odigein.com

Το site των οδηγών και των πεζών...
Τώρα είναι 24 Απρ 2018, 03:07

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 64 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6152
UltiMo_ έγραψε:
Μα όταν ο ΚΟΚ λέει πως για να βγει το λεωφορείο απο στάση, τα αυτοκίνητα απο πίσω πρέπει να ελαττώσουν ταχύτητα ή να σταματήσουν...
Που το λέει αυτό ο ΚΟΚ?

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 12:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4612
Τοποθεσία: Βόλος
Άντε πάλι.. Εγώ θα στον μάθω όλο τον ΚΟΚ? είσαι υποχρεωμένος να τον ξέρεις. Αν και είμαι σίγουρος πως θα βρεις κάποιο κόμμα, κάποια λεξούλα για να μου πεις οτι άλλο εννοεί και όχι αυτό που είπα.. τελος παντων, πάρτο

Άρθρo 25
Eιδικoί κανόνες για τα oχήματα των δημόσιων συγκoινωνιών
1. Για τη διευκόλυνση της κίνησης των oχημάτων δημόσιων συγκoινωνιών
(μαζικής μεταφoράς επιβατών) μέσα στις κατoικημένες περιoχές, oι oδηγoί
των άλλων oχημάτων υπoχρεoύνται, εφόσoν δεν δημιoυργείται κίνδυνoς, να
μειώσoυν την ταχύτητά τoυς
και σε ανάγκη να διακόπτoυν την πoρεία τoυς
για να επιτρέπoυν στα oχήματα αυτά να εκτελέσoυν τoν αναγκαίo ελιγμό για
την εκκίνηση από τις καθoρισμένες στάσεις.

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6152
Εσυ πιάνεσαι από τις λεξούλες που δεν καταλαβαίνεις και προσπαθείς να ανατρέψεις ολόκληρα άρθρα όχι εγώ... Τώρα λοιπόν που ανέφερες το άρθρο (ώς έπρεπε να κάνεις εξ αρχής) μπράβο.

Το άρθρο λοιπόν αναφέρει πως πρέπει να προσέχουμε τα λεωφορέια στις στάσεις και να τα διευκολίνουμε στο να εκτελέσoυν τoν αναγκαίo ελιγμό για την εκκίνηση από τις καθoρισμένες στάσεις. Σωστά?

Ποιόν ελιγμό?

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4612
Τοποθεσία: Βόλος
Ελιγμό εκκίνησης απο τη στάση. Τι άλλο. Αν χρειαστεί να ανάψω φλας για να ξεκινήσω απο στάση, σημαίνει πως πρέπει να κάνω ελιγμό για να ξεκινήσω απο τη στάση. Είτε γιατι είμαι σε κάποια εσοχή (αν είμαι στη γειτονιά σου), είτε γιατι μπροστά μου έχω παρκαρισμένο αυτοκίνητο (όπως στην δικιά μου). Και στις δύο περιπτώσεις, όταν βγάλω φλας,πρέπει οι απο πίσω να με αφήσουν να βγώ (μπορεί να χρειαστώ και 2 λωρίδες για να το κάνω κάτι που ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει). Κανείς όμως δεν σέβεται το λεωφορείο.

Αντιθέτως το λεωφορείο δεν γίνεται να μην σεβαστεί το αυτοκίνητο. Ούτε ο οδηγός είναι τόσο παιδάκι ωστε να χρησιμοποιήσει τον όγκο του για να τρομάξει το ΙΧ. Έχει κόσμο μέσα, δεν είναι εύκολο να το κάνεις.

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 6152
UltiMo_ έγραψε:
Ελιγμό εκκίνησης απο τη στάση....Είτε γιατι είμαι σε κάποια εσοχή...είτε γιατι μπροστά μου έχω παρκαρισμένο αυτοκίνητο... Και στις δύο περιπτώσεις, όταν βγάλω φλας,πρέπει οι απο πίσω να με αφήσουν να βγώ (μπορεί να χρειαστώ και 2 λωρίδες για να το κάνω κάτι που ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει). ...
Ααααα μάλιστα. Τώρα ξαφνικά λοιπόν χρειάζεσαι δύο λωρίδες που τις χρησιμοποιείς αγνοώντας τους άλλους? Και για να μη κανεις ελλιγμους και οι άλλοι δεν σε αφήσουν κλείνεις και τις δύο... ;)

Οσο για το αν οι οδηγοί των λεωφορείων είναι ή δεν είναι παιδάκια λίγο με ενδιαφέρει αλλά επικύνδυνοι είναι...

