Σελίδα 3 από 7

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2011, 22:37
από Tassos
Επειδή μου αρέσει η τροπή που πήρε η κουβέντα απλά να θυμίσω και την ευθύνη των οδηγών που ακολουθούν το λεωφορείο που δε του δίνουν προτεραιότητα κατά την εκκίνηση.

Θα επανέλθω όμως..

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2011, 23:57
από MacPap
Δηλαδή επαναλαμβάνω για σένα το πλησιέστερο δεξιά είναι η λωρίδα σου έστω και να υπάρχει άλλος τόσος χώρος μεταξύ του λεωφορείου και του πεζοδρομίου?

Πέντε δεύτερα? Στον Βόλο οι γιαγιούλες και οι παππούδες έχουν κάνει εκπαίδευση Νιτζα?

Τι έγινε Φίλε Ultimo_ σου θίξαμε τη φυλή σου (κατά το είδε ο βλάχος την φυλή του και...) και θες να μας πείσεις πως είστε τέλειοι?

ΔΕΝ είστε! Είστε σε μεγάλο βαθμό επικίνδυνοι. Μάλιστα είστε πολύ μακριά από το να γίνεται όμοιοι με τους Ευρωπαίους συναδέλφους σας. Όσο μακριά είναι και οι οδηγοί ΙΧ. Τόσο μακριά. Είτε σας αρέσει είτε όχι...
Tassos έγραψε:Επειδή μου αρέσει η τροπή που πήρε η κουβέντα
Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου! Διότι αυτό που συζητάμε εδώ είναι ακριβώς αυτό που με κάνει να λέω πως οι λεωφοριατζίδες είναι οι τρίτοι σε σειρά επικινδυνότεροι οδηγοί στου δρόμους των πόλεων. Και αφού ο Ultimo_ που τον θεωρώ σωφρονότερο οδηγό από πολλούς δεν το καταλαβαίνει φαντάσου τι γίνεται με τους άλλους.

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2011, 09:54
από UltiMo_
MacPap έγραψε:Δηλαδή επαναλαμβάνω για σένα το πλησιέστερο δεξιά είναι η λωρίδα σου έστω και να υπάρχει άλλος τόσος χώρος μεταξύ του λεωφορείου και του πεζοδρομίου?
Που είπα εγώ χριστιανέ μου να υπάρχει άλλος τόσος χώρος? Εγώ σου είπα, απο δεξιά να μη χωράει ούτε παπάκι, σου έδειξα άρθρα ΚΟΚ, σου είπα οτι δεν κάνω τίποτα παράνομο. Και εσύ επιμένεις οτι ο απο πίσω ο βιαστικός έχει δίκιο. Αν ο απο πίσω ο βιαστικός προκαλέσει ατύχημα, θα φταίει το λεωφορείο που έκλεισε το δρόμο. Δεν περίμενα ποτέ να δω εσένα να παίρνεις το μέρος του βιαστικού, έχω πέσει απο τα σύννεφα με όσα λες εδω πέρα. Επικίνδυνο το λεωφορείο επειδή έκλεισε μια λωρίδα? Και νόμιμο είναι, και ο μόνος τρόπος. Έχεις εσύ καλύτερο τρόπο?Να σκάψουμε τούνελ να γίνουμε μετρό? Τι θες να κάνουμε?

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2011, 11:30
από MacPap
Να διαβάζεις αυτά που γράφω όπως τα γράφω Ultimo_ πριν απαντήσεις και α μη διαστρεβλώνεις αυτά που λέω... ;)

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2011, 14:23
από UltiMo_
Εγώ διαστρεβλώνω όσα λές? Δεν είπες οτι τα λεωφορεία είναι επικίνδυνα? Δεν είπες οτι είναι επικίνδυνα επειδή σου κλείνουν τη λωρίδα? Δεν είπες οτι σου κλείνουν το δρόμο και δε σαφήνουν να πας στη δουλειά σου?
Την λύση μόνο δεν μας είπες. Θες να εξαφανιστούνε? Να καταργηθούνε? Να κάνουν τόσο δεξιά ωστε να χωρέσεις πάντως, δεν είναι υποχρεωμένα να το κάνουν και δεν ευθύνονται τα λεωφορεία, αν δε χωράς εσύ. Εσύ ένας τόσο υπερ του ΚΟΚ οδηγός, θα έπρεπε να δίνεις δίκιο στο λεωφορείο. Σκέψου οτι αντι του λεωφορείου, θα είχες μπροστά σου 20-30-40 αυτοκίνητα. Και θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να περάσεις απο το σημείο.

