Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.

Χώρος συζητήσεων που αφορούν Νομικά & Διαδικαστικά θέματα...
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.

Δημοσίευση από enias »

επισημαίνει ότι η πρακτική του «δεν πληρώνω» θέτει σε κίνδυνο τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα αφού η κρίση έχει πλήξει και τη διελευσιμότητα με αποτέλεσμα τα αρχικά πλάνα να αποκλίνουν και οι τράπεζες να βρίσκονται με το δάχτυλο στη σκανδάλη απειλώντας να σταματήσουν τις ενέσεις ρευστότητας.
Για τη διελευσιμότητα, δεν φταίει ο πολίτης αλλά εκείνοι που αποφάσισαν την αύξηση των φόρων στα καύσιμα.
όχι μόνο δεν θησαυρίζει η Εταιρεία, αλλά αντίθετα το ρίσκο που ανέλαβε είναι τεράστιο.
Ποιός ήρθε; :shock:
Ποιο "ρίσκο"; Όταν μιλάτε για "μείωση της διελευσιμότητας" και "αποκλίσεις απο αρχικούς υπολογισμούς", και με αυτόν τον τρόπο δικαιολογείτε απανωτές αυξήσεις στα διόδια προκειμένου να φτάσετε τους αρχικούς σας υπολογισμούς, τοτε τι ρίσκο έχετε αναλάβει;
Τη γέννηση του κινήματος "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ"; Είμαι σίγουρος οτι αν το είχατε προβλέψει και αυτό, θα βάζατε ρήτρα στη σύμβαση παραχώρησης για μπείτε στην ουρά μαζί με το ΔΝΤ να κατασχέσετε τα ακίνητα και την περιουσία του δημοσίου.
στις χώρες αυτές η συντήρηση των υφιστάμενων αυτοκινητοδρόμων καλύπτεται ως επί το πλείστον από τα πολύ υψηλά τέλη διοδίων που πληρώνουν τα φορτηγά και ενδεικτικά ανέρχονται στην Ελβετία στα 51 – 77 λεπτά/χλμ και στην Αυστρία στα 30-37 λεπτά/χλμ, όταν η αντίστοιχη τιμή στην Ελλάδα σήμερα είναι λιγότερο από 16 λεπτά/χλμ. Για τους λόγους αυτούς τα τέλη των ΙΧ στις χώρες αυτές είναι πράγματι πολύ χαμηλά.
Πολύ ωραία ιδέα! Γιατί δεν την εφαρμόζουμε και εδώ; Μήπως γιατί περιμένατε οτι το λόμπυ των φορτηγατζήδων θα επαναστατούσε, αλλα όχι ο απλός πολίτης και έτσι αποφασίσατε να ρίξετε το βάρος στον πιο αδύναμο κρίκο;
Άλλες μεσογειακές χώρες, που ακολουθούν την ίδια πολιτική με την δική μας, έχουν πολύ υψηλότερα διόδια από αυτά της Ελλάδας όπως η Γαλλία με 7 λεπτά/χλμ, η Πορτογαλία με 8.5 λεπτά/ χλμ, η Ιταλία 6 λεπτά/χλμ, η Ισπανία 10 λεπτά/χλμ. ενώ εμείς σήμερα χρεώνουμε 4,5 λεπτά/χλμ. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών το ύψος των διοδίων θα αντιστοιχεί περίπου σε αυτό που ισχύει σήμερα στην Ιταλία».
Δεν φταίω εγώ τώρα... εσείς με γαργαλήσατε κάνοντας αναφορά σε μια χώρα που έμεινα για αρκετά χρόνια και που έχω πληρώσει τα διόδια της αρκετές φορές. :twisted:
Ενω είστε τόσο καλοί γνώστες στο τι συμβαίνει με τα διόδια στις άλλες χώρες, λησμονήσατε να μας πείτε τον τρόπο με τον οποίο εκείνοι χρεώνουν ανάλογα με την απόσταση. Η λέξη "scontrino di pedaggio" σας λέει κάτι; Είναι εκείνο το χαρτάκι που στην περίπτωσή μας θα έπαιρνες μπαίνοντας απο τον κόμβο Μαρκοπούλου-Ωρωπου προς Αθήνα και στα διόδια των Αφιδνών θα το έδειχνες για να πλήρωσεις λιγότερο απο αυτόν που κατεβαίνει απο τη Θήβα.

