Σελίδα 1 από 1

64ο Ράλλυ Ακρόπολις 2018

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2018, 20:08
από Johnny
64ο Ράλλυ Ακρόπολις 2018

Στα τέλη της τρέχουσας εβδομάδας (1-3 Ιουνίου) ξεκινά το 64ο Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο προσμετρά για πέμπτη χρονιά φέτος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC). Για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, η Οργανωτική Επιτροπή της ΟΜΑΕ και οι συνδιοργανωτές του αγώνα πέτυχαν να επαναφέρουν την τριήμερη δομή του αγώνα, την υπερειδική διαδρομή στον ιππόδρομο Μαρκόπουλου, και την εκκίνηση στη φυσική της θέση, στη σκιά του Παρθενώνα. Το Ακρόπολις πέρασε στη “σφαίρα” του ERC το 2014, με το επίκεντρο τότε να ήταν το Λουτράκι, ενώ από το 2016 ο αγώνας επέστρεψε στη Λαμία.

Παράλληλα με τον 3ο γύρο του ERC, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 αποτελεί τον 3ο γύρο του πανελλήνιου πρωταθλήματος Ράλλυ, και τον 1ο γύρο του Π.Π. Ράλλυ Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2018.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχει συνολικό μήκος 867,72 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 237,89 είναι αγωνιστικά και αποτελούν τις 12 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Μετά την εκκίνηση στην Ακρόπολη (11:00) το πρωί της Παρασκευής 1/06, ο αγώνας θα ξεκινήσει με την υπερειδική του ιπποδρόμου Μαρκόπουλου (15:26) και θα ακολουθήσει η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, η Θήβα των 30,53 χλμ., στις 17:34.

Το Σάββατο 2/06 οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν δύο φορές τον κύκλο των τριών ειδικών διαδρομών “Νέα Άμφισσα”, “Δροσοχώρι” και “Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα” νότια της Λαμίας, επιστρέφοντας ενδιάμεσα στο service park της πανελλήνιας έκθεσης Λαμίας στις 13:52. Η Κυριακή 3/06 περιλαμβάνει επίσης δύο επαναλήψεις των ΕΔ «Γραμμένη» και «Δίβρη», δυτικά και βόρεια της Λαμίας, πριν την επιστροφή στην ΠΕΛ για τον τερματισμό στις 15:04.
Οι συμμετοχές του ERC

Ο άκρως ικανοποιητικό αριθμό των 19 αγωνιστικών -προδιαγραφών R5- περιλαμβάνει και τον Alexey Lukyanuk, πρωτοπόρο της βαθμολογίας του ERC και νικητή των δύο πρώτων αγώνων του 2018 στις Αζόρες και Κανάριες νήσους. Μεταξύ των πληρωμάτων από 18 εθνικότητες δεν βρίσκεται ο περσινός πρωταθλητής του ERC και νικητής του Ακρόπολις, Kajetan Kajetanowitz, καθότι ο Πολωνός φέτος αναζητά την τύχη του στο WRC. Ωστόσο, το παρόν δίνουν μια σειρά από εθνικούς πρωταθλητές της Ευρώπης, όπως οι εξής:

Bruno Magalhaes: ο τετράκις πρωταθλητής Πορτογαλίας αναζητά τη νίκη για να καλύψει το χαμένο έδαφος των προβλημάτων που τον άφησαν έβδομο στα Κανάρια.
Norbert Herczig: τετράκις πρωταθλητής Ουγγαρίας.

Grzegorz Grzyb: πρώην πρωταθλητής Πολωνίας, είχε τερματίσει τρίτος πέρσι.

Lukasz Habaj: διάδοχος του Kajetanowicz στο «θρόνο» της Πολωνίας.

Eyvind Brynildsen: ο ταχύς Νορβηγός έχει αγωνιστεί στο Ακρόπολις επί WRC.

Ιορδάνης Σερδερίδης: ο ελληνικής καταγωγής οδηγός, με βελγική αγωνιστική άδεια, είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής WRC Trophy του 2017.

Γιώργος Φιλιππίδης: ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 επιστρέφει με το Fabia R5 για να εξιλεωθεί για την περσινή εγκατάλειψη στο τέλος του αγώνα.

Αλέξανδρος Τσουλόφτας: ο Κύπριος είναι ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα της Ευρώπης, και φέτος θέλει το βάθρο που οριακά έχασε πέρσι.

Σίμος Γαλαταριώτης: ο πολλαπλός πρωταθλητής Κύπρου κάνει ένα βήμα παραπάνω στο Ακρόπολις με το Skoda Fabia R5.

