Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Χώρος ανοικτών συζητήσεων για όσους δεν οδηγούν ή έχουν σχέση με αυτούς...
Απάντηση
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Καλα τώρα αυτό δεν είναι επιχείρημα. Το τι κάνουν οι άλλοι δεν είναι δουλειά του λεωφορείου. Και συ όταν πας στην Πατρών κορίνθου με 70 επικίνδυνος γίνεσαι, αλλα δε σου ζήτησε κανείς τα ρέστα.
Υπάρχει και ήρεμος τρόπος να προσπεράσεις λεωφορείο, και όχι να πας να σκοτωθείς.

Τώρα τις εσοχές αυτές που λέτε δεν τις έχω ακριβώς υπόψιν αλλα δεν αναφέρονται πουθενά στον ΚΟΚ, μάλλον είναι εφεύρεση του δημάρχου σας.
O ΚΟΚ λέει να πλησιάσεις το άκρο του οδοστρώματος και όχι να εγκαταλείψεις εντελώς την λωρίδα που ήσουν πριν


W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από MacPap »

Πηγαίνοντας στην Πάτρα με 70 δεν είμαι επικίνδυνος νόμιμος είμαι.

Οσο για το ότι αγνοείς τις εσοχές των λεωφορείων σε αυτό δεν ευθύνομαι εγώ να τις ψάξεις. Εξάλλου εσένα ενδιαφέρουν ως οδηγό λεωφορείου.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από erling »

Άρθρο 34
Στάση και στάθμευση
5. Mέσα στις κατoικημένες περιoχές, σε θέσεις όπoυ επιτρέπεται η στάση ή η στάθμευση, oι oδηγoί oχημάτων ή ζώων υπoχρεoύνται να θέτoυν αυτά όσo τo δυνατόν πλησιέστερα στo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς.
13. Για τoν καθoρισμό στις κατoικημένες περιoχές των θέσεων στάσης, αφετηρίας ή στάθμευσης αστικών, υπεραστικών, ηλεκτρoκίνητων λεωφoρείων, τρoχιoδρoμικών oχημάτων ως και επιβατηγών αυτoκινήτων δημόσιας χρήσης (TAΧI-AΓOPAIΩN), επιτρέπεται παρέκκλιση από τις διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 τoυ άρθρoυ αυτoύ.
Στις περιπτώσεις αυτές o καθoρισμός των θέσεων στάσης, αφετηρίας και στάθμευσης γίνεται, πρoκειμένoυ μεν για την περιoχή αρμoδιότητας τoυ O.A.Σ.Α., από αυτόν, ύστερα από ειδική μελέτη αυτoύ, πρoκειμένoυ δε για τις λoιπές περιoχές της χώρας από τoν oικείo νoμάρχη, ύστερα από ειδική μελέτη πoυ καταρτίζεται από την αρμόδια υπηρεσία της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης για τoν καθoρισμό τέτoιων θέσεων και με την οποία πρέπει να εξασφαλίζεται η oμαλή, ασφαλής και απρόσκoπτη διεξαγωγή της κυκλoφoρίας στις θέσεις αυτές.
Στις στάσεις μέσων μαζικής μεταφοράς είναι δυνατή η τοποθέτηση επί του οδοστρώματος ειδικών προεξοχών για την επιβίβαση και την αποβίβαση επιβατών. Επίσης επιτρέπεται η τοποθέτηση κατακόρυφων ελαστικών εύκαμπτων επαναφερόμενων κυλίνδρων (οριοδεικτών) στις διασταυρώσεις όταν εμποδίζεται η στροφή των μέσων μαζικής μεταφοράς. Οι προδιαγραφές των προεξοχών, καθώς και των οριοδεικτών και η διαδικασία της τοποθέτησης καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από UltiMo_ »

