χιλής Σεμπαστιάν Πινέρα ο οποίος μάλιστα σε δηλώσεις του εξέφρασε την ελπίδα αλλά κυρίως την πρόθεση οι επόμενοι αγώνες του Dakar να μη περνούν απλώς αλλά να τερματίζουν στη χώρα του. Σύμφωνα με τον Χιλιανό τύπο και το Περού έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον να είναι μέσα στις διοργανώτριες χώρες το 2012. Ο πρόεδρος του Περουβιανού Ινστιτούτου Αθλητισμού βρέθηκε και αυτός το Σάββατο στο bivouac γεγονός που ενίσχυσε τις φήμες περί «ανόδου» του Ντακάρ μέχρι και τη Λίμα. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ο διευθυντής του Ράλι Ντακάρ, Ετιέν Λαβίν είναι ένθερμος υποστηρικτής της ιδέας ο αγώνας να επεκταθεί όχι μόνο στο Περού αλλά ίσως και στη Παραγουάη και στη Βραζιλία.

Η επόμενη ειδική Νο 8
Η αγωνιστική ημέρα ξεκινά από την παραλιακή πόλη Antofagasta στο βόρειο τμήμα της Χιλής και ολοκληρώνεται στο Copiapo το οποίο είναι περικυκλωμένο από την έρημο Ατακάμα.
«Τρεις ειδικές σε μία», αυτός είναι ο τίτλος του 8ου stage του αγώνα και όπως λένε οι διοργανωτές, οι τρεις διαφορετικές φάσεις του αγώνα είναι πιθανό να έχουν συνέπειες και να προκαλέσουν αλυσιδωτές αντιδράσεις. Γι’ αυτό και συστήνουν στους οδηγούς να εστιάσουν στην πλοήγηση ειδικά στην αρχή της ειδικής. Στις αχανείς εκτάσεις της Χιλής οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να κάνουν άλματα από κοιλάδα σε κοιλάδα: τα σημεία αναφοράς θα είναι ελάχιστα και ο κίνδυνος αποπροσανατολισμού μεγάλος. Και όπως επισημαίνεται, να το χαθούν οι οδηγοί θα είναι ιδιαίτερα «επίπονο», ιδίως αν αυτό γίνει στη μέση του αγώνα, στα μονοπάτια των παλιών ορυχείων. Προσοχή όμως θα χρειαστεί και στην μεγάλη ζώνη άμμου στο τέλος της ειδικής η οποία θα απαιτήσει καθαρό μυαλό από τους οδηγούς ενώ καλό είναι – λένε οι διοργανωτές – να περάσουν από εκεί όσο υπάρχει ακόμα φως!
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 33ο ράλι Dakar 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2011, 00:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Δημοσιεύσεις: 1686
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Ράλι Ντακάρ: Προσπέρασμα στην άμμο!

Ο Κάρλος Σάινθ έχασε την πρωτοπορία στον αγώνα και βρίσκεται πλέον στη 2η θέση ενώ υπολείπεται πέντε λεπτά από την κορυφή.
Ο 48χρονος οδηγούσε το Ράλι Ντακάρ από την εκκίνησή του μέχρι τώρα. Ο Ισπανός 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι εκκίνησε τη χθεσινή μέρα έχοντας διαφορά 1:22’’ από τον Αλ Ατίγια που οδηγεί ίδιο αυτοκίνητο.
Διατήρησε τη διαφορά του μέχρι το τέλος της ειδικής αλλά στα τελευταία 5 χιλιόμετρα κόλλησε 2 φορές στους αμμόλοφους με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο: «Ελπίζω αυτή να ήταν η χειρότερη μέρα μας στο Ντακάρ» δήλωσε μετέπειτα ο Σάινθ: «Κολλήσαμε δυο φορές στους αμμόλοφους και χρειάστηκε να βγούμε για να σκάψουμε. Κάποιες φορές πάνε όλα καλά, κάποιες άλλες όχι. Πρέπει να συνεχίσουμε και να επιτεθούμε. Δεν τελείωσε ο αγώνας υπάρχουν και άλλες ειδικές για να ανακτήσουμε το προβάδισμα».