Θέμης Χαλκιάς: ο μόνιμος πρωταγωνιστής των ελληνικών ράλλυ πραγματοποιεί το όνειρό του, να αγωνιστεί στο Ακρόπολις με κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκίνητο, εξασφαλίζοντας για πρώτη φορά φέτος ένα Skoda Fabia R5 της Motorsport Italia.

Paulo Nobre: ο Βραζιλιάνος αποδεσμεύτηκε από τις επιχειρήσεις του για να επιστρέψει φέτος στα ράλλυ, και στο Ακρόπολις μετά το 2012.

Orhan Avcioglu: O Τούρκος είναι ο περσινός νικητής του FIA Balkan Rally Trophy

Juuso Nordgren: ένα νέο μεγάλο ταλέντο από τη Φινλανδία, μόλις 21 ετών, είναι μέλος της εργοστασιακής Skoda Motorsport στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Οι 15 ταχύτεροι οδηγοί του ERC στην Κατατακτήρια Διαδρομή της Πέμπτης 31/05 (16:18), στη ΒΙ.ΠΕ. Λαμίας, θα επιλέξουν το ίδιο απόγευμα στις 19:00 στο Service Park τη θέση εκκίνησής τους στις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής. Κάτι τέτοιο είναι αρκετά κρίσιμο, ειδικά λόγω του μήκους 30 χιλιομέτρων της μεγαλύτερης Ειδικής του αγώνα, στο πεδίο βολής της Θήβας.

Παράλληλα, το Ακρόπολις έχει συγκεντρώσει φέτος τις περισσότερες συμμετοχές (7) στην κατηγορία ERC2, με αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν, όπου μεταξύ των κορυφαίων διεθνών συμμετοχών υπάρχουν και ρεαλιστικές ελληνικές ελπίδες, ενώ η κατηγορία ERC3 -με τα λιγότερο ισχυρά αυτοκίνητα- έχει τέσσερις συμμετοχές, και επίσης ελληνικό ενδιαφέρον.
Alexey Lukyanuk (ERC1, Ford Fiesta R5)

«Είναι ένα από τα πιο δύσκολα ράλλυ της χρονιάς για αυτοκίνητα και πληρώματα. Έτρεξα σ’ αυτό πριν δύο χρόνια με διαφορετικό συνοδηγό αλλά φύγαμε νωρίς με σπασμένη ανάρτηση λόγω λανθασμένων σημειώσεων σ’ ένα σημείο. Περισσότερο από το μισό ράλλυ θα είναι νέο για μένα, και είναι ενδιαφέρον ότι ξεκινάμε με μια μεγάλη Ειδική το πρώτο απόγευμα. Θέλει προσοχή για να πάρουμε τη σωστή θέση εκκίνησης, και υπάρχει πάντα η πιθανότητα να βρεθείς πίσω από ένα αργό πλήρωμα, ή από ένα αυτοκίνητο με προβλήματα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να χάσεις πολύ χρόνο σε μια στιγμή. Αλλά έτσι είναι ο συναγωνισμός κι έτσι θα παίξουμε. Θα είναι ένα συναρπαστικό τριήμερο».
Bruno Magalhães (ERC1, Skoda Fabia R5)

«Αυτό το ράλλυ είναι σίγουρα αρκετά σκληρό. Είναι διαφορετικό από πέρσι, κάποιες Ειδικές έχουν αντίθετη φορά και μία από αυτές είναι εντελώς νέα. Αυτό το ράλλυ είναι πολύ διάσημο διότι όλοι ξέρουν πόσο δύσκολο είναι, με πολύ σκληρές Ειδικές. Πρέπει να είσαι γρήγορος, αλλά την ίδια στιγμή να προσπαθείς και να αποφεύγεις τα προβλήματα. Με θερμοκρασία κοντά στους 30 ο Κελσίου, πρέπει να διαχειρίζεσαι το αυτοκίνητο, τις συνθήκες, τα ελαστικά και τον εαυτό σου, οπότε όλα είναι δύσκολα σε αυτό το ράλλυ. Είναι μια μεγάλη πρόκληση, και όλοι ξέρουν ότι το Ακρόπολις είναι ένα από τα πιο διάσημα ράλλυ του κόσμου».
Norbert Herczig (ERC1, Skoda Fabia R5)