MacPap έγραψε:Οσο για το ότι αγνοείς τις εσοχές των λεωφορείων σε αυτό δεν ευθύνομαι εγώ να τις ψάξεις. Εξάλλου εσένα ενδιαφέρουν ως οδηγό λεωφορείου.
Γιατι να με ενδιαφέρουν εμένα οι εσοχές που έχεις στο χωριό σου? Εγώ δεν οδηγάω ούτε εκεί, ούτε σε "περιoχή αρμoδιότητας τoυ O.A.Σ.Α"..
Στο κουκάκι πχ είχα δει μέσα στο δρόμο ξύλινες ράμπες. όχι μόνο δεν κάνει το αστικό δεξιά, αλλα κάθετε ο πεζός στη μέση του δρόμου να το περιμένει, πάνω στο ξύλινο βάθρο. Άρα οι εσοχές που λες προφανώς ισχύουν για συγκεκριμένες περιοχές και τον δημαρχό τους και δεν αποτελούν κανόνα. Εξάλου θεωρώ ηλίθιο να βάλεις "εσοχή" ότι και αν είναι αυτή, σε σημείο που απαγορεύεται η στάθμευση αυτοκινήτων και επιτρέπετε η στάση του λεωφορείου!

Ο κοκ λέει "όσo τo δυνατόν πλησιέστερα στo δεξιό άκρo". Το "όσο το δυνατόν" δεν ξέρω πως το ερμηνεύεις εσύ, παντώς εγώ δεν το ερμηνεύω "εγκαταλείπω τη λωρίδα ωστε να με προσπεράσουν τα αυτοκίνητα", αλλα "κάνω όσο μπορώ δεξιά για να μη βγούν οι επιβάτες στη μέση του δρόμου και τους πατήσει κανα παπάκι".
Δηλαδή για την ασφάλεια του κόσμου γράφτηκε το άρθρο και οχι για να μην καθυστερήσω τον macpap που είναι απο πίσω. Τώρα αν ο απο πίσω τσατιστεί, δε με ενδιαφέρει καθόλου. Εγώ κάνω τη δουλειά μου, δεν πάω για καφέ. Θα κοιτάξω να μην σκοτώσω κανα πεζό και να μη τρακάρω κανα αμάξι. Δε θα κοιτάξω αν χωράει ο γκαζοφωνιάς απο πίσω μου
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από MacPap »

Δηλαδή για σένα αν υπάρχει ακόμα μια λωρίδα δεξιά το δεξιό άκρο του δρόμου είναι στην λωρίδα που βρίσκεσαι? Δεν καταλαβαίνεις, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ή δεν θες να καταλάβεις?

Οπως και να έχει εγώ θεωρώ τους λεωφορειατζήδες τους τρίτους σε σειρά επικίνδυνους οδηγούς στην πόλη μετά τα παπάκια και τους ταξιτζήδες. Δεν υπολογίζουν τίποτε και σε αυτό βέβαια τους βοηθάει και όγκος τους. Ανάβει φλας και φεύγει έρχεται κάποιος μπορεί να σταματήσει είναι δίπλα του? Στα παλιά τους τα παπούτσια. Έφτασε στην στάση? Τραβάει χειρόφρενο και όποιον πάρει ο χάρος ούτε να μπει μέσα ούτε τίποτε. Κάθεται εκεί στην λωρίδα του και οι άλλοι να περιμένετε και να πάτε να πνιγείτε. Κάτι σαν μεγάλο ταξί που παίρνει κούρσα. Ασε που πάνε με χίλια.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
erling
Δημοσιεύσεις: 1880
Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από erling »

ΣΕΠ τι είναι? Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού?

ultimo πριν έρθω, ήμουν έξω. Έχω μπροστά δεξιά λεωφορείο διπλό (φυσαρμόνικα) σε στάση. Είμαι στην φυσαρμόνικα δίπλα, βγάζει αριστερό φλας και βγαίνει. Μπροστά είναι παρκαρισμένο άλλο λεωφορείο στο 1μ οπότε πρέπει να ξεπαρκάρει δύσκολα. Αλλά δεν μπορεί γιατί θα με πάρει σβάρνα. Σταματάω, αφού με έχει κλείσει και με κοιτάει. Τι κάνουμε?
Αν ο τέταρτος πίσω από εμένα δεν είχε κενό από πίσω του θα περιμέναμε να φύγει και το άλλο λεωφορείο για να φύγουμε.
Μερικές φορές είσαστε άπαιχτοι.
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 4885
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από rasPUTIN »

erling έγραψε:ΣΕΠ τι είναι? Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού?
Προφανῶς σημαίνει Συγκοινωνιακὴ ΕΠιχείρηση.

