Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6651
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
Σε σχέση με τι? Με ένα αεροπλάνο? Με ένα hyundai accend? Με τι θες να το συγκρίνουμε?MacPap έγραψε:Οκ γιατί τα λεωφορεία είναι ακριβά?
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6651
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
Οχι συγκρινόμενα με το κουβαδάκι της ανιψιάς μου με το οποίο παίζει στην άμμο.
Τι θα πει σε σχέση με τι? Φυσικά με ένα πούλμαν!!!
Γιατί ένα αστικό είναι τόσο ακριβό? Αφού δεν έχει τίποτε από τις πολυτέλειες ενός πούλμαν.
Τι θα πει σε σχέση με τι? Φυσικά με ένα πούλμαν!!!
Γιατί ένα αστικό είναι τόσο ακριβό? Αφού δεν έχει τίποτε από τις πολυτέλειες ενός πούλμαν.
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
ειλικρινά δεν σε κατάλαβα στην αρχή. νόμιζα οτι σου φαινόταν απλά ακριβό. γενικά. όχι σε σύγκριση. τώρα ευχαρίστως να σου απαντήσω.
οι πολυτέλειες που λές είναι πραγματικά λεπτομέρεια. απο εκεί και πέρα τα λεωφορεία είναι ακριβώς ίδια. Έχουν και τα δύο πανάκριβο σασί, σχεδιασμένο να αντέχει 25 χρόνια. Των αστικών ειδικά δέχονται πολύ περισσότερες καταπονήσεις απο τις άπειρες λακκούβες. Έχουν κινητήρες σχεδιασμένους να μηδενίζουν 3 και 4 φορές το κοντέρ χωρίς να χαλάνε. Των αστικών μπορεί να υστερεί σε άλογα (για λόγους οικονομίας) αλλα δουλεύει 18-20 ώρες το 24ωρο. ενώ τα υπεραστικά είναι μονής φυλακής. δηλαδή μονής βάρδιας. δηλαδή κάνει ένα ταξίδι, επιστρέφει και μετά κάθεται. Επίσης το μοτέρ δέχεται περισσότερες καταπονήσεις όταν δουλεύει απο φανάρι σε φανάρι και μέσα στην κίνηση, και αλλιώς όταν είναι στην εθνική με σταθερές στροφές για ώρες.
Το σασμάν είναι και στα δύο πανάκριβο και σχεδιασμένο να κρατάει για χρόνια επίσης. Για τους ίδιους λόγους με το μοτέρ, των αστικών δέχεται περισσότερο ζόρι και έχει πιο "κοντές" σχέσεις. Πιάνει τελική σε δευτερόλεπτα, αλλα η τελική του είναι μόνο 100. Τα υπεραστικά πάνε με 140 στο ρελαντί.
Απο εκεί και πέρα σύστημα μετάδοσης, είναι το ίδιο. Σύστημα πέδησης, είναι το ίδιο. Εφεδρική πέδηση, είναι η ίδια. χειρόφρενο το ίδιο. retarder, intarder, abs, tcs είναι τα ίδια.
Εξαερισμός ο ίδιος. Σύστημα ψύξης με άπειρα σωληνάκια που να στέλνουν 40 λίτρα παραφλού ΠΑΝΤΟΥ, έχουν και τα δύο. turbo και intercooler και τα δύο.
Το διαφορικό πανάκριβο και στα δύο και ολόιδιο. Κλιματισμός, είναι ο ίδιος. Λάστιχα έχουν μικρές διαφορές. θέση οδήγησης και ταμπλώ είναι με μικρές διαφορές. Κάμερες, gps, συστήματα πυρασφάλειας έχουν και τα δύο. τεπόζιτο εξίσου μεγάλο και τα δύο
Πολλά μπορώ να σκεφτώ ακόμα σαν ομοιότητες.
Αντιθέτως οι διαφορές είναι ελάχιστες. είναι υπερυψωμένο για να χωράνε απο κάτω βαλίτσες και κρεββάτι. Καμμία αλλαγή στο σασί. έχει λίγο μεγαλύτερα τζάμια. και έχει καλύτερα καθίσματα επιβατών. και ένα ψεύτικο πλαστικό τραπεζάκι σε κάθε κάθισμα. μηδαμινό κόστος σε σχέση με τα 300 χιλιάρικα. Τα αστικά έχουν ράμπα αναπήρων και επιγονάτιση που τα τουριστικά/υπεραστικά ΔΕΝ έχουν και κοστίζουν πάρα μα πάρα πολύ.
εχμμ.. αυτά νομίζω. δεν υπάρχουν άλλες διαφορές.
