Τα Τρίκαλα επιλέχθηκαν για δοκιμές λεωφορείων χωρίς οδηγούς!
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2014, 22:08
Τα Τρίκαλα επιλέχθηκαν για δοκιμές λεωφορείων χωρίς οδηγούς!
Η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να υπάρχουν αυτόματα αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφορούν χωρίς οδηγό. Η Google έχει ασχοληθεί αρκετά με αυτό, σχεδιάζοντας μάλιστα το δικό τς αυτόματο αυτοκίνητο. Ωστόσο, αυτόματα οχήματα εισάγονται σιγά σιγά και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με το ευρωπαϊκό έργο CityMobil2 (Cities demonstrating cybernetic mobility) να συμπεριλαμβάνει την πόλη των Τρικάλων ως Ευρωπαϊκό πιλότο για την κυκλοφορία των οχημάτων χωρίς οδηγό στην διαδρομή που έχει προταθεί.
CityMobil2 diadromi Trikala
Αυτό σημαίνει πως κάποια στιγμή στο σύντομο μέλλον, τα Τρίκαλα θα δεχθούν λεωφορεία χωρίς οδηγό, με την παραπάνω διαδρομή να έχει επιλεγεί για το δρομολόγιο. Αυτή τη στιγμή, απαιτείται πρώτα η διαδικασία νομιμοποίησης της πιλοτικής κυκλοφορίας των οχημάτων στην πόλη των Τρικάλων, με διαρκή ανταλλαγή στοιχείων με το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Μεταφορών, ώστε να ξεκινήσουν ύστερα οι δοκιμές.
Η e-Trikala Α.Ε. συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα σε 45 Ευρωπαίους εταίρους, κερδίζοντας την υψηλότερη βαθμολογία από τις υποψήφιες πόλεις και λαμβάνοντας συγχαρητήρια γι'αυτό. Στους εταίρους συμπεριλαμβάνεται επίσης και το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το οποίο αναμένεται να συνεργαστεί με την e-Trikala Α.Ε για τις πιλοτικές δοκιμές.
http://www.digitallife.gr
Ευρωπαϊκό πείραμα στα Τρίκαλα για λεωφορείο χωρίς οδηγό !
Με επιστολή του προς την Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου Τρικκαίων, e-Trikala A.E., ο συντονιστής του Προγράμματος “CityMobil2” Αντριάνο Αλεσαντρίνι ανακοίνωσε την επιλογή της πόλης των Τρικάλων ως “ευρωπαϊκό πιλότο για την κυκλοφορία των οχημάτων χωρίς οδηγό” στη διαδρομή που έχει προταθεί.
Η πρόταση, όπως αναφέρεται, συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από τις υποψήφιες πόλεις και για τον λόγο αυτό, ο κ. Αλεσαντρίνι μεταφέρει τα συγχαρητήρια των ελεγκτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η e-Trikala A.E. με τον συντονιστή εταίρο βρίσκονται ήδη στη διαδικασία νομιμοποίησης της πιλοτικής κυκλοφορίας των οχημάτων στην πόλη των Τρικάλων, με διαρκή ανταλλαγή στοιχείων με το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Μεταφορών και ειδικότερα το γραφείο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Παπαδόπουλου.
Το έργο “CityMobil2” -με πλήρη τίτλο Cities demonstrating cybernetic mobility- ξεκίνησε επίσημα την 01/09/2012 και έχει διάρκεια 4 έτη. Συνολικά συμμετέχουν 45 Ευρωπαίοι εταίροι, ενώ από την Ελλάδα εκτός από την e- Trikala Α.Ε. συμμετέχει το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Οι 12 εταίροι εκπροσωπούν ισάριθμες πόλεις/περιοχές (Τρίκαλα, Ρέτζιο Καλάμπρια, Λεόν, Σεν Σουλπίς, Σοφία Αντίπολις, Βάντα, Βρυξέλλες, Λα Ροσέλ, Σαν Σεμπαστιάν, CERN, Μιλάνο, Οριστάνο) ενώ άλλοι πέντε εκπροσωπούν κατασκευαστές αυτοματοποιημένων οχημάτων, (YAMAHA, Robosoft, 2GetThere, Induct, Movemile).
Σκοπός του προγράμματος είναι η διενέργεια επιδείξεων με αυτοματοποιημένα οχήματα (χωρίς οδηγό) σε συγκεκριμένα δρομολόγια εντός πέντε πόλεων/περιοχών.
Τα Τρίκαλα διαγωνίστηκαν με άλλες 11 πόλεις ανά την Ευρώπη και καταφέραν να προκριθούν στις 5 τελικές πόλεις οι οποίες θα πραγματοποιήσουν εξάμηνες δοκιμές στο χώρο τους με αυτόματα οχήματα.
Λόγω της δυσκολίας του έργου, η e-Trikala A.E. συνεργάζεται στενά και με τον έτερο Έλληνα επίσημο εταίρο, το “Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών”.