Σας θυμίζει τίποτα; Μοιάζει καπώς έτσι...
Εικόνα
Η καταβολή διοδίων το ύψος των οποίων προβλέπεται από τη Σύμβαση Παραχώρησης, ήταν επιλογή του Δημόσιου
Με το δημόσιο τα έχουμε και εμείς, όχι με την εταιρίας σας. Εσείς απλά είστε οι "παράπλευρες απώλειες" του κινήματος "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" με τον ίδιο τρόπο που εμείς είμαστε οι "παράπλευρες απώλειες" της σύμβασης παραχώρησης που υπογράψατε με τους πολιτικούς μας.
Βέβαια, αν το Δημόσιο κρίνει σήμερα ότι οι πολίτες έχουν δίκιο για το ύψος των διοδίων και ότι οι προηγούμενες επιλογές του εν’όψει και της οικονομικής κρίσης δεν είναι σωστές, ας κάνει τις προτάσεις του και εμείς θα τις εξετάσουμε καλόπιστα υπό την προϋπόθεση και της έγκρισης των δανειστών.
Προτάσεις έχουμε κάνει και εμείς εδώ στο odigein.com. Εκτός απο την παραπάνω αναφερόμενος στο σύστημα είσπραξης της Ιταλίας, υπάρχει και η λύση της βινιέτας. Αλλα δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι μια εταιρία με διεθνή εμπειρία, που ίδια επικαλείται, δεν το είχε σκεφτεί ποτέ ώστε να τα προτείνει η ίδια στο δημόσιο. Μήπως γιατί πριν το αντάρτικο θεωρούσατε οτι έτσι σας σύμφερε καλύτερα;