«Δεν έχω αγωνιστεί ποτέ στο παρελθόν σε αυτό το ράλλυ, αλλά αυτό ισχύει για όλα τα ράλλυ διότι είμαι νέος στο πρωτάθλημα. Δεν έχω σημαντικές πληροφορίες για τον αγώνα, μόνο κάποια εσωτερικά πλάνα που μου έχει δώσει η ομάδα. Η Baumschlager Rallye & Racing μου λέει ότι έχουν αλλάξει πολλά από πέρσι».
Eyvind Brynildsen (ERC1, Ford Fiesta R5)

«Στο χώμα θα είμαι πολύ απογοητευμένος αν δεν καταφέρω να πιάνω τον [Alexey] Lukyanuk. Στα Κανάρια ήμουν πνευματικά προετοιμασμένος ότι δεν θα ήμουν στο ρυθμό του, αλλά ήλπιζα διαρκώς. Όμως, στο Ακρόπολις θα πρέπει να είμαι στο ίδιο επίπεδο, παρά την έλλειψη δοκιμών. Έφτασα κοντά στη δεύτερη θέση στο Pruction WRC [στο Ακρόπολις του 2018] αλλά έσπασε ο κινητήρας στη μάχη με τον [Toshi] Arai, τον [Juho] Hänninen και τον [Andreas] Aigner. Είναι ένα αληθινά σκληρό ράλλυ αλλά προετοιμαζόμαστε όσο καλύτερα μπορούμε, φτιάχνουμε το αυτοκίνητο σαν άρμα, προσπαθούμε να επιβιώσουμε και ελπίζουμε να ανέβουμε στο βάθρο και να κερδίσουμε».
Juuso Nordgren (ERC1, Skoda Fabia R5)

«Πρώτα από όλα επιδιώκω να αποκτήσω εμπειρία και να μάθω. Ξέρω ότι αυτός ο αγώνας είναι αληθινά απαιτητικός και σκληρός. Ξέροντας ότι θα υπάρχουν γρήγοροι και έμπειροι οδηγοί, πρώτα απ’ όλα θα θέσω στόχο να τερματίσω σ’ αυτό το ράλλυ που είναι ένα ορόσημο. Παρακολουθώ τακτικά το ERC. Είναι ένα πρωτάθλημα με υψηλό συναγωνισμό, μια καλή πλατφόρμα για νέους οδηγούς. Ο promoter κάνει καλή δουλειά, που σημαίνει ότι δίνει την ευκαιρία στους οδηγούς να αποκτήσουν αναγνώριση. Το μίγμα έμπειρων οδηγών και νέων ταλέντων κάνει το ERC ακόμα πιο ενδιαφέρον».
Sergei Remennik (ERC2, Mitsubishi Lancer Evolution X)

«Αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο ράλλυ, ένα από τα πιο σκληρά από άποψη επιφάνειας με κοφτερές πέτρες και αυλακώσεις. Δεν είναι εύκολο να περισώσεις το αυτοκίνητο και να τερματίσεις εδώ. Τα αυτοκίνητα παραγωγής [κατηγορίας Ν] δουλεύουν καλά σε αγώνες με το μισό μήκος, αλλά είναι δύσκολο να κάνεις έναν πλήρη αγώνα του ERC χωρίς μηχανικά προβλήματα. Οδεύουμε στο Ακρόπολις ως πρωτοπόροι στην Κλάση μας, υπάρχουν περισσότεροι που θα συμμετάσχουν σ’ αυτόν τον αγώνα, αλλά δεν αισθανόμαστε κάποιο πνευματικό φορτίο – και είναι πάντα ευχάριστο να είσαι επικεφαλής».
Πηγή:autoblog.gr


Με μια ματιά

Εκκίνηση: Παρασκευή 1 Ιουνίου, 11:00, Ακρόπολη
Τερματισμός: Κυριακή 3 Ιουνίου, 15:04, Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας
Κέντρο αγώνα: Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας
Μήκος αγώνα: 867,72 χλμ.
Μήκος ΕΔ: 237,89 χλμ.
Αριθμός ΕΔ: 12
Μεγαλύτερη ΕΔ: Θήβα (30,53 χλμ.)
Μικρότερη ΕΔ: Υπερειδική Ιπποδρόμου Μαρκόπουλου
Συμμετοχές: 34 (ERC) & 33 (Πανελλήνια Πρωταθλήματα)
Εθνικότητες συμμετοχών: 18

Re: 64ο Ράλλυ Ακρόπολις 2018

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2018, 20:12
από Johnny
Οι απόψεις των οδηγών για τις ειδικές διαδρομές

Τα πληρώματα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 συμπλήρωσαν ένα διήμερο αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών του αγώνα -πλην της Υπερειδικής του Ιπποδρόμου- και η πλειοψηφία τους τις βρήκε άκρως ενδιαφέρουσες, ενώ αρκετοί οδηγοί τόνισαν ότι υπάρχουν πολλά “πονηρά” και σκληρά σημεία που χρειάζονται προσοχή.

