Tα ελαστικά του μέλλοντος

Ότι άλλη τεχνολογία θα αλλάξει τη ζωή μας και δεν το ξέρουμε...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

Τα ελαστικά της Michelin θα είναι 100% βιώσιμα έως το 2050



Εικόνα



Η Michelin έκανε γνωστό πως έως το 2050 όλα τα ελαστικά της θα είναι κατασκευασμένα εξ΄ολοκλήρου από ανανεώσιμα, ανακυκλωμένα, βιολογικά και βιώσιμα υλικά.

Σήμερα σχεδόν το 30% των υλικών που χρησιμοποιούνται στη κατασκευή των ελαστικών της Michelin είναι ήδη κατασκευασμένα από φυσικές, ανακυκλωμένες ή άλλες βιώσιμες πρώτες ύλες. Κάθε ελαστικό αποτελείται από περισσότερα από 200 υλικά, με το κυριότερο να είναι το φυσικό καουτσούκ, ενώ επίσης υπάρχουν συνθετικό καουτσούκ, μεταλλικές ίνες και συστατικά που ενισχύουν την δομή του, όπως η αιθάλη, ρητίνες και το διοξείδιο του πυριτίου.

Η Michelin συνεργάζεται με τις Axens και IFP Energies Nouvelles, στο project BioButterfly, με 6.000 άτομα να εργάζονται σε 7 κέντρα έρευνας και ανάπτυξης προκειμένου να κάνουν 100% βιώσιμα τα ελαστικά έως το 2050.

Οι τρεις εταιρίες αναπτύσσουν βουταδιένιο από βιολογικά υλικά προκειμένου να αντικαταστήσει το πετρέλαιο, με την Michelin να χρησιμοποιεί βιομάζα από ξύλο, φλοιό ρυζιού και απορρίμματα φυτών, έτσι ώστε 4,2 εκατ. τόνοι ξύλου να ενσωματώνονται ετησίως στα ελαστικά της. H Michelin μαζί με την Pyrowave μπορεί να παράγει ανακυκλωμένο στυρόλιο από πλαστικά που βρίσκονται σε κάθε είδους συσκευασιών.

Το στυρένιο είναι ένα σημαντικό μονομερές που χρησιμοποιείται για την κατασκευή όχι μόνο του πολυστυρολίου αλλά και του συνθετικού καουτσούκ για ελαστικά και μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών αγαθών. Αποτέλεσμα είναι δεκάδες χιλιάδες τόνοι απορριμμάτων πολυστυρολίου να ανακυκλώνονται και να χρησιμοποιούνται στα ελαστικά της Michelin κάθε χρόνο.

Από το φθινόπωρο του 2021 η Michelin μαζί με την Carbios μέσω μιας διαδικασίας που χρησιμοποιεί ένζυμα για την αποδόμηση και ανακύκλωση των PET πλαστικών, θα χρησιμοποιούν ίνες πολυεστέρα για την κατασκευή ελαστικών. Η γαλλική εταιρία λέει πως περίπου 4 δισ. πλαστικά μπουκάλια θα μπορούσαν να ανακυκλώνονται και να χρησιμοποιούνται στα ελαστικά της κάθε χρόνο.

Τέλος η Michelin θα κατασκευάσει το πρώτο εργοστάσιο ανακύκλωσης ελαστικών, μαζί με την Enviro, που θα επιτρέψει την ανάκληση των υλικών των ελαστικών που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου της ζωής τους, έτσι ώστε να επαναχρησιμοποιούνται στη κατασκευή νέων ελαστικών.

Η Michelin υποστηρίζει επίσης την κυκλική οικονομία, όπως επιβεβαιώνεται από τη συμμετοχή της στην ευρωπαϊκή κοινοπραξία BlackCycle. Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και συγκεντρώνει 13 εταίρους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα για το σχεδιασμό διαδικασιών για την παραγωγή νέων ελαστικών από ελαστικά στο τέλος του κύκλου ζωής τους.
Πηγή:autoblog.gr



A recipe not as easy as it looks!


