Το Honda EV Concept και μία Plug-in Υβριδική Πλατφόρμα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011
ο νέο ηλεκτρικό όχημα Honda EV Concept θα εκτίθεται στη Γενεύη δίπλα σε μία πλατφόρμα για μεσαία plug-in υβριδικά οχήματα.
Τα πρωτότυπα θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο της φιλοσοφίας“Road to Zero Emissions” της Honda, απεικονίζοντας την τρέχουσα τεχνολογία των υβριδικών, τη τεχνολογία του άμεσου μέλλοντος για τα plug-in μοντέλα και τον απόλυτο εκπρόσωπο των Ηλεκτρικών Οχημάτων Κυψελών Καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicles), το FCX Clarity.
Και τα δύο οχήματα εντάσσονται στη στρατηγική Honda Electric Mobility Network, η οποία συνίσταται τη μείωση των εκπομπών CO2 μέσω καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών διαχείρισης & παραγωγής ενέργειας.
Το Honda EV Concept αποκαλύπτει πολλά στοιχεία από το στυλ και τη φιλοσοφία του προσεχούς ηλεκτρικού οχήματος παραγωγής με μπαταρίες της Honda, Fit EV, το οποίο θα λανσαριστεί στην Αμερική και την Ιαπωνία το 2012. Η νέα plug-in υβριδική πλατφόρμα εκθέτει την υβριδική τεχνολογία δύο ηλεκτροκινητήρων Honda επόμενης γενιάς που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2012.
Honda EV Concept
Το EV Concept είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης του μέσου κατοίκου μητροπολιτικής περιοχής και χρησιμοποιεί την πενταθέσια έκδοση του δημοφιλούς Jazz.
Η αυτονομία του Honda EV Concept υπολογίζεται στα 160 km ανά φόρτιση, σύμφωνα με τον αστικό κύκλο US EPA LA4*. Η αυτονομία μεγιστοποιείται με τη χρήση ενός καινοτόμου συστήματος ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων αναπροσαρμοσμένου από το σπορ υβριδικό 2011 Honda CR-Z. Επιπλέον αυτού, το Honda EV Concept θα περιλαμβάνει αρκετά διαδραστικά συστήματα που βοηθούν τον οδηγό να μεγιστοποιεί την αυτονομία της μπαταρίας.
Δίπλα στο Honda EV Concept θα υπάρχει μία πρωτότυπη βάση φόρτισης της Honda, η οποία παραπέμπει σε μία μελλοντική υποδομή ηλεκτρικής φόρτισης που είναι εύχρηστη και βολική για τους καταναλωτές.
Honda Plug-in Hybrid
Η Honda θα παρουσιάσει επίσης μία plug-in υβριδική πλατφόρμα, η οποία εκθέτει το υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων επόμενης γενιάς της Honda. Ενσωματωμένο στην πλατφόρμα ενός μεσαίου sedan, το plug-in υβριδικό είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις καθημερινές απαιτήσεις οδήγησης, προσφέροντας σύντομες, συχνές διαδρομές με ηλεκτροκίνηση, αλλά και δυνατότητες για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων όταν χρειάζεται.
Το σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων της Honda χρησιμοποιεί εναλλάξ τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για μεγιστοποίηση της λειτουργικής απόδοσης: αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο, βενζινο/ηλεκτροκίνητο, αποκλειστικά βενζινοκίνητο. Το plug-in υβριδικό χρησιμοποιεί επίσης ένα σύστημα αναγέννησης της δύνακης πέδησης για τη φόρτιση της μπαταρίας.
FCX Clarity
Δίπλα στα δύο πρωτότυπα οχήματα, το FCX Clarity εκτίθεται ως η απόλυτη λύση για μετακινήσεις μηδενικών ρύπων. Το παγκοσμίως πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα παραγωγής με κυψέλες καυσίμου διατίθεται με μίσθωση στην Αμερική και την Ιαπωνία από το 2008.
Η Προϊοντική Γκάμα Honda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011
Jazz
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σηματοδοτεί αφενός το ντεμπούτο του ανανεωμένου Honda Jazz σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι, αφετέρου την επιστροφή ενός αυτόματου κιβωτίου CVT στο απόλυτο πολυμορφικό μοντέλο της κατηγορίας B.
Jazz Hybrid
Το Jazz Hybrid θα αρχίσει να πωλείται το Μάρτιο του 2011 σε πολλές αγορές και στο Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζεται σε έκδοση παραγωγής, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τη συνεχή δέσμευση της Honda στην τεχνολογία βενζινο/ηλεκτροκίνητων υβριδικών οχημάτων.
Accord
Ανανεωμένα τα Honda Accord sedan και Tourer θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο. Και τα δύο μοντέλα, με εμφανείς αλλαγές, έχουν αναβαθμιστεί στυλιστικά, ενώ παράγουν μειωμένους ρύπους και υπόσχονται βελτιωμένη οδηγική άνεση & συμπεριφορά.
Insight
Το 2011 Honda Insight έχει ανανεωμένο εσωτερικό και νέα εξαρτήματα και ρυθμίσεις ανάρτησης, τροποποιημένες προδιαγραφές και δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις.
CR-Z
Το Honda CR-Z, το παγκοσμίως πρώτο 6-εξατάχυτο μηχανικό υβριδικό coupe, κοσμεί το περίπτερο της εταιρίας στο Σαλόνι της Γενεύης.
CR-V
Δίπλα στο Accord στη ζώνη ασφαλείας του περιπτέρου της Γενεύης βρίσκεται το CR-V εφοδιασμένο με το βραβευμένο από τον Euro NCAP, Collision Mitigation Brake System, το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης της Honda.
