Hyundai Kona Electric διένυσε 1.026 χλμ. με μια φόρτιση

Εδώ θα βρείτε ότι έχει σχέση με την ηλεκτροκίνηση...
Απάντηση
pipinos1976
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52

Hyundai Kona Electric διένυσε 1.026 χλμ. με μια φόρτιση

Δημοσίευση από pipinos1976 »

Καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για διαφήμιση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αλλά το παραθέτω για να δείξω πώς μετράνε και τι θέλουν να πετύχουν. Διανύθηκαν 1.026km με μία φόρτιση μεν, αλλά πήγαιναν με Μ.Ω.Τ. κάτω από 30km/h, χωρίς κλιματισμό, χωρίς να χρησιμοποιήσουν ηχοσύστημα, χωρίς να ανοίξουν παράθυρα, χωρίς να σταματήσουν. Με το Astra, υπό αυτές τις συνθήκες, θα έκανα πάνω από 2.000km. Όπως έχω γράψει ξανά, με 2 άτομα, ταχύτητα επαρχιακού δρόμου 60-100km/h, ανοιχτά παράθυρα + ηχοσύστημα, όχι AC, με ένα ξέσπασμα έως 140km/h για 10-20km (έκανα πλάκα σε έναν Ιταλό με Grand Cherokee που νόμιζε ότι θα πάει πιο γρήγορα), και έφτασα τα 1050km περίπου με 47-48L καύσιμο. Αν είχα κρατηθεί και αν έφτανα μέχρι το τέλος, θα είχα άλλα 150km αυτονομία εύκολα. Αλλά αυτό ΔΕΝ αποτελεί τυπική μέτρηση, αλλά μία εξαίρεση στον κανόνα.

Hyundai Kona Electric διένυσε 1.026 χλμ. με μια φόρτιση
Hyundai Kona Electric διένυσε 1.026 χλμ. με μια φόρτιση

Σε μια μεγάλη πρόκληση έβαλε η Hyundai τρία Kona Electric, με στόχο να διανύσουν πάνω από 1.000 χιλιόμετρα έκαστο με μία φόρτιση. Τελικά και τα τρία τα κατάφεραν και πέρασαν το όριο των χιλίων χιλιομέτρων.

Συγκεκριμένα σταμάτησαν στα 1.018,7, 1.024,1 και 1,026.0 χιλιόμετρα. Τα τρία πλήρως εργοστασιακά και χωρίς καμία μετατροπή Hyundai Kona Electric στην έκδοση με τη μπαταρία των 64 kWh και τους 204 ίππους, πέτυχαν παράλληλα κατανάλωση 6,28, 6,25 and 6,24 kWh/100 χλμ. έναντι 14,7 kWh/100 χλμ. που είναι η στάνταρ μέτρηση με WLTP. Η Dekra είχε αναλάβει την πιστοποίηση του άτυπου αυτού αγώνα, σφραγίζοντας παράλληλα τις υποδοχές φόρτισης.

Τα τρία Kona Electric βρέθηκαν στην πίστα του Lausitzring για να μετρηθούν και έτρεχαν για τρεις μέρες, έγιναν 36 αλλαγές οδηγών και η μέση ωριαία ταχύτητα βρέθηκε μεταξύ 29-31 χλμ./ώρα. Ταχύτητα, η οποία σύμφωνα με την Hyundai είναι τυπική για τις αστικές συνθήκες κίνηση στην Ευρώπη.

Παρόλο που δεν απαγορεύονταν η χρήση του κλιματισμού, κανένας οδηγός δεν έκανε χρήση για να εξοικονομήσει ενέργεια και χιλιόμετρα, αν και οι θερμοκρασίες έφταναν έως τους 29 βαθμούς Κελσίου. Για τον ίδιο λόγο κανένας δεν έκανε χρήση του συστήματος πολυμέσων.

Το Kona Electric, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μικρό SUV της Hyundai, ξεπέρασε πρόσφατα το ορόσημο των 100.000 παγκόσμιων πωλήσεων. Οι συνολικές πωλήσεις του Kona Electric ανήλθαν σε 103.719 μονάδες στα τέλη Ιουνίου – μόλις δύο χρόνια από την έναρξη κυκλοφορίας του.

Επίσης, διατίθεται σε δύο εκδόσεις κινητήρων και μπαταρίας. Η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία των 64 kWh έχει αυτονομία 449 χιλιομέτρων (μικτός κύκλος κατά WLTP) και 619 χιλιομέτρων εντός πόλης, με μέγιστη απόδοση 204 PS και ροπή 395 Nm. Με την μπαταρία χωρητικότητας 39 kWh, μπορεί να καλύψει με μια μόνο φόρτιση έως και 305 χιλιόμετρα (μικτός κύκλος κατά WLTP) καθώς και 453 χιλιόμετρα εντός πόλης. Εδώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 PS και την ίδια πανίσχυρη ροπή 395 Nm.

Οι τιμές του ξεκινούν στην Ελλάδα από 36.990 ευρώ και 42.990 ευρώ αντίστοιχα.
Ευχαριστώ.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...”