Σελίδα 6 από 6

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 12:40
από MacPap
Οι περισσότεροι δεν μπαίνουν τζάμπα. Αλλά γι'αυτό χρειάζονται οι ελεγκτές.

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 12:44
από UltiMo_
MacPap έγραψε:Οι περισσότεροι δεν μπαίνουν τζάμπα.
Και 40% να είναι οι τζαμπατζήδες, πάλι είναι ικανό ποσοστό να δημιουργήσει τσούρμο. Και μην μου πεις οτι δεν είναι 40 είναι λιγότερο, εκτός και αν έχεις αποτελέσματα κάποιας έρευνας να μου δείξεις.
Αυτό που ξέρω εγώ είναι οτι μια εταιρία ίδια με τη δικιά μου, με 10πλάσιο κόσμο (ΠΑΡΑ πολλά έσοδα) και με αφορολόγητο πετρέλαιο (ΠΑΡΑ πολλά έξοδα), κατάφερε να μπει μέσα μέχρι το λαιμό. Απο εκει και πέρα δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 12:50
από MacPap
Εσύ το 40% το στηρίζεις σε έρευνα? Και ο λόγος που πέφτει έξω μια εταιρεία δεν είναι πάντα η έλλειψη πελατών...

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 12:56
από UltiMo_
MacPap έγραψε:Εσύ το 40% το στηρίζεις σε έρευνα? Και ο λόγος που πέφτει έξω μια εταιρεία δεν είναι πάντα η έλλειψη πελατών...
Δεν είπα οτι είναι 40%, μην μου βάζεις λόγια. Είπα οτι ακόμα και 40% να είναι, πάλι είναι κανό ποσοστό για να δημιουργήσει τσούρμο. Μην κάνουμε το τόπικ σεντόνι λέγοντας το ίδιο πράγμα.

Ο λόγος που πέφτει έξω μια εταιρεία είναι έλλειψη ελέγχου. Απο έλλειψη ελέγχου εισιτηρίων (δηλαδή μπάτε σκύλοι αλέστε) μέχρι έλλειψη διαχειριστικού ελέγχου (δηλαδή μπάτε σκύλοι αλέστε επίσης).

Εσυ αν είχες ένα μαγαζί το πρώτο και κύριο που θα κοιτούσες δεν θα ήταν αν ο πελάτης σου σε πληρώνει? Καλό το να είναι ευχαριστημένος ο πελάτης, καλό είναι να σου ξαναέρθει, αλλα αν δε σε πληρώνει, τι να τον κάνεις? Αυτό δεν σε ενδιαφέρει κυρίως και πάνω απόλα?
Ε αυτό κάνω και εγώ. Θέλω να το βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια αν με πληρώνει ή όχι. Δεν κάνω κάτι παράλογο.

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 13:15
από MacPap
Θα στο ξαναπώ άλλη μια φορά δεν είναι ηλίθιοι αυτοί που σε όλες τις χώρες του κόσμου δουλεύουν με αυτό το σύστημα... Το ζητούμενο είναι να ελέγξεις ναι αλλά όταν κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Και με τον τρόπο που περιγράφεις δεν είναι εφικτό σε λογικά πλαίσια σε μεγαλουπόλεις της τάξεως των Αθηνών. Αν δεν θέλεις να το δεχθείς καλά κάνεις... Εγώ τελείωσα με το θέμα...

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 13:23
από UltiMo_
Έξω απ' τον χορό, πολλά τραγούδια λέγονται

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 13:40
από enias
Ultimo, τώρα υπερβάλλεις και ισοπεδώνεις τα πάντα προκειμένου να στηρίξεις αυτό που λες και που για την Αθήνα (ίσως και μόνο) δεν μπορεί να γίνει.

Οσες φορές έχει τύχει να πέσω σε έλεγχο εισιτηρίων, στα 40 άτομα που είμασταν μέσα, πιάνουν 1-2 χωρίς εισιτήριο. Αυτό είναι 5% και όχι 40%. Θες 10%; Μακρυά απο το 40% πάντως.