Μέχρι στιγμής έχει καθορισθεί η προτεινόμενη διαδρομή που θα ακολουθήσει δυνητικά ένα αυτόματο όχημα μαζικής μεταφοράς πολιτών και μελετώνται οι διάφορες παράμετροι, όπως αυτές ορίζονται από το consortium.
http://www.imerisia.gr
Τρίκαλα: Νέα δημοτική συγκοινωνία με αυτόματα λεωφορεία χωρίς οδηγό προ των πυλών στην πόλη
Minibus θα διασχίζουν το Βαρούσι και θα καταλήγουν στο παλιό εμπορικό κέντρο και τη λαϊκή αγορά. Πρόταση ακόμη και για... αυτόματο λεωφορείο, χωρίς οδηγό!
Όπως αποκαλύπτει το trikalavoice.gr μια νέα δημοτική υπηρεσία συγκοινωνίας θα εισαχθεί στην πόλη των Τρικάλων στην περιοχή του Βαρουσίου και της κεντρικής πλατείας, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος CityMobil2.
Η προτεινόμενη διαδρομή θα ξεκινά από την Αγία Επίσκεψη, θα διασχίζει την Καραϊσκάκη μέχρι την Πλούτωνος, θα επιστρέφει πίσω στρίβοντας αριστερά στην Κονδύλη, θα στρίβει δεξιά στην 28η Οκτωβρίου, θα φτάνει την Ερμού και μετά αμέσως αριστερά στην Πατριάρχου Γρηγορίου, μετά δεξιά στην Μάρκου Μπότσαρη, αριστερά στην Υψηλάντου, αριστερά στη Νικοτσαρά και τέλος δεξιά στην Καραϊσκάκη μέχρι το σημείο εκκίνησης στην Αγία Επίσκεψη.
Οι κυριότερες στάσεις προγραμματίζεται να μπουν στα ακόλουθα σημεία: Αγία Επίσκεψη (Αφετηρία-Τέρμα), Μάρκου Μπότσαρη, Καραϊσκάκη (στο ύψος της Κονδύλη), Κεντρική Πλατεία, Υψηλάντου (στο ύψος της Κάνιγγος).
Η Δημοτική Αρχή καλείται να επιλέξει μεταξύ δυο λεωφορείων:
• Ένα συμβατικό minibus. Πρόκειται για συμβατικό λεωφορείο μικρού μεγέθους με οδηγό, η χωρητικότητα είναι περί τους 20 επιβάτες, οι οποίοι μπορούν είτε να κάθονται είτε να είναι όρθιοι.
• Ένα αυτόματο όχημα. Πρόκειται για πλήρως αυτοματοποιημένο όχημα ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ, η χωρητικότητα είναι περί τους 20 επιβάτες, οι οποίοι μπορούν είτε να κάθονται είτε να είναι όρθιοι.
http://www.newsit.gr
Η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε να υπάρχουν αυτόματα αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφορούν χωρίς οδηγό. Η Google έχει ασχοληθεί αρκετά με αυτό, σχεδιάζοντας μάλιστα το δικό τς αυτόματο αυτοκίνητο. Ωστόσο, αυτόματα οχήματα εισάγονται σιγά σιγά και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με το ευρωπαϊκό έργο CityMobil2 (Cities demonstrating cybernetic mobility) να συμπεριλαμβάνει την πόλη των Τρικάλων ως Ευρωπαϊκό πιλότο για την κυκλοφορία των οχημάτων χωρίς οδηγό στην διαδρομή που έχει προταθεί.
CityMobil2 diadromi Trikala
Αυτό σημαίνει πως κάποια στιγμή στο σύντομο μέλλον, τα Τρίκαλα θα δεχθούν λεωφορεία χωρίς οδηγό, με την παραπάνω διαδρομή να έχει επιλεγεί για το δρομολόγιο. Αυτή τη στιγμή, απαιτείται πρώτα η διαδικασία νομιμοποίησης της πιλοτικής κυκλοφορίας των οχημάτων στην πόλη των Τρικάλων, με διαρκή ανταλλαγή στοιχείων με το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Μεταφορών, ώστε να ξεκινήσουν ύστερα οι δοκιμές.
Η e-Trikala Α.Ε. συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα σε 45 Ευρωπαίους εταίρους, κερδίζοντας την υψηλότερη βαθμολογία από τις υποψήφιες πόλεις και λαμβάνοντας συγχαρητήρια γι'αυτό. Στους εταίρους συμπεριλαμβάνεται επίσης και το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το οποίο αναμένεται να συνεργαστεί με την e-Trikala Α.Ε για τις πιλοτικές δοκιμές.
http://www.digitallife.gr
Ευρωπαϊκό πείραμα στα Τρίκαλα για λεωφορείο χωρίς οδηγό !
Με επιστολή του προς την Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου Τρικκαίων, e-Trikala A.E., ο συντονιστής του Προγράμματος “CityMobil2” Αντριάνο Αλεσαντρίνι ανακοίνωσε την επιλογή της πόλης των Τρικάλων ως “ευρωπαϊκό πιλότο για την κυκλοφορία των οχημάτων χωρίς οδηγό” στη διαδρομή που έχει προταθεί.
