Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 07:57
Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ. για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια
Διαφωνία ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος των οδηγών που διέρχονται από τους σταθμούς διοδίων χωρίς να πληρώνουν το αντίτιμο υπήρξε κατά τη συνεδρίαση εκπροσώπων του υπουργείου Μεταφορών και του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνεδρίαση οι εκπρόσωποι του υπουργείου ζήτησαν από το Αρχηγείο να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια έτσι ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ. να του ζητούν τα στοιχεία και στη συνέχεια η κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων να προχωρά στις νομικές ενέργειες σε βάρος του οδηγού.
Από την πλευρά τους, οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διαφώνησαν με το σκεπτικό αυτό λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σχετικά με τη μη καταβολή αντιτίμου και δεν υφίσταται ποινικό αδίκημα και αντιπρότειναν οι υπάλληλοι των διοδίων να κρατούν τα στοιχεία του οχήματος, ο οδηγός του οποίου δεν πλήρωσε και στη συνέχεια από το υπουργείο Μεταφορών να βρίσκουν σε ποιον ανήκει και να ακολουθούνται οι διαδικασίες που προβλέπονται.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε χωρίς τη λήψη κάποιας τελικής απόφασης και οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ξανασυναντηθούν προκειμένου να επανεξετάσουν το ζήτημα.
Το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης Twitter διευκρινίζει ότι εφόσον κληθούν από την εταιρία αστυνομικοί έχουν αρμοδιότητα να καταγράψουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και τα στοιχεία του οδηγού.
Σημειώνεται ότι με ανακοίνωσή του, το υπουργείο Μεταφορών διέψευσε ότι βρίσκεται σε αντιπαράθεση με την ΕΛ.ΑΣ. για το ζήτημα.
Πηγη: in.gr
Διαφωνία ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος των οδηγών που διέρχονται από τους σταθμούς διοδίων χωρίς να πληρώνουν το αντίτιμο υπήρξε κατά τη συνεδρίαση εκπροσώπων του υπουργείου Μεταφορών και του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνεδρίαση οι εκπρόσωποι του υπουργείου ζήτησαν από το Αρχηγείο να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια έτσι ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ. να του ζητούν τα στοιχεία και στη συνέχεια η κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων να προχωρά στις νομικές ενέργειες σε βάρος του οδηγού.
Από την πλευρά τους, οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διαφώνησαν με το σκεπτικό αυτό λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σχετικά με τη μη καταβολή αντιτίμου και δεν υφίσταται ποινικό αδίκημα και αντιπρότειναν οι υπάλληλοι των διοδίων να κρατούν τα στοιχεία του οχήματος, ο οδηγός του οποίου δεν πλήρωσε και στη συνέχεια από το υπουργείο Μεταφορών να βρίσκουν σε ποιον ανήκει και να ακολουθούνται οι διαδικασίες που προβλέπονται.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε χωρίς τη λήψη κάποιας τελικής απόφασης και οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ξανασυναντηθούν προκειμένου να επανεξετάσουν το ζήτημα.
Το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης Twitter διευκρινίζει ότι εφόσον κληθούν από την εταιρία αστυνομικοί έχουν αρμοδιότητα να καταγράψουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και τα στοιχεία του οδηγού.
Σημειώνεται ότι με ανακοίνωσή του, το υπουργείο Μεταφορών διέψευσε ότι βρίσκεται σε αντιπαράθεση με την ΕΛ.ΑΣ. για το ζήτημα.
Πηγη: in.gr
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6654
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
Πάντως εδώ τίθεται ένα θέμα σημαντικό άσχετα με το συγκεκριμένο συμβάν.
ΟΙ εταιρίες που έχουν αναλάβει τα διόδια είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις όπως ένα μανάβικο αλλά στο μεγαλύτερό του.
Βασικά είναι μια συμφωνία μεταξύ του οδηγού και της εταιρείας που διαχειρίζεται τον δρόμο. Από πλευράς της η εταιρεία του πουλάει την υπηρεσία να έχει ένα δρόμο αξιοπρεπή που θα τον οδηγήσει στον προορισμό του ασφαλώς. Από την άλλη ο οδηγός καλείται να πληρώσει ένα αντίτιμο γι αυτή την υπηρεσία.
Ο οδηγός λοιπόν αθετεί την συμφωνία και δεν πληρώνει. Σαν να λέμε ζήτησα να μου φτιάξουν μια πέργολα και αρνούμαι να πληρώσω. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τον ΚΟΚ και τις διατάξεις περί χρήσης των οδών. Είναι αντιδικία μεταξύ της εταιρίας και του οδηγού. Ας του κάνει μήνυση να πάνε στο δικαστήριο να πάρει τα λεφτά της.
Εξάλλου δεν νομίζω πως οι οδηγοί αρνούνται να δώσουν τα στοιχεία τους. Οπως και να εχει πάντως είμαι περίεργος να δώ που θα καταλήξει αυτό το πράγμα...
Φιλικά Κώστας
ΟΙ εταιρίες που έχουν αναλάβει τα διόδια είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις όπως ένα μανάβικο αλλά στο μεγαλύτερό του.