οι πολυτέλειες που λές είναι πραγματικά λεπτομέρεια. απο εκεί και πέρα τα λεωφορεία είναι ακριβώς ίδια. Έχουν και τα δύο πανάκριβο σασί, σχεδιασμένο να αντέχει 25 χρόνια. Των αστικών ειδικά δέχονται πολύ περισσότερες καταπονήσεις απο τις άπειρες λακκούβες. Έχουν κινητήρες σχεδιασμένους να μηδενίζουν 3 και 4 φορές το κοντέρ χωρίς να χαλάνε. Των αστικών μπορεί να υστερεί σε άλογα (για λόγους οικονομίας) αλλα δουλεύει 18-20 ώρες το 24ωρο. ενώ τα υπεραστικά είναι μονής φυλακής. δηλαδή μονής βάρδιας. δηλαδή κάνει ένα ταξίδι, επιστρέφει και μετά κάθεται. Επίσης το μοτέρ δέχεται περισσότερες καταπονήσεις όταν δουλεύει απο φανάρι σε φανάρι και μέσα στην κίνηση, και αλλιώς όταν είναι στην εθνική με σταθερές στροφές για ώρες.
Το σασμάν είναι και στα δύο πανάκριβο και σχεδιασμένο να κρατάει για χρόνια επίσης. Για τους ίδιους λόγους με το μοτέρ, των αστικών δέχεται περισσότερο ζόρι και έχει πιο "κοντές" σχέσεις. Πιάνει τελική σε δευτερόλεπτα, αλλα η τελική του είναι μόνο 100. Τα υπεραστικά πάνε με 140 στο ρελαντί.
Απο εκεί και πέρα σύστημα μετάδοσης, είναι το ίδιο. Σύστημα πέδησης, είναι το ίδιο. Εφεδρική πέδηση, είναι η ίδια. χειρόφρενο το ίδιο. retarder, intarder, abs, tcs είναι τα ίδια.
Εξαερισμός ο ίδιος. Σύστημα ψύξης με άπειρα σωληνάκια που να στέλνουν 40 λίτρα παραφλού ΠΑΝΤΟΥ, έχουν και τα δύο. turbo και intercooler και τα δύο.
Το διαφορικό πανάκριβο και στα δύο και ολόιδιο. Κλιματισμός, είναι ο ίδιος. Λάστιχα έχουν μικρές διαφορές. θέση οδήγησης και ταμπλώ είναι με μικρές διαφορές. Κάμερες, gps, συστήματα πυρασφάλειας έχουν και τα δύο. τεπόζιτο εξίσου μεγάλο και τα δύο
Πολλά μπορώ να σκεφτώ ακόμα σαν ομοιότητες.
Αντιθέτως οι διαφορές είναι ελάχιστες. είναι υπερυψωμένο για να χωράνε απο κάτω βαλίτσες και κρεββάτι. Καμμία αλλαγή στο σασί. έχει λίγο μεγαλύτερα τζάμια. και έχει καλύτερα καθίσματα επιβατών. και ένα ψεύτικο πλαστικό τραπεζάκι σε κάθε κάθισμα. μηδαμινό κόστος σε σχέση με τα 300 χιλιάρικα. Τα αστικά έχουν ράμπα αναπήρων και επιγονάτιση που τα τουριστικά/υπεραστικά ΔΕΝ έχουν και κοστίζουν πάρα μα πάρα πολύ.
εχμμ.. αυτά νομίζω. δεν υπάρχουν άλλες διαφορές.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος UltiMo_ την 08 Ιουν 2011, 23:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Δημοσιεύσεις: 390
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 20:35
- Επικοινωνία:
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
Ωραιος!!!!!
Eίμαι ο εφιάλτης μέσα στις νύχτες μου!
...και δηλώνω σαλταρισμένος!!!!
...και δηλώνω σαλταρισμένος!!!!
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6651
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά το ότι ο εσωτερικός χώρος είναι αλλιώς διαρυθμισμένος δεν επιφέρει αλλαγή στο κόστος ουσιαστικά.
Τι είναι η "Εφεδρική πέδηση"?
Και γιατί η ράμπα αναπήρων και η επιγονάτιση στοιχίζουν τόσο?
Τι είναι η "Εφεδρική πέδηση"?
Και γιατί η ράμπα αναπήρων και η επιγονάτιση στοιχίζουν τόσο?
