Τέλος στα πετρελαιοκίνητα;

Εδώ θα βρείτε ότι έχει σχέση με την πετρελαιοκίνηση...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Haridimos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4441
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Τέλος στα πετρελαιοκίνητα;

Δημοσίευση από Haridimos » 26 Φεβ 2017, 00:58

ΣΑΛΟΣ στην αυτοκινητοβιομηχανία! Έρχεται το… τέλος στα DIESEL αυτοκίνητα! – Τι γίνεται; (ΦΩΤΟ)

Εικόνα

Ταξιδεύοντας ανά τον κόσμο και μιλώντας με ανθρώπους που κινούν τα νήματα της Παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι σαφής η πρόθεση των εταιρειών να στραφούν προς τους κινητήρες βενζίνης τα επόμενα χρόνια, κυρίως σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα μικρού κυβισμού.


Την τάση αυτή την έχουμε γράψει – αναλύσει αρκετές φορές, προσπαθώντας να μεταφέρουμε το τι έρχεται στην αυτοκινητοβιομηχανία. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι εκνευρίζονται, γιατί προφανώς νιώθουν ότι «προσβάλουμε» την επιλογή τους. «Δεν ξέρω τι λέτε αλλά εγώ πάω Θεσσαλονίκη με 50€» λέει ο άλλος νιώθοντας χαρούμενος για αυτό. Σωστά, άλλο να πληρώνεις στο πρατήριο 50 ευρώ για να γεμίσεις -έχοντας σε κάποιες περιπτώσεις και μεγαλύτερη αυτονομία ανά λίτρο- και άλλο 60 ευρώ που πλήρωνες με βενζίνη. Βέβαια όλα αυτά τα… δεκάρικα της διαφοράς, τα έχεις πληρώσει μαζεμένα στην αξία αγοράς του αυτοκινήτου ( + 2.500 με 3.500€ η διαφορά). Αλλά αυτό κανένας δεν το σκέφτεται στο πρατήριο…

Τα diesel αυτοκίνητα είναι το νέο… παιχνιδάκι μας, το οποίο μάθαμε πολύ αργότερα από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, οι οποίοι ήδη το γυρνάνε στη βενζίνη, τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά.

Όμως τα δεδομένα αλλάζουν άρδην και αυτό πρέπει να το δούμε κατάματα. Πολλές εταιρείες ανακοινώνουν πως δεν θα τοποθετήσουν μικρούς diesel στα νέα τους μοντέλα (προσφάτως η Toyota για το CH-R), ενώ ήδη εταιρείες που τεχνολογικά θεωρούνται (από την αγορά) ιδιαίτερα μπροστά από τις εξελίξεις, έχουν καταργήσει την παραγωγή τέτοιων κινητήρων, όπως για παράδειγμα έχει κάνει η Volvo.

Η Skoda δε θα τοποθετήσει τον 1.6lt diesel στο Kodiaq, ενώ έχει βάλει τον 1,4lt βενζίνης.

Η παραγωγή diesel κινητήρων είναι ασύμφορη, γιατί απλά δεν μπορούν να καλυφθούν οι αυστηρές προδιαγραφές ρύπων της Ε.Ε. Και αν ποτέ η Ένωση σοβαρευτεί και αποφασίσει να εφαρμόσει τη νομοθεσία που η ίδια έχει ψηφίσει, ΚΑΝΕΝΑΣ σημερινός diesel δε θα μπορούσε να πουληθεί, αφού όλοι ξεπερνούν τα όρια εκπομπής του Αζώτου!
Οι «εγκέφαλοι» των εταιρειών έχουν πέσει πάνω στους κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι πλέον είναι πολύ κοντά σε κατανάλωση με τους diesel.

Για παράδειγμα το νέο Nissan Micra, το οποίο οδηγήσαμε στην Κροατία. Η κατανάλωση που καταγράψαμε με το νέο κινητήρα βενζίνης των 0,9lt απόδοσης 90PS ήταν στα 5,9lt/100 km και χωρίς καμία… έκπτωση στον τρόπο οδήγησης και με δύο επιβάτες να μεταφέρονται με αυτό.

Η κατανάλωση με τον βενζίνης 0,9lt
Την επόμενη ημέρα στο ίδιο αυτοκίνητο, με τον diesel των 1,5lt απόδοσης επίσης 90PS, με έναν επιβάτη (δηλαδή σχεδόν -100 κιλά) στην ίδια διαδρομή, καταγράψαμε κατανάλωση 5,2lt/100km.
Εικόνα


Η κατανάλωση με τον πετρελαίου 1,5lt
Κακά τα ψέματα, η διαφορά κατανάλωσης των δύο κινητήρων δεν μπορεί να αποσβέσει τη διαφορά που θα έχουν στην τιμή, ούτε σε τρία χρόνια, έστω κι αν ακόμα το πετρέλαιο είναι οικονομικότερο από την βενζίνη…
Εικόνα

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα πλέον και ας το δούμε καθαρά. Το τέλος των μικρών diesel κινητήρων πλησιάζει…

newsauto.gr

27/01/2017
Πηγή: http://www.makeleio.gr/%CF%83%CE%B1%CE% ... %B5%CF%84/
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι

Απάντηση

Επιστροφή σε “Πετρελαιοκίνηση....”