Και ξέρετε και κάτι; Ο Ernesto Che Guevara, γιατρός ήταν και όχι στρατιωτικός. Τα έκτροπα της αμερικανικής εταιριοκρατίας στην Λατινική Αμερική τον έκαναν να αλλάξει καριέρα.
Εδώ πρέπει να σημειώσουμε και το εξής: πολλοί μπορεί να σκέφτονται το σήμερα και όχι το αύριο και αυτό δεν είναι άσχετο με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Χώρα.
Λίγο παρακάτω θα σας αποδείξω οτι είστε οι πρώτοι που δεν σκέφτεστε το αύριο, αλλα κοιτάτε μόνο το σήμερα... :)
Όμως πρέπει να αντιληφθούμε ότι το έργο αυτό που στόχο του έχει να εξαλείψει το τελευταίο πραγματικά επικίνδυνο και νευραλγικό σημείο της οδικής σύνδεσης Αθήνας και Θεσσαλονίκης, για το οποίο όπως γνωρίζετε έχει πληρωθεί τεράστιος φόρος αίματος,
Και τώρα τι μας ζητάτε; Λύτρα να εξαγοράσουμε τις ζωές μας;
είναι ένα δημόσιο έργο τεράστιας εθνικής σημασίας με μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη για ολόκληρη τη χώρα. Είμαι βέβαιος ότι όταν παραδοθεί το Έργο απολύτως ολοκληρωμένο, όλοι οι Έλληνες θα απολαμβάνουν το αποτέλεσμα και η σημερινή συζήτηση περί διοδίων θα φαντάζει πολύ πιο ασήμαντη. Η παράδοση αυτού του Έργου ολοκληρωμένου στους Έλληνες όπως ακριβώς το έχει υποσχεθεί το Ελληνικό Κράτος στους πολίτες, θα είναι η μεγαλύτερη συνεισφορά της εταιρείας μας.
Μέχρι να παραδοθεί το έργο σας, θα έχουν συμβεί δύο πράγματα: Πρώτον, πολύ λίγοι πια θα έχουν αυτοκίνητο γιατί για να πληρώσουν τα διόδια σας και τους υπόλοιπους φόρους του κράτους, αφού έκτος απο το αμάξι τους, πιθανόν να έχουν πουλήσει ακόμα και το σπίτι τους.
Δεύτερον, πολλοί θα έχουν μεταναστεύσει σε άλλες χώρες για να βρουν δουλειά και να ζήσουν σαν άνθρωποι, οπότε και θα πληρώνουν τα διόδια των άλλων χωρών.
Επιπλέον δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε τι προσφέρει ήδη σήμερα το Έργο αυτό στην ευρύτερη περιοχή που αναπτύσσεται. Σήμερα στο Έργο απασχολούνται άμεσα πάνω από 2.000 άτομα από τις τοπικές κοινωνίες, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται στο Έργο, παρέχεται και αυτό από την τοπική αγορά και μάλιστα σε μια εποχή που η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου. Έτσι δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αυτή τη στιγμή το ίδιο το Έργο είναι μια από τις μεγαλύτερες αναπτυξιακές δυνάμεις της περιοχής. Αυτό να μην το ξεχνούν όσοι κόπτονται μόνον για το ύψος των διοδίων».
Εργασία που δεν είναι μόνιμη, δεν λέει και πολλά. Απο την ανεργία καλύτερη είναι βέβαια, αλλα μην περιμένετε να κάνουμε και τούμπες απο τη χαρά μας.
Τη γνώμη έχετε για το μέλλον των έργων παραχώρησης στην Ελλάδα;
Οτι ο επόμενος πολιτικός που θα τολμήσει να υπογράψει τέτοια σύμβαση, θα φύγει απο την Ελλάδα με ελικόπτερο απο καμιά ταράτσα σαν τον πρόεδρο της Αργεντινής όταν χρεοκόπησε η χώρα.
Καταρχήν πρέπει να επιλυθούν τα προβλήματα των σημερινών έργων παραχώρησης και να πεισθούν οι επενδυτές ότι αξίζει να επενδύσουν τα χρήματά τους στη χώρα μας. Η οικονομική κρίση έχει επιφέρει σοβαρό πλήγμα στην Χώρα μας. Τα μεγάλα έργα παραχώρησης δεν έχουν μείνει ανεπηρέαστα και η ολοκλήρωσή τους όπως είχαν αρχικά σχεδιαστεί δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Ενδεικτικά να σας πω ότι τα έσοδα της εταιρείας έχουν μειωθεί σημαντικά από τον Απρίλιο και μετά, λόγω μειωμένης κυκλοφορίας.
Άλλες τέτοιες εταιριοκρατικές συμβάσεις, να μας λείπουν.
Αν τα υπάρχοντα προβλήματα επιλυθούν στη συνέχεια το κράτος θα πρέπει να εκμεταλλευτεί τα οφέλη του μοντέλου παραχώρησης σαν εργαλείο για την εκτέλεση μεγάλων έργων υποδομών που θα προσφέρουν την τόσο απαραίτητη σήμερα αναπτυξιακή προοπτική της χώρας.
Σε πόσα χρόνια είπαμε περνάνε στο δημόσιο; 40 ή 50 χρόνια; Κι αν πέσει κι άλλο η διελευσιμότητα; Μπορεί να γίνει και 60-70 χρόνια;
Ορισμος: ΕΤΑΙΡΙΟΚΡΑΤΙΑ=ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑ

Η επιτυχία των τριών πρώτων μεγάλων έργων παραχώρησης (Αττική Οδός, Γεφυρα Ρίου - Αντίρριου, Αεροδρόμιο) που έχουν αλλάξει το πρόσωπο της χώρας, πρέπει να γίνει οδηγός για τις αποφάσεις που θα ληφθούν και για το μέλλον των έργων παραχώρησης»
Την όψη την άλλαξαν, αλλα μας έχουν αλλάξει και τον αδόξαστο. Η Γέφυρα έχει πλέον ξεπεράσει τα 12 ευρώ το πέρασμα. Το καράβι κάνει τα μισά για τα αυτοκίνητα, ενω είναι πολύ φθηνότερο για νταλίκες με πολλούς άξονες.

Υ.Γ. Δεν είμαι αριστερός, δεν μου αρέσουν οι ανταρσίες. Εχώ διδαχθεί τον καπιταλισμό σε επίπεδο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να είμαι σε θέση να γνωρίζω ποτέ ξεπερνιούνται τα όρια του οικονομικού αυτού συστήματος, όρια μετά τα οποία, παρουσιάζει περισσότερα μειονεκτήματα και μακροπρόθεσμα, ακολουθεί ένα αυτοκαταστροφικό μονοπάτι.


Αινείας
thanos
Δημοσιεύσεις: 670
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28

Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.