_________________
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Ένα νεκρό χωριό από τροχαία, το χρόνο, φτάνει! Δεν χρειάζονται άλλες μελέτες.
Αν ξέρεις το σωστό και παρ'όλα αυτά πράττεις το λάθος, ή αναίσθητος είσαι ή βλάκας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 15:16 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Δημοσιεύσεις: 4325
UltiMo_ έγραψε:
Μα όταν ο ΚΟΚ λέει πως για να βγει το λεωφορείο απο στάση, τα αυτοκίνητα απο πίσω πρέπει να ελαττώσουν ταχύτητα ή να σταματήσουν. Πως γίνεται το λεωφορείο να αδιαφορήσει για τα αυτοκίνητα σε αυτό το σημείο?
Μάλλον το αντίθετο θα έπρεπε να πεις.
Ἐδῶ θὰ συμφωνήσω μὲ τὸν UltiMo_.

_________________
οὐαὶ ὅταν καλῶς ὑμᾶς εἴπωσι πάντες οἱ ἄνθρωποι
Αλλοίμονον, όταν σας επαινέσουν όλοι οι άνθρωποι


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Δημοσιεύσεις: 1880
Όλοι συμφωνούμε με τον ultimo αρκεί ο οδηγός να κάνει σαφή την πρόθεσή του έγκαιρα. Διότι αν δεν το κάνει έγκαιρα, δεν έχω καμμία υποχρέωση να σταματήσω. Ο λόγος είναι πως υπάρχει κίνδυνος (όπως λέει και το άρθρο).

_________________
Εικόνα - Το blog μου
"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4612
Τοποθεσία: Βόλος
Σίγουρα, αλλα να ξέρεις οτι αν υπάρχει πιθανότητα κινδύνου, πρώτα το λεωφορείο θα είναι αυτό που θα προσπαθήσει να την αποφύγει. Δεν πρόκειτε ποτέ το λεωφορείο να κάνει κίνηση "τσαμπουκά" για να φοβίσει το αυτοκίνητο ή να το παίξει άρχοντας του δρόμου. Θες γιατι δεν είναι μόνο λαμαρίνες αλλα και 40 άνθρωποι? Θες γιατι δε θα φάει ξύλο απο έναν αλλα απο σαρανταέναν? Θες γιατι θα χάσει τη δουλειά του αν είναι υπάλληλος ή πολλά λεφτά αν είναι αφεντικό? Θες οτι δεν πάει για καφέ ώστα να βιαστει για μια διαδρομούλα αλλα οδηγάει 8 ώρες και θα συναντήσει την ίδια κατάσταση άλλες 20 φορές? Θες οτι έχει ξαναζήσει την ίδια κατάσταση άλλες 1000 φορες και δεν του κάνει πλέον κούκου? Όπως θέλεις πάρτο.

Και άλλο ένα λάθος στο κείμενο του leftergr είναι οτι αντιθέτως, εγώ πιστεύω οτι όσο πιο μικρό είναι το όχημα, τόσο πιο λάθοε οδηγάει. Και όχι το μεγάλο όπως είπε ο leftergr.

Δηλαδή

Τα ποδήλατα ΟΛΑ περνάνε με κόκκινο και πάνε ανάποδα στους δρόμους

Τα παπάκια ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ περνάνε με κόκκινο και πάνε ανάποδα στους δρόμους

Τα αυτοκίνητα ΛΙΓΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Περνάνε με κόκκινο και πάνε ανάποδα στους δρόμους

Φορτηγά όμως ΕΛΑΧΙΣΤΑ θα δεις μέσα σε ένα χρόνο να πάνε ανάποδα στους δρόμους (ίσως καμμια μεταφορική εταιρία)

Λεωφορείο και νταλίκα όμως ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ δε θα δεις να περνάνε με κόκκινο και να πάνε ανάποδα στους δρόμους

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
Δημοσιεύσεις: 4612
Τοποθεσία: Βόλος
MacPap έγραψε:
Ααααα μάλιστα. Τώρα ξαφνικά λοιπόν χρειάζεσαι δύο λωρίδες που τις χρησιμοποιείς αγνοώντας τους άλλους?

Δεν σε κατάλαβα εδώ. Για να ξεπαρκάρω πρέπει να ανοιχτώ. Να πάρω κλίση 30 μοιρών, και να κάνω 10 μέτρα μπροστά πριν ισιώσω τιμόνι. Σε μία λωρίδα δεν χωράω. Πρέπει να βγώ και στην άλλη. Δηλαδή δεν φτάνει να μου δώσει προτεραιότητα αυτός που είναι στη μία λωρίδα. Πρέπει να σταματήσει και ο άλλος. Πρέπει και είναι και υποχρεωμένος. Τι εννοείς αγνοώντας τους άλλους? Και δεν είναι καθόλου ξαφνικά. απο τότε που βγήκαν οχήματα με μεταξόνιο τόσο μεγάλης απόστασης, σε κάθε ελιγμό πρέπει να ανοίγεται. Και δυστυχώς ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει, όπως και εσύ δεν το κατάλαβες τώρα.