Απο την εμπειρία τη δική μου, οι περισσότεροι στην Αθήνα που παίρνουν το λεωφορείο έχουν κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Αυτό σημαίνει οτι στην Αθήνα, οι περισσότεροι απο αυτούς που παίρνουν το λεωφορείο, το παίρνουν σε τακτική βάση για να πάνε/γυρίσουν απο τη δουλειά τους, παιδιά σε φροντιστήριο και άνθρωποι που μένουν σε κέντρα (π.χ. Καλλιθέα, Ν. Σμύρνη) όπου δεν χρησιμοποιούν αυτοκίνητα λόγω του οτι δεν βρίσκουν παρκάρισμα. Οι άλλοι, περιστασιακά, παίρνουν το αμάξι τους γιατί βαριούνται και να ψάχνουν τι λεωφορείο πρέπει να πάρουν και επίσης γιατί δεν μπορούν να υπολογίσουν την ώρα που θα κάνουν να φτάσουν στον προορισμό τους. Στην Αθήνα, μόνο αν παίρνεις σε τακτική βάση το λεωφορείο, μπορείς να υπολογίσεις πόση ώρα νωρίτερα πρέπει να φύγεις απο το σπίτι για να φτάσεις έγκαιρα στον προορισμό σου.

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 15:10
από rasPUTIN
UltiMo_ έγραψε:
MacPap έγραψε:Εσύ το 40% το στηρίζεις σε έρευνα? Και ο λόγος που πέφτει έξω μια εταιρεία δεν είναι πάντα η έλλειψη πελατών...
Δεν είπα οτι είναι 40%, μην μου βάζεις λόγια. Είπα οτι ακόμα και 40% να είναι, πάλι είναι κανό ποσοστό για να δημιουργήσει τσούρμο.
Νὰ σοῦ ὐπενθυμίσω ὄτι ἔγραψες καὶ τὸ παρακάτω.
UltiMo_ έγραψε:Και 40% να είναι οι τζαμπατζήδες, πάλι είναι ικανό ποσοστό να δημιουργήσει τσούρμο. Και μην μου πεις οτι δεν είναι 40 είναι λιγότερο, εκτός και αν έχεις αποτελέσματα κάποιας έρευνας να μου δείξεις.
Τὶ συμπέρασμα πρέπει νὰ βγάλουμε (διὰ τῶν κανόνων τῆς λογικῆς) ἀπὸ τὴν ὑπογραμμισμένη φράση;

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2011, 15:18
από enias
Δεν χρειάζεται έρευνα. Αν ζεις στην Αθήνα και παίρνεις λεωφορεία κάθε μέρα, το βλέπεις με τα μάτια σου.

Re: Δεν είχε εισιτήριο και… τον πέταξε έξω άλλος επιβάτης

Δημοσιεύτηκε: 24 Δεκ 2011, 06:53
από UltiMo_
enias έγραψε:Ultimo, τώρα υπερβάλλεις και ισοπεδώνεις τα πάντα..
..Αυτό είναι 5% και όχι 40%. Θες 10%;
Στα 7 χιλιάρικα που παίρνει σε εμάς κάθε λεωφορείο το μήνα, (απο τα οποία πρέπει να πληρωθούν ζημιές ανταλλακτικά ασφάλεια ΤΕΒΕ και κυρίως πετρέλαια, πριν να φτάσουν τα λεφτά στο σπίτι) τα 5 με 10% είναι 350 με 700 ευρώ.
Και επειδή δεν μου περισσεύουν και δεν τα έχω για πέταμα, θα επιμείνω και θα επαναλάβω:

Ο λόγος που πέφτει έξω μια εταιρεία είναι έλλειψη ελέγχου
Καλό το να είναι ευχαριστημένος ο πελάτης, αλλα αν δε σε πληρώνει, τι να τον κάνεις?
Θέλω να το βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια αν με πληρώνει ή όχι. Δεν κάνω κάτι παράλογο.
Έξω απ' τον χορό, πολλά τραγούδια λέγονται


Αν στην Αθήνα φύγει ο ΟΑΣΑ και το πάρουν ιδιώτες θα δείτε πόσοι όμορφα γίνεται να μπαίνουν όλοι απο μπροστά. Αν πεινάσει ο ιδιοκτήτης, προκειμένου να μη βλάψει την τσέπη του, και με μεγεθυντικό φακό θα τα κοιτάει τα εισιτήρια ένα ένα για να μην του ξεφύγει κανένα