ώρες εργασίας οδηγών
-
- Δημοσιεύσεις: 149
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:23
ώρες εργασίας οδηγών
Οδηγεί λεωφορείο πέρα από το προβλεπόμενο ωράριο εργασίας , άρθρο 13 παρ 2 του ΚΟΚ, πρόστιμο 200,00 ευρώ.
Οδηγεί πάνω από το προβλεπόμενο ανώτατο χρονικό όριο 4,5 ώρες χωρίς διάλειμμα δηλαδή για κάθε 4,5 ώρες διάλειμμα 45’ η’ 3 Χ 15’ πρόστιμο 200,00 ευρώ
Οδηγεί φορτηγό πέρα από το προβλεπόμενο ωράριο εργασίας η’ απασχόλησης , κατά περίπτωση τιμωρείται με πρόστιμο α) από 30λεπτά έως 60λεπτά 80,00 ευρώ . β) από 60’ έως 120’ 200,00 ευρώ και γ) από 120’ και πάνω 400,00 ευρώ και ακινητοποίηση για 4 ώρες . Ν.3446/2006 άρθρο 1,49 .
Οδηγεί πάνω από το προβλεπόμενο ανώτατο χρονικό όριο 4,5 ώρες χωρίς διάλειμμα δηλαδή για κάθε 4,5 ώρες διάλειμμα 45’ η’ 3 Χ 15’ πρόστιμο 200,00 ευρώ
Στην πρώτη παράγραφο ο οδηγός του λεωφορείου , που μεταφέρει ανθρώπους , αν εργαστεί 15 ώρες και όχι όπως προβλέπετε από το νόμο 4,5 ώρες με διάλειμμα η’ σύνολο 9 ώρες με διάλειμμα 1 ώρα τότε θα πληρώσει ένα πρόστιμο 200,00 ευρώ που εντός 10 ημερών πληρώνει το μισό. Στη δεύτερη παράγραφο ο οδηγός του φορτηγού που μπορεί να μεταφέρει μπάζα αν εργασθεί πάνω από 120’ πέραν του προβλεπομένου οραρίου θα πληρώσει 400,00 ευρώ ολόκληρα ( χωρίς δεκαήμερο ) .
Και οι δυο οδηγοί είναι επικίνδυνοι γιατί είναι κουρασμένοι με τόσες ώρες απασχόλησης , που τώρα πλέον οι καταστάσεις τους κάνουν να είναι παραβάτες , και δεύτερον δε μπορεί εργοδότης να απασχολεί 1 άτομο αντί για 2 ή 3 άτομα μερικές φορές .
Προτείνω κατά αρχήν ο νόμος να γίνει πιο σαφής και να είναι προπάντων ίδιος για όλους ή αυστηρότερος για οδηγούς λεωφορείων και των εργοδοτών τους .
Οδηγεί πάνω από το προβλεπόμενο ανώτατο χρονικό όριο 4,5 ώρες χωρίς διάλειμμα δηλαδή για κάθε 4,5 ώρες διάλειμμα 45’ η’ 3 Χ 15’ πρόστιμο 200,00 ευρώ
Οδηγεί φορτηγό πέρα από το προβλεπόμενο ωράριο εργασίας η’ απασχόλησης , κατά περίπτωση τιμωρείται με πρόστιμο α) από 30λεπτά έως 60λεπτά 80,00 ευρώ . β) από 60’ έως 120’ 200,00 ευρώ και γ) από 120’ και πάνω 400,00 ευρώ και ακινητοποίηση για 4 ώρες . Ν.3446/2006 άρθρο 1,49 .
Οδηγεί πάνω από το προβλεπόμενο ανώτατο χρονικό όριο 4,5 ώρες χωρίς διάλειμμα δηλαδή για κάθε 4,5 ώρες διάλειμμα 45’ η’ 3 Χ 15’ πρόστιμο 200,00 ευρώ
Στην πρώτη παράγραφο ο οδηγός του λεωφορείου , που μεταφέρει ανθρώπους , αν εργαστεί 15 ώρες και όχι όπως προβλέπετε από το νόμο 4,5 ώρες με διάλειμμα η’ σύνολο 9 ώρες με διάλειμμα 1 ώρα τότε θα πληρώσει ένα πρόστιμο 200,00 ευρώ που εντός 10 ημερών πληρώνει το μισό. Στη δεύτερη παράγραφο ο οδηγός του φορτηγού που μπορεί να μεταφέρει μπάζα αν εργασθεί πάνω από 120’ πέραν του προβλεπομένου οραρίου θα πληρώσει 400,00 ευρώ ολόκληρα ( χωρίς δεκαήμερο ) .