Ἐπὶ Μητσοτάκη διαλύθηκε ἡ τότε Ε.Α.Σ. καὶ ἰδρύθηκαν οἱ Σ.ΕΠ..

UltiMo_ έγραψε:Και συ όταν πας στην Πατρών κορίνθου με 70 επικίνδυνος γίνεσαι, αλλα δε σου ζήτησε κανείς τα ρέστα.
Πῶς καὶ γιατὶ γίνεται ἐπικίνδυνος;
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από UltiMo_ »

Haridimos έγραψε:
UltiMo_ έγραψε:Και συ όταν πας στην Πατρών κορίνθου με 70 επικίνδυνος γίνεσαι, αλλα δε σου ζήτησε κανείς τα ρέστα.
Πῶς καὶ γιατὶ γίνεται ἐπικίνδυνος;
Γίνεσαι όσο επικίνδυνος όσο ο λεωφορειατζής που..: "έτσι που το κάνουν γίνονται επικίνδυνοι κλίνοντας 1 λωρίδα" (macpap).
Χιλιοξαναλέω πως δεν γράφει πουθενά ο ΚΟΚ πως το λεωφορείο πρέπει να εξαφανιστεί απο προσώπου γης ωστε οι απο πίσω να περάσουν ανενόχλητοι. Γράφει μόνο πως πρέπει να πας όσο πιο δεξιά μπορείς, για την ασφάλεια των επιβατών. Αν κάποιος βιαστικός σε προσπεράσει άτσαλα και προκαλέσει ατύχημα, θα είναι σαν κάποιον βιαστικό που προσπερνάει στην πατρών κορίνθου άτσαλα, κάποιον που πάει νόμιμα με 70.
Δεν γίνεται να τα ερμηνεύεις όπως σε συμφέρει. Στο ένα να παίρνεις το μέρος του νόμιμου αλλα στο άλλο να παίρνεις το μέρος του βιαστικού.

Τώρα τα άλλα που λέτε πάνω στην ικανότητα των οδηγών, έχω επίσης ξαναπει οτι δεν τα οδηγαν επαγγελματίες οδηγοί. Οι μεν στη Λάρισα είναι επιχειρηματίες που πριν μπορεί να είχαν μπακάλικο και φέτος αποφασίσαν να αγοράσουν λεωφορείο. Η κάποιος εφεδρικός οδηγός που κάνει μεροκάματο 3 φορές το μήνα και δεν τον πολυενδιαφέρει. Και οι δε στην Αθήνα μπορεί να είναι ο κάθε φουκαράς που είχε έναν γνωστό στο πασοκ και έπιασε τιμόνι.