Βασικά είναι μια συμφωνία μεταξύ του οδηγού και της εταιρείας που διαχειρίζεται τον δρόμο. Από πλευράς της η εταιρεία του πουλάει την υπηρεσία να έχει ένα δρόμο αξιοπρεπή που θα τον οδηγήσει στον προορισμό του ασφαλώς. Από την άλλη ο οδηγός καλείται να πληρώσει ένα αντίτιμο γι αυτή την υπηρεσία.
Ο οδηγός λοιπόν αθετεί την συμφωνία και δεν πληρώνει. Σαν να λέμε ζήτησα να μου φτιάξουν μια πέργολα και αρνούμαι να πληρώσω. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τον ΚΟΚ και τις διατάξεις περί χρήσης των οδών. Είναι αντιδικία μεταξύ της εταιρίας και του οδηγού. Ας του κάνει μήνυση να πάνε στο δικαστήριο να πάρει τα λεφτά της.
Εξάλλου δεν νομίζω πως οι οδηγοί αρνούνται να δώσουν τα στοιχεία τους. Οπως και να εχει πάντως είμαι περίεργος να δώ που θα καταλήξει αυτό το πράγμα...
Φιλικά Κώστας
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
Κάποιοι σταθμοὶ διοδίων εἶναι τοῦ ΤΕΟ ἤ κάνω λάθος;
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
Λάθος κάνεις. Τα έχουν δώσει ολα με συμβάσεις παραχώρησης. Βασικά έδω έχει εφαρμογή το αστικό δίκαιο και ας λενε οτι θέλουν ορισμένοι. Σαν το παράδειγμα με την πέργολα που είπε ο MacPap. Ολα τα υπόλοιπα είναι απλά αυτο που λέγεται "ανταρσία" και τίποτε άλλο. Ας αμφισβητήσουν το δικαίωμα του κράτους να συνάψει συμβάσεις παραχώρησης αν βρουν νομική βάση γι αυτο.Haridimos έγραψε:Κάποιοι σταθμοὶ διοδίων εἶναι τοῦ ΤΕΟ ἤ κάνω λάθος;
Αινείας
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4893
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
Δὲν τὸ γνώριζα, εὐχαριστῶ φίλε.enias έγραψε:Λάθος κάνεις. Τα έχουν δώσει ολα με συμβάσεις παραχώρησης.Haridimos έγραψε:Κάποιοι σταθμοὶ διοδίων εἶναι τοῦ ΤΕΟ ἤ κάνω λάθος;
Ἐνδιαφέρον θέμα ἀλλὰ εἶναι ἄσχετο μὲ τὴν παροῦσα συζήτηση.enias έγραψε:Βασικά έδω έχει εφαρμογή το αστικό δίκαιο και ας λενε οτι θέλουν ορισμένοι. Σαν το παράδειγμα με την πέργολα που είπε ο MacPap. Ολα τα υπόλοιπα είναι απλά αυτο που λέγεται "ανταρσία" και τίποτε άλλο. Ας αμφισβητήσουν το δικαίωμα του κράτους να συνάψει συμβάσεις παραχώρησης αν βρουν νομική βάση γι αυτο.
Ἡ οὐσία βρίσκεται ἀλλοῦ. Ἔχουμε τὸ δικαίωμα νὰ ἀρνηθοῦμε νὰ πληρώσουμε; Ἀν σὰς ἔλεγα ὄτι ἀξιώνω νὰ πηγαίνω στὸν μανάβη, νὰ παίρνω ἀγγούρια καὶ σκόρδα (σὺν τὸ γιαούρτι φτιάχουμε τζατζίκι) καὶ νὰ μὴν πληρώνω μία θὰ συμφωνούσατε;
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
Άσχετα με το ηθικό μέρος, προκύπτει νομικό. Κάθε συναλλάγη έχει υποχρεώσεις και για τα δύο μέρη. Είναι σαν να αθετείς την υποχρεώση σου απο απορρέει απο τη σύμβαση. Άρα όχι, δεν έχεις το δικαίωμα να αρνηθείς, και μάλιστα το άλλο μέρος έχει δικαίωμα να αξιώσει την αναγκαστική εκτέλεση της υποχρέωσης σου, αφού όμως πάρει δικαστική απόφαση γι αυτό. Αυτο σημαίνει κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων για την είσπραξη της οφειλής, που δεν θα είναι πλέον μονο 2,80€. Θα μπούν και κατι άλλες εκατοντάδες ευρώ διακαστικά έξοδα. Δεν είμαι νομικός, αλλα νομίζω οτι κάπως έτσι πάει το θέμα με βάση καποιες γνώσεις περι αστικού δικαίου που έχω.Haridimos έγραψε:Ἡ οὐσία βρίσκεται ἀλλοῦ. Ἔχουμε τὸ δικαίωμα νὰ ἀρνηθοῦμε νὰ πληρώσουμε; Ἀν σὰς ἔλεγα ὄτι ἀξιώνω νὰ πηγαίνω στὸν μανάβη, νὰ παίρνω ἀγγούρια καὶ σκόρδα (σὺν τὸ γιαούρτι φτιάχουμε τζατζίκι) καὶ νὰ μὴν πληρώνω μία θὰ συμφωνούσατε;
Αινείας
-
