Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Ο χώρος γι'αυτούς που θέλουν να μάθουν ότι μπορούν....
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από UltiMo_ »

MacPap έγραψε:Εγώ συνεχίζω να μη καταλαβαίνω ένα δεύτερο πέμπτο κύκλωμα δεν με απασχολεί... Αφού τα φρένα δουλεύουν με τα ελατήρια που τα πιέζουν εφόσον δεν υπάρχει αντίθετη δύναμη από την πίεση αέρα πως γίνεται να μην έχω φρένα χάνοντας τον αέρα
Υπάρχει αντίθετη δύναμη! Τα αερόφρενα έχουν αέρα! Αλλα χάνει το ηλεκτρόφρενο τον αέρα του. Έχουν διαφορετικά κυκλώματα. Δηλαδή διαφορετικά καζανάκια αποθήκευσης αέρα.
Αν τραβήξεις το καζανάκι στη τουαλέτα, δε σημαίνει οτι θα αδειάσει και το νερό στην τουαλέτα του γείτονα. Δύο τουαλέτες, δύο κυκλώματα, δύο καζανάκια!


W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από MacPap »

Κάτσε ρε φίλε εσύ θα με τρελάνεις τι σχέση έχει η τουαλέτα του γείτονα με τα αερόφρενα εκτός και αν είναι φορτηγατζής. ;)

α) Έχεις ένα σύστημα (ελατήρια) που μονίμως πιέζει τα φρένα να σφήξουν και άρα να φρενάρουν εντάξει?
β) έχεις ένα δεύτερο σύστημα το οποίο με πεπιεσμένο αέρα (από ένα καζανάκι το οποίο τροφοδοτείται από ένα συμπιεστή) πιέζει τα φρένα να ξεσφίξουν, ΜΕΧΡΙ να πατήσεις φρένο. Εντάξει?
γ) Και έχεις και ένα (το ηλεκτρικό) με ένα δικό του κύκλωμα. Το οποίο ή ξαναπιέζει τα φρένα (βοηθόντας τα ελατήρια) ή κάνει την δουλειά των κανονικών αερόφρενων. Εντάξει?

Αν λοιπόν κάνουν την δουλειά των αερόφρενων δεν καταλαβαίνω γιατί αν χαθεί ο αέρας το αυτοκίνητο τσουλάει. Αφού αν χαθεί τότε τα ελατήρια πιέζουν κ.ο.κ.

Αν συνυπάρχουν με τα κανονικά αερόφρενα είναι βλακεία διότι αντιστρέφουν την αντιστροφή στα συστήματα που έγινε για λόγους ασφαλείας. Αφού το κύκλωμα αέρα πιέζει για να λυθούν τα φρένα και τα ηλεκτρόφρενα ξαναπιέζουν το σύστημα του αέρα για να αντιστέκεται λιγότερο στην δύνα μη των ελλατηρίων. :astrakia

Όπως και νάνε πάντως εγώ ζαλίστηκα! Συστήματα με κόντρα συστήματα που επιβλέπουν άλλα συστήματα. Η λύση σε όλα αυτά για μένα είναι η απλούστευση.

Αφού υπάρχουν οι σούστες και αυτές δεν χάνονται φτιάχτο με ένα διακόπτη (για χειρόφρενο) να βγαίνει ο αέρας και να κολλάνε όλα... Αμα θες τώρα να είσαι και σίγουρος οτι θα πάρει μπρος κάνε και ένα σύστημα με δυο μπαταρίες όπως στα κότερα μια του service για φώτα ραδιόφωνα κλπ και μια για να παίρνει μπρος η μηχανή. Αυτή της μηχανής παίρνει και ρεύμα αν χρειαστεί από αυτή του service ενώ το αντίθετο δεν γίνεται... Και άμα θες να καλύψεις και την περίπτωση βλάβης όπου η μηχανή δεν παίρνει μπρος για να δώσει αέρα, βάλε ένα ηλεκτρικό κομπρεσεράκι να δίνει αέρα στο σύστημα των φρένων...

Ολα αυτά μου θυμίζουν αυτά τα αυτοκίνητα που όλα είναι ηλεκτρονικά και ελέγχονται από το εγκέφαλο στην προσπάθεια να κάνουν τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα... και άμα χαλάσει σκοτώνεσαι...

:astrakia
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από UltiMo_ »

MacPap έγραψε:Και έχεις και ένα (το ηλεκτρικό) με ένα δικό του κύκλωμα. Το οποίο ή ξαναπιέζει τα φρένα (βοηθόντας τα ελατήρια) ή κάνει την δουλειά των κανονικών αερόφρενων. Εντάξει?
Ναι. Το ηλεκτρόφρενο όταν το ενεργοποιείς βοηθάει τα ελατήρια. Αν χάσει τον αέρα ΤΟΥ δε θα μπορεί να βοηθήσει τα ελατήρια, άρα δεν θα έχεις φρένα.
MacPap έγραψε:Αν λοιπόν κάνουν την δουλειά των αερόφρενων δεν καταλαβαίνω γιατί αν χαθεί ο αέρας το αυτοκίνητο τσουλάει.
Γιατι η προηγούμενη πρότασή μου, τελείωσε με τη φράση "άρα δεν θα έχεις φρένα".
MacPap έγραψε:Αν συνυπάρχουν με τα κανονικά αερόφρενα είναι βλακεία διότι αντιστρέφουν την αντιστροφή στα συστήματα που έγινε για λόγους ασφαλείας.
Ακριβώς αυτό συμβαίνει. Γιαυτό πλέον έχουν αντικατασταθεί με άλλα ηλεκτρομαγνητικά συστήματα.
MacPap έγραψε:Αν υπάρχει κάτι άλλο δεν ξέρω. Αλλά όταν σταματάτε ηλεκτρόφρενα ξεηλεκτρόφρενα δεν κάνετε εκείνο το "τσουφ" να αδειάσετε το κύκλωμα και να είναι ακινητοποιημένο το λεωφορείο?
Αυτό εννοείτε. Ο όλος κίνδυνος είναι μόνο στην περίπτωση που κάποιος βάλει ηλεκτρόφρενο και φύγει ΑΜΕΛΩΝΤΑΣ να δέσει το χειρόφρενο. Είτε απο λάθος, είτε απο βαρεμάρα, είτε απο άγνοια.
MacPap έγραψε:Αφού υπάρχουν οι σούστες και αυτές δεν χάνονται φτιαχτο με ένα διακόπτη (για χειρόφρενο) να βγαίνει ο αέρας και να κολλάνε όλα...
Αυτό δε γίνεται γιατι θα κάτσουν και οι αναρτήσεις, δε θα λειτουργούνε οι πόρτες (θα τις ανοιγοκλείνει ο αέρας) και όταν θα θες να το ξαναβάλεις μπροστά θα θες κανα δεκάλεπτο με τέταρτο να μαζέψει αέρα.
Άρα θα μπορούσε να έχει νόημα μόνο στο βραδινό παρκάρισμα αυτό που λες. Άρα στο δεκάλεπτο διάλειμμα πάλι θα υπήρχε ο κίνδυνος να τσουλήσει μετά απο ανθρώπινο λάθος. Η μόνη λύση είναι να έχεις το νού σου στη δουλειά σου και να δένεις το χειρόφρενό σου. Γιατι το ίδιο πρόβλημα θα μπορούσες να το κάνεις και στο ΙΧ σου. Ξεχνάς ταχύτητα, ξεχνάς και χειρόφρενο, κλειδώνεις και φέυγεις. Το ίδιο ποσοστό ανθρώπινου λάθους είναι
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από MacPap »

Ultimo_ έγραψε:"Αυτό δε γίνεται γιατι θα κάτσουν και οι αναρτήσεις..."
δεν ενοούσα να αδειάσεις τα πάντα! Οταν λέω όλα :D εννοώ μόνο το κύκλωμα των φρένων...
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4844
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από rasPUTIN »

MacPap έγραψε:Η ερώτηση μου λοιπόν είναι πως είναι δυνατόν η χρήση του ηλεκτρόφρενου να δημιουργήσει πρόβλημα όπως αναφέρεται στην αρχική δημοσίευση? Εκτός και αν το είναι άσχετη αλλά ο συνδυασμός χάσιμου πίεσης και μη χρήσης χειρόφρενου (που φαντάζομαι όπως στα κοινά αμάξια είναι μηχανικό) έφερε το ατυχές αποτέλεσμα.
Ἡ ἐρώτησίς σου εἶναι ἄσχετη ἀλλὰ δὲν φταῖς εσὺ γι'αὐτό. Κάποια πράγματα ἔχουν γραφτεῖ λάθος.
Ὅσο γιὰ τὸ χειρόφρενο εἶναι ΠΑΝΤΟΤΕ μηχανιό. Δὲν ἐπιτρέπεται νὰ εἶναι ἀλλιῶς. Τὸ χειρόφρενο (δηλαδὴ ἠ πέδησις σταθμεύσεως) εἶναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ μηχανικό, δὲν εμπορεῖ νὰ εἶναι ἠλεκτρικό, ἠλεκτρονικό, πνευματικό, πυρηνικό, ἐλεγχόμενο ἀπὸ Η/Υ, GPS ἢ δ[εν ξέρω 'γῶ τὶ ἄλλο.