Πηγή:newsdrifegr.blogspot.com
Honda EV Concept
Εδώ θα βρείτε ότι έχει σχέση με την ηλεκτροκίνηση...
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3424
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Honda EV Concept
Δημοσίευση από Johnny »
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...”
Μετάβαση σε
- Γενικά περί του forum...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας & Ανακοινώσεις του forum......
- ↳ Το odigein.com...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας...
- ↳ Βοήθεια...
- ↳ Ανακοινώσεις...
- ↳ Το odigein.com και τα μέλη του...
- ↳ Συστηθείτε...
- ↳ Πείτε μας την γνώμη σας...
- Νομικά & Διαδικαστικά θέματα, Καταγγελίες & Παράπονα...
- ↳ Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...
- ↳ Παράπονα & εύσημα προς τις Αρχές...
- ↳ Παράπονα προς τις αρχές...
- ↳ Τα εύσημα μας...
- Ο δρόμος είχε την δική του Ιστορία...
- ↳ Οδηγώ...
- ↳ Γενικά περί οδήγησης...
- ↳ Αλλαγές στην νομοθεσία, σήμανση και επιτήρηση των δρόμων...
- ↳ Οδήγηση στο εξωτερικό...
- ↳ Νέοι & υποψήφιοι οδηγοί...
- ↳ Ατυχήματα...
- ↳ Οδική Ασφάλεια...
- ↳ Υπάρχουμε και εμείς...
- ↳ Δεν οδηγώ...
- ↳ Α.Μ.Ε.Α & ΑμεΑ...
- ↳ Άλλες κατηγορίες Οδηγών...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι αυτοκινούμενο...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...
- ↳ Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...
- ↳ Μπλόκα (bloka)...
- ↳ Αττική...
- ↳ Θεσσαλονίκη...
- ↳ Μακεδονία...
- ↳ Θράκη...
- ↳ Ηπειρος...
- ↳ Στερεά Ελλάδα...
- ↳ Θεσσσαλία...
- ↳ Πελλοπόνησος...
- ↳ Κρήτη...
- ↳ Νησιά...
- ↳ Αλλα...
- Μηχανοκίνητος αθλητισμός και μη...
- ↳ Αυτοκίνητα...
- ↳ Formula 1...
- ↳ Formula E (Formula E World Championship)...
- ↳ WRC (World Rally Championship)...
- ↳ ERC (European Rally Championship)...
- ↳ IRC (Intercontinental Rally Challenge)...
- ↳ WTCC (World Touring Car Championship)...
- ↳ WEC (World Endurance Championship)...
- ↳ Rally Dakar...
- ↳ Ελληνικό Πρωτάθλημα...
- ↳ Rally Acropolis...
- ↳ Αλλοι αγώνες αυτοκινήτων...
- ↳ Μοτοσυκλέτες...
- ↳ MotoGP...
- ↳ WSBK...
- ↳ Αλλοι αγώνες μοτοσυκλέτας...
- ↳ Αγώνες Drift & Dragster...
- ↳ Αγώνες & Επίδειξη Drift...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Drift...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Drift...
- ↳ Επιδείξεις Drift...
- ↳ Αγώνες Dragster...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Dragster...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Dragster...
- ↳ Αγώνες με άλλα είδη οχημάτων...
- ↳ Ιστιοπλοΐα...
- ↳ Ταχύπλοα...
- Τι, Πως, Ποιος & Πού...
- ↳ Βοηθήματα, Gadget & Αξεσουάρ...
- ↳ GPS & ηλεκτρονικοί χάρτες...
- ↳ Ήχος & Φως...
- ↳ Αλλα Αξεσουάρ...
- ↳ Κατασκευαστές & εκπρόσωποι...
- ↳ Hyundai...
- ↳ Subaru...
- ↳ Toyota...
- ↳ Αλλοι Κατασκευαστές...
- ↳ Πώς λειτουργεί, Τεχνικά θέματα & κάντο μόνος σου...
- ↳ Πώς λειτουργεί...
- ↳ Τεχνικά θέματα...
- ↳ Πως μπορώ να...
- ↳ Πρώτες Βοήθειες...
- ↳ Πού μπορώ να βρω?...
- ↳ Αντιπροσωπείες...
- ↳ Μακάρι να ήξερα...
- Και τι κουτί, κουτί... τώρα και η οδήγηση καινούργια σε κουτί...
- ↳ Είδαμε, Ακούσαμε, Διαβάσαμε...
- ↳ Breaking News...
- ↳ Μας έκανε εντύπωση...
- ↳ Στραβά και ανάποδα...
- ↳ Φωτογραφίες, Video και Ταινίες...
- ↳ Νέες Τεχνολογίες και εφαρμογές...
- ↳ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
- ↳ Υβριδικά οχήματα...
- ↳ Πετρελαιοκίνηση....
- ↳ Αλλα εναλλακτικά καύσιμα...
- ↳ Drones και τηλεκατευθυνόμενα...
- ↳ Αλλες νέες τεχνολογίες...
- ↳ Το οδηγείν είναι και "ταξιδεύειν"...
- ↳ Ταξίδια στην Ελλάδα...
- ↳ Ταξίδια στο Εξωτερικό...
- ↳ Εκφραστείτε ελεύθερα...
- ↳ Ανέκδοτα & καλαμπούρια...
- ↳ Ότι περισσεύει...
- ↳ Πολιτικό καφενείο...
- ↳ Μικρές Αγγελίες...
- ↳ Νομικά θέματα και διαδικασίες που αφορούν την Αυτοκίνηση...
- ↳ Περί του Κ.Ο.Κ...
- ↳ Αλλες διατάξεις για την αυτοκίνηση...
- ↳ Αλλου είδους αγωνιστική αυτοκίνηση...