Ο μόνος που θα μπορούσε να αποτελέσει πρόβλημα για τα πληρώματα της VW, ο Γάλλος Στέφαν Πετερανσέλ έχασε πολύ χρόνο λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα της X Raid και πλέον βρίσκεται στην 4η θέση μια ώρα πίσω από τον πρωτοπόρο.

Από Ελληνικής πλευράς τώρα η προσπάθεια του συμπατριώτη μας Βασίλη Ορφανού συνεχίζεται. Όπως μας μεταφέρει το Δελτίο Τύπου της ομάδας του Έλληνα αθλητή αυτός κινείται σε «Σε σταθερό τέμπο»: Πιστός στη δήλωση του ότι περιμένει τα δύσκολα στο Dakar για να επιτεθεί, ο Βασίλης Ορφανός με στρατηγική τη διατήρηση δυνάμεων ολοκλήρωσε την 8η ημέρα του αγώνα με ένα άλμα θέσεων. Ξεκινώντας τον αγώνα από την 97η θέση, το τέλος της ειδικής της Δευτέρας 10 Ιανουαρίου τον βρήκε να φιγουράρει στην 73η θέση της γενικής κατάταξης έχοντας τερματίσει το ετάπ της ημέρας με τον 67ο καλύτερο χρόνο: «Αυτή τη στιγμή (σ.σ. ξημερώματα Τρίτης ώρα Ελλάδος) συνεχίζουν να τερματίζουν και προβλέπω ότι είναι μια διαδικασία που θα τραβήξει αρκετές ώρες ακόμα», λέει ο Βασίλης. Ο ίδιος περιγράφει την αγωνιστική ημέρα με πολύ κρύο το πρωί αλλά και σκόνη που τους δυσκόλεψε για μια ακόμα φορά: «Δεν ήταν μόνο οι αμμόλοφοι που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε, ήταν και η πέτρα», εξηγεί ο Βασίλης ο οποίος κάνει ανασυγκρότηση δυνάμεων για την Τρίτη οπότε και προβλέπεται άλλη μια ημέρα… ειδικών αποστολών! «Όταν ξεκινάς και καταλήγεις στο ίδιο σημείο κάνοντας ουσιαστικά κύκλο, χωρίς ούτε ένα ορόσημο, κάθε λάθος σε βγάζει τόσο εκτός πορείας που μετά πρέπει να κάνεις υπεράνθρωπες προσπάθειες για να βρεις το δρόμο σου», εξηγεί ο Έλληνας οδηγός.

Stage 9
Η επόμενη αγωνιστική ημέρα ξεκινά και ολοκληρώνεται στο Copiapo, την πόλη που περικυκλώνεται από την έρημο Ατακάμα.
Θα μπορούσε να είναι μια ήσυχη βόλτα στην έρημο, λένε οι διοργανωτές για το ετάπ της Τρίτης το οποίο ξεκινά και καταλήγει στο Copiapo. Παρ’ όλα αυτά, όπως επισημαίνουν, η συγκεκριμένη ειδική με τους μαγευτικούς αμμόλοφους μπορεί να κρίνει το αποτέλεσμα του αγώνα: σε ορισμένα σημεία το βάθος της «χαράδρας» που σχηματίζουν οι αμμόλοφοι, μπορεί και να τους καταδικάσει όσους χάσουν τον προσανατολισμό τους σε μια σειρά από κύκλους.
Κατά τη διάρκεια μιας ημέρας που είναι γεμάτη παγίδες οι οδηγοί μπορούν να χάσουν πολλά αλλά αυτοί που μπορούν να κυριαρχήσουν στους αμμόλοφους θα έχουν μόνο κέρδη. Και για να προσθέσουν και λίγο αλατοπίπερο στις διαδρομές, οι διοργανωτές θα βάλουν τους οδηγούς των μηχανών να ξεκινήσουν ανά ομάδες: οι προπορευόμενοι ανά 10 και οι υπόλοιποι ανά 20.
Πηγή:protothema.gr

_________________
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 15 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com