(Η μάλλον για να είμαι πιο σωστός δεν είναι η ικανότητα που τους λείπει, αυτην την έχουν άφθονη. Συμπόνια τους λείπει προς τους συνάνθρωπους και ευγένεια. Αλλα δεν λαμβάνουν και πολύ απο αυτά απο τους ΙΧήδες όμως.. έτσι?)
MacPap έγραψε:Δηλαδή για σένα αν υπάρχει ακόμα μια λωρίδα δεξιά το δεξιό άκρο του δρόμου είναι στην λωρίδα που βρίσκεσαι?
Σου ξαναλέω οτι μιλάς για μια ιδιαιτερότητα που υπάρχει στη περιοχή σου. Ούτε καν σε όλη την Αθήνα. Δεν αποτελεί κανόνα με κανένα τρόπο. Εγώ σταματάω στην λωρίδα μου, η οποία είναι τέρμα δεξιά. Αν παρκαρισμένα με αναγκάσουν να είμαι στην μεσαία, στη μεσαία θα κάτσω και στη στάση. Δεν έχω ακόμα το λεωφορείο του sport billy, να το μικρύνω για να χωρέσω. Ούτε θα κάτσω να μετρήσω με μεζούρα αν χωράω να κάνω πιο δεξιά. Με ενδιαφέρει μόνο αν εκεί που θα σταματήσω χωράει κανα παπάκι απο δεξιά μου. Για την ασφάλεια των επιβατών που κατεβαίνουν θα κάνω όσο πιο δεξιά μπορώ και οχι για να χωρέσεις εσύ. Δεν θα κοιτάξω αριστερά να δώ αν άφησα αρκετό χώρο για τους υπόλοιπους. Δεξιά με ενδιαφέρει μόνο να δώ που είναι ο επιβάτης και να τον σημαδέψω με την πόρτα. Άσε που τις περισσότερες φορές, βλέπουν και οι επιβάτες οτι δεν πρόκειται να χωρέσω στο κενό, και με περιμένουν έξω στο δρόμο, ανάμεσα στα παρκαρισμένα. Άρα? που θα σταματήσω?
MacPap έγραψε:Δεν καταλαβαίνεις, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ή δεν θες να καταλάβεις?
Ειλικρινά αυτό αναρωτιέμαι και εγώ για την άποψή σου στο προηγούμενό μου ποστ. Είναι τόσο ξεκάθαρο..
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6649
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από MacPap »

Ultimo_ έγραψε:Γράφει μόνο πως πρέπει να πας όσο πιο δεξιά μπορείς, για την ασφάλεια των επιβατών
Που το γράφει αυτό στον ΚΟΚ?
Ultimo_ έγραψε:Στο ένα να παίρνεις το μέρος του νόμιμου αλλα στο άλλο να παίρνεις το μέρος του βιαστικού.
Και στις δύο περιπτώσεις παίρνω το μέρος του νόμιμου. Βλέπε αυτά που έγραψε ο erling.
Ultimo_ έγραψε:Σου ξαναλέω οτι μιλάς για μια ιδιαιτερότητα που υπάρχει στη περιοχή σου.
Ακόμα και αν είναι έτσι (που δεν είναι) Αυτό μειώνει το μέγεθος της βλακείας και του προβλήματος?
Ultimo_ έγραψε:Ούτε θα κάτσω να μετρήσω με μεζούρα αν χωράω να κάνω πιο δεξιά. Με ενδιαφέρει μόνο αν εκεί που θα σταματήσω χωράει κανα παπάκι απο δεξιά μου.
Αυτό λέω και εγώ! Είστε αδιάφροι όπως και οι ταρίφες αδιαφορείτε αν ενοχλείτε όλους τους άλλους χρήστες της οδού λες και ο δρόμος είναι δικός σας και όλοι μας πρέπει να σας αφήσουμε να κάνετε τη δουλεία σας. γιατί εμείς δεν κάνουμε δουλειά είμαστε στον δρόμο για πλάκα.
Ultimo_ έγραψε:Ειλικρινά αυτό αναρωτιέμαι και εγώ
Αφού αναρωτιέσαι εσύ φαντάσου εμείς...
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
UltiMo_
Δημοσιεύσεις: 4673
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσίευση από UltiMo_ »

MacPap έγραψε:
Ultimo_ έγραψε:Γράφει μόνο πως πρέπει να πας όσο πιο δεξιά μπορείς, για την ασφάλεια των επιβατών
Που το γράφει αυτό στον ΚΟΚ?
Άρθρo 25
Eιδικoί κανόνες για τα oχήματα των δημόσιων συγκoινωνιών
3. Για την επιβίβαση ή απoβίβαση επιβατών oι oδηγoί των oχημάτων δη-
μόσιων συγκoινωνιών υπoχρεoύνται να πλησιάζoυν, κατά τo δυνατόν, τo
άκρo τoυ oδoστρώματoς.