Δημοσίευση από thanos »

angello έγραψε:Τι συμβαίνει με τα διόδια
Απαντά ο Δ. Γκατσώνης, Γενικός Διευθυντής της κοινοπραξίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου»

Σε ό,τι αφορά στην άρνηση των οδηγών να πληρώνουν διόδια οι επικεφαλής των κοινοπραξιών μιλάνε για παράνομη συμπεριφορά και υπεραμύνονται της πρακτικής των διοδίων αφού μόνο έτσι σε ένα κράτος με σοβαρά οικονομικά προβλήματα όπως η Ελλάδα θα μπορέσουν να γίνουν έργα υποδομής που θα αλλάξουν στο μέλλον το βιοτικό επίπεδο των πολιτών.

Ο κ. Δ. Γκατσώνης, Γενικος Διευθυντής της κοινοπραξίας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» τονίζει ότι τα έσοδα από διόδια που πληρώνουν οι πολίτες δαπανώνται για ένα συγκεκριμένο σκοπό με διαφάνεια και έλεγχο, θεωρεί ότι η τιμολόγηση δεν διαφέρει σε σχέση με τα ευρωπαικά διόδια και επισημαίνει ότι η πρακτική του «δεν πληρώνω» θέτει σε κίνδυνο τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα αφού η κρίση έχει πλήξει και τη διελευσιμότητα με αποτέλεσμα τα αρχικά πλάνα να αποκλίνουν και οι τράπεζες να βρίσκονται με το δάχτυλο στη σκανδάλη απειλώντας να σταματήσουν τις ενέσεις ρευστότητας. ?
αυτή τη διαφάνεια και αυτον τον έλεγχο δεν τον κατάλαβα...
τι ακριβώς εννοεί ο γ.δ. της κοινοπραξίας,,,
πως γίνεται ο έλεγχος το που πάνε τα γιουρος που πληρώνουμε για τα διόδια κ που και πως υπάρχει η αναφερόμενη διαφάνεια;
:?: :roll:
enias
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46

Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.

Δημοσίευση από enias »

Εννοεί οτι τα χρήματα πάνε για συγκεκριμένο σκοπό και όχι απλά στα ταμεία του κράτους οπως εποχή Τ.Ε.Ο. και οτι αφού είναι ιδιωτική εταιρία, ελέγχεται απο όργανα ανεξάρτητα όπως πχ το Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών.