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

Michelin Tweel


Ήρθαν τα λάστιχα αυτοκινήτου χωρίς αέρα


Εικόνα


Μια νέα πρωτοποριακή τεχνολογία λανσάρει η Michelin, η οποία θα κυκλοφορήσει τα πρώτα ελαστικά αυτοκινήτου, τα οποία δεν θα χρειάζονται αέρα. «Το TWEEL, το ελαστικό radial χωρίς αέρα, μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και είναι η πρώτη λύση radial χωρίς αέρα που παράγεται για το εμπόριο, επιβεβαιώνοντας έτσι την ηγετική θέση της Michelin στον σχεδιασμό της κινητικότητας του μέλλοντος» εξήγησε ο Ralph Dimenna, επικεφαλής των τεχνολογιών Tweel.

«Το ράντιαλ ελαστικό χωρίς αέρα Tweel, επιτρέπει στη Michelin να μπει σε νέες αγορές και να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της στην αγορά των βιομηχανικών εφαρμογών και μηχανημάτων έργων. Η βιομηχανία έχει ανάγκη για λύσεις που θα συμβάλλουν στην παραγωγικότητα, την ασφάλεια και την κερδοφορία. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής μας για επιτυχία», πρόσθεσε.


Εικόνα


Η συγκεκριμένη ιδέα, βέβαια, δεν είναι καινούργια. Κι αυτό γιατί είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2004, και είναι το μόνο προϊόν στην αγορά που μπορεί να υποσχεθεί χωρίς κανένα συμβιβασμό εγγύηση παραγωγικότητας. Το συγκεκριμένο ελαστικό είναι βασισμένο στην κλασσική τεχνολογία των Ράντιαλ αλλά δεν χρειάζεται αέρα, για αυτό και εξαφανίζει το ρίσκο του κλαταρίσματος. Με στόχο την μείωση του χαμένου χρόνου λόγω της επισκευής ελαστικών μετά από ένα κλατάρισμα, πολλές βιομηχανίες ήταν σε αναζήτηση μιας εναλλακτικής που δεν θα μείωνε την ελκτικότητα, την ευκολία χειρισμού και την άνεση.

Το Michelin Tweel συγκεντρώνει τα εν λόγω πλεονεκτήματα: χωρίς ανάγκη ελέγχου της πίεσης του αέρα, ευκολία στην τοποθέτηση, αντοχή στα χτυπήματα, μεγαλύτερη άνεση και ευκολία για τον χρήστη, παραγωγικότητα και διάρκεια ζωής βελτιωμένη σε σχέση με το συμβατικό ελαστικό.
Πηγή:pagenews.gr



MICHELIN® X® TWEEL® TURF Overview
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

Resilient Technologies


Τα ελαστικά χωρίς αέρα της εταιρίας Resilient Technologies είναι ακόμα σε στάδιο δοκιμών, αλλά σύμφωνα με την εταιρία μπορούν να αντέξουν σε χτυπήματα από σφαίρες και θραύσματα. Κατασκευάστηκαν αρχικά για στρατιωτικά οχήματα, αλλά θα διατεθούν και στο εμπόριο.
Πηγή:videoman.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

Michelin Uptis


Εικόνα


Τα ελαστικά χωρίς αέρα ή μη-πνευματικά δεν είναι καινούρια ιδέα, αλλά φαίνεται ότι οι εταιρίες ελαστικών δεν έχουν ακόμα αποφασίσει να τα περάσουν σε μαζική παραγωγή. Πρώτη η Michelin παρουσίασε ένα τέτοιο concept, με το Tweel το 2005, για να αποφασίσει το 2014 να το περάσει στην παραγωγή. Όχι για τα καθημερινά μας αυτοκίνητα, αλλά για φορτωτές και κάποια μοντέλα χλοοκοπτικών.

H γαλλική εταιρία, όμως, πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά, καθώς ετοιμάζεται να βάλει τα συγκεκριμένα ελαστικά στη ζωή μας, παρουσιάζοντας το νέο Uptis. Αυτό έχει σχεδιαστεί να διαχειρίζεται όχι μόνο το βάρος ενός συμβατικού αυτοκινήτου όπως το Tweel, αλλά επίσης να είναι σε θέση να παρέχει σωστή πρόσφυση και ανθεκτικότητα σε υψηλές ταχύτητες.



Εικόνα[/url]


Το ελαστικό Uptis εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την ίδια βασική ιδέα με το Tweel, όπου το κεντρικό τμήμα είναι από αλουμίνιο (αντί για ατσάλι) και οι ακτίνες που στηρίζουν το πέλμα είναι κατασκευασμένες από συνδυασμό καουτσούκ και ρητίνης ενισχυμένης με υαλοβάμβακα.

