Google: Ιδού το πρώτο αυτοκινούμενο όχημα
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2014, 10:21
Εδώ και καιρό η Google δουλεύει το concept των αυτοκινούμενων οχημάτων!
Ωστόσο, τώρα μόλις παρουσίασε το πρώτο πραγματικά αυτοκινούμενο όχημα χωρίς τιμόνι και pedal και με το ωοειδές σχήμα.
Πιο συγκεκριμένα, αυτή είναι η πρώτη απόπειρα της εταιρείας να κατασκευάσει εξ ολοκλήρου ένα όχημα αντί να «πειράξει» κάποιο υπάρχον μοντέλο και όπως όλα δείχνουν μέσα στο καλοκαίρι θα πραγματοποιήσει και τις πρώτες δοκιμές ευρείας κλίμακας.
Έτσι, όπως φαίνεται και από το παρακάτω βίντεο, το εν λόγω όχημα δεν διαθέτει παρά ελάχιστα όργανα που να θυμίζουν ένα συμβατικό αυτοκίνητο, αφού δεν έχει τιμόνι, καθρέφτες, πεντάλ, λεβιέ ταχυτήτων, ενώ και η τελική του ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα την ώρα.
Μάλιστα, η κίνηση του ελέγχεται κεντρικά από ένα προηγμένο σύστημα πλοήγησης που συνεργάζεται με αισθητήρες για την αποφυγή τυχόν συγκρούσεων, ενώ το εσωτερικό του prototype οχήματος είναι κατασκευασμένο από μαλακά υλικά ώστε στην περίπτωση πρόσκρουσης να ελαχιστοποιεί κάθε πιθανότητα τραυματισμού των δύο συνολικά επιβατών που μπορεί να φιλοξενήσει.
Τέλος, πριν την επίσημη κυκλοφορία των αυτοκινούμενων οχημάτων της, που η εταιρεία δεν έχει ορίσει χρονικά, θα πρέπει να θεσπιστεί ένα νομικό πλαίσιο που να καλύπτει κάθε πιθανό σενάριο σχετικά με την κυκλοφορία των εν λόγω οχημάτων.
www.neolaia.gr
Ωστόσο, τώρα μόλις παρουσίασε το πρώτο πραγματικά αυτοκινούμενο όχημα χωρίς τιμόνι και pedal και με το ωοειδές σχήμα.
Πιο συγκεκριμένα, αυτή είναι η πρώτη απόπειρα της εταιρείας να κατασκευάσει εξ ολοκλήρου ένα όχημα αντί να «πειράξει» κάποιο υπάρχον μοντέλο και όπως όλα δείχνουν μέσα στο καλοκαίρι θα πραγματοποιήσει και τις πρώτες δοκιμές ευρείας κλίμακας.
Έτσι, όπως φαίνεται και από το παρακάτω βίντεο, το εν λόγω όχημα δεν διαθέτει παρά ελάχιστα όργανα που να θυμίζουν ένα συμβατικό αυτοκίνητο, αφού δεν έχει τιμόνι, καθρέφτες, πεντάλ, λεβιέ ταχυτήτων, ενώ και η τελική του ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα την ώρα.
Μάλιστα, η κίνηση του ελέγχεται κεντρικά από ένα προηγμένο σύστημα πλοήγησης που συνεργάζεται με αισθητήρες για την αποφυγή τυχόν συγκρούσεων, ενώ το εσωτερικό του prototype οχήματος είναι κατασκευασμένο από μαλακά υλικά ώστε στην περίπτωση πρόσκρουσης να ελαχιστοποιεί κάθε πιθανότητα τραυματισμού των δύο συνολικά επιβατών που μπορεί να φιλοξενήσει.
Τέλος, πριν την επίσημη κυκλοφορία των αυτοκινούμενων οχημάτων της, που η εταιρεία δεν έχει ορίσει χρονικά, θα πρέπει να θεσπιστεί ένα νομικό πλαίσιο που να καλύπτει κάθε πιθανό σενάριο σχετικά με την κυκλοφορία των εν λόγω οχημάτων.
www.neolaia.gr