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 17:45
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
Επειδή έχω δυο πομποδεκτες ξέρω ότι στα Μαλγαρα και σε τρεις σταθμούς πριν και μετά την Αθήνα πληρώνω με TEO-PASS στα υπόλοιπα της ΕΟ Θεσσαλονίκης -Αθηνών με e-way ΥΓ. Πάω για βουτιές, θα είναι και ο lefty η συνέχεια το απόγευμα
-
- Δημοσιεύσεις: 670
- Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
αληθεύει αυτό που γράφτηκε, οτι στον νέο υπό ετοιμασία ΚΟΚ, θα υπάρχει σχετικό αρθρο συμφωνα με το οποίο ο οδηγός θα υποχρεούται να πληρώνει διόδια, καλύπτοντας έτσι το νομικό κενό που υπάρχει σήμερα;
-
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 07:57
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
ισχύει. Κάποιοι σταθμοί ανήκουν ''ακόμα'' στο ΤΕΟ όπως ο σταθμός των Μαλγάρων, ο τελευταίος σταθμός πριν μπεις στη θεσσαλονίκη ερχόμενος από Αθήνα.Στους περισότερους από αυτούς τους σταθμούς υπάρχει τμήμα τροχαίας αυτοκινητόδρομωνHaridimos έγραψε:Κάποιοι σταθμοὶ διοδίων εἶναι τοῦ ΤΕΟ ἤ κάνω λάθος;
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3424
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Διοδια: Διαφωνία υπουργείου Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ.
Εγώ πάλι θα ρωτήσω τους χρήστες των οδών πού εχουν διόδια. Τους υποχρεώνει κανείς να χρησιμοποιούν τους συγκεκριμένους δρόμους, εκτός εξαιρέσεων και να μην χρησιμοποιούν τις παρακάμψεις που υπάρχουν σε ολη την Ελλάδα;
Απλά στην μία περίπτωση θα κάνεις 1 ωρα και στην αλλη + τον χρόνο της καθυστέρησης της παράκαμψης αλλα - το αντίτιμο.
Τόσα χρόνια που τα κρατικά διόδια μας ρουφάνε το αιμα δεν ειχε γίνει τιποτα, τώρα που τα πήρε ιδιώτης και ειδαμε οτι κάτι γίνεται εστω και μία ασφαλτόστρωση που ειχαμε 10 ετίες να δούμε μουρμουράμε.
Θα σταθώ σε αυτο που λέει ο macpap
Εξαίρεση η Αττική Οδός διότι εκεί δεν ακούω κανένα παράπονο και αντί για 15 λεπτα να διανύσεις 40 - 50χλμ εκτός Αττικής οδού κάνεις 1 ώρα +
Απλά στην μία περίπτωση θα κάνεις 1 ωρα και στην αλλη + τον χρόνο της καθυστέρησης της παράκαμψης αλλα - το αντίτιμο.
Τόσα χρόνια που τα κρατικά διόδια μας ρουφάνε το αιμα δεν ειχε γίνει τιποτα, τώρα που τα πήρε ιδιώτης και ειδαμε οτι κάτι γίνεται εστω και μία ασφαλτόστρωση που ειχαμε 10 ετίες να δούμε μουρμουράμε.
Θα σταθώ σε αυτο που λέει ο macpap
Οπως προανέφερα '' εκτός εξαιρέσεων'' θα ηταν πιο ευκολα τα πράγματα εαν ειχε προβλευτεί η εντοπιότητα και η σχετική εκπτωση σε οσους μένουν πλησίων διοδίων ειδικά εκτός Αττικής και εαν επέλεγαν την χρήση της οδού και των διοδίων για να πάνε στην εργασία τους και υποχρεωτικά παρεμβάλεται σταθμός διοδίων, ειδικά στις '' πρώην Εθνικές Οδούς'' τώρα ''ιδιωτικής διαχείρησης οδούς'' να ειχαν διαφορετική μεταχείρηση απο αυτούς που επιλέγουν την διέλευση λόγω ταξιδιου, βόλτας και για οποιοδήποτε λόγο ''οχι καθημερηνό''.MacPap έγραψε: Βασικά είναι μια συμφωνία μεταξύ του οδηγού και της εταιρείας που διαχειρίζεται τον δρόμο. Από πλευράς της η εταιρεία του πουλάει την υπηρεσία να έχει ένα δρόμο αξιοπρεπή που θα τον οδηγήσει στον προορισμό του ασφαλώς. Από την άλλη ο οδηγός καλείται να πληρώσει ένα αντίτιμο γι αυτή την υπηρεσία.
Εξαίρεση η Αττική Οδός διότι εκεί δεν ακούω κανένα παράπονο και αντί για 15 λεπτα να διανύσεις 40 - 50χλμ εκτός Αττικής οδού κάνεις 1 ώρα +
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν