odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 23 Απρ 2018, 17:21

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2011, 01:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6152
Οκ γιατί τα λεωφορεία είναι ακριβά?

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2011, 08:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4612
Τοποθεσία: Βόλος
MacPap έγραψε:
Οκ γιατί τα λεωφορεία είναι ακριβά?

Σε σχέση με τι? Με ένα αεροπλάνο? Με ένα hyundai accend? Με τι θες να το συγκρίνουμε?

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2011, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6152
Οχι συγκρινόμενα με το κουβαδάκι της ανιψιάς μου με το οποίο παίζει στην άμμο.

Τι θα πει σε σχέση με τι? Φυσικά με ένα πούλμαν!!!

Γιατί ένα αστικό είναι τόσο ακριβό? Αφού δεν έχει τίποτε από τις πολυτέλειες ενός πούλμαν.

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2011, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4612
Τοποθεσία: Βόλος
ειλικρινά δεν σε κατάλαβα στην αρχή. νόμιζα οτι σου φαινόταν απλά ακριβό. γενικά. όχι σε σύγκριση. τώρα ευχαρίστως να σου απαντήσω.
οι πολυτέλειες που λές είναι πραγματικά λεπτομέρεια. απο εκεί και πέρα τα λεωφορεία είναι ακριβώς ίδια. Έχουν και τα δύο πανάκριβο σασί, σχεδιασμένο να αντέχει 25 χρόνια. Των αστικών ειδικά δέχονται πολύ περισσότερες καταπονήσεις απο τις άπειρες λακκούβες. Έχουν κινητήρες σχεδιασμένους να μηδενίζουν 3 και 4 φορές το κοντέρ χωρίς να χαλάνε. Των αστικών μπορεί να υστερεί σε άλογα (για λόγους οικονομίας) αλλα δουλεύει 18-20 ώρες το 24ωρο. ενώ τα υπεραστικά είναι μονής φυλακής. δηλαδή μονής βάρδιας. δηλαδή κάνει ένα ταξίδι, επιστρέφει και μετά κάθεται. Επίσης το μοτέρ δέχεται περισσότερες καταπονήσεις όταν δουλεύει απο φανάρι σε φανάρι και μέσα στην κίνηση, και αλλιώς όταν είναι στην εθνική με σταθερές στροφές για ώρες.
Το σασμάν είναι και στα δύο πανάκριβο και σχεδιασμένο να κρατάει για χρόνια επίσης. Για τους ίδιους λόγους με το μοτέρ, των αστικών δέχεται περισσότερο ζόρι και έχει πιο "κοντές" σχέσεις. Πιάνει τελική σε δευτερόλεπτα, αλλα η τελική του είναι μόνο 100. Τα υπεραστικά πάνε με 140 στο ρελαντί.
Απο εκεί και πέρα σύστημα μετάδοσης, είναι το ίδιο. Σύστημα πέδησης, είναι το ίδιο. Εφεδρική πέδηση, είναι η ίδια. χειρόφρενο το ίδιο. retarder, intarder, abs, tcs είναι τα ίδια.
Εξαερισμός ο ίδιος. Σύστημα ψύξης με άπειρα σωληνάκια που να στέλνουν 40 λίτρα παραφλού ΠΑΝΤΟΥ, έχουν και τα δύο. turbo και intercooler και τα δύο.
Το διαφορικό πανάκριβο και στα δύο και ολόιδιο. Κλιματισμός, είναι ο ίδιος. Λάστιχα έχουν μικρές διαφορές. θέση οδήγησης και ταμπλώ είναι με μικρές διαφορές. Κάμερες, gps, συστήματα πυρασφάλειας έχουν και τα δύο. τεπόζιτο εξίσου μεγάλο και τα δύο

Πολλά μπορώ να σκεφτώ ακόμα σαν ομοιότητες.