Να σου πώ ένα παράδειγμα. Μια στροφή στην οποία έχουμε πρόβλημα 9 στις 10 φορές που πηγαίνουμε εκεί. Διασταύρωση 2 λεωφόρων. Μιας κατεύθυνσης 2 λωρίδων και οι δύο. Μας ενδιαφέρει η στροφή δεξιά.

Εγώ όμως, αντίθετα με τα ΙΧ, δεν μπορώ να την πάρω την στροφή έτσι.
Εικόνα

Χρειάζομαι δύο λωρίδες. Όχι ξαφνικά. Απο πάντα. Δηλαδή κάπως έτσι.
Εικόνα

Πάντα μα πάντα όμως, όσο και να βλέπουν οτι ανοιγόμαστε, θα πάνε και θα χωθούνε μπροστά στη μούρη μας. Αν δε λέγεται αυτό σφήνα, τότε πως λέγεται?
Πρώτον να είσαι στην αριστερή λωρίδα (η οποία είναι για ευθεία), δεύτερον να θες να στρίψεις δεξιά, και τρίτον να θες και να το κάνεις και πριν το λεωφορείο. Ε δεν πα να.......!!@#@#! :astrakia
Εικόνα

Αν η πίσω ρόδα δεν περάσει το πεζοδρόμιο, δεν μπορώ να στρίψω. Αρα, συνεχίζω ευθεία προς την δεύτερη λωρίδα. Καλύτερα δεν μπορώ να το περιγράψω.. σορρυ
Εικόνα


Τελικά ποιος δεν σέβεται ποιον? Ή αν είναι απο άγνοια, Ε ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΤΟΤΕ!! Στον ελιγμό το λεωφορείο θέλει ΔΥΟ ΛΩΡΙΔΕΣ!!

Και μέσα σε όλα αυτά σκέψου πως ο οδηγός πρέπει να έχει 4 μάτια.
1. Αριστερά να μην του χωθεί κανας βιαστικός με σφήνα.
2. Δεξιά μην έχει κάποιον διπλοπαρκαρισμένο οπότε και πρέπει να ανοιχτείς πιο πολύ ακόμα πριν να είναι αργά (αλλιως θές όπισθεν και τρέχα γύρευε)
3. Πίσω δεξιά καθρέφτη, γιατι ο πεζός που είναι στο πεζοδρόμιο, έχει την τάση να κάνει ένα βήμα και να κατεβαίνει στο δρόμο. Δεν ξέρει οτι η τεράστια ρόδα που είναι ένα μέτρο πιο μέσα, έχει πορεία λίγους πόντους αποτο πεζοδρόμιο. Μέχρι και καροτσάκι με μωρό μου χουν σπρώξει εκει πέρα μανάδες ακριβώς την στιγμή που έστριβα. Και φυσικά και για το παπάκι που θα πάει να σε προσπεράσει απο δεξιά απο το κενό που συνεχώς μικραίνει. Αλλα ποτέ δεν κατάλαβε γιατι αυτό το κενό μικραίνει..
4. Πίσω αριστερά καθρέφτη. Το παπάκι που είναι στην λωρίδα σου, και έχει την τάση να προχωράει μαζί σου, δεν ξέρει οτι οτιδήποτε είναι απο την πίσω ρόδα μέχρι τον κώλο, πετάγεται μέχρι και μισό μέτρο προς τα έξω.
Εικόνα

Το τελευταίο που τον νοιάζει τον οδηγό, είναι να το παίξει μάγκας και άρχοντας του δρόμου. Το μόνο που τον ενδιαφέρει, είναι να βγει ζωντανός απο τη ζούγκλα, και να βγάλει τη βάρδιά του, χωρίς να πατήσει κάποιον πεζό ή κάποιο παπάκι γιατι έχουν την τάση να πάνε κάτω απο τις ρόδες σου. Χωρίς υπερβολή.

_________________
When life throws you curves, aim for the apex
ὓβρις -> ἂτη -> νέμεσις -> τίσις


Τελευταία επεξεργασία από UltiMo_ και 08 Νοέμ 2011, 01:02, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011, 00:49 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36
Δημοσιεύσεις: 1264
Έχει τύχει πολλές φορές να οδηγήσω λεωφορείο, τουριστικό κυρίως, για δοκιμή ή για απλή μετακίνηση από το δρόμο να το βάλω στον κλειστό χώρο του συνεργείου για επισκευές.
Είναι πολύ δύσκολο να υπολογίσεις πόσο πρέπει να ανοιχτείς για να πάρεις μία στροφή ώστε να σε χωρέσει ή να μην πάρεις μαζί σου κανένα παρκαρισμένο με το πίσω μέρος που πετάει κώλο όπως λένε οι οδηγοί λεωφορείων.
Έχεις πάει ultimo στη Σαντορίνη; Έχεις δει πως ανεβοκατεβαίνουν τα λεωφορεία στον Αθηνιό; Εκεί να σ΄έχω.

_________________
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 64 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron
POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com