Δυστυχώς για σένα δεν είμαστε δυο μας μέσα στο τοπικ. Διαβάζουν κι άλλοι όσα έχεις πει και κρίνουν

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2011, 15:09
από MacPap
Ultimo_ έγραψε:Την λύση μόνο δεν μας είπες. Θες να εξαφανιστούνε? Να καταργηθούνε? Να κάνουν τόσο δεξιά ωστε να χωρέσεις πάντως, δεν είναι υποχρεωμένα να το κάνουν και δεν ευθύνονται τα λεωφορεία, αν δε χωράς εσύ. Εσύ ένας τόσο υπερ του ΚΟΚ οδηγός, θα έπρεπε να δίνεις δίκιο στο λεωφορείο
ΕΠΕΙΔΗ είμαι υπέρ του ΚΟΚ ΑΠΑΙΤΩ να τον σέβονται ΚΑΙ οι λεωφοριατζίδες. Να κάνουν λοιπόν δεξιά και πηγαίνουν εκεί που προβλέπεται και όχι να είναι ιπαστί πάνω στην διαχωριστική των δύο λωρίδων, (όπως και υποχρεούνται) αν εσύ τώρα δεν καταλαβαίνεις ή δεν θες καταλάβεις δεν είμαι εγώ που θα στο επιβάλλω. Απλώς επιβεβαιώνεις την άποψή μου.

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2011, 17:38
από erling
Μάλλον έγινε παρανόηση και θα συνιστούσα ηρεμία.
Στον Βόλο macpap δεν υπάρχουν εσοχές, αλλά μόνο το σήμα της στάσης.
Οι οδηγοί λοιπόν, πλησιάζουν όσο μπορούνε δεξιότερα στο άκρο του πεζοδρομίου.
Αν δεν αφήνουν χώρο να περάσει άλλος δεν είναι ένα πρόβλημα που το δημιουργούν οι ίδιοι και δεν οφείλουν να το επιλύσουν οι ίδιοι.
Μέχρι εδώ καλά. Πιστεύω πως θα συμφωνήσετε.
Από εκεί όμως μέχρι το να σταματούν στην μέση του δρόμου απότομα, αντί να ανάψουν αλάρμ (τα αλάρμ τα ανάβουν διότι σταματάνε στην μέση του δρόμου ως τους επιτρέπεται, δεν παρκάρουν) για να προειδοποιήσουν ή το να ξεκινάνε χωρίς φλας, είναι μεγάλη απόσταση....

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2011, 19:03
από MacPap
Εγώ ξέρω πως είναι στον Βόλο και στις μικρές πόλεις... και το πρόβλημά ΜΟΥ δεν είναι οι εσοχές είναι ο τρόπος που συμπεριφέρονται στον δρόμο... Το αν είναι γιατί είναι ιππαστί στις λωρίδες ή ανάβουν φλας ή δεν ανάβουν και βγαίνουν χωρίς να ελέγξουν αν είναι δίπλα ή περνάει κανένας ή σταματάνε όπως να είναι όπου να είναι λίγο έχει σημασία. Σημασία έχει η εν γένει συμπεριφορά τους τύπου "King of the Road".

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2011, 00:09
από UltiMo_
MacPap έγραψε:Να κάνουν λοιπόν δεξιά και πηγαίνουν εκεί που προβλέπεται και όχι να είναι ιπαστί πάνω στην διαχωριστική των δύο λωρίδων
Μα σε δρόμο που έχει παρανόμως παρκαρισμένο αυτοκίνητο (τραγική πλειοψηφία των δρόμων) ο ορισμός του "όσο το δυνατό πιο δεξιά" είναι "ιππαστί στην διαχωριστική των δύο λωρίδων".
Τι δεν σου αρέσει μας το είπες. Την λύση δεν μας έδωσες ακόμα! Αν κάτσω στην αριστερή δε θα σου αρέσει γιατι αφήνω λες, μεγάλο κενό. Να πάω στην δεξιά δεν μπορώ γιατι έχει αυτοκίνητα. Αν κάτσω ανάμεσα στις δύο λωρίδες, πάλι δε σου αρέσει. Ε ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ?

Re: Διάσπαση: ΣΕΠ, λεωφοριούχοι (Αθήνα, 1992)

Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2011, 10:08
από MacPap
Δεν αναφέρθηκα την περίπτωση παρκαρισμένων διότι ακόμα δεν είμαι τελείως βλάκας. Αλλά για άλλη μια φορά αναφέρεσαι στις εξαιρέσεις προσπαθώντας να καταρρίψεις τον κανόνα και αυτό δεν μπορώ να το ακολουθήσω ως συλλογισμό....

Τέλος πάντων εγώ είπα αυτό που ήθελα να πω και επιμένω πως η γενικότερη συμπεριφορά τον λεωφοριατζίδων είναι πολλές φορές (πάρα πολλές) επικίνδυνη και απαράδεκτη.