Αυτό ίσως είναι το μόνο σημείο που ο άνθρωπος έχει δίκιο.
Αινείας
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4844
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ὁ enias "ἔγραψε" μὲ τὸ παραπάνω μήνυμα.
enias έγραψε:
όχι μόνο δεν θησαυρίζει η Εταιρεία, αλλά αντίθετα το ρίσκο που ανέλαβε είναι τεράστιο.
Ποιός ήρθε; :shock:
Ποιο "ρίσκο"; Όταν μιλάτε για "μείωση της διελευσιμότητας" και "αποκλίσεις απο αρχικούς υπολογισμούς", και με αυτόν τον τρόπο δικαιολογείτε απανωτές αυξήσεις στα διόδια προκειμένου να φτάσετε τους αρχικούς σας υπολογισμούς, τοτε τι ρίσκο έχετε αναλάβει;
Τη γέννηση του κινήματος "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ"; Είμαι σίγουρος οτι αν το είχατε προβλέψει και αυτό, θα βάζατε ρήτρα στη σύμβαση παραχώρησης για μπείτε στην ουρά μαζί με το ΔΝΤ να κατασχέσετε τα ακίνητα και την περιουσία του δημοσίου.
Ἀν ἔχουν ἀδένες (ξέρετε σὲ ποιοὺς ἀναφέρομαι) ἀς δημοσιεύσουν τὰ οἰκονομικὰ στοιχεία τῆς ἐταιρείας σὲ ἀπλὰ ἑλληνικὰ, σὲ γλῶσσα τὴν ὁποία νὰ καταλαβαίνει ἀκόμα καὶ ὁ κάθε ἀμόρφωτος βοσκὸς.
enias έγραψε:
στις χώρες αυτές η συντήρηση των υφιστάμενων αυτοκινητοδρόμων καλύπτεται ως επί το πλείστον από τα πολύ υψηλά τέλη διοδίων που πληρώνουν τα φορτηγά και ενδεικτικά ανέρχονται στην Ελβετία στα 51 – 77 λεπτά/χλμ και στην Αυστρία στα 30-37 λεπτά/χλμ, όταν η αντίστοιχη τιμή στην Ελλάδα σήμερα είναι λιγότερο από 16 λεπτά/χλμ. Για τους λόγους αυτούς τα τέλη των ΙΧ στις χώρες αυτές είναι πράγματι πολύ χαμηλά.
Πολύ ωραία ιδέα! Γιατί δεν την εφαρμόζουμε και εδώ; Μήπως γιατί περιμένατε οτι το λόμπυ των φορτηγατζήδων θα επαναστατούσε, αλλα όχι ο απλός πολίτης και έτσι αποφασίσατε να ρίξετε το βάρος στον πιο αδύναμο κρίκο;
Τὸ κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ εἶναι κάτι νέο στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία. Οὐδεὶς τὸ εἶχε προβλέψει.
enias έγραψε:Δεν φταίω εγώ τώρα... εσείς με γαργαλήσατε κάνοντας αναφορά σε μια χώρα που έμεινα για αρκετά χρόνια και που έχω πληρώσει τα διόδια της αρκετές φορές. :twisted:
Ενω είστε τόσο καλοί γνώστες στο τι συμβαίνει με τα διόδια στις άλλες χώρες, λησμονήσατε να μας πείτε τον τρόπο με τον οποίο εκείνοι χρεώνουν ανάλογα με την απόσταση. Η λέξη "scontrino di pedaggio" σας λέει κάτι; Είναι εκείνο το χαρτάκι που στην περίπτωσή μας θα έπαιρνες μπαίνοντας απο τον κόμβο Μαρκοπούλου-Ωρωπου προς Αθήνα και στα διόδια των Αφιδνών θα το έδειχνες για να πλήρωσεις λιγότερο απο αυτόν που κατεβαίνει απο τη Θήβα.
Χρέωση βάσει χιλιομέτρων. Αὐτὸ δείχνει δίκαιο. Ἀλλὰ ὄτι δὲν συμφέρει ἀποκρύπτεται.
enias έγραψε:Ο Ernesto Che Guevara, γιατρός ήταν και όχι στρατιωτικός. Τα έκτροπα της αμερικανικής εταιριοκρατίας στην Λατινική Αμερική τον έκαναν να αλλάξει καριέρα.
Ωραῖος!!!
enias έγραψε:
Όμως πρέπει να αντιληφθούμε ότι το έργο αυτό που στόχο του έχει να εξαλείψει το τελευταίο πραγματικά επικίνδυνο και νευραλγικό σημείο της οδικής σύνδεσης Αθήνας και Θεσσαλονίκης, για το οποίο όπως γνωρίζετε έχει πληρωθεί τεράστιος φόρος αίματος,
Και τώρα τι μας ζητάτε; Λύτρα να εξαγοράσουμε τις ζωές μας;
Ωραῖος (δίς)!!!
enias έγραψε:
Επιπλέον δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε τι προσφέρει ήδη σήμερα το Έργο αυτό στην ευρύτερη περιοχή που αναπτύσσεται. Σήμερα στο Έργο απασχολούνται άμεσα πάνω από 2.000 άτομα από τις τοπικές κοινωνίες, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται στο Έργο, παρέχεται και αυτό από την τοπική αγορά και μάλιστα σε μια εποχή που η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου. Έτσι δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αυτή τη στιγμή το ίδιο το Έργο είναι μια από τις μεγαλύτερες αναπτυξιακές δυνάμεις της περιοχής. Αυτό να μην το ξεχνούν όσοι κόπτονται μόνον για το ύψος των διοδίων».
Εργασία που δεν είναι μόνιμη, δεν λέει και πολλά. Απο την ανεργία καλύτερη είναι βέβαια, αλλα μην περιμένετε να κάνουμε και τούμπες απο τη χαρά μας.
Τώρα θὰ κάνω τὸ κομμουνιστικὸ off topic μου. Νὰ μὲ συμπαθάτε ἀλλὰ δὲν κρατιέμαι.