Για να δοκιμάσει το Uptis, η Michelin συνεργάζεται με την General Motors για την εξέλιξη του. Η τελευταία έχει τοποθετήσει τα ελαστικά σε στόλο του ηλεκτρικού Chevrolet Bolt, πραγματοποιώντας δοκιμές στη νοτιοανατολική περιοχή του Μίτσιγκαν. Σύμφωνα με την GM, αν η εξέλιξη του ελαστικού πάει βάσει προγραμματισμού, σχεδιάζει να προσφέρει τα Uptis ως επιλογή σε μερικά μοντέλα της μέχρι το 2024.

Η τοποθέτηση των ελαστικών χωρίς αέρα συνιστά μια μικρή εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με τα συμβατικά ελαστικά. Παρότι ο συνδυασμός τροχού/ελαστικού Uptis έχει περίπου το ίδιο βάρος με έναν αντίστοιχο συμβατικό, η Michelin αναφέρει ότι επειδή είναι αδύνατο να σκάσει το ελαστικό Uptis, δεν θα απαιτείται η τοποθέτηση αισθητήρων παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, ούτε ρεζέρβα, ούτε κιτ επισκευής. Κατ’επέκταση, η γαλλική εταιρία αναφέρει ότι θα βελτιώνουν την κατανάλωση και θα αυξάνουν την αυτονομία των αυτοκινήτων που θα τα φοράνε.
Πηγή:autoblog.gr



Michelin Uptis, the airless tires for mass production
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

Michelin: Έφτιαξε ελαστικά που δεν τρυπάνε!


Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που μπορεί να κληθεί να αντιμετωπίσει ένας οδηγός αυτοκινήτου είναι το κλατάρισμα ελαστικού, κάτι το οποίο η Michelin και η Ford, θέλουν να εξαλείψουν.

Για αυτό το σκοπό η γαλλική εταιρεία δημιούργησε ένα νέο τύπο ελαστικών με την ονομασία Selfseal, λέξη που αν μεταφραστεί απευθείας στα Ελληνικά, σημαίνει αυτοσφραγιζόμενο. Η επιλογή της λέξης δεν έγινε τυχαία αφού το εν λόγω ελαστικό μπορεί να διορθώνει ολικώς ή μερικώς, τρύπες των οποίων η διάμετρος φτάνει μέχρι τα 6.35 χλστ.

Αν και τα 6.35 χλστ. φαντάζουν μικρό νούμερο, τις περισσότερες φορές που ένα ελαστικό κλατάρει οφείλεται σε αντικείμενο μικρότερης διαμέτρου, όπως είναι οι πρόκες. Η Michelin στο Selfseal έχει τοποθετήσει εσωτερικά ένα μονωτικό υλικό το οποίο όταν σκιστεί, το κομμάτι που βρίσκεται γύρω από την τρύπα γεμίζει το κενό.

Με αυτόν τον τρόπο επιβραδύνεται η διαρροή αέρα και σύμφωνα με τους Γάλλους η ροή μπορεί να περιοριστεί σε ρυθμό μικρότερο των 15 psi ανά εβδομάδα (οι συνήθεις τιμές πίεσης στα ελαστικά αυτοκινήτων είναι 30 – 35 psi).

Η εφαρμογή των νέων Selfseal θα γίνει για πρώτη φορά στο Explorer, ένα SUV της Ford το οποίο κυκλοφορεί μόνο στις Η.Π.Α., μέσα στο 2019 ή το 2020.
Πηγή:motori.gr



The All-New Ford Explorer with Michelin Selfseal Tires Takes to the Road
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

Το μέλλον της Bridgestone

Bridgestone Enliten



Η καινοτόμος τεχνολογία Enliten, που παρουσιάστηκε το 2019 και καθιστά δυνατή τη χρήση λιγότερων υλικών για την παραγωγή ελαστικών, βελτιώνοντας την απόδοση καυσίμων των ελαστικών, δημιουργήθηκε για μία περισσότερο βιώσιμη κινητικότητα

Η Bridgestone επελέγη για να προμηθεύσει τουλάχιστον 100 νέες αρχικές τοποθετήσεις στην περιοχή της EMEA, σε περισσότερα από 50 διαφορετικά μοντέλα από 14 διαφορετικούς κατασκευαστές το 2019, με ετήσια αύξηση 10% σε εφαρμογές HRD+.