Και οι δυο οδηγοί είναι επικίνδυνοι γιατί είναι κουρασμένοι με τόσες ώρες απασχόλησης , που τώρα πλέον οι καταστάσεις τους κάνουν να είναι παραβάτες , και δεύτερον δε μπορεί εργοδότης να απασχολεί 1 άτομο αντί για 2 ή 3 άτομα μερικές φορές .
Προτείνω κατά αρχήν ο νόμος να γίνει πιο σαφής και να είναι προπάντων ίδιος για όλους ή αυστηρότερος για οδηγούς λεωφορείων και των εργοδοτών τους .
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: ώρες εργασίας οδηγών
Να ρωτήσω κάτι; Τα πρόστιμα να επιβάλλονται στον εργοδότη όταν ο οδηγός είναι μισθωτός;
Αινείας
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: ώρες εργασίας οδηγών
Μπράβο! (Σε όποιον ευθύνεται γι' αυτό). Φαντάζεστε την αδικία στην αντίθετη περίπτωση...
Αινείας
-
- Δημοσιεύσεις: 149
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 23:23
Re: ώρες εργασίας οδηγών
Γia να μη γίνει μπέρδεμα το πρόστιμο μπενει στον οδηγό . Kai συμφωνώ ότι είναι άδικο . Ίσος ο νομοθέτης δεν έμαθε ποτέ πόσο δύσκολο είναι να πεις όχι στο αφεντικό σου , ειδικά αυτό τον καιρό
angello έγραψε:ναι.
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: ώρες εργασίας οδηγών
Τότε τι απαντάς "ναι"; Αυτό σε ρώτησα και εγώ.
Παίρνω πίσω το "μπράβο"...
Γιατί άραγε το περίμενα και οτι και πάλι το μέτρο θα ήταν πρόχειρο και άδικο;
Αυτοί οι νόμοι είναι που σε "μαθαίνουν" να περιφρονείς τους κανόνες στο σύνολο τους, να κάνεις συνδιαλλαγή με το όργανο της τάξεως που σου γράφει κλήση των 20 ευρώ αντι για την κανονική των 200 ή και να μην σε γράφει καθόλου, καθότι " εκβιαζόμενος βιοπαλαιστής".
Το αποτέλεσμα; Ο ηθικός αυτουργός του εγκλήματος, παραμένει πάντα ατιμώρητος.
Αυτή είναι η Ελλάδα μας, του χθες, του σήμερα και για πάντα.
Παίρνω πίσω το "μπράβο"...
Γιατί άραγε το περίμενα και οτι και πάλι το μέτρο θα ήταν πρόχειρο και άδικο;
Αυτοί οι νόμοι είναι που σε "μαθαίνουν" να περιφρονείς τους κανόνες στο σύνολο τους, να κάνεις συνδιαλλαγή με το όργανο της τάξεως που σου γράφει κλήση των 20 ευρώ αντι για την κανονική των 200 ή και να μην σε γράφει καθόλου, καθότι " εκβιαζόμενος βιοπαλαιστής".
Το αποτέλεσμα; Ο ηθικός αυτουργός του εγκλήματος, παραμένει πάντα ατιμώρητος.
Αυτή είναι η Ελλάδα μας, του χθες, του σήμερα και για πάντα.
Αινείας
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4885
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: ώρες εργασίας οδηγών
Οἱ νομοπαρασκευαστὲς τῶν ὑπουργείων τὶ προσόντα ἔχουν; Τὶ σχέση ἔχουν μὲ τὴν πιάτα καὶ τὸν δρόμο;angello έγραψε:Γia να μη γίνει μπέρδεμα το πρόστιμο μπενει στον οδηγό . Kai συμφωνώ ότι είναι άδικο . Ίσος ο νομοθέτης δεν έμαθε ποτέ πόσο δύσκολο είναι να πεις όχι στο αφεντικό σου , ειδικά αυτό τον καιρό
Γράφουν ὄτι γράφουν, οἱ κοινοβουλευτικὲς ὀμάδες ἀπαρτίζονται ἐπίσης ἀπὸ ἄσχετους (δὲν πιστεύω ὄτι ὑπάρχει μισὸς βουλευτὴς ὁ ὁποῖος ἤταν νταλικιέρης ἢ ὀδηγὸς λεωφορείου) καὶ ψηφίζονται νόμοι τῆς συμφορᾶς.
Ὁ ἔμμισθος ὁδηγὸς βρίσκεται μὲ τὸ μαχαίρι στὸν λαιμό, δὲν μπορεῖ νὰ κάνει ἀλλιῶς.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
-
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: ώρες εργασίας οδηγών
Ρισκάρει τη ζωή του, ρισκάρει τη δουλειά του και τρώει και το πρόστιμο και απο πάνω.
Να... αυτά είναι που σε κάνουν άνθρωπο που περιφρονεί τους Νόμους.
Να... αυτά είναι που σε κάνουν άνθρωπο που περιφρονεί τους Νόμους.
Αινείας