Η πρόταση, όπως αναφέρεται, συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από τις υποψήφιες πόλεις και για τον λόγο αυτό, ο κ. Αλεσαντρίνι μεταφέρει τα συγχαρητήρια των ελεγκτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η e-Trikala A.E. με τον συντονιστή εταίρο βρίσκονται ήδη στη διαδικασία νομιμοποίησης της πιλοτικής κυκλοφορίας των οχημάτων στην πόλη των Τρικάλων, με διαρκή ανταλλαγή στοιχείων με το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Μεταφορών και ειδικότερα το γραφείο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Παπαδόπουλου.
Το έργο “CityMobil2” -με πλήρη τίτλο Cities demonstrating cybernetic mobility- ξεκίνησε επίσημα την 01/09/2012 και έχει διάρκεια 4 έτη. Συνολικά συμμετέχουν 45 Ευρωπαίοι εταίροι, ενώ από την Ελλάδα εκτός από την e- Trikala Α.Ε. συμμετέχει το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Οι 12 εταίροι εκπροσωπούν ισάριθμες πόλεις/περιοχές (Τρίκαλα, Ρέτζιο Καλάμπρια, Λεόν, Σεν Σουλπίς, Σοφία Αντίπολις, Βάντα, Βρυξέλλες, Λα Ροσέλ, Σαν Σεμπαστιάν, CERN, Μιλάνο, Οριστάνο) ενώ άλλοι πέντε εκπροσωπούν κατασκευαστές αυτοματοποιημένων οχημάτων, (YAMAHA, Robosoft, 2GetThere, Induct, Movemile).
Σκοπός του προγράμματος είναι η διενέργεια επιδείξεων με αυτοματοποιημένα οχήματα (χωρίς οδηγό) σε συγκεκριμένα δρομολόγια εντός πέντε πόλεων/περιοχών.
Τα Τρίκαλα διαγωνίστηκαν με άλλες 11 πόλεις ανά την Ευρώπη και καταφέραν να προκριθούν στις 5 τελικές πόλεις οι οποίες θα πραγματοποιήσουν εξάμηνες δοκιμές στο χώρο τους με αυτόματα οχήματα.
Λόγω της δυσκολίας του έργου, η e-Trikala A.E. συνεργάζεται στενά και με τον έτερο Έλληνα επίσημο εταίρο, το “Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών”.
Μέχρι στιγμής έχει καθορισθεί η προτεινόμενη διαδρομή που θα ακολουθήσει δυνητικά ένα αυτόματο όχημα μαζικής μεταφοράς πολιτών και μελετώνται οι διάφορες παράμετροι, όπως αυτές ορίζονται από το consortium.
http://www.imerisia.gr
Τρίκαλα: Νέα δημοτική συγκοινωνία με αυτόματα λεωφορεία χωρίς οδηγό προ των πυλών στην πόλη
Minibus θα διασχίζουν το Βαρούσι και θα καταλήγουν στο παλιό εμπορικό κέντρο και τη λαϊκή αγορά. Πρόταση ακόμη και για... αυτόματο λεωφορείο, χωρίς οδηγό!
Όπως αποκαλύπτει το trikalavoice.gr μια νέα δημοτική υπηρεσία συγκοινωνίας θα εισαχθεί στην πόλη των Τρικάλων στην περιοχή του Βαρουσίου και της κεντρικής πλατείας, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος CityMobil2.
Η προτεινόμενη διαδρομή θα ξεκινά από την Αγία Επίσκεψη, θα διασχίζει την Καραϊσκάκη μέχρι την Πλούτωνος, θα επιστρέφει πίσω στρίβοντας αριστερά στην Κονδύλη, θα στρίβει δεξιά στην 28η Οκτωβρίου, θα φτάνει την Ερμού και μετά αμέσως αριστερά στην Πατριάρχου Γρηγορίου, μετά δεξιά στην Μάρκου Μπότσαρη, αριστερά στην Υψηλάντου, αριστερά στη Νικοτσαρά και τέλος δεξιά στην Καραϊσκάκη μέχρι το σημείο εκκίνησης στην Αγία Επίσκεψη.
Οι κυριότερες στάσεις προγραμματίζεται να μπουν στα ακόλουθα σημεία: Αγία Επίσκεψη (Αφετηρία-Τέρμα), Μάρκου Μπότσαρη, Καραϊσκάκη (στο ύψος της Κονδύλη), Κεντρική Πλατεία, Υψηλάντου (στο ύψος της Κάνιγγος).
Η Δημοτική Αρχή καλείται να επιλέξει μεταξύ δυο λεωφορείων:
• Ένα συμβατικό minibus. Πρόκειται για συμβατικό λεωφορείο μικρού μεγέθους με οδηγό, η χωρητικότητα είναι περί τους 20 επιβάτες, οι οποίοι μπορούν είτε να κάθονται είτε να είναι όρθιοι.
• Ένα αυτόματο όχημα. Πρόκειται για πλήρως αυτοματοποιημένο όχημα ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ, η χωρητικότητα είναι περί τους 20 επιβάτες, οι οποίοι μπορούν είτε να κάθονται είτε να είναι όρθιοι.
http://www.newsit.gr