Για σχεδόν 90 χρόνια, η Bridgestone παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους κορυφαίους παγκοσμίως κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού (OEM). Το 2019, η Bridgestone παρέμεινε η νούμερο ένα επιλογή για τις BMW, Audi, SEAT και Toyota, ενώ παράλληλα συνέχισε να λειτουργεί ως κύριος προμηθευτής για κατασκευαστές όπως η Volkswagen, η Skoda και η Mercedes.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναζήτησαν την εμπειρία και την αφοσίωση της Bridgestone, ως της μεγαλύτερης εταιρείας ελαστικών και καουτσούκ στον κόσμο και κορυφαίου επενδυτή στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης, μέσα από διάφορες συνεργασίες καθ 'όλη τη διάρκεια του χρόνου - από πρωτοποριακά έργα CASE (αυτόνομα, ηλεκτρικά, συνδεδεμένα οχήματα πολλαπλών χρηστών) έως τα σημαντικά οφέλη των επιδόσεων των νέων τεχνολογιών ελαστικών και λύσεων, όπως η καινοτόμος τεχνολογία Enliten. Ως αποτέλεσμα αυτών των ισχυρών εταιρικών σχέσεων, η Bridgestone κατάφερε να παράσχει περίπου 100 νέες πρωτότυπες εφαρμογές στην περιοχή της EMEA, που τοποθετήθηκαν σε περισσότερα από 50 διαφορετικά μοντέλα από 14 διαφορετικούς κατασκευαστές. Επιπλέον, η εταιρεία είδε τις τοποθετήσεις ελαστικών με διάμετρο ζάντας 18" ή και μεγαλύτερη (HDR +) να αυξάνονται περισσότερο από 10% σε σχέση με το 2018.

Συστήνοντας την τεχνολογία Enliten
Το 2019, η Bridgestone εισήγαγε μια νέα τεχνολογία ελαφριών ελαστικών, την Enliten, για να βοηθήσει στη διαχείριση των προκλήσεων που έχει να αντιμετωπίσει η παγκόσμια κινητικότητα στον τομέα της βιωσιμότητας.
Σχεδιασμένη με γνώμονα το περιβάλλον, η Enliten επιτρέπει στα ελαστικά να έχουν εξαιρετικά χαμηλή αντίσταση κύλισης - βασικός παράγοντας στην απόδοση καυσίμου και τη χρήση της μπαταρίας - απαιτώντας παράλληλα λιγότερα υλικά [1] – μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του ελαστικού και βελτιώνοντας την απόδοση καυσίμου ή το εύρος χρήσης της μπαταρίας. Το 2019, η Enliten ενσωματώθηκε για πρώτη φορά στο ολοκαίνουργιο ID.3 της Volkswagen και το Audi RS Q3. Το 2020 η Bridgestone θα δουλέψει για να εφαρμόσει τα οφέλη της Enliten σε ακόμα περισσότερα μοντέλα και κατασκευαστές.

Μία συνεργασία για ρεκόρ
Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη είναι η πρόκληση, η Bridgestone έχει δεσμευτεί να βοηθήσει τους συνεργάτες του Αρχικού Εξοπλισμού να επιτύχουν τους στόχους τους. Παρόμοια και αυτό το έτος, η εταιρεία εξέλιξε πρωτοποριακά ελαστικά σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Volkswagen και της Renault.
Η μακρόχρονη συνεργασία της Bridgestone με τη Volkswagen δοκιμάστηκε μέσα στην πίστα το 2019. Ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Bridgestone Potenza εξελίχθηκαν μόνο για το ID.R, το ηλεκτρικό supercar της Volkswagen. Τα ελαστικά εξασφάλισαν την εμπιστοσύνη και την απόδοση που βοήθησε τη Volkswagen να σπάσει το παγκοσμίως γνωστό ρεκόρ EV του Nürburgring-Nordschleife κατά 40,56 δευτερόλεπτα.
Το Renault Mégane R.S. Trophy-R έσπασε επίσης ένα ακόμα ρεκόρ στο Nürburgring με τα ελαστικά υψηλής απόδοσης Potenza S007, επιδεικνύοντας την αντοχή των ελαστικών Bridgestone και την αφοσίωση της εταιρείας στους συνεργάτες της.
Πηγή:cartest.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

