MacPap έγραψε:Ααααα μάλιστα. Τώρα ξαφνικά λοιπόν χρειάζεσαι δύο λωρίδες που τις χρησιμοποιείς αγνοώντας τους άλλους?
Δεν σε κατάλαβα εδώ. Για να ξεπαρκάρω πρέπει να ανοιχτώ. Να πάρω κλίση 30 μοιρών, και να κάνω 10 μέτρα μπροστά πριν ισιώσω τιμόνι. Σε μία λωρίδα δεν χωράω. Πρέπει να βγώ και στην άλλη. Δηλαδή δεν φτάνει να μου δώσει προτεραιότητα αυτός που είναι στη μία λωρίδα. Πρέπει να σταματήσει και ο άλλος. Πρέπει και είναι και υποχρεωμένος. Τι εννοείς αγνοώντας τους άλλους? Και δεν είναι καθόλου ξαφνικά. απο τότε που βγήκαν οχήματα με μεταξόνιο τόσο μεγάλης απόστασης, σε κάθε ελιγμό πρέπει να ανοίγεται. Και δυστυχώς ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει, όπως και εσύ δεν το κατάλαβες τώρα.
Να σου πώ ένα παράδειγμα. Μια στροφή στην οποία έχουμε πρόβλημα 9 στις 10 φορές που πηγαίνουμε εκεί. Διασταύρωση 2 λεωφόρων. Μιας κατεύθυνσης 2 λωρίδων και οι δύο. Μας ενδιαφέρει η στροφή δεξιά.
Εγώ όμως, αντίθετα με τα ΙΧ, δεν μπορώ να την πάρω την στροφή έτσι.
Χρειάζομαι δύο λωρίδες. Όχι ξαφνικά. Απο πάντα. Δηλαδή κάπως έτσι.
Πάντα μα πάντα όμως, όσο και να βλέπουν οτι ανοιγόμαστε, θα πάνε και θα χωθούνε μπροστά στη μούρη μας. Αν δε λέγεται αυτό σφήνα, τότε πως λέγεται?
Πρώτον να είσαι στην αριστερή λωρίδα (η οποία είναι για ευθεία), δεύτερον να θες να στρίψεις δεξιά, και τρίτον να θες και να το κάνεις και πριν το λεωφορείο. Ε δεν πα να.......!!@#@#!
Αν η πίσω ρόδα δεν περάσει το πεζοδρόμιο, δεν μπορώ να στρίψω. Αρα, συνεχίζω ευθεία προς την δεύτερη λωρίδα. Καλύτερα δεν μπορώ να το περιγράψω.. σορρυ
Τελικά ποιος δεν σέβεται ποιον? Ή αν είναι απο άγνοια, Ε ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΤΟΤΕ!! Στον ελιγμό το λεωφορείο θέλει ΔΥΟ ΛΩΡΙΔΕΣ!!
Και μέσα σε όλα αυτά σκέψου πως ο οδηγός πρέπει να έχει 4 μάτια.
1. Αριστερά να μην του χωθεί κανας βιαστικός με σφήνα.
2. Δεξιά μην έχει κάποιον διπλοπαρκαρισμένο οπότε και πρέπει να ανοιχτείς πιο πολύ ακόμα πριν να είναι αργά (αλλιως θές όπισθεν και τρέχα γύρευε)
3. Πίσω δεξιά καθρέφτη, γιατι ο πεζός που είναι στο πεζοδρόμιο, έχει την τάση να κάνει ένα βήμα και να κατεβαίνει στο δρόμο. Δεν ξέρει οτι η τεράστια ρόδα που είναι ένα μέτρο πιο μέσα, έχει πορεία λίγους πόντους αποτο πεζοδρόμιο. Μέχρι και καροτσάκι με μωρό μου χουν σπρώξει εκει πέρα μανάδες ακριβώς την στιγμή που έστριβα. Και φυσικά και για το παπάκι που θα πάει να σε προσπεράσει απο δεξιά απο το κενό που συνεχώς μικραίνει. Αλλα ποτέ δεν κατάλαβε γιατι αυτό το κενό μικραίνει..
4. Πίσω αριστερά καθρέφτη. Το παπάκι που είναι στην λωρίδα σου, και έχει την τάση να προχωράει μαζί σου, δεν ξέρει οτι οτιδήποτε είναι απο την πίσω ρόδα μέχρι τον κώλο, πετάγεται μέχρι και μισό μέτρο προς τα έξω.
Το τελευταίο που τον νοιάζει τον οδηγό, είναι να το παίξει μάγκας και άρχοντας του δρόμου. Το μόνο που τον ενδιαφέρει, είναι να βγει ζωντανός απο τη ζούγκλα, και να βγάλει τη βάρδιά του, χωρίς να πατήσει κάποιον πεζό ή κάποιο παπάκι γιατι έχουν την τάση να πάνε κάτω απο τις ρόδες σου. Χωρίς υπερβολή.