Άρθρο 34
Στάση και στάθμευση
5. Mέσα στις κατoικημένες περιoχές, σε θέσεις όπoυ επιτρέπεται η στάση ή η στάθμευση, oι oδηγoί oχημάτων ή ζώων υπoχρεoύνται να θέτoυν αυτά όσo τo δυνατόν πλησιέστερα στo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς.
13. Για τoν καθoρισμό στις κατoικημένες περιoχές των θέσεων στάσης, αφετηρίας ή στάθμευσης αστικών, υπεραστικών, ηλεκτρoκίνητων λεωφoρείων, τρoχιoδρoμικών oχημάτων ως και επιβατηγών αυτoκινήτων δημόσιας χρήσης (TAΧI-AΓOPAIΩN), επιτρέπεται παρέκκλιση από τις διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 τoυ άρθρoυ αυτoύ.

Δηλαδή κατ εξαίρεση επιτρέπονται αποκλείσεις αυτών των απαγορεύσεων: --->
3. H στάθμευση oχήματoς στo oδόστρωμα απαγoρεύεται και:
γ) Σε θέση από την oπoία παρεμπoδίζεται όχημα πoυ σταθμεύει κανoνικά
να εξέλθει από τo χώρo πoυ έχει σταθμεύσει.
δ) Αν τo ελεύθερo μέρoς της oδoύ πoυ απoμένει είναι ανεπαρκές για την
κυκλoφoρία των oχημάτων.

ε) Παράπλευρα άλλoυ oχήματoς, σε στάση ή στάθμευση, εκτός αν άλ-
λως oρίζεται με ειδική σήμανση.
θ) Αν εμπoδίζει τη χρήση χώρων στάθμευσης πoυ σημαίνεται κατάλληλα.


Δηλαδή όχι μονο ΔΕΝ λέει πως απαγορεύεται να κλείσεις το δρόμο, αντιθέτως στο επιτρέπει βάζοντας εξαίρεση στις απαγορεύσεις του άρθρου περι στάθμευσης.
MacPap έγραψε:
Ultimo_ έγραψε:Σου ξαναλέω οτι μιλάς για μια ιδιαιτερότητα που υπάρχει στη περιοχή σου.
Ακόμα και αν είναι έτσι (που δεν είναι) Αυτό μειώνει το μέγεθος της βλακείας και του προβλήματος?
Τι εννοείς "που δεν είναι". Δηλαδή θες να με πείσεις οτι αυτές οι εσοχές υπάρχουν παντού? Υπάρχουν και στο Βόλο και φταίω εγώ που δεν τις έχω δει? Υπάρχουν μόνο στη περιοχή σου, δεν έχω άλλα επιχειρήματα για να σε πείσω γιαυτό. Επειδή ο τάδε δήμαρχος αποφάσισε να βάλει "εσοχές" δε σημαίνει οτι πρέπει να αλλάξω εγώ τον τρόπο οδήγησης. Πρέπει να πάρω κόσμο, δεν βγήκα για πλάκα. Για να πάρω τον κόσμο θα κάνω ΟΣΟ ΔΕΞΙΑ ΜΠΟΡΩ όπως λέει ο κοκ. Δεν θα κάνω ΠΙΟ ΔΕΞΙΑ απο οτι μπορώ. Ούτε θα ιδρώσω αν δεν μπορώ να κάνω δεξιά κλείνοντας αναγκαστικά το δρόμο για 5 δευτερόλεπτα.

Δηλαδή στην λίστα με τους ηλίθιους αντι να βάλεις το κόσμο που παρκάρει πάνω στις στάσεις, βάζεις τα λεωφορεία που δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς? Αν είναι να μας το πεις, να αφήνουμε το κόσμο απέξω για να μη σε καθυστερούμε
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
Απάντηση

Επιστροφή στο “Δεν οδηγώ...”