Bridgestone: Νέα ελαστικά χωρίς αέρα

Έχουν ήδη ξεκινήσει οι δοκιμές σε οχήματα

Εικόνα


Τα “αλεξίσφαιρα” σε τρυπήματα ελαστικά δεν αποτελούν πλέον σενάριο επιστημονικής φαντασίας, αλλά βρίσκονται ένα βήμα πριν μπουν στην παραγωγή. Μπορεί να μην είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κάτι τέτοιο στην πράξη, η Bridgestone ασχολείται μαζί τους εδώ και δέκα χρόνια, όπως άλλωστε και άλλοι κατασκευαστές. Η Michelin για παράδειγμα σε συνεργασία με την General Motors είχε παρουσιάσει πέρσι το καλοκαίρι ένα ελαστικό με τεχνολογία Uptis (Unique Puncture-proof Tire System – Μοναδικό Αδιάτρητο Σύστημα Ελαστικού), το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2024. Ωστόσο η τεχνολογία αυτή βρίσκεται συνεχώς σε εξέλιξη με τους κατασκευαστές να ακολουθεί ο καθένας τον δικό του δρόμο εξέλιξης, εξερευνώντας την, και πλέον η Bridgestone είναι σε θέση να ανακοινώσει ένα νέο σημαντικό και πρωτοποριακό επίτευγμα.

Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο πως η Bridgestone το 2013, είχε παρουσιασεί ήδη τη δεύτερη γενιά των πρωτότυπων ελαστικών της, χωρίς όμως αυτά να έχουν μπει ακόμη στην παραγωγή. Τόσο το Uptis όσο και το νέο ελαστικό της Bridgestone έχουν σχεδιαστεί με την ίδια φιλοσοφία, να μην χρειάζονται αέρα και να μην κλατάρουν. Όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, το ελαστικό της Bridgestone διαθέτει σκελετό κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο θερμοπλαστικό, ενώ χάρη στο σχεδιασμό του μπορεί να αντέξει βάρος μέχρι και 2.267 κιλών! Η νέα τεχνολογία των ελαστικών της Bridgestone έχει ήδη δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες και βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης. Η χρήση αυτών των ελαστικών στα αυτοκίνητα θα έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για τον οδηγό, που δεν θα χρειάζεται να τσεκάρει την πίεσή τους ποτέ, όσο και για το αυτοκίνητο, αφού θα μειώνονται οι εκπομπές CO2. Όσα οχήματα χρησιμοποιούν ελαστικά συμβατικής τεχνολογίας, χάνουν ενέργεια απ’ την παραμόρφωση των ελαστικών κατά την περιστροφή τους. Με την απλοποίηση του σχεδιασμού τους και το γεγονός ότι στη θέση του αέρα υπάρχει πλέον ένα εύκαμπτος πλαστικός σκελετός, η Bridgestone αναφέρει πως έχει καταφέρει να μειώσει την απώλεια της ενέργειας, καθώς το σχήμα τους δεν παραμορφώνεται τόσο πολύ, με αποτέλεσμα να μειώνονται έμμεσα και οι εκπομπές ρύπων CO2.


Εικόνα


Προς το παρόν η Bridgestone δεν αναφέρει αν η τεχνολογία που αναπτύσσει θα περάσει και στα ελαστικά μοτοσυκλετών και σκούτερ, όμως επιβεβαίωσε πως είναι ιδανικά για ποδήλατα. Χάρη στο γεγονός ότι δεν χρειάζονται φούσκωμα, έχουν και μεγαλύτερη χιλιομετρική διάρκεια, αφού ως γνωστόν ένα ξεφούσκωτο ελαστικό φθείρεται πιο εύκολα απ’ ότι ένα με τη σωστή πίεση. Αν θα τα δούμε στο μέλλον στις μοτοσυκλέτες και σκούτερ παραμένει άγνωστο, ενώ δημιουργούνται αρκετά ερωτήματα όπως πόσο θα είναι το βάρος τους και αν θα ξεπερνά αυτό των συμβατικών ελαστικών. Το βάρος των ελαστικών πάντοτε έπαιζε μεγάλο ρόλο, καθώς καθορίζει πόσο έντονο θα είναι το γυροσκοπικό φαινόμενο στις μοτοσυκλέτες, επηρεάζοντας έτσι την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Επίσης, άλλο ένα ερώτημα που δημιουργείται πώς η εταιρεία θα καταφέρει να δημιουργήσει ένα σκελετό, ο οποίος θα προσφέρει και την απαραίτητη κορόνα στο ελαστικό για να διατηρείται η πρόσφυση κατά το πλάγιασμα της μοτοσυκλέτας.
Πηγή:motomag.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

Νέα περιβαλλοντική τεχνολογία για τα ελαστικά του μέλλοντος


Εικόνα


Η Bridgestone Corporation ανακοίνωσε ότι εξέλιξε ένα ελαστικό χωρίς αέρα, το οποίο στο μέλλον θα μπορούσε να αποδειχθεί μία βιώσιμη και φιλικότερη προς το περιβάλλον εναλλακτική πρόταση σε σχέση με τα κλασικά ελαστικά.