Αντιθέτως οι διαφορές είναι ελάχιστες. είναι υπερυψωμένο για να χωράνε απο κάτω βαλίτσες και κρεββάτι. Καμμία αλλαγή στο σασί. έχει λίγο μεγαλύτερα τζάμια. και έχει καλύτερα καθίσματα επιβατών. και ένα ψεύτικο πλαστικό τραπεζάκι σε κάθε κάθισμα. μηδαμινό κόστος σε σχέση με τα 300 χιλιάρικα. Τα αστικά έχουν ράμπα αναπήρων και επιγονάτιση που τα τουριστικά/υπεραστικά ΔΕΝ έχουν και κοστίζουν πάρα μα πάρα πολύ.
εχμμ.. αυτά νομίζω. δεν υπάρχουν άλλες διαφορές.

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Τελευταία επεξεργασία από UltiMo_ και 08 Ιουν 2011, 23:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2011, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 20:35
Δημοσιεύσεις: 386
Ωραιος!!!!! :applause :applause :applause

_________________
Eίμαι ο εφιάλτης μέσα στις νύχτες μου!
...και δηλώνω σαλταρισμένος!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2011, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6152
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά το ότι ο εσωτερικός χώρος είναι αλλιώς διαρυθμισμένος δεν επιφέρει αλλαγή στο κόστος ουσιαστικά.

Τι είναι η "Εφεδρική πέδηση"?

Και γιατί η ράμπα αναπήρων και η επιγονάτιση στοιχίζουν τόσο?

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2011, 23:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4612
Τοποθεσία: Βόλος
Σε δύο διαμερίσματα, παίζει μεγάλο ρόλο στο κόστος η διαρρύθμιση? Αν στην μία έχει δερμάτινο καναπέ και 50άρα tft και στην άλλη πλαστικές καρέκλες και 14άρα τηλεόραση, η διαφορά θα ήταν 3000 ευρώ. το πολύ. τα υπόλοιπα 150 χιλιάρικα θα ήταν τα ίδια

στα λεωφορία, σου είπα πια είναι η διαφορά. το να κάνεις το ένα απο τα δύο υπερυψωμένο, δεν αλλάζεις κάτι στο σασί. απλά προσθέτεις λαμαρίνες. τα σαφώς καλύτερα ή καλλίτερα καθίσματα έχουν μικρό κόστος.

Εφεδρική πέδηση είναι αυτή που ενεργεί πριν πιάσουν τα φρένα. είναι το κλαπέτο στα παλιά τα φορτηγά, ή άλλα πιο σύγχρονα υδραυλικά ή πνευματικά ή υδροπνευματικά στα πιο καινούργια.
Στα αυτόματα την ίδια δουλειά κάνει και το κιβώτιο. Ακόμα και σε ΙΧ ίσως να έχεις ακούσει για hill holder. ή στις νταλίκες και τα λεωφορεία, πρίν φρενάρουν, ακούγετε ένας χαρακτηριστικότατος ήχος σφυριχτός

Η ράμπα είναι ολόκληρο ρομπότ. μην την ψάχνεις. ολόκληρη επιστίμη, βγαίνει, διπλώνει, ξεδιπλώνει, κρύβεται, έχει αισθητήρες, έχει αυτοματισμούς, θυληκώνει μέσα στο σασί κάτω απο το δάπεδο (ή πάνω σε μερικά πιο παλιά)
όσο ναναι όλα αυτά, θέλουν κάποια μελέτη απο τους κατασκευαστές για να το ενσωματώσουν

η επιγονάτιση είναι ένας γρύλος που σηκώνει 5-10 τόνους σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό πιστεύω είναι αρκετό

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2011, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 20:35
Δημοσιεύσεις: 386
Αν εβαζες και καμια φωτογραφία να μαθένουμε και εμεις οι ασχετοι...

_________________
Eίμαι ο εφιάλτης μέσα στις νύχτες μου!
...και δηλώνω σαλταρισμένος!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2011, 05:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4612
Τοποθεσία: Βόλος
φωτογραφία απο τι?

ράμπα:


retarder:

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2011, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6152
Λοιπόν για να γίνω κακός. Η "Ράμπα" Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο ακριβή!!! Ε δεν είναι και ο ρομποτικός βραχίωνας του Διαστημικού Λεωφορείου (Space Shuttle). Τρεις τάβλες με ένα ηλεκτρουδραβλικό μοτέρ είναι.

Τώρα σχετικά με το "retarder" (εληνικά???) μάλλον να το φανταστούμε πρέπει από τον ήχο. :twisted:

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com