UltiMo_ έγραψε:Καταρχάς να πούμε για ποιο λόγο, όχημα "χωρίς αέρα" δεν κουνιέται. Τα αερόφρενα, λειτουργούν με αέρα. Λογικό μέχρι εδώ. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι χωρις αέρα, απο μια ξαφνική βλάβη, ξαφνικά δεν έχεις φρένα. Γιατι για λόγους ασφαλείας, τα τελευταία χρόνια, έχουν αντιστρέψει την λειτουργία τους. Δηλαδή τα τακάκια είναι πιεζμένα με δύναμη πάνω στα ταμπούρα με τη χρήση ελατηρίων. Ο αέρας, δίνει αντίθετη κίνηση, με σκοπό να ξεφρενάρει τη ρόδα, και να αφήσει το όχημα να κινηθεί. Ο οδηγός πατώντας το πετάλ του φρένου, κόβει ποσοστό του αέρα, ωστε το ελατήριο να υπερνικήσει την δύναμη του αέρα, και να φρενάρει. Με βλάβη και απώλεια του αέρα, μένει μόνη η δύναμη του ελατηρίου, άρα το όχημα μένει φρεναρισμένο.
Αὐτὸ δὲν τὸ γνωρίζω, ἀν εἶναι ὄντως ἔτσι ἢ ὄχι. Παρ'ὄλα αὐτά, κάποια ἀπὸ τὰ γραμμένα ἐδῶ εἶναι ἀνακριβή, εἶτε ἔτσι εἶτε ἀλλιῶς.

erling έγραψε:Αερόφρενα, άπαξ και φρενάρουν δεν ξεφρενάρουν αν χαθεί ο αέρας.
Ηλεκτρόφρενα, αν χαθεί ο αέρας ξεφρενάρουν.
Κατάλαβα σωστά?
Γιὰ τὸ πρῶτο δὲς παραπάνω τὴν ἀπάντηση στὸ Οὔλτιμο. Τὸ δεύερο εἶναι λάθος ἀλλὰ δὲν φταῖς ἐσὺ γιὰ αὐτό.
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4844
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από rasPUTIN »

MacPap έγραψε:Όπως και νάνε πάντως εγώ ζαλίστηκα! Συστήματα με κόντρα συστήματα που επιβλέπουν άλλα συστήματα. Η λύση σε όλα αυτά για μένα είναι η απλούστευση.
Φυσικὰ καὶ ζαλίστηκες. Ἀφοῦ δὲν βρέθηκε κάποιος νὰ τὰ ἐξηγήσει ὄμορφα. :D :D :D :D :D Τὸ παρὸν θρὲντ τὸ διάβασε ἄνθρωπος σχετικὸς μὲ τὸ ἀντικείμενο καὶ βρῆκε οὐκ ὀλίγα λάθη.

Συστήματα πεδήσεως βαρέων ὀχημάτων
Ὡς βαρέα ὀχήματα ἐννοῦνται ἐκείνα τῶν ὀποίων ἠ ὀδήγησις προϋποθέτει ἄδεια ὀδηγήσεως Γ' ἢ Δ' ἢ Γ'+Ε' ἢ Δ'+Ε'. Ξεκινῶ μὲ τὴν πέδησι σταθμεύσεως, τὸ κοινῶς λεγόμενο χειρόφρενο. Αὐτὸ εἶναι μηχανικὸ ΚΑΙ ΜΟΝΟ μηχανικό. Αὐτὸ ἰσχύει γιὰ κάθε ὄχημα, ἀπὸ παπάκι μέχρι νταλίκα. Τὸ ἔχω γράψει ἄλλες δύο φορές, θὰ τὸ γράψω κι ἄλλες εἰκοσιδύο ἀν χρειαστεῖ. Παρ'ὅλα αὐτά, στὰ βαρέα ὀχήματα τὸ πνευματικὸ κύκλωμα παρεμβαίνει λιγουλάκι στὴν λειτοργία τοῦ χειροφρένου.