Αγαπημένες ειδικές μεταξύ των πληρωμάτων αποδείχθηκαν η Θήβα και η Νέα Άμφισσα. Η δράση ξεκινά αύριο, Πέμπτη 31 Μαΐου στις 16:18, με την διεξαγωγή της κατατακτήριας ειδικής διαδρομής (3.70 χλμ.) που θα κρίνει και τη σειρά εκκίνησης των 15 πρώτων του ERC.

Ακολουθούν οι δηλώσεις των πληρωμάτων μετά τις αναγνωρίσεις:
LUKYANUK Alexey – ARNAUTOV Alexey

Οι Ειδικές είναι πολύ εντυπωσιακές. Σκληρές όπως πάντα, αλλά υπάρχουν κομμάτια γρήγορα και πολύ καλά προετοιμασμένα. Περιμένουμε την εκκίνηση.
MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo

Υπάρχουν μερικές Ειδικές Διαδρομές που είναι αρκετά σκληρές. Κάποιες είναι σε καλή κατάσταση άλλες όμως έχουν αρκετές πέτρες. Θα δούμε πως θα πρέπει να κινηθούμε. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα κάνουμε καλή δουλειά αλλά θα πρέπει να προφυλάξουμε αυτοκίνητο και ελαστικά.
HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon

Πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα. Μου άρεσαν οι Ειδικές Διαδρομές καθώς κάποιες είναι αρκετά όμοιες με ειδικές που έχω αγωνιστεί σε ράλλυ της Ουγγαρίας.
GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub

Ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος. Έχουμε τρέξει βέβαια κάποιες Ειδικές ξανά, αλλά με αντίθετη φορά. Θα πρέπει να αποφύγουμε τις μεγάλες πέτρες στους αρκετά ανώμαλους δρόμους. Η ειδική της Θήβας είναι πολύ ενδιαφέρουσα και με ωραίο οδόστρωμα, ενώ δίνει τη δυνατότητα στους θεατές να απολαύσουν τα αυτοκίνητα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica

Τελειώσαμε με τις αναγνωρίσεις των Ειδικών. Η Θήβα είναι αρκετά πονηρή αν και όχι τόσο σκληρή, αλλά οι υπόλοιπες ειδικές είναι αρκετά σκληρές. Δεν είναι σίγουρο ότι ο ταχύτερος θα είναι και ο νικητής του αγώνα.
TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis

Πολύ ενδιαφέρον αγώνας, θα είναι ένα παραδοσιακό Ράλλυ Ακρόπολις. Θα παιχτούν πολλά στα ελαστικά καθώς ο αγώνας μαζί με την Κατατακτήρια Ειδική είναι τέσσερις ημέρες και τα χιλιόμετρα αρκετά. Μου άρεσε περισσότερο το Δροσοχώρι καθώς είναι πολύ τεχνική Ειδική. Ο συναγωνισμός θα είναι μεγάλος με πολλά πληρώματα να παλεύουν για τη νίκη.
VON THURN UND TAXIS Albert – CHRISTIAN Frank

Ο αγώνας έχει πολύ ωραίες Ειδικές Διαδρομές, μεγάλες, ενδιαφέρουσες και δύσκολες. Είναι ένα πραγματικό Ράλλυ Ακρόπολις και ανυπομονώ να ξεκινήσει ο αγώνας. Πιο ωραία ειδική διαδρομή είναι η Θήβα.
PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej

Η ΕΔ Θήβα είναι πάρα πολύ ωραία. Αντιθέτως το Δροσοχώρι και το Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα είναι πολύ δύσκολες Ειδικές για τα αυτοκίνητα. Μπορεί να έχουμε κάποιο πρόβλημα σε αυτές.»
Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin

Ζω το όνειρό μου, καθώς ήθελα να αγωνιστώ στο Ράλλυ Ακρόπολις από παιδί. Οι Ειδικές του Σαββάτου είναι ωραίες, αλλά θα χρειαστεί προσοχή καθώς έχουν πολλές πέτρες. Η αγαπημένη μου Eιδική Dιαδρομή είναι η Νέα Άμφισσα, όπου θα προσπαθήσω να το διασκεδάσω πηγαίνοντας γρήγορα.
Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios

Οι Ειδικές για εμάς είναι κάτι καινούργιο. Είναι αρκετά μεγάλες και έχουν αρκετά διαφορετικά είδη οδοστρώματος. Είναι μία πρόκληση αλλά γενικά μας αρέσουν πολύ. Θα απολαύσουμε να οδηγήσουμε στον αγώνα. Η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα (Θήβα) είναι μία πρόκληση που πιστεύω θα μας αρέσει όπως επίσης και οι ειδικές της Κυριακής (Γραμμένη, Δίβρη).
ALONSO Juan-Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo

Οι Ειδικές είναι πολύ όμορφες αλλά αρκετά απαιτητικές. Ξέρουμε όμως ότι αυτό είναι το πνεύμα του Ράλλυ Ακρόπολις. Μας θυμίζουν λίγο τις Ειδικές που έχουμε στην Αργεντινή. Νομίζω ότι έχουμε μία καλή ευκαιρία να κατακτήσουμε την πρώτη θέση στην κατηγορία μας.
PROTASOV Yurii – CHEREPIN Pavlo

Έχω αγωνιστεί ξανά στο Ακρόπολις. Μου αρέσουν πολύ οι Ειδικές Διαδρομές του φετινού αγώνα καθώς έχουν μεγάλη διάρκεια. Πιο ωραία είναι η ειδική της Θήβας.
NORDGREN Juuso – SUOMINEN Tapio

Δύσκολες οι ειδικές με πολλές πέτρες. Είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα.
HALKIAS Efthimios – MAHAERAS Leonidas

Οι Ειδικές είναι σε καλή κατάσταση. Η Θήβα και οι Καρούτες (σ.σ.: Νέα Άμφισσα) είναι εξαιρετικές. Λίγη προσοχή θέλει το Δροσοχώρι σε κάποια σημεία.»
ROUSTEMIS Panagiotis – KAPELLAS George

Οι Ειδικές Διαδρομές προσφέρουν τα πάντα. Άλλες είναι γρήγορες, άλλες τεχνικές ενώ σε άλλες πρέπει να προφυλάξεις το αυτοκίνητο. Το Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα χρειάζεται προσοχή, Νέα Άμφισσα και Θήβα είναι οι πλέον θεαματικές και απολαυστικές. Εμείς θέλουμε έναν καλό τερματισμό καθώς αυτό είναι μόλις το δεύτερο Ράλλυ μας.
“EL NAK Jr” – VIGOS Andreas

Οι Ειδικές της Κυριακής είναι υπέροχες. Αντιθέτως για του Σαββάτου θα δανειστώ τη δήλωση ενός ξένου συναθλητή μου και θα πω ότι this is not a rally, this is rock climbing (σ.σ.: ‘αυτό δεν είναι ράλλυ, αλλά αναρρίχηση σε βράχους’). Η Θήβα είναι πάρα πολύ ωραία Ειδική αλλά προβλέπω αρκετές εγκαταλείψεις σε αυτήν. Θέλει προσοχή. Εμείς θέλουμε να αποβάλουμε το άγχος που προέκυψε από την κακιά μας στιγμή στο προηγούμενο ράλλυ, να ευχαριστηθούμε την οδήγηση και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν.
Πηγή:autoblog.gr

Re: 64ο Ράλλυ Ακρόπολις 2018

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2018, 20:43
από Johnny
Ο Magalhaes στο πάνθεον των νικητών




Εικόνα




Την πρώτη του νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις σημείωσε ο Bruno Magalhaes. O 37χρονος οδηγός από τη Λισσαβόνα δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες και κάνοντας μυαλωμένο αγώνα έφτασε στην κατάκτηση της νίκης, πραγματοποιώντας το όνειρό του.

Παράλληλα, αυτή είναι η πρώτη νίκη του τρεις φορές Πρωταθλητή Πορτογαλίας στο φετινό ERC.

Δεύτερος γενικής ήταν ο Ούγγρος Norbert Herczig που διεκδίκησε μέχρι τέλους τις όποιες πιθανότητες είχε για ανατροπή της κατάστασης.

Το τελικό αποτέλεσμα, πάντως, κάθε άλλο παρά δυσαρεστημένο τον αφήνει, αφού όπως είπε πριν τον αγώνα ούτε που περνούσε από το μυαλό του ότι θα μπορούσε να ανέβει στο βάθρο του Ακρόπολις. Την τριάδα των νικητών συμπλήρωσε ο Πολωνός Hubert Ptaszek.