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
Σε δύο διαμερίσματα, παίζει μεγάλο ρόλο στο κόστος η διαρρύθμιση? Αν στην μία έχει δερμάτινο καναπέ και 50άρα tft και στην άλλη πλαστικές καρέκλες και 14άρα τηλεόραση, η διαφορά θα ήταν 3000 ευρώ. το πολύ. τα υπόλοιπα 150 χιλιάρικα θα ήταν τα ίδια
στα λεωφορία, σου είπα πια είναι η διαφορά. το να κάνεις το ένα απο τα δύο υπερυψωμένο, δεν αλλάζεις κάτι στο σασί. απλά προσθέτεις λαμαρίνες. τα σαφώς καλύτερα ή καλλίτερα καθίσματα έχουν μικρό κόστος.
Εφεδρική πέδηση είναι αυτή που ενεργεί πριν πιάσουν τα φρένα. είναι το κλαπέτο στα παλιά τα φορτηγά, ή άλλα πιο σύγχρονα υδραυλικά ή πνευματικά ή υδροπνευματικά στα πιο καινούργια.
Στα αυτόματα την ίδια δουλειά κάνει και το κιβώτιο. Ακόμα και σε ΙΧ ίσως να έχεις ακούσει για hill holder. ή στις νταλίκες και τα λεωφορεία, πρίν φρενάρουν, ακούγετε ένας χαρακτηριστικότατος ήχος σφυριχτός
Η ράμπα είναι ολόκληρο ρομπότ. μην την ψάχνεις. ολόκληρη επιστίμη, βγαίνει, διπλώνει, ξεδιπλώνει, κρύβεται, έχει αισθητήρες, έχει αυτοματισμούς, θυληκώνει μέσα στο σασί κάτω απο το δάπεδο (ή πάνω σε μερικά πιο παλιά)
όσο ναναι όλα αυτά, θέλουν κάποια μελέτη απο τους κατασκευαστές για να το ενσωματώσουν
η επιγονάτιση είναι ένας γρύλος που σηκώνει 5-10 τόνους σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό πιστεύω είναι αρκετό
στα λεωφορία, σου είπα πια είναι η διαφορά. το να κάνεις το ένα απο τα δύο υπερυψωμένο, δεν αλλάζεις κάτι στο σασί. απλά προσθέτεις λαμαρίνες. τα σαφώς καλύτερα ή καλλίτερα καθίσματα έχουν μικρό κόστος.
Εφεδρική πέδηση είναι αυτή που ενεργεί πριν πιάσουν τα φρένα. είναι το κλαπέτο στα παλιά τα φορτηγά, ή άλλα πιο σύγχρονα υδραυλικά ή πνευματικά ή υδροπνευματικά στα πιο καινούργια.
Στα αυτόματα την ίδια δουλειά κάνει και το κιβώτιο. Ακόμα και σε ΙΧ ίσως να έχεις ακούσει για hill holder. ή στις νταλίκες και τα λεωφορεία, πρίν φρενάρουν, ακούγετε ένας χαρακτηριστικότατος ήχος σφυριχτός
Η ράμπα είναι ολόκληρο ρομπότ. μην την ψάχνεις. ολόκληρη επιστίμη, βγαίνει, διπλώνει, ξεδιπλώνει, κρύβεται, έχει αισθητήρες, έχει αυτοματισμούς, θυληκώνει μέσα στο σασί κάτω απο το δάπεδο (ή πάνω σε μερικά πιο παλιά)
όσο ναναι όλα αυτά, θέλουν κάποια μελέτη απο τους κατασκευαστές για να το ενσωματώσουν
η επιγονάτιση είναι ένας γρύλος που σηκώνει 5-10 τόνους σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό πιστεύω είναι αρκετό
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
- Δημοσιεύσεις: 390
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 20:35
- Επικοινωνία:
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
Αν εβαζες και καμια φωτογραφία να μαθένουμε και εμεις οι ασχετοι...
Eίμαι ο εφιάλτης μέσα στις νύχτες μου!
...και δηλώνω σαλταρισμένος!!!!
...και δηλώνω σαλταρισμένος!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
φωτογραφία απο τι?
ράμπα:
retarder:
ράμπα:
retarder:
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6651
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Έξυπνα συστήματα λεωφορείων
Λοιπόν για να γίνω κακός. Η "Ράμπα" Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο ακριβή!!! Ε δεν είναι και ο ρομποτικός βραχίωνας του Διαστημικού Λεωφορείου (Space Shuttle). Τρεις τάβλες με ένα ηλεκτρουδραβλικό μοτέρ είναι.
Τώρα σχετικά με το "retarder" (εληνικά???) μάλλον να το φανταστούμε πρέπει από τον ήχο.
Τώρα σχετικά με το "retarder" (εληνικά???) μάλλον να το φανταστούμε πρέπει από τον ήχο.