Το Όραμα της Bridgestone σε σχέση με το περιβάλλον υποστηρίζει τον Στόχο της Εταιρίας να συμμετάσχει ενεργά στη δημιουργία μίας περισσότερο βιώσιμης κοινωνίας, με ιδιαίτερη έμφαση σε τρεις τομείς –την ενίσχυση της οικολογίας, τη διατήρηση των πηγών ενέργειας και τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Στα πλαίσια αυτού του Οράματος, η Bridgestone εργάζεται πάνω σε διάφορα σχέδια, όπως το ελαστικό χωρίς αέρα, το οποίο εν τέλει θα συμβάλλει σε ένα υγιέστερο περιβάλλον, όχι μόνο επί του παρόντος αλλά και για τις μελλοντικές γενιές.

Τα ελαστικά χωρίς αέρα έχουν λιγότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον σε σχέση με τα κλασικά ελαστικά αλλά μέχρι τώρα αντίστοιχες ιδέες ελαστικών αποδείχθηκαν πολύπλοκες για μαζική παραγωγή. Η Bridgestone εξέλιξε την τεχνολογία αυτή με σκοπό την πρακτική εφαρμογή.

Χάρη στη μοναδική κατασκευή των ακτινών, που εκτείνονται κατά μήκος των εσωτερικών πλευρών των ελαστικών και υποστηρίζουν το βάρος του οχήματος, δεν υπάρχει καμία ανάγκη να συμπληρώνετε τακτικά τον αέρα των ελαστικών, γεγονός που σημαίνει ότι τα ελαστικά απαιτούν λιγότερη συντήρηση. Παράλληλα, εξαλείφεται η ανησυχία για κλαταρίσματα. Επιπλέον, η κατασκευή της ακτίνας εντός του ελαστικού αποτελείται από επαναχρησιμοποιήσιμη, θερμοπλαστική ρητίνη* και κατά μήκος της γόμας στο τμήμα του πέλματος, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι 100% ανακυκλώσιμα. Ως αποτέλεσμα, τα ελαστικά θέτουν νέα πρότυπα στους τομείς του περιβάλλοντος, της ασφάλειας και της αναπαυτικότητας.

Η Bridgestone επιδιώκει την τεχνολογική εξέλιξη με στόχο την επίτευξη μίας αυτό – ανανεώσιμης διαδικασίας, η οποία θα δρα προληπτικά, μεγιστοποιώντας την κυκλική χρήση των πηγών από φθαρμένα ελαστικά σε νέα ελαστικά καθώς και τη χρήση ανακυκλώσιμων πηγών.

Το ελαστικό χωρίς αέρα, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο περίπτερο της Bridgestone, στην 42η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Πηγή:topontiki.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6638
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από MacPap »

Εγω είμαι περίεργος να δω πως θα συμπεριφέρονται στο ανέβα κατέβα των πεζοδρομίων.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3383
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Tα ελαστικά του μέλλοντος

Δημοσίευση από Johnny »

MacPap έγραψε: 08 Μαρ 2021, 13:22 Εγω είμαι περίεργος να δω πως θα συμπεριφέρονται στο ανέβα κατέβα των πεζοδρομίων.
Εαν προσεξεις πιο πάνω εχει ανεβασμα σε <<πεζοδρόμιο>> ανωμαλίες εδάφους οπότε απουσία ζάντας ισως εχει περισσότερες ανοχές και μάλλον καθόλου χτυπήματα στην απούσα ζαντα.
1) Εμένα με προβληματίζει στις υψηλές ταχύτητες και στροφές η απόλυτη ελαστικότητα στο υλικό κάτω απο το πέλμα (τυπου ζαντας).
2) Η φθορα στο πέλμα

Πάντως κλατάρισμα και στραβωμα ζαντας δεν παίζει και σίγουρα εχει συνολικά το μισό βάρος.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλλες νέες τεχνολογίες...”