Ο Νορβηγός Eyvind Brynildsen βρέθηκε στην τέταρτη θέση, με τον Κύπριο Σίμο Γαλαταριώτη να ακολουθεί.

Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Πολωνός Grzyb, ενώ έβδομος ήταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης.

Με εντυπωσιακό τρόπο ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Τούρκος Avcioglu που με αντεπίθεση διαρκείας κατάφερε να σκαρφαλώσει στην όγδοη θέση της γενικής, από την 11η που βρισκόταν στο τέλος του 2ου Σκέλους.

Συναρπαστική ήταν η μάχη του Θέμη Χαλκιά με τον Erdi για την είσοδο στη δεκάδα, με τον Ούγγρο να επικρατεί τελικά με μόλις 3″ διαφορά.

Για την ιστορία, νικητής και αυτής της ειδικής ήταν ο Alexey Lukyanuk που πήρε τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές του 3ο Σκέλους.

Νικητές του ελληνικού αγώνα ήταν οι Κύπριοι Σίμος Γαλαταριώτης – Αντώνης Ιωάννου, ενώ τους βαθμούς της νίκης του 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος πήραν οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας, εμπρός από τους Γιώργο Κεχαγιά – Βασίλη Μπασιούκα και Γιάννη Μπαντούνα – Κωνσταντίνο Σούκουλη. Ακολουθούν δηλώσεις των πρωταγωνιστών.


MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo

“Μερικές φορές ένα όνειρο βγαίνει αληθινό. Κερδίσαμε το Ράλλυ Ακρόπολις, ευχαριστώ τους χορηγούς μου που με εμπιστεύονται τόσο χρόνια. Αφιερώνω τη νίκη σε αυτούς και στην ομάδα μου.”




Εικόνα


HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon

“Απίστευτο αποτέλεσμα για εμάς. Πριν την εκκίνηση δεν πίστευα ότι θα τερματίσουμε σε αυτήν τη θέση.”
GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub

“Χθες είχαμε καλό ρυθμό και παλεύαμε για ένα καλό αποτέλεσμα αλλά χάσαμε πολύ χρόνο στην τελευταία ειδική. Σήμερα απλά έπρεπε να τερματίσουμε.”
BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica

“Είχαμε κίνηση μόνο στον εμπρόσθιο άξονα, το πάθαμε και νωρίτερα σήμερα. Κακώς δεν αλλάξαμε το διαφορικό στο σέρβις.”
PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej

“Είμαστε χαρούμενοι, ξέρουμε ότι μπορούσε να βελτιωθούμε πολύ. Θα το δούμε στον επόμενο αγώνα. Πολύ σκληρός αγώνας και με πολλές πέτρες, δεν το περιμέναμε έτσι.”
AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin

“Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι μία τεράστια διοργάνωση και ο τερματισμός ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Είχαμε ένα κλατάρισμα και ένα πρόβλημα με μία ανάρτηση χθες. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα μου.”
NOBRE Paulo – MORALES Gabriel

“Υπέροχη Κυριακή, πήρα τους πρώτους μου βαθμούς στο ERC. Καλύτερα δε γίνονταν.”
SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic

“Δεν είχα ελαστικά αλλά το απόλαυσα. ήταν φανταστικά. Το καλύτερό μου χωμάτινο ράλλυ. Βελτιώθηκα πολύ.”
GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι Δεν περιμέναμε ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Όλα πήγα καλά.”
ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Πολύ καλή δουλειά από τον συνοδηγό μου, εμένα και την ομάδα Δεν πήραμε ρίσκα, δεν είχαμε κλατάρισμα. Τέλειο αποτέλεσμα.”
HALKIAS Efthimios – MAHAERAS Leonidas

“Φανταστική ημέρα. Ήταν η πρώτη φορά με ένα αυτοκίνητο R5. Μοναδική εμπειρία.”
Πηγή:autoblog.gr



Εικόνα



Επίσημη Τελική Κατάταξη (ERC)

Εικόνα
Εικόνα


Τελική Κατάταξη (Ελληνικό Πρωτάθλημα)

Εικόνα
Εικόνα

Re: 64ο Ράλλυ Ακρόπολις 2018

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2018, 20:59
από Johnny
Απο τοτε που υποβιβαστήκαμε σε ERC ο φετινός αγώνας ηταν ο καλύτερος.
Μακράν....