Στὰ ὀχήματά μας, τὰ κοινῶς λεγόμενα γιῶτα χί, ἐκείνα τὰ ὀποία ὀδηγοῦνται μὲ ἄδεια Β' κατηγορίας ἔχουμε (πέραν τῆς πεδήσεως σταθμεύσεως) ἔχουμε ἕνα σύστημα πεδήσεως τὸ ὁποῖο εἶναι ὐδραυλικό. Στὰ βαρέα ὀχήματα ὑπάρχουν περισσότερα συστήματα πεδήσεως.
Κάθε βαρὺ ὄχημα ἔχει ἔνα κύριο σύστημα πεδήσεως κι ἔνα βοηθητικό. Τὸ κύριο σύστημα πεδήσεως εἶναι τὸ πνευματικό. Ὅταν λέμε πνευματικὸ δὲν σημαίνει ὄτι λειτουργεῖ μὲ τὴν δύναμι τοῦ πνεύματος ἀλλὰ ἔχει κύκλωμα ἀέρος. Πρόκειται περὶ τῶν ἀεροφρένων.

Τὸ παλαιῶν ἐποχῶν σύστημα βοηθητικῆς πεδήσεως εἶναι τὸ μηχανόφρενο. Τὰ νεότερα συστήματα βοηθητικῆς πεδήσεως εἶναι τὸ ὐδραυλικὸ φρένο καὶ τὸ ἠλεκτρόφρενο. Δὲν γνωρίζω ἀν ὑπάρχει ὄχημα μὲ περισσότερα τοῦ ἑνὸς συστήματα βοηθητικῆς πεδήσεως.

Ἀερόφρενα
Ἀποτελοῦν τὸ κύριο σύστημα πεδήσεως σὲ καθε βαρὺ ὄχημα. Ἕνας ἀεροσυμπιεστὴς παίρνει ὀδηγεῖ ἀέρα ἀπὸ τὸ περιβάλλον σὲ κάποια δοχεία, στὰ καζανάκια. Ὅταν ὀ ὀδηγὸς πατάει τὸ πετάλι τοῦ φρένου τότε ὀδηγεῖται ὀ ἀέρας στὰ φρένα καὶ τὸ ὄχημα ἐπιβραδύνει. Τὸ κύριο σύστημα πεδήσεως ἐπενεργεῖ στοὺς τροχοὺς τοῦ ὀχήματος.

Ἔχω ἀφήσει ὅμως μιὰ ἐκκρεμότητα, τὴν ἀλληλεπίδραση ἀεροφρένων-χειροφρένου. Δὲν τὸ ἔχω καταλάβει 100%. Ὅταν ἡ πίεσις στὰ καζανάκια εἶναι μικρότερη ἀπὸ τὴν ἐλαχίστη ἐπιτρεπτὴ εἶναι ἀδύνατο τὸ λύσιμο τοῦ χειροφρένου Ἕνα καρφὶ εἶναι χωμένο κάπου στὴν μηχανισμό του καὶ ἐμποδίζει τὸ λύσιμο. Κάπου στὸ πνευματικὸ κύκλωμα ὑπάρχει μιὰ φοῦσκα ἡ ὁποία συνδεμένη μὲ αὐτὸ τὸ καρφί. Ὅταν ἠ πίεσις στὰ καζανάκια εἶναι χαμηλὴ αὐτὴ ἡ φοῦσκα εἶναι μισοφουσκωμένη. Ὅταν ἡ πίεσις αὐξηθεῖ τὸ διογκώνεται ἠ φοῦσκα, τὸ καρφὶ μετατοπίζεται, παύει νὰ μπλοκάρει τὸν μηχανισμὸ τοῦ χειροφρένου ὀπότε εἶναι ἐφικτὸ τὸ λύσιμο τοῦ χειροφρένου.

Φυσικά, τὰ ἀερόφρενα ἔχουν κι ἄλλα ἐξαρτήματα. Γιὰ παράδειγμα, τὰ καζανάκια ἔχουν βαλβίδα ἡ ὁποία ἀρχίζει νὰ βγάζει τὸν ἀέρα στὸ περιβάλλον σὲ περίπτωση ὑπερπιέσεως. Λογικὸ δὲν εἶναι; Δὲν θὰ ἦταν κι ὄτι καλύτερο νὰ ἐκραγοῦν τὰ καζανάκια λόγω ὐπερπιέσεως.

