Όχι... τα είπες μια χαρά. Οι λέξεις υποπίεση και υπερπίεση είναι μάλλον λιγό τεχνική "αργκό". Ουσιαστικά αυτό που έχει σημασία είναι όπως είπες, το σημείο αναφοράς 1atm του αέρα, απο όπου έχουμε πίεση μεγαλύτερη ή μικρότερη.MacPap έγραψε:Ελπίζω να μην μπερδεψα τα πράγματα περισσότερο απ ότι ήθελα ( )
@athanatos Αν το αμάξι φτάσει να συνθλιβεί τόσο ώστε να σκάσει η φιάλη, ακόμα και γκάζι να μην είχε, γεγονός είναι οτι ούτε να θάψουν δεν θα βρούν, οπότε σε εκείνο το σημείο δεν έχει και πολύ νόημα. Πάντως, έχει συμβεί πρίν χρόνια στην Ιταλία να ξεσπάσει φωτιά απο ατύχημα στον αυτοκινητόδρομο, αλλα πολύ μεγάλες ταχύτητες και εξαιρετικά παραμορφωμένα οχήματα.
Συμμερίζομαι την άποψη οτι τα υγραεριοκίνητα έχουν το ίδιο επίπεδο ασφάλειας με τα βενζινοκίνητα και τα diesel.