Πρῶτον ὀρθῶς ἐπισήμανες ὄτι αὐτὲς οἱ θέσεις ἐργασίας δὲν εἶναι μόνιμες. Θὰ μποροῦσε νὰ ἀναφερθεῖ στὸ πόσοι ἀπασχολοῦνται γιὰ τὴν λειτουργία καὶ συντήρηση τοῦ δρόμου:
  • Ταμίες διοδίων
  • Προσωπικὸ στὸ κέντρο ἐλέγχου καὶ σὲ λοιπὲς βάρδιες
  • Πάσης φύσεως συντηρητές καὶ τεχνίτες
  • Διοικητικοὶ ὑπάλληλοι
Οἱ ἀποδοχὲς καὶ λοιποὶ ὄροι ἐργασίας εἶναι ἀνθρώπινοι ἢ ἔχουν ταλαίπωρους τῶν 600 ἐυρώ;

Δεύτερον διαολίζομαι ὄταν ἀκούω κάποιον μέτοχο ἢ στέλεχος ἐταιρείας νὰ καμαρώνει γιὰ τὸν ἀριθμὸ ὑπαλλήλων τῆς ἐταιρείας του ὑπονοώντας ὄτι ἠ ἐταιρεία ἔχει κοινωνικὸ πρόσωπο. Ἀπασχολεῖ 2.000 ἐργαζομένους; Λοιπόν; Τὶ ἔγινε; Εἶναι ἐθνικὸς εὐεργέτης; Μήπως ἀξιώνει νὰ τοῦ δώσουμε βραβεῖο;
Τοὺς ἀπασχολεῖ διότι τοὺς χρειάζεται. Ἀν μποροῦσε νὰ κάνει τὴν ἴδια δουλειὰ μὲ 1.500 ἐργαζομένους θὰ ἀπασχολοῦσε 1.500 καὶ ὄχι 2.000.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4844
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.

Δημοσίευση από rasPUTIN »

ΕΔΙΩΞΑΝ ΝΕΑΡΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ Η ΚΙΝΗΣΗ DIODIA-STOP..."ΜΑΖΕΨΕ ΤΟ ΠΑΝΙ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ!!!" ...

Εικόνα

ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΞΑΦΝΙΑΣΕ!!!
"ΣΗΜΕΡΑ 12/2/11 ΚΑΙ ΩΡΑ 4 ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΩΝ "DIODIA-STOP"!ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΕΒΡΕΘΗΚΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ 4 ΕΙΧΕ ΚΑΜΠΩΣΑ ΑΤΟΜΑ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ!!ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΙΩΠΗΘΕΙ...ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 4 ΞΕΠΡΩΒΑΛΕ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ...ΑΜΕΣΩΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ (ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΑΒΗΞΑ ΦΩΤΟ)!!ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΣΤΑΕΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ!!!ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ,ΠΩΣ ''Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ!ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ!ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΔΙΑ,ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΤΕΙ....ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ!!!ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΚΡΥΓΟΡΩ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΒΓΗΚΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΩΘΗΣΑΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ...ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ:: --ΜΑΖΕΨΕ ΤΟ ΠΑΝΙ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ!!!
ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΜΕΣΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΕΟ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ::

--ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ ΡΕ??--ΗΡΘΕΣ ΝΑ ΔΙΧΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ??--ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΛΛΟΝ ΜΕ ΣΗΜΑΙΑ??
ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ 1-2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΡΙΣΤΕ???

ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ!!ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΑΥΤΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ...

--ΦΥΓΕ ΦΑΣΙΣΤΑ....ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΝΙ ΚΑΙ ΦΥΓΕΕΕ
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΗΤΑΝ::
--ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!! ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ:: ΚΑΠΕΛΩΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΡΕ??? ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΛΕΤΕ ΦΑΣΙΣΤΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ!! ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΡΕΕ??ΤΙ ΕΚΠΡΩΣΩΠΕΙΤΕ ΡΕΕΕ??
ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΕΑ ΤΟΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΨΗΛΑ....ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΜΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΦΥΓΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΟΣ......!!!

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ???ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΙ??ΓΙΑΤΙ ΔΙΩΞΑΝ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ??? ΓΙΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ???ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΕΒΗΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΣΗΜΑΙΕΣ!!!!ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΧΟΙ ΤΙΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ???ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ???ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Ε??......
ΔΕΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΠΩΣ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΕΛΩΜΑΤΑ!!Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΦΕΡΟΥΝ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΣΚΛΑΒΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ!!ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕΙ!!! ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ....ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ!!ΔΕΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ...ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΛΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!ΠΙΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΨΗΛΑ....ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ!!!Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΜΙΑ ΑΦΟΡΜΗ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΑΦΟΡΜΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ???? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΑΥΤΟΙ!!
ΟΙ ΕΜΕΙΣ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΊΛΟ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟ

Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/2011/02/diodia-stop.html
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...”