Τὶ χρειαζόμαστε τὴν βοηθητικὴ πέδησι, τὰ ἀερόφρενα δὲν ἀρκοῦν;
Ἡ παρατεταμένη χρήσις τῶν ἀεροφρένων ἔχει δύο παρενέργειες.
  1. Μεγάλη απώλεια ἀέρα: ἀν κάποιος μ*λ*κίζεται (μετὰ συγχωρήσεως) μὲ τὰ φρένα τότε ὀ ῥυθμὸς ἀπωλείας ἀέρα εἶναι μεγαλύτερος ἀπὸ τὸν ῤυθμὸ εἰσαγωγῆς. Ὡς ἐκ τούτου κάποια στιγμὴ ξεμένει ἀπὸ ἀέρα ἄρα ξεμένει ἀπὸ φρένα.
  2. Ὑπερθέρμανσις φρένων: ἡ θερμοκρασία φτάνει πολὺ χαλαρὰ τὴν τάξι τῶν 230 βαθμῶν Κελσίου, μπορεῖ νὰ φτάσει τοὺς 400 καὶ κατὰ τὴν παρατεταμένη χρήσι μπορεῖ νὰ φτάσει τοὺς 1.000. Σὲ μιὰ τέτοια περίπτωσι ὑπάρχει κίνδυνος νὰ καοῦν τὰ φρένα. Μὴν φανταστεῖτε ἀνάφλεξι καὶ γυμνὴ φλόγα. Ἀλλὰ μυρίζει καμένο, καὶ ἐνδέχεται νὰ κολλήσουν οἱ σιαγόνες στὰ ταμπούρα ἢ τοὺς δίσκους ὁπότε τὸ ὄχημα δὲν ξεφρενάρει. Σὲ μιὰ τέτοια περίπτωσι τὰ φρένα ἔχουν καταστραφεῖ καὶ χρειάζονται ἄμεση ἀντικατάσταση.
Συχνὴ ἀνάγκη πεδήσεως ὐπάρχει προφανῶς σὲ μποτιλιάρισμα (διαρκὲς σταμάτα-ξεκίνα) καὶ σὲ κίνηση σὲ κατηφόρα ὅπου ἡ βαρυτικὴ δύναμις διαρκῶς ἐπιταχύνει τὸ ὄχημα ὀπότε ἀπαιτεῖται ἠ διαρκὴς χρήσις κάποιου συστήματος πεδήσεως. Γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ ὐπάρχουν τὰ βοηθητικὰ συστήματα πεδήσεως. Αὐτὰ εἶναι:
  • Μηχανόφρνο ἢ κλαπέτο: ὐπάρχει σχετικὴ συζήτησις στὴν παρακάτω διεύθυνσι.
    viewtopic.php?t=2833
    Ἐν ἀντιθέσει μὲ τὸ ἀερόφρενο τὸ ὁποῖο ἐπενεργεῖ στοὺς τροχοὺς τὸ μηχανόφρενο ἐπενεργεῖ στὸν κινητήρα.
  • Ἠλεκτρόφρενο: ἐπενεργεῖ στὸν ἄξονα ὁ ὁποῖος δίδει κίνησι στὸ διαφορικό.
  • Ὑδραυλικὸ φρενο: ἐπενεργεῖ στὸν ἄξονα ὁ ὁποῖος δίδει κίνησι στὸ διαφορικό.

---τοὺ μπὶ κοντίνιουντ ---
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6637
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από MacPap »

ok......
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Δηλαδή ο φίλος σου λέει οτι το χειρόφρενο είναι μηχανικό με ντίζα, αλλα όταν δεν έχεις αέρα, "ένα καρφί" εμποδίζει το λύσιμο του χειροφρένου;

Και εγώ έκανα λάθος στο οτι το χειρόφρενο είναι ένα ελατήριο που φρενάρει μόνιμα. Το οποίο στην πορεία του οχήματος χρειάζεται μόνιμα αέρα, η πίεση του οποίου αέρα πρέπει να είναι πιο δυνατή απο το ελατήριο. Και αν χάσεις τον αέρα άρα πίεση αέρα < δύναμη ελατηρίου, το όχημα φρενάρει;
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4844
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ὅταν τὸ βαρὺ ὄχημα εἶναι σταθμευμένο τότε ἀν δὲν ἔχεις ἀέρα δὲν λύνεις χειρόφρενο. Ἀν ὅμως ὀ ἀέρας χαθεῖ μὲ λυμένο χειρόφρενο τὸτε τὸ χειρόφρενο παραμένει λυμένο. Ἢ κάνω λάθος;
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Αερόφρενα, ηλεκτρόφρενα και απορίες...

Δημοσίευση από UltiMo_ »

λύνεις χειρόφρενο σημαίνει δίνεις αέρα, ικανό να υπερβεί τη δύναμη του ελατηρίου. Άρα αν δεν έχεις αέρα, ναι. δεν μπορείς να λύσεις το χειρόφρενο.
Αν εν κινήσει ο αέρας χαθεί το χειρόφρενο δένει μόνο του. (αέρας < ελατήριο). Άσχετα αν ο λεβιές δείχνει οτι το χειρόφρενο είναι "λυμένο", το χειρόφρενο θα "δέσει"
Ντίζα πάντως δεν υπάρχει
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πώς λειτουργεί...”