Σελίδα 1 από 7

Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2011, 11:11
από Tassos
Το ζήτημα είναι ότι το μοντέλο της επαρχίας στις συγκοινωνίες δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Αθήνα όπως έχει δείξει το πείραμα των ΣΕΠ το 1992.


Τάσος

Re: Στο Google ο «χάρτης» των αστικών συγκοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2011, 16:24
από MacPap
Γιατί αυτό δεν πέτυχε?

Re: Στο Google ο «χάρτης» των αστικών συγκοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2011, 23:04
από Tassos
Γιατί η ποιότητα υπηρεσιών ήταν κακή εκτός των ωρών αιχμής. Υποθέσεις κάνω μήπως να ανοίξεις το θέμα;


Τάσος

Re: Στο Google ο «χάρτης» των αστικών συγκοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2011, 11:39
από MacPap
Δεν έχω στοιχεία για να ανοίξω θέμα αλλά θυμάμαι πως τότε ο κόσμος ήταν χαρούμενος από τις παρεχόμενες υπηρεσίες....

Re: Στο Google ο «χάρτης» των αστικών συγκοινωνιών

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2011, 19:35
από Tassos
Από ένα ρεπορτάζ της τηλεόρασης τότε ο κόσμος ήταν ικανοποιημένος τα πρωινά και δυσαρεστημένος μετά το απόγευμα.

Τάσος

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 31 Οκτ 2011, 22:51
από MacPap
Όρκο δεν παίρνω διότι ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα λεωφορεία. Ούτε σαν επιβάτης ούτε σαν συνοδηγός στον δρόμο.

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2011, 07:47
από Tassos
Αν και θεωρώ ότι είσαι καλύτερος οδηγός από μένα (σοβαρολογώ) θα βελτιώνονταν ο τρόπος που βλέπεις τα λεωφορεία αν σκεφτείς πόσα άτομα μεταφέρουν και τους δίνεις την προτεραιότητα ακόμα κι αν δε σε υποχρεώνει ο ΚΟΚ.

Για τις ιδιωτικές συγκοινωνίες θα τα πούμε μόλις μπορέσω να γράψω. Πάντως ο ιδιώτης δεν μπορεί να προσφέρει καλές υπηρεσίες όλο το 24ωρο.

Τάσος

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2011, 11:00
από MacPap
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αν και με θεωρώ μέτριο οδηγό. ;)

Σχετικά με τα λεωφορεία τώρα ένα θέμα είναι να τους παραχωρείς την προτεραιότητα ένα άλλο θέμα είναι επί παραδείγματι να μην μπαίνουν για την βόλεψη τους στις εσοχές που έχουν δημιουργηθεί για να μην κλείνουν μια λωρίδα όταν από/επιβιβάζουν κόσμο...

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 01 Νοέμ 2011, 23:10
από Tassos
Ενας λόγος που το κάνουν είναι ότι αν μπουν αποκλείεται να βρεθεί οδηγός που θα τους αφήσει προτεραιότητα για να ξαναμπούν στο δρόμο :oops: . Εαν αυτό μεταφράζεται σε ένα λεπτό αναμονή ανα στάση τότε καταλαβαίνεις τι σημαίνει για το δρομολόγιο.

Τάσος

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2011, 00:48
από MacPap
Αυτό δεν με ενδιαφέρει γιατί έτσι που το κάνουν γίνονται επικίνδυνοι κλίνοντας 1 λωρίδα. Διότι οι από πίσω για να τους περάσουν μπαίνουν οι άλλοι στις παράπλευρες λωρίδες και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας βλέπε Συγγρού αυτό είναι πολλές φορές μοιραίο....